DIAMAPA

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2355
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

887 Excellent

Σχετικά με το μέλος DIAMAPA

  • Κλάση
    Θελω πισταααα!!!
  • Γενέθλια 11/16/91

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Καβάλα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Mt blade sv

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    hp4
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2365 προβολές προφίλ
  1. κανα λινκ ρε παιδια εχει βρει κανενας γιατι ψαχνω 2 μερες και δεν βρισκω τιποτα
  2. φλασαρουν τιποτα στον εγκεφαλο για να μην μετραει χιλιομετρα λογικα?
  3. κι εγω τον μισο μου εξοπλισμο απο κει τον εχω ψωνισει διχως κανενα προβλημα
  4. με το cbr παντως ειμαι ανετα στα 100 γιατι εχει κι αλλα να δωσει, ο λογος που δεν του συστηνω το cbr ειναι το υψος του παιδιου το terra ειναι 4τ
  5. κατι με επιασε αυτην την εβδομαδα...
  6. Αν το θες για πολη παρε το cbfακι ειναι οτι καλυτερο, δεν καιει τιποτα και κανεις και τα ταξιδακια σου με 100 ανετα. Τωρα μονο τσεκαρε τα θεματακια που εβγαζε οπως προαναφερθηκε.
  7. Ειναι λιγακι βαρυ η μου φαινεται? 180 κιλα για 250 κυβικα?
  8. κανε αμεσα αυτο που λεει ο Τασος γιατι αν ειναι ανασφαλιστο θα σου ρθει 250 προστιμο που δεν το γλυτωνεις πλεον
  9. To belray exp πάντως είναι ημισυνθετικο, το αντίστοιχο φουλ συνθετικό λέγεται exs. Στο λέω γιατί είχα το exs για ένα χρόνο στο δικό μου και 8 χιλιάδες χλμ κ δεν έκανε κιχ, αλλά ξαναβαλα τα exp για να τα αλλάζω κάθε 5.
  10. Ε όχι ρε πστ μ δλδ γτ τέτοια μοτορια σε τέτοια χέρια???
  11. Κανονικά η κατανάλωση σου είναι ένα λίτρο πιο κάτω, αν από επιδόσεις είσαι ευχαριστημένος άστο όπως είναι, για ένα λίτρο στα 100 δε χάθηκε κι ο κόσμος. Επίσης αν είσαι τσίτα γκάζι όλη την ώρα μία χαρά κατανάλωση έχεις.
  12. Καλοταξιδο Μιχαλη το ειδα κι απο κοντα πενα φαινεται!!!
  13. Προαιρετικά η έπρεπε? Να ξέρω να υπολογίζω πάνω κάτω και για το δικό μου.
  14. Κι αφου περασαν αλλα 4 χρονακια κι κλεισαμε αισιως τα 50k χλμ, ας κανουμε μια συνοψη τι εχει γινει εως τωρα. Οποτε εχουμε και λεμε: Συνολικα αλλαχτηκαν τα λαδια 6 φορες, εχω καταληξει οτι το bel ray exs ειναι το καλυτερο αν θελει καποιος να βαζει φουλ συνθετικο, αλλιως και το exp κανει εξισου την ιδια δουλεια. Τα φουλ συνθετικα τα κρατησα για 8k χλμ και για 1 χρονο, οπως αναγραφοταν και στο μανουαλ και το μηχανακι δεν επαθε απολυτως τπτ. Μπηκε φιλτρο αερα dna κι εκ τοτε καθαριζεται στα διαστηματα που πρεπει Αλλαχτηκε μονο μια μπαταρια 4 μπουζι, παντα ngk cr8e Λαδι αναρτησεων και παραφλου καθε 2 χρονια 2 μπροστινα λαστιχα και 4 πισινα, επειδη δοκιμασα σχεδον τα παντα εχω καταληξει οτι τα pirelli angel gt που φοραω τωρα στις μανισιες διαστασεις παντα ειναι το καλυτερο λαστιχο (michelin καλο αλλα δεν βγαζει χιλιομετρα, vee rumber kai continental contigo για κανενα λογο) Κι επειδη δυστυχως πριν ενα χρονο περιπου μου το ριξαν παρκαρισμενο, εριξα αρκετα λεφτα για να το συνεφερω, οποτε το μηχανακι αυτην την στιγμη εχει ολα τα πλαστικα του καινουργια, οπως επισης και φαναρια, κοντερ. Επι της ευκαιριας αλλαχτηκαν και ολα τα ρουλεμαν, πλεξουδα, σινεμπλοκ, ντιζες, μανετες, αλυσιδογραναζα και μπηκαν μανιταρια gsg για να αποφυγουμε ξανα τα ιδια. Επισης ρυθμιστηκαν βαλβιδες και αλλαχτηκε ο τεντωτηρας καδενας διοτι δεν επαιρνε αλλο σφιξιμο και ακουγοταν αρκετα. Επειδη καποια απο τα ανταλλακτικα στην αρχη δεν αλλαχτηκαν με γνησια, μπορω να πω με σιγουρια οτι το φθηνο πραγμα το πληρωνεις 2 φορες, ενω το μανισιο μια φορα και ξεμπερδευεις. Οποτε πραγματα που πρεπει να παραμεινουν μανισια στο μηχανακι ειναι τα εξης: Φρενα (οτι αλλο εχω βαλει απλα δεν εχει την αποδοση που εχουν τα μανισια), αλυσιδογραναζα (τα ιδια με τα φρενα), μανετες (οι chinese δεν εχουν την τελεια εφαρμογη), ντιζες (οτιδηποτε αλλο απλα κοβεται σε λιγα χλμ), πλαστικα (τα καινουργια δεν ειναι τα γνησια με αποτελεσμα να χρειαζονται καποιο μονταρισμα για να κατσουν σωστα εκει που πρεπει), πισω φαναρι (τα ενσωματωμενα led φλας μπορει να φαινονται cool, αλλα οταν ξεκολλανε τα περιβληματα λογω κολλας κακης ποιοτητας, δεν ειναι καθολου cool να ξαναπληρωνεις 2ο φαναρι), βιδες (καλες οι χρωματιστες αλλα κοβονται για πλακα αν σφιξεις ενα κλικ παραπανω). Σε γενικες γραμμες απροσδοκητες βλαβες δεν εχει βγαλει, απλα με το κλεισιμο των 50000 και 12ετιας βγηκαν αρκετα πραγματα μαζεμενα, που θεωρουνται αναλωσιμα βεβαια. Η καταναλωση κυμαίνεται στα 3,5λ/100 και μπορει ευκολα να φτασει και τα 4 αν δει τα πολλα ζορια (δικαβαλα ταξιδια, φουλ γκαζι για αρκετη ωρα) Η συνεχεια σε καμια 5ετια, αν θα το εχω ακομη κι αν υπαρχει το φορουμ. Καλα χιλιομετρα σε ολους!!