Joe15

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    867
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Joe15 last won the day on October 1 2017

Joe15 had the most liked content!

Πόντοι

543 Excellent

Σχετικά με το μέλος Joe15

  • Κλάση
    Doulke
  • Γενέθλια November 1

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLE
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    cafe racer

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2862 προβολές προφίλ
  1. Κάηκε η λάμπα στο ΚΛΕ,πήρα μία Η4 απλα αυτη γράφει πάνω 60/55w ενω αυτή που είχε πάνω 35/35w,12v και οι 2.Υπάρχει θέμα άμα την βάλω ή να πάω να πάρω με ίδια w?
  2. Είχα στο pcx και όντως αυτό το θέμα μερικές φορές ήταν ενοχλητικό γιατι αν έχεις το μπροστά καλά πατημένο και αρχίζεις να πατάς και το πίσω νιώθεις οτι πάει να μπλοκάρει μπροστά απο το λίγο έξτρα που δίνει και θέλει λίγο προσοχή. Προσωπικά δεν μάρεσε και θα προτιμούσα με το πάτημα του μπροστινού να έδινε και λίγο στο πίσω.Πρόβλημα δεν θάχεις,μια συνήθεια είναι και αυτό.
  3. Δεν ειναι οτι το βλεπουμε χαλαρα,εγω τουλαχιστον που με χαλανε πολυ τετοια θεματα,ειναι απλα οτι πλεον το ξερεις οτι αν το παρεις υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να γινει,οποτε η το αφηνεις και βλεπεις κατι αλλο ή αφου το θες εισαι ετοιμος οταν γινει να σκασεις την 500ρα στην Τ.
  4. Δεν σε αφηνει μια και εξω, αρχιζει αρχικα να ακουγεται,μετα δεν παιρνει οταν ειναι ζεστο και σιγα σιγα δεν αιρνει ποτε.
  5. Εκτος μιζας δεν εχει ακουστει κατι
  6. Για Τ καλη ηταν η αντιπροσωπεια αλλα πλεον εφυγε ο Τριανταφυλλος στην bmw και εμεινε μονο ο μπαρμπας που ηταν.Μια δουλεια που ειχα καλος ηταν απλα ξενερωσα που εφυγε ο αλλος.Πλεον εξουσιοδοτημενοι ειναι μονο αυτος και ο Σακης που ολοι λεν ειναι ο καλυτερος,προσωπικα δεν μπορω να πω το ιδιο,οχι απο αποψη δουλειας μιας και δεν το εχω παει καθολου και δεν μπορω να πω.Ο αλλος απο την Σκυλιτση που μας ηρθε Αλιμο δεν ειναι πλεον Τ,κατι σκουτερακια βλεπω εχει απεξω και πραγματικα 2 φορες που πηγα απορω πως κραταει μαγαζι. Νικο αν κανονισεις να τα φερουν στο πιερακο να τα δει πες με αν θες να παω και γω.τον μηχανικο εκει τον ξερω λιγο.
  7. Πραγματικά λυπάμαι για την μλκια που σε έκατσε αλλα χαίρομαι απτον τρόπο που το πήρες και που κράτησες θετικά όλη την εμπειρία του ταξιδιού και παρόλη την στεναχώρια και ταλαιπωρία δεν έμεινες σε αυτό αλλα το άφησες πίσω. Αυτό είναι γνωστό πρόβλημα στα 2ης γενιάς προς Ταϊλάνδη μεριά και όπως είπες η εκεί καβα τα επισκευάζει,δεν είχα ακούσει κάτι για Ευρώπη ή Ελλάδα και νόμιζα οτι είναι συγκεκριμένο πρόβλημα με παρτίδες που πουλήθηκαν εκεί ή λόγω της χειρότερης βενζίνης που έχουν που φαίνεται οτι δεν ισχύει,κάτι σαν τις π@π@ριες που έλεγε η τραιμφ για τα tiger στην Ελλάδα και τα προγράμματα που έβαζε για να δουλεύουν με λιγότερα οκτάνια. Δυστυχώς ήσουν εσύ ο άτυχος και συνέβη κάτι που ήταν ανεπίτρεπτο να γίνει σε καινούργιο μηχανάκι με αυτή την χρήση και συντήρηση που είχε.Και πάλι δυστυχώς ούτε ο πρώτος είσαι ούτε ο τελευταίος που παθαίνει κάτι παρόμοιο,όπως σε ένα tiger απο εδώ που έβγαλε ίδιο πρόβλημα ή παιδί με το gs που έπαθε και αυτός χοντρή ζημιά αλπά νομίζω είχε πάρει και αυτός μια έκπτωση απο την bmw,το δεν σπάει δεν χαλάει δυστυχώς δεν υπάρχει σε καμία εταιρία πλέον,όχι οτι δικαιολογώ την καβασάκι,και εγώ που είναι η αγαπημένη μου και όταν πουλήσω το τράιμφ κατα 90% θα πάω σε βέρσις είτε το μικρό είτε το μεγάλο, αν είχα πάρει τέτοια συμπεριφορά ούτε που θα ξαναπάταγα στην ίδια εταιρία,απλά όπως έβγαλε ζημιά το ένα έτσι ξέρω και εγώ πως στο δικό μου κάθε φορά που πάω να το πάρω μπορεί να γίνουν τα πηνία κάρβουνο ή το τάιγκερ που ήθελα φοβόμουν οτι αν γεννήσει θα έπρεπε να το πετάξω ή το ντόρσο να είχα πάλι θέματα με ηλεκτρικά ή χόνδα όπως και το είχα πάθει που μου κάηκαν πηνία στις 8500χλμ πάλι θα βγάλουν τέτοια θέματα ή στο bmw σπάνε καλάμια κ.ο.κ... Κρίμα που έκατσε στο δικό σου με τέτοια χρήση που είχε,ευτυχώς δεν το πήρες τόσο άσχημα,με το καλό να έρθει το επόμενο και να ξαναξεκινήσουν τα ταξίδια. Ίσως να μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα μοτοσυκλετών της Ιαπωνίας απτον σύνδεσμο κάτω,όχι οτι έχει καμια σημασία για σένα πλέον απλα ας γίνει λίγο πιο γνωστό το θέμα και η συμπεριφορά των δικών μας.http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/inquiry/explanation_e.html
  8. Είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι και πάαααρα πολύ καλύτερο απτο τρανσάλπ.Το έχει ένας φίλος μου και έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα μαζί του,σκεφτόμαστε κιόλας μπας και τα κάνουμε τράμπα οπότε καταλαβαίνεις οτι προσωπικά μαρέσει αρκετά. Αλλά αμα σκέφτεσαι αν θα καίει κανα δυο λίτρα παραπάνω απτο τρανσάλπ ή αν είναι πιο vfm τότε ξέχνα το και κράτα το τρανσάπλ. Βενζίνη ανάλογα το χέρι σου και τις διαδρομές σου υπολόγιζε 6,5-8 μέσα στην πόλη. Απο έξοδα επίσης είναι ακριβότερο απο το τρανσάλπ.Και σαν σέρβις που φαντάζομαι,δεν ξέρω τιμές για το καθένα αλλα όσο να ναι η Τ θα τσιμπάει λίγο παραπάνω,αν σκεφτείς οτι η εδώ αντιπροσωπεία για λάδι φίλτρο ζητάει 90€ φαντάζομαι και στα υπόλοιπα θα είναι λίγο πιο τσουχτερα απο το χονδα. Επίσης στο θέμα ανταλλακτικά η τραιμφ είναι λίγο γτπ. Χάλασε η μίζα,450€,κάηκαν τα καρβουνάκια,450€ μιας και δεν υπάρχουν ξεχωριστά,ενώ στο τρανσάλπ ότι και να θέλεις το βρίσκεις μεταχειρισμένο και σε περίπτερο. Γενικά είναι πολύ καλό μηχανάκι και απο όσο έχω ακούσει δεν έχουν θεματάκια,εκτος απο την μίζα επειδή είναι ίδια με του στριπλ αλλα με μεγαλύτερη συμπίεση οπότε πεθαίνει γρήγορα,το είχαν τα πρώτα μοντέλα λένε οτι το διορθώσανε στα επόμενα αλλα και του δικού μου που είναι 15ρι τώρα τελευταία κάνει κάτι θεματάκια οπότε δεν νομίζω να έχει γίνει τίποτα,κάπου είχα δει οτι υπάρχει ανάκληση αλλα δεν είμαι σίγουρος.Επίσης του δικού μου του είχε κάψει εγκέφαλο στον 1,5 χρόνο και περίπου 12-13Κ χλμ,αλλα δεν εχει ακουστεί σαν θέμα οπότε το βάζω σαν μεμονωμένη περίπτωση. Απο μοτέρ δεν έχουν ακουστεί θέματα,είναι το 675 μεγαλύτερο που είναι πολύ καλό και ανθεκτικό μοτέρ όπως επίσης πηνία/ανορθωτές που είχαν κάτι άλλα δεν ισχύουν για αυτό. Υπάρχει μια ζέστη απο το μοτέρ αλλα θα γίνει ενοχλητική μόνο μέσα στην πόλη καλοκαίρι. Όπως σε είπα είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλα vfm δεν θα το έλεγα,οπότε αν σκέφτεσαι αυτό περισσότερο κράτα το τρανσάλπ ή πάρε κανα βερσάκι ή και βστρόμ και θα κάνουν την δουλειά τους μια χαρά και οικονομικά,αλλα σε καμια περίπτωση δεν θα σε ευχαριστήσουν τόσο όσο ο τιγράκος.
  9. CB 500 X

    Γενικά με λουκέτα έχει όντως ένα θεματάκι,όπως και αρκετά άλλα βέβαια. Μπροστά ο φίλος μου έχει το 8077 αλλα πάλι δεν κάθεται τέλεια με τον σχεδιασμό του δίσκου,την δουλειά πάντως την κάνει,για πίσω μόνο τα μικρά που χωράνε στις τρύπες τα οποία περισσότερο μπαίνουν για το φαίνεσθαι,εμείς παραγγείλαμε κάτι κινέζικα για πίσω με συναγερμό,ψεύτικη κατασκευή αλλα ο συναγερμός βαράει αμέσως αν πας να το κουνήσεις, απτο τίποτα κάτι είναι και αυτό. Καλορίζικο!!
  10. Απο ότι είδα το acf 50 είναι σπρέι που προστατεύει απο σκουριές. Κάνει όντως καλή δουλειά? Παίζει να πάω κάποιο καιρό σε νησί και έψαχνα κάτι τέτοιο. Το πήρες απο εδώ γιατί με μια γρήγορη αναζήτηση το βρήκα μόνο έξω.
  11. Πού είναι το κακό στα 110 άλογα? Μέχρι τις 7Κρπμ είναι αρκετά ομαλό και ήρεμο πάντως. Άν όμως θες κάτι μικρότερο το ερ6 είναι καλό μηχανάκι και αυτό. Εγω πάντα το έλεγα έρ εξι νι ή έρ έξι εν.όπως και να το πεις λάθος δεν είναι.
  12. Σε αυτα τα λεφτά δες για κάποιο ζ750 '04-'06.Αν βρείς κάποιο που να μην είναι σκισμένο είναι καλό μηχανάκι σε αυτά τα λεφτά και αλεξίσφαιρο.
  13. Κράνη: HJC RPHA10+,FG17 Μπουφάν:Dainese Stripes,alpinestars δεν ξέρω είναι παλιό μοντέλο.Κορντούρα:Dainese Tempolare,Nordcap cityzen,Dainese air frame καλοκαιρινό Παντελόνι:Δέρμα ένα Wintex.Kορντούρα agvpro Γάντια:Alpinestars sp8,Dainese air hero,nordcap χειμερινα. Μποτάκια alpinestars faster wp,μπότες dainese fullcrum
  14. Αυτο ακριβως κανει. π.χ. βαζεις εκει ενα αδιαβροχο η κατι σαν sleepingbag μεγεθος και επισης μπορεις να κρεμασεις και καπο την τσαντα
  15. Κοιτάζω και μεταχειρισμένα μέχρι τα 350+-,παραπάνω πάω μόνο για καινούργιο για να βάλω και δόσεις. Σε αυτά τα λεφτά πάντως δεν έχω βρει μέχρι τώρα κάτι καλό,και όσα βρήκα είχαν φύγει ήδη.Άν βρεθεί πάντως κάτι θα το προτιμήσω.