Joe15

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    878
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Joe15 last won the day on October 1 2017

Joe15 had the most liked content!

Πόντοι

546 Excellent

Σχετικά με το μέλος Joe15

  • Κλάση
    Doulke
  • Γενέθλια November 1

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLE
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    cafe racer

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3249 προβολές προφίλ
  1. Πως μπορούμε να προστατέψουμε τα μηχανακια σε νησί απο σκουριά και ήλιο?? Αρχικά του βάζω συνέχεια κουκούλα και ψάχνω να παραγγείλω ένα σπρέι acf50 που άκουσα οτι προστατεύει απο σκουριά. Τι άλλο μπορώ να κάνω για να μην σκουριάσει??
  2. Πάρε ένα hyper ή κανα dorsoduro
  3. Δίνεις πάλι εξετάσεις,μόνο οδήγηση.
  4. Φουλαρε Στεφανοβίκειο να σε φτάσει και να γυρίσεις.
  5. Ξέρουμε περίπου τι παίζει τώρα με τελωνείο και παραγγελίες απο ΗΠΑ. Το 16 είχα πάρει ένα κράνος των 150 και είχα πληρώσει αλλα 3 στα ελτα. Επειδή παίζει να ξαναπαραγγείλω απο εκεί κράνος με τιμή περίπου 250-280 τι μπορεί να πληρώσω εξτρά? Βάζουν φπα επι της τιμής συν έξοδα εκτελωνισμού,τα οποία πόσο περίπου μπορούν να βγουν?
  6. Ειναι μερος της διαδικασιας και αυτο.Αν δεν θελεις να το δωσεις δικαιωμα σου αλλα και ο αλλος μπορει να μην το αγορασει αν δεν το παρει πρωτα βολτα.Αναλογα το ατομο το βλεπεις και αποφασιζεις,στην τελικη μπορεις να κατσεις εσυ πισω για μια βολτα αν ειναι οκ με τον αλλο,ετσι και αλλιως σε τετοιες βολτες δεν χρειαζονται ταχυτητες. Για μενα το καλυτερο ειναι να βρεθειτε σε εναν ανοιχτο χωρο και να το παρει βολτα εκει που θα τον βλεπεις. Παντως προσωπικα αν και εχω αγορασει μηχανακι χωρις να ζητησω να το οδηγησω πρωτα αν ο ιδιωκτητης το αρνιοταν θα το αφηνα.
  7. Απο την στιγμή που όπως είπες κάποιος δεν είναι ενοχλητικός,επικίνδυνος,παραμυθάς κλπ ο βασικότερος λόγος που μας "ενοχλεί" πιστεύω είναι ο οικονομικός. Οι περισσότεροι πλέον έχουμε πιο παλιά-φτηνά-μικρά-οικονομικά μηχανάκια.Και πολλοί που έχουν μεγαλύτερα έχουν 2ρο μικρότερο για κάθε μέρα για περισσότερη οικονομία,τόσο σε καύσιμα αλλα και η καταπόνηση γενικά που λέμε στους οικονομικούς εντάσσεται.Οπότε εγω που σε καθημερινή χρήση θέλω 7-8-9λτ/100κμ με το ένα ενω με το άλλο 3-4,μόνο η διαφορά απο εκεί φτάνει, συν όλα τα υπόλοιπα που θα γλιτώσω απο σερβις,αναλώσιμα θα μείνουν στην τσέπη να πάνε σε βόλτες ή όπου θέλει ο καθένας θα πάρω και ενα μικρότερο καθημερινό μηχανάκι.Ο άλλος που ή απλά το γουστάρει αυτό για κάθε μέρα για την κ@ύλα του η για την μόστρα ή για οποιοδήποτε λόγο, θα το έχει άσχετα αν τον ζορίζει λίγο το κόστος ή απλά αυτός που έχει να το στηρίξει και δεν τον απασχολεί καν το πόσο θα κάψει ή πόσο θέλουν για σέρβις ή αν αλλάζει λάστιχα κάθε 3μηνο θα πάρει απλά αυτό που θέλει. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον που θα πάει για καφέ και θα προτιμάει να χαζεύει το καζεαρ ή το ybr ή... απο ενα μούλτι ή ένα 1290 ή..... Οπότε εκτός απο ένα μικρό ποσοστό που όντως προτιμάει το μικρότερο ή το μηχανάκι που είναι κατασκευασμένο για αυτήν την δουλειά όντως για την ευκολία που προσφέρει σε σχέση με ενα μεγάλο όλοι οι άλλοι τα κράζουμε αυτά λόγω του οτι θα θέλαμε να είμαστε πάνω στο θηρίο και ας περνάμε με το glx πιο άνετα μέσα απο τα αυτοκίνητα.
  8. Μιας και πιάσατε το θέμα αυτό να κάνω μια ερώτηση. Στο νίτζα είχα τα power 3 και ήταν πατημένα ή απάτητα και τα δύο μέχρι την ίδια γραμμούλα απο αυτές που είχαν. Τα σ21 που χω τώρα στο τριπλάκι ενώ το πίσω είναι σχεδόν μέχρι τέρμα,πέρα απο τις γραμμούλες,έχει 1-2 χιλιοστά που γυαλίζει ακόμα, το μπροστά είναι στις γραμμούλες,αρκετά πιο απάτητο. Ξέρουμε γιατί γίνεται αυτό?
  9. Οι τιμές που πα παραπάνω είναι μόνο για τελικό όπως είχαν το 14 που χα βάλει εγώ στο κλε αλλα και πριν κάτι μήνες που χα ρωτήσει για tdm ίδιες τιμές με είπε.
  10. +- η τιμή του πρέπει να ναι 150€,+ 30 αν έχει το καρμπόν καπάκι, +20 αν είναι μαύρη αντι για γκρι και άλλα 10 που χρεώνει την τάπα αν την έχεις.Οπότε αν είναι σε καλή κατάσταση και δεν είναι και πολύ καιρό πάνω (κάπου νομίζω ειχα δει οτι καθε 2ετία περίπου θέλει αλλαγή υαλοβάμβακα??δεν το ξέρω ακριβώς και παίζει να λέω βλακεία,στην δικια μου πάντως δεν έχω κάνει κάτι τοσα χρόνια) την βάζεις 50-100 € να φύγει. Η τιμή που λέω είναι καθαρά προσωπική άποψη και εκεί ανάμεσα που λέω να βάλω και το δικό μου που με χει πρήξει το πραπραπρα.Ο καθένας πουλάει και αγοράζει όπως επιθυμεί.
  11. Έσκασα με τα μούτρα κάτω αλλα χτύπησε μόνο σε εκείνο το σημείο.Όπως το βλέπετε τι λέτε να συνεχίσω να το φοράω ή να πάω για αλλαγή?
  12. Κάηκε η λάμπα στο ΚΛΕ,πήρα μία Η4 απλα αυτη γράφει πάνω 60/55w ενω αυτή που είχε πάνω 35/35w,12v και οι 2.Υπάρχει θέμα άμα την βάλω ή να πάω να πάρω με ίδια w?
  13. Είχα στο pcx και όντως αυτό το θέμα μερικές φορές ήταν ενοχλητικό γιατι αν έχεις το μπροστά καλά πατημένο και αρχίζεις να πατάς και το πίσω νιώθεις οτι πάει να μπλοκάρει μπροστά απο το λίγο έξτρα που δίνει και θέλει λίγο προσοχή. Προσωπικά δεν μάρεσε και θα προτιμούσα με το πάτημα του μπροστινού να έδινε και λίγο στο πίσω.Πρόβλημα δεν θάχεις,μια συνήθεια είναι και αυτό.
  14. Δεν ειναι οτι το βλεπουμε χαλαρα,εγω τουλαχιστον που με χαλανε πολυ τετοια θεματα,ειναι απλα οτι πλεον το ξερεις οτι αν το παρεις υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να γινει,οποτε η το αφηνεις και βλεπεις κατι αλλο ή αφου το θες εισαι ετοιμος οταν γινει να σκασεις την 500ρα στην Τ.
  15. Δεν σε αφηνει μια και εξω, αρχιζει αρχικα να ακουγεται,μετα δεν παιρνει οταν ειναι ζεστο και σιγα σιγα δεν αιρνει ποτε.