mob

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    117
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

57 Excellent

Σχετικά με το μέλος mob

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 03/08/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Hλεια

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    VFR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

345 προβολές προφίλ
  1. ακριβως αυτο που λεει ο caferacer .επισης ειχε και καθρεπτη πιο μπροστα που 1)βοηθαει παρα πολυ να δεις αν ερχεται καποιος. 2)για να βαλουν,εχουν γινει αρκετα ατυχηματα. Γενικα σε επαρχιακους δρομους μεγαλη προσοχη .
  2. χαρισε το σε πιτσιρικα με παπακι.κουτι θα του πεσει. :tooth:
  3. το οτιδηποτε θες να φτιαξεις πρεπει να το ξεβρακωσεις.
  4. angel13: τη γνωμη μου για το αν θα πρεπει καποιος να παρει μηχανη και ποσα κυβικα την ξερεις,και αν δεν την θυμασαι δες εδω. http://www.mybike.gr...__fromsearch__1 2ποστ πιο κατω γραφεις κ εσυ.. ο μαλακ@ς ,μαλακας θα ειναι ειτε με παπι, ειτε με μπουσα. το κομπλεξ που λεω ειναι απο ανθρωπους που προσπαθουν να σε πεισουν οτι μονο το σουπερ ντουπερ 1000αρι ειναι μηχανη ,ολα τα αλλα ειναι πατινια. (τους κυνηγους υπποδυναμης,) αυτο θα επρεπε να θυγει τους μεχρι 900αριδες αλλα ειναι τοσο καγκουρομ@λακες που σε πιανουν τα γελια. τεσπα παιδες,οποιος καταλαβε, καταλαβε .
  5. ...το πρόβλημα κατ'εμέ είναι σε όσους θεωρούν ότι κάτω από π.χ. 600 ΔΕΝ είναι μηχανή, αλλά πατίνι! Και μη μου πεις ότι δεν είναι πολλοί νέοι οδηγοί, που μετά από 3μηνο με παπί ή CB/YBR/ΧΤ/XR 125 γυρνάνε στα 600+, χωρίς να καταδεχτούν να κοιτάξουν κάτι μικρότερο... ΑΥΤΟ δεν οφείλεται εν πολλοίς στο σύγχρονο μάρκετινγκ αυτο εγω το συγκαταλεγω στο συγχρονο κομπλεξ πρωτα συνηθως αυτοι που λενε οτι το 600 ειναι παπακι κλπ συνοδευουν την μπουρδα τους με 1 υφακι ειρωνικο-απαξιωτικο,οποτε συμφωνω μαζι τους κ απο μεσα μου πεθενω στα γελια. οι τυποι ειναι γεννημενοι ραλιστες μοτο/στες .ουτε καν αξιοι λογου δεν ειναι. εγω εγραψα την γνωμη μου σε ποστς που διαβασα σε προηγουμενες σελιδες και αφορα μονο την αμεση-εμμεση συγκριση ενος 250 του παρελθοντος κ του σημερα. eddie αυτο που θελω εν ολιγοις να πω ειναι οτι το γκαζι για μενα συγκαταλεγετε στην ενεργητικη ασφαλεια. εσυ προνοεις για το μηχανακι σου,ο αλλος για σενα ομως? ουτε εχω ορεξη να γραφω ιστοριουλες.
  6. eddie δεν ειπα ότι θα σε σωσει το γκαζι,δηλ. αντι για φρενο,πατα γκαζι.(αλιμονο,εκτος αν εισαι ο τομ κρουζ στο mission impossible ) αυτο που ειπα εινα οτι δεν εχει δυναμη για να αποφυγεις τον κινδυνο.παραδειγμα: πας να κανεις προσπεραση σε μια νταλικα που παει 100-110 και ξαφνκα βλεπεις πισω σου αυτο/το που σε εχει γραψει και κανει και αυτος προσπεραση.με μια μεγαλυτερη μηχανη,απλως πατας γκαζι,και γλυτωσες απο μια επικινδυνη κατασταση.με το 250 θα πλακωθεις στα φρενα και θα μπεις παλι μεσα με την καρδια να βαραει δικαση. και πολλα αλλα παραδειματα που βαριέμαι να γραψω.
  7. κοιτα .. το 90 τα αυτοκ/τα ταξιδευαν με μεσο ορο στα 80-100, τωρα 100-120 κ βαλε. ταξιδευεις με το 250 ας πουμε με 100χλμ,οποτε ταξιδευεις με μια μεγαλη πλειοψηφια να πηγαινουν τα ιδια χλμ με εσενα,που για μενα ειναι μεγαλο σφαλμα.(για μενα το ιδανικο ειναι οι μηχανες να πηγαινουν λιγο πιο γρηγορα) δεν εχεις την δυναμη να επιταχυνεις ικανοποιητικα για να αποφυγεις κυνδυνο,και ερχεσαι αντιμετωπος με φορτηγα,λεωφορια,κουτακιδες που μιλουν στο κινητο,μιλανε στην γκομενα,ειναι χαζεμενοι απο το ταξιδι κλπ. για πολη μεσα και για κοντινες βολτιτσες εκτος ειναι κορυφη,αλλα οχι για τα παντα πλεον. υγ.αυτα που γραφω παραπανω,τα αντιμετωπιζω σχεδον καθε μερα. η μεση ταχυτητα μου σε ταξιδι ειναι 140,γιατι με αναγκαζουν να παω τοσο.(το vfr στα 140 πινει καλα,και εχει ακριβυνει η ρημαδα η βενζινη)
  8. μη ξεχνας οτι παλια οταν τα 250 εφταναν,συμπεριλαμβανονταν και τα διχρονα 250αρια.σα να λεμε 600 σημερα. υπαρχουν πολλα 250αρια σημερα,αρα η κατηγορια αυτη πουλαει.(δεν ξερω για ελλαδα,αλλα γενικα πουλαει για να υπαρχει) το θεμα ειναι οτι ολα εχουν εξελιχθει(αυτο/τα ,δρομοι κλπ),και τα 250 για ταξιδακι,ισως δεν φτανουν.
  9. απ'οσο ξερω τα cb ειναι 53 αλογα. κανα 2 που εχω παρει για βολτα μετα βιας πανε 170-175 χλμ.
  10. να πας να το παρεις πισω!δεν υπαρχει εξυπηρετηση σε τετοια πραγματα,αυτο που εκανες ηταν ''χαζο'' αν το στουκαρει πουθενα χωρις ασφαλεια τι θα γινει? οπως εγραψε κ ο παναγιωτης κ. αν ειχες κανει μεταβιβαση στον πρωτο,δεν θα εγραφες εδω τωρα.
  11. κανε εναν κοπο, ανεβα πανω και κουνα την λιγο με το ποδι,να δεις τι τζογο εχει. δηλαδη με το βαρος σου πανω. μηπως η ασφαλεια του γραναζιου εχει ιδιο καρε με του γραναζιου και οχι το αντιθετο?
  12. να πω κατι που μπορει να ακουστει χαζο? την αλυσιδα πως την τεντωσες.με αναβατη η χωρις? οταν εισαι πανω δηλ. εχει 3 δαχτυλα τζογο?
  13. αφου εχουν φρεναρες,τι να κανουμε... :P ο δευτερος ειναι για πολλες
  14. εμενα πιο σωστο θα μου φαινοταν σαν ερωτηση στο φορουμ ''μου αρεσει το ταδε,τι παιζει''παρα το αοριστο ''τι μηχανη να παρω''. συμφωνω με τους παραπανω,η μηχανη ειναι κατι που γουσταρουμε 1ον για την εμφανιση 2 ποσο θα μας κανει κλικ 3 για το το θελουμε κ μετα τα υπολυπα. τελος δεν ξερουμε τα γουστα αυτου που ανοιγει το τοπικ,ουτε τι μυαλο κουβαλαει.ασε που οι περισσοτεροι προσπαθουν να πλασαρουν το μηχανακι που εχουν αυτοι σαν το πιο ιδανικο.
  15. :puke: :puke: καλα ο τυπος πρεπει να ειναι πολυ κοκογουστος! ειναι λες κ το βρηκε στα σκουπιδια και πηρε κ αλλα σκουπιδια κ τα ενωσε ολα μαζι σ'αυτη τη φωτο που εχεις βαλει το ντεποζιτο μοιαζει με σαμαρι. το φαναρι ηρθε κ εδεσε με την υπολοιπη κατασκευη.κριμα που δεν εβαλε την μασκουλα με τα δυο μικρα φαναρια, που βαζουν μεχρι κ στα παπακια.θα γινοταν ακομα πιο κακογουστο. τεσπα καμια σχεση με original...