yamahakias sr 250

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    530
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

73 Excellent

Σχετικά με το μέλος yamahakias sr 250

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Piaggio
  • myBike: Μοντέλο
    beverly

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Gilera
  • dreamBike: Μοντέλο
    GP
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

883 προβολές προφίλ
  1. Φτωχο μιγμα μαλλον εχεις αυτο δειχνει το σκασιμο στο κλ3ισιμο του γκαζιου και επειδη δουλευεις φτωχα δεν τραβαει και η μηχανη.. Υπαρχει και μια περιπτωση να θες ρυθμιση βαλβιδων.. Ποσα χλμ εχεις κανει??
  2. Αν ξερεις που ειναι, πιανουν τα χερια σου και δεις και κανα βιντεακι θα μπορεσεις. Μαλλον σου κολησε το φλοτερακι της βενζινης
  3. Μπορει να χανει και απο το πλαι το ατρογγυλο καπακι του εκκεντροφορου
  4. Υπαρχει μια περιπτωση να χανει απο το ζουαν αλλα δυσκολα. Για τα σκασιματα βιδωσε 1/4 την βισα ρυθμισης μιγματος του καρμπ και θα εξαφανιατουνε.. Αυτα
  5. Λοιπον η μηχανη εχτες δεθηκε.. Αλλαχτηκαν κουζινετα μπιελας στροφαλου, ο στροφαλος ειχε μονο πολυ μικρες γραντζουνιες στο αριστερο κομβιο μπιελας αλλα οχι κατι τρομακτικο.. Ενας γνωστος μου που κανει ρεκτιφιε μου ειπε να του βαλω καινουρια κουζινετα και να το αφησω ετσι δεν ηθελα να το φαει και να βαλει oversize κουζινετα γιατι ειναι πολυστροφη μηχανη και ηταν λιγο ρισκο, μου ειπε οτι σε λιγο καιρο θα το σβησει μονο του και μου το εγγυηθηκε αυτο. Εκανα ρεκτιφιε στον κυλινδρο και μπηκαν πιστονια 1mm παραπανω με καινουρια ελατηρια. Τωρα τι πιστονια εβαλα θα σας ξεγελασω ολα τα ανταλαχτηκα τα κανονισε ο φιλος απο το ρεκτιφιε εγω απλως τα τοποθετησα. Εκανα και ενα τριψιμο βαλβιδων και πλανισα την κεφαλη 0,20mm τωρα την στρωνω δουλευει υπεροχα και απο μιγμα την εκανα λιγο πιο πλουσια βαζοντας ζιγκλερ 97-100. Τωρα οσο αντεξει αμα δεν αντεξει θα παω να παρω ενα μεταχειρισμενο μοτερ. Μολις την στρωσω θα της βαλω και ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι να δουλευει πιο χαλαρα εξω. Οσο για την τρομπα λαδιου μετρηθηκε και ειναι μια χαρα...
  6. κοιταξα στο manual και δεν λεει κατι για το διακενο αυτο.. λεει μονο το οριο του κομβιου, το οποιο μετρας με μικρομετρο και εαν εχει περασει καποιο οριο βαζεις το επομενο μεταλλο που ειναι +0.25
  7. Ρε παιδια εγω εδω που ρωτησα κανενας σχεδον στην ελλαδα δεν κλεινει μοτερ με plastigage, ολοι με το μικρομετρο και περνουν αναλογα μεταλα
  8. μικρομετρο και δυναμομετρο εχω
  9. Τι ειναι το plastigauge?? Εγω παρειγγηλα τα original μεταλλα
  10. Κανεις γνωριζει τιποτα για αυτο?
  11. Τελος παντων, για κουζινετα μου ειπαν οτι υπαρχουν τα original, τα 0.25, και τα 0.50. Ο ταμειας δεν ηξερε να μου πει τι τι ειναι αυτο. Λογικα εινα κατι σαν τις ανοχες που περνουν τα πιστονια, εγω ομως που να ξερω ποιο νουμερο να παρω πως το μετραω??
  12. Τελικα βρηκα χρονο και το ανοιξα το μοτερ... Ο κυλινδρος που χτυπαει τελικα εχει ελαχιστο τζογο η μπιελα του.. Αρα παμε για μεταλλα.. Παντως πως δικαιολογιτε τοσος θορυβος απο τοσο λιγο τζογο δεν μπορω να καταλαβω
  13. Ισως γιατι τα εοχε τα χιλιομετρακια του θα δουμε αυτα θα αλλαχτουν θα καθαριστει και η σιτα στο καρτερ και βλεπουμε
  14. παντως μπροστα περνει με την μια οπως παλια και χωρις γκαζι.. καπνιζει βενζινη και οχι λαδια.. το να πηδηξε δοντι η καδενα δεν αποκλειετε μου το ειπε και ενας μαστορας και επισης μπορει να δουλεψει αν εχει ενα δοντι πηδηξει.. εμενα για καμενη βαλβιδα μου κανει γιατι δεν εχει πολυ συμπιεση και καπνιζει και ο θορυβος μειωθηκε παρα πολυ μετα τη ρυθμιση.. θα δουμε θα βρω χρονο και ορεξη να το λυσω γιατι τωρα ειμαι στην δουλεια.. παντως πρωτα απο ολα θα κοιταξω τον χρνισμο.. για αντλια δυσκολα να εχει ζημια μου ειπαν, επειδη το δουλευα πολυ ωρα στα ορια του μπορει να ανεβηκε η θερμοκρασια λαδιου και να ειχε γινει πολυ λεπτορευστο σαν νερο και να μην εκανε πιεση.. στην kawasaki μου ειπαν αν θελω να τσεκαρω αν ειναι αντλια να την μιζαρω και να παρατηρησω αν σβηνει το λαμπακι του λαδιου πριν παρει ο κινητηρας μπροστα δηλαδη πριν σκασει και οντως σβηνει αμεσως, επισης μου ειπαν να την βαλω να δουλεψει στο χαμηλοτερο ρελαντι οπου δεν σβηνει γυρω στις 700στροφες και να δω μηπως παει να αναψει το λαμπακι.. αυτοι δεν ξερω αν ειναι σωστοι τροποι αλλα ετσι αμα ειναι κλασμενη θα σου δειξει καποιο συμπτωμα..
  15. Το 500 εχω, σιγα μην πηγαινε το 250 190χιλιομετρα.. Ρε παιδια εγω δεν λεω οτι την καρφωσε, μπορει να την ακουμπησε λιγο και να την στραβωσε, παλια συμπιεση ειχαν ιδια οι κυλινδροι τωρα εχουν διαφορα. Και λεω εγω μηπως οταν ζεστενετε αφου το κοκορακι ερχετε πιο κοντα στη βαλβιδα την παταει πιο πολυ και με αυτο το λιγο βρισκει. Επισης ειναι ψηλα ο θορυβος και δεν μου ακουγετε για μπιελα γιατι ξερω πως ακουγετε.. Πιο πιθανο το εχω να σκαμπιλιζει το πιστονι. Αα επισης η μηχανη καπνιζει λιγο μαυρο απο πισω δηλαδη ακαυτη που παει να πει οτι δεν σφραγιζει η βαλβιδα πανω στην εδρα της και φευγει εξω ακυτο το μιγμα. Το λαμπακι και εμενα με παραξενευει που αναψε μηπως εχει αρπαξει καπου αλλα δεν μου αλουγετε κατι.. Οσο για το beverly το πηγαινα πορεια 140 δεν καταλαβε τιποτα και πιο παλια ειχε φαει και αυτο καλο τελικιασμα, κυνηγουαα ενα φιλο ατην εθνικη με ενα 1000, δεν ειναι τοσο πολυστροφο και δεν την ακουει τοσο ευκολα..