giorgos95

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    297
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

19 Good

Σχετικά με το μέλος giorgos95

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αρτα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    astrea grand

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    hornet
  • dreamBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

614 προβολές προφίλ
  1. Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον... Η αλήθεια είναι πως σε αυτά τα κυβικά μόνο το Beverly γουστάρω, πανέμορφο και μαζεμένο, ακριβό πολύ φυσικά αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να το εμπιστευτώ μεταχειρισμένο (από έμπορο για να βάλω δόσεις). Τα υπόλοιπα πολύ μεγάλα τα θεωρώ για χρήση στην πόλη εκτός το citycom που δεν μου αρέσει. Γτ να μην γίνεται να το σχεδιάσω όπως το θέλω!
  2. Το καλοκαίρι με την πάπια, την κοπέλα μια βαλίτσα πίσω και μια τσάντα μπροστά μια χαρά την βγάλαμε στην Πάρο. Θεωρείς πως τα 155κυβικα στα 15 άλογα σε σκούτερ δεν είναι αρκετά; πάρα έξω που λες, δεν με ενδιαφέρει το ταξίδι. Το πολύ από Περιστέρι μέχρι την βάρη να πάω. Καθημερινά όμως Περιστέρι-Ασπρόπυργος. Οχι Γτ έχω έξοδα αυτό το καιρό και οι δόσεις βολεύουν περισσότερο για να μην ξεμείνω από ρευστό.
  3. To xmax πάει πολύ τιμολογιακά! Όντως πανέμορφο αλλά ακριβό. Το nmax που ανέφερα βγάζει 15 άλογα το 155 κυβικά και τελική περίπου στα 125-130. Για πάνω από 200 κυβικά όπως λες και για κάτι ποιοτικό ανεβαίνει το κασέρι, πάντως για το σκούτερ που λες και εγώ προς εκεί καταλήγω, σε ευχαριστώ.
  4. Μετά από διάβασμα και σκέψη δεν κατέληξα πουθενά, σίγουρα κάποιος σας θα έχει βρεθεί σε ανάλογο ζήτημα Θέλω κατι καινούργιο για να παίξουν άτοκες δόσεις, το ποσό που διαθέτω αν όντως το αξίζει στα 3500. 7 χρόνια οδηγώ παπια και πάντα μεταχειρισμένα και παλιά. Θέλω κάτι φρέσκο με καλά φρένα και πάτημα σε βρεγμένο δρόμο και φυσικά να μην χρειαστεί ούτε κατσαβίδι από μεριά μου για καιρό. Χρήση γύρω στα 40 χλμ ημερησίως με τα περισσότερα να γίνονται στην Αθηνών και κάποια εντός κέντρου και κίνησης. Το μηχανάκι για εμένα είναι απαραίτητο και ζητώ και ευχρηστία από αυτό, για καμία σακούλα από το σούπερ, για τα απαραίτητα της δουλειάς (τσάντα και μπουφάν) και να φορτώσω και το δέμα της μάνας από το χωριό. Κοίταξα για yamaha crypton s και το υπερλατρευω εμφανισιακά αλλά δεν νομίζω ότι θα βολέψει στην Αθηνών λόγω και χαμηλής τελικής Κοίταξα για Honda helmin επίσης μου αρέσει αλλά και πάλι λίγο καλύτερο από το προηγούμενο και 800 € πάνω Σκέφτηκα να πάω σε σκούτερ yamaha nmax πανέμορφο κατ εμέ αλλά φοβάμαι την μετάβαση από το παπί Και τέλος πάλι σκούτερ στυλ sh Kai symphony που δεν μου αρέσουν τόσο αλλά οι τροχοί είναι μεγάλοι. Τι πιστεύετε ότι ταιριάζει στην περίπτωση μου; Να περιμένω για το Honda gtr 150; μήπως πολλά τα λεφτά (ακούγεται να φτάνει τα 3700) για την δουλειά που το θέλω; κάντε μια καλή πράξη και πείτε μου την γνώμη σας Γτ με σκάει το grand, θα το βάλω φωτιά
  5. ξεθαβω λιγο το θεμα γτ συνεχιζω να εχω το προβλημα .το λοιπον εβγαλα το καρμπυρατερ ,το εκανα βιδες ,με σπευ καθαρισμου καρμπ και πεπιεσμενο αερα και μια μαλακη οδοντοβουρτσα γυαλισα ενα ενα κομματακι και μετα παλι στην θεση του .Το προβλημα εξακολουθει οταν εχω 4η και λιγα χιλιομετρα (δλδ κανει διακοπες τρελες) αλλα οταν ανεβαζω το γκαζι πανω απο μεση και μεχρι να τερματισει ολα καλα.αυτο σημαινει οτι εχει καποιο θεμα το ζιγκλερ το μικρο;πηρα ενα κιτακι shark για να αλλαξω τις τσιμουχες ,λετε να βαλω τα ζιγκλερ που ειχε μεσα; Σκεφτηκα επισης να παρω κανενα shark shengwey. εχετε καμια ιδια;
  6. παιδια καμια γνωμη σα βρισκετε; συνεχιζω να εχω το ιδιο προβλημα .
  7. καλησπερα σε ολους και ιδου το προβλημα μου γτ θα σκασω ... παρατηρησα χωρις να ειμαι 100% σιγουρος οτι αφου πηγα το μηχανακι για πλυσιμο με πιεστικο κ.τ.λ. αρχισε να ρεταρει . ρεταρει κυριως στην 4η και σε χαμηλες στροφες ,δλδ πηγενοντας στον δρομο με 70+ χιλιομετρα αφηνω το γκαζι και σταδιακα ξανα δινω γκαζι ,στις πρωτες μοιρες που γυρναω το γκαζι ,το μηχανακι γωνατιζει ,κοβει ταχυτητα και μετα κανει ενα αποτομο και αρπαζει κανονικα αν και εκει που τερματιζε το κοντερ για πλακα μεχρι τα 90-100 τωρα μετα τα 80 θελει ευθεια μεγαλη για να τερματισει . το λοιπον αλλαξα φιλτρο αερα ,μπουζι και αδειασα το ποτηρακι του καρμπ μηπως και ειχε παει νερο αλλα τπτ .κατα το πλυσιμο επισης ειχα σκεπασει με σακουλα το καρμπ οποτε μου φαινετε δυσκολο να μπηκε νερο...τι παει στο νου σου σας οτι παιζει να ειναι γτ εγω εχω ξεμεινει απο υπομονη, ειπα πολλα το ξερω, αναμενω τις απαντησεις σας ,ευχαριστω να συμπληρωσω οτι το μπουζι που εβγαλα ειχε γινει σαν αυτο τις δευτερης εικονας https://www.google.gr/search?q=χρωμα+μπουζι&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=sygGglHSVSGwWM%3A%2C6qhxcceY6wq2SM%2C_&usg=__OMgQMgwRyOGCl1c8Cyv0v2xFA48%3D&sa=X&ved=0ahUKEwj0_rTV06XbAhVKh6YKHT1hBCMQ9QEILzAD#imgrc=sygGglHSVSGwWM:
  8. οχι σε αυτην την διαδρομη εννοειτε μονος πηγενω,εντος πολης διπλο εννοεω οτι ζοριζεται
  9. θα ανεβασω αργοτερα και φωτο ,το μηχανακι εχει γινει πριν καποιο καιρο ρεκτιφιε ,πιστονακι γνησιο καινουργιο ,δεν καιει σταγονα λαδι ,του εχω κανει 7κ χιλιομετρα και το μονο παραπονο που εχω ειναι οτι με διπλο δεν παει,δεν τραβαει ,σε ανηφορικο δρομο μιλαμε παντα . αν κινουμε με μια καλη ταχυτητα πριν βρω ανηφορα ,ανεβαινει αλλα αν χρειαστει να κατεβασω ταχυτητα τοτε δυσκολα τα πραματα. αν αλλαξω γραναζομα απο την αλλη για πιο μακρυ ,τοτε ειναι που δεν θα τραβαει . ειναι ενα μηχανακι που το εχω για ολα ,κινηση εντος και εκτος πολης μονος μου και συχνα διπλο .
  10. αρα συμμαζεμα το αστρα; :P
  11. υπερβενει τα 125 κυβικα και εχω το α1 διπλωμα . αν πει κανεις ελα μωρε σιγα ,να δω τι θα λεει σε περιπτωση ατυχηματος η ασφαλιστικη! το innova δεν εχει μακρυτερες σχεσεις ; εγω νομιζα οτι φτανει και τα 120
  12. καλημερα παιδες ,χρειαζομαι οπωσδηποτε μια γνωμη περαν την δικη μου καθως εχω μπει στο τρυπακι να δωσω το grand να παω σε innova injection και ο λογος ; ο λογος ειναι οτι κανω καθημερα διαδρομη περιστερι-ασπροπυργο δλδ στανταρ 30 χιλιομετρα στην καβαλας και τωρα το σπαω το grand για να μπορω να πηγενω με μια φυσιολογικη ταχυτητα για τετοιο δρομο γυρω στα 90-100 χιλιομετρα .ακομα ,οπως να το κανουμε εχει κλεισει 20ετια ,τα πλαστικα ειναι ιμιτασιον ,την σκουρια του την εχει πιασει κατατοπους και γενικοτερα το innova ειναι μακραν ομορφοτερο . βλεπω οτι με εναμιση χιλιαρικο πουλανε αρκετα ,με λιγα χιλιομετρα .απο την αλλη ακουω για προβληματα με την μπιελα στα innova απο τους μισους και απο τους αλλους οτι ειναι το καλυτερο παπι.και σκεφτομαι ,να δωσω κανα 300αρι να συμμαζεψω το Grand λιγο εξωτερικα και κανενα καρμπ-εξατμιση-εκκεντροφορο ή να κανω την μεταβαση που σκεφτομαι;
  13. Φίλε μου αν ενδιαφέρεσαι ακόμα έχω κυλινδροπιστονο για 72 σε άψογη κατάσταση το έβγαλα από το δικό μου γτ αποφάσισα να το κάνω 54. Έχω και καρμπυρατερ 17 swing wey. Είμαι πολύ ευχαριστιμεμπς με το συγκεκριμένο. Έχω και άλλα από ρεύματα και γνήσια. Στείλε μου αν θες
  14. παιδια ξεθαυβω το θεμα και κανω εδω την δικη μου ερωτηση ... το παλικαρι που μου ανεβαζει το μηχανακι στα 54 mm μου λεει σαν τρελος να ξην βαλει cdi αλλα καλυτερα μια κινεζικη απομημιση astrea γτ η cdi δεν θα δουλευει καλα.ποση ειναι η διαφορα στα mm των βαλβιδων ,γνωριζει καποιος? κατα την γνωμη σας τι να κανω? να του cdi και τελος ? τι διαφορα εχουν αυτες οι δυο στην λειτουργεια τους πανω στα ιδια χιλιοστα παντα ,στα 54 ?
  15. οποτε γιανα την γεμισεις φτανει την κανονικη τιμη ,καπου στα 150 :P