Ste7ios

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.514
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη


Πόντοι

1679 Excellent

1 Παρακολουθητής



Σχετικά με το μέλος Ste7ios

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής Honda
  • myBike: Μοντέλο NC700XD '12

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ


936 προβολές προφίλ

Η δραστηριότητα του μέλους Ste7ios

  1. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Προβλημα μπαταριας   

    Μέτρησες όλα αυτά - και καλώς έκανες - αλλά δεν μέτρησες το βασικότερο, την τάση της μπαταρίας για να δεις σε τι κατάσταση βρίσκεται, που με αυτά που περιγράφεις πας για νέα. Θα πρέπει να μετρήσεις κάτω απο 12,5V.
    Τα παρασιτικά φορτία στο NC700 είναι έως 1,2mA. Στο 750 λογικά θα βρίσκονται εκεί κοντά αλλά καλύτερα να το διασταυρώσεις με το service manual.
    Με συναγερμό μου φαίνονται λίγα. Θα περίμενα άλλα 5 με 7 mA.
     
    Το γιατί πέθανε η μπαταρία σου τόσο νωρίς, έχει να κάνει με το πόσο φρέσκια ήταν όταν εγκαταστάθηκε (οι YTZ ενεργοποιούνται στο εργοστάσιο, και μετά πρέπει να συντηρούνται απο τους διανομείς), απο τις καθημερινές σου διαδρομές (χρόνος & απόσταση), και σε τι θερμοκρασίες εκτείθεται.
    Επίσης οι σύντομες καθημερινές διαδρομές δεν βοηθούν την ΠΛΗΡΗ φόρτιση της, ενώ επιταχύνει την εκφόρτιση της και ο συναγερμός.
     
    Γενικά μια μπαταρία μολύβδου θα δώσει το μέγιστο χρόνο ζωής όταν βρίσκεται πάντα σε πλήρη φόρτιση, και λειτουργεί σε θερμοκρασίες έως 25°C.
    Για κάθε αύξηση 8°C πάνω απο τους 25°C μειώνει την διάρκεια ζωής της στο μισό. Και η θέση της στο NC δεν είναι και η καλύτερη πάνω απο τον κινητήρα. Μετά τους 25°C αυξάνει ο ρυθμός αυτοεκφόρτισης, η θειίκωση και διάβρωση των πλακών / πλέγματος.
    Οι ευκαιριακές φορτίσεις δεν αρκούν.
     
    Ρίξε μια ματιά στο http://www.yuasabatteries.com/pdfs/TechManual_2014.pdf 
    Όταν μπει η καινούργια μπαταρία κάνε και ένα έλεγχο του συστήματος φόρτισης. Όχι τώρα με την παλιά μπαταρία.
    Αυτό έχει εφαρμογή στις LFP όχι στις μολύβδου. Ναι μεν η ηλεκτροχημική αντίδραση είναι όντως πιο αργή αλλά δεν την βοηθάς έτσι.
    Το σωστό είναι να προσπαθήσεις να βάλεις μπροστά με την πρώτη. Αν δεν πάρει την αφήνεις λίγο για να ανακάμψει (περίπου 30" - 60") και ξαναπροσπαθείς.
    Το καλύτερο είναι να γνωρίζεις την κατάσταση της μπαταρίας σου και να την αλλάξεις έγκαιρα (όταν μπορεί να διατηρήσει μόλις το 50% του ονομαστικού της φορτίου) πριν αρχίσουν οι δυσάρεστες εκπλήξεις...
    • 0
  2. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Θέμα με mobile internet Vs Wi-fi (αργές ταχύτητες)   

    Γενικώς ο,τι δεν χρειαζόμαστε το απενεργοποιούμε. Τι τρέχει στο background, τι παίζει μέσω τηλεφωνίας...
    Ο,τι τρέχει καταναλώνει... Τα περισσότερα τα έχω κλειστά πλην αυτών που χρειάζονται στον δρόμο.
    Και εγώ την πάτησα με ένα app που κατέβαζε απο Wifi. Μόλις έφυγα απο το wifi, συνέχισε να  κατεβάζει απο 3G και ροκάνισε μπόλικα πολίτιμα Gb. Δυστυχώς το κατάλαβα κάπως αργά αφού σερνόντουσαν οι σελίδες που άνοιγα...
     
    • 1
  3. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ - Σεμιναριο Μπαταριας   

    Όλα αυτά γνωστά είναι. 150 ετών τεχνολογία είναι με ολοκληρωμένη βιβλιογραφία. Βασικά δεν υπάρχει η τέλεια μπαταρία... Υπάρχει μόνο η κατάλληλη μπαταρία για τη συγκεκριμένη εφαρμογή που θέλουμε, τις απαιτήσεις, και τους περιορισμούς που υπάρχουν.
    Για παράδειγμα, σε μια μοτό κάτι τέτοιο είναι απλά ανεφάρμοστο, λόγο βάρους και όγκου. Εδώ θες πολύ ρεύμα (CCA). Για να τα πάρεις αυξάνεις επιφάνεια, χρησιμοποιείς πλέγμα μολύβδου, αλλά χάνεις σε χωρητικότητα, βάθος εκφόρτισης (μόλις 20-30% και πολλά λέω), και έχεις μικρότερο κύκλο ζωής, γύρω στους 400.
    Αντίστροφα σε μια εφαρμογή αποθήκευσης ρεύματος, όπως ένα UPS, συναγερμό, ηλιακά πάνελ, κλπ. απο μια μπαταρία βαθειάς εκφόρτισης παίρνεις μεγαλύτερη χωρητικότητα και αρκετά λιγότερα CCA με χοντρότερες πλάκες/πλέγμα, και μπορείς να εκφορτίσεις περισσότερο χωρίς πρόβλημα, ενώ έχεις και περίπου τον διπλάσιο χρόνο ζωής, περί τους 1000.
    Προσπάθειες να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα υπάρχουν, π.χ. οι TPPL (Thin Plate Pure Lead) δηλ. λεπτές πλάκες από μόλυβδο καθαρότητας 99,99% (αυτές που έχουμε είναι PbCa μολύβδου ασβεστίου) που είναι ας πούμε μια ενδιάμεση λύση. TPPL χρησιμοποιούν οι αρκετά γνωστές Odyssey αλλά και άλλες.
     
    Προφανώς και τα λεφτά είναι πολλά. Διακινούνται εκατομμύρια μπαταρίες το χρόνο, μόνο και μόνο απο την αυτοκινητοβιομηχανία, με πολύ μεγάλο ποσοστό απο αυτές που σκάνε να είναι σε καλύτερη κατάσταση απο ότι φαίνεται. Δεν πιστεύω οτι γίνεται κάτι επιτήδες, απλά εκμεταλλεύονται την κατάσταση...
    Γνώμη μου, οι μπαταρίες μολύβδου πρέπει να αντικατασταθούν επιτέλους με κάποια άλλη φθηνή τεχνολογία αλλά με πολύ μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα. Κολλάνε πολλά πράγματα εξαιτίας τους...
     
    Ο σύντεκνος είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα που μας δείχνει ότι μπορούμε να κάνουμε περισσότερα απο ότι νομίζουμε με τις κατάλληλες γνώσεις, μπόλικο μεράκι, και περιέργεια! Μπράβο του!
    • 3
  4. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Υγρασιόμετρο-θερμόμετρο   

    Καλορίζικο το εργαλείο! Καλές μετρήσεις!
    • 1
  5. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone   

    Αφού θα πας εξωτερικό και μάλιστα μεγάλο ταξίδι κοίτα κάτι σε sport touring. Το S21 θα το φας πολύ γρήγορα εκεί. Δεν είπες τι αποστάσεις θα κάνεις, αλλά δεν λέει να έχεις θέμα πάνω στο ταξίδι.
    Αν είσαι ικανοποιημένος με αυτά τα Pirelli ξαναβάλτα μια και είναι σε αυτή την κατηγορία, και όταν επιστρέψεις κοιτάς για τα S21.
    • 0
  6. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Υγρασιόμετρο-θερμόμετρο   

    Που να δεις του Lidl που δείχνει εσωτερική & εξωτερική! Με τους αισθητήρες δίπλα δίπλα οι διαφορές είναι για γέλια! :D
    Μπορείς να κλέψεις μετρήσεις απο τους 'δίπλα' που λέει ο λόγος ;) :D https://www.wunderground.com/wundermap/#
    Παίζει και σε εφαρμογή για το κινητό.
    Με διακεκομένα είναι σταθμοί της NetAtmo και τα υπόλοιπα υποτίθεται πιο σοβαροί σταθμοί. Υπάρχουν πολλοί και διάσπαρτοι πια...
     
    Τα NetAtmo τα βλέπω ok με τη θερμοκρασία να συμφωνεί γενικά με άλλα καλύτερα, όπως και η υγρασία, και μπορείς να τα 'χτίσεις' σιγά σιγά. Δεν είναι ο,τι καλύτερο πάντως, είναι σχετικά ακριβά, χρειάζονται Internet αν και αυτό έχει και τα καλά του...
    Αν θες κάτι καλό γενικά πας σε εύρος τιμών €€€ (εσύ ρώτησες για σταθμούς :p ) για ελάχιστο σφάλμα (π.χ. σε εύρος 0,3°C - 0,5°C). Θέλει αρκετό ψάξιμο.
    Όπου κοιτάξεις πρόσεξε στις προδιαγραφές από θερμόμετρο έως σταθμό να αναφέρει πόσο είναι το σφάλμα. Και εννοείται δεν συζητάμε για πιστοποιημένα όργανα εκτός αν θες να φας τη θέση της Σούζη ή του Αρνιακού! :D
    • 1
  7. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Θέμα με mobile internet Vs Wi-fi (αργές ταχύτητες)   

    Εγώ επειδή παραείμαι απλός (και ας είναι το επάγγελμα μου), λύσεις σπιτιού πρέπει να είναι τύπου το βάζω στην πρίζα και παίζει.
    Port forwarding μπορεί να παίξει και αυτόματα με UPnP αν υποστηρίζεται βέβαια απο το s/w.
    Δεν θέλω πλέον να ασχολούμαι καθόλου με τα διαόλια στον προσωπικό μου χρόνο...
    • 0
  8. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Θέμα με mobile internet Vs Wi-fi (αργές ταχύτητες)   

    Λογικά δεν είναι θέμα DHCP αλλά DNS. Σου δίνει κάποιον DNS που αργεί να απαντήσει. Εκτός και είναι προβληματικό το router by design ή οι ρυθμίσεις του. Μια μικρή καθυστέρηση μπορείς να δεις την πρώτη φορά που θα πέσει το ερώτημα στον DHCP server από τον client. Μετά δεν πρέπει να ξαναερωτηθεί το DHCP για αρκετό διάστημα (όσο είναι το lease time).
    Δοκίμασε να βάλεις τους DNS που έχεις στον router με το χέρι ώστε να τους μοιράζει αυτόματα στις συσκευές και γύρνα τα σε DHCP. Μπορεί να χρειαστεί reboot το router... Ήμαρτον να ασχολούμαστε με IP διευθυνσιοδότηση και ρυθμίσεις εν έτη 2017 στο σπίτι...
    • 2
  9. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Η Honda που ισορροπεί μόνη της   

    Το θέμα είναι να υπάρχουν επιλογές. Ο,τι ταιριάζει στον καθένα και να χαίρονται όλοι τον δικυκλισμό με όποιο τρόπο γουστάρουν. Και αν δεν εμπλακούμε και σε ατύχημα κιόλας ακόμη καλύτερα...
    Και όλα είναι πολύ σχετικά, κατά το πως αντιλαμβάνεται κανείς τα πράγματα, τα θέλω του, και τι μπορεί... Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μοτοσικλέτα δεν είναι αυτό που έχει ο καθένας στο κεφάλι του. Είναι πολλά παραπάνω.
    Μακάρι όταν θα χουφταλιάσω να υπάρχει μηχανή που να μπορώ να καβαλήσω, να μπορώ να νιώσω τον αέρα να με χτυπάει και την άσφαλτο να ξύνει το αυτί, έστω και χωρίς να κάνω τίποτα...
    • 3
  10. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Θέμα με mobile internet Vs Wi-fi (αργές ταχύτητες)   

    Μπορεί να φταίει η γραμμή σου, το router, να πρέπει να αλλάξεις κανάλι στο Wifi ώστε να μην πέφτει πάνω σε μεγάλλο αριθμό γειτονικών...
    Αυτό που αναφέρεις με το DNS παραπέμπει κάπως στο router ή στην DNS υποδομή του παρόχου σου.
    Δώσε βλάβη στον πάροχο σου.
    • 0
  11. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα προβλημα μπαταριας -αποφορτισης αυτης   

    Site κατασκευαστή δεν υπάρχει... Απο ότι καταλαβαίνω είναι φασόν κινεζιά που την φέρνει κάποιος Ιταλός εισαγωγέας στην Ευρώπη.
    Πιθανώς είναι το ίδιο πράγμα με τις Haijiu και το μόνο που αλλάζει είναι το χρώμα του κουτιού.
    Αν μπορούμε να πούμε κάτι για την χωρητικότητα αυτό μπορεί να βγει κατα προσέγγιση απο το βάρος. Για την ποιότητα (στοιχεία, εσωτερικές συνδέσεις, BMS, στεγάνωση) θα φανεί στη νεκροψία...
     
    • 0
  12. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα προβλημα μπαταριας -αποφορτισης αυτης   

    Και περισσεύει!!! :D
     
    • 0
  13. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα προβλημα μπαταριας -αποφορτισης αυτης   

    Παύλο σωστός, η τάση είναι ενδεικτική. Ο έλεγχος φόρτου μπορεί να μας δώσει πραγματική εικόνα ή κάποια πολύ hi-tech testers που κοστίζουν μια μικρή περιουσία...
    Σε ένα post όμως ούτε βρίσκω σκόπιμο να αναφερθούν τα πάντα (άσε που έχουν αναφερθεί ήδη σε διάφορα threads), και εννοείται ότι όλο και κάτι θα ξεχαστεί. Όποιος έχει όρεξη μπορεί να διαβάσει το εγχειρίδιο που παραθέτω παραπάνω, ενώ υπάρχουν πολλά ακόμη... Όρεξη να έχει κανείς...
    Σε μπαταρίες μολύβδου, ελαφρώς μεγαλύτερες τάσεις δίνουν οι Yuasa, Varta και λίγες άλλες (αν και τελευταία η Yuasa το μάζεψε στο τελευταίο της εγχειρίδιο...) όπως και οι Odyssey.
    Μετά πάμε στις λιθίου που πρέπει να σου δίνουν κάπου στα 13,3V με 12,8V να είναι στο όριο του άδειου...
    Επίσης μην είσαι βέβαιος οτι το voltmeter σου δίνει ακριβείς μετρήσεις. Κάτι τέτοιο μπορεί να περιμένεις μόνο απο βαθμονομημένους μετρητές όπως της Fluke. Οι λιθίου μάλιστα θέλουν και voltmeter με ακρίβεια 3 δεκαδικών αλλιώς βλέπεις σχεδόν μόνο τα άκρα τους. Έχεις μια πολύ χοντρική εικόνα. Αλλά και οι μολύβδου τελικά, ειδικά όταν έχεις να αντισταθμίσεις τη θερμοκρασία. Πολλά τα λεφτά όμως...
    (Τι ζητάς συγνώμη; Μηχανικός είσαι; :))
    Για το άλλο που λες, αν δεν κάνω λάθος, τέτοια προβλήματα σχετίζονται με το σύστημα καυσίμου - το καύσιμο. Πιθανώς υπάρχει αυξημένη πίεση απο τους ατμούς του καυσίμου. Αλλά υπάρχουν και άλλοι λόγοι που είμαι σίγουρος ότι τους εξηγήσει ο Μιχάλης.
    • 0
  14. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα προβλημα μπαταριας -αποφορτισης αυτης   

    Να τρως περισσότερο! :D
    • 0
  15. Το μέλος Ste7ios πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα προβλημα μπαταριας -αποφορτισης αυτης   

    Δεν είναι καθόλου το ίδιο. Μιλάμε για διαφορετικές χημείες (LiFePO4 vs PbCA) που έχουν πολύ διαφορετικές ιδιότητες και συμπεριφορές. 
    Εδώ, στην εκκίνηση προσπαθείς αμέσως. Αν δεν πάρει αμέσως το αφήνεις λίγο να συνέλθει η μπαταρία και ξανά προσπαθείς.
    Εσύ θα μπορούσες να έχεις θέμα με κατανάλωση απο τον συναγερμό ή να μην προλαβαίνει να φορτίσει ΠΛΗΡΩΣ απο τις βόλτες σου, οπότε φθείρεται απο θειίκωση και μειώνεται η χωρητικότητα της ή αν οι βόλτες σου επαρκούν τότε μπορεί να παίζει και θέμα με το σύστημα φόρτισης...
    Η μεγαλύτερη μπαταρία χρειάζεται και αντίστοιχο σύστημα φόρτισης. Δεν βάζουμε έτσι ο,τι μας καπνίσει... Αν δεν επαρκεί, θα φθαρεί γρηγορότερα απο τη μικρότερη.
    Επίσης μετράς λάθος. Δεν μετράμε ποτέ μετά απο φόρτιση. Αφήνουμε να περάσουν 1-2 ώρες ώστε να φύγουν τα επιφανειακά φορτία και να μην έχουμε λάθος μετρήσεις... Και κανονικά για να δούμε την κατάσταση της μπαταρίας μετράμε χωρίς τίποτα συνδεδεμένο πάνω της (Open Circuit Voltage).
    Το ότι η μπαταρία είναι καινούργια δεν λέει τίποτα. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν φορτίζει επαρκώς θα γεράσει πριν την ώρα της...
    Με 12,3 V στους 5° με 10° C η μπαταρία σου είναι γεμάτη κατά 60 - 65% περίπου (State of Charge / Κατάσταση φορτίου - αν πέσει κάτω απο το 50% δεν υπάρχει πλέον η απαιτούμενη δύναμη για να ξεκινήσει ο κινητήρας). Γεμάτη σε αυτές τις θερμοκρασίες θα πρέπει να μετράς κάπου στα 12,7 V.
     
    Και εδώ φυσικά, χωρίς μετρήσεις δεν παίζει να πούμε κάτι περισσότερο για το θέμα μπαταρία ενώ κάλλιστα μπορεί να παίζει και άλλο θέμα όπως σου τονίζει ο απο πάνω...
    Δες το Technical Manual της Yuasa για να καταλάβεις τι παίζει (περίπου) με τις μπαταρίες μολύβδου και σε τι αντιστοιχεί μια μέτρηση (στους 25°C).
    (Μετρήσεις = Κατάσταση φορτίου μπαταρίας, Σύστημα φόρτισης, Παρασιτικά φορτία)
    • 0