Ste7ios

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2553
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1731 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Ste7ios

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 01/26/75

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    NC700XD '12

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1071 προβολές προφίλ
  1. 20 mA είναι πάρα πολλά... Όπως λέει ο Jim είναι γύρω στα 2 mA. Σε εμένα π.χ. δίνει 2,6 mA. Οι 20 ημέρες είναι πολύ αισιόδοξο νούμερο! :D Η YTZ10S που έχεις μάλλον στο νου σου δίνει έως 8,6 Ah (10 hr) / 9,1 Ah (20 hr) (η χωρητικότητα εξαρτάται από το ρυθμό εκφόρτισης). Από αυτά τα δύο ratings, υπολογίζοντας τη σταθερά του Peukert μας δίνει σε ιδανικές συνθήκες (ολόφρεσκη μπαταρία & θερμοκρασία στους 25° C) περίπου 12 μέρες μέχρι το 50% της χωρητικότητας της (από εκεί και κάτω αρχίζει και παίζει το αν θα έχει αρκετή δύναμη για εκκίνηση, και η έντονη φθορά από τη θειίκωση). Αν την στύψεις τελείως πας στις 25 μέρες αλλά τι να το κάνεις... Δεν συστήνεται ούτε στις μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης μια και καταστρέφεται η μπαταρία. Αν βάλουμε μέσα και την ηλικία (>6 μήνες) πέφτουμε στις 8-9 μέρες, και αν βάλουμε και τις θερμοκρασίες πάνω από τους 25° C τότε πάμε στις 7 μέρες περίπου. Όλα αυτά κατά προσέγγιση. Δύσκολο να το πετύχεις αν δεν είναι όλα ελεγχόμενα και σταθερά. Στην πράξη πάντως δίνουν συνήθως λιγότερα από όσα αναγράφουν...
  2. Σχεδόν... Ο αριθμός πωλήσεων δεν είναι όμως το μόνο που διαμορφώνει την τιμή σε ένα προϊόν, αλλά και οι στόχοι που έχει η κάθε εταιρία, και άλλοι λόγοι... Στο συγκεκριμένο παράδειγμα τα προϊόντα της Apple έχουν το μικρότερο μερίδιο αγοράς, στα smart-phone λιγότερο από το 12,5%, αλλά από την άλλη σκουπίζουν όλα τα κέρδη ανοίγοντας παράλληλα και άλλες αγορές κατανάλωσης περιεχομένου... Στα υπόλοιπα (computers, tablets) ακόμη μικρότερο μερίδιο αγοράς αλλά και πάλι πάνε καλύτερα από την υπόλοιπη αγορά στην κερδοφορία... Ομοίως και σε άλλες αγορές. Δεν τους νοιάζει να μοσχοπουλήσουν γενικώς αλλά να πουλήσουν κυρίως εκεί που υπάρχουν λεφτά. Ζωή σε εμάς δηλαδή... :D
  3. Στην καθομιλουμένη, θυρίστορ (SCR) & τρανζίστορ επίδρασης πεδίου (MOSFET) :D Τα ηλεκτρονικά που χρησιμοποιούν για την κατασκευή τους... Τα πρώτα είναι ψησταριές παλιάς τεχνολογίας, ενώ τα δεύτερα πιο σύγχρονα. Δεν ψήνονται όπως τα SCR (=μικρότερη φθορά), ενώ η απόδοση τους και η ποιότητα του ανορθωμένου ρεύματος καλύτερη...
  4. Επίσης ο R/R σου πρέπει να είναι SCR. Αν είναι δυνατό αντικατέστησε τον με MOSFET.
  5. Για τον έλεγχο του ανορθωτή / ρυθμιστή (R/R) τάσης, η τάση φόρτισης πρέπει να είναι μεγαλύτερη από της μπαταρίας, και μικρότερη από το ανώτερο όριο που δίνει ο κατασκευαστής (π.χ. 15,5V) για το συγκεκριμένο... (Με ίση δεν είναι δυνατή η φόρτιση) Κατά τις μετρήσεις αυτές, η μηχανή πρέπει να έχει έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, η μπαταρία πρέπει να είναι (σε καλή κατάσταση και) πλήρως φορτισμένη, η μεγάλη σκάλα αναμμένη, και η μηχανή στις 5.000 σ.α.λ. Ο,τι περιγράφει στο service manual σου βασικά. Αν δεν το έχεις, βρες το... Αφού ασχολείσαι είναι απαραίτητο.
  6. Άρα η μαμά μπαταρία σου είναι GS και ο κωδικός δίνει τα χαρακτηριστικά του owners manual. OK η Varta ξεφεύγει σε όλα... Παραπάνω Ah & CCA. Δεν είναι κακό και δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα. Δεν είναι κακή ιδέα πάντως να την παρακολουθήσεις για ένα διάστημα ώστε να δεις πως ανταποκρίνεται στο μοτίβο της χρήσης που κάνεις. Φορτίζει πλήρως; Πόσο; Και για πόσο διάστημα διατειρήται; Μην μετράς OCV, δεν πειράζει εδώ, χτικιό είναι, μια εικόνα θες να έχεις... Λογικά με τη χρήση που κάνεις φορτίζει πλήρως! Δεν πρέπει να έχεις ανάγκη κανέναν φορτιστή εκτός και αν υπάρχουν μεγάλα παρασιτικά φορτία (π.χ. κάποιον συναγερμό, διαρροή κλπ...). Η παλιά σου το υποστηρίζει αυτό. 4 ετών με 12,8V; Εξαιρετικά! Γενικα ο κανόνας είναι, μια μπαταρία μολύβδου μας δίνει το μέγιστο χρόνο ζωής όταν είναι μόνιμα πλήρως φορτισμένη. Ο φορτιστής είναι απαραίτητος όταν δεν συμβαίνει αυτό με τη χρήση που κάνουμε ή επικουρικά το καλοκαίρι που αυξάνει πολύ η αυτοεκφόρτιση... (>25°C)
  7. Άρα η μαμά μπαταρία σου είναι GS και ο κωδικός δίνει τα χαρακτηριστικά του owners manual. OK η Varta ξεφεύγει σε όλα... Παραπάνω Ah & CCA. Δεν είναι κακό και δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα. Δεν είναι κακή ιδέα πάντως να την παρακολουθήσεις για ένα διάστημα ώστε να δεις πως ανταποκρίνεται στο μοτίβο της χρήσης που κάνεις. Φορτίζει πλήρως; Πόσο; Και για πόσο διάστημα διατειρήται; Μην μετράς OCV, δεν πειράζει εδώ, χτικιό είναι, μια εικόνα θες να έχεις... Λογικά με τη χρήση που κάνεις φορτίζει πλήρως! Δεν πρέπει να έχεις ανάγκη κανέναν φορτιστή εκτός και αν υπάρχουν μεγάλα παρασιτικά φορτία (π.χ. κάποιον συναγερμό, διαρροή κλπ...). Η παλιά σου το υποστηρίζει αυτό. 4 ετών με 12,8V; Εξαιρετικά! Γενικα ο κανόνας είναι, μια μπαταρία μολύβδου μας δίνει το μέγιστο χρόνο ζωής όταν είναι μόνιμα πλήρως φορτισμένη. Ο φορτιστής είναι απαραίτητος όταν δεν συμβαίνει αυτό με τη χρήση που κάνουμε ή επικουρικά το καλοκαίρι που αυξάνει πολύ η αυτοεκφόρτιση... (>25°C)
  8. Η μέτρηση της OCV είναι μόνο ενδεικτική για την κατάσταση μιας μπαταρίας. Δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα. Σημαντική λεπτομέρεια, η OCV πρέπει να μετριέται τουλάχιστον μετά από 2 ώρες απο την τελευταία φόρτιση, ώστε να φύγουν τα επιφανειακά φορτία και να είναι σωστή η μέτρηση (αλλιώς είναι πολύ αισιόδοξη... :D ) Τα νούμερα σου φαίνονται φυσιολογικά πάντως, αν και την έχεις ταλαιπωρήσει... Δεν ξέρω τι είχε επάνω, πάντως οι προδιαγραφές στο εγχειρίδιο σου πρέπει να αναφέρουν την YTZ10S (8,6 Ah, 190 CCA) και όχι αυτή που έχεις τώρα... Μπορεί να ζορίζεται λίγο και να αργεί να στη φορτίσει πλήρως, αλλά αν έχεις το R1 μόνο για βόλτες δεν είναι πρόβλημα, αν κρίνω και πόσο κράτησε η παλιά. Με την παλιά στη φωτό δεν βλέπω τίποτα καθαρά για να έριχνα ένα γρήγορο ψάξιμο, αλλά λογικά είναι Gel cell κατά το marketing μόνο (ακούγεται πιο εξωτική, καλύτερη! :D ) ενώ στην πραγματικότητα είναι AGM. Αν ήταν Gel δεν έπρεπε να έχει αυτόν τον κωδικό, και λογικά θα σε είχε αφήσει νωρίτερα απο υπερφόρτιση.
  9. Όσες περισσότερες δυνατότητες της συσκευής χρησιμοποιείς και όσο αυξάνεις ανάλυση και fps τόσο αυξάνεται και η κατανάλωση. Οι χρόνοι που δίνει η GoPro: https://gopro.com/support/articles/hero4-camera-battery-life Επίσης οι μπαταρίες σε κάθε κύκλο φόρτισης χάνουν και λίγη απο την χωρητικότητα τους και αρχίζει και φαίνεται μετά απο αρκετές χρήσεις... Τα 40' είναι λίγα για καινούργια μπαταρία. Έλεγξε όλες τις ρυθμίσεις σου, και αν είσαι σίγουρος ότι η μπαταρία δεν αποδίδει χρησιμοποιησε την εγγύηση.
  10. Γενικώς η χρήση γράσου σε αλυσίδες κίνησης δεν συνίσταται, γιατί δεν μπορεί να διεισδύσει παντού και να προστατεύσει όλα τα μέρη της αλυσίδας, με μόνη εξαίρεση ίσως αν βγει η αλυσίδα και μπει σε ταψί με ζεσταμένο - λιωμένο γράσο. Το καλύτερο είναι λάδι με πρόσθετα EP, κοινώς λάδι για μη αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων - βαλβολίνη, αλλά πρακτικά είναι λύση μόνο με κάποιον λιπαντή. Η μόνη ενδιάμεση λύση είναι τα γνωστά σπρέι αλυσίδας...
  11. Η φάση εδώ μου θύμισε το εξής... Σε ένα ταξίδι γευσιγνωσίας στην Σκοτία, επισκεφτήκαμε διάφορους οινοποιούς Whiskey, και ρωτήσαμε έναν απο αυτούς ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να πίνουμε το Whiskey μας... Η απάντηση ήταν αποστομωτική: "Ο σωστός τρόπος είναι αυτός με τον οποίο το απολαμβάνεις. Με παγάκια, χωρίς παγάκια, με Coca Cola ή χωρίς..." ενώ όλοι περίμεναν μια απάντηση του τύπου "βάζετε δυο δάκτυλα Whiskey, με 1/4 του κουταλιού του γλυκού πάγου, σε θερμοκρασία δωματίου, αφού το ανακινήσετε ελαφρά 2,5 φορές, και το αφήσετε να ξεκουραστεί...". :D Φοβερή γευστική εμπειρία και τελικά και μάθημα ζωής... Αν ο vagma είναι ικανοποιημένος, και καλυμμένος έτσι, έχει φέρει το μηχανάκι στα μέτρα του, πολύ καλά έκανε... Οι υποκειμενικές απόψεις μας περισσεύουν. Αισθητικά και εμένα δεν μου αρέσουν γενικά οι μεγάλες ζελατίνες αλλά μάλλον πρέπει να αφήσω στην άκρη τα της αισθητικής για το καλό του αυχένα μου, τουλάχιστον για τα ταξίδια...
  12. Νίκο, αλήθεια... Μάθε να φρενάρεις με το μπροστινό. Αν σε φρενάρει κάτι αποτελεσματικά αυτό είναι το μπροστινό. Ξεκίνα αγνοώντας το πίσω. Πες οτι δεν υπάρχει. Και όταν μάθεις το μπροστά μαθαίνεις να χρησιμοποιείς και τα δυο όπως πρέπει για να έχεις 100% πέδηση και περισσότερη σταθερότητα... Το Combined ABS θα το κάνεις εσύ, συνειδητά... Που έτσι και αλλιώς είναι μια πολύ μικρή βοήθεια, τίποτα παραπάνω.
  13. Αν είναι κάποιος τόσο εύπιστος, άμυαλος, ελαφρόμυαλος, δεν έχει επίγνωση του εαυτού του, της ζωής του, και των δυνατωτητών του, αν παρασύρεται τόσο εύκολα απο τα φθηνά μηνύματα που χρησιμοποιούν συνήθως, από μιμειτισμό... Τότε τι να πει κανείς... Ότι είναι ανήλικος; Σίγουρα υπάρχουν και αδύναμοι χαρακτήρες. Δεν λέω... Όπως και χαρισματικοί άνθρωποι που μπορεί να σε πείσουν πιο εύκολα από άλλους ή να παραμορφώσουν την πραγματικότητα, αλλά και πάλι... Τις διαφημίσεις δεν μπορώ παρά να τις δω σαν κάτι ενημερωτικό, του τύπου βγήκε το τάδε προϊόν στην αγορά, και σαν κάτι διασκεδαστικό. Όταν είναι καλές και έχουν χιούμορ δεν παίζονται! :D Αυτό που λες όμως δεν μπορώ να το δεχθώ σαν γενικότητα. Απλώς το marketing... Να μου πεις ότι σαν άνθρωποι έχουμε ανάγκη να πιστεύουμε σε κάποιο παραμύθι για να παίρνει κάποιο νόημα, να αποκτάει στόχο η ζωή μας, ή κάποια άλλη βαθύτερη ανάγκη, ναι... Αλλά για αυτό δεν έχουμε ανάγκη κανένα marketing. Το κατασκευάζουμε μόνοι μας στο μυαλό μας... Βεβαίως ακόμα και αν κάποιος έχει το μυαλό στο κεφάλι του, μπορεί να την πατήσει με άλλους τρόπους, αλλά όχι με το marketing που περιγράφεις...
  14. Αυτό με τη δαιμονοποίηση του marketing δεν το καταλαβαίνω... Αν ένα προϊόν δεν είναι καλό όσο τέλεια και να το προωθήσεις θα ξεφουσκώσει και θα ψοφήσει αργά ή γρήγορα. Ο,τι δείχνει αντοχή στο χρόνο σημαίνει πως και το προϊόν είναι καλό αλλά και η προώθηση του. Με τις αυξήσεις, παρακολουθώ το θέμα από το 2010. Piaggio Group, Honda, Kawasaki, κλπ. κάθε χρόνο οι τιμές αυξάνουν, τόσο στα μηχανάκια όσο και στα ανταλλακτικά, σε κάποια λίγο σε άλλα πολύ. Από το να σπαταλάμε τον χρόνο μας κράζοντας τον τελευταίο τροχό της αμάξης, νομίζω θα ήταν πιο χρήσιμο να αναλογιστούμε τι σημαίνουν όλα αυτά, γιατί κάτι σημαίνει, κάπου πάει το πράγμα...