Stratos 650

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    651
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Stratos 650 last won the day on November 18 2018

Stratos 650 had the most liked content!

Πόντοι

835 Excellent

Σχετικά με το μέλος Stratos 650

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://https://www.facebook.com/pages/Etza_Efstratios-Tzampalatis/937492726294283

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη-Βολάρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    f650gs
  • myBike: Κυβισμός
    800

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell M4R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    f800gs
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2001 προβολές προφίλ
  1. 1000000 ευχαριστώ !!
  2. Δεν θέλω να σε κάνω να δακρύσεις. Δεν μου αρέσει να κάνω τους ανθρώπους να δακρύζουν, ακόμα και από ευτυχία. Εκεί μέσα όμως σαν άγριοι νέοι και ελεύθεροι αγωνιστήκαμε για την αγάπη και το όνειρο. Ενώσαμε τα σώματά μας κάτω από το νέφος, την επισφάλεια, την μούχλα και την σκουριά. Γίναμε ένα και τα σώματά μας απέκτησαν χίλιες αποχρώσεις. Tα βάλαμε με τον άνεμο και την βροχή. Πέσαμε, σηκωθήκαμε, δακρύσαμε… Ηττηθήκαμε και χάσαμε τις πιο σπουδαίες μάχες. Η επιδερμίδα μας σημαδεύτηκε από το πυρωμένο ατσάλι, τα χαλίκια και την άσφαλτο. Θυμάμαι και θυμάσαι. Καταφέραμε και παραμείναμε άνθρωποι, ταπεινοί και ευαίσθητοι, και αυτή, ήταν η μεγαλύτερή μας νίκη...
  3. άρε θηρίο τον ίδιο λέμε ! τέτοια λέγε να πάω εκεί και εγώ την επόμενη φορά. Και κοστολογικά είναι πολύ καλά από όσο θυμάμαι, σε σχέση με τα 250άρια που θέλουν τα υπόλοιπα
  4. Τα mitas αν θυμάμαι σωστά, είναι τσέχικα και ξεκίνησαν να βγάζουν ελαστικά για βαραία οχήματα. Ένα διάστημα τα κοιτούσα και αυτά πολύ αλλά πέραν από σ' ένα karellen δν έχω ακούσει κάποιον άλλον να τα έχει δοκιμάσει (?) και θεσσαλονίκη τα φέρνει ένας στα Δυτικά
  5. Μοτοσυκλέτα για πριγκίπισσες: Αν μπορούσε μια μοτοσυκλέτα να σχεδιαστεί αποκλειστικά για πριγκίπισσες τι μορφή θα είχε και τις χαρακτηριστικά; - Μικρές ρόδες για ευκολότερη ανάβαση στη σέλα. Για επιπρόσθετη διευκόλυνση, ιδίως στις πιο δύσκολες περιπτώσεις όπως κοντές φούστες, υπάρχουν και δύο πατήματα. - Τεράστιο ντεπόζιτο 40L για να μην γίνονται συνεχής εφοδιασμοί και χαλάει η απόλαυση του ταξιδιού της. - Απαράμιλλης ποιότητας αναρτήσεις για να μην τραντάζεται η μοτοσυκλέτα και μεταφέρονται κραδασμοί στη σέλα. - Υπεραναπαυτική σέλα για πριγκίπισσες με μαξιλάρια, μεγάλη πλάτη και πλαϊνά μπράτσα για απόλυτα ξεκούραστο ταξίδι. - Χαμηλή σε ύψος εξάτμιση με ειδικό κάλυμμα carbon ώστε να μην ενοχλεί στην περιοχή των ποδιών και να μην υπάρχει ο κίνδυνος για κάψιμο. - Τεράστια σε ύψος ζελατίνα, όχι για τον οδηγό, αλλά για να μην μεταφέρεται ο αέρας στα μαλλιά της και τα ανακατώνει – τουλάχιστον μετωπικά. - Τουλάχιστον τρεις καθρέπτες μεγάλου μεγέθους για να μπορεί να καλλωπίζεται χωρίς κανένα πρόβλημα. - Ειδικός χώρος αποσκευών αποκλειστικά και μόνο για τις βαλίτσες της κατά τις οποίες χρειάζονται τουλάχιστον: μία για τα καλλυντικά, μία για τα επίπεδα παπούτσια, μία για τα ψηλοτάκουνα, μία για τα πιστολάκια μαλλιών και λοιπών αξεσουάρ, μια για εσώρουχα, μια για φορέματα, μια για πετσέτες. - Ειδικό λουλουδάκι για τα μαλλιά το οποίο μπορεί να το χρησιμοποιεί και ως… καμουτσίκι για να ελαττώνει ή να αυξάνει ο οδηγός ταχύτητα ανάλογα με τις επιθυμίες της. Το πιο γλυκό απ’ όλα, είναι ότι όλες αυτές οι λεπτομέρειες είναι παρμένες από τις “απαιτήσεις” μιας πραγματικές πριγκίπισσας…
  6. "Χαίρομαι", σε εισαγωγικά πάντα, που λές αυτά για τα dunlop γιατί καταλήγουμε σε κάτι που τελικά, σύμφωνα με τις δυσάρεστες εμπειρίες μας, είναι κοινό. Τα pr5 έχω και εγώ πολύ περιέργεια να τα δοκιμάσω πάνω σε μια ον-οφ μοτοσυκλέτα, νομίζω έχει κανονικά διαστάσεις, γιατί είχα διαβάσει ε΄να παλαιότερο θέμα με τα 3 κιόλας, που άφησε πολύ καλές εντυπώσεις και σε χώμα
  7. Αυτό που με ενοχλεί πάρα πολύ είναι ότι η βιομηχανία ελαστικών αρχίζει να "σκουτερίζει", δεν το λέω αρνητικά, δηλαδή στρέφεται όλο και πιο πολύ προς ασφάλτινα πέλματα. Αντί για παράδειγμα να έχουμε ελαστικά φιλοσοφίας metz κ.λπ., έχουμε όλο και πιο προς άσφαλτο προσανατολισμένα ελαστικά. Αυτή τη χρησή τομή μεταξύ ασφάλτου και "τακουνιού" νομίζω πως την χάσαμε. Αυτή την ριμάδα την χρυσή τομή που ανέφερα και πριν ψάχνω. Γενικά είμαι φοβιτσιάρης οδηγός στο χώμα, οπότε αν είμαι μια φορά συντηριτικός στο νερό, στο χώμα είμαι δέκα. Οπότε σαν καταναλωτής/αναβάτης βλέπω ότι στο κομμάτι μιας επιλογής 70/100 δεν έχουμε επιλογές.
  8. Αν τα άλλαξες στα 9.000 έκανες την πιο σωστή αλλαγή που μπορούσες γιατί από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα ! Είπες κάτι όμως που με "καίει", " να μην ξαναβάλω ποτέ τουριστικό λάστιχο ", γιατί σκέφτομαι από περιέργεια τα pilot road 4 τα οποία νομιζω βγαίνουν σε ανάλογες διαστάσεις.
  9. τα τραιλ, τα πρώτα, με απογοήτευσαν πάρα πολύ γιατί δεν έχουν καθόλου ομαλή φθορά. Έχουν μεν την πιο γρήγορη κορώνα, στην άσφλατο φοβερά με το πιο γρήγορο ζέσταμα κ.λπ. όπως λες και εσύ, αλλά αυτή η απότομη πτώση στην πρόσφυση δεν αντέχεται. Δεν είναι σωστό αλλά μόνο από αυτή την εμπειρία δεν θέλω να δοκιμάσω να δω τι αλλαγές και βελτιώσεις μπορεί να έγιναν στο 2
  10. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τώρα, τα tourance τα exp τα θεωρώ αξεπέρεαστα για τον συνδυασμο πόλη και χαρακτήρα ον-οφ. Ως αντίστοιχου επιπέδου λύση είναι τα anakee 3 τα οποία αρχικά δεν είχα στο μυαλό μου γιατί είχα κολλήσει στην αρχική ανακοίνωση της michelin για την wild έκδοσή τους η οποία τελικά βρήκε με πολύ τακούνι. Με άλλα λόγια, νόμιζω πως τα anakee 3 είναι μονόδρομος μαζί με τα metzeler τα απλά τα οποία επιτέλους ας τα αλλάξουνε λίγο τη γόμα -προς το μαλακό - να γίνει χαμός
  11. Ποιος θεός λαστιχάς είναι αυτός Για τα metzeler απευθύνεσαι για τα απλά ή για τα exp (τα οποία καταργήθηκαν απ' ότι κατάλαβα εδώ και πολύ καιρό). Για τα anakee 3 μην αγχώνεσαι καθόλου για το γεγονός ότι έχουν μαλακή γόμα. Σκέψουν ότι υπάρχει ακόμα πιο "μαλακή" περίπτωση (tr91). Έχουν καλό χρόνο ζωής αν και απ' ότι έχω βιώσει με όλα τα ελστικά, μετά τα 14.000χλμ θέλουν αλλαγή (εκτός και αν είναι metzeler ).
  12. Ωραία ανάλυση, συμφωνώ από την οπτική που το έθεσες. Απλά υπάρχει και μια πραγματικότητα που πολλοί αναβάτες κάνουν αξιολογήσεις χωρίς να χρησιμοποιήσουν το ελαστικό σε όλες τις συνθήκες. Και πάλι όμως όπως είπες ο ψυχολογικός παράγοντας τα αλλάζει όλα και ξεκάθαρα είναι ένα κομμάτι της ιδιαιτερότητας και της μαγείας (;) του μοτοσυκλετιστικού κόσμου - από την πλευρά του πιο ανθρώπινου δηλαδή και όχι τόσο του μηχανικού όπως συμβαίνει στα αυτοκίνητα που όλα δουλεύουν πιο αυτοματοποιημένα. Με βάρεσες τώρα στο φιλοσοφικό
  13. Και εγώ απορώ πως μερικές φορές γίνονται κριτικές που τελικά είναι εκτός πραγματικότητας. Αυτό που μπορώ να δικαιολογήσω είναι κάτι μικρο-θεματάκια με την απόδοση στο βρεγμένο, τα οποία εξαφανίζονται μόλις ελαττώσεις λίγο τις πιέσεις.
  14. έχει ένα περίεργο σχεδιασμό στο προφίλ, στα κάθετα σημεία δηλαδή από κάθε αυλάκι ώστε και καλά να αποτρέπει το μπούκωμα από χώματα λάσπες κ.λπ. Σίγουρα δεν είναι για δύσκολα χωμάτινα εδάφη με πολύ νερό κ.λπ., αλλά σε στεγνό χωματόδρομο μια χαρά τα πάει, ειδικά το πίσω ελαστικό που μαγκώνει απίστευτα.
  15. εμένα με εντυπωσίασαν και στο χώμα ! παρότι το πέλμα τους σε προδιαθέτει μόνο για άσφαλτο.