Stratos 650

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    664
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Stratos 650 last won the day on November 18 2018

Stratos 650 had the most liked content!

Πόντοι

845 Excellent

Σχετικά με το μέλος Stratos 650

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://https://www.facebook.com/pages/Etza_Efstratios-Tzampalatis/937492726294283

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη-Βολάρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    f650gs
  • myBike: Κυβισμός
    800

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell M4R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    f800gs
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2196 προβολές προφίλ
  1. Τελικά όλη η φιλολογία γύρω από την επαναφορά του "μπίγκουλα" δεν ήταν και τελείως μύθος. Το μπροστινό μέρος νομίζω πως έχει σαφή επιρροή -ακόμα και ο κίτρινος χρωματισμός- και προσωπικά μου αρέσει. Δεν ενθουσιάζομαι αλλά έχει μια νοσταλγική ρετρό αισθητική που κάνει την διαφορά Δείτε τον κίτρινο χρωματισμό με την μπλε σέλα, νομίζω είναι ξεκάθαρη επιρροή
  2. Έχω την εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος κλάδος, ο κλάδος των μηχανικών μοτοσυκλετών/αυτοκινήτων, πάσχει από πολύ σοβαρά θέματα συμπεριφοράς, αλλά γεωγραφικά, νιώθω ότι αυτό συμβαίνει προς εμάς εδώ στα Βαλκάνια. θα σας πω ένα παράδειγμα που σίγουρα δεν αντιπροσωπεύει την αλήθεια, ούτε γενικεύω τα πράγματα, αλλά λέει κάποιες αλήθειες. Κάποτε πήγα σ' έναν τύπο που πραγματικά δεν ξέρω πως πήρε πτυχίο και κάνει δουλειά. Είναι άνθρωπος που μου πούλησε τσιμεντομένη τσιμούχα μπουκάλας και τακάκια εγχώριας εταιρείας ως πολύ καλά. Πέτυχα λοιπόν έναν τυπάκο από το εξωτερικό που άφησε την μηχανή του σε αυτόν για σέρβις ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του. Ο τύπος που σε εμένα πουλούσε αυτά που θα μπορούσαν να με σκοτώσουν (ξέρετε τι σημαίνει να φεύγουν λάδια από τσιμούχες και τακάκια που δεν δουλεύουν), ξαφνικά για τον "ξένο" έγινε ο καλύτερος και πιο εξυπηρετικός μηχανικός.
  3. Το μέγεθος του προβλήματος φαίνεται από την εξής κατάσταση. Τουλάχιστον εγώ, έχω φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι αν τυχόν αγοράσω μοτοσυκλέτα να είναι ένα μοντέλο που θα το γνωρίζουν οι "μηχανικοί" και θα μπορούν να την επισκευάζουν σωστά, και όχι με το φυσικό κριτήριο της επιθυμίας τι πραγματικά μου αρέσει και συμβαδίζει με τις οικονομικές μου δυνατότητες. Επίσης, αν πεις σ' έναν μάστορα να βρίσκεσαι παρόν κατά την επισκευή ή του ζητήσεις να δεις τα ανταλλακτικά, είναι πολύ πιθανό να τεθεί ζήτημα εμπιστοσύνης - και ως ένα βαθμό είναι λογικό αυτό. Γενικά όμως στον κόσμο των μηχανικών βλέπω ότι υπάρχει μια εμετική σχέση εξουσίας από την πλευρά τους προς εμάς - και αυτό οφείλεται κατά 80% στον μονοπωλιακό χαρακτήρα αυτού του κλάδου. Έλα όμως που και εγώ που εργάζομαι σε κλάδους που δεν είναι, ας το πούμε ιδιαίτερα κορεσμένοι, δεν κάθομαι "να χτυπάω στο κεφάλι" και να το παίζω μάγκας αν δεν γουστάρεις πήγαινε αλλού. Δεν γουστάρω να καταλήγουμε κάθε φορά να σκοτωνόμαστε για να γίνει σωστά η δουλειά ή να πέφτουν απειλές. Ούτε θέλω να σκέφτομαι γραφειοκρατικές λύσεις με ενώσεις καταναλωτών κ.λπ. Θέλω απλά όμορφα και με ευγένεια να γίνεται η δουλειά μας. Αλλά βλέπω ότι η ευγένεια δεν εκτιμάται από κανέναν μέχρι τώρα. Αντίστροφα, αν οι αντιπροσωπείες χαρακτηρίζονται από ευγένεια χάνουν τελικά στην ποιότητα service (;)
  4. Αγαπητέ Γιώργο, σύμφωνα με την ανάλυσή σου, αυτός είναι και ο λόγος που κάθε συνεργείο καταπιάνεται συνήθως με συγκεκριμένες εταιρείες. Αυτό που με έχει εκνευρίσει και δεν αντέχω άλλο την κατάσταση, είναι ότι δεν μπορώ να βρω έναν άνθρωπο σοβαρό που να σέβεται την κατάσταση. Όπως εγώ θα βάλω τα καλύτερα δυνατά για να σου φτιάξω αυτό που θα μου ζητήσεις, ακόμα και υπηρεσία να είναι, θα είμαι 100% σε αυτό γιατί σέβομαι τόσο τη δουλειά μου όσο και εσένα. Και θέλω να μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος, και αν κάνω κάτι λάθος θα καταλάβω το λάθος μου και θα το διορθώσω. Στους μηχανικούς αυτή την κουλτούρα δεν την έχω δει ακόμα. Έτσι σκέφτομαι ότι αν γίνει θαύμα, κερδίσω το λαχείο και πάρω την μηχανή των ονείρων μου. Θέλω από το πρώτο σέρβις να την παίρνω με όλες τις βίδες, χωρίς να χάσω εγγυήσεις κ.λπ. Οι "χύμα" μάστορες γκρινιάζουν, ή απλά ξεχνούν, να βάλουν υπογραφές συμπληρώνοντας το service book. Δεν υπάρχει για εμένα πιο σπαστική διαδικασία από το να λέω κάθε φορά συμπληρώσει το βιβλίο - για να μη πω για περιπτώσεις που γράφανε μόνο αλλαγή μπουζί ενώ είχαν γίνει ένα σωρό πράγματα. Αν δεν κάνω λάθος χωρίς υπογραφή δεν έχει κάλυψη στην εγγύηση (;). Άρα μήπως τελικά τα service στην αντιπροσωπεία, που όλα γίνονται πολύ τυπικά, είναι πιο ασφαλής επιλογή και άδικα τις έχουμε χαντακώσει ; η μητέρα μου εργάζεται εδώ και 30 χρόνια ως περιοδεύων πωλήτρια. Με έχει πάρει άπειρες φορές τηλέφωνο για να ζητήσει βοήθεια για τέτοια ακριβώς θέματα. Όμως, όταν είχε μπλέξει με ασφαλιστικές σ' ένα τροχαίο, το συνεργείο της αντιπροσωπείας, με την άμεση βοήθεια των μηχανικών κ.λπ., ήταν το μόνο που έφερε τη λύση . Όλοι οι υπόλοιποι μάστορες, 3 στο σύνολο, απλά την κορόιδευαν...
  5. Επειδή λόγω δουλειάς κάθε 6 μήνες έχω και service έχω τρελαθεί με αυτά που βλέπω από τους μηχανικούς. Δεν έχω πλέον ούτε έναν στο μυαλό μου που να εμπιστεύομαι 100%. Έτσι καταλήγω στην εκδοχή μήπως τελικά όλα στην αντιπροσωπεία και "άγιος ο θεός" ακόμα και για μια απλή αλλαγή λαδιών... Κάποτε ένας, να το πω ευγενικά "μηχανικός", μου είπε, και δεν ξέρω αν του ξέφυγε, το εξής πολύ σημαντικό. Όσο εργαζόταν στην yamaha κάθε μερικούς μήνες τους έστελναν για σεμινάρια για να μάθουν τα νέα μοντέλα αλλά και να εντρυφήσουν στην μηχανολογική φιλοσοφία της εταιρείας. Όταν άνοιξε δικό του συνεργείο τα ξέχασε όλα αυτά.. Οπότε μήπως τελικά δημιουργήσαμε σαν μοτοκόσμος έναν αστεακό μύθο για τα service στις αντιπροσωπείες... (;)
  6. Εμένα με έχει απογοητεύσει το εξής γεγονός που το έχω ζήσει παλαιότερα και ακόμα συνεχίζει να με προβληματίζει. Όπως πολύ σωστά λες πολλοί μάστορες ανοίγουν δικό τους συνεργείο και στις αντιπροσωπείες μένουν τα "πιτσιρίκια". Οπότε πηγαίνουν by the book που κατά ένα βαθμό ευθύνεται και στην απειρία (;). Όμως, η μοτοσυκλέτα μπαίνει εγκέφαλο. Με τους μάστορες εκτός αντιπροσωπείας όταν ήθελα κάποια reset στο tps είχα όλο θέματα γιατί κανένας δεν μπορούσε να το κάνει (εκτός από έναν απίθανο τύπο στον Βόλο!). Έτσι μου γεννιέται η απορία αν πηγαίνεις τη μοτοσυκλέτα αποκλειστικά αντιπροσωπεία ώστε η διάγνωση να γίνεται με τον πιο τυπικό τρόπο είναι πιο αξιόπιστο
  7. Καλησπέρα στον δίτροχο λαό Αφορμή γι’ αυτό το θέμα αποτέλεσε μια τοποθέτηση ενός ακροατή σε τοπικό ραδιόφωνο ο οποίος, με αφορμή το περιστατικό ενός αυτοκινήτου που πήρε φωτιά εν κινήσει (θεσσαλονίκη), είπε ότι επί δεκαπέντε συναπτά έτη κάνει το service του αυτοκινήτου του στην αντιπροσωπεία χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Έτσι γεννήθηκαν τα εξής δύο ερωτήματα. Αρχικά να πω ότι προσωπικά δεν έχω ευχάριστη εμπειρία από service στην αντιπροσωπεία, όμως, η αντίστοιχη εμπειρία ενός άλλου μοτοσικλετιστή στην ίδια αντιπροσωπεία ήταν η καλύτερη και εκεί κάνει πλέον όλα τα service – ο ίδιος βέβαια μου είχε πει ότι είχε αλλάξει ο μηχανικός. Έχουμε λοιπόν προκύπτουν δύο βασικά ερωτήματα. Το κακό και άτσαλο service των αντιπροσωπειών είναι τελικά μύθος ή μεγάλη αλήθεια; Αν αγοράσετε ένα καινούργιο μοντέλο το οποίο κυκλοφορεί πρώτη φορά στην αγορά, άρα το γνωρίζουν μόνο οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας έχοντας θεωρητικά παρακολουθήσει τα αναγκαία σεμινάρια, την εμπιστεύεστε σ’ έναν οποιοδήποτε μηχανικό εκτός αντιπροσωπείας;
  8. λέγανε ότι το 20 θα επέστρεφε ο δρ. μπίγκουλας και θα έβγαινε στη θέση του 1000αριού vstrom αλλά μάλλον μιλάμε για φήμες.
  9. άρα αν είναι έτσι ο μηχανικός είναι για πέταμα. ΓΙατί θυμάμαι δεν ήταν κεντραρισμένοι σωστά οι άξονες. Αυτές οι λεπτομέρειες με τρελαίνουν
  10. ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις. Τη συγκεκριμένη η αλήθεια είναι ότι δεν την συντήρησα τόσο λεπτομερώς όσο τις άλλες, αλλά και εγώ θεωρώ ότι 14.000 είναι πολύ λίγα. Αναγκαστικά θα γίνει αλλαγή και θα πάω πάλι πίσω σε did. Απλά ήθελα να μου φύγει από το κεφάλι το σενάριο ότι δεν γίνεται να συμβεί κάτι τέτοιο από "λάθος" τοποθέτηση. Στην τελική τι λάθος να γίνει σε μια τόσο απλή εργασία (λέω εγώ τώρα ). Ίσως είναι και ο νόμος του Μέρφι που έλεγα μέσα μου ότι μόλις δοκιμάσω κάτι άλλο εκτός από did και αφαμ θα φάω φόλα...(είχα βρει το σετ σε πολύ καλή τιμή τότε)
  11. Έτσι ακριβώς. Τα γρανάζια έχουν και αυτά φθορά αλλά νομίζω πως αντέχουν ακόμα λίγο
  12. Καλησπέρα στο λαό και καλό μήνα να έχουμε. Επιστροφή μ' ένα πολύ χαζό ερώτημα γιατί πρώτη φορά αλυσίδα μου έβγαλε τόσο μικρό χρόνο ζωής. Τοποθέτησα πριν λίγους μήνες σετ αλυσίδα γρανάζια tsubaki / sunstar τα οποία σε γενικές γραμμές θεωρούνται αξιόπιστα. Στη πράξη όμως έβγαλαν μόνο 14.000 χλμ, τη στιγμή που με afam και did έβγαλα το λιγότερο από 25.000 μέχρι 40.000 (!). Υπάρχει λοιπόν περίπτωση "το μαστόρι" να έκανα άτσαλι τοποθέτηση και γι' αυτό να αυξήθηκε η φθορά ? Στην αρχή της τοποθέτησης είχα παρατηρήσει ότι ο πίσω άξονας δεν είχε σωστές αποστάσεις - αν για παράδειγμα η ένδειξη της δεξιάς πλευράς ήταν στο 6 η αριστερή ήταν στο 5 με 5.5. Τελικά διορθώθηκε αλλά 14.000χλπ. δεν είναι πολύ λίγα ή απλά είναι η ιδέα μου και οι tsubaki δεν είναι για εμάς τους κασκαντέρ ?
  13. άντε τώρα με τέτοια ζητήματα "με το καλημέρα" να μην νιώθεις ανασφάλειες.
  14. 1000000 ευχαριστώ !!
  15. Δεν θέλω να σε κάνω να δακρύσεις. Δεν μου αρέσει να κάνω τους ανθρώπους να δακρύζουν, ακόμα και από ευτυχία. Εκεί μέσα όμως σαν άγριοι νέοι και ελεύθεροι αγωνιστήκαμε για την αγάπη και το όνειρο. Ενώσαμε τα σώματά μας κάτω από το νέφος, την επισφάλεια, την μούχλα και την σκουριά. Γίναμε ένα και τα σώματά μας απέκτησαν χίλιες αποχρώσεις. Tα βάλαμε με τον άνεμο και την βροχή. Πέσαμε, σηκωθήκαμε, δακρύσαμε… Ηττηθήκαμε και χάσαμε τις πιο σπουδαίες μάχες. Η επιδερμίδα μας σημαδεύτηκε από το πυρωμένο ατσάλι, τα χαλίκια και την άσφαλτο. Θυμάμαι και θυμάσαι. Καταφέραμε και παραμείναμε άνθρωποι, ταπεινοί και ευαίσθητοι, και αυτή, ήταν η μεγαλύτερή μας νίκη...