Stratos 650

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    632
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

789 Excellent

Σχετικά με το μέλος Stratos 650

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://https://www.facebook.com/pages/Etza_Efstratios-Tzampalatis/937492726294283

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη-Βολάρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    f650gs
  • myBike: Κυβισμός
    800

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell M4R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    f800gs
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1881 προβολές προφίλ
  1. Είχες βρεθεί εδώ, περιτριγυρισμένη από το κρύο με πήγες σε μέρη που δεν γνώριζα που δεν θα πάω ποτέ θα πέθαινα για σένα πες μου την αλήθεια είμαι αυτό που χρειάζεσαι; αν το μετρήσουμε μέχρι το εκατό είσαι ότι χρειάζομαι από το άλμα μέχρι την αιωνιότητα από τώρα θα οδηγώ για σένα...
  2. Νομίζω πως μέσα σε όλα ξεχνάμε εμάς, τον παράγοντα άνθρωπο. Η τεχνολογία και τα μηχανήματα μπορούν να εξελλίσονται συνέχεια. Οι μοτοσυκλέτες να γίνονται όλο και πιο βαριές, όλο και πιο μεγάλες, όλο και πιο ισχυρές. Με τον άνθρωπο δεν μπορεί να συμβεί το ίδιο. Η ανθρώπινη φύση έχει κάποια όρια. Το ανθρώπινο σώμα, ο εγκέφαλος, η μυική μας δύναμη δεν είναι φτιαγμένη για να σηκώνει, να το πω ακραία, 500 κιλά και να κάνει ταξίδια επί δύο ώρες με το κοντέρ κολλημένο στα 250χλμ. Είναι ότι ακριβώς συνέβη με τους Ευρωπαίους κατακτητές όταν τους προσέφεραν καλύτερα εργαλεία και νέες τεχνολογίες για να γίνουν πιο παραγωγικοί. Οι ινδιάνοι χρησιμοποίησαν τα νέα εργαλεία για να παράγουν τις ίδιες ποσότητες πορίόντων που παρήγαγαν και πριν αλλά σε λιγότερο χρόνο. Δεν εργάζονταν τις ίδιες ώρες με πριν για να παράξουν όσα περισσότερα μπορούσαν...
  3. Εγώ συμφωνώ απόλυτα σε αυτό και είναι η λογική της ισορροπίας έναντι της υπερκατανάλωσης. Το ζήτημα όμως είναι κατά πόσο αυτές οι μηχανές σχεδιάζονται όντως με γνώμονα να αποτελούν χρυσή τομή για όλες αυτές τις ανάγκες, ή μέσα σε αυτή την πολυμορφία ή πολυχρηστικότητά τους συγκλίνουν μόνο προς ένα παράγοντα - που πολλές φορές τυχαίνει να είναι ένα γενικό και αόριστο πρεστίζ εις βάρος της χρηστικότητας. Στην τελευταία περίπτωση δεν φταίνε μόνο οι εταιρείες αλλά και οι ίδιοι οι καταναλωτές που αγκαλιάζουν τέτοιου είδους προϊόντα (για να μην παρεξηγηθώ δεν αναφέρομαι συσγκεκριμένα στο gs).
  4. Σε αυτό που είπε ο Ksino1000 πρέπει λίγο να σταθούμε: "Πρακτικά, μετά τα τόσα χρόνια κρίσης (όχι μόνο Ελλάδα) υπάρχει μια γενικότερη αύξηση της μέσης ηλικίας στους αναβάτες. Βοηθά και το γεγονός που πολλά νέα παιδιά στρέφονται σε πιο απλό τρόπο ζωής επειδή έχουν κολλήσει στα social media (προτιμούν πχ να πάνε με ΜΜΜ για να ακούν μουσική όταν σερφάρουν ή φωτογραφίζονται για το insta/fb κλπ. Ή στο μικρό τους αμάξι, μέσα στο μποτιλιάρισμα". Άρα όντως υπάρχει ένα καταναλωτικό κενό, δηλαδή οι νέοι άνθρωποι λόγω φτωχοποίησης, σύγχρονης κουλτούρας κ.λπ. δεν προσφέρουν δίστροχες εμπειρίες για να τροφοδοτηθεί η βιομηχανία. Την ίδια στιγμή το υπάρχουν καταναλωτικό κοινό είναι μεσήλικες που λόγω ηλικίας και αντίστοιχων αναγκών θέλουν όλο και μεγαλύτερη ευκολία και αυτοματοποίηση στις μοτοσυκλέτες. Άρα ένα ασφαλή και πολύ δυσάρεστο συμπέρασμα είναι ότι οδεύουμε στην "αυτοκινητοποίηση" της μοτοσυκλέτας. Ακόμα μεγαλύτερα βάρη, ακόμα περσσότερα κουμπιά, ακόμα περισσότερα άλογα, ακόμα περισσότερους αυτοματισμούς, ακόμα περισσότερα ακόμα...
  5. Το ανέφερα και πιο πάνω. Αν οι καταναλωτές, εμείς δηλαδή, δεν βάζουμε σαφή όρια στις επιθυμίες και τις ανάγκες μας τότε η βιομηχανία χειραγωγεί όπως θέλει και παράγει ότι προϊόντα αυτή θέλει. Αν δηλαδή δεν αγοράζονται συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες συνειδητά επειδή δεν εμπίπτουν στις απαιτήσεις μας, λόγου χάρη έχουν υψηλή κατανάλωση ή πολύ μεγάλα βάρη ή ξεφεύγουν από τον ορισμό της μοτοσυκλέτας (τώρα αυτό είναι πολύ αόριστο που λέω) κ.λπ, η βιομηχανία αναγκάζεται να αφουγκραστεί τις καταναλωτικές συνήθειες για να μπορέσει να πουλήσει καλύτερα. Έτσι δημιουργεί προιόντα που περισσότερο προορίζονται για τις πραγματικές ανάγκες παρά με βάση τις επίπλαστες ανάγκες που η ίδια η δημιουργεί. Όλα αυτά φυσικά εντός καπιταλιστικού πλαισίου που ο παράγοντας κέρδος είναι πάνω από τον άνθρωπο. Εν κατακλείδι. Πρέπει να δημιουργηθεί μια κοινή αντίληψη όταν μιλάμε για το τεράστιο κεφάλαιο μοτοσυκλέτα, για να μπορέσει η βιομηχανία να πατήσει επιτέλους φρένο στην υπερκαταναλωτική λογική της. Εν έτη 2018 δεν χρειαζόμαστε 130 άλογα και 300 κιλά για να μετακινούμαστε αξιοπρεπώς και άνετα. Τεχνολογική εξέλιξη δεν σημαίνει όλη την ώρα όλο και μεγαλύτερα νούμερα στα πάντα. Έχει χαθεί τελείως η ισορροπία. Οι μοτοσυκλέτες τείνουν να γίνουν αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα μικρά τετράτροχα δωμάτια.
  6. Σωστό, οπότε εδώ τώρα πηγαίνουμε στο κομμάτι να "συνεννούμαστε" εμείς οι καταναλωτές με τις εταιρείες. Κάποιοι ορισμοί, π.χ. ον-οφ,παράγονται είτε από την βιομηχαία πό καθαρή αμιγώς ανάγκη κέρδους είτε στην προσπάθειά της να απαντήσει στον παλμό της αγοράς και τις ανάγκες της. Είναι πολύ στενάχωρο να υβριδοποιούνται κατηγορίες και αντί να έχουμε εξέλιξη ανά κατηγορία να έχουμε μείωση λειτουργικότητας ελέω μιας γενικοποίησης. Τώρα δεν ξέρω αν με νιώθεις και με νιώθεται έτσι όπως τα λέω. Θέλω να πω ότι αν η βιομηχανία διατηρούσε σαφής κατηγορίες μοτοσυκλετών (αυτό ακούγεται σαν ευγονική )τώρα θα είχαμε "εργαλεία" 600 κυβικών με 70 άλογα και 160 κιλά βάρος σε φυσιολογικές τιμές. και αντίστοιχα "εργαλεία" όπως το μεγάλο gs σε εξίσου "φυσιολογικές" τιμές. Σήμερα έχουμε απλά ένα υπερκοστολογημένο gs που εμένα σαν αδύναμο οικονομικά καταναλωτή δεν μου επιτρέπει να δώ στην αγορά κάτι αντάξιο για τις ανάγκες μου και τις μικρές οικονομικές μου δυνατότητες. Αυτό ακούγεται σαν το μανιφέστο του φτωχού εργάτη μοτοσκλετιστή / καταναλωτή
  7. Η σύγκριση με το τι γίνεται στο εξωτερικό είναι μια "απάτη" για τον λόγο διαφορετικών συνθηκών και το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα λάδια. Πολλοί υποτηθέμενοι μάστορες εκθειάζουν τα αμερικάνικα λάδια ως τα πιο καλά κ.λπ., αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι οι κατασκευάζονται με γνώμονα τεράστιες ευθείες. Τα ευρωπαικά από την άλλη είναι δομημένα με βάση τις πιο δύσκολες (για τον κινητήρα, κιβώτιο κ.λπ) συνθήκες με συνεχή σταμάτα-ξεκίνα, πρώτη-δευτέρα κ.λπ. Αντίστοιχα για τις μοτοσυκλέτες το μόνο που παραδέχομαι ως μερακλήδικη, και για τα δικά μου δεδομένα "σοφή" επιλογή, είναι ότι στην κατηγορία ον-οφ πριν μερικά χρόνια και δεν ξέρω και αν ακόμη και σήμερα ισχύει, οι αερικανοί προτιμούσαν το καινούργιο klr650 το οποίο είναι όνειρο
  8. Επίσης για το ζήτημα της οδηγικής εμπειρίας. Αν φτάσουμε στο σημείο να χρησιμοποιούμαι αυτή την έννοια με 130 άλογα και 300 κιλά σε τέτοιες κατηγορίες κάτι γίνεται πολύ λάθος. Γιατί σαν αντίλογος απέναντι σε αυτή την ατάκα του μότο, είναι το δεν ξέρει κανείς τι ονειρικό πράγμα είναι να βιώσει κάποιος χιλιάδες χιλιόμετρα με μοτοσυκλέτες 125 κυβικών. Γενικά η κουλτούρα της υπερκατανάλωσης στα πάντα είναι το πρόβλημα και δεν γίνεται εύκολα κατανοητό αυτό. Υπερκατανάλωση στους ίππους, υπερκατανάλωση στον όγκο, υπερκατανάλωση στα κιλά, παντού αυτή η μανία της υπερπλήρωσης των αναγκών χωρίς όρια. Για να το πω και πιο, ας πούμε φιλοσοφικά, χρειάζεται και λίγο ανατολίτικη φιλοσοφία της ισορροπίας.
  9. Ειδικά το ktm και μετά το τενερε είναι "ανορεξικιές" που λέει ο λόγος μπροστά στο gs. Το φούσκωμα που έχει στο μπροστινό μέρος δεν το έχει καμία. Ακόμα και το varadero δεν κατάφερε να δώσει αυτή την ογκώδη αφήγηση όπως το gs. Δεν αναφέρομαι στον γενικό όγκο γιατί όλες είναι έτσι. Αναφέρομαι στην φιλοσοφία σχεδιασμού που η Bmw το χειρίστηκε πάρα πολύ στρατηγικά "μαρκετινίστικα"
  10. Σωστός, το μάρκετινγκ όμως της bmw τα έκανε όλα. Νομίζω ότι χρονολογικά πρώτη δεν ξεκίνησε αυτή την κατηγορία με το 1150gs ? Διορθώστε με εδώ αν κάνω λάθος. Επίσης αυτή η κουλτούρα το όγκου για τον όγκο σχεδιαστηκά μόνο η bmw το πέτυχε και το προώθησε. Τα υπόλοιπα μοντέλα που πολύ σωστά ανέφερες έχουν μαζεμένες - στα πλαίσια που συζητάμε- σιλουέτες αντε και λίγο το Crosstourer που το αντιογράφει Σωστό, αλλά εδώ υπάρχει το απίθανο παράδοξο του καπιταλισμού να αλλάζει μια εταιρεία την πολιτική της για κάτι επειδή απλά πουλάει. Δηλαδή, να παράγει μη χρηστικά αντικείμενα, τη στιγμή που η κατασκευή μιας λειτουργικής μοτοσυκλέτας σε σχέση με την συγκεκριμένη κατηγορία, σημαίνει τεράστια ευθύνη. Δεν λέω ότι οι μεγάλες gs δεν είναι χρηστικές και λειτουργικές, αλλά δεν κρατάει χαρακτήρα και να σηκώσει αρνήσεις, πάλι εντός καπιταλιστικού πλαισίου, εγώ παράγω "μηχανές" και όχι κάτι λιγότερο από αυτό. Άλλωστε επιβεβαιώνονται αυτές οι παρατηρήσεις από τρομακτικά ατυχήματα με το μεγάλο gs λόγω αστοχία υλικών όπως εδώ https://www.motomag.gr/news/epikairotita/piroyni-bmw-r1200gs-i-istoria-toy-t-georgioy
  11. εντάξει πανέμορφη, στιβαρή εικόνα σαν σύνολο κ.λπ., αλλά αυτό το φούσκωμα και σε κιλά και σχεδιαστηκά καταντάει αστείο πλέον. 280 κιλά adventure μοτοσυκλέτα δεν λέγεται. Ακόμα και αν προσφέρει τεχνικά ένα σωρό δυνατότητες για τον έλεγχό της - π.χ. ροπή με κουμπωμένη την 10η ταχύτητα. Νομίζω πως πλέον πρέπει να λέγεται ψιλή μηχανή τουρισμού και όχι adventure. Από τις μόνες εταιρείες που προσπαθούν -και φυσικά το πέτυχαν- να περάσουν ως εξέλιξη κάτι επίπλαστο, κάτι που δεν συνάδη με τις πραγματικές ανάγκες.
  12. Δηλώνω ερωτευμένος. πανέμορφη μπροστινή όψη που μου θυμίζει πάρα πολύ το honda crf450 rally Λεπτή σιλουέτα, τέλειο νούμερο κυβικών. Αν έχει και τα αντίστοιχα αναγκαία κιλά νομίζω πως πηγαίνει για βραβείο πραγματικής ον-οφ μοτοσυκλέτας. Επειδή έχω χάσει την μπάλα, το xt660r έχει σταματήσει να παράγεται ?
  13. Το απολιθωμένο δάσος Το απολιθωμένο δάσος της Λέσβου είναι το δεύτερο μεγαλύτερο του κόσμου και ανταμείβει όποιον τον επισκεφθεί με μια διαδρομή που όμοιά της δεν μπορώ να φέρω στο μυαλό μου. Υψόμετρο, θάλασσα, ατελείωτος ορίζοντας και χρυσά χρώματα της γης. Ένα ερημικό τοπίο που είναι ντυμένο για πάρα πολλά χιλιόμετρα μόνο με τους ήχους του ανέμου, σου παρέχει μια τόσο ουτοπική, θηλυκή αφήγηση που σε παρασέρνει στα πρώτα δευτερόλεπτα που θα βρεθείς μέσα του. Έβγαλα το κράνος και άφησα την επιδερμίδα μου να καεί στον έντονο ήλιο. Αυτή η κυρτότητα στο τέλος του μαγικού αυτού δρόμου σου έδινε την εντύπωση ότι βρίσκεσαι πάνω στο περίγραμμα της γης. Εκεί που νιώθεις ότι μπορείς να κάνεις την βουτιά μέσα στην ατμόσφαιρα και να πετάξεις μέσα και πέρα από τον χρόνο. Γυναίκα, έρωτας, Γη, νερό, θάλασσα, άνεμος…
  14. ευθύνεται και η νέα εμφάνιση "τρυποκάριδου" που έχασε την παλιά θηλυκή εικόνα στα φανάρια. Βέβαια υπάρχει και η άλλη εκδοχή, όταν έχεις βιώσει ακραίες καταστάσεις με ταξίδια και προβλήματα, να βλέπεις πρώτα την αξιοπιστία -που τα πάει πολύ καλά- και μετά όλα τα υπόλοιπα. Και εγώ συνέχει όταν χαζεύω μοτοσυκλέτες λέω αυτό μέσα μου αλλά πάντα καταληγω στο αισθητικό κομμάτι. Να είναι όμορφο επειδή είναι καλαίσθητο και όχι να θεωρείται όμορφο επειδή είναι πολύ ιδιαίτερο (τι είπα τώρα το άτομο )
  15. Μαρέσει σαν αρχική εικόνα γιατί θυμίζει street που μετατράπηκε σε ον-οφ. Από εκεί και πέρα τα διπλά φανάρια είναι δυσανάλογα λίγο μεγαλύτερα από την συνολική σιλουέτα. Φαίνεται ωραία η σπορ ουρά και βλέπω σέλα πολύ άνετη. Οι χρωματισμοί πολύ άστοχοι. Σε μαύρο κατράμι κάτι γίνεται :)