Stratos 650

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    671
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Stratos 650 last won the day on November 18 2018

Stratos 650 had the most liked content!

Πόντοι

849 Excellent

Σχετικά με το μέλος Stratos 650

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://https://www.facebook.com/pages/Etza_Efstratios-Tzampalatis/937492726294283

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη-Βολάρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    f650gs
  • myBike: Κυβισμός
    800

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell M4R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    f800gs
  • dreamBike: Κυβισμός
    800

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2399 προβολές προφίλ
  1. όπως αναφέρθηκε και πριν είναι θέμα ότι πέρασε νερό στα λάδια, οπότε μάλλον είναι θέμα ψυγείου. Μη κινείς το μηχανάκι καθόλου, κατευθείαν μάστορα και έλεγχο. Εγώ την είχα πάθει έτσι με το gsάκι μου από ξεραμένη τσιμούχα (αν θυμάμαι καλά) περνούσαν νερά από το ψυγείο στα λάδια
  2. Καλησπέρα. Τα φανάρια των f800 τα αλλάζει η αντιπροσωπεία δωρεάν σαν ανάκληση η όχι;

    1. Stratos 650

      Stratos 650

      Έγινε προσπάθεια από μια ομάδα ανθρώπων να το μεταφέρουν ως πρόβλημα αλλά δεν είχαν θετική απάντηση. Απ' όσο γνωρίζω η bmw δεν το έχει κάνει ανάκληση

  3. Έχεις πέσει 100% μέσα. Πριν λίγο που είδα τις ασφάλειες, γι αυτό που λες κοινές γραμμές με γκριπ κ.λπ., έβαλε 15 αντί για 10 γιατί προφανώς έκανε αυτό που είπες. Από Δευτέρα τώρα θα τις αλλάξω όλες με νέες
  4. εντάξει παιδιά είναι λες και είστε μέσα στο μυαλό μου πραγματικά ! Θα προβώ σε αντικατάσταση και βλέπουμε :) δώσε πόνο για ιταλικά λίγο
  5. ευχαριστώ πολύ παίδες για την αμεσότητα ! Σήμερα προυνό-προυνό πήρα ασφάλειες οπότε θα κάνω δοκιμές :) Θεός, αυτό ήθελα να ακούσω - ήταν δηλαδή η βασικότερη απορία μου. Αλλά θα κάνω μια δοκιμή μπας και έχουν θέματα οι ασφάλειες
  6. Καλησπέρα στο λαό Μια ερώτηση γιατί πρώτη φορά συνάντησα κάτι τέτοιο και νομίζω πως είναι απλό. Ξαφνικά έπεσε η ένταση στο μπροστινό φανάρι, τύπου φέγγει σαν κερί, και ταυτόχρονα έπεσε η ένταση και στα θερμαινόμενα grip - βγάζουν ελάχιστη ζέστη. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποια καμμένη ασφάλεια ? Γιατί αυτά τα δύο, τώρα που βλέπω το manual, περνάνε από 3 διαφορετικές ασφάλειες
  7. Δεν αναφέρθηκα σε αυτά τα κριτήρια αλλά σε αυτά του τύπου πιο πουλάει και "παίζει" πιο πολύ, πιο έχει το τάδε σήμα, τι ήχο βγάζει, και ότι έχει να κάνει με επιφανειακές λογικές
  8. Συμφωνώ πάρα πολύ με τα σχόλια που γράφτηκαν. Πράγματι, αν σαν καταναλωτές "σνομπάραμε", δεν θα μπω μποϊκοτάρουμε γιατί είναι πιο βαριά έννοια, μοντέλα με τέτοιες κοστολογήσεις, η αγορά θα ήταν αλλιώς. Η βιομηχανία πατάει πάνω στον "τυφλό" καταναλωτή που θα αγοράσει κάτι μόνο και μόνο με γνώμονα γελοία/αστεία κριτήρια. Κρίμα γιατί αντί ο κόσμος της μοτοσυκλέτας να οχυρωθεί από τέτοιου είδους λογικές, φαίνεται να μετατρέπεται σε κανόνας. Οι μοτοσυκλέτες έχουν πλέον κοστολόγηση "αυτοκινητοβιομηχανίας" - χωρίς αναλογικά να προσφέρουν τα αντίστοιχα.
  9. Τελικά όλη η φιλολογία γύρω από την επαναφορά του "μπίγκουλα" δεν ήταν και τελείως μύθος. Το μπροστινό μέρος νομίζω πως έχει σαφή επιρροή -ακόμα και ο κίτρινος χρωματισμός- και προσωπικά μου αρέσει. Δεν ενθουσιάζομαι αλλά έχει μια νοσταλγική ρετρό αισθητική που κάνει την διαφορά Δείτε τον κίτρινο χρωματισμό με την μπλε σέλα, νομίζω είναι ξεκάθαρη επιρροή
  10. Έχω την εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος κλάδος, ο κλάδος των μηχανικών μοτοσυκλετών/αυτοκινήτων, πάσχει από πολύ σοβαρά θέματα συμπεριφοράς, αλλά γεωγραφικά, νιώθω ότι αυτό συμβαίνει προς εμάς εδώ στα Βαλκάνια. θα σας πω ένα παράδειγμα που σίγουρα δεν αντιπροσωπεύει την αλήθεια, ούτε γενικεύω τα πράγματα, αλλά λέει κάποιες αλήθειες. Κάποτε πήγα σ' έναν τύπο που πραγματικά δεν ξέρω πως πήρε πτυχίο και κάνει δουλειά. Είναι άνθρωπος που μου πούλησε τσιμεντομένη τσιμούχα μπουκάλας και τακάκια εγχώριας εταιρείας ως πολύ καλά. Πέτυχα λοιπόν έναν τυπάκο από το εξωτερικό που άφησε την μηχανή του σε αυτόν για σέρβις ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του. Ο τύπος που σε εμένα πουλούσε αυτά που θα μπορούσαν να με σκοτώσουν (ξέρετε τι σημαίνει να φεύγουν λάδια από τσιμούχες και τακάκια που δεν δουλεύουν), ξαφνικά για τον "ξένο" έγινε ο καλύτερος και πιο εξυπηρετικός μηχανικός.
  11. Το μέγεθος του προβλήματος φαίνεται από την εξής κατάσταση. Τουλάχιστον εγώ, έχω φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι αν τυχόν αγοράσω μοτοσυκλέτα να είναι ένα μοντέλο που θα το γνωρίζουν οι "μηχανικοί" και θα μπορούν να την επισκευάζουν σωστά, και όχι με το φυσικό κριτήριο της επιθυμίας τι πραγματικά μου αρέσει και συμβαδίζει με τις οικονομικές μου δυνατότητες. Επίσης, αν πεις σ' έναν μάστορα να βρίσκεσαι παρόν κατά την επισκευή ή του ζητήσεις να δεις τα ανταλλακτικά, είναι πολύ πιθανό να τεθεί ζήτημα εμπιστοσύνης - και ως ένα βαθμό είναι λογικό αυτό. Γενικά όμως στον κόσμο των μηχανικών βλέπω ότι υπάρχει μια εμετική σχέση εξουσίας από την πλευρά τους προς εμάς - και αυτό οφείλεται κατά 80% στον μονοπωλιακό χαρακτήρα αυτού του κλάδου. Έλα όμως που και εγώ που εργάζομαι σε κλάδους που δεν είναι, ας το πούμε ιδιαίτερα κορεσμένοι, δεν κάθομαι "να χτυπάω στο κεφάλι" και να το παίζω μάγκας αν δεν γουστάρεις πήγαινε αλλού. Δεν γουστάρω να καταλήγουμε κάθε φορά να σκοτωνόμαστε για να γίνει σωστά η δουλειά ή να πέφτουν απειλές. Ούτε θέλω να σκέφτομαι γραφειοκρατικές λύσεις με ενώσεις καταναλωτών κ.λπ. Θέλω απλά όμορφα και με ευγένεια να γίνεται η δουλειά μας. Αλλά βλέπω ότι η ευγένεια δεν εκτιμάται από κανέναν μέχρι τώρα. Αντίστροφα, αν οι αντιπροσωπείες χαρακτηρίζονται από ευγένεια χάνουν τελικά στην ποιότητα service (;)
  12. Αγαπητέ Γιώργο, σύμφωνα με την ανάλυσή σου, αυτός είναι και ο λόγος που κάθε συνεργείο καταπιάνεται συνήθως με συγκεκριμένες εταιρείες. Αυτό που με έχει εκνευρίσει και δεν αντέχω άλλο την κατάσταση, είναι ότι δεν μπορώ να βρω έναν άνθρωπο σοβαρό που να σέβεται την κατάσταση. Όπως εγώ θα βάλω τα καλύτερα δυνατά για να σου φτιάξω αυτό που θα μου ζητήσεις, ακόμα και υπηρεσία να είναι, θα είμαι 100% σε αυτό γιατί σέβομαι τόσο τη δουλειά μου όσο και εσένα. Και θέλω να μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος, και αν κάνω κάτι λάθος θα καταλάβω το λάθος μου και θα το διορθώσω. Στους μηχανικούς αυτή την κουλτούρα δεν την έχω δει ακόμα. Έτσι σκέφτομαι ότι αν γίνει θαύμα, κερδίσω το λαχείο και πάρω την μηχανή των ονείρων μου. Θέλω από το πρώτο σέρβις να την παίρνω με όλες τις βίδες, χωρίς να χάσω εγγυήσεις κ.λπ. Οι "χύμα" μάστορες γκρινιάζουν, ή απλά ξεχνούν, να βάλουν υπογραφές συμπληρώνοντας το service book. Δεν υπάρχει για εμένα πιο σπαστική διαδικασία από το να λέω κάθε φορά συμπληρώσει το βιβλίο - για να μη πω για περιπτώσεις που γράφανε μόνο αλλαγή μπουζί ενώ είχαν γίνει ένα σωρό πράγματα. Αν δεν κάνω λάθος χωρίς υπογραφή δεν έχει κάλυψη στην εγγύηση (;). Άρα μήπως τελικά τα service στην αντιπροσωπεία, που όλα γίνονται πολύ τυπικά, είναι πιο ασφαλής επιλογή και άδικα τις έχουμε χαντακώσει ; η μητέρα μου εργάζεται εδώ και 30 χρόνια ως περιοδεύων πωλήτρια. Με έχει πάρει άπειρες φορές τηλέφωνο για να ζητήσει βοήθεια για τέτοια ακριβώς θέματα. Όμως, όταν είχε μπλέξει με ασφαλιστικές σ' ένα τροχαίο, το συνεργείο της αντιπροσωπείας, με την άμεση βοήθεια των μηχανικών κ.λπ., ήταν το μόνο που έφερε τη λύση . Όλοι οι υπόλοιποι μάστορες, 3 στο σύνολο, απλά την κορόιδευαν...
  13. Επειδή λόγω δουλειάς κάθε 6 μήνες έχω και service έχω τρελαθεί με αυτά που βλέπω από τους μηχανικούς. Δεν έχω πλέον ούτε έναν στο μυαλό μου που να εμπιστεύομαι 100%. Έτσι καταλήγω στην εκδοχή μήπως τελικά όλα στην αντιπροσωπεία και "άγιος ο θεός" ακόμα και για μια απλή αλλαγή λαδιών... Κάποτε ένας, να το πω ευγενικά "μηχανικός", μου είπε, και δεν ξέρω αν του ξέφυγε, το εξής πολύ σημαντικό. Όσο εργαζόταν στην yamaha κάθε μερικούς μήνες τους έστελναν για σεμινάρια για να μάθουν τα νέα μοντέλα αλλά και να εντρυφήσουν στην μηχανολογική φιλοσοφία της εταιρείας. Όταν άνοιξε δικό του συνεργείο τα ξέχασε όλα αυτά.. Οπότε μήπως τελικά δημιουργήσαμε σαν μοτοκόσμος έναν αστεακό μύθο για τα service στις αντιπροσωπείες... (;)
  14. Εμένα με έχει απογοητεύσει το εξής γεγονός που το έχω ζήσει παλαιότερα και ακόμα συνεχίζει να με προβληματίζει. Όπως πολύ σωστά λες πολλοί μάστορες ανοίγουν δικό τους συνεργείο και στις αντιπροσωπείες μένουν τα "πιτσιρίκια". Οπότε πηγαίνουν by the book που κατά ένα βαθμό ευθύνεται και στην απειρία (;). Όμως, η μοτοσυκλέτα μπαίνει εγκέφαλο. Με τους μάστορες εκτός αντιπροσωπείας όταν ήθελα κάποια reset στο tps είχα όλο θέματα γιατί κανένας δεν μπορούσε να το κάνει (εκτός από έναν απίθανο τύπο στον Βόλο!). Έτσι μου γεννιέται η απορία αν πηγαίνεις τη μοτοσυκλέτα αποκλειστικά αντιπροσωπεία ώστε η διάγνωση να γίνεται με τον πιο τυπικό τρόπο είναι πιο αξιόπιστο
  15. Καλησπέρα στον δίτροχο λαό Αφορμή γι’ αυτό το θέμα αποτέλεσε μια τοποθέτηση ενός ακροατή σε τοπικό ραδιόφωνο ο οποίος, με αφορμή το περιστατικό ενός αυτοκινήτου που πήρε φωτιά εν κινήσει (θεσσαλονίκη), είπε ότι επί δεκαπέντε συναπτά έτη κάνει το service του αυτοκινήτου του στην αντιπροσωπεία χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Έτσι γεννήθηκαν τα εξής δύο ερωτήματα. Αρχικά να πω ότι προσωπικά δεν έχω ευχάριστη εμπειρία από service στην αντιπροσωπεία, όμως, η αντίστοιχη εμπειρία ενός άλλου μοτοσικλετιστή στην ίδια αντιπροσωπεία ήταν η καλύτερη και εκεί κάνει πλέον όλα τα service – ο ίδιος βέβαια μου είχε πει ότι είχε αλλάξει ο μηχανικός. Έχουμε λοιπόν προκύπτουν δύο βασικά ερωτήματα. Το κακό και άτσαλο service των αντιπροσωπειών είναι τελικά μύθος ή μεγάλη αλήθεια; Αν αγοράσετε ένα καινούργιο μοντέλο το οποίο κυκλοφορεί πρώτη φορά στην αγορά, άρα το γνωρίζουν μόνο οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας έχοντας θεωρητικά παρακολουθήσει τα αναγκαία σεμινάρια, την εμπιστεύεστε σ’ έναν οποιοδήποτε μηχανικό εκτός αντιπροσωπείας;