Optimus Prime

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1173
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

Optimus Prime last won the day on June 30 2013

Optimus Prime had the most liked content!

Πόντοι

1612 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Optimus Prime

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Crypton R T115
  • myBike: Κυβισμός
    110.3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    WR250R
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3012 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα παίδες, Τα αμορτισέρ του δικού μου Τ115 αλλάχθηκαν πριν 1-2 χρόνια με τα YSS που αναφέρει ο Ηλίας και αφήνουν θετικές εντυπώσεις. Ισχύει είναι αρκετά σκληρά ωστόσο έχουν 5 σκάλες σκληρότητας. Τα μαμά αμορτισέρ που ηταν γενικά σκληρά στα νιάτα τους αντιστοιχούσαν στη σκαλα 4/5 στα YSS. Εγώ προσωπικά τα έχω στο 3 όπου και έχουν μια ικανοποιητική σκληρότητα, ούτε σκληρά ουτε πολύ μαλακά, ακόμα και με 2ο άτομο προσωρινά. Γενικά είμαι ικανοποιημένος μέχρι τώρα και ο αδερφός μου που το κινεί επειδή δεν είμαι Ελλάδα. Βαριέμαι να κάνω τις άλλες παραθέσεις οπότε σχετικά με το ρελαντί και τα κρύα πρωινά: Γενικά το ρελαντί το χειμώνα το έχω ένα touch πιο πάνω από αυτό που θα ρύθμιζε η γιαμάχα. Προσοχή, απλά ένα τατς και μόνο το χειμώνα. Τόσα χρόνια το έχω συνηθίσει με το αυτί και δεν το έχω μετρήσει να ξέρω επακριβώς πόσες rpm πάνω. Αυτο που επίσης βοηθάει είναι ελαφρύ και σταθερό άνοιγμα γκαζιου για κανα μισό με ένα λεπτό μέχρι να σταματησει τα κομπιάσματα. Επίσης από το '12 και μετά αγόρασα μπουζί NGK ιριδίου το οποίο έλυσε σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα των κρύων/υγρων πρωινών και έβγαλε τουλάχιστον 30-35.000 χλμ. Τιμή αν θυμάμαι καλά 7 ευρώ ανά μπουζί (είχα πάρει 2 από ebay). Κωδικός CR6HIX, το οποιο είναι αντίστοιχης (απαγωγής) θερμότητας του μαμά μπουζί (CR6HSA). Αναφορικά με τα λάδια είναι σαφώς καλύτερα τα ημισυνθετικά, ωστόσο σε τέτοιον απλό κινητήρα και το ορυκτέλαιο διεκπεραιώνει τίμια τα καθήκοντά του στον Σίλβερ μου τα τελευταία 85.000 χλμ, με τα οργανοληπτικά του χαρακτηριστικά να είναι καλά μετά από 2.500 χλμ που αλλάζονται. Τι άλλο? Α ναι, τάπαμε για βαλβίδες, εισαγωγές-εξαγωγές, διακενα κτλ. Καλές γιορτές να έχουμε φιλαράκια! :) Όπτιμους (Γιάννης)
  2. Κλακ κλακ κλακ (μεταλλικός ήχος τριξίματος...) Με φώναξε κανείς??????????? Φέρτε λίγο WD-40 και ορυκτέλαιο γιατί έχω να μπω ΠΟΛΥ καιρό!!! :D :D :D Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!!! :)
  3. O Poseidon λέει βροχές από σήμερα ρε γαμώτο. Ε και γω 110 κόμμα 3, KOPLE
  4. Νά' μαι και γω.....
  5. Μην πελαγώνεις, κάτσε διάβασε εντυπώσεις/reviews από τα μηχανάκια και θα αποφασίσεις. Επειδή σε καταλαβαίνω στο οικονομικό, δες και το Daytona Nova S 100. http://www.gorgolis.gr/Novas.htm Το πήρε πρόσφατα φίλος πολύ φθηνά (1220 με τέλος ταξινόμησης, πινακίδες δώρα). http://www.mybike.gr/forums/topic/79628-νόμος-είναι-το-δίκιο-του-εργάτη/ http://www.mybike.gr/forums/topic/80289-αλλάξανε-τα-πλάνα-μου/ Νά' σαι καλά, εδώ είμαστε να βοηθάμε εάν και εφόσον έχουμε χρόνο.
  6. Προσωπική μου άποψη είναι ότι κακώς έχεις βγάλει τα παραπάνω μοντέλα εκτός. Το JoyR είναι πολύ πιθανότερο να μην κυκλοφόρησε όχι επειδή έχει ακριβά ανταλλακτικά (όλο κι όλο έκανε 1695 ευρώ-όσο και τα υπόλοιπα "απλά" παπιά δλδ) αλλά επειδή στα ίδια λεφτά έπαιρνες παπάπια από Yamaha, Suzuki, Honda με πιο μοντέρνα σχεδίαση, όνομα (Crypton, Astrea/Innova κτλ) και ιστορία. Όντως το JoyR πολύ το θεωρούν άσχημο με χάλια εξάτμιση κ.ο.κ.. Κατ' εμέ γι' αυτό δεν πούλησε. Αναφορικά με το address, όντως υπήρχε μια παρτίδα που όπου τα παπάκια είχαν προβληματικά σασμάν και κούρευε το γρανάζι της 2ας?. ΑΛΛΑ μετά διορθώθηκε στις επόμενες παρτίδες. Μπορείς να απευθυνθείς στα μέλη HLIAS ή R3negade που ξέρουν 2 πράγματα παραπάνω και θα σε κατευθύνουν άριστα. Όσο για το Crypton R να ξέρεις ότι πιο σκυλί παπί δεν έχει ξαναβγεί (να βάλω και το astrea grand του Παππού Βάτραχου με 250.000+ χλμ). Έχω ακούσει για κρυπτονάκια να κάνουν ανακατασκευή μετά τα 200.000 χλμ. Δεν είναι τυχαίο που το έχουν όλοι οι ντελιβεράδες. Αναφορικά με το injection δεν έχω άποψη. Ελπίζω να σε βοήθησα.
  7. Νομίζω το Sprinter είναι από τα πιο value for money για μηχανάκια μη γιαπωνέζικα. Μπορείς να βρεις άλλα με 2-3 κατοστάρικα κάτω αλλά αξίζει? Προσωπικά πιστεύω είναι προτιμότερο να βρεις καλό μεταχειρισμένο yamaha Τ115/kawasaki Joy R/suzuki address/honda ή να περιμένεις μέχρι να μαζέψεις τα λεφτά για Sprinter κούτα.
  8. Μάλιστα. Μπράβο. Όχι, μπράβο. Όχι... Μπράβο. Δεν είναι όλα απρίλια σίβερ να σηκώνονται λαμπάδα με έκτη από τις 4.000 στροφές. Και αν ήμουν στη θέση του παιδιού που δεν έχει εμπειρία με μεγάλη μηχανή αυτήν Fazer θα (ξανά)έπαιρνα ακριβώς επειδή τη λες ψόφια χαμηλά. (Βασικά προσωπικά θα πήγαινα 250 το πολύ 500 επειδή είμαι λάτρης μικρών κυβικών). Στην τελική βρε αδερφέ μπορείς να κατεβάσεις 1-2 ταχύτητες αν θες σόνυ και καλά έκρηξη, στα μαθήματα οδήγησης νομίζω μου το έδειξαν και αυτό. Όσο για το ER-6 δεν ήξερα ότι κατεβαίνει καλλιστεία. Το γούστο είναι υποκειμενικό παίδες. Χαλαρά... Στο θέμα μας, συμβουλεύω το φίλο μας να είτε να απευθυνθεί σε 250-500 κυβικά, μονοκύλινδρα ή δικύλινδρα. Διάβασε πολλά test ride, μάθε μηχανές, οφέλη μονο-δι-τετρα-κύλινδρων, θα σε βοηθήσει πολύ, θα αποκτήσεις γνώσεις και θα μάθεις τί ΣΟΥ ταιριάζει βάσει των δεδομένων που έχεις αυτήν τη στιγμή. Ό,τι και να πάρεις, καλορίζικο και καλοτάξιδο. ΥΓ. Ποτέ μην ξεχάσεις ότι πάνω από 600 κυβικά οι μηχανές θέλουν το πολύ 5.5'' να κατοσταρίσουν. Κάποιες θέλουν απλά 4. Πχ Hornet, Fazer, GSR.
  9. Κρίνοντας από τη φωτό, πιθανόν Laothoe populi. Είναι ψιλοτεράστια. https://en.wikipedia.org/wiki/Laothoe_populi ΥΓ. Και αν αναρωτιέστε, υπάρχουν και μεγαλύτερα έντομα
  10. Εάν είναι πολλά τα χλμ, πιστεύω το πιο σημαντικό είναι να ξέρεις τη συντήρηση που έχουν κάνει στο μηχανάκι. Αν πχ πουλάει κάποιος γνωστός σου και ξέρεις ότι δεν έχει βγάλει πρόβλημα, είναι ιδανική περίπτωση. Από την άλλη αν θες κάτι καινούριο και μες στην εγγύηση μπορείς να βρεις κούτα το Sprinter με 1.245-1.345 ευρώ με πολλά δωράκια. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4301836/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6347832/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3619114/ Μπορείς βέβαια να πας σε ελαφρώς μεταχειρισμένο λίγων μηνών και χιλιομέτρων κοντά στο χιλιάρικο εντός εγγύησης. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7232652/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7435839/ Αυτό ισχύει για το σπρίντερ και για κάθε σπρίντερ. Προσωπική άποψη: Έχω ένα κρυπτονάκι του '07 με 64.000 χλμ. Αν ήξερα ότι κάποιος του έχει φερθεί όπως εγώ στα σέρβις, θα το έπαιρνα με μεγάλη ευκολία. Για ο,τιδήποτε πάνω από το ψυχολογικό όριο των 1000 ευρώ που έθεσες ως μπάτζετ δεν ανέφερα τπτ, εσκεμμένως. Ό,τι και να αγοράσεις, καλορίζικο! :)
  11. Ναι τα έβρισκα 270-280 τοποθετημένα! Θα γράψω εν καιρώ :) Ευχαριστώ, θα σε πω εντυπώσεις μόλις στρωθούν ;) Και γω για Metzeler M5 πήγαινα αλλά έβαλα τα S20 για 2 λόγους: 1. Τα S20 είναι πιο μαλακά (διαβάζοντας σε φόρα εξωτερικού αλλά ό,τι με είπαν και δω οι λαστιχάδες) 2. Τα Μ5 δεν τα έβρισκα και πολύ φρέσκα...αλλά αφού τα βρήκες 220 ευρώ, τότε ήταν εκπληκτική προσφορά...αν το DOT τους είναι μέσα στο 15 τότε και γω στη θέση σου αυτά θα έβαζα. Ντάξει, είναι 50-60 ευρώ διαφορά... ;) Να μας πεις και συ εντυπώσεις!
  12. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας :) Τελικά παραγγέλθηκαν και τοποθετήθηκαν τα Bridgestone S20 Evo! Τα παλιά Μ3. Είχαν αρκετό ψωμί, αλλά όχι και πολλά περιθώρια χρόνου, ειδικά το μπροστινό. Το πίσω: Τα καινούρια παπουτσάκια: Το πίσω: Και το μπροστά:
  13. Είναι πιο μαλακό από Μ5? Ε αυτό θέλω, μιας και αναφέρεις ότι ζεσταίνεται γρήγορα και είναι καλό σε βρεγμένο. Έχεις στο μυαλό σου κάποιες συγκρίσεις/περισσότερες πληροφορίες Ηλία? Στο TDM τα είχες? Εσύ είχες τα απλά τα S20, λογικά τα evo θα είναι εξίσου καλά με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής το πίσω. Απ' ότι βλέπω η λαοθάλασσα λέει S20 evo, οπότε θα πάρω καμιά προσφορά. Σε τί τιμές είναι λογικό να τα βάλω?
  14. Έχουμε και λέμε. Fazer 600 θέλει καινούρια ελαστικά. Μπάτζετ: 230-270 ευρώ αυστηρά! Τα πρώτα του ήταν τα Metzeler Sportec M1 που κράτησαν 2 χρόνια και 20.000+ χλμ με ΑΡΚΕΤΑ συντηρητική οδήγηση. Δε γλίστρησαν ΠΟΤΕ. Αν κυλοφορούσαν ακόμη θα τα φόραγα χωρίς 2η σκέψη. Τα επόμενα που φορέθηκαν είναι τα Metzeler Sportec M3. Είναι στα 15.000 χλμ και θα αλλαχθούν λόγω παλαιότητας. Δεν ενθουσίασε, δεν ενέπνευσε ασφάλεια σε σχέση με το Μ1. Θέλω ένα ελαστικό ΠΟΛΥ μαλακό, να ζεσταίνεται γρήγορα και να πατάει αξιοπρεπώς στη βροχή. Δε με νοιάζει να φαγωθούν σε 10.000 χλμ. Έτσι ακούγαμε και για τα Μ1 και τελικά αποδείχτηκε ό,τι καλύτερο φορέσαμε. Χλμ: 6 με 8.000 το χρόνο. Έχω στο νου μου τα Metzeler Sportec M5 και τα Bridgestone S20 evo (αλήθεια, τα απλά S20 δε βγαίνουν σε 180άρι πίσω?). Τι γνώμες έχετε για αυτά πάνω σε ίδια ή αντίστοιχη μηχανή (Hornet, GSR κτλ). Αν έχει κάποιος άλλες προτάσεις είναι more than welcome που λεν και στο χωριό μου. Θέλω ελαστικά που θα κάνουν 80% πόλη, 20% ταξίδια. Στα ταξίδια οι ταχύτητες στην εθνική είναι μικρές (κυρίως επαρχιακός), αλλά όταν συναντάται καλό κομμάτι (βλ. Δομοκός, Μπράλος, κτλ) το chicken strip σχεδόν εξαφανίζεται. Η χρήση στην πόλη είναι ήπια, χωρίς μπατιλίκια, burnout, σούζες. Για όλα αυτά υπάρχει το κρύπτον. Μπάτζετ: 230-270 ευρώ αυστηρά!
  15. Πιστεύω πώς τα μοντέλα που πρέπει να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον σου (πέρα από το Clio) είναι τα: Toyota Auris 1.4 Diesel (3κύλινδρο, 90 άλογα, 205 Νm ροπή) Nissan Pulsar 1.5 Diesel (4κύλινδρο, 110 άλογα, 260 Νm ροπή) Και τα δύο με εκπληκτικούς κινητήρες, τέρατα αξιοπιστίας (ο 1.5 ντίζελ του Pulsar είναι προϊόν εξέλιξης της συνεργασίας Renault-Nissan, αυτό το λέω εμβόλιμα επειδή καλοβλέπεις τους πετρελαιοκινητήρες των γαλλικών). Και τα 2 έχουν πολύ καλούς χώρους (στο Νισσάν πέφτουν τα πίσω καθίσματα πολύ ωραία, προσπάθησε να το γκουγκλάρεις). Αυτά από μένα, εντάξει σου πάσαρα λίίίίίίίίγο το Νισσάν επειδή μου έχει κλέψει την καρδιά και αν έμενα Ελλάδα θα το αγόραζα χθες, αλλά ό,τι και να πάρεις σου εύχομαι καλοτάξιδο το Pulsar :) Πάντως αυτά παίζουν κάτω από 20.000 καινούρια, οπότε κοντά στα 15-16.000 μεταχειρισμένα 1 χρόνου (καινούρια δλδ). VW group (VW, AUDI, SKODA, SEAT) δε θα πρότεινα γιατί ζούμε για μια αξιοπρέπεια.......λέμε τώρα.