ΩΡΙΩΝ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2744
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    35

ΩΡΙΩΝ last won the day on July 21

ΩΡΙΩΝ had the most liked content!

Πόντοι

5133 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ΩΡΙΩΝ

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4197 προβολές προφίλ
  1. η ιστορια μια βιομηχανιας που στηριζεται (η στηριζοταν επι το ορθοτερον) στην παραδοση που την ηθελε να ακολουθει ενα καθορισμενο μηχανολογικο προφιλ στα μοτερ της με την διαταξη 2 κυλινδρων σε σχημα V των 90 μοιρων, με το δεσμοδρομικο συστημα κινησης των βαλβιδων τους ,αναφερεται απο τον τυπο που εχει ζάλλλη, ζάλλλη στο κεφάλι, έχει ζούρλλλα στο μυαλό ,σαν ελλειψη πορων να κατασκευασει ενα πραγματικα νεο μοτερ..ενω η πραγματικοτητα στην εμμονη χρησης αυτου του σχηματισμου ηταν τα προτερημα τα του ελαχιστου βαρους ,των μινιμαλ διαστασεων και οι γεματες περιοχες στα πρωτα πεδια του δυναμοδιαγραμματος Η παραδοση ομως απο μονη της δεν φερνει τα κεφαλαια που προβλεπονται στους γερμανους ιδιοκτητες καθως ο ανταγωνισμος για την πιτα της αγορας απο τα εργοστασια της απω ανατολης που φτιαχνουν μηχανακια στο μισο υποστεγο της γραμμης παραγωγης και ταχυθερμοσιφωνες στο αλλο μισο, δεν ενδιαφερεται για παραδοσιακες διαταξεις κινητηρα και δεν ασχολειται με χροια ηχου και ποιοτητα κραδασμων.Και να οι υπερκυβισμοι για προσαρμογη στις εκαστοτε προδιαγραφες,μπηκαν τα V4 (και γιατι οχι V6 , σκουτερακια και παπακια ,ων ουκ εστιν αριθμος.) Γκρουπ Βαγκ ειναι αυτη,εαν παραμεινει βεβαιως αυτη στην ιδιοκτησια και δεν καταληξει η duc σε κινεζικη φιρμα να δουμε συσκευες μασαζ desmo με κραδασμους απολαυσης.
  2. .0 2κ 1198 των 11 μοιρων φορεθηκε στις τρεις εκδοσεις απλο-S-PP του μουλτι το 2010. Το μηχανακι ανανεωθηκε απο μονομπουζο σε διμπουζο το 2013 Η εκδοση dvt στις εκδοσεις απλο-s-enduro βγηκε το 2016 Αναγγελεται για πρωτη φορα υπερκυβισμενο στα 1262 κ.ε στην εκδοση του 2018 Εν ολιγοις απο το 2010 μεχρι το 2018 που θα παραχθει σαν υπερκυβισμενο το μουλτι για πρωτη φορα θα εχει παρελθει μια οκταετια.
  3. καπελοττα ...
  4. γ@μηθηκε το φωτομπουκε η εγω δεν βλεπω τις φωτογραφιες που ποσταρα ; το 14 ειχε το ιδιο προβλημα στον τεντωτηρα με το12 αρι Νομιζω οτι εβαλα μηχανικο δεν θυμαμαι τοσα χρονια που περασαν
  5. Oλα τα μηχανακια χαλανε.Αυτο ειναι μια πραγματικοτητα που αφορα και τα γιαπωνεζικα τα οποια ακουγεται συνεχεια μεσα στα ελληνικα φορουμς οτι ειναι αθραυστα. . Στον δρομο εκει εξω ,μια χαρα σπανε και αυτα και χωρις να χρειαστει να βαλει η ΚΤΜ η οποιοσδηποτε αλλος το χερακι του.Εσυ φιλε μου κατσε και κοιμησου πιστευοντας οτι τρολλαρω ,το ξεσκιζα ,το εραβα οτι αλλο εκτος απο το οτι και τα γιαπωνεζικα χαλανε.Και μαλιστα οι ναυαρχιδες οχι τπτ παπια τριτης κατηγοριας. Εγω το εμαθα ,πληρωνοντας για να το μαθω..δλδ με τον σκληρο τροπο.Αν δεν θελετε πληροφορηση ,πληρωστε για να μαθετε.Δεν'ειν κακο !! και το μηχανακι αγοραστηκε κουτα για να εχει γυρισμενα χλμ.
  6. Δεν τα εβγαλε μονομιας.Ψοφαγε λιγο-λιγο..
  7. κουκλος δεν ειμαι ,αλλα χιμπατζη δεν με λες
  8. Μοντελο 2007 Χλμ κατω απο 20000.Εκτος εγγυησης .Κλασμενος τεντωτηρας καδενας -γραναζι σασμαν 3ης -μπιελα ---------------> τον πουλο.
  9. Το βεδυο ηταν μοναδικο. Στενο,minimal και παναλαφρο.Οτι επρεπε για παιχνιδι στην πιστα Τωρα που θυμηθηκε στους ιταλους να αρχισουν να ψαχνονται με τα βετεσσερο ,οι γιαμπανεζοι εχουν ξεφυγει στην εξελιξη του χρονια τωρα και η διαφορα της εμπειριας,τουλαχιστον σε επιπεδο εργοστασιακης παραγωγης -που αυτο ειναι το ζητουμενο για τον υποψηφιο αγοραστη -μοιραια θα ειναι σημαντικη Αυτοι που θα αγορασουν ιταλικο 4k θα λειτουργουν σαν beta testers για ιταλικες τετρακυλινδρες παιδικες ασθενειες για τα επομενα χρονια και θα ξυπνανε καθε πρωι με μια καινουργια ανακληση μεχρι να μπει το νερο στο αυλακι.
  10. καλορίζικο βεβαίως, αλλά αντε να δικαολογησεις πως όλη αυτή η χολή και το πάθος εναντίον των ευρωπαϊκών μετατράπηκε-Τσιπρας style - σε επιλογή ευρωπαϊκής μοτοσυκλετας.
  11. Δεν προσαπτω τιποτα στο μηχανακι ,παρα μονο σε εμενα.Εχω πλεον κατασταλαξει να μην αντεχω οτιδηποτε διτροχο δεν εχει 17' μπροστινο.Το μηχανακι το βρηκα ιδιο ακριβως σε αισθηση με το 1290 adv του 16. Πιο ραθυμο στο πεσιμο στην στροφη σε σχεση με τον17 αρι του ντουκατι και ετσι οπως ειμαι συνηθισμενος απο το μουλτι ,αυτο το πραγμα δεν μου κανει καλη αισθηση.Σειρα εχει το gt εντος της εβδομαδος.