sotirisss

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    219
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

133 Excellent

Σχετικά με το μέλος sotirisss

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    xt225 serow

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    can-am spyder
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000
  1. ANF 125

    γνωρίζει κάποιος τά innova από ποιά χρονολογία κ μετά δέν ειχαν πρόβλημα μέ μπιέλα ?
  2. αυτό ακριβώς ρώτησα ,γιά νά ΜΗΝ ζεσταίνεται ακόμα περισσότερο λόγω ζέστης καλοκαιριού ο ανορθωτής πέρα από τήν εργασία πού κάνει δηλ. νά φορτίζει τήν μπαταρία πρέπει νά ειναι σβηστά η αναμμένα τά φώτα ? γιά νά μήν επιβαρύνεται μέ επιπλέον θερμοκρασία ο ανορθωτής λογικά κ θεωρητικά πρέπει νά ειναι σβηστά τά φώτα ,οπως σωστά τό εγραψες ,πήρα τηλ. κ στήν sxelectronics.gr κ μού ειπαν αυτό ακριβώς γιά νά μήν επιβαρύνεται μέ επιπλέον αυξησης θερμοκρασίας ο ανορθωτής πρέπει τά φώτα νά ειναι σβηστά.
  3. σέ yamaha serow πού από τό εργοστάσιο ειναι μέ σβηστά φώτα κ γιά νά ανάψουν χρησιμοποιείς τόν διακόπτη (δηλαδή δέν ειναι μόνιμα αναμμένα τά φώτα) οταν ανεβαίνουμε π.χ, βουνό μέ ταχύτητα πρώτη η τό πολύ δευτέρα κ γιά νά μήν ζεσταίνεται ο ανορθωτής (πού ειναι κάτω από τήν σέλα) εχουμε αναμμένα η σβηστά τά φώτα ? ας απαντήσει κάποιος πού γνωρίζει - ευχαριστώ
  4. οχι δέν αλλαξε τούς μεταλλικούς ,ηταν σέ αρίστη κατάσταση ειπε ο μάστορας οχι δέν εχω καταθέσει τήν πινακίδα γιά καταστροφή κ ολική διαγραφή ,απλώς 6 μήνες κάθεται αραγμένο κ κυκλοφορεί κανονικά από ιούνιο κ μετά ,ειναι μοντέλο 1992 κ χωρίς υπερβολή σίγουρα ειναι μέσα στά 10 καλύτερα διατηρημένα σέ ολη τήν ελλάδα yamaha serow κ από εμφάνιση κ από μηχανική κατάσταση.
  5. ευχαριστώ , ναι χθές επαιξα 2-3 φορές μέ τόν συμπλέκτη κ αφού εβαλα μπροστά ξεκίνησα κανονικά ,οδηγώ εδώ κ 23 χρόνια (ειχα μοτό πάντα μέ συμπλέκτη κ εντούρο κ δρόμου κ ποτέ δέν μού ειχε ξανασυμβεί αυτό δηλ. νά κολλάνε οι δίσκοι αλλά κ ειναι η πρώτη φορά πού ετυχε νά αλλαχθούν οι δίσκοι) μάλλον επειδή ειναι ολοκαίνουργιοι οι δίσκοι ουτε 40 χλμ δέν εχουν κάνει νά συμβαίνει αυτό...ποιός ξέρει ... καί αν εχεις παραδόσει πινακίδες τί κάνουμε ? εγώ βάζω εναν μεγάλο ανεμιστήρα μπροστά στό μοτέρ κ τό δουλεύω γιά 7-8 λεπτά γιά νά κυκλοφορήσει τό λάδι νά μήν ξεραθούν οι τσιμούχες κλπ,προσωπικά κ σέ αμάξι κ σέ μοτό ποτέ δέν ξεκίναγα αμέσως πάντα μέχρι νά βάλω ζώνη η νά φορέσω κράνος γάντια κλπ ,πέρναγαν 2-4 λεπτά κ ποτέ δέν ειχα αντιμετωπίσει τό παραμικρό πρόβλημα
  6. αφορά τό yamaha serow 225 , σέ συνεργείο αλλαχθηκαν οι δίσκοι συμπλέκτη μπήκαν τής newfren τά F 2820 στά τέλη τού 2016 κ μπήκαν νέα λάδια 10w40 liqui moly,μετά ομως παρέδωσα πινακίδες αλλά κάθε 15 - 20 ημέρες τό εβαζα μπροστά γιά νά φορτίζει η μπαταρία κλπ ,μού κάνει ομως τό εξής οταν πάρει μπροστά κ περάσουν 3-4 λεπτά γιά νά κυκλοφορήσει τό λάδι δηλ. κ βάλω πρώτη ταχύτητα κ πάω νά ξεκινήσω αφήνοντας συμπλέκτη σιγά σιγά αυτό τινάζεται απότομα κ σβήνει ,κατάλαβα γιά νά μήν γίνεται αυτό πρέπει οταν ειναι κρύο τό μοτέρ νά βάλω πρώτη η δεύτερη ταχύτητα κ νά κουνήσω μπρός πίσω τό μοτό κ μετά ξεκινάει κανονικά μπαίνει η πρώτη ταχύτητα χωρίς νά κάνει πλέον αυτό τό τράνταγμα κ σβήσιμο ,επίσης παρατήρησα οταν κάνω βόλτα κ ζεσταθεί τό μοτέρ κ τό σβήσω κ τό βάλω μπροστά πάλι μετά από λίγο δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα, αρα τό κάνει μόνο οταν ειναι κρύο τό μοτέρ κ οχι οταν ειναι ζεστό τό μοτέρ η εχει πολύ καιρό νά κουνηθεί η μοτό ,τί μπορεί νά συμβαίνει βρέ παιδιά ? εκανε κάποια @αλακία ο μάστορας ? σάς εχει συμβεί κάτι παρόμοιο ?
  7. συνέβη στόν αδελφό μου ,πήγε η γυναίκα του ενα νισσάν μίκρα γιά αλλαγή αμορτισέρ - φρένα εμπρός πίσω - κ ευθυγράμιση κ κάτι αλλα ψιλλά (σέ εξουσιοδοτημένο νισσάν),τής ειπαν ελα σε 2 ημέρες νά τό πάρεις ,τό αμάξι 12 χρόνια πού τό εχουν (από καινούργιο) δέν ειχε ποτέ μείνει αλλη φορά κλειστό εστω μιά μέρα σε συνεργείο,γιά νά μην τό πλατιάζω τής αλλαξαν τόν εγκέφαλο του αμαξιού (πού δούλευε μιά χαρά μέχρι τότε ) μέ αλλον χαλασμένο ,τό κατάλαβαν μετά από 1 χρόνο οταν ταξίδευε τό αμάξι στην εθνική κ εκανε κάτι περίεργα η βελόνα θερμοκρασίας (ειχαν παρακαμψει το σημείο που ειχε προβλημα ο εγκεφαλος με εξωτερικο θερμοστατη που ειχαν συνδεσει με το βεντιλατερ ),σίγουρα 100000% η πουστιά ειχε γίνει σέ αυτό τό συνεργείο ...αλλά δεν μπορούσε να τό αποδείξει...γιά αυτό τά μάτια μας 114 οταν πηγαίνουμε γιά service ...
  8. εσείς μιλάτε γιά πυροσβεστήρες ...υπάρχουν κ χειρότερα ,πρίν 1.5 χρόνο περίπου ημουν επιβάτης μέσα σέ λεωφορείο (Α3) πηγαίνοντας γιά γλυφάδα ,100 μέτρα πρίν τήν διασταύρωση βουλιαγμένης μέ αλίμου ειχε μείνει ενα οπελ κόρσα στη μεσαία λωρίδα κ ενας συμπαθέστατος κύριος 75 ετών περίπου, παρακαλούσε μέ νοήματα φωνές κλπ νά τόν βοηθήσει κάποιος γιά νά σπρώξουν τό αμάξι νά τό βάλουν δεξιά γιά νά μήν εμποδίζει ,βρέ κανένας δέν σταμάταγε ,τά αυτοκίνητα κ μηχανές μικρές κ μεγάλες νά περνάνε μέ τέρμα γκάζια από δεξιά κ αριστερά του ,κορναρίσματα μούτζες βρισιές χαμός μιλάμε πρός τόν οδηγό τού οπελ πού ειχε μείνει στη μεσαία λωρίδα μέχρι κ ποδηλάτες πού πέρναγαν τόν εβριζαν , μιλάμε γιά μποτιλιάρισμα κόλαση ιούλιος 7 τό απόγευμα σάββατο , μόνο τό λεωφορείο σταμάτησε κλείνοντας μέ τόν ογκο του κ την μεσαία κ τήν δεξιά λωρίδα κ κατεβήκαμε 3-4 ατομα κ σπρώξαμε τό αμάξι μέ ασφάλεια δεξιά τού δρόμου ,κ ανοιξε αμέσως ο δρόμος κ φύγαμε κ ολοι μέσα στό λεωφορείο λέγαμε οτι εχουμε γίνει σκατόψυχοι κ σκατάνθρωποι ,δυστυχώς καμμιά ελπίδα ...ρέ πούστη μου 20 λεπτά κ δεν σταμάτησε ουτε ενας από αυτοκίνητο η μοτό η ποδήλατο νά βοηθήσει τόν ανθρωπο...
  9. ευχαριστώ πού απάντησες κ ευχάριστο ειναι πού τήν επισκευή τού serow τήν προχωράς κ μακάρι νά εχεις πέσει σέ μάστορα μέ καλή δουλειά κ καλές τιμές . τό πλαστικό τού καρμπυρατέρ εμαθα τό φέρνει (επιτέλους ) ο νικολακόπουλος yamaha (λεωφορος βουλιαγμενης 71 τηλ. 9214203) μέ κόστος περίπου στά 45 euro , πρέπει ομως πρώτα νά παραγγελθεί κ ερχεται σέ 10-15 ημέρες από εξωτερικό (μάλλον γερμανία μού ειπαν αν θυμάμαι καλά) αν κάνεις κάποια αλλη σημαντική επισκευή σέ παρακαλώ ενημέρωσε - καλές βόλτες νά εχεις
  10. φίλe endurovios , τελικά τί εγινε ? βρήκες λύση μέ τό serow ?? αν θέλεις κ μπορείς απάντησε τί εγινε
  11. πόσο το αγόρασες πόσα χλμ εχει κ αν το ειδε κάποιος δικός σου μηχανικός ? μην σε ανησυχεί ότι παίρνει δύσκολα τώρα με τά κρύα κ πρέπει πάντα να χρησιμοποιείς το τσόκ του αέρα ( ειδικά όταν είναι κρύο το μοτέρ ) όταν το πήρες το πήγες για service για λάδια φίλτρα μπουζί γενικό ελεγχο όπως βαλβίδες ρύθμιση αέρα κ μίγματος στο καρμπυρατέρ ? αν μένεις κοντά Αργυρούπολη γνωρίζω έναν καλό μηχανικό πού γνωρίζει αριστα αυτό το μοτο (το ειχε η γυναίκα του ) αν δουλεύει σωστά το δικό σου πρέπει να κάνεις με 1 λίτρο περίπου 25 με 28 χλμ αν είναι πολύ λιγότερα από αυτά θέλει ρύθμισμα το καρμπυρατέρ (αέρα κ μίγμα βενζίνης ) γενικά είναι ένα απλό κ ευχρηστο μηχανάκι χαμηλό κ το κουμαντάρεις ευκολα , εχει όμως κ κάποια σοβαρά κατά (θα τά γράψω άλλη φορά)
  12. αυτό είναι φαγητό .... γλύφεις κ την γάστρα για να μην την πλύνεις . το κότσι αυτό στη φοτο είναι αρνίσιο ή χοιρινό