Barchman

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    669
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

20 Excellent

Σχετικά με το μέλος Barchman

  • Κλάση
    Γλυκατζούρας
  • Γενέθλια 03/03/74

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Θέατρο (ενεργά), Hi-Fi, Home-Cinema...

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    BT1100 Bulldog

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Carpe H 30
  • dreamBike: Κυβισμός
    0

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

676 προβολές προφίλ
  1. Μόλις...πέντε χρόνια μετά, ξαναγράφω στο mybike! Αφού πρόκειται για το λατρεμένο Freewind, ασφαλώς και θα γράψω κατιτίς. Εν ολίγοις, είχα Freewind για 7μισι χρόνια και ο κολλητός μου έχει (ακόμα) την ίδιο Aprilia Pegaso 650ie από το...2002! Για αυτές τις δύο μοτοσικλέτες, μπορώ να παραθέσω μία γνώμη. Ο Πήγασος υπερέχει: - στην ποιότητα των πλαστικών τμημάτων - στην άνεση (λίγο μεγαλύτερη σέλα) - στην προστασία από τον αέρα της (αυθεντικής) ζελατίνας - στο μέγεθος του tank-bag (λίγο μακρύτερο ρεζερβουάρ) - στην πιο τουριστική θέση οδήγησης - στη στιβαρότητα του πιρουνιού - στην ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα - στην απόδοση του κινητήρα από τις μεσσαίες στροφές και άνω - στη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες Το Freewind υπερέχει: - στην ποιότητα των μεταλλικών τμημάτων - στην πιο "επιθετική" θέση οδήγησης - στο μεγαλύτερο κόψιμο του τιμονιού - στη λειτουργία του αμορτισέρ - στην ευστροφία του κινητήρα (μέχρι στις μεσσαίες στροφές) - στο χαμηλότερο βάρος - στη συμπεριφορά σε στριφτερές διαδρομές - στην απόδοση των φρένων Πρόσεξε, τώρα: Εάν καλύπτεις, συχνά, μεγάλες αποστάσεις σε ανοικτούς δρόμους (π.χ. εθνική, εγνατία κλπ), να προτιμήσεις δικύλινδρο. Και αν επιθυμείς συχνές, χωμάτινες διαδρομές, οι προτιμότερες επιλογές είναι Transalp και Africa Twin. Εάν οι χωμάτινες διαδρομές είναι ελάχιστες ή αποτελούν απλές...διεκπαιρεώσεις, τότε, ίσως είναι καλύτερο να επιλέξεις μία μοτοσικλέτα δρόμου (π.χ. ένα CB500) Ωστόσο, εάν επιμένεις μονοκύλινδρα, τότε, να σταθμίσεις τις προτεραιότητες, ώστε να κάνεις τους λιγότερους συμβιβασμούς. Προσωπικά, ασφαλώς και θα (ξανα)επέλεγα το Freewind, διότι μου αρέσει να οδηγώ πιο "επιθετικά" και όχι τόσο "αραχτά". Οφείλω, όμως, να ομολογήσω πως ο Πήγασος είναι προτιμότερος στο ταξίδι. Αυτά!
  2. Μία από τα ίδια...γρίπη... Σκέφτομαι μήπως πάω στις 7 Μαΐου, που θα είναι αργία, λόγω της (λανθασμένης, κατ' εμέ) μεταφοράς της εργατικής Πρωτομαγιάς - την οποία, βέβαια, θα γιορτάσουμε κανονικότατα στη...μέρα της: την 1η Μαΐου!
  3. Κουλάδιιιιιι...! :crazy: Ενδιαφέρον μΕ φαίνεται! Ασφαλώς και προτιμώ καθημερινή (ακόμα καλύτερα, Τρίτες και Πέμπτες). Ωστόσο, ΔΕΝ μπορώ να δηλώσω συμμετοχή, ακόμα... :( Για τους "πρωτάρηδες": Αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει, αξίζει... ...Α-ΞΙ-ΖΕΙ !!!
  4. Σε χαμηλότερη κλίμακα: VFR 800 - 782 cc Kawasaki ZZR 1400, 1352cc YAMAHA FAZER 800 - 779cc KAWASAKI Ninja 300 - 296cc KAWASAKI W800 - 773cc Yamaha BT1100 Bulldog - 1063cc Σε υψηλότερη κλίμακα: Triumph Tiger 800 - 799cc BMW R 1100 GS - 1085cc BMW F800R/ST/GS - 798cc 'νταξ'...με το Bulldog "κερδίζω" 15 ευρώ...αλλά δίνω 120...
  5. Εεεε...Γιάννη...εγώ θα έρθω πολύ αργότερα... ΚΑΛΟΧΡΟΝΟΣ!!!
  6. Κουλομαρία...
  7. Μπααα...πΟρδΩτης είναι αυτός που μεταπήδησε από τους δύο (ή..τρεις!) στους τέσσερις τροχούς... ...εκτός αν πρόκειται για Alfa Romeo!
  8. Μπορεί εσύ να μην το πάρεις, ίσως όμως φανούν χρήσιμες διάφορες πληροφορίες σε άλλους. Μιας και ένα τέτοιο (όχι αυτό της αγγελίας) είχε ένας καλός φίλος και (ασφαλώς) το οδήγησα σε ποικίλες διαδρομές, είναι/έχει: - Όμορφο, καλοφτιαγμένο, εύχρηστο, ευέλικτο. - Πολύ χαμηλό (σαν τα τσόπερ) και ένας πολύ ψηλός ίσως έχει ένα θεματάκι (ο φίλος είναι 1.90 και δεν είχε πρόβλημα, πάντως) - Κινητήρα που δεν έχει πολλή δύναμη χαμηλά - την οποία..."ανακαλύπτει" μετά από τις μεσαίες (οι μεσαίες του είναι γύρω στις 7 - 8.000!) Ωστόσο, είναι ΠΟΛΥ ελαστικός και δεν προβληματίζει ούτε μέσα στην πόλη. Δηλαδή, δε χρειάζεται να κρατάς ψηλά τις στροφές για να κινείται αξιοπρεπώς (με 4 - 5.000 μετακινείται ανετότατα) - Φρένα ικανοποιητικότατα για το βάρος και τις επιδόσεις του. - Αναρτήσεις μαλακές. Δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα Το πιρούνι βελτιώνεται με έναν (μικρό) αποστάτη και καλό λαδάκι. Τα αμορτισέρ βελτιώνονται με...αλλαγή τους! - Μια χαρά κράτημα σε στρωτή οδήγηση και...άμα λάχει...ξύνει τις εξατμίσεις του (υπάρχουν βιντεο-ντοκουμέντα από την πίστα του Αιγινίου!) - Λογική κατανάλωση. Ακόμη και αν το "στύβεις", δε θα ξεφύγει πολύ! Αυτά!
  9. Έλα...βρες μια καλύτερη δικαιολογία! Άκου..."too much"! :P
  10. θα μπορούσες να κοιτάξεις και ένα...Bulldog! http://www.car.gr/cl...=&hi=&modified= Το δικό μου καίει (με χαΛΛΛαρή οδήγηση) 5 με 5,5 λίτρα στα 100χλμ, εντός πόλης! Το μέτρησα τον τελευταίο μήνα - μετά από καθαρισμό και συγχρονισμό των καρμπυρατέρ! Εχμμμ...έχει λίγα παραπάνω τέλη κυκλοφορίας, βέβαια...αλλά...μπρος στα...κάλη τι είναι ο πόνος; :lol: :lol: :lol: Σκέψου: είναι διβάλβιδο, αερόψυκτο και με άξονα. Ε, κάτι γλιτώνεις στα σέρβις...
  11. Πιστεύω πως αξίζει μια βόλτα προς το...Αιγίνιο! Πάρε την...τσακαλοπαρέα και πηγαίνετε πριν χαλάσει ο καιρός... Εξυπακούονται: κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες και (ιδανικά) παντελόνι μηχανής.
  12. Λες; Χμμμ...γιατί όχι;
  13. Προχθές πήρε ένας φίλος, το μοντέλο του 2004. Φυσικά (!) εγώ το δοκίμασα και, όντως, έχει θέμα με τη νεκρά. Στις δέκα προσπάθειες, τις 3 ή 4 κατάφερα να τη βρω. Προσοχή: εννοούμε όταν σταματάς με ταχύτητα στο κιβώτιο και ο κινητήρας είναι σε...λειτουργία! Υπάρχουν τέσσερις λύσεις: 1. Προσπαθείς με τον φυσιολογικό τρόπο - που λειτουργεί εύκολα σε όλες τις άλλες μοτοσικλέτες, αλλά δύσκολα σε αυτήν! Παιδεύεσαι και, ίσως, το συνηθίσεις. 2. Ελάχιστα πριν σταματήσεις με ταχύτητα στο κιβώτιο, βάζεις νεκρά. 3. Σταματάς με ταχύτητα στο κιβώτιο, κλείνεις τον κινητήρα (με το kill switch), βάζεις νεκρά και επανεκκινείς τον κινητήρα! (διαδικασία ενός δευτερολέπτου) 4. Κρατάς πατημένο συμπλέκτη,,,
  14. Κάτι που καλό είναι να μη μας διαφεύγει: Στη θέση του οποιουδήποτε πωλητή που αναγκάζεται να πουλήσει τη μοτοσικλέτα του, μπορεί να βρεθούμε (ίσως να έχουμε βρεθεί) κι εμείς οι ίδιοι. Δεν είναι και πολύ ωραίο να..."εκμεταλλευόμαστε" την ανάγκη του - όπως δε θα θέλαμε να το κάνουν και σε εμάς...