Wolf1138

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3010
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Wolf1138 last won the day on October 14 2017

Wolf1138 had the most liked content!

Πόντοι

2682 Excellent

Σχετικά με το μέλος Wolf1138

  • Κλάση
    Powered by Κουλός

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB300R
  • myBike: Κυβισμός
    287

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2905 προβολές προφίλ
  1. Επίσης τα 160 κιλά στεγνό είναι λόγω κανονισμών, τα κάνουν και πιο ελαφριά αν θέλουν
  2. Πέρα από την πλάκα η βελτίωση της είναι αισθητή. Πολλά τα καλούδια και μείωση βάρους. Αισθητικά όμως δεν με ικανοποιεί, το προηγούμενο είναι πολύ πιο όμορφο.
  3. Σαν Angry Bird είναι
  4. Μάλιστα. Δηλαδή το δευτεροτρίτοι και το κουλοί είναι διαφορετικό; Υπερβάλλω τα λεγόμενα σου ή απλά παίζεις με τις λέξεις; Ο Stoner ήταν δευτεροτρίτος; Ξέρω δεν είχε καλό μηχανάκι (που πράγματι δεν είχε).Ο Gibernau και αυτός; Δευτεροτρίτοι είναι και οι άλλοι επειδή δεν κέρδισαν το Rossi ή έχεις κάποιο αντικειμενικό κριτήριο; Αυτοί που κερδίζει ο Marquez τελικά ποιοι είναι; Την πρώτη χρονιά που κέρδισε τον Lorenzo; Μετά ποιοι; Ο Dovi, ο Vinales και ο γεροRossi; Το θέμα μου δεν είναι να μειώσω το Marquez, είναι ήδη στην αφρόκρεμα όλων των εποχών με πρωτόγνωρη κυριαρχία. Προσπαθώ και εγώ να είμαι όσο αντικειμενικός μπορώ και τα έχω χώσει σε φανατικούς του γιατρού όταν το κάνουν ποδοσφαιρικό γήπεδο και ό,τι κάνει ο Rossi είναι σωστό και οι άλλοι μόνο τον επιβουλεύονται. ΥΓ. Παραίνεση να βγάλεις κι εσύ τα κόκκινα γυαλιά αφού ξεκινήσαμε τις συμβουλές.
  5. Ναι αυτό το ο Rossi κέρδιζε τους κουλούς ενώ ο Μαρκέζ κερδίζει υπερπρωταθλητές πώς ακριβώς βγαίνει (σημείωση, θεωρώ ότι είναι υπεροδηγός μην παρεξηγηθώ); Μήπως στην προσπάθεια να μειώσετε το Ροσσι πέφτετε σε αντιφάσεις;
  6. Το δικό μου πρόβλημα με το Μαρκέζ παραμένει η ιστορία του 2015. Δεν με νοιάζει που πανηγυρίζει μέσα στο σπίτι του Rossi ή που είναι αλητάκος στις προσπεράσεις. Υπό μία έννοια το πρωτάθλημα θα ήταν βαρετό μόνο με καλά παιδιά όπως ο Ντάνι. Αλλά το ότι μπλέχτηκε σε μια μάχη άλλων τότε επειδή δεν γούσταρε (για όποιο λόγο) τον ένα από τους δύο για εμένα ξεπερνά απλά τη δίψα για τη νίκη που όλοι οι αναβάτες έχουν.
  7. Το βάρος της ρε παιδιά δεν ανέβηκε, έπεσε. Το αρχικό άρθρο που μοιράστηκε μιλάει για ενιαίο ντεπόζιτο σε όλες αλλά στις τελευταίες φώτο η "απλή" φαίνεται να είναι λεπτή όπως το υπάρχον μοντέλο.
  8. Αυτό το "όλη η Ευρώπη" το λες επειδή έχεις διαβάσει κάτι;
  9. Σωστό είναι το μέτρο. Μόνο του δεν κάνει διαφορά αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
  10. Ναι όλοι οι κάγκουρες Multistrada των 20+ χιλιάδων παίρνουν Κατά τα άλλα η Ducati έβγαλε το μηχανάκι που ήθελα να βγάλει η Aprilia.....το κακό είναι ότι το κόβω στις 25 χιλιάδες
  11. Για το τι θα έκανε ο Marquez με το Yamaha μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε νομίζω. Είναι εύκολο όταν τον βλέπεις τώρα να τους διαλύει όλους να σκέφτεσαι πως, ό,τι και να καβαλήσει θα είναι το ίδιο κυρίαρχος αλλά δεν είναι τόσο απλό. Το Yamaha σίγουρα έχει πρόβλημα και έχει πέσει πίσω και από τη Ducati ξεκάθαρα και πλέον έχει θέμα και με τη Suzuki. Ειδικά στους τελευταίους αγώνες που και ο Rossi είναι εκτός κλίματος τελείως μοιάζουν πολύ χάλια.
  12. Ο κυβισμός έχει να κάνει με το Euro 5 νομίζω και όχι με το ότι προσπαθεί να μπει στα χωράφια των άλλων. Το αρνητικό που βλέπω, αν ισχύει, είναι ότι όλες οι εκδόσεις θα έχουν το μεγάλο ντεπόζιτο που της αφαιρεί το πλεονέκτημα της μαζεμένης μεγάλης on/off. To βάρος της μια χαρά είναι (για την κατηγορία). Το παρόν μοντέλο είναι 20 κιλά πιο ελαφρύ από το απλό GS και κάπου 35 από το Adv (η έκδοση Adv κάπου 20 από το ανάλογο GS). To νέο από ότι φαίνεται έχει χάσει βάρος ειδικά στην Adv έκδοση. ΥΓ. Το μεγάλο, τεράστιο, ηλίθιο φάουλ που πρέπει να διορθώσουν είναι ότι δεν έχει cruise control. Έλεος. ΥΓ2. Επειδή εμείς εδώ καλά τα λέμε για μαζεμένα on/off να ξέρετε ότι πολλοί δεν το προτίμησαν πριν βγει σε έκδοση Adv (ή αλλιώς μπαούλο) είναι ότι τους φαινόταν πολύ λεπτό.
  13. Περαστικά ρε Νικόλα και ποτέ ξανά...
  14. Ναι με το CB1000R (και η παρέα με Tiger 1050 και SuperDuke 990 με τα ίδια λάστιχα) είχα κάνει ταξίδα υπό βροχή και δεν ένιωσα πουθενά ανασφάλεια. Μάλιστα κάποτε οι 2 προαναφερόμενοι άρχισαν να πιέζουν μόλις άρχισε να στεγνώνει κάπου πάνω από την Άρτα και ενώ λέω κάπου θα ξαπλώσουμε τελικά ζούμε ακόμα. Μη μου λέτε τίποτα για τα 211, μέσα στην καρδιά μου τα έχω. Μακάρι να είχα πάρει 10 ζευγάρια όταν έβγαιναν να τα βάλω στο ψυγείο να έχω
  15. Δεν περίμενα να είναι βρόχινο προφανώς αλλά να γλυστράει με 2500 στροφές και όρθιος δεν το είχα. Και το Supercorsa άντε, το TT υποτίθεται είναι πιο "συμβατικό". Το 211 από την άλλη παρότι στα χαρτιά δεν έκανε για βροχή και δρόμο ήταν φοβερό. Αλλά για το ΤΤ που συζητάμε γενικά δεν ακούω καλά όχι μόνο για βροχή. Προφανώς έχει να κάνει και με τη μοτοσυκλέτα, για το ΤΤ τα παραδείγματα είναι SuperDuke GT και Multistrada, ίσως σε SS να συμπεριφέρεται διαφορετικά.