Wolf1138

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3003
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Wolf1138 last won the day on October 14 2017

Wolf1138 had the most liked content!

Πόντοι

2666 Excellent

Σχετικά με το μέλος Wolf1138

  • Κλάση
    Powered by Κουλός

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB300R
  • myBike: Κυβισμός
    287

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2811 προβολές προφίλ
  1. Αυτό το "όλη η Ευρώπη" το λες επειδή έχεις διαβάσει κάτι;
  2. Σωστό είναι το μέτρο. Μόνο του δεν κάνει διαφορά αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
  3. Ναι όλοι οι κάγκουρες Multistrada των 20+ χιλιάδων παίρνουν Κατά τα άλλα η Ducati έβγαλε το μηχανάκι που ήθελα να βγάλει η Aprilia.....το κακό είναι ότι το κόβω στις 25 χιλιάδες
  4. Για το τι θα έκανε ο Marquez με το Yamaha μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε νομίζω. Είναι εύκολο όταν τον βλέπεις τώρα να τους διαλύει όλους να σκέφτεσαι πως, ό,τι και να καβαλήσει θα είναι το ίδιο κυρίαρχος αλλά δεν είναι τόσο απλό. Το Yamaha σίγουρα έχει πρόβλημα και έχει πέσει πίσω και από τη Ducati ξεκάθαρα και πλέον έχει θέμα και με τη Suzuki. Ειδικά στους τελευταίους αγώνες που και ο Rossi είναι εκτός κλίματος τελείως μοιάζουν πολύ χάλια.
  5. Ο κυβισμός έχει να κάνει με το Euro 5 νομίζω και όχι με το ότι προσπαθεί να μπει στα χωράφια των άλλων. Το αρνητικό που βλέπω, αν ισχύει, είναι ότι όλες οι εκδόσεις θα έχουν το μεγάλο ντεπόζιτο που της αφαιρεί το πλεονέκτημα της μαζεμένης μεγάλης on/off. To βάρος της μια χαρά είναι (για την κατηγορία). Το παρόν μοντέλο είναι 20 κιλά πιο ελαφρύ από το απλό GS και κάπου 35 από το Adv (η έκδοση Adv κάπου 20 από το ανάλογο GS). To νέο από ότι φαίνεται έχει χάσει βάρος ειδικά στην Adv έκδοση. ΥΓ. Το μεγάλο, τεράστιο, ηλίθιο φάουλ που πρέπει να διορθώσουν είναι ότι δεν έχει cruise control. Έλεος. ΥΓ2. Επειδή εμείς εδώ καλά τα λέμε για μαζεμένα on/off να ξέρετε ότι πολλοί δεν το προτίμησαν πριν βγει σε έκδοση Adv (ή αλλιώς μπαούλο) είναι ότι τους φαινόταν πολύ λεπτό.
  6. Ποίημα. Από τις μηχανές που βλέπω και κοιτάω το δικό μου και το βλέπω άσχημο! Πολλά και ασφαλή χλμ σου εύχομαι.
  7. Περαστικά ρε Νικόλα και ποτέ ξανά...
  8. Ναι με το CB1000R (και η παρέα με Tiger 1050 και SuperDuke 990 με τα ίδια λάστιχα) είχα κάνει ταξίδα υπό βροχή και δεν ένιωσα πουθενά ανασφάλεια. Μάλιστα κάποτε οι 2 προαναφερόμενοι άρχισαν να πιέζουν μόλις άρχισε να στεγνώνει κάπου πάνω από την Άρτα και ενώ λέω κάπου θα ξαπλώσουμε τελικά ζούμε ακόμα. Μη μου λέτε τίποτα για τα 211, μέσα στην καρδιά μου τα έχω. Μακάρι να είχα πάρει 10 ζευγάρια όταν έβγαιναν να τα βάλω στο ψυγείο να έχω
  9. Δεν περίμενα να είναι βρόχινο προφανώς αλλά να γλυστράει με 2500 στροφές και όρθιος δεν το είχα. Και το Supercorsa άντε, το TT υποτίθεται είναι πιο "συμβατικό". Το 211 από την άλλη παρότι στα χαρτιά δεν έκανε για βροχή και δρόμο ήταν φοβερό. Αλλά για το ΤΤ που συζητάμε γενικά δεν ακούω καλά όχι μόνο για βροχή. Προφανώς έχει να κάνει και με τη μοτοσυκλέτα, για το ΤΤ τα παραδείγματα είναι SuperDuke GT και Multistrada, ίσως σε SS να συμπεριφέρεται διαφορετικά.
  10. Παρακαλώ; Το μόνο που λέω είναι η επιτυχία του Μαρκέζ είναι αποτέλεσμα του ταλέντου και της σκληρής δουλειάς του. Το χθεσινό ήταν ένα απλό αγωνιστικό συμβάν που έτυχε να τον ευνοήσει.
  11. Την τύχη σου την φτιάχνεις. Η τύχη δεν έχει παίξει κανένα ρόλο στις επιτυχίες του Μαρκέζ. Και από τότε με την ιστορία με το Ρόσσι τον αντιπαθώ αλλά αυτό είναι άσχετο. Το παιδί είναι εκτός πραγματικότητας.
  12. Τα D211 GP Racer ήταν ό,τι καλύτερο έχω βάλει σε μοτοσυκλέτα. Ακόμα και στο βρεγμένο ήταν πάρα πολύ καλά. Γρήγορα ανέβαζαν θερμοκρασία και μετά τσίχλες. Από εκεί και μετά η Dunlop δεν ξέρω τι έκανε. Στην τελευταία βόλτα στο Λεωνίδιο ο Ravendark με τα ΤΤ και εγώ με τα Supercorsa στο βρεγμένο χορεύαμε τσάμικο.
  13. Με τα ΤΤ 2 μέλη εδώ μέσα έχουν κακή εμπειρία. Κρίμα γιατί στη θεωρία ακούγονται πολύ καλά.
  14. Κι εμένα υπερβολή μου φαίνεται να πατάει 300αρια σκούτερ.... Έχοντας οδηγήσει πάντως το ανάλογο Honda έχω να πω ότι από τα 110-120 δεν κάνουν για τίποτα (μόνο να πας ευθεία). Νιώθεις φτερό στον άνεμο. Μέχρι εκεί βέβαια είναι τρελά παιχνίδια.
  15. Περιττό να αναφέρω τη γνώμη μου για το ανθρωποειδές που στάθμευσε εκεί. Αλλά και πάλι δεν συμφωνώ με αυτή την τακτική του "βγάζω κινητό και θα σε βγάλω στα ιντερνετς να σε αναλάβουν οι μαχητές των πληκτρολογίων και όχι μόνο". Το ξέρουμε ότι δεν λειτουργεί το σύστημα όπως πρέπει και οι νοοτροπία είναι κακή, αλλά αυτή όχι μόνο δεν είναι λύση αλλά φέρνει και άλλα προβλήματα. Όποιος και να είναι ο "κύριος" και ό,τι και να έκανε δεν έχει κανείς το δικαίωμα να δημοσιοποιεί προσωπικά στοιχεία έτσι. Άσε που έχω την υποψία ότι η αγανάκτηση δεν είναι ειλικρινής αλλά τρόπος συγκέντρωσης πόντων στην ονλάιν παρέα της.