Wolf1138

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2774
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Wolf1138 last won the day on October 14

Wolf1138 had the most liked content!

Πόντοι

2162 Excellent

Σχετικά με το μέλος Wolf1138

  • Κλάση
    Powered by Κουλός

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Tuono V4
  • myBike: Κυβισμός
    1100

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1350 προβολές προφίλ
  1. Ε όχι και χρόνους το Africa, μαλακωσά Πάντως σουζα με 1η τη σηκώνει το γιαπωνέζικο ξυράφι και το DCT μάλιστα το βαρύ. Όχι εγώ ε, άλλος γνωστός κάγκουρας
  2. Η Africa Αλλά πέρα από την πλάκα, όχι ότι το ΚΤΜ είχε κάποιο αρνητικό...απλά ΟΚ ένα on/off με αρκουδόγκαζο. Σε σχέση με το Χονδα δηλαδή δεν είδα κάτι στις αναρτήσεις, στα φρένα ή στην γενική του συμπεριφορά που να το κατατάσσει πιο ψηλά. Το Χονδα μάλιστα με 21 ρόδα που για το δρόμο είναι πιο ακατάλληλη. Με το 1190 λίγη ήταν η επαφή είναι η αλήθεια. Δεν θα μπορούσε να ήταν και πολύ γιατί το πίσω κύλιντρο μου είχε βάλει φωτιά στα οπίσθια (κυριολεκτικά) επειδή η ΚΤΜ δεν έβαλε καλή μόνωση Το 1290 όμως το είχα αρκετούς γύρους στα Μέγαρα.
  3. Εγώ αν πω ότι κι αυτό το οδήγησα και αν εξαιρέσεις την περίσσια δύναμη του δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα θα φανώ κακός; Και φυσικά δεν θα χαλάσει ούτε σε 10 ούτε σε 50 χιλιάδες χλμ....αλλά προσωπικά για παντρειά και για all around χρήση χωρίς ταρζανιές που αναφέρει ο φίλος δεν θα το επέλεγα.
  4. Εντάξει δεν πάει έτσι....παρότι κι εγώ θεωρώ την τιμή τσιμπημένη (κλασικά στην Ελλάδα, έξω είναι πολύ λογική η τιμή) μιλάμε για μηχανή παντρειάς. Δεν χρειάζεται να βάζει φωτιά στο δρόμο για να αξίζει τα λεφτά της, άλλα πράγματα ψάχνεις.
  5. Χωρίς να έχω οδηγήσει το Ducati και το BMW θα πω την Africa αφού μιλάς για παντρειά. Όσο την οδήγησα είναι φτιαγμένη για αυτά που ζητάς. Μάλιστα αφού θα χρησιμοποιείται μέσα στην πόλη εγώ θα πήγαινα και στο DCT μοντέλο. Για τα άλλα 2 τι να πω το ένα είναι BMW και το άλλο είναι ιταλικό σκουπίδι. ΥΓ. Την Africa την βρίσκεις και μεταχειρισμένη πλέον. Αν καταλήξεις εκεί βέβαια (και σε καινούργια)θα περίμενα λίγο γιατί το 2018 βγαίνει με βελτιώσεις στην απόδοση του κινητήρα αλλά και σε έκδοση Sport με μεγαλύτερο ντεπόζιτο μεταξύ άλλων. Θα είναι λογικά και πιο ακριβές όμως.
  6. Δεν το διευκρίνησα τα 10 χιλιάρικα δεν τα είχε δώσει μόνο σε κινητήρα. Ζάντες, αναρτήσεις, ένα σωρό πράγματα τα πάντα όλα και όλο τον κατάλογο της Rizoma αν θυμάμαι καλά. Τώρα αν αξίζουν όλα αυτά αντί να πάρεις με λιγότερα λεφτά μηχανάκι που τα έχει από το εργοστάσιο είναι άλλο θέμα. Η μόντα είναι και λίγο αρρώστια. ΥΓ. Το μοτέρ αυτούσιο από CBR δεν κάθεται στο πλαίσιο του CB.
  7. Πράγματι το CB είχε πάρει με Power Commander, τελικό (χωρίς καταλύτη) και φίλτρο κάπου 20 άλογα και είχε φτάσει περίπου 120 τροχό. Είχα δει στο ξένο φόρουμ για τα CB ένα άλλο που ο τύπος είχε δαπανήσει πάνω από 10 χιλιάρικα και είχε φτάσει, αν θυμάμαι καλά, κάπου 160 τροχό. Αλλά με τεράστιες παρεμβάσεις στο μοτέρ. Το ερώτημα με το συγκεκριμένο της αγγελίας είναι αν ποτέ θα εμπιστευτείς ότι όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν γίνει σωστά χωρίς να κινδυνεύει να γεννήσει σε πρώτη φάση. Σε δεύτερη φάση αν τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του CB (πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις) είναι επαρκή ώστε να διαχειριστούν τέτοια διαφορά στη δύναμη.
  8. Βρε οπτικά είπα. Στα υπόλοιπα πράγματι δεν σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό σαν συνδυασμός τιμής και χαρακτηριστικών. Όλα αυτά στη θεωρία πάντα μένει να κυκλοφορήσει και να μάθουμε περισσότερα.
  9. Ε πες το ντε Είναι της ίδιας φιλοσοφίας με το δικύλινδρο εν σειρά της Africa για μικρό πλάτος και πράγματι το πετυχαίνει άριστα. Πάντως γενικά το μηχανάκι δεν μου αρέσει οπτικά.
  10. Καλά ναι το ξέρω απλά όπως το έγραψες ακούγεται σαν να είναι κάτι εξωφρενικό....
  11. Τι εννοείς είναι δικύλινδρο;
  12. Α δεν υπάρχει κάποια "ιστορία". Το πήρε ένα παιδί από νησί γύρω στα 25-26 (μέσω εμπόρου) και όταν πήγα να αφήσω τα μαμά πράγματα τον πετυχαίνω και τον ρωτάω τι είχε πριν και μου λέει τίποτα. Να φανταστείς του το πήγανε στον Πειραιά δεν μπορούσε να το πάει εδώ στην Αθήνα. Και εγώ του το έδωσα και με Power Commander και 120 τροχό. Ένιωσα άγχος και δεν θυμάμαι πόσες φορές του είπα πρόσεχε δαγκώνει. Ελπίζω να έχει μυαλό και να είναι καλά και το μηχανάκι να γίνει καφετεριακό.
  13. Κι εγώ θα έλεγα να ξεκινήσεις από λιγότερα άλογα....εκεί στα 50 για αρχή καλά είναι. Η όλη κουβέντα μου θυμίζει το παλικαράκι που αγόρασε το CB μου για πρώτη μοτοσυκλέτα.
  14. CB 500 X

    Συμφωνώ και για το σύστημα απασφάλισης....αλλά ναι τα SW αποπνέουν ποιότητα κατασκευής και παίρνουν και ένα σωρό μπιμπλίκια.