jawaforever

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    192
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

96 Excellent

Σχετικά με το μέλος jawaforever

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

472 προβολές προφίλ
  1. Μου φαίνεται πως πας φιρί φιρί! Ειλικρινά με συγκινεί η αφέλεια με την οποία αρκετοί άνθρωποι προσεγγίζουν τέτοια θέματα. Το εντυπωσιακό είναι ότι ενώ από τη μια λες ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο μαγαζί στη Ρόδο και επίσημο έμπορο της yamaha, δηλαδή μιλάμε για επιχείρηση που στη θεωρία έχει οικονομική άνεση, από την άλλη δεν σε παραξενεύει το γεγονός ότι θέλει να αγοράσει τη μηχανή σου με αέρα κοπανιστό! Κοτζάμ μαγαζαρα και δεν έχει δύο ψωροχιλιαρικα....!!!!! Μιλάμε ότι ο τύπος τα σπάει! Να σου απαντήσω και στις 3 περιπτώσεις που ανέφερες. Α) πας να πληρώσεις και πληρώνεσαι. Απάντηση : Δεν υπάρχει τέτοιο σενάριο. Θα τον πιεις κανονικά. Βασικά το είχες πάθει από τη στιγμή που έδωσες τη μηχανή σου και πήρες αέρα κοπανιστό. Β) πας να πληρωθείς και δεν υπάρχει μια. Απάντηση : γιατί, περίμενες να συμβεί κάτι διαφορετικό;;;; Γ) δεν αξίζει καν να το σχολιάσουμε. Εδώ δεν πρόκειται να βρεις μια μετά το 5μηνο, νομίζεις ότι θα τα βρεις και νωρίτερα;;;;;
  2. Σούργελο. Με όλη τη σημασία της λέξης. https://www.car.gr/8135389-honda-z-50
  3. Ναι κι εγώ ελπίζω να έχουν βελτιωθεί στην ποιότητα κατασκευής, ειδικά στα μηχανικά μέρη γιατί όποιος διαβάσει φόρουμ του εξωτερικού και κυρίως φόρουμ φίλων-ιδιοκτητών της enfield, θα διαπιστώσει ότι η himalayan είναι ένα μπορντέλο και μισό, δηλαδή ενάμιση μπορντέλο.
  4. Συμφωνώ 500% μαζί σου, Ή μάλλον 1000%. Πριν 4-5 χρόνια πετυχαίνω τύπο κλασικό μηχανόβιο στην 25ης Μαρτίου πάνω σε ενα λευκό ολοκαίνουριο moto guzzi v7. Του λέω "πολύ ωραία μηχανή φίλε, να τη χαίρεσαι. κι εγώ θέλω μια αλλά τα οικονομικά μου δεν μου το επιτρέπουν". Εκεί που περίμενα μια τυπική απάντηση του στυλ "ευχαριστώ, να είσαι καλά" , ο τύπος ξεκινά να μου λέει πως έφτασε σε αυτή την αγορά και τι είχε πριν από αυτή. Λοιπόν πριν από αυτή είχε ένα σκασμό σκυφτά και γρήγορα (έτσι λέω εγώ τα κάθε λογής gsxr-zxr,cbr,yzfn κλπ Ευρωπα'ι'κά πυραυλάκια). Συνέχισε δε λέγοντας ότι πολύ γουστάρει που έχει μια - σχεδόν - χειροποίητη μηχανή. Ότι του αρέσει που δεν έχει το άγχος της αλλαγής του μοντέλου την αμέσως επόμενη χρονιά (ξέρεις τώρα, 0.3 κιλα ελαφρύτερη, 0,2 άλογα περισσότερα, πιο εντυπωσιακά γραφικά, διαφορετικά φλας και τόσες άλλες αλλαγές εντυπωσιασμού και ΟΧΙ ουσίας που το μόνο που κάνουν είναι να απαξιώνουν την περιουσία σου σε χρόνο dt), ότι μπορεί να κινείται οικονομικά και άνετα, ότι τέλος πάντων έχει κάτι που δεν το έχουν όλοι. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες ανάγκες.Ούτε τα ίδια γούστα.
  5. Πολύ ωραία. Έτσι ακριβώς πρέπει να γίνει και το 500αρι. Πιστεύω αν υπάρξει και έκδοση με τροχούς με ακτίνες στις 19 ή 21 ίντσες θα είναι το ομορφότερο της κατηγορίας. Τα θέματα που ίσως να αποτρέψουν κάποιον από το να προχωρήσει στην αγορά του είναι δυο. Α) η αξιοπιστία του σε βάθος χρόνου (γιατί τα σκούτερ της keeway δυστυχώς αντιμετωπιζουν σοβαρά θέματα αξιοπιστίας μετά τις 20-25.000χλμ). Β) η αξιοπιστία του αντιπροσώπου και η επάρκεια στα ανταλλακτικά.
  6. Καλορίζικη! Πολλά και καλά χιλιόμετρα. Περιμένουμε εντυπώσεις!
  7. από τη στιγμή που φοράνε τα ίδια κάρτερ (φαντάζομαι ότι κάνουμε υποθέσεις τώρα), θα μπορούσε να είναι η διάμετρος 60 χιλιοστά ώστε να χωρέσει? Γιατί αν είναι έτσι, δεν μιλάμε για στοκ 50άρι, αλλά για 125άρι. Επίσης δεν πρέπει να αλλάξουν και την κεφαλή? Δεν μιλάμε για 50άρι που πάει στα 72. Η διαφορά σε αυτή την περίπτωση είναι αρκετά μεγάλη.
  8. Εδώ όμως έχουμε στάνταρ στρόφαλο. Οπότε η διαδρομή δεν θα αλλάξει. Αν θέλεις πες μου πως γίνεται να δουλέψει το διαφορετικό έμβολο και ο διαφορετικός κύλινδρος με το στάνταρ στρόφαλο. Και πως γίνεται να χωρέσουν.
  9. Είναι δυνατόν να τοποθετηθεί τέτοιος κύλινδρος και τέτοιο πιστόνι? Η διάμετρος του κυλίνδρου και η διαδρομή του εμβόλου, θα χωρέσουν κανονικά?
  10. Άρα ο στρόφαλος στη στόκ μορφή του δεν αλλοιώνει τον κυβισμό. Και τα πραγματικά κυβικά θα προκύψουν από το πόσα χιλιοστά μπορεί να φτάσει η διάμετρος. Σωστά? Δηλαδή στην περίπτωση του tcb που διαφημίζει ότι στο παραδίδει με κυλινδροπίστονο 125 έχουμε να κάνουμε με απάτη μιας και δεν είναι εφικτή η τοποθέτηση του, Τα λέω σωστά?
  11. Εγώ ρώτησα το εξής: Αν ο μαθηματικός τύπος καταλήγει στο 125, πως μπορεί να μην είναι 125? Ο στρόφαλος αλλοιώνει τον κυβισμό? Γιατί δεν τον έχω δει να τον αναφέρουν στους μαθηματικούς τύπους. Την απάντηση για το αν είναι εφικτό να είναι τέτοια η διάμετρος για να καταλήξει στα 125, θα την ήθελα από εσένα.
  12. Μια ερώτηση. Τη διάμετρο γιατί δεν την αναφέρεις πουθενά? Κυβισμός ενός κινητήρα είναι η απόσταση που κινείται το έμβολο μεταξύ του κατώτατου νεκρού σημείου (1) και του ανώτατου νεκρού σημείου (2) - και αντίστροφα - καλείται διαδρομή του εμβόλου (3). Kυβισμός (Κ) είναι ο όγκος του κυλίνδρου που σαρώνει το έμβολο κατά την διαδρομή του, δηλαδή το γινόμενο της διατομής του κυλίνδρου και της διαδρομής του εμβόλου, σύμφωνα με τον ακόλουθο τύπο: Κ = διαδρομή * διατομή κυλίνδρου = διαδρομή * διάμετρος2 * π/4 = διαδρομή * διάμετρος2 * 0,7854 Δηλαδή ένα μοτέρ που η διάμετρος και η διαδρομή καταλήγουν στα 125, πως μπορεί τελικά να μην είναι 125? Πόσα κυβικά πιστεύεις ότι θα είναι? Και αν δεν ανεβαίνουν κατά πολύ, πόσο ανεβαίνουν? Δηλαδή όταν βάλουμε κύλινδρο και πιστόνι που με τον μαθηματικό τύπο καταλήγουν στα 125, στην πραγματικότητα θα καταλήγουν στα 80?
  13. Υπάρχουν αντιπροσωπείες Κινέζικων που τα φέρνουν 50άρια, αλλά στα παραδίδουν με κυλινδροπίστονο 125 κυβικά! Αυτό για εμένα αξίζει για 3 λόγους. α) απαλλάσσεσαι από τα τέλη κυκλοφορίας β) απαλλάσσεσαι από το κτεο γ) έχεις το πιο χαμηλό κόστος ασφάλειας που υπάρχει. https://www.car.gr/9637563-tcb-wind-r8-50cc-new Τα ερωτηματικά είναι δυο. α) η αντοχή στο χρόνο καθώς η μπιέλα παραμένει 50άρα β)το πραγματικό τράβηγμα σε ανηφόρες που λόγω μικρότερης μπιέλας δεν μπορεί να είναι αντίστοιχη γνήσιου 125.
  14. Εγώ λέω να πάρεις αυτό! :) https://www.car.gr/9498097-cagiva-mito Στο μέλλον θα το έχεις και για συλλεκτικό.
  15. Μια χαρά κατάλαβα. Ίσως να ήθελες να γράψεις "η κινητικότητα των ανταλλακτικών", αλλά και πάλι δεν σώζεται η κατάσταση. Μιλάμε ότι σε πρώτη φάση ΔΕΝ είχαν (στην Ελλάδα εννοώ) ΜΙΑ ντίζα γκαζιού. Ανταλλακτικό των 5 ευρώ σου ακινητοποιεί το μηχανάκι! Τι να λέμε τώρα... Δεν έχουν ντίζα γκαζιού... Κοίτα μόνο μην χρειαστείς κανένα ανορθωτή και δεν υπάρχει ίδιος στο εμπόριο και το έχεις να το βλέπεις... Φαντάσου τι γίνεται στο θέμα των πλαστικών. Μην κάτσει και σπάσει τίποτα, έστω από πτώση από το σταντ! Εκεί θα το έχεις να το βλέπεις ρημάδι. Εκτός και αν παραγγείλεις για άλλη μια φορά από Αγγλία... McLaren έχεις??? "Την EuroMotors δεν θα την εμπιστευομουν για ένα και μόνο λόγο: ποιότητα. Δεν έχω εμπειρία, δεν έχω οδηγήσει ποτέ αλλά βλέποντας δίκυκλα απο εργοστάσια που δεν ψάχνονται ουτε στο ίντερνετ για περαιτέρω πληροφορίες... όχι." Να το και το κληρονομικό το χάρισμα... Είναι δυνατόν να ΜΗΝ έχεις οδηγήσει, να μην έχεις ακούσει τίποτα αλλά να ξέρεις για την αντοχή τους? Τα μηχανάκια της euromotors παράγονται από την JINLUN! Ψάξε στο youtube, σε φόρουμ του εξωτερικού και θα βρείς άπειρες πληροφορίες! Προσωπικά Keeway έχουν 2 γνωστοί μου. Το Keeway outlook 150. Τριμπούρδελα με όλη τη σημασία της λέξης. Έχουν επίσης άλλοι 2 γνωστοί γνωστών. Για αυτά τα άλλα 2 δεν έχω άμεση πληροφόρηση όπως έχω για τα 2 πρώτα. Οι ίδιοι λένε ότι δεν έχουν ιδιαίτερα προβλήματα αλλά για 2 λόγους δεν πρόκειται να ξανά πάρουν keeway. α) Έλλειψη ανταλλακτικών, β)όταν αυτά υπάρχουν είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ! Τα δε σέρβις τους είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ συχνά - η προτεινόμενη από τον κατασκευαστή συντήρηση - για να να διατηρείται το outlook σε λειτουργική κατάσταση. Δηλαδή honda sh300, beverly 350 να είχαν, λιγότερα, πολύ λιγότερα χρήματα θα είχαν ρίξει σε συντήρηση... Είπα είναι ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ στην Ελλάδα! Δεν καταλαβαίνω γιατί τραβάς από τα αυτιά το θέμα και ανακατεύεις κινητά, σωληνάκια και ιστορίες... Σαν το ανέκδοτο με το γρύλο ένα πράγμα... Και στην τελική όπως σου είπα, οι άνθρωποι - της euromotors - δείχνουν να έχουν μεγαλύτερο μεράκι για το άθλημα! Κάνουν τις δοκιμές τους, τα ταξιδάκια τους, σχεδιάζουν τα sidecars τους. H ΜΟΤΟWAY από την άλλη και γαμώ τις φάσεις, Ούτε καν ντίζες γκαζιού διαθέτουν! Φαντάσου με τι κριτήρια διαλέγουν τους συνεργάτες τους... Αυτοί (στην motoway0 νομίζουν ότι το να πουλάς λιπαντικά και γάντια, είναι το ίδιο πράγμα με το να πουλάς μηχανάκια!