tuning

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1780
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

693 Excellent

Σχετικά με το μέλος tuning

  • Κλάση
    δεν ξερω τιποτα,δεν ακουω τιποτα, ελπιζω και ονειρευομαι ακομα..
  • Γενέθλια 10/25/73

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    athens

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 1000rr
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    RPHA 10+

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    γαιδουρι
  • dreamBike: Κυβισμός
    1299

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1617 προβολές προφίλ
  1. ιδια ειναι,στην ουσια περα απο το ψεκασμο και κατι μικροαλλαγες σε κατι φλας και πλαστικα (δεν θυμαμαι τωρα ακριβως ) τα υπολοιπα ειναι ακριβως τα ιδια
  2. οκ δεν καταλαβα τιποτις
  3. δεν γνωριζω,πιστευω γυρω στα 130,υπαρχει τροπος να το υπολογισεις αλλα δεν το θυμαμαι
  4. εγω θα εκανα μια γενικη επισκευη θα το εκανα 56 χιλιοστα χωρις καρμπυρατερ χωρις τιποτα αλλο,θα εβαζα ενα γραναζι μπροστα και τελος. ειναι μια χιλιοφορεμενη συνταγη και αυθραστη.
  5. μολις λυσεις τον ατερμονα και τον παρεις στο χερι,παιρνεις ενα κατσαβιδι και το γυρνας εσυ να δεις τι κανει,αν νιωθεις στο χερι σου τυχον ανωμαλιες στο γυρισμα τοτε το πετας και βαζεις καινουργιο
  6. εμενα οταν μου το εκανε αυτο ηταν ατερμονας
  7. διαφωνω για τα ντιζελ αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα
  8. εχω αλλαξει πολλα......πολλα ομως αυτοκινητα και μοτο,ολα μεταχειρισμενα μα ολα,ποτε δεν ειχα θεμα ΑΛΛΑ γινοταν και γινεται ελεγχος τρελλος το κοιταγα παντου απο εμπειρους τεχνιτες. μια φορα πηρα ενα sh 300 καινουργιο και μετανιωσα τα 1000-1500 ευρω που εδωσα επιπλεον απο οτι να το επερνα μεταχειρο αλλα τελος παντων. 1 tip που κανω εγω ειναι το εξης, αφου καταληξω στο τι θα παρω παιρνω σβαρνα ολα τα φορουμ και ολους τους γνωστους και γενικα οπου μπορω να αντλησω πληροφοριες για αυτο που με ενδιαφερει,ετσι μαθαινω τα διαφορα χουγια που μπορει να εχει και οταν παει για ελεγχο εστιαζω κυριως εκει,απλα εχε υποψιν (ετσι κανω εγω τουλαχιστον) οτι καποια λεφτακια για ενα καλο σερβις θα τα δωσεις ανεξαρτητα με το τι εχει κανει ο προηγουμενος,οσα πιο πολλα χλμ εχει τοσο πιο πολλα αλλαζα-αλλαζω. δινω ενα παραδειγμα, πηρα ενα 208 ντιζελ το 2014 (το εχω ακομα) με 30000 χλμ 2012 μοντελο με 3 χρονια υπολοιπο εγγυησης ακομα,αφου το πηρα αλλαξα λαδια φιλτρο και φιλτρο πετρελαιου,δεν εκανα τιποτα αλλο. περυσι πηρα ενα seicento 1100 mpi (το εχω ακομα), ελεγε 112000 χλμ και καλα αφου το ελεγξα μολις το πηρα αλλαξα ολα τα φιλτρα λαδια ιμαντες τρομπα νερου,ευτυχως σε αυτο το αμαξι ειναι τσαμπα. απλα σου δινω 2 παραδειγματα για να καταλαβεις πανω κατω τι γινεται. φυσικα το ιδιο ισχυει και για τις μοτο. αυτα
  9. πλακα εχετε παντως. επειδη τυχαινει να εχω 1000 πολλα χρονια το μονο που μπορω να σας πω οτι το σερβις των 24000 δεν το λες και ακριβο. γενικα ειναι μηχανακια οπου το μονο που θα τσουξει καπως ειναι τα σερβις των 24000 χλμ και λιγο παραπανω των 48000 χλμ, κατα τα αλλα εκτος απο τις βενζινες ειναι φθηνα σε συντηρηση,επισης πλεον οσοι εχουν 1000αρια (και εγω μαζι) πανω απο 4-5000 χλμ τον χρονο δυσκολα γινονται καθοτι πλεον αυτα τα μηχανακια ειναι κυριακατικα,αμα βα΄λεις και τις κυριακες του χειμωνα οπου δεν θα βγεις βολτα τοτε σιγα τα χλμ που κανουν. αν κανει 5000 τον χρονο τοτε σε 5 χρονια θα θελει το μεγαλο σερβις,ε, αν βαζει 1 ευρω την μερα στην ακρη τοτε θα εχει και ρεστα απο το σερβις.
  10. οτι κλειδωνει,ξεκλειδωνει,και αν δεν ξεκλειδωνει τοτε σπαει. δυστυχως η κατασταση εχει ξεφυγει και ουτε με το κλειστο παρκιν πλεον δεν εισαι σιγουρος. διαβαζα προχθες οτι κλεψανε ενα ντουκατι απο υπογειο οπου για να το βγαλουν το σηκωσαν ορθιο μεσα στο ανσανσερ,αν ειναι αληθεια ολο αυτο τοτε καταλαβαινεις τι γινεται. θα μου πεις και τι να κανω τοτε? τιποτα εκτος απο την προσευχη σου και να παρακαλας να μην στο βαλουν στο ματι
  11. ευχαριστως να σου πω. πηρα μια για το δικο μου απο τον τυπο εκει,αφου τηνβαζω βλεπω οτι δεν καθετε καλα,τον παιρνω τηλ και μου λεει αυτη ειναι δεν εχω αλλη,οκ λεω δεν πειραζει θα την αφησω ετσι,μετα απο 3 μηνες εκανε κατι σαν σκασιματα επανω της (ειναι φιμε) τον ξαναπαιρνω τηλ και η απαντηση του ηταν κατι εβαλες,κατι εκανες κτλ. φυσικα περα απο νερο δεν εβαλα τιποτα αλλο καθοτι δεν χρησιμοποιω χημικα καθολου σε ολο το μηχανακι. τα συμπερασματα τα αφηνω πανω σου. χωρια που ειναι και αγενης ο τυπος. αυτα
  12. και μετα βριζουν εμενα που δεν πληρωνω,ακουστε τα τωρα για να μαθετε
  13. Ενημερωνω το θεμα. Τα 04-05 παιρνουν 466 ml +- 2,5 ml. Απο το 06 και μετα παιρνουν 471 ml +- 2.5 ml.
  14. δεν θα τον θυμαται σχεδον κανεις οπως και τον αλλον πολυ γρηγορο οδηγων αγωνων οπου τον πιασαν μετα απο καταδιωξη το 2011