theophilos13

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    253
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

114 Excellent

Σχετικά με το μέλος theophilos13

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονικη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TZR 3MA
  • myBike: Κυβισμός
    250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Premier Touran

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CBR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

937 προβολές προφίλ
  1. @pitapola καλοριζικο φιλε καλα χιλιομετρα πιστευω η αγορα αυτη θα σε δικαιωσει και θα το ευχαριστηθεις ξερεις αλλη αισθηση το μικρο που στην ουσια με την εμπειρια που χεις θα το εκμεταλευτεις οσο δεν παει
  2. πολυ editing πρεπει να εριξαν σαν μηχανημα παντως με ενδιαφερει
  3. απο 7 και πανω μου εβγαζε εμενα βεβαια με αλλαγμενο χαρτη με τον στοκ αλλα και προβληματικο κερδιζα 10-15 χιλιομετρα παραπανω αλλα με χαλαρη οδηγηση. τωρα σε αυτο εφοσον αλλαξαν injection πρεπει να ειναι σταθερα 7 με βαση την λογικη.
  4. καλησπερα! φιλε μου ειχα το ττ600 δηλαδη το μοντελο που βασιστικαν τα speed four και μετεπειτα τα daytona 600-650 εχουν ιδιες αναρτησεις, πλαισιο και κινητηρα. το μηχανακι ειναι καταπληκτικο στριφτερο για την ηλικια του και το στυλ του μιας και ειναι 170 κιλα πραγματικα ειναι αναλογικα περιπου το ιδιο με τα σημερινα 600αρια. τοτε που το πηρα ειμουν στο ιδιο διλημα με εσενα δηλαδη ειτε f4 ειτε αυτο που το βρηκα τοτε ευκαιρια μιας και ηταν ομορφο. θεση οδηγησης ειναι σχεδον ιδια με το cbr f4. το θεμα που εχουν αυτα τα μηχανακια ειναι το κλασσικο με πηνεια-ανορθωτη και τον σενσορα στην ροδα για την ταχυτητα που ειναι πλαστικο και σπαει. κατα τα αλλα εγω το εκανα στα 2.5 χρονια που το ειχα γυρω στα 10κ χλμ το χρονο. αυτο που ειχε θεμα και μετεπειτα το διορθωσαν ηταν στα injection και στην ecu στο 600-650 ειναι τελειως διαφορετικα και δεν νομιζω να καει τοσο πολυ καυσιμο οσο το δικο μου που εκαιγε γεματο τεποζιτο στα 160χλμ. αναρτησεις εχει πληρως ρυθμιζομενες μπρος πισω και με σωστα λαστιχα ενιωθες οτι το μηχανακι παταει καλα στον δρομο και δεν σε φοβιζει πουθενα. στα φρενα του ειναι νορμαλ για την ηλικια του και ερχοτανε με σωληνακια υψηλης κατευθειαν απο το εργοστασιο. καπου ειχα δει προσφατα αγγελια γυρω στα 2000 χιλιαρικα το daytona 650
  5. εγω νορμαλ το ακουσα παντως για ελευθερας αγωνιαρικο κιετσι
  6. γιωργο επαθα πλακα με τον ηχο της sc
  7. η hyosung εχει eshop και στελνει παντου ανταλακτικα κλπ τωρα αν για μικροπραγματα μενει το μηχανακι μεσα ειναι αλλη κουβεντα.
  8. γιωργο εχω δει να βαζουν και απο μοταρντ λαστιχα με τη κλασσικη γραμμη στη μεση αλλα δε ξερω κατα ποσο κρατανε παραπανω χιλιομετρα κλπ η σε τι τιμη τα δινουν
  9. παιζει ακομα και ηλεκτρικο να ειναι το θεμα. μετρησες πηνεια ανορθωτη?
  10. αφηνεις αντιλα.+- τα περισσοτερα λαδια ειναι σχεδιασμενα για εκει και αυτο που λενε καποιοι οτι με κλειστο γκαζι η αντλια συνεχιζει στελνει δε ξερω για πιο λογο εχει γινει αυτος ο μυθος με την αντλια ειδικα σε πολιτικα μηχανακια σαν και αυτο τα 300 -500 γραμμαρια αντλιας και δοχειου δεν παιζουν ρολο
  11. καλοστριφτο γιωργο!!! θελουμε εικονες απο το εργαλειο.. αν δεις εχει βιντεακια με rs εκει μεσα αλλα νομιζω με κλειστη διαδρομη χωρις την ευθεια αν θες εχω μπουκαλακια cyclon full synthetic αμα θες να δοκιμασεις λαδι.. τα πηρα για μενα αλλα το εργαλειο ειναι σε κομματια
  12. venhill, galfer ειναι αξιοπιστα και με λιγοτερα χρηματα στο δικο μου εβαλα venhil και ειμαι ευχαριστημενος
  13. λεγεται οτι αυτο το προβλημα με τον κυλινδρο ηταν μονο στο πρωτο μοντελο τοο 2000 στα μετεπειτα διορθωθηκε
  14. δεν εχω ομως τους κωδικους taxis κατι μου ειπαν οτι μπορω να συνδεθω και με το αμκα αλλα δε φενεται κατι τετοιο να μπορει να γινει.. κωδικους taxis απο που βρησκουμε?