FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4242
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    31

FlyingInADream last won the day on September 15

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

6970 Excellent

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3917 προβολές προφίλ
  1. Αποκλείεται να σου είπε κλειδαράς τέτοιο πράγμα, γιατί δεν ισχύει. Κάτι άλλο σου είπε και το ερμήνευσες-μετέφερες έτσι.
  2. Απότι φαίνεται, κάπου πήρε νερό, που δεν θα έπρεπε να πάει. Ξεκίνα ψάχνε καλωδιώσεις.
  3. Το μουσικό θεματάκι που τόχω ξανακούσει; Σε κάποιο κανάλι επιστήμης έχω την εντύπωση... EDIT: The Mad sc1ent1st , κι έλεγα που τόχω ξανακούσει.
  4. Τόξερα
  5. Διπλό ψαλίδι, όπως έχει και το Κ1200-Κ1300, το ίδιο πράγμα ακριβώς, μόνη διαφορά τους, ότι το Κ1200-1300 το υλοποιεί με σφαιρικούς συνδέσμους, ενώ το Honda με παραδοσιακό άξονα και ρουλεμάν.
  6. Ωρε μανααααααααα (ναι, με παράθεση ΚΑΙ η εικόνα, ΞΑΝΑ)
  7. Κοίτα, για 2 ώρες δουλειά, 60 ευρώ τζίρος και όχι τσέπη, (έχει ενοίκιο, λειτουργικά έξοδα, ΤΕΒΕ να βγάλει...) είναι νορμαλ, δεν είναι εσύ κι εγώ στο υπόγειό μας που κάνουμε αυτήν την φάση ερασιτεχνικά χωρίς να έχουμε κανένα από πάνω μας, εως και λίγα τα λέω, μην τα κάνουμε και όλα ίσιωμα. Κι άμα κάτσει καμιά βίδα κάτω στην μπότα αρπαγμένη στο κεφάλι, δεν είναι 2 ώρες, είναι παραπάνω. Βάλε και ότι είναι βρωμο-μπελαλοδουλειά οι τσιμούχες στα πηρούνια, γεμίζει ο πάγκος λάδια όσο και να προσέξεις, άλλη δουλειά δεν γίνεται ταυτόχρονα, μένει λυμένο το μοτο ακινητοποιημένο στο μαγαζί, έχει τις δυσκολίες του η αλλαγή τσιμούχας στο πηρούνι, δεν είναι δα και αλλαγή λάδια στο μοτέρ. Ο φίλος άλλαξε και ξύστρες, που δεν υπάρχουν γενικά στο εμπόριο, άρα κατά μεγάλη πιθανότητα, έχει πάρει αντιπροσωπείας ανταλλακτικό ο μάστορας, που έχουν κανά 25ρι οι ξυστρες μόνο. Καλά είναι τα λεφτά που έδωσε ο φίλος.
  8. Να μην έχει ενεργοποιημένη την λειτουργία Data ουσιαστικά η Cosmote στην sim σου; Παίζει, αν και μικρή πιθανότητα, ρώτα σε ένα κατάστημα να σου πουν για το νούμερο αν υποστηρίζει GPRS αυτήν την στιγμή. Αφού δέχεται και απαντάει τα commands, άρα δουλεύει σε επίπεδο GSM η συσκευή.
  9. Έβαλες την κάρτα SIM σε ένα κινητό, και την ρύθμισες να ΜΗΝ ζητάει κωδικό PIN στην εκκίνηση; Βασικό! Μετά βάλτην στην συσκευή. Θεωρητικά, η συσκευή μόλις την ενεργοποιήσεις θα βρει το δίκτυο και θα αποκτήσει επικοινωνία χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο από εσένα.
  10. Στην αρχή όταν το είδα, καθώς σκεφτόμουν λίγο κάτι άλλο, δεν έδωσα σημασία, και είπα, πωπωωω ξερίζωσαν και το κολωνάκι από το πεζοδρόμιο. Εμ δεν ήταν το κολωνάκι... Ο άξονας του τιμονιού της μιας μοτοσυκλέτας είναι. Διακρίνονται τα ρουλεμάν, και το πως έχει σκιστεί το μέταλο. Με πόσα πήγαιναν ρε γαμώτο για να γίνει αυτό; Κρίμα, νέοι άνθρωποι... Είναι το χειρότερο πράγμα να πεθαίνουν οι νέοι, οι γέροι, την έζησαν την ζωή τους αναπαύθηκαν, πάει τέλος. Αλλά οι νέοι, γιατί; Τι να πω...
  11. Εθεάθη σε συνεργείο φίλου, VFR400R-NC30 του 1989 (K). Αν διαβάζεις φίλε ιδιοκτήτη, στείλε μήνυμα να τα πούμε. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά αναπαλαίωσης, βάψιμο στις ζάντες, στις μπότες του πηρουνιού, καθάρισμα-γυάλισμα οι σωλήνες των εξατμίσεων, γενικά έχει γίνει καλή δουλειά για να ξαναγίνει καινούριο το VFR. Και μια και το είδα, ιδού μια κεφαλή NC30 (η πίσω) για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι. Διακρίνονται τα γρανάζια κίνησης των εκκεντροφόρων. Στο μοντέλο αυτό, οι εκκεντροφόροι περιστρέφονται ανάποδα ως προς την φορά του στροφαλοφόρου. Διακρίνεται επίσης το ελαφρά μετατοπισμένο ''ησυχαστικό'' γρανάζι δίπλα στο κυρίως γρανάζι του εκκεντροφόρου, το οποίο βρήσκεται εκεί με ένα μηχανισμό ελατηρίου ανάμεσα στα δύο, που το σπρώχνει στην ελαφρά ''λαθος'' θέση. Με τον τρόπο αυτό, ο τζόγος ανάμεσα στα δόντια των γραναζιών μηδενίζεται. Όσο κι αν εμφανιστεί τζόγος, το δευτερεύον ''ησυχαστικό'' γρανάζι, βρήσκει την επαφή στην άλλη πλευρά του επόμενου στην σειρά δοντιού, κι έτσι η επαφή δοντιού με δοντιού στην μετάδοση είναι πάντα τέλεια, χωρίς κρούση και άρα χωρίς φθορά και χωρίς φασαρία, εξού και το ''ησυχαστικό''. Οι εκκεντροφόροι βρήσκονται σε φορέα, που δένει ολόκληρος πάνω στην κεφαλή με βίδες, και όχι με καβαλέτα. Αυτό κάνει την αφαίρεσή τους, πιο εύκολη υπόθεση, ενώ -θεωρητικά- αν συμβεί ζημειά στην επιφάνεια έδρασης, αλλάζει μόνο ο φορέας, και όχι όλη η κεφαλή. Το πιο σημαντικό ίσως, είναι το ενδιάμεσο κοντό κοκοράκι. Δεν είναι κανονικό κοκοράκι όπως π.χ. έχουν τα παπιά, να το χτυπάει από την μια άκρη ο εκκεντροφόρος, και αυτό να κάνει μοχλό και να κινεί την βαλβίδα από την άλλη μεριά του. Είναι κοντό, με μια μόνο άκρη και χρησιμεύει στην γεωμετρία κίνησης της βαλβίδας. Το σύστημα αυτό πρώτη φορά εμφανίστηκε από την Kawasaki στα GPz. Στα απλά συστήματα με τον εκκεντροφόρο να δίνει απευθείας κίνηση στην βαλβίδα, τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά κίνησης της βαλβίδας, εξαρτώνται αποκλειστικά από το σχήμα του λοβού του εκκεντροφόρου. Στο εδώ σύστημα, παράμετρος είναι και το σχήμα της επιφάνειας που χτυπάει ο εκκεντροφόρος το κοκκοράκι, η οποία δεν είναι επίπεδη και ανάλογα που το ακουμπάει ο λοβός καθώς ταξιδεύει πάνω του, βυθίζει περισσότερο ή λιγότερο την βαλβίδα. Με την διαφοροποίηση αυτή ο εκκεντροφόρος μπορεί να έχει πιο ''ηρεμο'' λοβό, άρα λιγότερη τριβή, για την ίδια βύθιση που χωρίς κοκοράκι θα ήθελε πιο μεγάλο λοβό, και η σχεδίαση επίσης μικραίνει σε όγκο. Το ίδιο σύστημα υπάρχει και στο καινούριο 2016 R1 από πέρσι, ενώ εμφανίστηκε και στο νέο 2017 GSXR1000 φέτος. Μια πολύ ευχάριστη παρενέργεια του συστήματος αυτού: Γίνεται πολύ απλή η αλλαγή καπελότων. Εκεί που σε ένα συμβατικό σύστημα πρέπει να αφαιρέσεις εκκεντροφόρους, να τους ξαναχρονίσεις μετά κ.ο.κ. για να αλλάξεις τα καπελότα, εδώ δεν βγάζεις τίποτα απολύτως, απλά συρταρώνεις με το χέρι στο πλάι το κοκοράκι (διακρίνεται το ελατήριο που το πηγαίνει στην θέση του) , και το καπελότο αποκαλύπτεται στην διάθεσή σου. Ούτε βγάλε-βάλε-χρόνισε εκκεντροφόρους, ούτε σφίξε με ροπές τα καβαλέτα, ούτε τίποτα από όλα αυτά.
  12. Λίγη ντροπή, δεν θα ήταν κακό. Πράγματι, πολύ δύσκολο. Παραιτήσου από τον τίτλο σου. Δεν ξέρω γιατί τον πήρες, γιατί στον δώσανε, οι εκτός πραγματικότητας κρίσης σου, αν σε ένα θέμα για μια αγγελία, που έγραψα εγώ ένα κοινωνικής φύσεως σχόλιο που δεν ενοχλώ κανένα, δεν προσβάλω κανέναν, είμαι απόλυτα ευγενής, βρήσκεται ένας ''διαχειριστης-συντονιστής-τίτλος τέλος πάντων'' και άλλα έγραψα, άλλα μου τα βγάζει, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ αυτός ο άνθρωπος ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ. τα γραπτά είναι παραπάνω, και είναι και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις που παραποιείς τα λεγόμενά μου από τότε που γράφτηκα στο mybike, διαστρεβλώνεις τις θέσεις μου, ερμηνεύεις ότι θέλεις εσύ, όποιος θέλει (και δεν πίνει μπύρες μαζί σου) ας διαβάσει, και σαν δεν φτάνει αυτό, θες να βγεις κι από πάνω. Αυτόαναφέρω αυτό το θέμα, να το δει η διοίκηση, γιατί έχει παραγίνει το κακό. Δεν προλαβαίνω να γράψω κάτι, και έχω ένα άνθρωπο, που για ότι λόγο έχει τέλος πάντων στο μυαλό του, με ενοχλεί, με παρουσιάζει τρελλλλλό, και γενικώς φέρεται σαν άτομο που όχι διαχειριστής δεν έπρεπε να είναι , ούτε απέξω δεν έπρεπε να περνάει. Πριν κοιμηθείς το βράδυ κάτσε και σκέψου λίγο, γιατί το κάνεις όλο αυτό και τι κερδίζεις. Αν θεωρείς τον ευατό σου καλό άνθρωπο με αυτές σου τις τακτικές, τι να σου πω, έχεις χάσει κάθε αίσθηση του μέτρου.
  13. Δυστυχώς όμως δεν αφήνει να αγνοείς διαχειριστές. Μήπως να το κοίταγε λίγο η αρχή του φόρουμ αυτό;
  14. Γράψε επίσης και ότι έχω επαφή με εξωγήινους, μιλάω με τον Πάππα της Ρώμης, και ότι επίσης μπορώ να παραμορφώνω την ύλη με την σκέψη. Όσο ισχύουν αυτά , τόσο ισχύουν και αυτά τα φανταστικά που έγραψες για εμένα. Επί του θέματος, για την αγγελία, ένα προβληματισμό έθεσα για άλλη μια πιθηκιά, άλλης μιας αγγελίας. Και πολύ ασχολήθηκα, ποιός έγραψε τι, ήδη όταν θα διαβάζετε ετούτη την γραμμή έχω κάνει σβήσιμο από την παρακολούθηση το θέμα.