FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4987
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    51

FlyingInADream last won the day on September 24

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

8031 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6834 προβολές προφίλ
  1. Αυτό που ο άλλος ΔΕΝ ξέρει, κατά δηλωσή του κιόλλας, λέει κάτι λάθος, του λες ότι είναι λάθος αυτό που λέει, και ΓΙΑΤΙ είναι λάθος αυτό που λέει, και αντί να πει ένα ευχαριστώ για την πληροφορία που μου έδωσες, υβρίζει αυτόν που πάει να τον βοηθήσει... φαινόμενο της ανθρώπινης σκέψης; Ίδια διάμετρο επί διαδρομή έχουν το μοτέρ του CBR600F 1999-2004 και του CBR600RR 2003>.... Και τα δύο είναι 67*42.5. Ξέρεις τι άλλο κοινό έχουν, πλην Honda και 67*42.5; ΤΙΠΟΤΑ! Άλλο κάρτερ, άλλη κεφαλή, άλλες βαλβίδες, άλλο κιβώτιο και μάλιστα triaxis το RR, άλλες βάσεις για το πλαίσιο, άλλα ηλεκτρονικά, γενικά πλην ότι και τα δυο είναι Honda , τετρακύλινδα εν σειρά και 67*42.5 διαστασεις... λες και τα έφτιαξε ΑΛΛΗ εταιρία σε ΑΛΛΗ εποχή. Τι μας δείχνει αυτό το παράδειγμα; Ότι η θεωρία ''τα δυο μοτέρ έχουν ίδια διάμετρο και διαδρομή άρα μοιάζουν'' είναι ψευδής. Η ποιότητα της Keeway είναι ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Στο συνεργείο που εργαζόμουν, τα βλέπαμε σε καθημερινή βάση, και τα είχαν χωρίς ουδεμία εξαίρεση φτωχοί μεροκαματιάρηδες Πακιστανοί, που τους ΤΑ ΧΑΡΙΣΕ κάποιος για να μην τα πετάξει. Θα σε συμβούλευα πολύ σοβαρά, ψάξε να πάρεις κάτι άλλο.
  2. Η όλη ιστορία της ηλεκτροκίνησης, όσο η ανθρωπότητα δεν διαθέτει άφθονο ηλεκτρισμό από αντιδραστήρες σύντηξης, είναι μια πολύ μεγάλη ΜΠΑΡΟΥΦΑ, που δεν την καταλαβαίνουν οι πολλοί, για τον λόγο ακριβώς που το λέω και θα το ξαναλέω: Οι πολλοί άνθρωποι δεν νοιώθουν από Φυσική, δεν έχουν λογική στην σκέψη τους, και δεν κρίνουν μόνοι τους. Το μοναδικό περιβαντολογικό πλεονέκτημα της ηλεκτροκίνησης, είναι ότι το καυσαέριο (ή όποια άλλη μόλυνση), δεν βγαίνει στην πόλη που κινείται το όχημα, βγαίνει σε ένα σταθμό ηλεκτροπαραγωγής, κάπου στην επαρχία, που χεστήκαμε, εμείς εδώ στην πόλη να είμαστε καλά. ΔΕΝ έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων το ηλεκτροκίνητο, γιατί για να φορτίσει η μπαταρία του, κάπου σε ένα μέρος, ένα εργοστάσιο έχει κάψει κάτι, για να παράγει το ρεύμα που το φόρτισε. Άμα βάλουμε στην εξίσωση το κόστος απόκτησης, το κόστος αλλαγής μπαταρίας κάθε π.χ. 10 χρόνια, τον περιορισμό της αργής φόρτισης, ήδη προκύπτουν πολλά προβλήματα για τον ιδιώτη ιδιοκτήτη. Άμα βάλουμε στην εξίσωση το οικολογικό αποτύπωμα που έχει η κατασκευή του, η ανακύκλωσή του, τα χημικά των μπαταριών του κ.ο.κ. ΔΕΝ ξέρω, κατα πόσο συμφέρει από οικολογική πλευρά, δεδομένου ότι το πετρέλαιο σαν ανθρωπότητα, ΠΑΛΙ θα το κάψεις για να κινείται το ηλεκτροκίνητο. Αν κάποια στιγμή, επιτευχθεί η ελεγχόμενη πυρηνική σύντηξη, και έχουμε άφθονο ηλεκτρισμό, καθαρό και ατέλειωτο, τότε ναι, όλα να γίνουν ηλεκτρικά. Μέχρι τότε, απλά μειώνει τα καυσαέρια στις πόλεις πηγαινοντάς τα αλλού.
  3. Θα πάθετε σάγχαρο άμα είμαι κάθε μέρα τόσο γλυκός.
  4. Δεν είναι θέμα ''αποψης'' η θεώρηση τεχνικών θεμάτων. Άποψη ειναι να πεις, ''εμένα μου πάνε τα μαύρα'', όχι τι είναι και τι δεν είναι ένα μοτέρ. Για να γίνει ένα μοτέρ υδρόψυκτο, θέλει άλλα κάρτερ που να υποστηρίζουν κύλινδρο με χιτώνια υδρόψυξης, θέση για αντλία νερού, η κεφαλή επίσης πρέπει να έχει θαλάμους ψυκτικού, γενικά δεν είναι αααα, αλλάξαμε τρεις βίδες και έγινε υδρόψυκτο. Εϊναι ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.
  5. Ε νέο παιδί να έχεις και προβλήματα, δεν λέει. Να σου λέει ο πελάτης ''υπνοστεντόν'' και εσύ να ακούς ''τι ειπε πάλι ο Μακρόν''...
  6. Δεν έχουν ''καποια διαφορά'', είναι άλλα μοτέρ. Καλά στο είπε. Δεν είναι ''τροποποίηση'' του ενός το άλλο, είναι τελείως άλλο πράγμα, από την αρχή ξένο και διαφορετικό, από την αρχή σχεδιασμένο να είναι κάτι άλλο.
  7. Πάνω που θα έλεγα, εκεί που πάνε να βρούνε την μάνα της Κλαίρης στο ΣΤΑΚΑΜΑΝ.
  8. Η φωτογράφιση είναι καλή, και τα μπιχλιμπίδια δεν είναι κάτι κακό (ούτε και τίποτα εξωφρενικά καλό βέβαια). Η τιμή χαλάει την πώληση, που είναι εκτός πραγματικότητας, 2 ετών μηχανή, την δίνει σχεδόν όσο έχει καινούρια.
  9. Δυστυχώς πιάνουν τόπο σε άλλους, και έχουν γεμίσει οι δρόμοι με δαύτα. Δε βαριέσαι, τα έχουμε ξαναπει τι είναι ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ και με το θέμα του GS
  10. Οντως του όντως, τώρα, κρίνουμε την πορεία της αυτοκίνησης, με το αν παίρνει το μελλοντικό ηλεκτρικό όχημα να πάει τενεκέδες με λάδι και αρνί, στην Θεσσαλονίκη; Κι εγώ όπου πάω, μαρέσει να παίρνω μαζί μου το πιάνο μου με ουρά, και χρειάζομαι ημιφορτηγό 3500 κιλών, μήπως και αυτό τα βγάζει άχρηστα τα ηλεκτρικά; Εδώ εσύ δεν ήσουν που έγραφες σεντόνια να πιάνουν χώρο στο σέρβερ, πόσο χρήσιμα είναι τα SUV και τι έξυπνη ιδέα...
  11. Πάρτα εκεί που θα πας. Γιατί να κουβαλάς πράγματα που βρίσκεις κι εκεί, για να αυξάνεις ΚΙΑΛΛΟ τα έξοδα σε παραπανίσια κατανάλωση;
  12. Δεν θα έχεις δεύτερο αυτοκίνητο. Θεσσαλονίκη πήγαινε με τραίνο-αεροπλάνο. Αυτή είναι η λογική. Εδώ δίνουν 30.000 και παίρνουν Α-Χ-Ρ-Η-Σ-Τ-Α SUV για να πηγαινοέρχονται στην δουλειά, πλάκα κάνετε;
  13. Δεν είναι για να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη τα ηλεκτρικά τύπου leaf. Είναι για να ξυπνήσεις το πρωί, να πας στην δουλειά σου στην πόλη σου χωρίς να κάνεις καυσαέριο καθόλου, να γυρίσεις το απόγευμα, να πας και στις κινήσεις σου το απόγευμα-βράδυ, και αργά που θα πέσεις για ύπνο, να το βάλεις να φορτίσει και Goto 1
  14. Εγώ λέω να πάρει Cagiva Roadster 521 που είναι και δίχρονο και θα κάνει οικονομία γιατί δεν θέλει ρύθμιση στις βαλβίδες.
  15. CB 500 X

    Το X δεν έχει άλλες διαδρομές σε σχέση με τα F και R;