FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4363
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    36

FlyingInADream last won the day on November 3

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

7144 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4139 προβολές προφίλ
  1. Είναι παλιά αγγλική εταιρία, όντως από τις παλιότερες, που ξεκίνησε φτιάχνοντας τουφέκια και όπλα, και κάποια στιγμή έφτιαχνε και μοτοσυκλέτες. Κάποια στιγμή χρεωκόπησε και την αγόρασε το ινδικό της τμήμα, οπότε από αγγλική εταιρία, έγινε ινδική. Οι ζωντανοί δηλαδή σήμερα, την ινδική εταιρία έχουν γνωρίσει. Ένα Bullet 500 της δεκαετίας '90 που είχε ένας φίλος, ήταν η προσωποποίηση της αθλιότητας κατασκευής. Και τεχνολογικά ΠΟΛΥ ξεπερασμένο. Και ούτε καν για κλασσικό, δεν δικαιολογούσε τις πολύ κακές επιδόσεις (19 ίπποι από 500 κυβικά αν θυμάμαι καλά). Τώρα με το καινούριο δικύλινδρο δεν ξέρω τι θα παίξει, όμως βλέπω ΣΥΧΡΟΝΑ κάρτερ οριζόντια διαιρούμενα, βλέπω ΣΥΧΡΟΝΟ εννιαίο κιβώτιο και μοτέρ, γενικά βλέπω καλά δείγματα ότι η εταιρία κατέφθασε στον 21ο αιώνα. Ας μην βιαζόμαστε, θα τα δούμε και θα....δούμε.
  2. Σύμφωνα με το σχέδιο που δείχνεις, στα όργανα πάει ένα κίτρινο καλώδιο, στην 1 θέση στα όργανα, το λέει +key. Από αυτό θα πάρεις τάση τροφοδοσίας για το θερμόμετρό σου, κόκκινο καλώδιο στο Koso δλδ. Στην θέση 6 στα όργανα το μπλέ καλώδιο, σου δείχνει το General Ground όπου θα συνδεθεί η γείωση του οργάνου, δλδ το μαύρο καλώδιο στο Koso. O αιαθητήρας όπως λέει, με το καλωδιάκι του το έτοιμο, που θα μπει δεν είναι όμως τόσο σίγουρος: Εσένα το καπάκι της κεφαλής, έχει την θέση σε αναμονή, δλδ έχει σπείρωμα και μια βίδα σε ρόλο τάπας να την βουλώνει; Ή είναι γεμισμένο με μέταλο και πρέπει ΕΣΥ να ανοίξεις την τρύπα και το σπείρωμα; Τέλος πάντων ανάλογα την περίπτωση. Ενδέχεται ο αισθητήρας του Koso,να έχει το δικό του σπείρωμα, που να μην ταιριάζει με το υπάρχον σπείρωμα στο καπάκι σου. Εδώ έχεις βέβαια διάφορες εναλλακτικές.
  3. Δεν θα το συνέχιζα, αλλά εσύ προκαλείς. Όταν σε κατοιδίαν συζητήσεις μου, λέω, ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ΜΑΚΡΑΝ οι χειρότεροι άνθρωποι που υπάρχουν στην ελληνική κοινωνία, με λένε κακό. Για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ επαληθεύομαι. ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Ανθρωπέ μου, τι σόι μαθηματικός είσαι εσύ, που δεν έχεις ΙΧΝΟΣ λογικής σε αυτά που γράφεις; Ο κλασσικός ο ''εμαθα τα σος, πέρασα τα μαθήματα, πήρα πτυχίο, αλλά από την βαθύτερη φιλοσοφία της μαθηματικής σκέψης ΧΑΜΠΑΡΙ δεν πήρα''; Μπαίνεις σε ένα φόρουμ και δεν κάνεις καν ερώτημα. Ξέρεις τι είναι το ερώτημα; Μια πρόταση που τελειώνει σε αυτό εδώ το σύμβολο >>> ; και θέτει μια έλλειψη γνώσης, ζητάει μια απάντηση. Σου λένε κάνε μια ερώτηση, και ωσαν ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΟΥΑΝΕΤΑ, λες ότι δεν θα κάνεις, ας γράψει ο καθένας έκθεση με ελεύθερο θέμα ''τι μοτοσυκλέτα μου κάνει εμένα''. Φιλοσοφία που πετάς ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ''Η δουλειά μου να γίνει, εις υγείαν των κορόιδων που θα ασχοληθούν για την πάρτη μου, να μου κάνουν εμένα έρευνα αγοράς'' Σαν το ανέκδοτο ''ρε φίλε με βοηθάς να την τινάξω λίγο;'' - ''ναι ρε φίλε άμα έχεις πρόβλημα να σε βοηθήσω, ορίστε'' - ''νάσαι καλά με βοηθάς ρε φίλε'' - ''ναι αλλά τι πρόβλημα έχεις;'' - ''σιιιιχαίναιμαιιιιι'' Μόνο που εσύ δεν είσαι ανέκδοτο, είσαι άνθρωπος, που τα γράφει αυτά στα σοβαρά. Είσαι εσύ εκπαιδευτικός; Εσύ, με τέτοιο τρόπο σκέψης, συμβάλεις στην δημιουργία σκέψης νέων ανθρώπων; Τι ακριβώς τους διδάσκεις; ''Μην κάνετε κανένα κόπο, μην σκέφτεστε από μόνοι σας, ρωτήστε τα κορόιδα και θα κάνουν την δουλειά αυτοί για εσάς''; Τι διδάσκεις; Την τεμπελιά, την οκνηρία, το όλα έτοιμα, το καμία προσπάθεια, και το ''εγώ δεν τρέχω για δουλειά δική μου''; Ερώτηση στο φόρουμ (δεν έκανες καν ερώτηση , αλλα ας πούμε χαριστικά για εσένα ότι έκανες έμμεσα) είναι για παράδειγμα, ρε παιδιά που να βρω μάνιουαλ για το τάδε μοτό, τι διάσταση ελαστικών έχει το τάδε, στρίβω και όταν φρενάρω μαζί με πετάει έξω στην στροφή τι κάνω λάθος, έσβησε και δεν ξανάναψε τι να κοιτάξω πρώτο, η τάδε αντιπροσωπεία μου ζητάει τόσα καλά είναι ή να πάω αλλού, ξέρει κανείς τι κατανάλωση έχει το τάδε μοτό κ.ο.κ. Τι παρατηρείς σε αυτές τις ερωτήσεις; Είναι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ , ρωτάνε κάτι που κάποιος μπορεί να ξέρει, και να απαντήσει. Και βασικά, είναι ερωτήσεις. Ρώτα κάτι συγκεκριμένο, να σου πούμε πολύ ευχαρίστως μια συγκεκριμένη απάντηση. Αν θες έκθεση ιδεών σε ελεύθερο θέμα, στο φροντιστήριο. Αν θες έρευνα αγοράς, υπάρχουν εκθέσεις-σαλόνια μοτό, υπάρχουν καταστήματα, υπάρχουν αντιπροσωπείες, υπάρχουν επαγγελματίες, υπάρχουν περιοδικά με τεστ, υπάρχει ΓΕΝΙΚΑ το ιντερνετ να διαβάσεις specs και τεστ και οτιδήποτε... Πήρες μερικές ιδέες έστω, ξεκίνα, ψάξου. Είναι παντελώς ασυνάρτητος. Σε βαθμό καλής συμπαγούς αυτοεκπληρούμενης τρολλιάς. Δεν θέλεις την αυθεντία των άλλων, αλλά δεν θέλεις και να σκεφτείς από μόνος σου. Θες να ρωτήσεις αλλά δεν ρωτάς. Θέλεις να πεις αλλά δεν λες. Από όπου και να προσπαθήσει να σε δικαιολογήσει-καταλάβει κανείς, πέφτει σε τοίχο. Τι να πω... που ζούμε ΡΠΜ;
  4. Απορώ πως και δεν το έχει βάλει κανείς ακόμα...
  5. Μπας και με τα σύνδεσε-ξεσύνδεσε έκαψες την ασφάλεια των φώτων θέσεως; Υπόψην για να συννενοηθούμε, Φώτα είναι 1-Μικρή σκάλα ή φώτα θέσεως. Μαζί με αυτά ανάβει συνήθως και ο φωτισμός οργάνων. 2-Μεσσαία σκάλα ή φώτα διασταυρώσεως 3-Μεγάλη σκάλα ή φώτα πορείας, αυτά ανάβουν ΚΑΙ στο σινιάλο ΣΤΟΠ- Όταν πατάς φρένο ΦΛΑΣ-αυτονόητο. Εσένα δεν σου δουλεύει το 1, σωστά; Ανάβει το φως θέσεως μπροστά; Αν όχι, τσέκαρε την σχετική ασφάλεια. Αν ανάβει μπροστά και πίσω μόνο δεν ανάβει, τσέκαρε τις λάμπες σου, αν είναι πυρακτώσεως, κλασσικές 12V/5-21W το νήμα της κλίμακας αυτής καίγεται πιο εύκολα από το νήμα του ΣΤΟΠ.
  6. Σκασίματα σημαίνει φτωχό σε βενζίνη μίγμα. Αν στα κάνει μόλις κλείνεις το γκάζι μετά από ψηλές στροφές, σημαίνει φτωχό σε βενζίνη μίγμα στις ψηλές στροφές. Δεν έχει με άλλα λόγια αρκετή βενζίνη στο τέρμα γκάζι-ψηλές στροφές. Μπορεί να είναι όλα καλά, και να θέλει λίγο πιο μεγάλα ζιγκλέρ, +5 ίσως και +10 να έρθει στα ίσια του. Μπορεί τα ζιγκλέρ να είναι οκ, αλλά να εμποδίζει κάτι την ροή της βενζίνης, τόσο όσο να φαίνεται αυτό μόνο όταν πάει στην μέγιστη τιμή (δλδ το εμπόδιο με μισό γκάζι ας πούμε, να αφήνει αρκετή ροή βενζίνης, αλλά στο τέρμα μόνο να φαίνεται η ανεπάρκεια), μπορεί να υπολειτουργεί η τάπα υποπίεσης ή ηλεκτρική αντλία (όποιο από τα δύο έχει το δικό σου). Για ψάξτα όλα αυτά.
  7. Τι νούμερα βρήκες; Μην έχει π.χ. τίποτα 108 και είναι λίγα για το συνδυασμό ηλικίαςμοτέρ-τελικού-φίλτρουαέρα κ.ο.κ. και θέλει το 115ρι του να στρώσει στις ψηλές. Όταν το κυνηγάς για τελική, και έχεις μερικά μπόλικα δευτερόλεπτα που το προσπαθεις, κλείνοντας απότομα το γκάζι, κάνει σκασίματα μήπως;
  8. Έχει απαντηθεί. Αλλά δε βαριέσαι.... Και να μην είχε απαντηθεί όμως, με την κοινή λογική το βρήσκεις: Αν δεν έχει φθορά το κράνος, γιατί να το αλλάξεις; Φθορά είναι όλα, π.χ. με τον καιρό πατιώνται και συμπιέζονται τα φελιζόλ, και κάποια στιγμή εκεί που καινούριο σου ερχόταν καλά στο κεφάλι, έχει φτάσει να περισσεύει χώρος και το κεφάλι πλέει. Το κράνος σε αυτήν την περίπτωση έπρεπε ήδη να έχει αλλαχθεί. Όπως και αν έχει χτυπήματα απέξω ή φθαρμένα εξαρτήματα ή είναι βιολογικά μολυσμένο από τα χρόνια χρήσης ή μας ενοχλεί ,γενικά ότι χαλάσει και μας δημιουργεί πρόβλημα, ΑΛΛΑΓΗ. Το κράνος αλλάζεται όταν λόγω φθοράς, ορατής ή εσωτερικής, δεν εκπληρώνει σωστά πια τον σκοπό του. Δεν έχει ημερομηνία λήξεως, δεν είναι ψωμί να χαλάει.
  9. Πως είχαν τα παλιά τερματικά κωδικό EOL (end of line), EOF (file) ή EOT (transmission) , φαίνεται τούτοι εδώ έχουν το ''φιλικά πάντα''. Δεν εξηγείται αλλοιώς.
  10. Η ηλεκτρονική είναι σίγουρα η δική του; Μην έχει μπει από κανά SF και ενώ ταριάζει στο βύσμα, έχει άλλο χρονισμο αβάνς (για το SF) και για αυτό δεν σου γεμίζει εσένα; Η εξάτμισή σου είναι καλή; Μπας και βουλώνει την ροή; Τα ζιγκλέρ είναι αυτά που πρέπει;
  11. Που το είδες το αμερικάνικο μοντέλο; Δεν γνωρίζω με σιγουριά, αμφιβάλω ότι υπάρχει αμερικάνικο μοντέλο στο CB1-400. Αν υπήρχε θα είχε κοντέρ σε μίλια ας πούμε, βαλβίδες εμπλουτισμού των καυσαερίων με αέρα από το φιλτροκούτι, και στην ουρά στο undertray ταμπελάκι με τις αμερικάνικες εγκρίσεις USEPA, (United States Enviromental Protection Agency) , 17ψηφιο VIN κ.ο.κ. Τα έχει αυτά το δικό σου; Ο κόφτης ταχυμέτρου στο CB1-400 βγαίνει οριστικά και με τον πιο σίγουρο τρόπο έτσι >>> http://forcev4.blogspot.gr/2014/11/cbr400rr.html
  12. Αν έχανες τόσο πολύ σε επιδόσεις από συμπίεση, θα ήταν τόσο εκτετεμένη η φθορά των κυλίνδρων-ελατηρίων που θα άφηνες ντουμάνια καπνό από λάδι πίσω. Όχι. Κάτι δεν έχεις συντηρημένο σωστά.
  13. Τίποτα μη δίνεις σημασία, σε μισό έρχεται η απάντηση που αναζητάς, για τη ζωή, το σύμπαν, τα πάντα.