FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5612
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    74

FlyingInADream last won the day on January 23

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

8926 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12512 προβολές προφίλ
  1. Ε μαλλον πρέπει να κολληθούν καινούριες. Έχει λίγο δουλειά , γιατί είναι ντεπόζιτο, έχει ίχνη βενζίνης, και θέλει προσοχή με τις κολλήσεις, μην γίνει κανά μπαμ. Θέλει καλό άδειασμα και στέγνωμα του ντεπόζιτου, φάγωμα τις παλιές βίδες να γίνει ίσιο το μέρος στην βάση τους, και κόλλημα με ηλεκτροκόληση ή αργκόν καινούριες βίδες, μετά ένα βάψιμο να μην αρχίσει να σκουριάζει. Είναι λίγο μπελάς, έμπλεξες με μπελαλοδουλειά. Εναλλακτικά θα μπορούσες να δοκιμάσεις, να κολλήσεις τις νέες βίδες με κάποια ειδική εποξική κόλα για μέταλο, υγρό μέταλο ή κάτι τέτοιο, για να γλυτώσεις την κόλληση με θερμότητα, ή να φτιάξεις ένα λαμάκι με νέες βίδες κολημένες πάνω του, και να κολλήσεις όλο μαζί το λαμάκι στο ντεπόζιτο ώστε η αυξημένη επιφάνεια κόλλησης που θα έχει όλο το λαμάκι να αντέξει.
  2. Οι βίδες ήταν κολημένες στο ντεπόζιτο ε; Δεν βιδώνουν μέσα σε αυτό, σωστά;
  3. Ανέβασέ τις σε κάποιο site που κρατάει φωτογραφίες π.χ. το imgur ή στο Facebook σε δημόσια προβολή, και μετά βάλε σε απάντησή σου , το απευθείας λινκ της σκέτης εικόνας.
  4. Βάλε μια-δυο καλές φωτογραφίες να το δούμε.
  5. Ναι βγάζεις ασφαλιστήριο και πας ΔΟΥ με αυτό. Τύπωσε δύο αντίγραφα του ασφαλιστηρίου, το ένα θα το κρατήσει η ΔΟΥ. Μην ξεχάσεις το έντυπο ακινησίας να έχεις μαζί σου, έχει πάνω ένα αριθμό καταχώρησης, τον χρειάζονται οι υπάλληλοι για να βρουν την άδεια σου, και για να σου υπογράψουν στο ίδιο το έντυπο, και την άρση που θα κάνεις.
  6. Στην ΔΟΥ όπου και θα πας έτσι κι αλλοιώς, στην διαδικασία της άρσης, θα σου εκτυπώσει το τέλος και θα πας να το πληρώσεις στο ταμείο. Αν είναι άνω των 100 ευρώ, ΟΧΙ μετρητά, ΝΑΙ κάρτα ή τραπεζική επιταγή.
  7. Αφού σου αρέσει αυτή η κατηγορία, Triumph Tiger 800 και ξέχνα τα δικύλινδρα.
  8. Το εγκεφαλικό έρχεται...
  9. Χμμμ, πόσο κάνει αυτό;
  10. Αν κάνεις ατύχημα οδηγώντας όχημα που ΔΕΝ καλύπτει το διπλωμά σου, η ασφαλιστική έχει το δικαίωμα να ΜΗΝ σε καλύψει οικονομικά. Ούτε το όχημα το δικό σου, ούτε το όχημα του άλλου, ούτε νοσοκομεία δικά σου αν χτύπησες, ούτε νοσοκομεία του άλλου αν τον χτύπησες. Έτσι για να ξέρεις για τι μιλάμε, μια εγχείριση σκωλικοειδίτιδας σε ιδιωτικό νοσοκομείο έχει πάνω-κάτω 10.000 ευρώ κόστος. Σκέψου να χτυπήσεις κάποιον, και να πάθει ζημειά, και επειδή δεν είχες το σωστό δίπλωμα, να τα χρεωθείς εσύ ή ο κηδεμόνας σου. Το τι θα σε γράψει ο αστυνομικός που δεν έχεις το κατάλληλο δίπλωμα, και πότε γίνεται το δικαστήριο, είναι εντελώς αστεία πράγματα, τα παραπάνω να σκέφτεσαι. Μην βιάζεσαι στην ζωή σου, είσαι νέος, ευχαριστήσου την εποχή αυτή, και μεγαλύτερο όχημα δεν θα αργήσει να έρθει η ώρα που θα μπορείς να οδηγήσεις νόμιμα κι ωραία.
  11. Ε ναι, γιατί κοιτώντας το zontes , οι προδιαγραφές σου έρχονται στο μυαλό.
  12. Τα ονομαστικά είναι ότι θέλει να διαφημίσει η κάθε εταιρία. Αγιο Βασιλιάτικα. Κι εγώ άμα θέλω, λέω έχει 350 άλογα το VFR μου, ναι, και; Η δυναμομέτρηση τι έδειξε. Τα δυναμομετρημένα είναι ρεαλιστική εκτίμηση, για το πόσο γρήγορη είναι μια μηχανή. Τα 33 άλογα από δικύλινδρο 300 κυβικών, είναι αρκετά καλή επίδοση για μοτοσυκλέτα καθημερινής κυρίως χρήσης και οικονομικής παραγωγής. Δεν είπαμε ότι είναι λίγα, μια χαρά είναι, απλά λέμε δεν είναι τα ψέμματα τύπου 40 άλογα. Καλόν είναι να κρίνουμε με στοιχεία και όχι με διαφημίσεις.
  13. χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχα
  14. και απο ελληνικό περιοδικό 40 είναι πολύ αισιόδοξο νούμερο για δικύλινδρο 300 κυβικών. Όχι ότι τα 33 άλογα είναι λίγα, μια χαρά είναι, αλλά 40=''κόψε κάτι από το ψάρι''