FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4077
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    26

FlyingInADream last won the day on July 17

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

6740 Excellent

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3560 προβολές προφίλ
  1. Κοίτα τώρα να λέμε και την αντίθετη άποψη, είχε ένα μοτέρ ίδιο για 20 χρόνια (το αερόψυκτο διβάλβιδο), το έβαζε παντού αλλάζοντας διάμετρο*διαδρομή, ακόμα και μηχανές ΑΛΛΩΝ κατασκευαστών (βλέπε π.χ. Cagiva Canyon 900) , το κοροιδεύαμε, εταιρία που δεν έχει λεφτά να φτιάξει ένα πραγματικά νέο μοτέρ. Φτιάχνει ξεχωριστά μοτέρ, ανάλογα την εφαρμογή (ντάξει είναι και Ιταλοί, ανάλογα τι έκατσε ), πάλι τους την λέμε. Τελικά να έχει ποικιλία μοτέρ μια εταιρία, ή να μην έχει, τι θέμε; (ναι, είναι υποσύνολο του προβληματισμού σου αυτό που πιάνω εγώ εδώ, αλλά έστω κι αυτό το υποσύνολο)
  2. Εγώ πάντως που βρέθηκα σε γνωστό BMW στέκι στον Σταυρό, μια χαρά χαρούμενους και αποφασισμένους και περήφανους τους είδα τους ''ιδιοκτήτες''. Νομίζω πλέον πρέπει να μελετηθεί από ανθρωπολογικής-ιατρικής μεριάς, από κάποιο πανεπιστήμιο ίσως, πως μια εταιρία με τόσο κακό προιόν από κάθε άποψη, και είναι πρώτη σε πωλήσεις!!!! Βλέπεις διαμάντια και πατώνουν, και το GS εκεί, τα ζόμπι δεν είναι χορτοφάγα, είναι gs-φάγα, σαν υπνωτισμένοι.
  3. The Rover , 2014 , imdb ΤΑΙ-ΝΙ-Α-ΡΑ! Αυστραλία, έχουν περάσει 10 χρόνια από παγκόσμια οικονομική καταστροφή, η κοινωνία είναι στα τελευταία της, έρημος, ατέλειωτη έρημος, παρατημένα και ρημαγμένα όλα, παράνοια, εγκληματικότητα, απανθρωπιά. Ο ήρωας, ένας τύπος που του κλέβουν το αυτοκίνητο και δεν θα σταματήσει αν δεν το ξαναβρεί, αυτός ξέρει γιατί. Δεν είναι καλός, είναι εξίσου κακός από τους άλλους, απλά έχει καταλάβει ότι έρχεται το τέλος και ότι τίποτα δεν έχει σημασία πια. Μόνο να βρει το αυτοκίνητό του. ''Παρανοική'' και η μουσική. Το απόλαυσα.
  4. Ωραία, οπότε με την ευκαιρία του νέου μοντέλου, θα δούμε κι άλλες ημίγυμνες κοριτσούδες πάνω του. Μετά το hairdresser's car, έρχεται και το hairdresser's superbike
  5. Η τεχνική διαδικασία, είναι ανάλογα την περίπτωση. Αν είναι καθαρά μηχανικός ο περιορισμός π.χ. βίδα στην γκαζιέρα που δεν αφήνει την γκαζιέρα να ανοίξει πλήρως, ε βγάζεις την βίδα. Αν είναι κάτι πιο σύνθετο, το κάνει και κάποιος με πιο σύνθετες γνώσεις. Αν θες αντιπροσωπεία, αντιπροσωπεία. Όσο για το νομικό. Εννοείται ότι μιλάμε για την περίπτωση να αυξήσεις την ιπποδύναμη ΑΦΟΥ θα έχεις βγάλει το Α. Το αντίθετο είναι προφανώς παράνομο. Τι πρόβλημα θα μπορούσε να υπάρξει; Διακρίνουμε περιπτώσεις. Έχεις ένα μικρό ατύχημα, εσύ έχεις βγάλει Α δίπλωμα και η μηχανή έχει ''ανοιχθεί'', η μηχανή δεν παθαίνει ιδιαίτερες ζημειές στο ατύχημα, δεν έχουμε τραυματισμούς και γενικά η ασφαλιστική, καλείται να πληρώσει ένα μικρό ποσό. Νόμιμο δίπλωμα έχεις για την ιπποδύναμη, γραφειοκρατική ή πραγματική, Θα ασχοληθεί λες, να σου πάρει την μηχανή, να την πάει σε μηχανικό δικό της, να την λύσει, να δει τι έχεις κάνει, και με πάτημα ''Α λέει τόσα KW και εσείς την έχετε κάνει τόσα KW, δεν σας αποζημιώνουμε'' για μικρή αποζημίωση; Έχεις ένα μεγάλο ατύχημα, μακριά από εμάς φυσικά, και η μηχανή γίνεται λαμπόγυαλο, έχεις τραυματισμούς, δικό σου και άλλων. Η ασφαλιστική θα τραβάει τα μαλλιά της, και θα κοιτάξει μπας και γλυτώσει τπτ πατώντας σε καμιά τυπικότητα, ΟΚ. Θα πάρει δλδ την λαμπόγυαλο μηχανή, θα κάτσει να της αναλύσει λες και είναι υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας να βρει μην έχεις βγάλει κανά εξάρτημα και πήγαινε με παραπάνω ιπποδύναμη από ότι λέει η άδεια; Ποιός ακριβώς θα το κάνει αυτό; Ο μπάρμπας που έρχεται να κάνει πραγματογνωμοσύνη; Κάτσε λίγο και κάνε εικόνα αυτά τα σενάρια. Είναι λες δυνατά σε αυτόν τον πλανήτη; Που πας κάνεις ασφάλιση και επιμένεις να γράψουν τα βασικά στοιχεία σωστά (πλαίσιο, πινακίδα, τύπο) , εσύ ο πελάτης, γιατί η κοπελιά στο γραφείο σκέφτεται τι στρινγκ να βάλει στο πάρτυ το Σάββατο; Και θα έρθουν μετά να σου αναλύσουν την μηχανή μην τυχόν είχες περάσει κανά άλλο χάρτη; ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Και στην τελική, όταν εσύ πας στην ασφαλιστική να κάνεις συμβόλαιο ασφάλισης, τους το λες ο ίδιος, κύριοι την έχω κάνει τόσα kw, παρακαλώ το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που θα συμφωνήσουμε, να το λαμβάνει υπόψην του εκ των προτέρων και να το έχει ως όρο, ότι αυτό δεν αποτελεί παραβίαση των όρων του ασφαλιστηρίου, πόσο κάνει, τόσο, ορίστε πάρτε τα. Μην σκας άδικα, με την κάθε φαντασία που σου λέει ο καθένας.
  6. Οπότε αφού δεν παίζει αντιπροσωπεία να ρωτήσεις, άρα σίγουρα δεν παίζει αντιπροσωπεία και να αγοράσεις. Άρα, δεν έχει νόημα να βρεις την πληροφορία τώρα, αφού δεν πρόκειται να κάνεις κάτι με αυτήν. Όταν θα μπορείς να κάνεις κάτι με την πληροφορία, προφανώς και θα μπορείς να ρωτήσεις. 2.Ναι η τιμή, από παρόμοιο θέμα που έχει ρωτήσει ξανά κάποιος στο παρελθόν, είναι μεγαλύτερη. 3.Τεχνικά, ο περιοριστής μπορεί να αφαιρεθεί όποτε θέλεις. Πάλι στην περίπτωση του Versys, θυμάμαι έχω διαβάσει ότι κάτι κοστίζει ΚΑΙ η αφαίρεση. Συνήθως ο περιοριστής είναι κάποιο εμπόδιο που δεν αφήνει την γκαζιέρα να ανοίξει πλήρως, ή περιοριστικοί δακτύλιοι στις εισαγωγές που περιορίζουν τον αέρα που εισέρχεται στους αυλούς εισαγωγής ή δακτύλιος που περιορίζει την εξαγωγή ή άλλος χάρτης ανάφλεξης-τροφοδοσίας στην μονάδα ελέγχου του κινητήρα ή συνδυασμός αυτών. Γραφειοκρατικά να αναβαθμιστεί η άδεια αν ρωτάς...ποιός ο λόγος; Μακάρι να μείνει μια ζωή η ''μικρή'' να μπορείς να το πουλήσεις και σε άλλον με Α2 δίπλωμα αν ποτέ το αποφασίσεις, διευρύνοντας έτσι το πλήθος αγοραστών, καλό για εσένα.
  7. Πασχάλη, καλώς ήρθες. Να ξέρεις ότι ΔΕΝ είναι sport tourer τα Versys και Tracer. Sport Tourer είναι το VFR800F και το ST1050 για παράδειγμα. Ξεκίνα μαθαίνοντας σωστά τις κατηγορίες. Για τα άλλα που ρωτάς, θα σου πούνε πιο γνώστες από εμένα, εγώ πάντως, θα πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία να ρωτήσω και να μου πούνε υπεύθυνα οι ίδιοι οι άνθρωποι για τα προιοντα τους, και όχι τι μπορεί να φαντάζεται ότι ισχύει, το κάθε μέλος φόρουμ.
  8. Τον κυβισμό τον ανεβάζει ως εύκολη-γρήγορη-φτηνή λύση, ώστε να σου δώσει τις ίδιες επιδόσεις με πέρσι, με του χρόνου προδιαγραφές ρυπων-θορύβου.
  9. Μη σου φαίνεται, και το TDM900 ας πούμε, από τον αισθητήρα ABS στον πίσω τροχό διαβάζει ταχύμετρο.
  10. Από όσους ξέρω, σαν τον Νεοέλληνα, δεν έχει άλλο λαμόγιο η Γη όλη. Ο Γερμανός που μάλλον υπαινίσεσαι ότι είναι λαμόγιο αυτός, έχει κάνει πατάτα η BMW και κοιτάνε να την γλυτώσουνε όσο πιο ανώδυνα. Σαπίλα στο θέμα ''τα λεφτά''. Βαθμός λαμογιάς 1000. Ο Νεοέλληνας στην ίδια περίπτωση, θα άλλαζε τηλέφωνα στην αντιπροσωπεία να μην τον βρήσκεις, θα πήγαινε Μύκονο με τα παραπανίσια λεφτά (λόγω της κακής ποιότητας που έβαλε στο πηρούνι...σκόπιμα και εν γνώσι του 100000%) και θα φώναζε Yolooooo Mykonoooooos στις κάμερες καθώς θα έλουζε σαμπάνιες στο επαγγελματικό καυλάκι-γκόμενα, ενώ έχει ενημερώσει ήδη τον θείο βουλευτή να ''χαθεί'' ο φάκελος των μηνύσεων. Από του χρόνου θα βάλει και για βουλευτής ο ίδιος, τάζοντας το ήθος του που θα σώσει την Ελλάδα. Σαπίλα σε κάθε γνωστικό πεδίο. Βαθμός λαμογιάς Gogool αν και έτσι όπως πάμε, μας βλέπω και για Gogoolplex.
  11. Δυστυχώς οι πληροφορίες για τον κινητήρα, είναι μόνο μπλα μπλα και τίτλοι, χωρίς να μας λέει τι ακριβώς χρονισμό θα έχει ο κινητήρας. Γνώμη μου, δεν πρόκειται να δούμε κάτι νέο.Ή σε 180 μοίρες κομβία θα πάει ή σε 360 ο νέος V4. O φημολογούμενος (βάση του ήχου που έκανε, λέει...τρέχα γύρευε) κινητήρας με κομβία ανά 0 μοίρες στο πρώτο-πρώτο desmosedicci , δλδ σαν δύο V2 που δουλεύουν ακριβώς στην ίδια φάση ο ένας με τον άλλον, δεν έχει νόημα μηχανολογικά, γιατί έχει το μειονέκτημα, ότι επειδή τα κομβία τρώνε διπλές πιστονιές , πρέπει να είναι και πιο ενισχυμένα να αντέξουν, από ότι ένας V4 180 ή 360 μοιρών,που ''μοιράζει'' τις εκρήξεις με μια σειρά, άρα μεγαλύτερο βάρος μοτέρ και στα κινούμενα μέρη (στροφαλοφόρος-κομβία, μετάδοση, κιβώτιο) αλλά και στα ακίνητα (κάρτερ και φωλιές του κουζινέτων), χωρίς να δίνει κάποιο πλεονέκτημα για αυτό. Για αυτό τον λόγο, κανείς κατασκευαστής δεν έχει χρησιμοποιήσει κινητήρα V4 με κομβία ανά 0 μοίρες μέχρι σήμερα. Οι τίτλοι big bang του περιοδικού είναι τρέχα γύρευε, χωρίς ιδιαίτερο νόημα, όπως και τα λόγια του Domenicali, όπως θες τα ερμηνεύεις, δεν δεσμεύουν με κάποιο χειροπιαστό δεδομένο.
  12. Ναι είναι ορθολογικό να σου λένε, ότι σήμερα παράγεις 1. Αύριο με τα δικά μου νούμερα, θα θες 8. Με άλλα νούμερα, θα θες 4, με παράλλα 12. ΟΛΕΣ οι εκτιμήσεις, όσο αυθαίρετες κι αν είναι είναι >>1 που έχεις σήμερα. Ναι, αν αυτό το ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ λογικό πράγμα, δεν το καταλαβαίνεις, ε ΝΑΙ, δεν είσαι ορθολογικός.
  13. Όχι μόνο είναι πατρινό καρναβάλι, αλλά κρύβει και το όμορφο μοτό πίσω στην εικόνα. GSXR παλιό κλασσικό, αλλά ποιό; 400; 750; 1100;