FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4711
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    49

FlyingInADream last won the day on June 25

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

7767 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5606 προβολές προφίλ
  1. Αν τα λες αυτά για το Varadero 125, προφανώς δεν είχες ποτέ επαφή μαζί του
  2. Δεν ισχύει. Δλδ ισχύει, αλλά με ατιμία ελληνικού τύπου, αν κάνεις ατύχημα εσύ, και είναι συννενοήσιμος ο άλλος, να παραστήσετε όλοι μαζί, ότι οδηγούσε ο πατέρας στο ατύχημα. Πρέπει δλδ να συνδράμει πατέρας, ο άλλος στο ατύχημα, να προλάβει να έρθει να παραστήσει τον οδηγό ο πατέρας πριν την αστυνομία κ.ο.κ. Ένα από αυτά να μην ισχύει, την πάτησες, είσαι ανασφάλιστος. Επίσης, αν χτυπήσεις εσύ, πως θα πεις μετά ότι οδηγούσε ο πατέρας; Κι εσύ που χτύπησες, έπεσες από το κρεβάτι; Δεν γίνονται τόσο εύκολα αυτά τα πράγματα.
  3. Ανοησίες. Πηρούνι USD για ακαμψία στα φρένα στην πίστα και στο ίδιο όχημα εύκαμπτες ρόδες με ακτίνες+διπλά αμορτισέρ πίσω. Αντιφατικά πράγματα ως προς την λειτουργία, που βρίσκονται εκεί μόνο και μόνο για την αισθητική. Όταν η αισθητική λέει στην λειτουργία τι να κάνει, ισχύει η λέξη που έγραψα πρώτη-πρώτη. Κι αυτό το τάχα μου ρεζερβουάρ αζώτου, δεν θα γίνει χάλι μαύρο -κυριολεκτικά- από τα καυσαέρια της εξάτμισης, εκεί που είναι; Ή θα είναι μόνιμα με ένα πανί να το σκουπίζει ο οδηγός μετά από κάθε βόλτα; Για το κατάντημα της ιστορικής εταιρίας Mondial, να γίνει ένα όνομα που αγόρασαν οι Κινέζοι για να βγάζουν κινεζομηχανάκια, δεν χρειάζεται να πω άλλο.
  4. Από ότι είδα, στο stelpet κοιτάς. Γιατί δεν πας από εκεί, ξέρουν οι άνθρωποι, να ρωτήσεις, τι δίνουν σε περιπτώσεις σαν το δικό σου;
  5. Το CM200 (T) είναι δικύλινδρο, με ένα καρμπυρατέρ και για τους δύο κυλίνδρους. Οπότε το καρμπ του είναι ουσιαστικά για 97 κυβικά κύλινδρο, 53*44 διαστάσεις. Με αυτήν την λογική, ΛΟΓΙΚΑ θα μπορεί να προσαρμοστεί στο δικό σου, αλλά άλλο η θεωρία, άλλο η πράξη. Μόνο με δοκιμή θα ξέρεις.
  6. Είναι και που τα έχει τα κιλά, υπόψιν. Μπορεί να είναι μια μηχανή 200 κιλά και να είναι λύκος, και να είναι 270 και να ψάχνεις να βρεις το βάρος που κρύφτηκε.
  7. Κι άμα πάρεις το φτηνό, και αφαιρέσεις τα περιττά πράγματα, για να το ελαφρύνεις; Δεν θα έχεις ΚΑΙ κέρδος άμεσο 300 ευρώ ΚΑΙ έμμεσο αν τα πουλήσεις; Καλά από θεωρία σκίζω σήμερα :P
  8. καλά, συνέχισε εσύ να αποδίσεις θηλυκά χαρακτηριστικά σε αυτό
  9. Κι εγώ βρίσκω την βαρύτητα μύθο των εβραίων για να πουλάνε αλεξίπτωτα. Τι θα γίνει όμως αν πηδήξω από τον 8ο, δεν εξαρτάται από το τι βρίσκω εγώ. Και πάλι καλοτάξιδο το Fi. Ευχή και κατάρα: Καλό χρυσό άγιο το VFR αλλά, ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΒΟΛΤΟΜΕΤΡΟ στα όργανα, να βλέπεις τάση συστήματος ανά πάσα ώρα και στιγμή. Κάποια στιγμή θα σε σώσει αυτό, από το να μείνεις κάπου μεταξύ λύκων και αρκούδων.
  10. Αυτό που αποδίδεις γυναικεία μορφή στην μοτοσυκλέτα είναι εντελώς λάθος ψυχολογικά. Η μοτοσυκλέτα είναι φιλαράκος που είναι άλλος ένας σαν και εμάς, ένας βοηθός, ένας στρατιώτης μας, ένας άλλος ευατός μας, μας βοηθάει να επιτύχουμε ένα σκοπό, όχι γκόμενα που (κατά βάθος) μας πάει κόντρα. Για αυτό και είναι ΤΟ VFR, και όχι η VFR. Καλοτάξιδο το Fi, είναι μηχανάρα, και το τελευταίο πραγματικό VFR που βγήκε στην παραγωγή.
  11. (56/52)^2 = 1.159 δλδ κατά προσέγγιση 16% αύξηση κυβισμού. Έχεις μεγαλώσει τον κυβισμό σχεδόν 16%. Μαμά είχε ζιγκλέρ 85 λες, άυξησες τον κυβισμό, και εσύ του βάζεις μια σειρά μικρότερα. Γιατί να δουλέψει; Τι θέλεις να πετύχεις; Να μην σου καίει πολύ; Για αυτό δοκιμάζεις μικρότερα ζιγκλέρ από το μαμά; Ή να πηγαίνει πιο καλά από το μαμά; Δεν μας έχεις απαντήσει σαφώς, ποιό είναι το πρόβλημα που θέλεις να λύσεις. Προφανώς ένας 16% μεγαλύτερος κυβισμός, θέλει και 16% παραπάνω φαί για να δουλέψει, όχι λιγότερο... Αν του δώσεις το σωστό μίγμα, και πάλι δεν ανεβάζει στροφές, προφανώς δεν συνεργάζεται σωστά το νέο πιστόνι με τον παλιό θάλαμο καύσης, οπότε θα θες και κεφαλή βελτιωμένη.
  12. Το πρόβλημα ποιό είναι; Τα φώτα μας, για ποιό ερώτημα θέλεις να σου δώσουμε. Το μόνο που λες, είναι ότι δοκίμασες διάφορα ζιγκλέρ και έκανε αυτά το μοτέρ. Και;
  13. Γούρλωμα, στην ελληνική γλώσσα, είναι τα πολύ ανοικτά μάτια, που δείχνουν έκπληξη. Πως κάνει ο κούλης όλη την ώρα και γελάει ο κόσμος μαζί του; Πως κάνουμε εμείς με τις ασυναρτησίες που γράφεις; Έτσι.
  14. Εγώ θα έλεγα όταν ο άνθρωπος περάσει τα 20(έτη ηλικίας), να συνεχίσει, δεν λέω να σταματήσει, αλλά να κάνει και άλλα πράγματα στην ζωή σου, να σκέφτεται που και που κάτι άλλο. Το γούρλΩμα είναι το πρώτο στάδιο από την τύφλωση, όταν το παρακάνεις λάστιχο όλη μέρα. Πρόσεχε!
  15. Ότι θα έρθει ο ληστής, θα σου βάλει το πιστόλι στο μέτωπο, και θα σου πει το Μπαχάχ ή την ζωή σου, αυτό ξεπερνάει και το σενάριο Star Trek.