FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5200
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    58

FlyingInADream last won the day on March 8

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

8321 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

9375 προβολές προφίλ
  1. Εν μέρη έχεις δίκιο. Η αυστηρότητα δεν βοηθάει, στα λόγια, και όταν έχει ήδη γίνει το κακό, δεν θα διορθωθεί. Η αυστηρότητα μετράει στις πράξεις για τον ΙΔΙΟΝ που την εφαρμόζει πρώτα απόλα για τον ευατό του, και ΠΡΙΝ γίνει το κακό (ή ισοδύναμα για να μην ξαναγίνει). Αυτά, έτσι γενικά, από εμένα, που 2 χρόνια πριν από εσένα, έγραψα στα παλιά μου τα παπούτσια μισο-επίτηδες, μισο-καταλάθος, τις ανάγκες σε λάδι του κινητήρα στο αυτοκίνητό μου, και τον άφησα να πεθάνει, έτσι απλά. 1000+ ευρώ κόστισε η αλλαγή του, και η τιμή αυτή μέσω γνωστών και γνωριμιών, κανονικά δεν κοστίζει τόσο λίγο μια αλλαγή μοτέρ σε αυτοκίνητο. Για να μην νομίζεις ότι είμαστε αυστηροί μαζί σου. Είμαστε αυστηροί με την ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ, και επειδή την έχουμε κάνει και την ξέρουμε την γλύκα, κοιτάμε έστω και με ''αυστηρότητα'' να προστατέψουμε τους άλλους να μην πάθουν το ίδιο. Επί του θέματος, αν όντως δούλεψε χωρίς λάδι το μοτέρ, αυτό που συμβαίνει είναι πως ότι επιφάνεια τρίβεται σε άλλη επιφάνεια, και κανονικά έχει λάδι για να μην έχει τριβή, ε χωρίς λάδι...έχει τριβή του σκοτωμού και αλλοιώνεται ως επιφάνεια. Γρατζουνιέται, χαρακώνεται, υπερθερμαίνεται, αλλάζει χημικά το μέταλο (μελάνιασμα), γενικά χαλάει. Το πιστόνι και ο κύλινδρος είναι μια τέτοια επιφάνεια, η μπιέλα πάνω με τον πίρο που δένει με τον πιστόνι είναι μια άλλη επιφάνεια, εκκεντροφόροι είναι άλλες επιφάνειες που χάρη στο λάδι δεν τρίβονται, αν έχει κουζινέτα-μέταλα και όχι ρουλεμάν στον στροφαλοφόρο το δικό σου άλλη μια επιφάνεια που χωρίς λάδι καταστρέφεται, ομοίως και το κομβίο της μπιέλας κάτω αν είναι με κουζινέτο και όχι με ρουλεμάν, όλα αυτά, αν μείνουν χωρίς λάδι, ε τρίβεται μέταλο με μέταλο, σκέψου το και μόνος σου. Το πόσα από όλα αυτά τα μέρη, έχουν ''αρπάξει'' εξαρτάται, από το πόση ώρα δούλεψε, με πόσο ''καθολου'' λάδι (αν είχε μείνει έστω ένα ''συνεφο'' λαδιού μέσα στο κάρτερ, κάτι μπορεί να έχει γλυτώσει). Αν είσαι τυχερός ενδέχεται να έχει αρπάξει μόνο πιστόνι-κύλινδρος και να την γλυτώσεις με ένα λύσε-ρεκτιφιέ-πιστόνι-δέσε. Δεν είναι και πολύ η τύχη με το μέρος σου όμως, γιατί απόσο λές ο ίδιος, αφού την άκουσε το μοτέρ, συνέχισες να πηγαίνεις για λίγο ακόμα, πράγμα που δύσκολα να μην έχει επεκταθεί η βλάβη. Όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι, βρες μάστορα αξιόπιστο, να στο ανοίξει, να στα ΔΕΙΞΕΙ τι έχει χαλάσει, να σου προτείνει επισκευή και κόστος ή αλλαγή μοτέρ και κόστος, ή μόνο για το άνοιγμα κόστος και το παίρνεις πίσω να το πετάξεις-πουλήσεις, και ανάλογα αποφασίζεις με τα κριτήρια τα δικά σου, τα οικονομικά. Δεν ξέρω τιμές για το δικό σου. Αν ΚΑΙ θέλεις απλά πιστόνι-κύλινδρο ΚΑΙ είναι από αυτά που λύνονται χωρίς να κατέβει μοτέρ, ΚΑΙ πέσεις σε τίμιο-ηθικό άνθρωπο, υπολόγιζε ΑΠΟ 200 ευρώ. Αν τώρα, τα προηγούμενα ''και'' δεν ισχύουν, πρόσθετε τουλάχιστον από ένα 200ρι για κάθε ''και'' που δεν ισχύει. Οι τιμές διαισθητικά και στο περίπου, ξαναλέω δεν τις ξέρω για το δικό σου. Αν έχει αρπάξει και τίποτα έδρες στο κάρτερ ή κομβία στροφαλοφόρου, το πιο πιθανό δεν συμφέρει καν η επισκευή, και ψάχνεις για άλλο μοτέρ. Το μόνο καλό, στην ολη περίπτωση, είναι ότι τα σκούτερ, έχουν τελείως ξεχωριστό το σύστημα κιβωτίου-μετάδοσης-τελικής μετάδοσης κ.ο.κ., οπότε και μύλος τελείως να έχει γίνει το καθεαυτό μοτέρ, τουλάχιστον όλα τα άλλα δεν παθαίνουν κάτι. (αν είχες μοτοσυκλέτα ας πούμε, χωρίς λάδι, την ακούει ΚΑΙ το κιβώτιο ταχυτήτων=πολύ παραπάνω κόστος)
  2. Το άξονας, ναι. Το διαφορικό, όχι. Τέσπα, καλή συνέχεια στην αναζήτησή σου
  3. Το έχεις τακτική δλδ να λες ΛΑΘΟΣ πράγματα για να συννενοείσαι; Πετυχαίνει αυτό; Βελτιώνει την κατάσταση; ΕΔΩ, στην συγκεκριμένη περίπτωση, αν είχες γράψει το σωστό ''αξονας'' δεν θα είχαμε καταλάβει, θα είχαμε ασυνεννοησία;
  4. c00 σημαίνει κανένα πρόβλημα. Από ότι διαβάζω, αν έχει πρόβλημα σου ανάβει το σήμα Fi, ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙΣ και μπαίνεις dealer mode να δεις τι λάθος έχει κρατήσει. Αν όμως σβήσεις, τότε χάνονται οι κωδικοί λάθους, και ακόμα και να είχε, πάλι c00 θα βγάλει. Το έκανες σωστά να υποθέσω; Το TPS μπορεί να σου κάνει προβλήματα σαν αυτό που σου παρουσιάζει. Η άνω παύλα είναι μεγάλες τιμές tps. Ίσως θα πρέπει να ξεκινήσεις την διαδικασία ρύθμισης.
  5. Χάνει αέριο η εξάτμιση, στο δέσιμο με την κεφαλή.
  6. Ξεκινα, μαθαινοντας τι ειναι το διαφορικο, που εχουν τα αυτοκινητα, και τι η μεταδοση με αξονα που εχει το παπι σου.
  7. Πολύ καλό. Καλοτάξιδο. (μπας και έχει πινακίδα ΙΝΝ; )
  8. Φιλοσοφική ας είναι. Ρητορική μην είναι και θες ΚΑΙ εσύ απάντηση στην ... ρητορική ...
  9. Ως μη έμπειρος με μηχανές, πρόσθεσε 3 στοιχεία εμπειρίας στο εξής: 1-Το sh150 δεν είναι μηχανή, είναι σκούτερ. 2-Μοτέρ χωρίς λάδι, να ζήσουμε να το θυμόμαστε, ζωή σε λόγου μας Άιντε, καλές αγγελίες να βρεις άλλο, τώρα και ένα μάστορα να στα αλλάξει. 3.Είναι βασική ευθύνη του κάθε οδηγού του κάθε οχήματος, να κοιτάει και να ελέγχει κάποια πράγματα στο όχημα του, σε τακτική βάση. Τα λάδια ένα από τα πιο βασικά.
  10. του 2000 λέει,,,, το πρώτο CBR400F του 1983 χαχαχαχαχχαχαχχα χαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχα χαχαχαχα Skynet ρε να ξεβρωμίσει ο πλανήτης από το ΗΛΙΘΙΟ είδος ζωής...
  11. Μπήκες που μπήκες facebook. Δες και τα προφιλ των πωλητών.... Εγώ δεν θα αγόραζα ΟΥΤΕ ποτήρι νερού από αυτούς. Επόμενο, με λίγη υπομονή, θα βρεις αξιοπρεπείς πωλητές, και μηχανές με φθορές μεν, να κάνεις την δουλειά σου δε, αξιοπρεπώς.
  12. Στο έγραψα επειδή , άφησες να εννοηθεί ότι σε κούρασε. Εννοείται αν το γουστάρεις ακόμα, δεν το πουλάς , και το έχεις και ωραίο. Πάντως το ''μην το μπασταρδέψεις'' ισχύει.
  13. Στα σοβαρά τώρα, δεν ήταν δα και κανά τεχνολογικό θαύμα το XLR του '84, ούτε σπάνιο, ούτε υψηλής ποιότητας μοτοσυκλέτα, ΑΛΛΑ έχουμε 2019, και το μοντέλο δημιουργεί σε πολλούς νοσταλγία. Πολλοί θα το ήθελαν. Βάλτο μια αγγελιούλα, δώστο σε μια λογική τιμή ανάλογα την κατάσταση, από 250 μέχρι 350 ευρώ, να το πάρει κάποιος που να ξέρει τι το θέλει. Γνώμη μου, μην μπασταρδέψεις ένα τέτοιο ''νοσταλγικό'' μοντέλο, με αλλαγές κινητήρων. Εκτός που είναι πολύ μπελάς κιόλλας να το κάνεις. Αυτάααα
  14. Αν έχεις μια μηχανή, δική σου, την βλέπεις κάθε μέρα, την οδηγείς, και δεν έχεις δει ΠΟΤΕ ΣΟΥ, ότι στην κεφαλή λέει RFVC και όχι ''rvs'', άστο, μην ασχοληθείς άλλο. Απλά, πέτα το. Ή βάλτο μια φωτιά. Κρίμα να τυρανιέται το καημένο.
  15. Καλά μου ακούγονται όλα. Τσέκαρε ότι με την αλλαγή μπαταρίας, σφίχτηκαν καλά οι πόλοι και ότι δεν κουνήθηκε-μισοξεφισώθηκε κάτι εκεί γύρω. Τα συμπτώματα ''ανεβοκατεβάζει στροφές μόνο του'' παραπέμπει σε ηλεκτρικό σύστημα που κάτι χάνει στιγμιαία επαφή, και μου έχει τύχει σε πόλο μπαταρίας που κουνιόταν η συνδεσή του. Επίσης, η στατική λειτουργία δεν αρέσει στους κινητήρες. Αν είναι εύκολο να δεις τα μπουζί σου, μην είναι λερωμένα, κάντο και αλλαξέ τα επί αμφιβολίας. Από κει και μετά, αν δεν ήταν κάτι από αυτά, βλέπουμε.