FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5313
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    63

FlyingInADream last won the day on May 22

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

8494 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10777 προβολές προφίλ
  1. Δεν αλλάζεις πλαίσιο έτσι απλά με ένα ανταλλακτικό που βρήκες στο ιδιωτικό εμπόριο. Δώσε βάση τι χρειάζεται για να αλλαχτεί ΝΟΜΙΜΑ πλαίσιο. Τρακάρεις, χαλάει το πλαισιό σου, πας στην ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ και ΜΟΝΟ, και παραγγέλνεις ανταλλακτικό πλαίσιο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Έρχεται, χτυπάει το κράτος τον αριθμό κυκλοφορίας της μηχανής στο ΝΕΟ πλαίσιο και αυτό γίνεται ο νέος αριθμός πλαισίου, που θα περάσει και στην άδεια κυκλοφορίας. Προυπόθεση, το όχημα να μην έχει πάνω από 10 χρόνια που έβγαλε πρώτη άδεια. Στο 11 χρόνο και μετά, δεν γίνεται ούτε το παραπάνω. Αυτός είναι ο νόμιμος τρόπος. Επειδή ο τρόπος αυτός, είναι εντελώς ότινάναι, και ο νομοθέτης έχει φτιάξει ένα νόμο, που δεν εξυπηρετεί, κάποιες αντιπροσωπείες, τον παρακάμπτουν, κάνοντας το εξής: Τρακάρεις, χαλάει το πλαισιό σου, πας αντιπροσωπεία, τους δίνεις το παλιό πλαίσιο, το καταστρέφουν και σου φέρνουν καινούριο πλαίσιο, με τον ίδιο ακριβώς αριθμό με το παλιό. Τα φοράς όλα πάνω, και η αλλαγή πλαισίου και η διαδικασία του κράτους, δεν έγινε ποτέ. Το έχει κάνει η Kymco σε παπί δικό μου, ξέρω ότι το κάνουν και άλλες εταιρίες. Πάλι όμως μιλάμε για καινούριο πλαίσιο από αντιπροσωπεία. Υπάρχει και ο ''παράνομος_αν_σε_βρούνε'' πατροπαράδοτος ελληνικός τρόπος: Βρήσκεις εσύ ένα πλαίσιο όπως βρήκες το μπλε, ξύνεις τα νούμερα που έχει πάνω του, του χτυπάς τα νούμερα της άδειας σου από το μαύρο, περνάς τα πράγματα πάνω, έτοιμο, και πάλι η αλλαγή δεν έγινε ποτέ. Κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός.
  2. Αν κατάλαβα καλά τι θέλεις να κάνεις, στην άδεια του μαύρου, να περαστεί το πλαίσιο του μπλε, ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ στο ελληνικό σύστημα. Δεν αλλάζει το πλαίσιο στην άδεια, παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και ειδικές προυποθέσεις, που σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό που περιγράφεις. Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά. Γιατί να μην κρατήσεις πλαίσιο και άδεια του μπλε, και να βάλεις τα καλά ανταλλακτικά και των δύο στο μπλε, και να έχεις το μπλε; Φουλ του μπλε. Γιατί δλδ θέλεις sony και καλά να έχεις σε ισχύ, το μαύρο;
  3. Αυτουνού εδώ του πήγε 74157,35 ευρώ, το ποσό που επιδίκασε το δικαστήριο, για την αποζημίωση του θύματος που τραυμάτισε https://insuranceforum.gr/specialist/οδήγηση-χωρίς-δίπλωμα-συνέπειες-σε-πε/ Το καθεαυτό πρόστιμο, για οδήγηση χωρίς το προβλεπόμενο δίπλωμα είναι 200 ευρώ, και αν σε γράψει και για ανασφάλιστο άλλα 500 ΚΑΙ δικαστήριο.
  4. Για ποιό λόγο; Λάθος στην άδεια;
  5. Μια και εδώ είναι ακόμα forum μοτοσυκλέτας, άρα συναφές προς τους αγώνες, ακόμα και την παλιά F1 κι ας μην είναι μοτοσυκλέτα, δεν μπορούσα να μην ποστάρω κάτι για το θάνατο του Niki Lauda προχθές. Εξαιρετικό κείμενο, από τον Dimitris Vasilipoulos που εγώ απλά αντέγραψα εδώ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕ ΜΙΑ ΠΥΡΚΑΓΙΑ. Ο Νίκι την 1η μέρα που μεταγράφηκε στην "πολύ" Ferrari και οδήγησε την 312Τ άγνωστος, άσημος, το πολύ φέρελπις όταν ρωτήθηκε από τον ίδιο τον Ενζο Φεραρι πώς του φάνηκε το αμάξι, απάντησε με αυτοπεποίθηση και θράσος μεγατόνων: "βαρύ, δυσκίνητο, βασικά σκουπίδι". Όταν 25 χρονών στην 1η σου επαφή με τον πατριάρχη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αντί να κάνεις "κοκοκο" λες αυτό που πιστεύεις ή είσαι τρελός ή επρόκειτο να γίνεις θρύλος του σπόρ. Προφανώς στην περίπτωση του Νικι Λάουντα πραγματώθηκε το 2ο. Βέβαια επειδή η ζωή ζητάει πάντα λύτρα για την επιτυχία, ο Νικι Λάουντα ανήκε σε αυτούς που πλήρωσαν από τα ακριβότερα. Τον Αύγουστο του 1976 μέσα στο Νιρμπουργκριν ή Πράσινη Κόλαση για τους μυημένους, χάνει τον έλεγχο, καρφώνεται στις μπάρες και η Φεραρι του αναφλέγεται άμεσα. Ο ίδιος παλεύει για σχεδόν 10 λεπτά με τις φλόγες πριν τον βγάλουν απο το κοκπιτ οι άλλοι πιλότοι. Όσοι έχετε δει το ακριβέστατο "Rush" ξέρετε τι επακολούθησε. Πέραν των εγκαυμάτων που τον παραμόρφωσαν, δυστυχώς ανέπνευσε πριν απεγκλωβιστεί αναθυμιάσεις εκατοντάδων βαθμών Κελσίου από την φλεγόμενη βενζίνη με αποτέλεσμα να πάθουν εγκαύματα εσωτερικά οι πνεύμονες του. Οι γιατροί είπαν οτι θα ήταν δυνατόν να σταθεί στα πόδια του σε κάνα χρόνο. Ο Νίκι όμως 4 μήνες μετά ξαναμπήκε και οδήγησε την Φεραρι. Χάνοντας στο νήμα το Πρωτάθλημα από τον Θρυλικό Τζειμς Χάντ. Κανείς δεν ξέρει πως το έκανε. Κάθε φορά που έβαζε και έβγαζε το κράνος του η μπαλακλάβα ήταν κοκκινη από το αίμα μιας και τα εγκαύματα στο κεφάλι του και ειδικά στα αυτιά του δεν είχαν επουλωθεί. Μετά βέβαια πήρε 2 πρωταθλήματα στην F1 και έγινε μύθος πραγματικός. Ερχόμαστε λοιπόν στο ερώτημα, "από τί ήταν φτιαγμένος ο Νικι Λάουντα ;; ". Προφανώς όχι από το υλικό που φτιαχτήκαμε εμείς που μας στεναχωρεί αν το ποστάρισμα μας δεν πήρε τα likes που έπρεπε.. Ο Νίκι Λάουντα ήταν ένας από τους τελευταίους σκληρούς καριόλιδες - σοφούς δασκάλους - ατρόμητους μαχητές - παρανοϊκά γρήγορους και συγχρόνως απόλυτα ψυχρούς και εγκρατείς ήρωες μιας εποχής που περνάει ανεπιστρεπτί και στις οποίας το πτώμα ασελγεί πια η νέα τάξη πραγμάτων τoυ Politically correctness υποκριτικού καθωσπρεπισμού με νιφάδες σοσιαλμιντικής αποδοχής. Η αδυναμία που του είχα οφείλεται στην εξής ατάκα του - βιοθεωρία του : "Θα προσπαθήσω να βγω 1ος οδηγώντας όσο πιο αργά γίνεται". Αν δεν έχεις νιώσει το Need for Speed μπορείς εύκολα να παρερμηνεύσεις την φράση αυτή ως ένδειξη μαλθακότητας και δειλίας. Βέβαια η πραγματική μετάφραση της είναι πολύ πιο βαθειά. Ο Λάουντα ανήκε στο πολύ κλειστό κλάμπ των οδηγών όπου πήγαινε "μπάλα - έκοβε τα μάρμαρα" χωρίς να ασελγεί πάνω στο αμάξι του. Ήταν ευγενής με το μέσο. Ήταν κύριος ακόμα και με το τελευταίο μικρό γρανάζι. Δεν ήταν σιδεροφάγος. Δεν αντλούσε χαρά και ηδονή μεταχειριζόμενος το αυτοκινητό του σαν σάκο του μποξ. Συνεργαζόταν με αυτό για να πάει όσο πιο γρήγορα και με ασφάλεια γίνεται. Ο Σένα ήταν έτσι και μαζί και ο Σουμάχερ και ο Τζιμι Κλαρκ. Πάρα πολλοί που δεν ήταν έτσι χάθηκαν στην αφάνεια. Ο Μικελ Αλμπορέτο πχ ήταν πανγρηγορος (πιο γρήγορος από τον Σουμαχερ οι φήμες λένε στις δόκιμες) αλλά τον ξέρω μόνο εγώ και η μάνα του γιατί διέλυε το αυτοκίνητο μέσα σε 2 ώρες.Ο Αντρέα Ντε Τσέζαρις επίσης. Άνεμος πλην όμως καταστροφέας. Ακόμα και ο Ναιτζελ Μάνσελ στερησε από τον εαυτό του αλλά 2-3 πρωταθλήματα διότι συμπεριφερόταν στα μονοθέσια του όπως τα πιτσιρίκια στην Βουτα που αν δεν ακούσουν τον κοφτη 25 φορές δεν την αλλάζουν την ταχύτητα. Αυτό βεβαια ειναι χουλιγκανισμός και συμπλέγματική διαταραχή και όχι αγάπη προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ακριβώς. Από σήμερα το πρωί ο Νικι Λάουντα, ο άνθρωπος που φτιάχτηκε από πάγο και του έλαχε να καταπιεί μια πυρκαγιά και να επιβιώσει, δεν είναι πια μαζί μας. Τελικά η πυρκαγιά νίκησε μετά από 2 μεταμοσχεύσεις νεφρών και μια πνεύμονα. Της πήρε της καριολας όμως 43 ολόκληρα χρόνια να γονατίσει έναν από τους τελευταίους παιδικούς μου ήρωες εν ζωή. Νίκι, ο Τζειμς Χαντ σε περιμένει πως και πως να σε πειράξει μετά από χρόνια βαρεμάρας. Πες του Αϊρτον οτι μας λείπει, πες του Κολιν Μακρει οτι μας λείπει επίσης, πες του Ζιλ Μπιανκί του Ριτσαρντ Μπέρνς και του Μάρκο Σιμονσέλι οτι βιάστηκαν να φύγουν γαμώτο. Όλοι εμείς, οι ζώντες υπό την παράνοια και την ηδονή της μόνης που μπορεί να κερδίσει τον χρόνο, της ταχύτητας, σε χαιρετούμε. Ήταν τιμή μας να είσαι το είδωλό μας.
  6. Σε λίγο θα μας πεις, αφού δεν έχετε πάει στον Ήλιο, πως ξέρετε ότι καίει;
  7. Ξεκίνα μαθαίνοντας το πιο βασικό απόλα. Βγάλε την πίστη από την σκέψη σου. Καμία δουλειά δεν έχει η πίστη, με την μηχανολογία των εκκεντροφόρων. Αντί της πίστης, σε οποιοδήποτε θέμα και ακόμα περισσότερο στα τεχνικά θέματα, προτίμησε να γνωρίζεις-εκτιμάς-υπολογίζεις-μετράς-συμπεραίνεις κ.ο.κ.
  8. Τα περισσότερα αερόψυκτα-διβάλβιδα μοτέρ της Ducati, Τα παπιά βεβαίως-βεβαίως, αλλά και το Honda VFR1200. Τα κοκοράκια να είναι καλά, και μια χαρά γίνεται δουλειά με έναν εκκεντροφόρο.
  9. Τι ωραίο πράγμα που είναι οι απλές, καθαρές γραμμές. Έτσι ντε! Και ακόμα πιο απλό αν γίνεται, ακόμα καλύτερο. Πλήρες φαίρινγκ αλλά και ένα στρόγγυλο φανάρι στο κέντρο, απλά και όμορφα. Πόσο καιρό έχω που το λέω, τα transformers και οι λατέρνες, είναι Ασχήμια και Κιτσαριό.
  10. Αυτή μάλιστα!
  11. Δεν χρειάζεται license να αντιγράψεις κάτι που είναι τόσο παλιό που έχουν λήξει τα δικαιώματα των πατεντών του, και επιπλέον, είσαι στο κινέζικο δίκαιο, που δεν σέβεται και πολύ την πνευματική ιδιοκτησία. Οι κινητήρες αυτοί είναι κινέζικα αντίγραφα. Αυτή είναι η σωστή φράση που αποδίδει το σωστό νόημα. Οι φράσεις ''φοράει κινητήρα τάδε'' είναι ΨΕΥΔΕΙΣ σαν νόημα.
  12. Αυτός με τα μαλιά στην μέση, ο Βαμβακούλας είναι; Έλα ρε, καιρό είχαμε να τον δούμε.
  13. Και ξαναλέω, φοράνε ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ των κινητήρων αυτών, που φτιάχνουν οι κινέζοι μόνοι τους. Δεν πάνε στην Suzuki και στην Honda και αγοράζουν τόσους κινητήρες από αυτούς. Ειδικά η Honda (μοτό) φημίζεται ότι ΔΕΝ δίνει κινητήρες της σε άλλους κατασκευαστές. Μόνο μια φορά έδωσε σε άλλον κατασκευαστή, κι αυτό ήταν ''επιστροφή δανείου'' από εταιρία που την είχε βοηθήσει πολύ παλιά.
  14. Μήπως φοράνε αντίγραφο του GN κινητήρα, όχι τον ίδιο. Αυτό κάνουν οι Κινέζοι συνήθως.
  15. Ασχέτως διαφοράς στο σχέδιο, το νοιώθεις ίσιο τώρα;