FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4849
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    50

FlyingInADream last won the day on August 18

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

7865 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6093 προβολές προφίλ
  1. Γιατί ψάχνουμε για ένα; Μήπως να έχει και ανοιχτήρι για τις μπύρες; Σόορυ δεν βρήκσω καμία λογική. Δλδ θα φορτωθεί κάποιος μια μέτρια σε όλα μηχανή επειδή ''τα κάνει όλα'' και δεν θα πάει να πάρει αυτό που ΑΞΙΖΕΙ για αυτό που τον ενδιαφέρει; Θα πας μέχρι την Γαλλία με την μαούνα αντί να καβαλήσεις το διαστημόπλοιο να χαρείς οδήγηση, γιατί ΜΠΟΡΕΙ του αντίχρονου να πας και σε καμιά παραλία στην Εύβοια και θα δυσκολευτεί το εργαλείο; Έτσι κάνετε επιλογές και σε άλλα πράγματα στην ζωή σας εσείς; Μαρέσει η Ελένη που είναι ωραίο καυλάκι και κάνει τα κεφάλια να γυρνάνε, αλλά θα την φτιάξω με την Μαιρούλα με τα γυαλιά που κάνει και κεφτέδες; Είπα ότι είχα να πω για την ΚΑΚΗ μοτοσυκλέτα που λέγεται GS. Μην τα ξαναλέμε, βαριέται κι ο κόσμος.
  2. Εγώ δεν τα βλέπω καθόλου έτσι τα πράγματα. Τα βλέπω πολύ αλλοιώς. Παρακάτω περιγράφω πως τα βλέπω ΕΓΩ. Τυχόν παρεξηγησιάριδες, μυγιάγγιχτοι, με το κατάνα στο χέρι, πιείτε και καμιά green cola, φτάνει η νιτρογλυκερίνη.... ΕΞΗΓΗΘΗΚΑ. Και προχωράω σε συνολική απάντηση σε όλους. Το σύνολο των sport touring μοτοσυκλετών της αγοράς των τελευταίων 20 ετών, έχουν καλύτερη αεροδυναμική από το GS (γιατί δεν είναι σαν μπαούλα), παίρνουν τριβάλιτσα όπως το GS και καλύτερα κιόλλας, που δεν μοιάζουν με τα οκτάεδρα μπαγκάζια στο star trek enterprise, πατάνε καλύτερα στον δρόμο (γιατί δεν έχουν διαδρομές ''ονοφ'', έχουν διαδρομές για δρόμο εκεί και όπου θα δουλέψουν), ταξιδεύουν ταχύτερα (αν χρειάζεται) και καλύτερα συνολικά. Για καθημερινή χρήση, αστική και ημι-αστική κίνηση, σχεδόν ΚΑΘΕ μοτοσυκλέτα της αγοράς άνω των 250 κυβικών τα τελευταία 20 χρόνια, είναι ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ καλύτερη από το GS, γιατί απλά δεν χρειάζεται να κουβαλάς ένα δεινόσαυρο όλη μέρα. Για χωμάτινη χρήση, εκεί κι αν υπάρχουν καλύτερες, αλλά δηλώνω άσχετος καθότι δεν με ενδιαφέρει η κατηγορία. ΕΓΩ ας πούμε, αν ήθελα να γυρίσω την Ευρώπη, δεν βλέπω ούτε ένα στοιχείο του GS, ούτε καν να πλησιάζει σε Hayabusa, μεγάλα ZX (9-12-14), Blackbird κ.ο.κ.. Προσωπικά, δεν άλλαζα για GS ούτε μισή βίδα από supersport δεκαετίας ΄90-αρχών ΄00, όπως CBR900, ΖΧ9R, GSXR750-1000 μέχρι και Κ2, ZX7R, Mille-RSV, με τα οποία κλειδώνει το σώμα πάνω, γίνεται ένα με την μηχανή κι όχι μαστουνόρθιος χαρταετός φτερό στον άνεμο, και ταξιδεύει καλύτερα-ταχύτερα-αποτελεσματικότερα. Όπως επίσης ούτε καν θα το σκεφτόμουν για GS, άμα είχα να επιλέξω για την ίδια δουλειά, VFR750-800-1200, ST1050, Z1000SX, Futura1000 (και Falco ίσως) μοτοσυκλέτες να σε πάνε ΚΑΙ ανετα ΚΑΙ σβέλτα ΚΑΙ να πατάνε όπως πρέπει στον δρόμο. ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ! Να το πω με αναλογία; Να μην πάρω για ταξίδι το mr2 μου, αλλά αγροτικό φορτηγάκι '΄'γιατί θα είμαι ατσαλάκωτος και έχω χώρο να φορτώσω''. Και η χαρά της οδήγησης, κάπου αγνοείται. Και επειδή δεν είναι όλη η ζωή τα ταξίδια, μην γράφω λίστες τώρα, τι θα ήθελα για καθημερινό-αστικό-ημιαστικό. Μόνο σε καινούρια να πούμε γιατί άμα πιάσουμε τα παλιά δεν υπάρχει τέλος, πρέπει να είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ταγμένος να κυκλοφορείς με GS μέσα στην Αθήνα ας πούμε, όταν έχεις στην αγορά CBR250-500 , ΚΤΜ 390, SV650, ER6 κ.ο.κ. μοτοσυκλέτες, εύκολες, βολικές, φτηνές, ελαφριές (σε σχέση με το τέρας του βάλτου). Κι αυτές είναι που μαρέσουν εμένα, έχει ακόμα και πιο μικρά και πιο μεγάλα, ΟΛΑ καλύτερα. ΤΡΙΑ είναι τα μεγάλα φάουλ του GS. 1) o κινητήρας: Έχουμε 2018, και πρέπει για λόγους ''γοήτρου'' να βλέπουμε (και να πληρώνουμε) αυτό το απαίσιο μηχανολογικά και οπτικά πράγμα με τους κυλίνδρους δεξιά-αριστερά. Το φτιάξανε στον πόλεμο οι γερμανοί, για να κάνει εύκολα σέρβις στην κεφαλή ο στρατιώτης, στην ρώσσικη στέπα που δεν είχε δυνατότητα να λύσει πολλά-πολλά, καθότι του έριχνε από απέναντι ο Βασίλι Ζάιτσεφ. ΤΟΤΕ είχε κάποιο σκοπό η διάταξη. Σήμερα; Σοβαρά τώρα, ΑΚΟΜΑ αυτό το πράγμα; Να το βάλει στον κώλο της το ''γόητρο'' η BMW και όποιος καταλαβαίνει, τόσες επιλογές έχει σε πιο σοβαρούς κινητήρες. 2) το βάρος-στήσιμο. Όταν πας να συνδυάσεις την γειτονιά των 300 κιλών, με αναρτήσεις που ΄΄πάνε και χώμα'', τίποτα καλό δεν πρόκειται να βγει. Φτιάξε κάτι να κάνεις δουλειά. ΜΙΑ δουλειά. Και τι θα πει ''δεν φορτώνονται σαν αυτό'' ρε συ Gooky7. Καταρχήν ένα σωρό μηχανές φορτώνονται σαν αυτό. Αλλά και πέραν αυτού, είναι αυτό κριτήριο; Να πάρουμε ένα scania άμα είναι, να μην έχουμε άγχος με αυτήν την λογική. Δεν μπορεί να είναι κύριο κριτήριο της μοτοσυκλέτας αυτό, πόσο φορτώνεται. Πάρε πιο λίγα ή πάρε αμάξι στην τελική. 3) η αισθητική νταλίκας-φάλαινας-βροντόσαυρου, και εμφανή μπετά, ώπα λάθος, εμφανή υποπλαίσια-εξαρτήματα. Ότι θα ανέβεις, θα κάτσεις στην θέση του οδηγού και θα δεις για ''γραφειο'' αυτό το πράγμα που ΟΝΤΩΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙ. Τόσο χρόνια τις μηχανές τις είχαμε για στενά, λεπτά, όμορφα πράγματα, πότε έγιναν οι μηχανές μαούνες ρε σεις; Στα αλήθεια τώρα σας αρέσει το 70 πόντους πλάτος ντεπόζιτο; Που χάνεται τελείως το μπροστινό σύστημα; Ναι Gooky7 το έχω το ''δείγμα μου'', τους βλέπω στο γνωστό bmwμαγαζο στην κλεισθένους στον σταυρό που ψώνιζα ανταλλακτικά για το μαγαζί. Τους βλέπω και σαν πελάτες στο μαγαζί. Αλλά πιο πολύ τους βλέπω τόσα χρόνια στους δρόμους, ''αργά βαδίζω, ζωή κερδίζω, χαιρετάω μόνο άλλα BMW και την Άρτα φοβερίζω''. Με τα 400 σαν φοιτητής τόσες φορές το Γιάννενα<>Αττική ( πόσο να ταξιδεύει πια ένα 400; ειδικά έτσι ρημάδια που τα είχα τότε; ) , πάντα η εμπειρία μου στον δρόμο με τα BMW ήταν ''α τι μηχανή να είναι αυτή εκεί μπροστά;'' ακολουθούμενη μερικά δευτερόλεπτα μετά από ''α κι άλλο GS με τουρίστα που κοιτάει το τοπίο ΗΤΑΝ''. Πσσσσς και γαμώ τους ταξιδιάρηδες λέμε. Μάγια σας έχει κάνει αυτή η BMW ρπμ; Τι διάλα...
  3. Πρώτον μην με ανακατεύετε με την πίστη σε οποιαδήποτε μορφή της. Εγώ αναζητώ την γνώση. Δεν με ενδιαφέρει καμία απολύτως πίστη. Δεύτερον, στην Ελλάδα κρίναμε τον Τσίπρα άξιο. Στην Αμερική τον Τράμπ. Στην Αγγλία πήγανε και ακούσανε εκείνον τον γελλοίο που έλεγε να βγούνε και να βγούνε από την ΕΕ, και όταν βγήκανε και του είπανε ''σειρα σου, τι κάνουμε τώρα'', εκείνος παραιτήθηκε. Τι μας λέει αυτό; Ιδια κουτοί είναι ΟΛΟΙ. Κι εδώ , κι έξω. Είναι ένα φαινόμενο, διαπιστωμένο πια, η κουταμάρα αυξάνεται στην ανθρωπότητα, υπάρχουν πολλές θεωρίες γιατί συμβαίνει αυτό τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι της ώρας αυτό το θέμα. Με δεδομένα τα παραπάνω, δεν μου κάνει εντύπωση, που αντί ο κόσμος, να πάρει μια μηχανή καλή, μικρή, μαζεμένη, όμορφη, καλοσχεδιασμένη, τεχνολογικά σύχρονη, με κάποια σύχρονη διάταξη μοτέρ, με σωστή αεροδυναμική οι ταξιδιάρηδες κ.ο.κ. , πάνε και πέρνουν το κακάσχημο ατμοκίνητο ποταμόπλοιο που δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ σωστά, και καμαρώνουν κιόλλας. Η κουταμάρα δε, επεκτείνεται και στα εργοστάσια, που πάνε και το αντιγράφουν κιόλλας (Honda, Triumph κ.ο.κ.) ενώ θα μπορούσαν να προσπαθήσουν ένα άλλο στυλ, δικό τους. Ε μα τόσο ωραίο σουλούπι ρινόκερου, να μην το αντιγράψουν; Είναι γνωστό άλλωστε, στα παιδικά δωμάτια, όλα τα παιδιά ρινόκερους έχουν αφίσσα.
  4. Μία λέξη μόνο: ΟΜΕΡΤΑ! Και δεν μιλάω για τις συμπεριφορές του εργοστασίου. Μιλάω για τους ΚΑΤΟΧΟΥΣ. (εδώ admin έκανε ban τον ΑΔΕΡΦΟ ΤΗΣ, σε BMW φορουμ, γιατί τόλμησε και έγραψε πόσο πιο καλό moto του φάνηκε το Hornet που πήρε μετά το BMW. Τι κάθεστε και συζητάτε τόση ώρα, ΠΟΙΟΙ παίρνουν BMW...)
  5. Επίσης βλέπεις και ανθρώπους που δεν θέλουν να μάθουν, δεν θέλουν να ακούσουν, θέλουν το δικό τους μόνο να του λένε. Θα μου πεις, τι να κλάσει ο ''δάσκαλος'', εδώ μιλάνε οι youtubers. Πάρε κινέζικο, κι όταν στον χρόνο θα σου τσακίσει γρανάζια το κιβώτιο και ο ''υποστηρικτής'' αντιπρόσωπος δεν θα έχει, πήγαινε στον youtuber να σου βρει. E.O.L.
  6. Περίεργο γιατί είναι φτηνή σε πολλά άλλα πράγματα (π.χ. κρέππες στην πλατεία Ναυαρίνου)
  7. Α άλλο τρομερό και καθόλου εναντίον της πραγματικότητας επιχείρημα, ο εισαγωγέας κινέζικων ευκαιριακών φασόν μοτό, συνεπής υποστηρικτής. Ντάξει, τώρα τι πέτυχες. .... Μάστορα, επειδή σε συνεργείο δουλεύουμε, τα βλέπουμε χρόοοοονια τώρα τα κινέζικα μοτό. Το Zontes που για κάποιο λόγο θεωρείς εσύ ότι θα κάνει την έκπληξη, δεν μας έχει έρθει ακόμα, αλλά τα υπόλοιπα που βλέπουμε... Σκαρτίλα και μιζέρια. Και όσο για την υποστήριξη των αντιπροσώπων, τα καταστήματα ανταλλακτικών να είναι καλά, που τους πας δείγμα π.χ. πηνίο και ψάχνουν τα ράφια να σου βρουν ίδιο. Γιατί οι αντιπρόσωποι, φέτος φέρνουν άλλο φασόν μοντέλο, και το περσινό ποιός το θυμάται... Τι; Θες και part numbers; Μουαχαχαχαχα
  8. Πετάς μια ανάκληση της Yamaha σαν επιχείρημα ότι οι Ιάπωνες δεν είναι καλοί. Μάθε κάτι. Οι σοβαρές εταιρίες ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ. Γιατί ΕΙΝΑΙ σοβαρές εταιρίες που σέβονται τον πελάτη τους. Και είναι ΚΑΛΟ να κάνουν ανακλήσεις. Πριν χρησιμοποιήσεις μια διαδικασία, για να ''την πεις'' για κάποια εταιρία, μάθε πρώτα αν αυτή είναι όντως κακή. ... Α, το ότι ξεχώρισα αυτό μόνο από το κειμενό σου, δεν σημαίνει ότι στο υπόλοιπο έχουν ορθό λογικό νόημα αυτά που γράφεις. Απλά αυτό ήταν το πιο χαρακτηριστικό.
  9. Πρώτο, για να έχει μπει σε ακινησία το όχημα, άρα έχει ήδη υποβάλει ο κάτοχος μια υπεύθυνη δήλωση ότι το όχημα θα βρίσκεται στον τάδε ιδιωτικό του χώρο και δεν θα κινείται ή σταθμεύει σε δημόσιο δρόμο. Αμέσως-αμέσως αν το δώσει να κυκλοφορεί, έχει κάνει ψευδή δήλωση για το κράτος, πράγμα που διώκεται από τον νόμο. Δεύτερο, αν κυκλοφορεί το όχημα ενώ είναι σε ακινησία, είναι κι αυτό παράβαση. Λέγε με Λιάπης. Αυτή 99% θα βαρύνει τον επίσημο ιδιοκτήτη. Ειδικά αν ο άτυπος αγοραστής αρχίσει τα δεν ξέρω, δεν θυμάμαι και γενικώς κάνει το κορόιδο, το κράτος ξέρει τον επίσημο ιδιοκτήτη, σε αυτόν θα στραφεί. Τρίτο, αν κάνει ατύχημα ο άτυπος αγοραστής με αυτό, το όχημα θα είναι ανασφάλιστο (ακόμα κι αν έχει φτιάξει ασφαλιστήριο ο άτυπος αγοραστής, αυτό στην διαδικασία θα αποδειχθεί άχρηστο, αφού το όχημα δεν θα διαθέτει άδεια εν κινήσει). Αυτό έχει ποινική ευθύνη (π.χ. πέρασες με στοπ, κλήση τάδε, δικαστήριο τάδε) και αστική ευθύνη (ο άλλος άνθρωπος θα ζητάει να του φτιάξεις το άλλο όχημα, ασε άμα έχει και τραυματισμό.....). Για την ποινική ευθύνη, με την υπεύθυνη δήλωση, ΙΣΩΣ βγει συνυπαιτειότητα ιδιοκτήτη στα χαρτιά, και άτυπου αγοραστή αν πέσεις σε συζητήσιμο δικαστή. Για την αστική ευθύνη, 99% ο άτυπος αγοραστής θα πει δεν ξέρω τίποτα για μια βόλτα το πήρα, και ΟΛΗ θα πέσει στον επίσημο ιδιοκτήτη. Οι υπεύθυνες δηλώσεις μεταξύ σας (στο δίνω για ανταλλακτικά, δεν θα το κυκλοφορείς κ.ο.κ.), αφορούν εσάς, όχι το δικαστήριο το οποίο ξέρει έναν επίσημο ιδιοκτήτη. Γενικά, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ. Από το να το δώσεις έτσι, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΑΛΤΟ ΦΩΤΙΑ, λεφτά δεν θα πάρεις, αλλά θα ξενοιάσεις έστω από τι θα σου ξημερώσει. Φυσικά, το σωστό είναι, κάνεις άρση ακινησίας όπως έγραψα παραπάνω και το πουλάς νόμιμα και εξασφαλισμένα για εσένα. Εκτός των άλλων, άλλη τιμή θα το δώσεις για ανταλλακτικά, και άλλη για νόμιμη κίνηση, οπότε δεν έχει καν νόημα να το δώσεις άτυπα.
  10. Και για οριστική διαγραφή πρέπει πρώτα να γίνει άρση ακινησίας. Και μετά στο καπάκι διαγραφή.
  11. Τι έξοδα και τι τρέξιμο έχει; Μόλις βρεις αγοραστή και τα συμφωνήσετε: Πας ΔΟΥ, σου βγάζει ένα αντίγραφο της άδειας ΑΝ δεν έχεις ήδη. Με αυτό ασφαλίζεις το όχημα. Με το ασφαλιστήριο και το έντυπο της ακινησίας ξαναπάς ΔΟΥ και κάνεις άρση. Πληρώνεις το τέλος της τρέχουσας χρονιάς. Περνάς ΚΤΕΟ, έστω και απορριπτικό. Με την άδεια στα χέρια, το μεταβιβάζεις στον αγοραστή, ακυρώνεις την ασφάλεια και παίρνεις τα λεφτά της ασφάλειας πίσω ή εναλλατικά τα βάζει ο αγοραστής έτσι κι αλλοιώς. Τα πολλά έξοδα που δεν σε συμφέρουν, ποιά ακριβώς είναι; Σίγουρα ξέρεις τι γράφεις ή κάθομαι και απαντάω σε φαντασίες;
  12. Με το χαρτί της ακινησίας κανείς άρση ακινησίας, και παίρνεις άδεια κ πινακίδα πίσω. Πληρώνεις το τέλος της τρέχουσας χρονιάς. Αν η πινακίδα έχει καταστραφεί από την ΔΟΥ, θα σου δώσουν χαρτί με το οποίο θα βγάλεις καινούρια πινακίδα. Άρα μια χαρά μπορείς να το πουλήσεις ως κινούμενο νομιμα
  13. Καινούριο λεξικό στα κινητά;
  14. Έχω κουβαλήσει ένα ολόκληρο VFR400 με Passat. Όχι δεν ήταν λυμένο, μόνο τροχούς και πλαστικά βγάλαμε, και....χώρεσε.
  15. Απότι φαίνεται, δεν είναι μόνο στο Αμστερνταμ νόμιμα τα ναρκωτικά. Πρέπει να έχουν γίνει και στο Μόναχο.