FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5790
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    87

FlyingInADream last won the day on March 24

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

9227 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

13542 προβολές προφίλ
  1. Θρησκοληψείας. Ο ιδιοκτήτης. https://static1.car.gr/26098435_1_b.jpg
  2. Είσαι πολύ σίγουρος, ότι ταιριάζουν σε πίρο, ύψος κορώνας από τον πίρο, σχέδιο κορώνας (βαλβιδοτσέπες) τα πιστόνια που κοιτάς; Εγώ έψαχνα πριν λίγα χρόνια για το VFR μου, και δεν έβρισκα ΤΙΠΟΤΑ να ταιριάζει, παρά μόνο τα JE που είναι διπλού ελατηρίου και για αγωνιστική χρήση μόνο. Η Honda δεν δίνει καν oversize πιστόνια για κανονικό ρεκτιφιέ στα 400ρια της. Τέσπα. Το CB400SF μοιάζει πολύ σαν φιλοσοφία με το Z750, με την λογική ότι και τα δύο είναι παλιάς κοπής γυμνά. Απλά το Ζ750 είναι διπλάσια ιπποδύναμη (σχεδόν), ντάξει έχει και πίσω ανάρτηση με μονό αμορτισέρ και μοχλικό. Από την άλλη, το Street Triple 675 προέρχεται από ξεγύμνωμα του σπορ Daytona και είναι πολύ πιο μοντέρνα στημένο. Αν θα μπορούσα να δώσω μια αναλογία, όπως πριν με τα CB400SF-Z750, το Street triple 675 είναι κάτι ανάλογο του CB1-400 απλά διπλάσια ιπποδύναμη κι αυτό. Αν θέλεις ένα πολύ πιο δυνατό CB400SF αλλά στην ίδια λογική, πας στο Ζ750. Αν όμως θες κάτι πολύ πιο σπορ, το Street triple είναι προς αυτήν την κατεύθυνση, Street triple 675 είχα για 4 χρόνια περίπου, το ξέρω, μάλιστα έχω γράψει αυτό https://www.forumtriumph.gr/topic3185/?f=17&t=3185 και αυτό https://www.forumtriumph.gr/forum/street-triple-675-56/topic/διακόπτης-φώτων-για-street-triple-675f-2331/ Καλή επιλογή ότι κι αν πάρεις. Εγώ το CB πάντως, θα το κράταγα κι αυτό.
  3. Θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις, τι είχες βρει για να κάνεις υπερκυβισμό το NC23 μοτέρ. Π.χ. τι πιστόνια θα έβαζες, από ποιόν κατασκευαστή, τι διάσταση και τι τιμή; Ρεκτιφιέ στο μπλοκ ποιός θα έκανε; Τα 1500 πως βγαίνουν τόσα;
  4. Και γιατί το λένε Τ7; Το Τ7 δεν είναι πρωτότυπο της Yamaha, διαφορετικό του νέου Tenere 700; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν τα παρακολουθώ και πολύ τα Yamaha και ειδικά τα ''on-off''
  5. To T7 που λέτε, τι είναι;
  6. Στο κουτάκι των ΤΡΕΧΑ ΞΕΚΙΝΑ, στο σχέδιο πάντως, δεν τα βλέπω σωστά. Για παράδειγμα το RED που έρχεται από κλειδί, δίνει μόνιμα συνδεδεμένο στο YELLOW-RED της + εισόδου του ρελέ μίζας; Αν ήταν έτσι θα μίζαρε επί μονίμου βάσεως όποτε θα είχες κλειδί στο ΟΝ και νεκρά. Στην είσοδο του ΤΡΕΧΑ πρέπει να πηγαίνει το RED. Έτσι όπως το έχεις τώρα το ΤΡΕΧΑ δεν φαίνεται να έχει είσοδο από πουθενά, μόνο έξοδο. Το Black White πάει ΑΠΟ τον διακόπτη RUN , ΠΡΟΣ στην cdi και πρέπει να πηγαίνει +12V όταν κλειδί στο ON και kill switch στο RUN. Για ρίξε και την συνέχεια να δούμε τι άλλο περίεργο.
  7. Όσο τελειοποιείται η τεχνολογία, τόσο χαζεύουν οι ιδέες στα games μου φαίνεται...
  8. Φίλτρο αέρα έβαλες ΚΝ που πουλάει τρέλα σαν εταιρία. Ας έβαζες το μαμά ή π.χ. ένα HiFlo που έχει 19 ευρώ. Τα ρουλεμάν δεν είναι ακριβά, βρήσκεις επώνυμα Ιαπωνικά Koyo ή NTN , κυλινδρικά κιόλλλας με κανά 30ρι σύνολο, βέβαια είναι και τα εργατικά της αλλαγής άμα πας σε μάστορα. Πως καταλαβαίνεις ότι θέλεις ρουλεμάν και πως αλλάζονται εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2017/04/blog-post.html Τσιμούχες και λάδια στο πηρούνι, επίσης δεν είναι πολλά λεφτά, ανάλογα τι πολιτική θα εφαρμόσεις, θα βάλεις επώνυμα εμπορίου, θα βάλεις αντιπροσωπείας, θα τα αλλάξεις εσύ με κάποιον γνώστη φίλο σου, θα τα πας σε μάστορα, μια φυσιολογική τιμή που ΔΕΝ σε κλέβει το συνεργείο είναι κανά 50ρι η εργασία αλλαγής και κανά 30-40 τα ανταλλακτικά (τσιμούχες-σκούπες-λάδι) άμα μιλάμε για επώνυμα εμπορίου. Πως αλλάζονται οι τσιμούχες σε πηρούνι σαν το δικό σου, εδώ >>> http://forcev4.blogspot.com/2014/10/a-usd-cartridge.html Κατά τα άλλα, καταλαβαίνω την συναισθηματική σου έκπληξή, για τις τιμές που ενδεχομένως δεν περίμενες, αλλά καλό είναι να σκεφτόμαστε και λίγο με την λογική κι όχι με το θυμικό μόνο. Τι περίμενες, ότι θα πάρεις μια μοτοσυκλέτα υπερεπιδόσεων και θα συγκρίνεται με ένα ΙΧ ή ότι άλλο έχεις στο μυαλό σου; Μετά την έκπληξη, σιγά σιγά, έλα και στην γνώση, καλό στον ευατό σου θα κάνεις, όπως πάντα κάνει η γνώση.
  9. Φτηνή λύση: Ηλεκτροκόληση. Ακριβή λύση: Αντικατάσταση άξονα-γραναζιού.
  10. Πολλά μπορεί να είναι, τα δεδομένα είναι ανεπαρκή για να σου πούμε τι έχει. ΕΓΩ, το πρώτο που θα κοίταγα θα ήταν μπαταρία-ανορθωτής-πηνία φόρτισης. Δουλεύουν όλα αυτά σωστά;
  11. Την ώρα του μιζαρίσματος, τι μετράς στην τάση της μπαταρίας; Τα 0.17 απώλεια, είναι κάτι φυσιολογικό, μεσολαβούν διακόπτες, καλώδια, ασφάλειες, διάφορες επαφές κ.ο.κ. που όλα αυτά έχουν μια μικρή αλλά όχι μηδενική ωμική αντίσταση, που τρώει λίγο τάση. Το 12 σκέτο στην μπαταρία σου δεν είναι φυσιολογικό όμως. Ή δεν μετράς με ακρίβεια ή η μπαταρία σου ενδέχεται να μην έχει πλήρες ηλεκτρικό φορτίο.
  12. Κόκκινο με άσπρη ρίγα, έρχεται από τον ανορθωτή +. Κόκκινο σκέτο, μεσολαβεί η ασφάλεια, σε επαφή με το + της μπαταρίας και δίνει προς το κλειδί κι από εκεί μετά πάει στην ασφαλειοθήκη προς όλη την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Και τα δυο αυτά, και η ασφάλεια, έρχονται σε επαφή μέσω της πλάκας που βιδώνει στο πάνω μέρος του ρελέ και ασφαλίζεται με τους δύο πόλους, με το + της μπαταρίας. Πράσινο με κόκκινη ρίγα, λεπτό στο φις, είναι η γείωση που έρχεται στην εντολή του ρελέ, όταν έχεις νεκρά ή έχεις ταχύτητα με πατημένο συμπλέκτη, αυτό κάνει επαφή με την γείωση. Κίτρινο με κόκκινη ρίγα, είναι η εντολή που έρχεται στο ρελέ, όταν κλειδί στο ΟΝ, κιλσουιτς στο RUN και πατάς κουμπί μίζας αυτό φέρνει +12V. Αυτά τα δύο μαζί δίνουν την εντολή στο ρελέ. Το κίτρινο με πράσινη ρίγα που έχεις κυκλώσει, δεν είναι στάνταρ καλώδιο, δεν το έχει το ΑΧ1 μου , δεν φαίνεται για εργοστασιακό εξάρτημα, και ένας θεός ξέρει τι είναι. Το έχει προσθέσει κάποιος στην πλεξούδα. Στην στάνταρ χρωματολογία της Honda ΓΕΝΙΚΑ, κίτρινο με πράσινη ρίγα, είναι το σήμα ΑΠΟ την ηλεκτρονική ΠΡΟΣ το στροφόμετρο. Προφανώς εδώ δεν είναι κάτι τέτοιο, δεν έχει καμιά δουλειά με το ρελέ, και είναι ηλεκτρολογικό καλώδιο πολυκατοικίας, που κίτρινο με πράσινη ρίγα είναι η γείωση στις μπρίζες, και πάλι δεν έχει σχέση με το ρελέ. Ή βρες στην πλεξούδα που πάει και κρίνε ή απλά άστο ασύνδετο και προστατευμένο και βλέπουμε. Οι πόλοι στο ρελέ, προφανώς είναι Β=Battery και Μ=Motor=Μιζα. Ξαναλέω, ο πόλος Β δίνει ΚΑΙ στην ασφάλεια κι από εκεί στο κόκκινο και κόκκινο-άσπρο.
  13. Το CB400SF που θα αγοράσεις, έχει κατά πάσα πιθανότητα πρώτη άδεια στην Ελλάδα, πριν το 2000, και είναι παραεισαγωγή, αφού δεν εισήχθη ποτέ επίσημα. Πρακτικά αυτό σημαίνει, ότι δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στο ελληνικό σύστημα η ιπποδύναμή του, και το κράτος ΔΕΝ ξέρει τι ιπποδύναμη έχει. Οπότε πέφτουμε σε περίπτωση ''γκριζας ζώνης''. Εμείς ιδιωτικά το ξέρουμε ότι το CB έχει ιπποδύναμη πάνω από το όριο του Α2, αλλά το κράτος ΔΕΝ το ξέρει. Συνεπώς, βγάζεις το Α2 σου, παίρνεις το CB400SF σου, ασφαλίζεις στην ασφαλιστική με το διπλωμά σου και την άδεια κυκλοφορίας, και είσαι ΝΟΜΙΜΟΣ, το κράτος δεν μπορεί να σου πει γιατί οδηγείς με Α2 μηχανή που είναι Α. Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα, δεν υπάρχει το CB400SF στις λίστες του υπουργείου και τρέχα γύρευε ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΜΑΣ αυτήν την φορά. Στο μηχανολογικό που θα πας, ζήτημα να ξέρουν το 1% από όσα λες. Θα σε κοιτάξουν ωσάν εξωγήινο και θα σου πουν κάτι άλλο, γιατί δεν θα καταλάβουν τι λες. Γνώμη μου, τζάμπα κόπος. Απλά πάρε το CB και κυκλοφόρα, πάντα προσεκτικά, πάντα συνετά.
  14. Σκοτωθήκαν όλοι στην Βοήθεια. Μακάρι να μπορούσα, αλλά είμαι Αττική. Αν θέλεις να δεις κάτι σε Ανατολική Αττική ή Αθήνα, στείλε ΠΜ σε εμένα κατευθείαν, μην ανοίξεις καν θέμα.
  15. Γελάω νευρικά, σαν τον Alec Baldwin στο The Shadow. Το γιατί, θα το καταλάβετε, όταν δείτε το ΔΙΚΟ ΜΟΥ AX1 που προσπαθώ να ζωντανέψω (για αρχή), που το δικό σου είναι σαν βιτρίνας σε σύγκριση. Κάτι μου λέει, θα κάνω εγώ το νέο σου ''ρεκόρ''