FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5372
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    66

FlyingInADream last won the day on July 4

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

8614 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

11374 προβολές προφίλ
  1. Δεν ξέρω τι φαντάστηκες και το έγραψες αυτό, πάντως ΜΥΘΟΥΣ που δεν ισχύουν, δεν διαδίδω. Επίσης αυτό, ''Άδειο κατά την 6μηνη αδράνεια της μοτό απαγορεύεται (σε στάση)/ επαγρύπνηση για γέμισμα αμέσως μετά το λαμπάκι( κατά την οδήγηση).'' δεν βγάζει καν λογικό νόημα.
  2. Άμα μείνει τελείως άδειο το ντεπόζιτο, μένεις ούτως ή άλλως, οπότε δεν φθείρεται καμιά αντλία.
  3. ''Έλα Μάρκο, ναι ναι το ξέρω είναι κλειστό το Δελφινάριο τώρα, σου έχω συγραφέα από Σεπτέμβριο, θα τα πετάς οπλοπολυβοληδόν λέμε''
  4. Εγω θα προτιμουσα το εφε τρε. Αλλα γουστα ειναι αυτα. Καλοταξιδο κ απεφτο, να το χαρεις.
  5. Υπαρχουν και σε κινεζολεντ αυτες με τα "κορδονια". Στην περιπτωση που οντως δεν κυκλοφορει ο αερας, μπορω βεβαια να ενωσω μηχανικα το ιδιο το καβουκι, να γινει ολο μια μεγαλη ψυκτρα, μια κ ειναι μεταλικο, αρα καλος αγωγος κ διαχυτης θερμοτητας.
  6. Όχι, απλά να είναι τα στρογγυλα, το 13 νομίζω αλλάξανε, και δεν ήταν πια στρόγγυλα, ήταν άλλο σχήμα.
  7. Ερώτηση προς κατόχους Street triple με τα γνωστά στρόγγυλα διπλά φανάρια, δλδ αυτά: Ξέρει κανείς, αν έχουν χώρο μέσα από το καβούκι, να μπει λάμπα LED, που οι λάμπες LED έχουν μια πρόσθετου όγκου ψύκτρα; Θα κλείνει το καβούκι με μια LED; Ή είναι ίσα-ίσα για την κλασσική Η4 πυρακτώσεως;
  8. Δεν προλαβαίνει, έχει άλλες προτεραιότητες τώρα, να ανταγωνιστεί την Honda στα MotoGP.
  9. Κάνεις ότι και οι μέτριες γκόμενες, που φαίνονται Θεές με τον τρόπο τους. Τραβάς μερικά ινσταγκραμικά πλάνα, σε διάφορες ''ηρωικές'' θέσεις το XT κι εσύ (στο βουνό, στο δάσος, στην καφετέρια, στην παραλία κ.ο.κ.) , τα ανεβάζεις instagram, MRCG και στο προφίλ του Λέρα (σε κάθε περίπτωση πλην του Λέρα, να μην φαίνεται ότι λείπει το μοτέρ, για τον Λέρα ας φαίνεται, πάλι εβραικά τροπάρια θα ψέλνει ούτως ή άλλως), βουνό οι ''σχετικοί'' και τα λάικς λέμε. Αμ πως.
  10. Ο δίχρονος κινητήρας έχει λίγο άλλες τιμές σε αυτά τα θέματα. Θες γιατί ο χώρος κάτω από το πιστόνι, παίζει κι αυτός ρόλο, αφού στην ουσία είναι αεραντλία το κάρτερ; θες γιατί το πιστόνι έχει μεγάλο ύψος, για να κλείνει ανοίγει τις θυρίδες το ίδιο; θες γιατί μιλάμε έτσι κι αλλοιώς για διπλάσιες εκρήξεις από τον τετράχρονο, άρα είναι σαν να έχεις κατά κάποιο τρόπο διπλάσιες στροφές από ότι δείχνει το νούμερο; Οι περισσότεροι δίχρονοι επιδόσεων π.χ. NSR250 είναι τετράγωνοι ή σχεδόν τετράγωνοι παρά λίγο. Για τον δίχρονο, αυτό είναι ας πούμε το υπερτετράγωνό του για ευστροφία ψηλά. Είναι λίγο άλλο πράγμα ο δίχρονος.
  11. Του σκοτωμου υπερτετραγωνα ειναι π.χ. crf450r εχει 96 διαμετρο 62 διαδρομη. Μπας κ εννοεις τα πολυ παλιοτερα διχρονα;
  12. Ωχ, ανάποδα τα έγραψα; Δεν πρόλαβα. Αν το έχει κάποιος mod...
  13. Δεν χάνεις την εγγύηση αν πας σε οποιοδήποτε νόμιμο συνεργείο, σου κάνει την προβλεπόμενη δουλειά και βάλει τα προβλεπόμενων προδιαγραφών αναλώσιμα. Δλδ σου βάζει σφραγίδα ο νόμιμος μάστορας, σου γράφει τι έκανε, κρατάς και καμιά απόδειξη-τιμολόγιο αγοράς των αναλωσίμων, και η εγγύησή σου ισχύει ΚΑΝΟΝΙΚΑ. Η δέσμευση του εξουσιοδοτημένου, έχει πάψει να ισχύει, και τα παραπάνω που σου έγραψα είναι νόμος του κράτους εδώ και μια δεκαετία και βάλε. Θα μου πεις, ποιός ακούει γκρίνιες αν χρειαστεί κάτι στην αντιπροσωπεία (γιατί μόνο αυτό μπορούν να σου κάνουν) , οκ ναι, αλλά να ξέρεις είναι νόμιμο δικαίωμά σου να το πας όπου θέλεις.
  14. Να συμπληρώσω σε αυτό που ρωτάς, όταν ένας κινητήρας έχει μεγαλύτερη διαδρομή από διάμετρο, λέγεται υποτετράγωνος. Όταν έχει ίση διαδρομή με διάμετρο λέγεται τετράγωνος και όταν έχει μικρότερη διάμετρο από διαδρομή λέγεται υπερτετράγωνος. Το τι είναι προτιμότερο, κάθε φορά, εξαρτάται από το τι θέλουμε να πετύχουμε σε ένα κινητήρα. Τι σημασία έχει η διαδρομή; Η διαδρομή είναι ευχή και κατάρα που λέμε. Φαντάσου τον ευατό σου να κάνεις ποδήλατο. Ή να σπρώχνεις ένα μοχλό, ακόμα πιο εύκολο. Όσο πιο μεγάλο το πετάλι, ή το μήκος του μοχλού σου, τόσο πιο πολύ σου ενισχύει την δύναμη που βάζεις. Ένας μοχλός διπλάσιος, θα ενισχύσει δυο φορές την δύναμη που ασκείς. Αυτό γίνεται και με την διαδρομή του κινητήρα, όσο πιο μεγάλη η απόσταση του κομβίου πάνω στον στρόφαλο από τον άξονα, τόσο πιο μοχλός είναι και τόσο πιο ''ενισχύει'' την δύναμη του πιστονιού. Επιπλέον, αν έκανες λίγη θερμοδυναμική στο σχολείο στην Φυσική, θα θυμάσαι ότι όσο πιο μεγάλη είναι η διαδρομή της εκτόνωσης, τόσο πιο πολύ αποδίδει χρήσιμο έργο αυτή. Όσο πιο ταξίδι κάνει το πιστόνι, τόσο πιο καλά εκμεταλεύεται την ενέργεια του καυσίμου. Και να μην το θυμάσαι, δεν πειράζει, ισχύει. Οπότε αν θέλεις ένα κινητήρα που να εκμεταλεύεται ΚΑΛΑ την δύναμη που έχει, και να αποδίδει με καλή απόδοση την ενέργεια του καυσίμου, σχεδιάζεις τον κινητήρα σου, με μπόλικη διαδρομή. Αυτή είναι η ευχή. Η κατάρα όμως ποιά είναι; Η κατάρα είναι ότι κερδίζεις μεν σε μεταφορά δύναμης και απόδοση καυσίμου, όπως και με τον μοχλό του παραδείγματος, χάνεις σε απόσταση. Ναι μπορείς να βάλεις ένα μοχλό 10 μέτρα, και να σηκώσεις μια πέτρα 500 κιλά, με την δύναμη των χεριών σου που είναι π.χ. 50 κιλά. Τι έχασες όμως; Πρέπει να κάνεις ολόκληρο ταξίδι την άκρη του μοχλού. Αυτό ακριβώς είναι η κατάρα της διαδρομής στους κινητήρες. ¨Οταν το ζητούμενο είναι η υψηλή ιπποδύναμη, ο τρόπος να το πετύχεις, είναι να κάνεις όσο πιο πολλές καύσεις το δευτερόλεπτο. Άρα όσο πιο πολλές στροφές ανά λεπτό. Αν έχεις ένα κινητήρα με τεράστια διαδρομή, δεν μπορείς να δώσεις πολλές στροφές, γιατί η αδράνεια του πιστονιού να πηγαίνει πάνω κάτω σε μεγάλη διαδρομή, τα σπάει όλα. Αν όμως έχεις ένα κινητήρα με μικρή διαδρομή, η αδράνεια που δέχονται τα πιστόνια και οι μπιέλες στο μικρό πάνω-κάτω είναι κι αυτή πολύ λιγότερη, άρα αντέχουν περισσότερες στροφές, άρα υψηλή ιπποδύναμη. Για αυτό ένας μονοκύλινδρος 400 κυβικών, με διαδρομή π.χ. 60 χιλιοστά, πάει με το ζόρυ 11000 στροφές, ζορίζεται για παραπάνω. Ένα τετρακύλινδρο όμως 400 κυβικών με διαδρομή 42 χιλιοστά, πάει για πλάκα 16000 στροφές. Το μονοκύλινδρο είναι οικονομικό και έχει ωραίο μπαμ χαμηλά βγάζοντας 35 ίππους, το τετρακύλινδρο δεν έχει και πολύ ζωντάνια χαμηλά, αλλά ψηλά τρελαίνεται και βγάζει 60 ίππους. Ακόμα και παράδειγμα ίδιου κυβισμού-ίδιου αριθμού κυλίνδρων να πάρεις, πάλι δεν αλλάζει το συμπέρασμα, ισχύει το ίδιο. Συνοψίζοντας Θέλεις καλή ενεργειακή απόδοση καυσίμου(ουσιαστικά οικονομία δλδ) , δύναμη στις χαμηλές στροφές (αυτό που λέμε συνήθως λίγο λανθασμένα, ροπή); Μεγάλη διαδρομή, μικρή διάμετρος. Θέλεις μεγάλη ιπποδύναμη, δεν σε νοιάζει η απόδοση καυσίμου και η απόδοση στις χαμηλές στροφές; Μικρή διαδρομή, μεγάλη διάμετρος. Οι κινητήρες που σχεδιάζουν τα εργοστάσια, είναι πάντα ένας συμβιβασμός, τι θέλουμε να πετύχουμε. Αυτά, αν έχεις πιο εξειδικευμένη ερώτηση, ρίχτην.
  15. Καλά εσύ κάνε και γύρο Αλπεων από Εθνική και τούνελ. Τα πάσσα και τα ορεινά, άστα για τους τσιφούτηδες, τέτοιοι είναι, ας πρόσεχαν.