FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4600
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    48

FlyingInADream last won the day on May 20

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

7634 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5198 προβολές προφίλ
  1. Ναι, έχω να προτείνω και μάλιστα πολύ πιο σημαντικό από ''φουλ μπομπε πιστόνια σε χαμηλωμένη κεφαλή'' (γελάει ο κόσμος, ούτε που ξέρεις τι είναι αυτά ε; ). Προτείνω: σταμάτα να ασχολείσαι με ψευδοκουλτούρες. Βρες κάτι σημαντικό στην ζωή σου.
  2. Ναι αλλά εσύ τις άρχισες
  3. αααα έτσι;
  4. 5. στο φούρνο με πατάτες ή εναλλακτικά γίγαντες πλακί με πιπεράκι μπόλικο. 6. ο μάστορας κάνει ''αγγέλους''
  5. Νικόλα, καλό θα ήταν, σε όλα αυτά να σε βοηθάει κάποιος που ξέρει από τέτοια πράγματα. Η διπλάσια διάμετρος σε σωλήνα, είναι τετραπλάσια διατομή, γιατί στο εμβαδό πάει στο τετράγωνο η ακτίνα. Ακόμα κι έτσι όμως, δείχνει (με την καλή την έννοια) την μηχανολογική σου αφέλεια, ο συλλογισμός σου. Οι διατομές των εξατμίσεων, τα μήκη των σωλήνων, πως αυτά ταιριάζουν, πως συντονίζονται κ.ο.κ. είναι ολόκληρη επιστήμη, και σε καμία περίπτωση δεν πάνε με την λογική ''διπλάσια καυσαέρια, άρα άμα βάλω διπλάσια διατομή, είμαι εντάξει''. Να σκεφτείς κιόλλας ότι ΔΕΝ περνάνε τα διπλάσια καυσαέρια (δεν κάνουν ταυτόχρονα εξαγωγή οι δύο κύλινδροι, άρα όσο καυσαέριο πέρναγε από τον κάθε σωλήνα, την ώρα που πέρναγε στο σύστημα με δύο σωλήνες, ΠΑΛΙ, τόσο περνάει όσο περνάει και στον μονό σωλήνα. Η σωστή λέξη είναι καρμπυρατέρ, εκ του αγγλικού carburator. Ναι, εννοείται ότι αλλάζοντας πράγματα στο σύστημα, θέλεις και άλλη ρύθμιση. Στην περίπτωσή σου, κατήργησες το φιλτρόκουτο, άλλαξες την ροή του αέρα, άρα έβγαλες εκτός εύρους λειτουργίας που είχε υπολογίσει ο κατασκευαστής το μίγμα βενζίνης-αέρα σου. Το ίδιο θα συμβεί και στην αλλαγή στο σύστημα εξαγωγής. Είναι ολόκληρη επιστήμη όλα αυτά, δεν είναι εύκολα. Δεν στο λέω για να απογοητευτείς, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, όλοι αυτοί οι customizers που βλέπεις, με τα λαμπερά ανωδιωμένα χωνιά στις εισαγωγές, τα εφφετζίδικα φίλτρα κ.ο.κ. που φαίνονται πολύ ωραία στις φωτογραφίες, την δουλειά του εργοστασίου ΔΕΝ την πετυχαίνουν στην λειτουργία του κινητήρα. Μπορεί σε κάποιες στροφές το μοτέρ να λειτουργεί καλύτερα, στην γενική κλίμακα όμως, χάνει σε άλλες περιοχές και ΣΠΑΝΙΑ το πετυχαίνουν να ρυθμιστεί σωστά. Καλή συνέχεια
  6. Και να ήταν και FZR καλά θα ήταν. Αυτό εδώ, είναι το FZR.
  7. Η ελληνική κατασκευή, είναι εμπνευσμένη από τα gape βίντεο του pornhub; Γιατί butt plug σε σέλα, πρώτη φορά βλέπω
  8. Καρμπυρατέρ, κάνει σέρβις ΑΚΟΜΑ και ένας ερασιτέχνης, αρκεί να έχει τα βασικά εργαλεία για να φτάσει στα καρμπυρατέρ, σπρέι καθαρισμού, αέρα με πίεση, και για τον συνχρονισμό, μηχάνημα συνχρονισμού. Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι δύσκολο, και για επαγγελματία, δεν το συζητάμε, ότι θα τα έχει όλα αυτά...εύκολα. Και τι να πάθει ένα καρμπυρατέρ; Να βουλώσει ζιγκλέρ από βρωμιές, να μπλοκάρει κανά φλοτέρ, να φαγωθεί κανάς αυλός από τα χρόνια ή καμια βελόνα, και στην χειρότερη όλων, να σκιστεί καμιά μεμβράνη. Στα αλήθεια τώρα, γράφετε ότι δεν υπάρχει μηχανικός να ασχοληθεί με τέτοια πράγματα; Τι δουλειά κάνουν δλδ οι μηχανικοί; Χτυπάνε το γιαούρτι; ----- Αντίθετα, σέρβις σε ψεκασμό, χαιρέτα μας τον πλάτανο ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ. Ναι, δεν θα κάτσει τόσο συχνά όσο στα καρμπυρατέρ, αλλά όταν θα έρθει η ώρα του... Και άιντε καλά να βγάλει μια βλάβη, να δεις τον κωδικό λάθους, να αλλάξεις το εξάρτημα που λέει ο κωδικός λάθους, και έτοιμο, αν πάθει κανά γκρέμλιν ο ψεκασμός από αυτά που δεν βρήσκονται, δεν φαίνονται, δεν βγάζει η διάγνωση και όμως η μηχανή έχει πρόβλημα, τι κάνεις οεο; Άμα θέλει αντλία βενζίνης, που θα θέλει μετά από 15 χρόνια ή θα χρειαστεί σύντομα, και έχει 600 ευρώ γνήσια και 300 μεταχείρω, τι λέμε μετά για τον ψεκασμό οεο; Μην θεοποιείτε τους ψεκασμούς, ΔΕΝ είναι πάντα καλύτερο να έχεις ψεκασμό. Κάθε εφαρμογή έχει τα πλεονεκτήματά της και τα μειονεκτήματά της.
  9. Ψευδές.
  10. Απορία το έχω τι πάει να πει ''ελαφρωμένο στον άγγελο''. 1-είναι ορολογία των παπάκηδων και ''αγγελος'' είναι κάποιο μέρος του εξαρτήματος 2-είναι κάποιος τοπικός μάστορας φημισμένος για τα ελαφρώματά του (σε ευρώ) 3-μια και είναι μαθηματικά βέβαιον το τέλος της όλης κατασκευής, αναφέρεται στον μεταφυσικό άγγελο που θα υποδεχθεί τα πράγματα στον παράδεισο των παπομοτέρ. 4-το ζονκ ψηφίστε και κερδίστε
  11. Και να αντιγράφεται, που να ξέρει ο κλέφτης την εξτρά πολυπλοκότητα. θα παιδευτεί, θα παιδευτεί, δεν θα ανοίξει ποτέ το μοτέρ, θα φύγει. Ή θα φέρει το lazer. Είναι όπως όταν πας και βάζεις λάθος τις μπουζόπιπες στο αυτοκίνητο. Άιντε να σκεφτεί ο κλέφτης τι έχεις κάνει, θα παιδευτεί, θα παιδευτεί, δεν θα πάρει μπροστά ποτέ, και θα το παρατήσει.
  12. Δε βαριέσαι. Τι είναι το θέμα, τι είναι το ζουμί του.
  13. Αθλιότατη μηχανολογία το μοτέρ του supermono αλλά δεν παύει να ήταν μια φανταστική ιδέα η συνολική μοτοσυκλέτα. Ένα ελαφρυ στριτ μονοκύλινδρο, για την κατηγορία SoS (sound of singles). Eίδαμε και άλλα, ακόμα πιο όμορφα μονοκύλινδρα SS τότε, όπως το πανέμορφο, με πλαίσιο πολύ παρόμοιο με TZR και κινητήρα 660, SZR660. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_szr660 95.htm http://www.visordown.com/features/to-the-crusher-yamaha-szr660 Σάπιζε ένα τέτοιο το 2008 στα κεντρικά της Ηλιοφιλ (Triumph) όταν ήταν στην λεωφόρο Αμαρουσίου. Λέω σάπιζε γιατί δεν ήταν σε εμπορική κατάσταση, ήταν απλά μια σαβούρα πίσω από το συνεργείο, στα πεταμένα μοτό, αλλά όταν είχα ρωτήσει πόσο το δίνουνε, μου είχανε πει μια εξωφρενική τιμή τύπου 3000 ευρώ και μου έφυγε το ενδιαφέρον. Λογικά, ακόμα στις αποθήκες θα το έχουνε, αν δεν αλλάξανε τροπάρι στην τιμή.