FlyingInADream

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5708
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    87

FlyingInADream last won the day on March 24

FlyingInADream had the most liked content!

Πόντοι

9081 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος FlyingInADream

  • Κλάση
    Γραναζωτός

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://forcev4.blogspot.gr/

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Μεσόγεια
  • Ενδιαφέροντα
    Αποφυγή γραφειοκρατίας κάθε είδους, τσούλημα τυρόμπαλας από το λόφο του Βαραμπά, παρενόχληση όμορφων ταμειατζούδων στο Σκλαβενίτη, θανατερές ατάκες σε ύφος James Bond, κατασκευή stealth προσωπικού αεροσκάφους. Μόνο ένα από αυτά είναι ψέμμα.

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12904 προβολές προφίλ
  1. Αυτό που σου έγραψε ο costikos μόλις. Από την άλλη υπάρχει και το επιχείρημα, μετά από τόσα χρονια, ότι ράγισμα ήταν να βγάλει, το έχει βγάλει και έχει αντιμετωπισθεί. Μπορεί και να ζητήσει κάτι το μοτέρ, μπορεί αυτό να παλεύεται και χωρίς να σε ενοχλεί πολύ (π.χ. μια μικρή κατανάλωση λαδιού ή μια μικροδιαρροή λαδιου, ε ζεις με αυτό και τέλος) , μπορεί και να μην παλεύεται και να θέλει χέρι στην τσέπη (π.χ. να θέλει άλλαγμα μέσα του πράγματα το μοτέρ). Σκέψου και το εξής, ε για αυτό το παίρνεις και 600 ευρώ, αν ήθελες εγγύηση-αξιοπιστία-καινουργίλα, ε δώσε σχεδόν 6000 ευρώ και πάρε κανούριο CRF250L που είναι το αντίστοιχο σε σημερινό. Όλα επιλογές είναι και κάθε τι, έχει τις συνέπειές του.
  2. Να μην ακούγεται κάτι ενοχλητικό όταν δουλεύει ο κινητήρας, να μην βρωμάει ο τόπος λαδίλα όταν δώσεις μερικές ξερογκαζιές, να μην είναι λούτσα ο κινητήρας στα τρεγμένα λάδια (αλλά ούτε και αφύσικα λαμπίκο, κι αυτό ύποπτο είναι, ότι τρέχει και το έπλυνε πριν στο δείξει), να έχει σταθερό ρελαντί, να μην σβήνει όταν επιστρέφει στο ρελαντί από ξερογκαζιές ούτε να κάνει αστάθειες, να στροφάρει πρόθυμα κι ωραία χωρίς κομπιάσματα και μπερδέματα. Επίσης δες αν γίνεται να στο βάλει μπροστά από κρύο, μην στο φέρει εκεί ζεστό. Κάντο βόλτα 10' να ζεσταθεί πλήρως, ώστε να το έχεις ακούσει ΚΑΙ κρύο πως κάνει ΚΑΙ ζεστό. Δες γενική εικόνα, δες φθορές και αταξίες, πράγματα εκτός θέσης, αλλαγμένα, καλώδια φθαρμένα, κρεμασμένα κ.ο.κ. ότι τέτοιο δεις, σημαίνει ότι ίσως θα χρειαστεί περιποίηση ή και κόστος οικονομικό. Κάνε ένα τρέξιμο γύρω γύρω τον σκελετό με τα μάτια σου, για σπασίματα, κολλήσεις που δεν είναι του εργοστασίου, δες βάσεις μοτέρ, κοίτα βίδες μοτέρ και παξιμάδια, είναι εντάξει σαν να μην έχουν λυθεί ποτέ, ή μια φαγωμάρα από τα λυσίματα και άλλα αντί άλλων; Βάλε χέρι στο πηρούνι στην περιοχή κάτω από την κάτω τιμονόπλακα, είναι ίσιο στην αίσθηση το καλάμι ή κάνει τίποτα ζάρες πιυ σημαίνει έχει στραβώσει και το έχουν ξαναισιώσει; Πάει ίσια το μοτό (σε ίδιο δρόμο) αν αφήσεις τα χέρια από το τιμόνι ενώ πας με κανά 60ρι; Φρενάρουν αποτελεσματικά και τα δύο φρένα; Δουλεύουν όλοι οι Λεβιέδες ομαλά κι ωραία χωρίς τριξίματα και κολλήματα; Τα αναλώσιμα έχουν κόστος, όχι μεγάλο αλλά μαζεύονται. Αν θέλει και λάστιχα, θέλει και μπαταρία, θέλει και σέρβις, θέλει και αλυσιδογράναζα, θέλει και τσιμούχες το πηρούνι, και κάτσουν όλα μαζί, νάτο το 300-350ρι. Δες να έχει πλήρη τον εξοπλισμό δρόμου φώτα-καθρέπτες-φλας-κόρνα και να λειτουργούν όλα. Δες να έχει ΚΤΕΟ και ρίξε μια ματιά τι παρατηρήσεις μπορεί να έχουν γράψει. Αν χρωστάει ΚΤΕΟ, φτάνει μέχρι 65 ευρώ μαζί με το πρόστιμο, να το τακτοποιήσει ο πωλητής (δεν γίνεται μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ σε ισχύ, έτσι κι αλλοιώς). Εννοείται τσεκάρεις αριθμό πλαισίου στην άδεια να είναι ο ίδιος με αυτόν που είναι χτυπημένος στο πλαίσιο. Γενικά κοίτα το μοτό να είναι ευχάριστο στην λειτουργία του, να μην κάνει δλδ σε κανένα τομέα κάτι περίεργο, δύσκολο, ασυνήθιστο, ενοχλητικό κ.ο.κ. Πρέπει να είναι σε όλα λουκούμι.
  3. Μπας και υπερβάλεις στα νούμερα; 2000 ευρώ μείον 600, θα πάει δλδ 1600 ευρώ ένα rebuild σε αερόψυκτο μονοκύλινδρο;
  4. To μονόμπρατσο όλο το χρήμα. ΘΕΛΩ! (το μονόμπρατσο, όχι το υπόλοιπο)
  5. Ιιιιιιι 666, ΙΙΙΙΙΙΙ 666!
  6. Το διάβασα. Έχουμε συνηθίσει στις μέρες μας λίγο κείμενο, πολλές φωτό. Η εποχή που όλα είναι σαν βιντεοκλιπ, γρήγορα. Το δικό σου, μια αφοσίωση την ήθελε. Μακάρι να πάω κι εγώ κάποτε.
  7. Το WRE τι κινητήρα έχει; Yamaha ή κάποιας άλλη εταιρίας;
  8. Είναι πλήρες, δεν του λείπουν τα πλαστικά (στο μοντέλο αυτό καλύτερα να μην έχει κινητήρα, παρά να λείπουν πλαστικά) και φαίνεται αξιοπρεπές, όσο μπορεί να φαίνεται στις φωτογραφίες βεβαίως-βεβαίως.Αν δεν είχα ήδη...δύο... θα το χτύπαγα. Κανά δυό που μου έχετε πει εδώ μέσα ότι ψάχνετε για NC30 ορίστε, να η ευκαιρία.Λεπτομέρεια: Από όσο φαίνεται είναι VFR400RK-NC30 όπου φυσικά Κ=VinModelYear 1989, με απλό πηρούνι με ρύθμιση προφόρτισης μόνο και αμορτισέρ χωρίς εξωτερικό δοχείο αζώτου με ρύθμιση προφόρτισης σε 7 διακριτές σκάλες . Τα L,M,N (90-91-92) είχαν άλλο πηρούνι με cartridge και επιπλέον ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, και άλλο πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρύθμιση προφόρτισης με παξιμάδια αβαθμίδωτα. https://www.car.gr/26953083-honda-vfr-400-r-vfr-400r Διευκρίνηση: Ούτε τον ξέρω, ούτε έχω καμιά σχέση με τον πωλητή.
  9. Πέφτει μόνο του εκεί που πας, μην σκας. Ξεκολάνε οι βάσεις των συνδέσμων της τιμονόπλακας απο τα ''καλάμια'' και ο τροχός ψηφίζει ανεξαρτησία τόσο αποφασιστική που θα έμενε περήφανος ο George ο Washington ο ίδιος. Μπι Εμ Ντάμπλγιου ριεεεεεε
  10. Με άλλα λόγια, δεν έχει πρόβλημα και θέλεις να αποκτήσει.
  11. Αν είναι χαλασμένη η μηχανή και θα την πάμε σπρωχτη, αθλητική δραστηριότητα.
  12. Να αρχίσουν να σου αρέσουν αυτές που ΔΕΝ είναι στο Θεό. Συνήθως είναι και καλύτερες μοτοσυκλέτες οδηγικά, από τις γκαμήλες που ανέφερες.
  13. Τα γράφεις πολύ ωραία και δεν έχω να προσθέσω κάτι επί του θέματος. Μόνο για αυτό: Τραγική ειρωνία, είναι όρος της θεατρικής λογοτεχνίας, όταν συμβαίνει το φαινόμενο, ο ήρωας να αγνοεί μια κατάσταση, που εμείς οι αναγνώστες-θεατές γνωρίζουμε. Για παράδειγμα, ο ήρωας ψάχνει τον πατέρα του, ενώ εμείς ξέρουμε ότι έχει πεθάνει ο πατέρας του και άρα τον ψάχνει αδίκως. Στο δικό σου είναι απλά ''Το τραγικό είναι πως αυτό το κοινωνικό....'' Αυτό μόνο, έτσι για του λόγου το αληθές.
  14. Κάποιος έχει επιλέξει να μην βλέπει τα ποστ μου, ολοφάνερα.