xrv

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος xrv

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0
  1. πολυ εξυπηρετικος και αψογος, συστηνεται ανεπιφυλακτα
  2. αν και ειχα πει οτι δεν θα ξαναεγραφα σε αυτο το φορουμ (το διαβαζω ομως), θελω να κανω μια ερωτηση ,μηπως υπαρχει καποιος τροπος ωστε να μπορω να δω τι εχω ψηφισει σε αυτη την ψηφοφορια?
  3. φιλε ΑΛΧ απο το βλοσηρο σου υφος καταλαβα οτι ενοχληθηκες πολυ απο τα γραφομενα μου ας παρουμε ομως τα πραγματα απο την αρχη ,εγω εγραψα σε ενα ποστ την προσωπικη μου εμπειρια απο την δικια μου μηχανη και την μηχανη του αδελφου μου οσο αναφορα το θεμα και την γνωμη για τα ευρωπαικα ον οφ . σωστη η λαθος αυτη ηταν η γνωμη μου δεν απευθυνθηκα σε κανεναν, δεν μειωσα κανεναν, και ερχεσε μετα εσυ και μου απαντας προσωπικα εμενα οπου εισαι ενας ανθρωπος που δεν σε ξερω, δεν σε εχω δει ποτε, δεν σου εχω απευθυνει ποτε το λογο, και μου ζητας να με φερεις σε επαφη με ενα γνωστο σου που εχει gs 1100 με 240000χιλ μοντ95 και ταξιδευει με 200 δικαβαλος και τριβαλιτσος και αν μπορω να ψαξω να βρω και εγω κατι αναλαγο και τι θα γινει μετα δηλαδη????τελως παντων μου φανηκε η ολη εικονα τουλαχιστον κωμικη, και την διακωμοδισα (ειρωνευτικα αν θες) και εγω.Τελος και για να μην το κουραζουμαι αλλο το θεμα επειδη απο οτι βλεπω εισαι απο τους ιδρυτες του φορουμ (με 3434 ποστ) οποτε ειναι χωρος που λειτουργει οπως θες εσυ, το σεβομαι και δεν προκειται να σου ξαναδημιουργησω προβλημα και δεν προκειται να ξαναγραψω τιποτα (ετσι και αλλιως σπανια εγραφα 11 ποστ ) το ΘΕΜΑ για μενα θεωρηται ληξαν καλα να περνατε ολοι
  4. Eνταξει φιλε μου με συγχωρεις για την ενοχλα μια κουβεντα ειπαμε δεν θα το ξανακανουμε εχεις την καλυτερη μηχανη του κοσμου, και οταν βρω και εγω λεφτα καμια 15αρια χιλιαδες θα παω να παρω και εγω μια που να καιει λαδι. Τωρα σας αφηνω, παω στο μαστορα το αφρικα γιατι εχει προβλημα.......
  5. το αφρικα που εχω ανεβαζει θερμοκρασιες μες την πολη και φτανει λιγο πριν το κοκκινο και αναβει το βεδιλατερ αλλα δεν τρεχει τιποτα, βεβαια ειναι παλιας τεχνολογιας και δεν καιει ουτε 1μλ λαδι καθε 6000 χλμ που τα αλλαζω, ουτε νερα θελει συμπληρωμα, σαν τα καινουργιας τεχνολογιας (ευρωπαικα) ον οφ παντως και το busa του αδελφου μου ανεβαζει πολυ ευκολα θερμοκρασια μεσα στην πολη και το βεδιλατερ δουλευει υπερωριες σε σχεση με το αφρικα αλλα ειναι και 1300 κυβικα, μην ξεχναμε και τι θερμικη αποδοση εχουν, και τα busa δεν φτιαχτικαν για αστικες μετακινησεις. 2 χρονια τωρα δεν του εχει παρουσιασει καποιο προβλημα
  6. τι μου θυμισες....... ειχα το rg250 walterwolf τη μονη μηχανη απο οσες ειχα που θα ηθελα να την ειχα ακομη για να ξεκινηση ηθελε 3 με 4 χιλιαδες στροφες μεχρι τις 7000 μουλαρι πηγαινε σα πενηνταρι και απο εκει και πανω τελικη 185 χαω
  7. φιλε stzog ημουν σαφεις ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ολα τα μονοκυλινδρα απλα ειναι χειροτερα στην ασφαλτο
  8. για γραψτε μηχανες που να πηγαινουν καλυτερα και ασφαλτο και χωμα απο την "ξεπερασμενη"αφρικα εκτος απο το κτμ 950 που κανει και 14000
  9. Αν και εχω αφρικα θα σου προτεινα να κοιταξει κανα πιο καινουργιο τρανσαλπ σε μεταχειρισμενο γιατι η αγορα μετ/σμενου ειναι τζογος οποτε οσο πιο καινουργιο τοσο λιγοτερος ο τζογος και ειναι και αλεξισφερο το μοτερ του. τωρα αμα βρει αφρικα που να ξερει το παρελθον του ας το παρει αφοβα εγω το προτιμω απο το τρανσαλπ(ειμαι και 1.97) Τωρα κατα ποσο ξεπερασμενο ειναι το αφρικα αυτο το σηζηταμε ,αληθεια για γραψτε μηχανες που να πηγαινουν καλυτερα και ασφαλτο και χωμα απο το αφρικα εκτος απο το κτμ 950 που κανει και 14000 και η αξιοπιστια του δεν ειναι το δυνατο του σημειο απο οτι ακουγεται....... ΥΣ εγω το δικο μου δεν το πουλαω
  10. Να ενα καλο(απο τα καλυτερα) σαιτ για αυτοκινητα για ενημερωση και κριτικη και τζαμπα http://www.myworld.gr/browse/2692
  11. μια απορια για αυτο το πινακα εχω, οποια τεστ φραναρισματος εχω δει μετρανε την αποσταση και οχι τον χρονο,και το αλλο που παρατηρησα ειναι οτι το thruxton φρεναρει καλυτερα απο μια fireblade .Τωρα για τη ψηφοφορια δεν μπορω να ψηφισω καμια γιατι ολες μου αρεσουν και δεν στραβωνω με κανενα ειδος μηχανης
  12. κοιτα φιλε jaVaneZe αυτο που σου ειπα να προσεξεις ειναι απο προσωπικη πειρα και θα σου πω την ιστορια ολη για να καταλαβεις. φιλος ειχε TDM 03 (καινουργια) ειχε βαλει ακραπες και φιλτρο μετα απο λιγο καιρο οταν πηγαινε για καποια χιλιομετρα με χαμηλες στροφες και σταθερο γκαζι, χαλαρη βολτα για να καταλαβεις εκτος πολης αρχιζε και μπερδευε η μηχανη και εσβηνε καμια φορα.Και τι δεν εκανε, και που δεν την πηγε, εξουσιοδοτημενα να ρυθμισουν εγκεφαλο, δυναμομετρησεις , εβαλε power commander κατεβασε χαρτες απο ιντερνετ, τιποτα ολα μηδεν συνεχισε να κανει αυτο το προβλημα ποτε λιγοτερο και ποτε περισσοτερο ,τελικα στο ψαξιμο αυτο βρηκαμε και αλλους με TDM 900 με το ιδιο προβλημα οι οποιοι και αυτοι εψαχναν. υποψιν οτι η μηχανη πηγαινε μια χαρα ανοιγματα ,τελικες ολα οκ επρεπε να στο πουν οτι εχει αυτο το προβλημα και να κανεις τις συγκεκριμενες κινησεις για να το καταλαβεις αλλιως δεν το παρουσιαζε . Τελικα επειδη βαρεθηκε (και του ειχαν σπασει και τα νευρα) και ειχε και την ανεση, τις εβαλε μαμισιες εξατμισεις ,φιλτρο εβγαλε το power commander (το προβλημα συνεχισε) και πηγε και την εδωσε ανταλαγη σε μαγαζι και πηρε αλλη μηχανη(αλλη μαρκα και μοντελο). Για την ιστορια τη μηχανη την πηγαν μια βολτα την βρηκαν μια χαρα, εξωτερικα ηταν αγρατζουνιστη ολα οκ πουληθηκε μετα απο λιγο καιρο ............ ΥΣ 7000 ευρα την εδωσε 2 χρονων μοντελο......... ευκαιρια
  13. εγω φιλε δεν θα σου προτεινω τι μηχανη να παρεις, αμα ξερεις τι θελεις και τι ζητας τοτε θα παρεις και την καλυτερη (για σενα). Για το μονο που θα σου πω την γνωμη μου ειναι η επιλογη αναμεσα σε μεταχειρισμενο η καινουργιο. Αν δεν αλλαζεις την μηχανη σου συνεχεια και την κρατας , χιλιες φορες καινουργιο φιλε και ας παρεις "λιγοτερο" μηχανακι.Εχω αλλαξει 6 μηχανες μονο την τελευταια την πηρα καινουργια, ηθελα και εγω οσο καλυτερη μηχανη γινοταν με τα (λιγα) λεφτα που ειχα ,δυνατοτερη ,γρηγοροτερη κτλ και οι 5 που πηρα ολες την ιδια ιστορια ,μου στοιχισαν παραπανω απο οτι νομιζα και στο τελος πληρωνα περισσοτερη μηχανη απο οτι ειχα. Και με το καινουργιο θα μου πεις χανεις λεφτα αλλα η διαφορα ειναι οτι τα λεφτα που χανεις τα εχεις γλεντισει εσυ και οχι ο προηγουμενος ιδιοκτητης.εγω αφου καταφερα και πηρα καινουργια δεν προκειται ποτε πια να ψαξω μεταχειρισμενη. Για τις μηχανες που αναφερεις τωρα εχω να σου πω τα εξης CBF δεν εχω ιδεα ,δεν το εχω καβαλισει ποτε ουτε το ειχε καποιος γνωστος μου TDM900 το εχω καβαλισει αρκετα, ωραιο μοτερ ροπατο πρεπει να εχει απο τις καλυτερες ρεπριζ στην κατηγορια του, ασαφες λιγο το μπροστινο και σε συναρτισει με τα δυνατα φρενα του, θελει προσοχη στο βρεγμενο και το γλυστερο οδοστρωμα .Αν ειναι να δοκιμασεις καποιο, εκτος απο τα ανοιγματα που θα του κανεις, πηγαινε το για κανα 10 λεπτο με 2000 σαω με σταθερο γκαζι, μπορει να σου κανει μπερδεματα ο ψεκασμος ιδιως αν φορανε εξατμισεις και φιλτρο FAZER 1000 το εχω οδηγησει μια φορα, ανετη θεση οδηγησεις για μενα, δυνατο μοτερ, γενικα για τη λιγη ωρα που την πηρα μου αφησε καλες εντυπωσεις δεν ξερω τιποτα αλλο. ΥΣ οσο αφορα τα μεταχειρισμενα παντα υπαρχουν και οι ευκαιριες και οι καλες αγορες αλλα ειναι οι εξαιρεσεις που απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ