bikefun

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    179
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2815 Excellent

Σχετικά με το μέλος bikefun

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2848 προβολές προφίλ
  1. Σ' ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!
  2. Τελικά κατέληξα κι αγόρασα το HJC FG-17! Φαίνεται πολύ καλό για τα χρήματά του. Κατέληξα στο μέγεθος medium τελικά σε σχέση με το small που φοράω συνήθως. Το small με πίεζε (όχι μόνο στο συγκεκριμένο αλλά και στο GIVI) στο μέτωπο. Οπότε αγόρασα το medium το οποίο έχει ίδιο κέλυφος στα xs, s, m και παράγγειλα μαξιλάρια για τα μάγουλα medium ώστε να πετύχω την καλύτερη δυνατή εφαρμογή σταθερότητα χωρίς ενοχλήσεις. Για το υποσιάγωνο που αναφέρω, για εμένα είναι ανεπαρκές για χειμώνα, προτιμώ κάτι τελείως κλειστό, όχι διάτρητο. Κατά τ' άλλα φαίνεται αρκετά "αεράτο" και με κλειστούς αεραγωγούς/ζελατίνα, πιστεύω ότι με πατέντα στο υποσιάγωνο κι εφαρμοστά μαξιλάρια στα μάγουλα θα διορθωθεί αρκετά...
  3. Λοιπόν, το δοκίμασα κι όντως είναι καλό για τα χρήματά του! Με προβληματίζει μόνο το βάρος καθώς και το (ανεπαρκές για κρύο) υποσιάγωνο... Το υποσιάγωνο με πατέντα μπορεί να βελτιωθεί, το βάρος όχι. Υπάρχει κάποια πρόταση για αντίστοιχης ποιότητητας, ελαφρύτερο, για όρθια θέση οδήγησης, έστω κι ακριβότερο?
  4. Σ' ευχαριστώ πολύ, θα πάω να τα δοκιμάσω σύντομα!
  5. Άλλα κόλπα... http://www.igata.gr/epsilonpiiotakappaalphaiotarho972tauetataualpha/5347735
  6. Οκ, σ' ευχαριστώ! Το βασικό ζητούμενο σε αυτή την επιλογή μου είναι η ασφάλεια (ανεξαρτήτως του τί οδηγάει κάποιος, επιδιώκει να αγοράσει κάτι που να τον καλύπτει σε περίπτωση ατυχήματος) και η ευχρηστία/άνεση (βάρος, εφαρμογή κλπ). Έχεις να μου προτείνεις κάποιο άλλο κράνος ανάλογου κόστους ή και πιο οικονομικό?
  7. Λοιπόν, επανέρχομαι με τις εξελίξεις ώστε να κατευναστούν τα πνεύματα! Πήγα για 2η φορά στο (γνωστό) κατάστημα (της Πέτρου Ράλλη) όπου είχα αγοράσει το κράνος, η εξυπηρέτηση ήταν περισσότερο από επαρκής: - Δοκίμασα εν κινήσει το ίδιο το κράνος που είχα αγοράσει με τοποθετημένο ένα υφασμάτινο φίλτρο εσωτερικά στην οροφή. - Δοκίμασα ένα διαφορετικό κράνος AGV K5 ώστε να φανεί αν το δικό μου ήταν ελαττωματικό. - Δοκίμασα το AGV K5 SV. Σε όλες τις περιπτώσεις -με κλειστούς αεραγωγούς και κλειστή ζελατίνα- είχα την ίδια ακριβώς ενόχληση: ένα ρεύμα αέρα στην κορυφή του κεφαλιού μου. Από το κατάστημα μου πρότειναν να διαλέξω άλλο της αρεσκείας μου αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι (AGV, SHARK). Έγινε επιστροφή χρημάτων παρ' όλο που δεν ήταν ελαττωματικό. Προσωπικό συμπέρασμα: Η (όρθια) θέση οδήγησης στο παπί, σε συνδυασμό -πιθανόν- με το σχήμα/μέγεθος του κεφαλιού μου -καθώς και μία πιθανή ευαισθησία δική μου- και τα ρεύματα του αέρα, δημιουργούν ένα πολύ ενοχλητικό φαινόμενο για εμένα κατά την χρήση του κράνους ακόμα και σε μικρές ταχύτητες. Οπότε, ξεκινώ να αναζητώ κάτι άλλο, προτάσεις δεκτές...
  8. Εγώ χρησιμοποιώ ένα modenas kriss 125. Δεν γνωρίζω με τί μοτοσυκλέτα το δοκίμασε ο υπάλληλος. Πριν αγοράσω το κράνος είχα ζητήσει με σαφήνεια από τον υπάλληλο στο συγκεκριμένο κατάστημα (αλλά και σε άλλο κατάστημα) να μου προτείνει κράνος για όρθια θέση οδήγησης. Και οι 2 μου πρότειναν το AGV K5. Το σαγώνι διαθέτει πολύ καλό υποσιάγωνο. Φαντάσου στο caberg ego που χρησιμοποιώ τα τελευταία 5 χρόνια, είχα κάνει πατέντα για το ανεπαρκές υποσιάγωνο και λειτουργούσε μια χαρά χωρίς να μπαίνει καθόλου αέρας. Στο AGV απλά μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Νιώθω σα να υπάρχει άνοιγμα στην οροφή... Σ' ευχαριστώ! Δυστυχώς αισθάνομαι ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες διαρκώς ένα "στρώμα" αέρα πάνω απ' το κεφάλι μου. Εγώ πιστεύω ότι κάτι δεν πάει καλά είτε με το κράνος, είτε με τους αεραγωγούς. Εννοείται ότι είναι τελείως κλειστοί όλοι οι αεραγωγοί και η ζελατίνα. Από θόρυβο πραγματικά δεν έχω πρόβλημα αλλά από κρύο δεν θα παλεύεται τον χειμώνα. Και φυσικά το ζητούμενο είναι το κράνος να επαρκεί από μόνο του χωρίς μπαλακλάβα. Αλλιώς θα πωλούνταν τα κράνη μαζί με μπαλακλάβα στην συσκευασία.
  9. Στο σχέδιο που επέλεξα (με πινλοκ) 295€.
  10. Λοιπόν, αγόρασα εχθές το συγκεκριμένο κράνος κι όλα καλά εκτός... ... εκτός από το ότι αισθάνομαι τον κρύο αέρα στο πάνω μέρος του κεφαλιού μου ενώ: - Έχω αγοράσει το σωστό νούμερο και μου ταιριάζει ιδανικά στο κεφάλι. - Έχω κλειστούς όλους τους αεραγωγούς, την ζελατίνα και την εξαγωγή αέρα στο πίσω μέρος. - Είτε χρησιμοποιώντας κάλυμμα λαιμού είτε χωρίς, ακόμα και με χαμηλή ταχύτητα (~40-50χλμ/ώρα) αισθάνομαι τον κρύο αέρα στο πάνω μέρος του κεφαλιού. Σου έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο? Το πρόβλημα θα λυνόταν με μπαλακλάβα ή υπάρχει περίπτωση να μου έτυχε ελαττωματικό κράνος? Υ.Γ.: Πήγα σήμερα στο γνωστό μπαζάρ στην Πέτρου Ράλλη και το δοκίμασε ένας απ' τους υπαλλήλους με φουλ φέις μπαλακλάβα. Μου είπε ότι έως 120 χλμ δεν κατάλαβε να μπαίνει αέρας...
  11. Καλησπέρα,. έχω το Caberg Ego εδώ και 5 χρόνια αλλά χρειάζεται να το αντικαταστήσω μιας κι υπάρχουν αρκετές φθορές από την χρήση. Από το συγκεκριμένο κράνος είμαι αρκετά ευχαριστημένος, με ίσως μόνη εξαίρεση το κρύο από το ανεπαρκές υποσιάγωνο. Σκέφτομαι για το AGV K5 το οποίο μου κάθεται πολύ καλά στο κεφάλι. Διαβάζω σχετικά με τον θόρυβο που γράφουν πολλοί και προβληματίζομαι. Αν μιλάμε για όρθια θέση οδήγησης και ταχύτητα μικρότερη απο 100χλμ/ώρα, τί ισχύει με τον θόρυβο?