billdv50

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    156
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

17 Good

Σχετικά με το μέλος billdv50

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 06/28/91

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    DAYTONA DY 50rs
  • myBike: Κυβισμός
    50cc

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Vision Str

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

671 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα. Όπως και να το δεις, μικρές μηχανές που θα σου κάνουν για τη δουλειά σου. Μη το πολύ ψάχνεις αν σου αρέσει κάτι πιο κοντά σε naked πάρε το duke, αν προτιμάς κάτι σε street πάρε το ninja. Δύο μικρά σχολεία θα σου είναι ουσιαστικά, που με το ένα θα έχεις διαμορφώσει τη κρίση σου σχετικά με τα naked, ενώ με το άλλο θα έχεις μάθει να διαχειρίζεσαι στο δρόμο, μια μηχανή με θέση οδήγησης χαμηλή, ένα τιμόνι clip on και γενικά μια άλλη κατηγορία μηχανής. Καλή συνέχεια.
  2. Καλησπέρα. Πάντως, στα λεφτά που διαθέτεις, θα μπορούσες να ψάξεις για κάποιο 125cc καινούριο, χωρίς να χρειάζεται να είναι ογκώδες. Καλύτερα κάποιο πιο διαχειρίσιμο, να το έχεις για τη δουλειά σου, μιας και τα 9 +9 χλμ, που λες για τη δουλειά σου, θα τα πηγαίνει άνετα, ήπιο σε οικονομία και service, μιας και το θες κατά κύριο λόγο για καθημερινό εργαλείο. Από την άλλη και μια απόδραση αν τύχει ποτέ των 70χλμ, που αναφέρεις παραπάνω, τι πιο extreme από αυτό. Καλή συνέχεια!
  3. Καλησπέρα σας. Ως κάτοχος του μοντέλου της εταιρίας, θα σου πω τα εξής: Πολύ καλή τιμή για την κατηγορία του, για τα κυβικά του και με γνώμονα την αξιοπιστία του, φθηνό θα έλεγα, σε σχέση με αντίστοιχα πιο ακριβά. Όλοι οι κινητήρες που βγήκαν δεν είχαν κανένα θέμα και αξιόπιστοι. Τα πλαστικά (που πριν ακόμη πάρω το δικό μου) έλεγαν κατά καιρούς (μη ιδιοκτήτες) ότι έτριζαν, μεγάλο ψέμα. Αυτό που πρέπει να δεις και γενικά ο κάθε άνθρωπος που θέλει να αγοράσει έναν εργάτη όπως είναι τα παπιά, είναι βάση της χρήσης τους. Έχω δει σε μαγαζί ως μεταφορική να το σκίζουν σε καθημερινή χρήση και να μη κάνει κιχ...... Από την άλλη έχω δει και άλλα παπιά να τα σκίζουν (επώνυμα) και να μη ξέρουν τι θέλουν από συντήρηση. Το σημαντικό είναι πως στα λεφτά του αξίζει μια προσέγγιση και δε χρειάζονται και πολλές λεπτομέρειες να ψάξεις να βρεις. Σε περίπτωση που προσέγγιζε τα 2κ τότε και μόνο θα άξιζε να ασχοληθείς με συγκρίσεις. Μ.Ε.
  4. Καλημέρα , χωρίς να έχω διαβάσει κανέναν από τους προλαλήσαντες δεν είναι δίλημμα , είναι R1 !
  5. Βασικά , θα ταν πιο ωραίο να έχεις από διαφορετικές κατηγορίες μηχανές για να προβληματίζεσαι ..... Αλλά εντάξει το καταννοώ πως το λες ......... Αναμένουμε να δούμε εντυπώσεις από πιθανό ιδιοκτήτη !
  6. Καλησπέρα σας . Το oldtown 125cc ναι όντως είναι όμορο . Κατ εμέ , θα διάλεγα με το μαύρο μοτέρ και εξάτμιση .......Πιο όμορφο θα έλεγα , ξεπερνάει αυτό το νίκελ του κλασσικού . Και κατά μία έννοια σκούρος σκελετός με σκούρο μοτέρ στο μάτι φαίνεται και ποιο γεμάτο ....... Να δοκιμαζόταν , κιόλας , να βλέπαμε και πως λειτουργεί σε μια διαδρομή . Εντάξει θα μου πείτε 125cc , αλλά είναι πιστεύω μια καλή ευκαιρία για κάποιον που δε χρησιμοποιεί μόνιμα τη μηχανή του , αλλά μόνο για βόλτα , χωρίς να χρειάζεται να πληρώνει πολλά για συντήρηση και χρήση, να τη βγάζει από το γκαράζ για μια βόλτα χαράλωσης . Και αντί να ναι αυτό ένα παπί , να είναι κάτι ξεχωριστό όμορφο και μηχανή (πιο ασφαλές) και η αίσθηση του κλασσικού θα απογειώνει τη βόλτα μας !
  7. Καλησπέρα σας . Γενικά είναι και τα κυβικά που λες ενδιάμεσα από μικρή σε μεγάλη μηχανή , αλλά η τιμή σε συνδιασμό με κάποια καλά χαρακτηριστικά και επιδόσεις που σε κάνουν να το σκέφτεσαι σοβαρα το θέμα της αγοράς μια τέτοιας μηχανής . Από την άλλη το μόνο που έχω ως ενδιασμό ίσως είναι (αν δε κάνω λάθος) , πρώτη φορά που ανεβαίνει εταιρία τόσο υψηλά σε κυβικά . Πέρα από ένα 250cc naked που παρουσίασε και αυτό φέτος , τα 400cc είναι μεγάλη αλλάγη . Πάντως φαίνεται και όμορφο και ικανοποιητικό για βόλτα ή κοντινό cruiser οι πωλήσεις του σίγουρα θα είναι σημαντικές , οπότε αν διατηρηθεί και η τιμή , θα είναι και καλό όχι μόνο στην αγορά , αλλά και σε επίπεδο καταναλωτή . Εννοώντας ότι ένα νέο παιδί που μπαίνει στο χώρο θα έχει τη δυνατότητα σε αυτά τα λεφτά να έχει μια μηχανή κάποιου κυβισμού καινούρια και όχι αναγκαστικά σε μεταχειρισμένο , αβέβαιης μηχανολογικής κατάστασης . Υ.Γ. Διάβασα και το άρθρο σου για το 125cc, οπότε τη γνώμη μου θα την αναφέρω εκεί ............
  8. Καλησπέρα .... Και εγώ περιμένω να δω μήπως κάποιος από το forum το αγόρασε να μας πει κάποια γνώμη . Μιας και από όλη τη γκάμα με τις μικρές μηχάνες που βγάζει η εταιρία , μου φαίνεται το πιο ωραίο και φυσικά σε σχέση τιμής για μια μηχανή 125cc .. Σε ενδιαφέρει η αγορά του ; Ή απλά από ενδιαφέρον το ψάχνεις ;
  9. Καλησπέρα σας . Από την άλλη οπτική γωνία , είναι και πως συμπεριφέρεσαι στο όχημα σου . Αν είσαι τις ιδεολογίας ότι είναι κινέζικο και το παρατάς δε το συντηρείς και γενικά το κακό μεταχειρίζεσαι , τότε δε φταίει η χώρα προέλευσης αλλά εσύ (γενικά το εσύ , χωρίς παρεξήγηση) . Από την άλλη αν είναι κάποιας γνωστής κατασκευαστικής μάρκας και το έχεις να κοιμάται μέσα στο γκαράς όλα τα service στην ώρα του και γενικά καλό μεταχείρηση ίσως κρατήσει παραπάνω . Αλλά το θέμα είναι ότι και ένα κινέζικο αν το προσέξεις , τότε δύσκολα πια θα πεις ότι δεν είναι καλό . Μιας και όλα πια είναι κινέζικα . Και αν όχι , τα περισσότερα μέρη πάνω τους . Πάντως ωραία επιλογή αυτά τα δύο 125cc ... Όποιο και αν επιλέξεις καλές βόλτες , απόλαυση από εδώ και πέρα που ανοίγει ο καιρός .
  10. Καλησπέρα σας . Δε γνωρίζω κάτι σχετικά με το Brixton bx125 , αλλά αν είναι και αυτό πρώτο εμφανιζόμενο στην Ελληνική αγορά για φέτος , όπως και το αντίστοιχο που αναφέρετε της Daytona , ίσως να μην υπάρχει και κάποιος να σας πει πολλά , ή ίσως και αν πει μόνο από το manual των οδηγιών ......... Απλά έγραψα την απάντηση , μιας και όλα τα νέα μοντέλα δείχνουν αρκετά ενδιαφέρον ειδικά όταν δεν υπάρχει κάποιο προηγούμενης γενιάς για σύγκριση . Και τα δύο μου φαίνονται όμορφα κλασσικά μηχανάκια , αλλά και μόνο από εμφάνιση θα προτιμούσα της Daytona , μιας και κάτοχος έχω δει την αξιοπιστία που μου πρόσφερε , αλλά και το στυλ του rock125 , είναι πιο επιθετικό , πιο ωραίο από το άλλο .
  11. Καλησπέρα , Σύμφωνα με κάποια άλλα πρόσφατα άρθρα που διάβασα πιστεύω πως για οικονομία στα 125 κυβικά και φυσικά χαμηλή τιμή αγοράς για να διαδρομές εντός πόλεως και όπως αναφέρεις και ο ίδιος είναι το καινούριο daytona dy125 eyro 4 . Φοράει injection και όσων αφορά τη δύναμη ακούω ότι μοιράζεται αρκετά καλά (ψηλά/χαμηλά).
  12. Καλημέρα σας ! Όντως δύσκολο να πεις το οτιδήποτε για νεοεισερχόμενη εταιρία στο είδος . Θα μου πεις έχει πιστοποιήσεις ,φοράει από ότι είδα το μοτέρ του zongshen dakar , αλλά όσο και να περιμένουμε , αν δε δούμε πραγματικές μετρήσεις (Ελλάδα) σε πίστες και διαδρομές , είναι λαχείο . Και το λέω αυτό γιατί δεν είναι μια κατηγορία που θα τη βγάλεις στην άσφαλτο και θα πεις το πρόσεξα το συντήρησα και τι μου λέγανε όλοι , είναι φοβερό . Αλλά ένα μηχάνημα για πίστα και αποκλειστικά χώμα ............ Θα ταν πιστεύω κατ' εμένα καλύτερα να μην έβαζαν φώτο πως είναι καινούριο αλλά πως θα ταν μετά από μια επώδυνη διαδρομή εντός πίστας . Για αυτό ίσως να αναρωτιόμασταν μετά από πόσες ώρες χρήσης θα μπορούσε να κρατήσει το προσχήματα της αξιοπιστίας τους σε ανάλογα επίπεδα με τα αντίστοιχα μοντέλα της κατηγορίας του ......... Αυτά από εμένα , μιας και όχι έμπειρος σε κάτι αντίστοιχο .
  13. Καλημέρα σας ! Άργησα αλλά διάβασα και εγώ το θέμα για την αγορά μηχανακίου του φίλου του forum ............. Αν και δε γνωρίζω τι έπραξε τελικά ο ίδιος και σε περίπτωση που δεν έκανε ακόμη αγορά , πιστεύω : Η καλύτερη λύση μιας και θα παρκάρεις κέντρο θα ταν ένα καλό no name κατασκευής made in Taiwan στα 125cc ....... Προπαντός , να ναι μαύρο χρώμα και εντός εισαγωγικών (διαλυτικών..χαχα) "ασήμαντο" (για το πλήθος) . Με αυτό εννοώ να μη δίνει προσοχή σε πιθανόν κλέφτη μιας και θα το παρκάρεις σε περιοχές του κέντρου , όπου είναι και επικίνδυνα . Υ.Γ. Αυτό το σχόλιο , έγινε μετά από πολλές συζητήσεις με φίλους και γνωστούς , όπου παρκάρουν κέντρο και έχουν δει τα πάντα!!!
  14. Dy 125

    Αυτό είναι που πρέπει και να επισημάνουμε και στους μικρότερους του forum , το ότι βλέπουν (διαβάζουν) ή ακούν γενικά δεν είναι ο σωστός ο δρόμος , αλλά μόνο μέσα από σωστά ορθές τεκμηριωμένες απαντήσεις . Υ.Γ. Προσοχή προς αποφυγή σφαλμάτων. Υ.Γ.1. Πολύ ωραίο το άρθρο σου , μακάρι να συνεχίσει η συζήτηση και εντός αλλά και εκτός αυτού , με εξίσου σοβαρά άρθρα.
  15. Dy 125

    Καλησπέρα σας Βασικά πολύ ωραίο και αναλυτικό άρθρο , με ωραίες στιγμές (ταξίδια , διαδρομές, service ) Κατά δεύτερον να ευχηθώ με τη σειρά μου καλά και ασφαλή χιλιόμετρα για όλους μας . Πολύ ωραίο το παπί σου , (μιας και είμαι και εγώ κάτοχος του ίδιου μοντέλου , αλλά στα 50cc) και μου αρέσει και ο συνδυασμός που έκαναν άσπρο μαύρο . Αυτό όμως που θα ήθελα να σχολιάσω μιας και μου έκανε εντύπωση από τα πρώτα σου σχόλια , είναι τα 45 χλμ που λέει το manual όσον αφορά τα χιλιόμετρα για το στρώσιμο . Εντύπωση, για να καταλάβετε, μου κάνει πως και σε μένα με τα 50cc λέει ακριβώς το ίδιο . Αυτό είναι λάθος τους , (που δε ξεχωρίζουν ανά κυβικά αυτό το ποσοστό χιλιομέτρων) ή απλά βγάζουν ένα manual για όλα τα κυβικά ; Απλά μου κάνει εντύπωση και ήθελα να δω μήπως απλά δεν υπάρχει θέμα ή υπάρχει και θέλει προσοχή για τους υπάρχων ή νέους κατόχους μηχανής οποιαδήποτε μάρκας . Ευχαριστώ .