patatouf

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    51
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

6 Neutral

Σχετικά με το μέλος patatouf

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Μοντέλο
    Daytona
  • myBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

484 προβολές προφίλ
  1. παντως καινουριο μηχανακι το να αποκτησει καποιος σημερα ειναι δυσκολο.. απο την αλλη ενα θετικο που εχουν τα μεταχειρισμενα παλια μοντελα -και αυτο μερικα μοντελα- ειναι οτι μπορεις να βρεις ανταλλακτικα σχετικα ευκολα αναλογα την κυκλοφορια του η πχ παιρνεις μια ολοκληρη μηχανη που ειναι για αποσυρση αλλα αυτο ειναι λιγο ρισκο εκτος αν εχεις καποιον να σε καθοδηγησει που ξερει.. επομενος τα παλια μηχανακια δεν ειναι παντα απαραιτητα κακα, ναι δεν λεω σαν εμφανιση και σαν καταναλωση ειναι μειον συνηθως λογο αλλης εποχης αλλα δεν σημαινει οτι δεν στριβουν η δεν φρεναρουν και μην ξεχναμε οτι μετα απο τοσα χρονια ξερεις τι προβληματα βγαζουν και πως να το αντιμετωπισεις ενω στα καινουρια ακομα δεν ξερεις τι μπορει να σου βγαλει στο μελλον σαν ''παιδικη αρρωστια'' θα λεγαμε το κακο με τα παλια μηχανακια εαν θες να ειναι σωστο και οχι απλα να σε πηγαινει απο το α στο β πρπει να ασχοληθεις προσωπικα η να βρεις εναν μαστορα που να ξερει και να θελει να ασχοληθει απλα καμια φορα εχω την αισθηση οτι συγχρονο μηχανακι δεν σημαινει απαραιτητα και καλυτερο σε σχεση με παλιοτερα και αυτο το λεω με επιφυλαξη χωρις να εχω μεγαλη εμπειρια αλλα νομιζω οτι οσο πιο απλος ειναι ενας κινητηρας τοσο πιο αξιοπιστος ειναι αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..
  2. ειναι λιγο ψηλο το duke200 νομιζω,τουλαχιστον λιγο απο μακρια που το ειδα ετσι μου φανηκε υπαρχει και με fairing srx οπως στο βιντεο που ανεβσα πιο πανω? kanenass φανταζομαι αυτο ειναι
  3. FlyingInADream λολ δεν εχεις και αδικο αλλα οσο να ναι ειναι ενα ευλογο ερωτημα ειδικα για το καλοκαιρι μεσα στην αθηνα σε μποτιλιαρισμα -θα μου πεις εκει οτι και να παρεις το ιδιο προβλημα θα χεις- ksino1100 δηλ μπορει να μην ειναι πραγματικα τα νουμερα? παντως η Kawa δεν μπορω να πω εχει βγαλει μουρατα μηχανακια
  4. αυτο ειναι το srx?δεν εχω δει κανενα
  5. ksino1100 ησουν αρκετα κατατοπιστικος αλλα honda cbf 250 με ybr250 εχουν μεγαλες διαφορες?(να φανταστω οτι ειναι κλασσικο ερωτημα)
  6. το vtr250 φαινετε καλο αλλα οι V κινητηρες δεν εχουν θεμα με τον πισω κυλινδρο λογο ψυξης? το srx250 το εχει οδηγησει κανεις?ερχοτανε στην ελλαδα? το inazuma ειναι θεοβαρο για τα κυβικα του νομιζω
  7. δηλ? για δωσε καμια πληροφορια παραπανω, καμια φοτο κατι.. το εχεις οδηγησει?
  8. το cbr κατι μου λεει αλλα η συντηρηση σε τετοια μηχανακια αν θες να ειναι σωστα ειναι υψηλο αλλα ειναι αλλη φαση τελειως και εκει ειναι που πληρωνεις και την κ_υλα μαζι εκτος απο μια απλη μετακινηση για την δουλεια σου crazy αν και εχεις δικιο για τα ψηλα που περνανε απο δυσκολα σημεια, προτιμω κατι με χαμηλο κεντρο βαρος Μr slow θα προτιμουσα κατι ποιο μαζεμενο απο το Ninja οπως και το cbr .απο τα καινουρια δεν με πολυ πειθουν αν κρινω πως κολλανε και στην κινηση.. ειναι ανετα δεν λεω αλλα δεν..
  9. Αναρωτιεμαι αν υπαρχει η εχει υπαρξει στα προηγουμενα χρονια ενα μηχανακι με τα παρακατω χαρακτηριστικα.. -street -250cc -τετραχρονο -μονοκυλινδρο η αλλο -χαμηλο (για εμας τους κοντους κυριως) -ελαφρυ πχ γεματο να μην ξεπερναει 140-150 κιλα το πολυ -λεπτο σαν ''σερβιετα'' η αν εχει και τιμονι μικροτερο απο παπι ακομα καλυτερα -γυρω στα 30 αλογα Μπορει καποιος να αναρωτιεται γιατι αυτα τα κριτηρια.. προσωπικα ενα τετοιο μηχανακι θα ηθελα να ειχα για την πολη.Δεν ξερω αλλα τα καινουρια μοντελα που βγαινουν σε αυτη την κατηγορια μου φαινοντε λιγο βαρια και ογκωδη με πολυ πλαστικουρα ισως θελωντας να δειχνουν μηχανακια μεγαλυτερης κατηγοριας που -προσωπικη αποψη- χανουν σε ευελιξια και οταν μιλαμε για κινηση μεσα στην Αθηνα μετραει ακομα και το χιλιοστο. Ισως για καποιους πολη και παπι πανε μαζι αλλα παπι και ασφαλεια για μενα δεν πανε μαζι(φρενα,στησιμο κλπ) και δεν μπορω να πιστεψω οτι καμια εταιρια ολα αυτα τα χρονικα δεν φροντισε να βγαλει ενα μοντελο με μικρες διαστασεις για πολη και δεν εννοω τα αναιμικα πλην τιμια 125.Μπορει να μην ηρθανε ποτε ελλαδα αλλα αυτο δεν το ξερω.. Υπαρχει?τα φωτα σας
  10. δεν μου κανει εντυπωση.. ξερω παππου ο οποιος εχει ενα 50ρη παπακι που το ειχε παρει οταν ηταν πιτσιρικας και εχει κανει 400.000 και δεν εχει ανοιχτει ποτε το μοτερ, ο μαστορας που παω το μηχανακι μου εχει ενα πεζο 106 και εχει 2 εκ χιλιομετρα και το εχει 18 χρονια επομενος οταν συντηρεις κατι με τον σωστο τροπο απλα μειωνεις την φθορα.. την φθορα δεν την γλυτωνεις απλα ελαχιστοποιεις οσο γινεται τον παραγοντα ''τυχη'' της ζημιας..
  11. Sprinter 125

    οχι δεν εχω βαλει εξατμιση..ολα μαμισια ειναι πανω αυτο με το αεροψυκτο επειδη το ακουω συχνα ειναι λιγο παγιδα και μερικοι δεν εχουν σκεφτει οτι για να ψυχετε ενας αεροψυκτος κινητηρας πρεπει το μηχανακι να πηγαινει 50-60 χλμ τουλαχιστον.. οταν λοιπον εισαι μεσα στην πολη (αθηνα οπως εγω) κ ωρα αιχμης κ εισαι 1η-2α αντε κ καμια 3η σταματα-ξεκινα καλοκαιριατικα το μοτερακι λιωνει κυριολεκτικα.. σκεψου κ κατι αλλο ο κυλινδρος ειναι οριζοντια και μπροστα του ειναι το φτερο αρα για πια ψυξη μιλαμε?δεν ειναι οπως στις μηχανες (125cc πχ) που ειναι καθετος ο κιλυνδρος και μπροστα ειναι ελευθερο να παιρνει αερα.. οσο γι αυτο που λεει Punisher7 για την τρομπα λαδιου οτι μπορει να μην εχει δυναμη να στειλει ισχυει..αυτο θα στο πει ο μαστορας βεβαια...κ αφου εχεις βρει καλο ειναι σημαντικο,εγω αλλαξα 3-4 μαστορες μεχρι να βρω καποιον καλο κ αυτο απο σποντα.. ο τυπος εχει μεχρι και τορνο μεσα στο μαγαζι του αλλα γενικα εκτος απο πολυ καλος μαστορας ειναι και τρομερος χαρακτηρας. ολη η ιστορια μου στοιχησε 150 ευρω, το πιο ακριβο ειναι οι ανταπτορες απ οτι μου ειπε.. σημαντικο ειναι το που θα βαλεις το ψυγειο γτ αλλιως μην περιμενεις να δεις τρομερη διαφορα.. εγω το εχω βαλει κατω απο την γραβατα ωστε να μην φαινετε και το φτερο χαρη στην καμπυλη στελνει τον αερα μεσα κατω απο την γραβατα πανω στο ψυγειο.. εγω το εβαλα εκει εκτος της πρακτικοτητας αλλα και επειδη υπαρχουν εδω που μενω ελαφροχεριδες οσο γινετε να μην προκαλουμε και την τυχη μας παντως μην ξεχναμε εναν κατασκευαστη δεν τον συμφερει να πουλαει κατι φτηνα και να ειναι ασπαστο ειναι λογικο αυτο.. οταν πχ ενα μοτερακι της daytona κανει 300 ευρω οπως καταλαβαινεις το κερδος ειναι πολυ μικρο αρα δεν το νοιαζει να βελτιωσει κατι..αυτο το κανω εγω που ειναι περουσια μου και κοιταω οσο γινεται να κρατησει περισσοτερο γτ οσο να ναι ολα φθαρτα ειναι και οταν ενα μοτερ δουλευει σε υψηλες στροφες παραγει περισσοτερο εργο αρα ζεσταινετε περισσοτερο αρα μειωνετε η λιπανση αρα εχουμε μεγαλυτερες φθορες.. απλη λογικη τωρα αν κανεις μικρες διαδρομες κ μενεις κ ψηλα που εχει δροσια ισως κ να μην σου χρειαζεται αλλα εγω που μενω στην αθηνα και κανω μαζεμενα χιλιομετρα μου ειναι απαραιτητο επισης εχω κανει και το αλλο εγω αλλα φαινετε λιγο ασχημο αλλα δεν με νοιαζει..εχω βαλει κομματια αλουμινιο πανω στον κυλινδρο και τα εχω δεσει ωστε να αποβαλει περισσοτερο την θερμοτητα..ουσιαστικα εχω κανει μεγαλυτερη την ψυχτρα..
  12. Sprinter 125

    o VELJIO το εχει πιασει το νοημα..αν κ εχει σχεδον τελειωσει το καλοκαιρι στην θεση σου θα του εβαζα κ ενα ψυγειο λαδιου εκτος οτι ψυχει το λαδι παιρνει και περισσοτερο λαδι το μοτερ που ειναι πολυ σημαντικο στους μικρους κινητητρες εγω στο δικο μου εχω βαλει ψυγειακι και εχω δει διαφορα γιατι οταν ζεσταινετε το λαδι πολυ μετα δεν εχεις λιπανση με αποτελεσμα να πεφτει και η συμπιεση-αποδοση αλλα και επικυνδυνο για το μοτερ
  13. Sprinter 125

    επειδη το στρωνεις καλοκαιρι εχε υποψιν σου οτι ειναι το ποιο δυσκολο στρωσιμο..θελει λιγο προσοχη.. μπορει να σου φανει παραξενο αλλα να αποφευγεις να το οδηγεις νταλα μεσημερι μεσα στην κινηση και στα φαναρια να το σβηνεις και να βαζεις μπρος με μανιβελα.. ειναι μερικα στα οποια θα κανουν ποιο αξιοπιστο το μοτερ κατι που δεν συμφερει να σου πει ο μαστορας για ευνοητους λογους
  14. ερωτηση:επειδη εχω κ εγω διπλωμα 50 ριου κ θελω να βγαλω μηχανης τι διαδικασια εκανες για να στειλεις τα χαρτια απο την τροχαια στο μηχανολογικο?και τι κερδιζεις με αυτο,δεν δινεις σηματα πχ?
  15. Sprinter 125

    ''Ελπίζω ο αναβάτης να σηκώθηκε μόνος του'' χαχαχαχα εγω ειμαι ο αναβατης απλα ειχα την ατυχια να μου το τρακαρουν παρκαρισμενο με αποτελεσμα χρειαστηκε και καλιμπρα το οποιο για μενα δεν ηρθε ποτε οπως ηταν πριν και δεν ξερω αν εγινε κατι λαθος και απο ποιον.. ο πατερας μου εχει το dy απο το 2005 το οποιο εχει φαει γερη καταπονηση και εχω πειστει για την αξιοπιστια του αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα κ εγω αν επαιρνα ξανα παπι μαλλον σπριντερ θα επαιρνα αλλωστε ποια βρισκεις και ευκολα ανταλλακτικα (μεταχειρισμενα) σε πολυ καλες τιμες κ για να μην μακρυγορω αν δεν το εμπιστευομουνα σαν μηχανακι δεν θα σκεφτομουνα να παω γιαννενα με το παπι σε κανα μηνα..