warhol

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    600
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

warhol last won the day on September 1 2016

warhol had the most liked content!

Πόντοι

524 Excellent

Σχετικά με το μέλος warhol

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 07/27/84

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άνω Γλυφάδα
  • Ενδιαφέροντα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cbr 954
  • myBike: Κυβισμός
    954

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark Race r Pro

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    VTR 1000 SP2
  • dreamBike: Κυβισμός
    998cc

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2288 προβολές προφίλ
  1. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του test της FIM, κάθε κράνος που ελέγχεται πρέπει να διατίθεται στην αγορά, ώστε να είναι διαθέσιμο προς πώληση. Δηλαδή το ls2 arrow ή το airoh gp 550 (φέρνω σαν παραδείγματα τα πιο οικονομικά της λίστας) είναι ακριβώς το ίδια με αυτό που φοράνε οι αγωνιζόμενοι στο motogp . Το ίδιο ισχύει για όλα τα κράνη της λίστας. Έχουμε λοιπόν κράνη τα οποία πέρασαν το τεστ, το φοράνε αναβάτες moto gp αλλά και εμείς οι κοινοί θνητοί, όμως υπάρχουν διάφορες της τάξεως των 300-350 ευρω. ΥΓ. Πολύ καλό το race star.
  2. 250 - 300 ευρώ διαφορά δεν είναι αμελητέα, ειδικά στις μέρες μας. Και τελικά ένα κράνος των 600 ευρώ προσφέρει περισσότερα από ένα αντίστοιχο των 350 ευρώ? Σε συζητήσεις με φίλους έχω παρατήρηση ότι τα κριτήρια για την αγορά του επόμενους κράνους έχουν αλλάξει. Κοιτάζουν το value for money, Δεν εστιάζονται τοσο πολύ σε μάρκα.
  3. Καθόμουν και χάζευα στο internet τις τιμές στα κράνη. Ως συνήθως εστίασα στα racing κράνη κάθε εταιρείας και παρατήρησα μεγάλες αποκλισεις. Π.χ Xlite 803 rs στα 600 ευρώ. Airoh gp 550 στα 370 ευρώ. Ls2 arrow Carbon στα 340 ευρώ. Hjc rpha 11 στα 400 ευρώ. Agv corsa r μονόχρωμο στα 630 ευρώ Arai rx7v στα 700 ευρώ το μονόχρωμα και 870 με χρώματα. Shoei xspirit 3 600 ευρώ το μονόχρωμο και 800 ευρώ με χρώμα. Shark race r pro ξεκινάνε 400 ευρώ το μονόχρωμο, κάποιες ρεπλικες αναβατών στα 580, και το gp στα 800 ευρώ Από την μία καλό είναι που υπάρχουν επιλογές για όλα τα πορτοφόλια, αλλά τελικά είναι φυσιολογικό τέτοια απόκλιση τιμών? Είναι θέμα ασφάλειας? Θέμα ονόματος?
  4. Μοναχική βόλτα να "καθαρίσει " το μυαλό
  5. Κάντε το εξής πείραμα. Πηγαίνετε στην κουζίνα σας. Ανοίξτε ένα ντουλαπι το οποίο θα βρίσκεται στο ύψος του κεφαλιου σας. Πηγαίνετε μερικά βήματα πίσω και ξεκινήστε να περπατάτε προς το ντουλάπι, μην σταματήσετε καθόλου. Ο πόνος που θα νιώσετε και το σημάδι που θα έχετε δεν είναι Τίποτα σε σχέση με το πως θα είστε αν πέσετε στην άσφαλτο δίχως κράνος με ταχύτητα 30 χμ. Με τόση πληροφόρηση είναι απαράδεκτο να μην φοράμε ΟΛΟΙ οι αναβάτες κράνος
  6. Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους. Υγεία πάνω απ όλα και πολλές όμορφες στιγμές με τα μοτοσακό μας. Τον Μάιο το 2019 έκανα ένα κατέβασμα στην Επίδαυρο και την επόμενη μέρα μπήκε συνεργείο. Σουρτά σουρτά με την άνεση μας ξεκινήσαμε την "θεραπεία¨. Στόχος ήταν να έχουμε τις απαραίτητες τονωτικές ενέσεις δίχως να χάσουμε άλογα και αξιοπιστία. Το μηχανάκι λύθηκε, ο κινητήρας κατέβηκε και ξεκινήσαμε. Στενότερη φλάντζα από την Honda, μια ελαφρά τύπου ροική ίσα ίσα για να διορθωθούν οι ατέλειες. Μεγάλο σέρβις συν λάδια, υγρά φρένων, τακάκια κτλ κτλ. Επόμενη στάση ο Γκινοσάτης στον Υμμητό. 142 άλογα τροχό περίπου το αποτελέσμα και κερδίσαμε συν ένα κιλό ροπή(0.9 για την ακρίβεια).
  7. Κοίτα για r6. Κατ εμέ το καλύτερο 600. Από κει και πέρα ανέβα σε όλα αν μπορείς, δες πως κουμπώνεις πάνω τους. Αν βρεις κανέναν φίλο να έχει κάποιο από αυτά που σκέφτεσαι ζήτα του να το κάνεις μια βόλτα.
  8. Πολύχρονος, υγεία, γκάζια και ότι άλλο ποθείς!!
  9. Περαστικά και ταχεία ανάρρωση.
  10. Τελική τιμή 200 ευρω.
  11. Ο Μαρκέζ αυτή την στιγμή είναι ο γρηγορότερος οδηγός, δεν επιδέχεται ουδεμία αμφισβήτηση. Ας τον απολαύσουμε λοιπόν εντός της πίστας να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα. Για τα εκτός πίστας, είναι άλλο θέμα. Μην ξεχνάμε όμως ότι την εποχή που ήταν νέος ο Ρόσσι, ΟΛΟΙ οι αντίπαλοι του είχαν παράπονα από την συμπεριφορά του, μια συμπεριφορά που βαφτίστηκε mind games. Και εντός πίστας όμως είχε τα συμβάντα του. Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να θεωρείται από πολλούς ως ο G.O.A.T. Ο χρόνος αγαπητοί μου είναι ο καλύτερος κριτής. Καλά να μαστε, και θα δούμε την εξέλιξη του Μ.Μ και όλων των υπολοιπών. Για να μην παρεξηγηθώ, δηλώνω ουδέτερος με ιδιαίτερη αδυναμία σε Casey Stoner και Βen Spies.
  12. Για λογαριασμού φίλου, πωλείται κράνος scorpion exo R1, καινούργιο, αφόρετο, με ημερομηνία παραγωγής 04/2019 και αγορά στις 11/09/2019, μέγεθος Μ, με 2 ζελατίνες, 1 φιμε και 1 clear, pinlock στην θηκη του, επιρρηνιο και υποσαγωνιο. Εγγύηση 5 χρόνια από τον αντιπρόσωπο(Τζωρτζοπουλος).
  13. Μετά την κατάρρευση του beverly 200(όλα τα ηλεκτρονικά άρχισαν να βγάζουν ζημιές) έπρεπε να κοιτάξω για άλλο σκούτερ. Στην αρχή κοίταζα για το kymco xciting 300r το οποίο μου άρεσε πολύ. Δυστυχώς ενώ είχα βρει ένα μέσω της Kymco Αγίου Δημητρίου, τελικά ο πωλητής εξαφανίστηκε. Ένα ωραίο απογευματάκι λοιπόν περνάω από τον Αρμακολα για να πάρω επιστροφή από την ασφάλεια του beverly. Του λέω τι έγινε και μου απαντάει "έχω ένα sr max 300 πελάτη μου, όλα τα σέρβις σε εμένα και με λιγα χμ, δες το". Το aprilia πάντα το γούσταρα, το βρίσκω πολύ όμορφο. Το σκούτερ λοιπόν είχε 39.000 χμ, συναγερμό, βαλίτσα και θα μου έβαζε καινούργια λάστιχα ο αρμακολας. Το κάνω βόλτα, μου άρεσε, το έκλεισα. Μετά από 3 μέρες πάω να το παραλάβω. Από Αμφιθεας πήγα Άνω Γλυφάδα μέσω παραλιακής πρώτες εντυπώσεις: Ψηλή απόσταση από το έδαφος, θέση οδήγησης όχι καναπεδατο, κάθεσαι όρθια και λίγο μπροστά, στις στροφές βουτάει το μπροστινό και σου δίνει καλή αίσθηση, τα φρενα δεν με ενθουσίασαν, γκαζι ικανοποιητικό, δεν είναι και το πιο γρήγορο 300ρι αλλά οκ, τελική 142 κοντερισια. Γενικά έχει σπορ οδηγική συμπεριφορά, από χώρους ότι και ο ανταγωνισμός (κάτω από την σέλα χωράει ένα full face ή ένα Jet κράνος). Άλλαξα λάδια με κόστος 18 ευρώ. Μεγάλο σέρβις δεν εχω κάνει ακόμα, όταν με το καλό επιστρέψω από τις διακοπές. Αυτό που δεν με ενθουσίασε είναι κάποιες μικρολεπτομερειες, όπως ότι σκάει το χρώμα σε μερικά σημεία, καποιες ενώσεις πλαστικών ανοίγουν με το πέρασμα του χρόνου. Γενικά όμως είμαι ευχαριστημένος, δε μου έχει βγάλει κάποια ζημιά, αν και εχω κάνει μόνο 7.000 χμ (1000 χμ το μήνα περίπου). Φωτογραφίες αργότερα, γράφω από κινητό τώρα.
  14. Και εγώ για την εμφάνιση και την σπορ οδηγική συμπεριφορά του το αγόρασα. Έχω πάει το 954 στον Αλέξανδρο για τις βελτιώσεις που θέλω συν το μεγάλο σέρβις. Έπρεπε να με αναγνωρίσεις από το ανέμελο μαλλί που έχω ίδιο με του Αγγελου. Αν με είδες πριν τον Μάιο θα είχα πάει για καφέ