Drtzekos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    308
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

250 Excellent

Σχετικά με το μέλος Drtzekos

  • Κλάση
    Δεν γυρνάει..

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Εδώ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FZ6 Fazer

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    NewMate (1984)
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1127 προβολές προφίλ
  1. Οι μεγάλες εταιρίες δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τις τεχνολογικές εξελίξεις.. στην Γερμανία δεν δούλευαν οι πίνακες ανακοινώσεων στα τρένα για μερικές μέρες και εκατοντάδες άλλα παραδείγματα δείχνουν ότι πολλές εταιρίες κάνουν περικοπές ή μη επαρκής επενδύσεις σε IT . Honda Motor Co (7267.T) said on Wednesday it halted production at a domestic vehicle plant for a day this week after finding the WannaCry ransomware that struck globally last month in its computer network. https://www.techpowerup.com/234611/wannacry-strikes-again-attack-forces-honda-factory-to-shutdown https://www.reuters.com/article/us-honda-cyberattack-idUSKBN19C0EI
  2. Στην Γερμανία (σε Ρηνανία-Παλατινάτο και Βάδη-Βυρτεμβέργη, γοογλε τρανσλατε ) μπαίνεις από οποια πόρτα θες χωρίς έλεγχο μέχρι τις 20:00. Μετά μόνο από μπροστά και δείχνεις το εισιτήριο στον οδηγό. Στα τραμ μπαίνεις χωρίς έλεγχο 24/7.
  3. To V6 έχει φάει αρκετή βροχή, και δούλευε/δουλεύει μια χαρά
  4. Τώρα πρέπει να μάθουμε αν το remote από το V8 παίζει στο V6, ή αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για εμάς που έχουμε ήδη τα V6
  5. Από ότι κατάλαβα τα έχεις δοκιμάσει και τα 2, οπότε όταν προσθέσεις τα παραπάνω, γράψε και μια μικρή σύγκριση με τα "v6" (ποιότητα ήχου, απόσταση κτλ) , μιας και η παρέα μου εδώ ψάχνεται αυτόν τον καιρό...
  6. Τα έχω και εγώ από το 2014 και είχα γράψει εντυπώσεις εδώ --> http://www.mybike.gr/forums/topic/73341-ενδοεπικοινωνία-για-3-άτομα/?page=2#comment-1824516 TLDR: Αξίζουν τα λεφτά τους.
  7. Εγώ έχω το Vanucci Ventus III, που όταν ήταν καινούργιο μοντέλο (πριν ~4 χρόνια) πήγαινε το σετ κοντά στα 600-700. Σήμερα κυκλοφορεί το V (5) και ίσως βρεις παλιότερα σε στοκ. Πριν από περίπου 3 χρόνια σε μια προσφορά στο louis.de σε συνεργασία με ένα γερμανικό περιοδικό, αγόρασα το μπουφάν στα ~230€ αντί ~400€ που έκανε αρχικά. Το μπουφάν έχει βγάλει καμιά 20κ χιλιόμετρα, με καθημερινή χρήση, χειμώνα/καλοκαίρι και ταξίδια και από ποιότητα είμαι ευχαριστημένος.. Έχω φάει καταρρακτώδεις βροχές για 30' και δεν πέρασε σταγόνα. Έρχεται σε 3 layers, με όλα κουμπωμένα έχω βγάλει 350κμ ταξίδι με θερμοκρασία 0 έως 5 βαθμούς, χωρίς να νιώσω καν κρύο.. ναι οκ, είχα και ισοθερμικά κτλ και τα χέρια μου είχανε παγώσει, αλλά από το μπουφάν δεν κατάλαβα τίποτα. Τον περασμένο χειμώνα ξέχασα να βάλω το 2ο εσωτερικό layer Τώρα το καλοκαίρι όμως όταν περάσει τους 25-30 βαθμούς, δεν παλεύεται. Πριν 1 μήνα περίπου, ήμουν σε μια τοπική αγορά εδώ και σε ξεστοκάρισμα είχε μείνει ένα κομμάτι σε μεγάλο νούμερο και το δίνανε στα 120€, πήρα τον πεθερό, το δοκίμασε και του κούμπωνε τέλεια.. με παζάρι το πήραμε στα 50€ Γενικός εμένα με κάλυψε, και αν βρεις παλιότερο μοντέλο ίσως να γλιτώσεις 200-300€, φαντάζομαι τα καινούργια θα είναι αντίστοιχα, οπότε το προτείνω.
  8. Από περιέργεια, τον χρόνο αυτόν τον έκανε τραυματισμένος ο Marquez?
  9. Νομίζω έχεις μπερδευτεί.. ΠΟΛΥ.. το ποολιτ είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας (και δεν είναι ούτε über, ούτε ταξί). Το ποολιτ (και το κάθε ποολιτ) είναι το ίδιο υπεύθυνο για τον οδηγό όσο το facebook για π.χ. την κοπέλα που γνώρισες εκεί.. ή το mybike για τις αγγελίες του (άρα καθόλου).Τα λεφτά που παίρνουν είναι το ίδιο με τα λεφτά που παίρνει το facebook και το mybike από τις διαφημίσεις και φαντάζομαι ότι ρυθμίζεται αυστηρά, όπως κάθε άλλη επιχείριση για την υπηρεσία που προσφέρει (μια πλατφόρμα επικοινωνίας, και ΟΧΙ μια εταιρία ταξί) 7) Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι, ίσως για την ώρα που είναι, για το ότι δεν μπορείς να καπνίσει, γιατί είσαι ψηλός και οι θέσεις στα λεωφορεία είναι στενές κτλ.. δεν φταίει για αυτό το κράτος. Το ποολιτ (και το κάθε ποολιτ) δεν σκοπεύει τόσο πολύ στους επαγγελματίες οδηγούς, αλλά πιο πολύ στα αυτοκίνητα που πάνε χ km με 1 άτομο μέσα κτλ και είναι μια κοινωνική δικτύωση.. όπως θα μπορούσες να το οργανώσεις και από το fb ή το mybike απλά optimized για μεταφορές.. απλό. Αν κάποιος θέλει να πάει με autostop ή να πάρει άτομα στο αμάξι του, ποιος είσαι εσύ (ή εγώ) να του πεις ότι ΟΧΙ πρέπει να ζήσουν και οι επαγγελματίες.. 8) το über είναι άλλο είδος εταιρίας, και οι οδηγοί που χρησιμοποιούν το "ποολιτ" δεν είναι επαγγελματίες οδηγοί. ΔΕΝ βγάζουν λεφτά από αυτό (το λένε και οι όροι χρήσης και η νομοθεσία) Αν και η συζήτηση είναι ενδιαφέρον, υπάρχουν πολλές ερωτήσεις που πραγματικά απορώ αν τις διαβάζετε πριν τις στείλετε.. Σόρρυ για το σεντόνι
  10. Get your facts right --> http://www.mybike.gr/forums/topic/81657-poolitorg-μια-κοινότητα-συνεπιβατισμού/?do=findComment&comment=2086106 ξεκίνησε λίγο πιο πριν, σύγκριση του μοιράζομαι έξοδα με το έχω μαγαζί και κάποιος πουλάει τα ίδια πράγματα παράνομα στο φβ. (μην μετρήσω το πρώτο σχόλιο, που το συγκρίνει με ταξί) μετά κάνεις quote και λες (με μπλε) Ενώ, από τη σελίδα σου αναφέρεται Δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος της σύγκρισης ("Ενώ,...") αφού λέτε το ίδιο. Το poolit σου λέει "για 100κμ θα χρειαζόσουν μινιμουμ 10€ άλλα άμα είναι αλλιώς βρείτε τα μόνοι σας". Αν οδηγάς αλλά ένα 4λιτρο θηρίο και θες τα διπλάσια συν τα διόδια κτλ κανόνισε με το άτομο που θα έρθει να του πεις πόσο θα κοστίσει (ΧΩΡΙΣ να βγάλεις κέρδος, που είναι παράνομο) --------------------------------------------------------------- Όσο για την ασφάλεια που λέτε όλοι, έχεις την ίδια (ίσως και περισσότερη) ασφάλεια που θα είχες σε ένα τρένο, πλοίο, λεωφορείο ή ταξί. Συν αν πας να πάρεις κάποιον (ή έρθει να σε πάρει) και δεν γουστάρεις την φάτσα του τόσο πολύ, μην ταξιδέψεις μαζί του. Θα γράψεις και την κριτική σου (και αυτός την δικιά του) και θα τελειώσει το θέμα. ΑΝ τόσο πολύ σε πειράζει ή φοβάσαι, διάλεξε άτομα που είχανε κάνει τουλάχιστον 50 δρομολόγια και έχουν θετικές κριτικές.. τώρα αν αποφασίσουν να γίνουν δολοφόνοι μαζί σου ίσως να φταις και εσύ (<-- κακόγουστο αστείο) και μάλλον θα το έκανε και ο ταρίφας ή ο λεωφοριατζής ή αυτός που θα καθόταν δίπλα σου.. Και για ακόμα μια φορά.. δεν έχει να κάνει με την αντικατάσταση ενός νόμιμου πάροχου μιας υπηρεσίας με έναν παράνομο. Είναι μια εναλλακτική λύση για να κάνεις την δουλειά σου, όπως σε 1000αδες άλλες περιπτώσεις. Για αυτό υπάρχουν τα προφίλ και το ιστορικό και οι βαθμολογήσεις. Αν είσαι ο πρώτος, κακή σου τύχη (αν και ανα πάσα στιγμή μπορείς να του πεις να σταματήσει φαντάζομαι), αλλά η βαθμολόγηση και το σχόλιό σου θα "σώσουν" τους υπόλοιπους ή θα τους προωθήσουν να διαλέξουν τον @ax_ena_honda γιατί γουστάρουν σουζίδια... η βαθμολογία λέει πολλά καθώς φαντάζομαι ότι δεν γίνεσαι @ax_ena_honda σε μια μέρα, αλλά ήσουν πάντα (εγώ πάντως με αυτά που διαβάζω εδώ, θα το έψηνα για μια βόλτα, αλλά φουλ με δέρματα και προστασίες ) Τέλος αυτό με τις μορφονιές, δεν είναι κακό, το αντίθετο μάλιστα.. μπορείς να διαλέξεις και να σε διαλέξουν ανάλογα με τα γούστα σου/τους και να γνωρίσεις ενδιαφέρων άτομα.. (για το poolit δεν ξέρω, αλλά σε γερμανικό αντίστοιχο σιτε γράφουνε μέχρι και τι μουσική ακούνε στο ταξίδι, τι αυτοκίνητο έχουν και πόσος ελεύθερος χώρος υπάρχει κτλ). Μακάρι να είχανε και τα ταξί, λεωφορία κτλ τέτοιες επιλογές (χωρίς να θέλω να κάνω σύγκριση εδώ) Όταν "προσφέρεις" μια διαδρομή, βλέπεις τα άτομα που δηλώνουν ενδιαφέρον και διαλέγεις αντίστοιχα (αυτοί έχουν διαλέξει ήδη ότι θα ταξίδευαν μαζί σου)... και όλα αυτά σε ένα πολύ καλύτερο και φθηνότερο κλήμα από τις εναλλακτικές.. Το ποολιτ τέλος, είναι απλά ένα σιτε, όπως και πολλά άλλα.. σαν κάτοικος του εξωτερικού μάλλον δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ, αλλά η ιδέα από πίσω είναι για εμένα (με την ταπεινή και υποκειμενική άποψη μου) γαμάτη. Είναι η χρήση της τεχνολογίας με σκοπό την βελτίωση του τρόπου ζωής μας, όπως ακριβώς θα έπρεπε (και είμαι χαρούμενος, και περήφανος σαν "τεχνολόγος" και άνθρωπος που υπάρχουν τέτοιες ιδέες και λύσεις).
  11. Έχουμε μπλέξει λίγο την κατάσταση.. άλλο το παράνομο συνεργείο/μάστορας κτλ που θα σου κάνει την δουλειά φθηνότερα, βγάζοντας όμως κέρδος και χρεώνοντας σου την παροχή υπηρεσιών και άλλο κάποιον που θα έκανε ήδη το Χ δρομολόγιο και μοιράζετε τις βενζίνες μαζί σου. Είναι σαν να πάρεις κάποιον γνωστό σου (μέσο των κοινωνικών δικτύων, βαθμολόγησης κτλ γίνεται αυτό το άτομο "γνωστός" σου) σε μια διαδρομή που θα έκανες, και να σου αφήσει πχ 10€ για τις βενζίνες (που θα πληρώσεις εσύ πχ 20-30€). Δεν βλέπω κάποια παρανομία (χωρίς να είμαι νομικός) ή κάποιο μειονέκτημα* *Εκτός από κάποια επαγγέλματα που ίσως να επηρεάζονται στο ελάχιστο (ΜΜΜ), μιας και οι περισσότερο θα κάναμε το δρομολόγιο με το όχημα μας ή θα το αποφεύγαμε αν δεν βγαίναμε οικονομικά. Σαν φοιτητής π.χ. δεν μπορούσα να πηγαίνω συχνά στην πόλη μου γιατί μου κόστιζε ~30€ η διαδρομή και δεν πήγενα.. αν ήταν 10€ θα το σκεφτόμουν και ίσως να έχαναν τα ΚΤΕΛ 60€ το εξάμηνο.. ίσως γιατί έτσι και αλλιώς το σχεδίαζα με κανέναν φίλο/γνωστό που έκανε το δρομολόγιο.. Επίσης παράδειγμα ήταν όταν είχα να πάω στην σχολή, και τα λεωφορεία θέλανε κοντά στην 1 ώρα και ήταν 120% γεμάτα ενώ με αυτοκίνητο ήμουν σε 20' εκεί (συν το περίμενε στην στάση που γλίτωνα) το κανονίζαμε συχνά να πάμε/φύγουμε σαν παρέα και πληρώναμε τις βενζίνες στον οδηγό.. Τώρα υπάρχουνε τεχνολογικά μέσα (πλατφόρμες) για αυτήν την επικοινωνία (την μηνιαία κάρτα την πλήρωνα έτσι και αλλιώς) Για ταξί δεν το συζητάω καν, μιας και τα ταξί συνήθως είναι της τελευταίας στιγμής που κάποιος βιάζετε ή είναι σε ανάγκη, ενώ ο συνεπιβατισμός είναι συνήθως (από δικιά μου εμπειρία) κανονισμένος από μέρες και για μεγαλύτερες αποστάσεις ή για κάποια άτομα που κάνουν τα ίδια δρομολόγια κάθε μέρα και γλιτώνουν χρόνο και χρήμα (σε σχέση με τα ΜΜΜ) που έτσι και αλλιώς δεν θα παίρναν ταξί.
  12. Τις άδεις τις ζητάνε οι ταξιτζήδες και όχι το κράτος. Είναι ένα πλεονέκτημα που πήρανε λόγο κλειστού επαγγέλματος πριν πολλά χρόνια (με δίκαιους και άδικους τρόπους) όπου οι άδειες μοιράζονταν από το κράτος σαν κάποιο είδος αποζημίωσης. Σήμερα οι ταξιτζήδες απλά βάζουν μια αυθαίρετη τιμή που θέλουν για να δώσουν αυτήν την άδεια παραπέρα (κάποια στιγμή πριν από μερικά χρόνια είχα ακούσει κοντά στα 100κ, δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει) . Όταν το κράτος ήθελε να ανοίξει το επάγγελμα τα κάνανε όλα π@@$@#να με απεργίες κτλ, γιατί όταν κάτι έγινε μια φορά λάθος, δεν επιτρέπετε να διορθωθεί ποτέ για να μην είναι άδικο σε αυτούς (επαγγελματίες ταξί) που αγόρασαν κάποτε τις άδειες.. και να πα να γ@μι$#$# η κοινωνία. Στην ουσία είναι μια πλατφόρμα για να μοιραστείς τα έξοδά σου, και όχι να βγάλεις λεφτά. Λες πάω π.χ. Αθήνα-Θεσσαλονίκη στις 11/08 14:00 με μια στάση στην Λάρισα.. και βρίσκεις άτομα με την ίδια διαδρομή που ψάχνουν όχημα (ή αυτού σε βρήσκουν). Το κόστος είναι ίσως το 1/5 της τιμής που θα έπαιρνε ένα ταξί και δεν πλησιάζει καν στο να βγάλεις κέρδος (Οι τιμές που ξέρω είναι από Γερμανία, και για 300κμ ήταν περίπου 10€).. Η πλατφόρμα σίγουρα πρέπει να βγάλει κάποια λεφτά.. διαχειριστές, προγραμματιστές κτλ δουλεύουν για να δουλέψει.. δεν το κάνουν για την καλή τους την καρδία..