crussifier

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    208
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

crussifier last won the day on February 11

crussifier had the most liked content!

Πόντοι

221 Excellent

Σχετικά με το μέλος crussifier

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    thresh86.wixsite.com/motorsoul

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Β.Ελλάδα
  • Ενδιαφέροντα
    Βαρυντική συμπαντικών κυμάτων, ψυχατρονική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Transalp
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell Qualifier

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    who knows?

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1640 προβολές προφίλ
  1. πιο ωραίο το ασημί στα δικά μου μάτια , εδώ μου θυμίζει κάτι Ζ750 , φούλ μάρσιπο
  2. δηλαδή η Honda έχει CB1000R : neo retro CB1100 : retro Bol'd'or : oxi toso palio retro ή psilo-neo retro ή eidame fos kai mpikame retro
  3. άσε τα παιδιά να εκτονωθούν , λίγο τρόλινγκ κάνει καλό αυτή τη περίοδο
  4. Συμβατική 2 πιστονη δαγκάνα φρένων έχει, τα οποία φτιάχνονται in house, όταν ο ανταγωνισμός διαθέτει αντίστοιχη λύση ή και θεωρητικά καλύτερη(ακτινική). Αρα σύμφωνα με αυτή τη λογική και του ανταγωνισμού η λύση θα ήταν μάπα και μαρκετινγκ. Τίποτα από τα 2 δεν συμβαίνει, κατά τη γνώμη των τεστερ, που τσεκάρουν το μηχανάκι όντως χωρίς προκατάληψη. Ενα ακόμα (έχω βάλει απο Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα τεστ) https://kit.honestjohn.co.uk/reviews/review-zontes-t310/ Αλλού πονά (σκληρή πίσω ανάρτηση, δυσαναγνωστη οθόνη, χρειάζεται περισσότερα κυβικά) Ένας λόγος, αμα θέλουμε όντως να δούμε τα πράγματα χωρίς προκατάληψη, θα μπορούσε να είναι πολύ μεγάλη παραγωγή που επιμεριζει το κόστος. Αν είναι όντως της πλάκας μηχανακι, θα φανεί κι αυτό πολύ εύκολα, στο χρόνο. Κι εγώ θέλω μια Bonnie στα 2χιλ αλλά δε γίνεται. Οπότε πάω στο αμέσως καλύτερο : γίνεται να φέρουν τα διάφορα MT-15,XSR-155,Kawi W175,cbr250rr, CB400 σε πρώτη φάση και έπειτα σε λιγότερο ληστρικες τιμές? Είναι όντως ληστρικες επειδή το λέω εγώ? Όχι θα σου πει ο κατασκευαστής, μια χαρά είναι. Οπότε περιμένω τον εκάστοτε Κινεζο να πιέσει τη κατάσταση με Benelli, Zontes, Caballero, CFMoto, Lexmoto, Keeway, Brixton, Orcal, Zongshen και καμια 48937363 μάρκες ακόμη. Όμορφα κ ωραία, μπορεί να ωφεληθεί και ο Κινέζος μακροπροθεσμα έτσι
  5. τέτοιο self cancelling δεν έχει κανένα μηχανάκι πάντως, μπράβο
  6. οι Ιταλοί μιλούν για ένα τεράστιο εργοστάσιο που κατασκευάζει πολλά πράγματα in-house (όπως και τα φρένα π.χ) , 34 brands μοτοσυκλετών υπο τη σκέπη της μητρικής εταιρίας της Zontes και κατασκευή πάνω απο 1.000.000 μοτοσυκλετών κάθε χρόνο
  7. @spiros!!! το μηχανάκι είναι μάπα γιατί έχει ευκολίες, τα είπαμε αυτά μην επιμένεις,σε παρακαλώ. "Το είδες , σου άρεσε , το αγόρασες?" ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ? ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΠΑΜΕ ΣΠΥΡΟ, ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΕΔΩ ΣΠΥΡΟ ? ΓΙΑΤΙ ΣΠΥΡΟ ?
  8. Μακάρι να τους βρεις σε 10 χρόνια αλλά δυστυχώς θα έχουν φύγει όλοι απο ελαττωματική τάπα βενζίνης και usd με covid19 :(
  9. Zontes, όχι Zen, είναι άλλη μάρκα αυτή
  10. Μα είναι δυνατόν να θέλει να πάρει κάτι ο κόσμος σε καινούργιο (ή σχετικά καινούργιο, πάρε Versys) , με ABS, σύγχρονο , dual sport, euro 4/5 που δεν θα πίνει ένα τάνκερ βενζίνη ? Είναι να τρελαίνεσαι που ο κάθε άνθρωπος κρίνει με βάσει το δικό του αξιακό σύστημα ,εμένα με βγάζει απο τα ρούχα μου (και είναι χειμώνας ακόμα )
  11. Βρίσκω αρκετά δύσκολο να απαξιώσω μια μηχανή επειδή κάνει τη καθημερινότητα μου πιο εύκολη. Να ήταν και καμιά διαστημική τεχνολογία να έλεγα οκ αλλά ηλεκτρικές ζελατίνες και τάπες παίζουν εδώ και πολλά χρόνια. Όπως και το μονόμπρατσο , όπως και το USD , όπως και όλα τα υπόλοιπα. Επίσης, είναι αρκετά δύσκολο να κρίνω μια μηχανή που δεν έχω δοκιμάσει μόνο και μόνο απο τη ματιά , ιδιαίτερα όταν φορά κάτι που φορούν 980928304982034 άλλα μηχανάκια αυτή τη στιγμή στο κόσμο , με επιτυχία. Ο καθένας μπορεί να βάλει ότι θέλει σαν αφίσα , απο Ζ50 - Rocket 3. Αν έβαζες στοίχημα, περισσότερα λεφτά θα έπαιρνες απο το 2ο παρά απο το 1ο όμως και αυτό κάτι δείχνει.
  12. Νομίζω οτι ασχολείστε υπερβολικά με το "αμα" Ε άμα χαλάσει, χάλασε, εγγύηση έχει 2 χρόνια. Δεν σε υποχρεώνει και κανένας για αγορά αυτού, πάρε όποιο πιστεύεις εσύ ότι ταιριάζει για το σενάριο χρήσης που θες. Επίσης, τα άλλα αυτής της κατηγορίας είναι G310GS, Versys 300 ,Cb500X Ποιο επακριβώς βάζεις απο αυτά σε αφίσα ? Ποιο είναι που ποθείς δηλαδή τόσο πολύ απο αυτά? Γιατί εγώ σαν πιτσιρικάς ποθούσα κάποιο MV Agusta F4 Ago , κάποιο 999R ή ένα διαχρονικό NR750 , όχι ένα dual sport 300+ κυβικών. Άρα , καταλήγουμε στο να κρίνουμε τις μοτοσυκλέτες σαν προϊόντα με συγκεκριμένο σκοπό (σπορ,ον-οφ,commuting κλπα) και ας αφήσουμε τις μαγείες για εκεί που πραγματικά χωράνε. ένα τέτοιο να το κάνω αφίσα , σαν το απόλυτο, με κορυφαία περιφερειακά , πολύωρο engineering,απίστευτες επιδόσεις και εντυπωσιακής αισθητικής (όχι απαραίτητα καλαίσθητης) -> ένα τέτοιο γιατί ? Σημαίνει οτι δεν είναι καλό μηχανάκι το 2ο για αυτό που σχεδιάστηκε ? Κατα πάσα πιθανότητα μια χαρά είναι , για το σκοπό που σχεδιάστηκε.Τώρα αν κάνει κάποιος αφίσα το 2ο , οκ, γούστο του, θα πόνταρα πάντως ότι πολύ λιγότεροι θα παθιαστούν με το 2ο παρά με το 1ο. Οπότε το κάθε T310, Versys και τα συναφή είναι μια χαρά μηχανάκια, με τα θετικά και τα αρνητικά τους. Σαν νεοεισερχόμενο το Τ310 έχει να αποδείξει περισσότερα προφανώς αλλά αφήστε το κόσμο να επιλέξει αυτό που θέλει. Αν δε βγεί η φάση , δε βγήκε. Αν κάποιος δαπανά 4500 Ε σαν επέκταση του εγώ του, έχει πρόβλημα ο ίδιος , όχι η μηχανή αυτή καθαυτή.
  13. Έχουν κάπως έντονο ασιατικό στοιχείο, προς το παρόν οπότε "φωνάζει" λιγο παραπάνω - > προσέξτε με. Δηλαδή, έξτρα πλαστικά που τονίζουν ογκο, έντονα ελεκτρικ χρώματα και το κοντράστ με τη χρυσάφι/καφέ βαφή δε με βρίσκει συμφωνο. Της Yamaha, το fluo σε αντίθεση με το ματ μαύρο με κερδίζει λίγο παραπάνω αν και λογικά, κι αυτό θα κουράσει κάποια στιγμή. Οπότε κρατώ κάποιες λεπτομέρειες (π. χ μονομπρατσο ψαλίδι, φάλτσο κομμένες πλαγιες εξατμίσεις) Το MT-03 που σύγκρινε ο αλλος δεν είναι επίσης Μις Κόσμος αλλά οκ, είναι υποκειμενικά τα τα αισθητικά "πιστεύω"
  14. εγώ είμαι αδιάφορος , Honda είναι και τα 2 που έχω αυτή τη περίοδο και δε βλέπω κάτι που να με ενδιαφέρει σε ένα Zontes βρίσκω όμως άκρως ενδιαφέρουσες τις απόψεις για το μέλλον αυτών των μοντέλων χωρίς ούτε μία κρυστάλλινη σφαίρα της προκοπής, δηλαδή κάπου ΩΠΑ
  15. "για εμένα δεν αξίζουν" άρα καταλήγουμε για άλλη μια φορά , οτι είναι θέμα προσωπικής επιλογής, όχι οτι το μηχανάκι είναι σκουπίδι τα reviews δεν καταλήγουν σε κάτι τέτοιο και δεν μπορεί να πλήρωσε όλους τους Έλληνες, Γάλλους,Άγγλους δημοσιογράφους η Zontes