crussifier

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    182
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

201 Excellent

Σχετικά με το μέλος crussifier

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    thresh86.wixsite.com/motorsoul

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Β.Ελλάδα
  • Ενδιαφέροντα
    Βαρυντική συμπαντικών κυμάτων, ψυχατρονική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    now_PCX125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell Qualifier

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    who knows?

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1485 προβολές προφίλ
  1. Duke 200 , CBR 250 , Ninja 250 , κατα προτίμηση με abs ελαφρά, οικονομικά, λογικά σε συντήρηση , αν βγάλει κάτι πόσο να κοστίζει πια δε ξέρω τι ύψος έχεις και διαστάσεις , τσεκάρεις πως κουμπώνεις καλές γιορτές παίδες
  2. Το μικρότερο cbr που βλέπω σαν καινούργιο στα μέρη μας είναι το 500 Τώρα με Euro5 προβλέπω πολλές αναπροσαρμογες, ιδιαίτερα σε ιπποδυνάμεις
  3. Επειδή ενημερώθηκα, εντυπωσιασμενος η αλήθεια είναι αλλα χωρίς να είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που ένα αμάξι καίει 1L στα 1000km, γιαυτό τα μετέφερα. Γνωρίζω κι άλλα πλέον για το θέμα αλλα δεν ειναι της παρούσης και του budget του φίλου. Κ επιδιορθωνεται πάντως, κ υπάρχει τρόπος για μειωμένη κατανάλωση λαδιού κ είναι λίγο μυστήρια η σχέση εργοστασίου - αντιπροσωπειων στο συγκεκριμένο, εδώ υπάρχει story που δεν γνωρίζω. Προχωράμε
  4. δεν έχω ακούσει κάτι και τα βλέπω κανονικά στο δρόμο χωρίς περίεργο φούμο απο πίσω, άρα είτε επισκευάζεται εύκολα είτε είναι λίγο σπάνιο. Είχα και mk1 και mk2 , για το 1ο μπορώ να σχολιάσω και την παθητική του ασφάλεια. @pavlospao13 τσέκαρε μόνο μην έχεις να κάνεις με Σαρακάκη για ανταλλακτικά κλπα, δαγκώνει
  5. Τα swift ειναι ενδιαφέροντα αλλα αρκετοί λένε να αποφύγεις τα μαγυαρικα (Ουγγαρία) καθώς έχουν χαζοβλαβες. Το 1.3 έχει μακριές σχέσεις, το 1.6 κοντές (5η,120kmh,4000rpm) Απο την εμπειρία μου, Yaris mk2 1.3 2005- θα σου πρότεινα εφόσον δεν θες να ανέβεις παραπάνω σε κυβικά. Αξιόπιστο, εύκολο, καίει λογικά και με μια 4αδα καλά λαστιχα πατάει αξιοπρεπώς. Εαν βρεις κάποιο facelift ως ευκαιρία, με 6ταχυτο και 101 ίππους, ακόμα καλύτερα
  6. 205 κιλος με 21 μλαρια και 3 κιλά ροπής Στα καπάκια, πόσο κερδίζεις με aftermarket εξάτμιση, καθρέπτες,φτερά, μπαταρία η-λιθιου , ουπς, φθηνό μηχανάκι ήθελα εγώ....
  7. και εγώ έτσι το βλέπω αλλά φαίνεται να έχει global χαρακτηριστικά και όχι πολύ ακριβά - έχει δηλαδή ABS κανονικά όπως προβλέπεται απο Euro 4 αλλά τα φρένα του είναι "Kawasaki" άρα κάποια μάρκα που δεν θέλει να πολυφανεί απο την Kawasaki άρα κάτι σχετικά φθηνό - usd της Showa αλλά χωρίς να πολυφαίνεται επίσης 45 άλογα σε 185 κιλά , not terrible not great ανταγωνιστής δηλαδή του RC390 απευθείας με 120+ κυβικά λιγότερα και ίσως κάπου στα ίδια στο βάρος αλλά με πολύ καλύτερο πακέτο ηλεκτρονικών το ερώτημα είναι λοιπόν , καλά όλα αυτά , απο ουσία πως πάμε ? και απο τιμή εννοείται
  8. To διάβασα αυτό που έγραψες παραπάνω, το θέμα είναι οτι η Rockstar βγάζει περισσότερη ποιότητα στο βάψιμο , στις σωληνώσεις ή στα χειριστήρια. Στις φωτογραφίες όλα αυτά ε , απο κοντά δεν μπορώ να περιμένω πολλά απο μια κινέζικη 400cc στα 3500 Οι Royan Enfield έρχονται στην υψηλή τιμή που έρχονται εδώ, νομίζω στην Ινδία είναι σημαντικά φθηνότερες. Είναι όντως ποιοτικές λοιπόν , γιατί τα specs είναι αρκετά basic για EU - JDM standards σε αυτά τα λεφτά
  9. η όλη φάση ενώ είναι ενδιαφέρουσα βγάζει μια απίστευτη προχειρότητα η μοτοσυκλέτα που χάζευα, το Scrambler , φαίνεται φθηνή για 6000Ε και το site τους μου φάνηκε απλοικό. Ουσιαστικά είναι Google Site με Google Drive για τα αρχεία που θα ζητήσεις και διασφαλίζουν οτι η γραμμή παραγωγής ελέγχεται λόγω του πιστοποιητικού ISO , "εννοείται κάθε χρόνο" Μπορεί να είμαι μόνο εγώ αλλά δεν μου κολλά η φάση, μακάρι η μηχανή να είναι σούπερ και η υποστήριξη καλή.
  10. εμένα μ'αρέσουν που επιτέλους βγαίνουν σπορ μηχανάκια και όχι μόνο για όσους μένουν δίπλα σε πίστα οι σέλες του φαίνονται για νορμάλ πισινούς, δεν μπαίνεις σε attack mode με το που το δεις και τα connectivity κλπα είναι οτι πρέπει για την εποχή. νομίζω οτι έχει απέναντι ένα CBR650R , η Yamaha και Suzuki δεν βγάζουν κάτι αντίστοιχο ενώ τα SuperSports της Ducati είναι πολύ πιο ακριβά με πολλά περισσότερα πράγματα πάνω τους.
  11. δε νομίζω οτι έχουν σταματήσει οι δεσμοί της BMW με Κίνα το 800άρι και 850 μοτέρ , στη Κίνα δε φτιάχνονται ?
  12. The BMW G310 R is a standard or naked motorcycle developed by BMW Motorrad in collaboration with TVS Motor Company of India
  13. πως θα μπορέσει να το διαφοροποίησει ώστε να θεωρηθεί προιόν Harley είναι η απορία μου η BMW διαφοροποίησε το TVS και έφτιαξε ένα μέτριο προς συμπαθητικό μοτοσυκλετάκι για τα Ευρωπαικά δεδομένα που μπορεί να είναι καταπληκτικό για τα δεδομένα της Νότιας Αμερικής , της Ινδίας κλπα
  14. Θα τιγκάρουν οι μεταφορικές απο τις παραγγελίες αλλά τουλάχιστον θα έχουμε ωραίο ήχο και θέαμα
  15. απο τα 2 που βάσεις , το VF γιατί έχει περισσότερα κυβικά αλλά και ABS απο άλλες επιλογές , παίρνεις Benelli BN251 , που είναι μια μικρή μοτοσυκλέτα , καλή κατα τας γραφάς. Το NK250 , δεν το έχω δει απο κοντά , στο MotoTriti είχαν εκφραστεί πολύ θετικά. απο μτχ , ακούγεσαι για CBR250R ή Duke 250 εξοπλισμό και κάνα σχολείο ασφαλούς οδηγήσης και γενικά , η μοτό στην Ελλάδα είναι όντως επικίνδυνο σπορ όπως και γενικότερα η οδήγηση , έχε το πάντα κατα νου και πρόσεχε για τον εαυτό σου πρωτίστως και ύστερα για τους δικούς σου