crussifier

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    180
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

200 Excellent

Σχετικά με το μέλος crussifier

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    thresh86.wixsite.com/motorsoul

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Β.Ελλάδα
  • Ενδιαφέροντα
    Βαρυντική συμπαντικών κυμάτων, ψυχατρονική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    now_PCX125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell Qualifier

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    who knows?

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1355 προβολές προφίλ
  1. 205 κιλος με 21 μλαρια και 3 κιλά ροπής Στα καπάκια, πόσο κερδίζεις με aftermarket εξάτμιση, καθρέπτες,φτερά, μπαταρία η-λιθιου , ουπς, φθηνό μηχανάκι ήθελα εγώ....
  2. και εγώ έτσι το βλέπω αλλά φαίνεται να έχει global χαρακτηριστικά και όχι πολύ ακριβά - έχει δηλαδή ABS κανονικά όπως προβλέπεται απο Euro 4 αλλά τα φρένα του είναι "Kawasaki" άρα κάποια μάρκα που δεν θέλει να πολυφανεί απο την Kawasaki άρα κάτι σχετικά φθηνό - usd της Showa αλλά χωρίς να πολυφαίνεται επίσης 45 άλογα σε 185 κιλά , not terrible not great ανταγωνιστής δηλαδή του RC390 απευθείας με 120+ κυβικά λιγότερα και ίσως κάπου στα ίδια στο βάρος αλλά με πολύ καλύτερο πακέτο ηλεκτρονικών το ερώτημα είναι λοιπόν , καλά όλα αυτά , απο ουσία πως πάμε ? και απο τιμή εννοείται
  3. To διάβασα αυτό που έγραψες παραπάνω, το θέμα είναι οτι η Rockstar βγάζει περισσότερη ποιότητα στο βάψιμο , στις σωληνώσεις ή στα χειριστήρια. Στις φωτογραφίες όλα αυτά ε , απο κοντά δεν μπορώ να περιμένω πολλά απο μια κινέζικη 400cc στα 3500 Οι Royan Enfield έρχονται στην υψηλή τιμή που έρχονται εδώ, νομίζω στην Ινδία είναι σημαντικά φθηνότερες. Είναι όντως ποιοτικές λοιπόν , γιατί τα specs είναι αρκετά basic για EU - JDM standards σε αυτά τα λεφτά
  4. η όλη φάση ενώ είναι ενδιαφέρουσα βγάζει μια απίστευτη προχειρότητα η μοτοσυκλέτα που χάζευα, το Scrambler , φαίνεται φθηνή για 6000Ε και το site τους μου φάνηκε απλοικό. Ουσιαστικά είναι Google Site με Google Drive για τα αρχεία που θα ζητήσεις και διασφαλίζουν οτι η γραμμή παραγωγής ελέγχεται λόγω του πιστοποιητικού ISO , "εννοείται κάθε χρόνο" Μπορεί να είμαι μόνο εγώ αλλά δεν μου κολλά η φάση, μακάρι η μηχανή να είναι σούπερ και η υποστήριξη καλή.
  5. εμένα μ'αρέσουν που επιτέλους βγαίνουν σπορ μηχανάκια και όχι μόνο για όσους μένουν δίπλα σε πίστα οι σέλες του φαίνονται για νορμάλ πισινούς, δεν μπαίνεις σε attack mode με το που το δεις και τα connectivity κλπα είναι οτι πρέπει για την εποχή. νομίζω οτι έχει απέναντι ένα CBR650R , η Yamaha και Suzuki δεν βγάζουν κάτι αντίστοιχο ενώ τα SuperSports της Ducati είναι πολύ πιο ακριβά με πολλά περισσότερα πράγματα πάνω τους.
  6. δε νομίζω οτι έχουν σταματήσει οι δεσμοί της BMW με Κίνα το 800άρι και 850 μοτέρ , στη Κίνα δε φτιάχνονται ?
  7. The BMW G310 R is a standard or naked motorcycle developed by BMW Motorrad in collaboration with TVS Motor Company of India
  8. πως θα μπορέσει να το διαφοροποίησει ώστε να θεωρηθεί προιόν Harley είναι η απορία μου η BMW διαφοροποίησε το TVS και έφτιαξε ένα μέτριο προς συμπαθητικό μοτοσυκλετάκι για τα Ευρωπαικά δεδομένα που μπορεί να είναι καταπληκτικό για τα δεδομένα της Νότιας Αμερικής , της Ινδίας κλπα
  9. Θα τιγκάρουν οι μεταφορικές απο τις παραγγελίες αλλά τουλάχιστον θα έχουμε ωραίο ήχο και θέαμα
  10. απο τα 2 που βάσεις , το VF γιατί έχει περισσότερα κυβικά αλλά και ABS απο άλλες επιλογές , παίρνεις Benelli BN251 , που είναι μια μικρή μοτοσυκλέτα , καλή κατα τας γραφάς. Το NK250 , δεν το έχω δει απο κοντά , στο MotoTriti είχαν εκφραστεί πολύ θετικά. απο μτχ , ακούγεσαι για CBR250R ή Duke 250 εξοπλισμό και κάνα σχολείο ασφαλούς οδηγήσης και γενικά , η μοτό στην Ελλάδα είναι όντως επικίνδυνο σπορ όπως και γενικότερα η οδήγηση , έχε το πάντα κατα νου και πρόσεχε για τον εαυτό σου πρωτίστως και ύστερα για τους δικούς σου
  11. απο τα κειμενάκια που σε βάζουν στην θέση του οδηγού , πίνω πεπαλαιωμένο τσίπουρο , παίζει λίγη jazz , γιατί έγραψες τόσα λίγα και έβαλες τόσες λίγες φωτογραφίες
  12. -το πραγματικό βάρος είναι αρκετά περισσότερο και τα άλογα σημαντικά λιγότερα - η ποιότητα κατασκευής δεν είναι αυτή που θα έπρεπε επιτρέποντας σκουριές και οξείδωση - ride by wire να έχει επίσης κάποια θεματάκια (που τα γράφουν και άγγλοι κάτοχοι στο MCN) - Επίσης, το κόψιμο τιμονιού και η ευελιξία του μέσα στην πόλη δεν δείχνουν να είναι τα δυνατά του σημεία. Αυτά τουλάχιστον γράφουν σε Moto , Mototriti και κάποια πράγματα στο MCN https://www.motomag.gr/news/mini-test/aprilia-shiver-750-2007-2010 https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/94817.asp
  13. Shiver απο αξιοπιστία πως πάει ? Γιατί ένας συμφοιτητής μου το είχε στείλει πολύ γρήγορα... Θα κοιτούσα Yamaha MT-03 , Suzuki SV650 και κάνα outsider στυλ BMW G650X , G310R
  14. ^ Επισης , νομίζω στο 2ο video αυτό το SSR Ruzkull είναι ουσιαστικά ίδιο με το Daytona Hobby 125
  15. Είναι ακριβώς αυτό, για την πλάκα , σαν παιχνίδι Δεν νομίζω να έχει προβλήματα και πιστεύω οτι θα το διασκεδάσει , αρκεί να ξέρει τι παίρνει και που κινείται Η αγγελία δεν νομίζω οτι αξίζει αφού με 300Ε παίρνεις ολοκαίνουργιο και full εγγύηση Κ μερικα video για να δείξουν τη "φιλοσοφία" , που είναι σαν να βγήκε απο τις σελίδες ενός Joe Bar Team