crussifier

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    148
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

166 Excellent

Σχετικά με το μέλος crussifier

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    thresh86.wixsite.com/motorsoul

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Β.Ελλάδα
  • Ενδιαφέροντα
    Βαρυντική συμπαντικών κυμάτων, ψυχατρονική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    now_PCX125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Bell Qualifier

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    who knows?

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1189 προβολές προφίλ
  1. ωραία όλα ακούγονται, καλόβολτο Για το θέμα με τον αέρα, κάτι τέτοιο θα έκανε δουλειά ? https://shopee.com.my/Head-Lamp-Visor-Windshield-SYM-VF3i-i.15553936.1860433816
  2. Μια χαρά είναι
  3. Επειδή βρέθηκα στην ίδια θέση υποψήφιου για αυτά τα μηχανάκια, έχω ψάξει αρκετά το θέμα , γιαυτό κ είπα στο Σταύρο κάποια πράγματα που μπορεί να δει ο ίδιος. Το υπόλοιπο τρολάρισμα δεν ξέρω πως βοηθά το Σταύρο κ το thread , αλλά όπως αγαπάς
  4. όχι πολύ καλό trolling ομολογουμένως Stavros - > Ξεθάβω το θέμα του ΄12 καθώς μεταξύ άλλων θεωρητικά το duke 200 είναι ένα από τα υποψία δίκυκλα για την επόμενη μου αγορά . Τελικά έχει βγει αξιόπιστο ; Το θεωρείται καλή αγορά γύρω στα 2κ pitalioma -> Ολα αυτα ισχυουν και για το 390 ομως, που ειναι σαφως ανωτερο συνολο. Το μεγαλο προβλημα του 200 ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος απο το μεγαλυτερο αδερφακι. Η χρηματικη διαφορα αναμεσα στα δυο ειναι τοσο μικρη που καθιστα το 200 ασυμφορη αγορα. οπότε , πολύ σωστά ο Σταύρος , υπενθύμισε οτι 2Κ παίζει , ούτε διαφορά ούτε τίποτα. Αν όμως, λέμε αν , βρήκες κάνα 390 που παίζει τόσο μικρή διαφορά , feel free and post it
  5. σύντροφε , μήπως δεν είδες το 2κ που έθεσε ως budget ?
  6. Ποιό 390 παίδες κάνει 2000 ? 2500 είδα ένα τις προάλλες , κ δεν έμοιαζε προσεγμένο. Όλα αυτά σε ένα μηχανάκι που έχουν αναφερθεί διάφορα θέματα. Για το Duke 200 έγραφε ένας κάτοχος σε παραδίπλα φόρουμ , στα 25Κ , δεν είχε κάποιο σημαντικό θέμα, ήθελε λίγο προσοχή ο μηχανισμός για την αλυσίδα . Ο μοναδικός του ανταγωνισμός είναι το CBR250R.
  7. GSR 600 ABS : καλά όλα, λένε οτι τσιμπάει σε κατανάλωση SV 650 : καλό αλλά περασμένο απο πολλά χέρια κατα πάσα πιθανότητα ER 6N : το βρίσκεις φθηνά γιατί έπαιξε κ μια φάση για κάτι βαλβίδες . Αν έχει ελεχθεί ως προς κωδικούς κ κατάσταση, τότε είναι μια χαρά μηχανάκι που τα κάνει όλα χωρίς να ξεχωρίζει. Επίσης, ER 6F με fairing.Κάτι Bandit , CBF , συμπαθή κ τλπα , εγώ δεν τα κοιτώ πλέον , τα έχω βαρεθεί . Ρεαλιστικά όμως μπορείς να βρεις κάποιες ευκαιρίες , ιδιαίτερα σε CBF600S. Θα κοιτούσα επίσης Kawasaki Z750S , ίσως να είναι λίγο πιο προσεγμένο σε σχέση με τα γυμνά του αδέρφια. Outsider για εμένα , κοντά σε αυτά τα λεφτά , ήταν μια αγγελία για BMW F800S κ μία για MV Agusta Brutale. Ενημερώσου βέβαια τι κόστη έχουν, τι πιθανά προβλήματα βγάζουν , δεν είναι καθημερινά μηχανάκια επακριβώς, ιδιαίτερα το Brutale. Οι Σουμέριοι είχαν όντως παράδοση στα supermotard , μας το αποκαλύπτουν διάφορες τοιχογραφίες που βρέθηκαν στις αρχαίες πόλεις της Ουρούκ κ της Νιπούρ, που έδειχναν τον Νινούρτα καβάλα σε ένα πρώιμο , όπως πιστεύεται, Kawasaki KLR 650SM. Γιαυτό κ ως φόρο τιμής, πολλές φορές αποκαλούμε τα supermotard κ ως SumerMotard κ χαίρομαι που βλέπουμε αναφορές πιο συχνά στους Σουμέριους. Είχαν πολλά τρεχάματα όμως με την Ελάμ , γνωστοί κ ως Ελαμίτες , οι οποίοι δεν τους άφηναν σε χλωρό κλαρί , που λέμε στη καθομιλουμένη
  8. Νομίζω οτι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Σαφώς κ έχουν βελτιωθεί οι Κινέζοι (μτφ : ότι θέλουν θα βγάλουν σε ότι ποιότητα θες, το ζητούμενο target group να υπάρχει) Σαφώς κ δε φαίνεται κάτι ιδιαίτερο σαν μηχανάκι , δεν ξέρουμε 100% σε τι κατάσταση θα βρίσκεται σε κάποια χρόνια απο τώρα, όποιος το λέει , να μας πει κ 10 αριθμούς Τζόκερ. Σαφώς κ ο Anton26 κάνει το κομμάτι του, τις εκπομπές του, οι ερωτήσεις όμως ακούγονται με πρόθεση να ευλογήσουν παρά να πουν ξεκάθαρα + κ -. Αυτά βλέπω προς το παρόν. ΥΓ μιας κ λέμε για σχετικούς του χώρου, τις προάλλες ένας υπεύθυνος της Triumph έλεγε οτι η Bajaj ήθελε να αποκτήσει μερίδιο στη Triumph αλλά η KTM έβαλε βέτο , σε φάση η Bajaj απλά βάζει τα λεφτά , η KTM παίρνει αποφάσεις για όλο τον όμιλο...
  9. Την KTM την είδα στα Coffee Days , που έχει τις πιο μικρές μοτοσυκλέτες κ στα Orange Days (πρέπει να είχε κ Σέρρες πίστα) ανα την Ελλάδα, όπου ήμουν Θεσσαλονίκη το Σάββατο , για ένα Duke 390 μετά το fl που δέχθηκε. Ήθελα το Vitpilen 401 για μια βόλτα, όχι γιατί περιμένω μεγάλες διαφορές απο το Duke αλλά γιατί ίσως είναι το ομορφότερο μηχανάκι σήμερα. Έχω ένα Svart πρόχειρο
  10. γιατί γράφεις το μου ως μιυ , κλασικό ρομποτικό σφάλμα στην v1.63
  11. Duke 200άρι ή Honda CBR 250R με ABS γιατί σαν τιμημένη ελληνική πόλη, η συμπρωτεύουσα έχει καταπληκτικούς δρόμους. Σε καταπλήσσουν κάθε φορά δηλαδή. Κ τα 2 θα τα αποκτήσεις σε λογικό κόστος, ακόμα κ το Duke δε βγάζει κάτι δύσκολο σαν πρόβλημα , είναι ωραία κ σύγχρονα σαν πρώτα μηχανάκια χωρίς να τρομάζουν με καλή οδηγική συμπεριφορά. Λογικά το Duke θα έχει λίγο πιο ακριβά service αλλά κ σε μια χαζοπτώση λιγότερα πλαστικά να αντικαταστήσεις. Απο την άλλη το CBR , με το fairing του , μια ιδέα παραπάνω κάλυψη θα την έχει. Καλόβολτα, προσοχή μεγάλη με τους καθημερινούς κάφρους κ φόρα πάντα εξοπλισμό.
  12. Στη Harley (Μενεμένη , Θεσσαλονίκη) , φρόντισε να πας με φίλο. Ειδάλλως, ετοιμάσου κ για λίγο απαξιωτικά βλέμματα , φάση δεν είναι του club μας κ τέτοια. Η βόλτα είναι οργανωμένη, με πλοηγό , συνοδεία πίσω κ πλάγια. Είχα ανοίξει το Street Rod μέχρι τα 130km/h με πολλές επιταχύνσεις ενδιάμεσες , γούσταρα ροπές , ήχο κ καγκούρικη στάση οδήγησης , δεν ήθελα όμως να δοκιμάσω άλλο μηχανάκι , λίγο τα κιλά αυτών (Street Rod κατηγορία φτερού για Χάρλευ στα 252κιλά) ,λίγο το πουλμουρ , νταξ.