evo9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    561
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

144 Excellent

Σχετικά με το μέλος evo9

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

953 προβολές προφίλ
  1. παιδες αγορασα μπαταρια και φαινεται καλα. βεβαια το μανουαλ λεει οτι πρεπει να φορτιζει μετα φωτα αναμενα απο 13.9 μεχρι 14.9. βεβαια το δικο μου στο ρελαντι ειναι στο 14.6 και οσο ανεβαινουν οι στροφες πεφτει μεχρι το 14-13,9 στον κοφτη ενω λεει οτι κανονικα πρεπει να ανεβαινει,εκτος αν δεν καταλαβα σωστα. δεν ξερω αν αυτο ειναι προβλημα. η παλια μπαταρια ειχε ταση αλλα δεν εδινε αμπερ εκκινησης ειπε ο ανθρωπος που την τσεκαρε με ειδικο μηχανημα. ανοιξα τον ασκο του αιολου μου φαινεται...
  2. ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις. Ξεκινάω τώρα να την πάω δίπλα στο συνεργείο να τη φορτίσει. Επίσης θα βγάλω το καλώδιο του πηνίου και θα μετρήσω την αντίσταση. Στο μανουαλ λέει να βάλω στις 2 τρύπες του καλωδίου τις άκρες του πολυμέτρου και να μετρήσω την αντίσταση που πρέπει να είναι 0,5-0.6 ohm. θα κάνω αυτά και βλέπουμε. Το οτι δεν ανεβαζε πάνω απο 14 volt οταν δίναμε γκάζι με το starter πανω στο συνεργείο εκεί , να φανταστώ δεν είναι απαραίτητο ότι δείχνει πρόβλημα σε πηνία ανορθωτή; δηλαδή μπορεί να είναι και η μπαταρία και να φταίει σε αυτο;
  3. πανω στη μπαταρία !! kouler και pavlosr1 ευχαριστω πολυ για τις προτασεις σας αλλα το ειμαι αρκετα μακρυα απο τους συγκεκριμενους μαστορες και το μηχανακι δεν παει βημα. και προφανως δεν εχω αλλο μεσο να το παω , αλλιως δεν θα το συζητουσα ... θα κανω ενα τσεκ αυριο το πρωι που βρηκα μεσα στο manual . θα δω ποσα volt στελνει το πηνιο και αν ειναι σωστα θα μετρησω τις αντιστασεις στον ανορθωτη..αν βγουν και 2 καλα θα το σπασω
  4. 0 βολτ δειχνει το πολύμετρο και ξεκινάει να ανεβαίνει μέχρι τα 6,κατι όταν γυρίσω το κλειδί στο ον και αρχισουν τα λαμπάκια νεκρας και λαδιου να φωτιζουν. δεν μπορω να μετρησω κατευθειαν πανω στη μπαταρια οταν την εχω συνδεμενη για να γυρισω το κλειδι στο ον... με το κλειδι στο Off εχω 12.85. οταν το παω στο ΟΝ πεφτει στο 0,6 περιπου και αρχίζει να σκαρφαλώνε μεχρι το 6.4 περιπου σταδιακα οσο παιρνουν τα πανω τους τα λαμπακια.
  5. Καλησπέρα. Πρόβλημα κύριοι που πρέπει να λυθεί γρήγορα γιατί η μηχανή είναι το μόνο μέσο μετακίνησής μου και στη δουλειά τη χρειάζομαι. Μια ιστορική αναδρομή εν συντομία. Καλοκαίρι 2015 , ανεβαίνω στο μοτόρι (ninja 250 για την ακρίβεια), γυρίζω κλειδί, κάνει τσεκ , πατάω μίζα ... ΤΑΚ. Σβήνουν όλα και δεν ανάβει λαμπάκι ποτέ ξανά. Απολογισμός : Μπαταρία εργοστασιακή 6 χρόνων <<"έκοψε" στοιχείο,βραχυκύκλωσε,καπούτ>> , τα όσα είπε ο μηχανικός. Η μέτρησή της στο 0. Οπότε πήραμε καινούργια. Ενάμιση χρόνο μετά,δηλαδή σήμερα, ήμουν σε δουλειές το απόγευμα. Όταν ανέβηκα να φύγω χρειάστηκε η μίζα να γυρίσει 2 φορές να πάρει, μου φάνηκε παράξενο αλλα το απέδωσα στο κρύο και συνέχισα. Αμ δε...Ανεβαίνω να φύγω απο το μαγαζί , γυρνάω κλειδί , κάνει τσεκ , πατάω μίζα ... ΤΑΚ. Σβήνουν όλα και δεν ανάβει τίποτα πάλι. Την αφήνω να ηρεμήσει ένα 10λεπτο και ξαναδοκιμάζω. Γυρνάω κλειδί , σκοτάδι. Ξαφνικά μετα απο 7 δευτερόλεπτα περίπου αρχίζουν τα λαμπάκια της νεκράς και λαδιού να ανάβουν αχνά...τον ηπι@με ... ανεβάινω πάνω την ισιώνω κάθομαι και περιμένω να δω αν θα σβήσουν. Ξαφνικά γίνεται κάτι μυστήριο και έχουμε ανάσταση. Τα 2 λαμπάκια κανονικά και η τρόμπα να δουλεύει ... <<Υπάρχει Θεός>> σκέφτηκα και ξαναπατάω μίζα....ΤΑΚ. Μη ξαναλεω τα ίδια... Έγινε άλλες 2 φορές αυτή η ανάσταση και μετά τα παράτησα. Την τσούλισα μέχρι ένα συνεργείο εκεί κοντά. Έφερε ο άνθρωπος ενα σταρτερ και ενα πολυμετρο ... Μπαταρία με κλειστό διακόπτη στα 12.85 .. Βάζουμε το στάρτερ , παίρνει , 13.1-13.4 στα γκάζια. πάει να βγάλει το στάρτερ,μουλάρι ο αστραχάν...έσβησε. Πάλι πολύμετρό γυρνάμε στο ΟΝ χωρίς να δώσουμε μίζα. Αρχίζουν τα ψοφολαμπάκια να ανάβουν σιγα σιγα και απο την ωρα που παει ο διακόπτης στο ΟΝ μέχρι τα 5-7 δευτερόλεπτα που αρχίζουν τα 2 αυτα λαμπάκια να ανάβουν η ενδειξη ξεκινάει απο τα 0,κάτι volt και φτάνει στα 6.5... Κλείνουμε διακόπτη , ξανανοίγουμε ,τα ίδια εκτος του οτι μετα απο λίγο γίνεται πάλι 3η ανάσταση,λαμπάκια τέντα και να κάνει το μηχανάκι τσεκ.. Του λεω μη πατήσεις μίζα μόνο μέτρα...12.85...με το διακόπτη στο ΟΝ...ενω πριν άναβε με το ζόρι 2 λαμπάκια στο κοντερ...μου λέει η μπαταρία είναι ψόφια (αυτό το κατάλαβα και εγώ, δεν μου φαινεται ομως να εχει πεθάνει τελείως.) και μάλλον είναι επειδή δεν φορτίζει...με 13 μου λέει στα γκάζια σε κόβω για ανορθωτή... και πως ρε μάστορα εκεί που φαίνεται να μην έχει τσαγανό κάνει ένα έτσι στο ντούκου και παίρνουν όλα και γυρνάει και η τρόμπα χωρίς ζόρια; δεν ξέρω μου λέει μπουρδέλ@ kawasaki και εγώ ένα 750 έχω μου λέει. ΧΑΧΑΧΑ Γυρίζω σπίτι, λύνω πλαστικό φυσάω φύσα ανορθωτή. Τα ίδια εκτός του ότι μια ώρα που έμεινε σβηστή όταν πήγα το διακόπτη στο ΟΝ , τα λαμπάκια άρχιζαν να λάμπουν πιο γρήγορα απο τα 5 δευτερόλεπτα και πάλι το FI και η τρόμπα προσπαθούσαν να κάνουν δουλειά αλλά δέν...και έτσι αναβόσβηναν με ζόρια.... Εσείς τι λέτε; Με διακόπτη στο OFF τάση μπαταρίας 12,85. Στο ΟΝ ξεκινάει απο 0,κάτι και φτάνει τα 6 αν το έχω ανάψει πιο πριν. Αν είναι ήρεμο φτάνει στα 6.5 και προσπαθεί να γυρίσει τρόμπα. ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΛΟ, 3 φορές που δεν ακουγόταν να προσπαθεί και μόνο αχνά ανάβανε τα λαμπάκια νεκρας και λαδιού έγινε ανάσταση και η τάση της μπαταρίας στο 12.85 πριν πατήσω μίζα...Μετα τΣακ.. Για ρίχτε τα φώτα σας , την αυριανή τετάρτη την πήρα όλη μέρα άδεια για να τη φτιάξω ... ΒΟΥΗΘΕΙΑ...
  6. με 4500 βρισκεις fazer s2 με αμπουσου.
  7. να την χαιρεσαι φιλε μου. σβησε αμεσα το link του fb γιατι φαινεται η περιοχη που μενεις .... ποτε αυτα σε φορουμ.
  8. παρων και ο πρασινος που σας χαιρετησε μπροστα απο το mall! δυστυχως εκεινη την ωρα τελειωσα τη δουλεια και δεν ημουν σε κατασταση πολεμου! την επομενη φορα! :)
  9. MT-07

    οι sumitomo παντα ιδιες ηταν και στα fazer και στα R και στα tdm και σε πολλα μοντελα της yamaha.Αλλαζανε μονο τον τροπο τοποθετησης της δαγκανας(ακτινικα) για μεγαλυτερους δισκους και τις τρομπες που φορουσαν πανω. η τρομπα που φοραει τωρα το mt τι εμβολακι εχει; αν βαλεις τρομπα με μικροτερο εμβολο θα εχεις μεγαλυτερη αποσταση μανετας (αρα και περισσοτερη αισθηση-αναλυση στο χερι) και περισσοτερη δυναμη θα φτανει στο τακακι-δισκο με την ιδια δυναμη απο το χερι σου που θα ασκουσες στην τρομπα με το μεγαλυτερο εμβολο. με μεγαλυτερο εμβολο θα μικρυνεις την αποσταση της μανετας ( αρα λιγοτερη αισθηση αναλυση στο χερι ) και λιγοτερη δυναμη στο τακακι-δισκο με την ιδια δυναμη που ασκουσες και στην τρομπα με το μικροτερο εμβολο. η αλλιως: για το ιδιο αποτελεσμα κατω θες περισσοτερη δυναμη με το μεγαλυτερο εμβολο(και μικροτερη αποσταση μανετας) και λιγοτερη δυναμη με το μικροτερο εμβολο (και μεγαλυτερη αποσταση μανετας) ΓΕΝΙΚΑ σκεψου μηχανικα.να εισαι με ενα φιλο σου στην τραμπαλα,εσυ 70 κιλα, αυτος 200.προφανως στη μεσαια της θεση δεν θα τον σηκωσεις ποτε. αν ομως μεγαλωσεις την αποσταση σου απο το σημειο που στηριζεται η τραμπαλα θα καταφερεις να κανεις μοχλο και να τον σηκωσεις ,απλα θα διανυσεις μεγαλυτερη αποσταση αποτι θα διενυες πριν. η δυναμη παραμενει η ιδια,τα 70 σου κιλα. ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΣΟΥ απλα η αποσταση γινεται εμβαδον εμβολου και μετρα αντιστροφως αναλογα γιατι στην υδραυλικη πιεση το εμβαδο ειναι στον παρονομαστη. Ο τυπος ειναι P= F/A. P η πιεση,F η δυναμη που ασκεις , A το εμβαδο στο οποιο ασκεις τη δυναμη. ΑΡΑ για την ιδια δυναμη απο το χερι σου, οτι χανεις σε εμβαδο (μικροτερη δηλαδη διαμετρος εμβολου) το κερδιζεις σε πιεση-δυναμη κατω, και αντιστροφα. zaxa η μοναδα του abs νομιζω απλα βλεπει μπλοκαρισμα, ανοιγει την αντλια για εκτονωση του υγρου ωστε να γυρισει παλι η ροδα και παει λεγοντας. δεν παιρνω ορκο για αυτο βεβαια. Με τις τωρινες μου γνωσεις πανω σε αυτο το θεμα νομιζω οτι δεν θα εχει προβλημα, ισως ομως να μου διαφευγει και κατι.
  10. MT-07

    τιποτα τρομερο. βρισκεις μια ακτινικη απο το προηγουμενο r1 που εχει τις sumitomo τις δαγκανες και την κουμπωνεις πανω. τιποτα αλλο! :)
  11. MT-07

    μπορεις αντι για τους ανταπτορες και τις δαγκανες να πας στην πιο φτηνη λυση μιας ακτινικης τρομπας !
  12. 10αρι εχει απο εργοστασιο. δεν θα αλλαξεις τη συμπεριφορα του. Στην αρχη σιγουρα θα σου φανει διαφορετικο ειδικα αν εχεις χασει λαδι η δεν εχει αλλαχτει ποτε ! Το 5αρι ειναι πιο λεπτορευστο και θα σπαει πιο γρηγορα. ειδικα τωρα το καλοκαιρι θα δουλευει πολυ μαλακα. θα βουταει με το παραμικρο , θα κοπαναει πιο ευκολα και θα ειναι λιγο ασταθες το συστημα σου!
  13. φιλε μου το νιντζα δεν ειναι απολυτο μηχανακι. ειναι ενα μηχανακι για την πολη που κανει και χατιρια με παραχωρησεις σε καποιον που θελει να το παει λιγο πιο γρηγορα γενικα ειναι λαθος νοοτροπια να παιζεις με το μπροστινο αλλαζοντας τα λαδια για να το κανεις πιο μαλακο πιο σκληρο κτλ. Αλλαζεις τη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας χωρις να μπορεις να διορθωσεις και πολλες φορες το κανουν και σε μηχανακια που δεν εχουν ρυθμισεις.... με αυτα δεν παιζουμε. Αν θες να κανεις τη δουλεια σωστα αλλαζεις ελατηρια. Τα διαφορα ιξωδη υπαρχουν για να μπορεις να παιρνεις απο το λαδι σου αυτο που θες αναλογα τη χρηση. Πολυωρη,εντονη,βαρυ μηχανακι,ελαφρυ,ζεστη,κρυο και αλλοι παραγοντες. Τα <<ελα βαλε λιγο πιο παχυ λαδακι να σκληρυνει>> που ακουγεται συχνα ειναι μπακαλοκουβεντες. Σε σενα προσωπικα αναφερομαι για να σου πω πως το <<δεν ειπαρχει σωστο και λαθος ιξωδες, αλλα μονο το καταληλλο ιξωδες , το μανουαλ μπορει να λεει οτι θελει.>> ειναι ανουσιο να το λες. Τι να λεμε σωστο και καταλληλο τι λαθος και ακαταλληλο.... ο ιδιος ειπες πιο πανω κοιτα να βαλεις ΣΩΣΤΟ ιξωδες και του προτεινεις 5w χωρις να του πεις γιατι και πως , χωρις να εχεις οδηγησει το συγκεκριμενο μηχανακι και πειραματιστει με τα λαδια. Απλα επειδη πιστευεις.Γι αυτο λεω πως γινεσαι ανακριβης. Μπορει να μην ειπες για νιντζα , αλλα εισαι σε θεμα για το νιντζα.Μπηκες να γραψεις λοιπον μια γενικοτητα. Αυτο εννοω. Οποτε μη γραφουμε οτι να'ναι γιατι παιρνουμε κοσμο στο λαιμο μας σε περιπτωση που μας ακουσουν. Εντελως φιλικα. Για να απαντησουμε και στο φιλο. Τα 150 ειναι μια χαρα φιλε. Το μηχανακι παιρνει στα καλαμια 310 ml μονο σε αλλαγη λαδιου και 360 με πληρες λυσιμο και στεγνωμα καθαρισμα. Μιλαω για το ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΚΑΛΑΜΙ. Μη διαιρεσεις στα 2 τα νουμερα που σου γραφω. Μετρα και τα ελατηρια σου. 420.5 χιλιοστα ειναι καινουργια. Απο 412 και κατω πας για αλλαγη αμεσα.
  14. φιλε ηρακλη επετρεψε μου να σου πω ως κατοχος του 250 οτι το 10w ειναι το σωστο ιξωδες. τωρα εσυ στα μηχανακια σου μπορεις να κανεις οτι θες ,αλλα μη λες ανακριβειες και γενικοτητες. το σωστο ιξωδες για το μηχανακι μας ειναι 10w. με πιο λεπτο θα τερματιζει στο καθε σαμαρακι και θα δουλευει σαν ελατηριο. με πιο παχυ θα δουλευει πιο αργα και θα χανει σε προσφηση. αυτα.
  15. 10w ειναι το σωστο ιξωδες .