Dant3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7118
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

Dant3 last won the day on February 1 2016

Dant3 had the most liked content!

Πόντοι

4100 Excellent

Σχετικά με το μέλος Dant3

  • Κλάση
    イタロ日本

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Cagiva
  • myBike: Μοντέλο
    Raptor
  • myBike: Κυβισμός
    645

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-15

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • dreamBike: Μοντέλο
    Tuono Factory
  • dreamBike: Κυβισμός
    997

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6196 προβολές προφίλ
  1. S20 θα τα βρεις που?Εχουν καταργηθει εδω και καιρο. Φαντασου φορεσα παλι τα 21 πριν κανα διμηνο και μου ελεγαν οτι και αυτα ειναι τα τελευταια ζευγαρια. Πηγαινε στο 21,σε τιποτα χειροτερο απο το 20 και κραταει λιγο παραπανω. Απο αλλα λαστιχα δεν εχει ιδιαιτερη εμπειρια αλλα το οτι δε με εχουν βαλει στο τρυπακι να ψαξω και τιποτα αλλο γιατι με ικανοποιουν στα παντα,δειχνει τι λαστιχα ειναι. Και τα χλμ που θα βγαλουν εξαρτονται αυστηρα απο το καρπο. Εχω φαει 21 σε 8000χλμ και αλλο το αλλαξα στις 20000χλμ γιατι απλα εκλεισε 2,5 χρονια,αλλα παρολα αυτα παλι κραταγε μια χαρα,περα απο το κεντρο που ισως παντιλικωνε πιο ευκολα.
  2. Θεμα ψυξης στη συγκεκριμενη βαλβιδα ειναι. Σχεδιαστικο ελαττωμα. Προσωπικα με τοσο λιγα που ειναι τα συμβαντα θα το αγοραζα χωρις δευτερη σκεψη. Οπως εχω ξαναπει ,στο δικο μου ,δε μου εχει καρφωσει βαλβιδα,αλλα τα ιδια εξοδα θα ηταν με οσα εχω δωσει για ηλεκτρολογικα και θεματα στη τρομπα (θεματα που εχουν ολα τα strom-sv).
  3. Οδηγικα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο. Μετριες αναρτησεις και φρενα ενω και πλαισιο. Απο οικονομια ομως τα παει αρκετα καλα.Αρκετα χαμηλες καταναλωσεις και αρκετα αξιοπιστο.Σε 85000χλμ η μονη ζημια ηταν κατι τσιμουχες στη τρομπα νερου. Μην αρχιζω να γραφω τι εχω δωσει εγω...Μονο το τελευταιο χρονο 550Ε στα ηλεκτρολογικα.Παιζει δηλαδη να συμφερει παλι πιο πολυ να σου καρφωσει καμια βαλβιδα το er και να το φτιαξεις παρα να σου χαλαει το μπουρδελο σταδιακα
  4. Εχοντας οδηγησει αρκετα χιλιομετρα Er6 και εχοντας μηχανη που φοραει το μοτερ του SV ,θα σου ελεγα να πας για το Er6. Πολυ πιο απροβληματιστο και οικονομικο το kawasaki.Ναι εχουν ακουστει θεματα με μια βαλβιδα συγκεκριμενα,αλλα εαν το προσεχεις και δε το πινεις υπερβολικα στις ζεστες,δε θα εχεις θεμα.
  5. Aυτο ειπα και εγω.Ξερω τουλαχιστον την επομενη φορα εκ των προτερων,οτι θα ειναι ο ανορθωτης.
  6. Τελικα ανορθωτης. Παλι δε φορτιζε και ειχε σκασει ο ανορθωτης,ειχε πεταξει ζουμια κτλ. Μεσα σε 1 χρονο μου σκασανε 2 sun ανορθωτες.Να ξερετε να μη τους βαζετε Μπηκε ενας απο cbr 954 ,επισκευαστηκαν ολα τα καλωδια,φισες κτλ και ο θεος βοηθος. Η δουλεια εγινε απο ηλεκτρολογο καλο και γνωστο οποτε θελω να πιστευω οτι δεν υπαρχει καπου αλλου θεμα,καθως του το επισημανα μηπως κατι αλλο τα προκαλει ολα αυτα.
  7. For the record,τελικα γλιτωσα τα χειροτερα. Ειχε φτιαξει μια φισα που ειχε αρπαξει,αλλα ξανα αρπαξε. Επισκευαστηκε και προς το παρον ολα οκ.
  8. Κατσε αυτο δηλαδη αν το αφησεις στο γκαραζ ακινητο μια βδομαδα,θα τα καψει παλι τα 5 ευρω? Μιλαει με γριφους
  9. Αν βγαζει ανω παυλα,αν θυμαμαι καλα θελει ρυθμισμα το tps. Αλλα το πιο πιθανο ειναι ,να μην ειναι εκει το προβλημα σου παντως. Δες τα μπουζι,αλλα κυκλοφορησε και λιγο τη μηχανη να δουλεψει,εφοσον καθοταν και να δεις αν θα το ξανακανει.
  10. Παντως με βλεπω για πηνια τελικα. Ζοριζεται εδω και κατι μερες να παρει μπροστα και με τη καινουργια μπαταρια. Το εβαλα τωρα να το φορτισω,αλλα δυστυχως τη βλεπω τη λυπητερη. Και το θεμα ειναι οτι εγινε περιηληξη περσι Δεκεμβρη μαζι με αλλαγη ανορθωτη και μπαταρια. Μετα απο 2 μηνες τα πηνια γιοκ παλι,γιατι δε τα ειχε κανει καλα και τα ξανα επισκευασε. Και τωρα 1 χρονο μετα παλι τα ιδια.Και σιγα μη τα καλυψει αυτη τη φορα,αφου εδινε ενα 6μηνο εγγυηση,ασχετα εαν δε τα εφτιαξε εξαρχης σωστα. Πεμπτη το παω για τη διαγνωση σε αλλο συνεργειο απο αυτο που εκανε τη δουλεια τοτε και εαν μου βγει θεμα στα πηνια,θα μιλησω με αυτον που τα φτιαξε να δω τι θα μου πει,αν και δε περιμενω πολλα...
  11. Δε ξερω τι μητρικη εχεις,αλλα συνηθως οταν το αφηνεις auto τo voltage,δινει υπερβολικα πολυ ταση,που προκαλει degrade.Για αυτο σου ειπα να επαληθευσεις τι δινει.Δε δινει μια συγκεκριμενη ταση πχ 1,3 και εσυ παιζεις οσο θες με τη συχνοτητα.Οσο δινεις συχνοτητα,δινει και ταση και δινει αρκετα παραπανω ταση απο οση πραγματικα χρειαζεται και επομενως και ζεσταινεται και ταλαιπωρειται ο επεξεργαστης. Ενδεικτικα σε 7700Κ με auto,εδινε 1,40+ volt τα οποια σε καμια περιπτωση δεν ειναι νορμαλ ταση. Στον δικο μου ειχα ενα offset στο auto(δε θυμαμαι πιο ηταν) και μετα απο κατι βδομαδες πηρα χαμπαρι οτι εδινε +0,300V ενω τωρα το εχω με +0,050 φαντασου. Delid εχω κανει και εγω στον δικο μου.Μια 15αρα βαθμους κατω πηγε και τρεχει στα 4.6 πολυ κρυος.
  12. Εαν εισαι σιγουρος,τοτε οκ.Απο αποψη θερμοκρασιας παντως και μονο,θα το εψαχνα ενα απογευματακι να ημουν ησυχος. Η 580 παιζει και κατω απο 200Ε.Δεν αξιζει δηλαδη +20% στη τιμη για ενα βαρυ 10% σε επιδοσεις. Τρομερη προσφορα ειχε βγαλει το πλαισιο με μια 570 στα 150 και 2 παιχνιδια δωρο.
  13. Με στοκ επεξεργαστη δε πας σε τιποτα παραπανω απο RX580.Ειναι η πιο value μεσαια.Μη σου πω και 570,γιατι παιζει σε καλες προσφορες αυτο το καιρο.Αν κλοκαρεις ,τοτε δες την 1660. Ουτε η 590 αξιζει,καθως ειναι ακριβη για αυτο που δινει.Η vega 64 στις τιμες που παιζει τωρα και με τα παιχνιδια που δινει δωρο,αξιζει απο πολυ εως παρα πολυ. Με auto voltage,θα δινει ταση στο θεο.Τσεκαρε το οπωσδηποτε καθως μπορει να εχει φαει ηδη τρελο degrade ο επεξεργαστης.Σε oc,ποτε στο auto οι τασεις.
  14. Το θεμα ειναι,ξερεις αν δεν ειναι αυτο? Αυτος μπορει και να συνδυασε τις λαμπες με τη μιζα και να μη πηγε το μυαλο του εκει. Ρωτησε το,γιατι μπορει να ειναι κατι πολυ απλο τελικα.Συμβανει..
  15. Παιζει παντα το ενδεχομενο να μη συνδεονται καν μεταξυ τους η μιζα και οι λαμπες. Μπορει απλα να θελει καρβουνακια και η λαμπα να καιγεται απλα γιατι εχει υγρασια καπου η καλωδιωση της. Και εμενα μου καιει του parking ενα λαμπακι και απλα το αφηνω καμμενο,δε χρησιμοποιειται πουθενα.