Dant3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7069
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

Dant3 last won the day on February 1 2016

Dant3 had the most liked content!

Πόντοι

4054 Excellent

Σχετικά με το μέλος Dant3

  • Κλάση
    イタロ日本

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Cagiva
  • myBike: Μοντέλο
    Raptor
  • myBike: Κυβισμός
    645

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-15

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • dreamBike: Μοντέλο
    Tuono Factory
  • dreamBike: Κυβισμός
    997

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3900 προβολές προφίλ
  1. Αμα ειναι να σκασει 10 χιλιαρικα,γιατι δεν επαιρνε απλα ενα μοτερ απο cbr 1000? Αν το πεταγε πανω μαζι με ΦΠΕ μια χαρα θα τα πιανε τα 160 τροχο και με αρκετα χαμηλοτερο κοστος. Καλα φρενα-αναρτησεις-πλαισιο δε νομιζω να εχουν θεμα και στα 160 τροχο. Εχουμε δει πιο σαπια πραγματα να διαχειριζονται παρομοια δυναμη.
  2. Απο στροφαλο 124 που βγαζει μαμα σε 148 τροχο ειναι μεγαλη διαφορα. Το μοτερ δεν ειναι αυτουσιο cbr1000rr. Τωρα αν εχει σφαξει ολο το μοτερ μεσα και τα εχει αλλαξει ολα,ναι ειναι πιθανο. Το θεμα ειναι οτι δεν αναφερει τιποτα στην αγγελια.Πας να δεις δηλαδη μια μηχανη,ο αλλος πρεπει να της εχει αλλαξει τα φωτα και δεν αναφερει τιποτα. Γιατι αμφιβαλλω οτι με ολοσωμη-φιλτρο-εκκεντροφορους πηρε 35 ιππους τροχο. Το αν αξιζει η επενδυση προφανως ειναι υποκειμενικο.Το μονο σιγουρο οτι δε προκειται να παρει πισω τα χρηματα.
  3. Προβλημα δεν εχει μονο το versys. Εχει και το er. Γενικα το μοτερ εχει προβλημα.Ενδεικτικα πηγαινε στο κονιδη να δεις ποσα μοτερ με κομμενες βαλβιδες εχει στο παγκο.3 μετρησα προχειρα. Και συγκεκριμενα στην εξωτερικη δεξια βαλβιδα. Ειναι γνωστο προβλημα εδω και χρονια. Οπως και να εχει απαραδεκτη αντιμετωπιση.Κυριως απο τους εδω που μονο δε σου ειπαν οτι το καναν βολτα οι ελοχιμ και για αυτο χαλασε. Δυστυχως η καβασακι σε καποιους τομεις εχει παρει κατηφορο.
  4. 148 τροχο? Στραγαλια οι ιπποι? Επισης κατι για piston και cams λεει.Χμ...
  5. Χωρις εξοπλισμο μοτο χειμερινο,θα προτεινα να μη το επιχειρησεις. Μεσα σε 1 ωρα θα εχεις παγωσει.
  6. Αυτο το πουλαει απο το 2012. Καμια 40000χλμ πρεπει να ειχε τοτε. Αν θυμαμαι καλα καπου 3500-3800 το ειχε. Στα 2000 ειναι πολυ καλα παντως.
  7. Καλα ναι συζητηση κανουμε. Φαινεται καλο,απλα σε αυτη τη τιμη θεωρω οτι δυσκολα θα του φυγει κιολας.
  8. Φιλου-ξεφιλου 3500Ε για 15ετιας μηχανη και ποσες γενιες πισω,τα θεωρω υπερβολη.
  9. Εμενα μου αρεσει παντως. Ενταξει η τιμη προφανως εκτος πραγματικοτητας για αυτο εχει βαλει και τα κλασσικα "μονο για γνωστες,μοναδικο" κτλ
  10. Καλησπερα Δε θελετε να δωσετε 300Ε για power commander? Το μπρδλο το τζουτζουκι θελει ρυθμισμα η μπερδευει? Καιει τον αμπακο? Η mybike teleshopping ειναι εδω για σας. Do it yourself οδηγος για να φτιαξετε ρυθμιστη μιγματος που γραφει πανω στο μαμα εγκεφαλο με κοστος 15Ε. Τι θα χρειαστετε?Επισκεψη μεχρι το κοντινοτερο καταστημα ηλεκτρονικων και το pdf που εφτιαξα μετα απο πολυ κοπο και ιδρωτα (πλακα κανω σε φορουμ vstromαδων το βρηκα). Δυστυχως δε κρατησα φωτο απο την επιχειρηση,κυριως γιατι δεν ημουν και τοσο πεπεισμενος οτι θα δουλευε,οποτε να μην υπηρχαν αποδειξεις για την αποτυχια μου,αφου υποτιθεται οτι πρεπει να κανω τη διπλωματικη μου αυτο το καιρο. Το προβλημα ηταν οτι το ραπτορ εχει μαζεψει πλεον καμποσα χιλιομετρα και σε συνδυασμο με την ελλειψη λαμδα αλλα και τις εξατμισεις-φιλτρο,το μιγμα ηταν σα μαμα glx με fcr απο ktm. Στις 3000 ειχα τρυπα μετα την αλλαγη των εξατμισεων,ενω το τελευταιο καιρο τα σκασιματα απο το φιλτροκουτι πηγαιναν βροχη. Η κινηση με σταθερη ταχυτητα μεσα στη πολη στο ευρος μεταξυ 2500-4000 στροφων ηταν αδυνατη. Το ιδιο προβλημα μετα απο ψαξιμο ειδα οτι το εχουν και αρκετα στρωματα.Το μονο καλο ηταν οτι ειχα μειωμενη καταναλωση.Αλλα χαλαλι. Οποτε πηρα αυτο https://drive.google.com/file/d/1ydU4MTw4T89VQ-dln_DbV8N2IxypCHSi/view Εφτιαξα αυτο https://lh6.googleusercontent.com/J4BS2Ap-I7WDTd3T-3wUj65Tsl_6BnQCfqg5o9flv_Cz08r1_UVtOuUD137Rm5r4zT2v_VeOcC7_f1zxoVDD=w1920-h984-rw (Ναι δεν ειναι καλο το αποτελεσμα μου οπτικα.Αλλα δουλευει!Ειχα να πιασω χρονια κολλητηρι,δε μου κοψε να παρω και pcb που να συνδεει κατα μηκος τις τρυπες οποτε εγινε ενα χαος) Το συνδεσα πανω στο ραπτορ,εδωσα περιπου +2% εξτρα στο ρελαντι και +5% στις χαμηλες και τα προβληματα μου λυθηκαν μαγικα.Θα το δουλεψω λιγο ετσι και θα το παω και για ρυθμισμα σε δυναμομετρο μηπως χρειαζεται λιγο fine tuning ακομα. Ο οδηγος ειναι πραγματικα αηδιαστικα αναλυτικος ενω περιεχει και τι τασεις θα πρεπει να δωσει,οποτε με μια συνδεση 5V (εγω εσφαξα ενα κινεζοκαλωδιο και το συνδεσα στο powerbank) τσεκαρετε αν ειναι ολα οκ πριν το συνδεσετε πανω. Κανει στη πλειοψηφια των ψεκαστων σουτζουκι (1κ-2κ-3κ-4κ,ακομα και τα νεοτερα 4,5κ). Αν δε ,θες να το κανεις ωραιο μπορεις να το φτασεις μεχρι κατι τετοιο Εδω και το σχεδιαγραμμα του κουτιου για να δειτε τι χρεωνουν καμια 400αρια ευρω Αυτα! ΥΓ.Πηρα και ισα με 5 ιππους.
  11. Γιατι,που θα θελει 5 αλυσιδες καθε φορα που παει για αλλαγη?
  12. Απλα θα παραγουν μονο τριτες-τεταρτες
  13. Επρεπε να τους πεις "δεν εζησε κανεις μετα απο αυτη τη μετατροπη για να μας πει "
  14. Οχι,για αυτη τη δουλεια ειναι,δε δημιουργει προβλημα.Δες τις οδηγιες για τη δοσολογια. Τωρα αν επανηλθε αστο οπως ειναι και απλα πηγαινε το να δουν τι σφαλμα εβγαλε και ανοιξε το FI. Μονο ετσι μπορεις να δεις αν ειναι αισθητηρας ,βενζινη κτλ.Δεν υπαρχει δηλαδη κιολας λογος να μπαινεις σε υποθεσεις.
  15. Φισα δυσκολο. Η κακη βενζινη η κατι αλλο. Ξεκιναμε με το να μη βαζεις 100αρα.Δε προσφερει κατι σε αυτη τη μηχανη. Πας και παιρνεις για αρχη ενα καθαριστικο και βαζεις απο εμπιστο βενζιναδικο 2 ντεποζιτα μαζι με το καθαριστικο. Επισης γιατι ψαχνεσαι με το FI,οταν μπορεις να πας σε ενα συνεργειο να στο συνδεσουν και να δεις τι ειναι?