social reject

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    40
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

social reject last won the day on August 12 2015

social reject had the most liked content!

Πόντοι

90 Excellent

Σχετικά με το μέλος social reject

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    AX-1
  • myBike: Κυβισμός
    250
  1. ας παρει το διαολεμενο το τηλεφωνο στην επιθεωρηση, το μαγαζι επειδη εβαλε λουκετο δεν σημαινει απαραιτητα οτι εχει κλεισει το νομικο προσωπο της εταιριας σε τεβε/εφορια/κτλ. Και σε τελικη αναλυση, εσυ ή εγώ ξέρουμε καλύτερα; εδιτ, εσβησα κατι που οταν το ξαναδιαβασα μου φανηκε αγενες.
  2. E Π Ι Θ Ε Ω Ρ Η Σ Η Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ 1o βήμα πάντα και παντού σε εργατικές διεκδικήσεις. Δωρεάν. Άσε τι σου είπαν "τα παιδιά" και τι θα σου πει ο καθένας σε φόρουμ κτλ. Τηλέφωνο στην επιθεώρηση εργασίας. Ειδικά αν ήσουν και ασφαλισμένος άρα αποδυκνείεται ότι δούλεψες, τα χρήματα θα τα πάρεις 100% Και τηλέφωνο σε αυτή (πριν) ότι αν δεν σε πληρώσει μέχρι πχ μεσα της άλλης εβδομάδας θα προσφύγεις στην ε.ε. Και όχι, μην βάλεις τον πατέρα σου να την πάρει, ενήλικος άνθρωπος είσαι, τα δούλεψες, τρέξτο εσύ. Δεν θα μας ξελασπώνουν για πάντα οι γονείς μας. Η αυθαιρεσία αφεντικών σαν την κυρία, πατάει στο 99% των περιπτώσεων στην αμάθεια του κόσμου και στον φόβο ότι που να μπλέκω τώρα για 500ε με δικηγόρους και δικαστήρια. Επιθεώρηση εργασίας χθες (πιστεύω το έγραψα αρκετές φορές). εδιτ: Επίσης, διαβάζω τα προηγούμενα ποστς που λένε ότι "να ήξερες, τώρα θα μάθεις κτλ" και υπονοούν στην ουσία να τα αφήνουμε κάτι τέτοια ζητήματα. Έτσι γίνονται τσάμπα μάγκες κάτι αφεντικά του κώλου και πιστολιάζουν το σύμπαν από προμηθευτές/συνεργάτες/εργαζόμενους. Και αν είσαι προμηθευτής και σου χρωστάει λεφτά, τότε όντως κλάφτα. Αν είσαι εργαζόμενος, υπάρχουν τρόποι για να κινηθείς.
  3. Και γω κανω ακραια δεσιματα για να φορτωσω το AX σε ταξίδια. Αλλά η καλύτερη λύση είναι αποστολή με ΚΤΕΛ, κόστος 5€ η αποσκευή και ησυχάζεις. Τώρα χωρίς σχάρα με κίνδυνο να σου σπάσει και κανα πλαστικό από τα χταπόδια ή να μαζεύεις σώβρακα στον δρόμο δεν αξίζει. edit: επίσης δεσίματα σε φανάρια, φτερά κτλ μου φαίνονται αρκετά επικίνδυνα. Και διακοπικό mood killer να πρέπει να κάνεις ταξίδι πάνω απο 200χλμ και να έχεις backpack μπροστά ο οδηγός και τον συνοδηγό φορτωμένο σαν μουλάρι στην πλάτη. Σε μηχανάκια χωρις τριβάλιτσο που δεν είναι για φόρτωμα, παίρνεις μαζί σου ο,τι νοιωθεις άνετος/ασφαλής να το φορτώσεις και τα υπόλοιπα να 'ναι καλα τα ασυνοδευτα των ΚΤΕΛ. tips: 1. Στείλτε τα πράγματα μία ή δυο μέρες πριν ξεκινήσετε (όταν έχει δρομολόγιο τελοσπάντων) και μάθετε που θα φυλαχτούν εκεί. (αν εχει αποθήκη) 2. Κρατήστε μια μικρή τσάντα ίσα με μια αλλαξιά για τον καθένας σας, μαζί σας στο ταξίδι γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται (πχ φτάνεις όπου ειναι να φτάσεις και η αποθήκη των ΚΤΕΛ ειναι κλειστή - καθόλου απίθανο)
  4. Καλημέρα. Πέρσυ τέτοια εποχή ξεκίνησε το ax-ακι να κάνει κάτι τρέλες. Το στροφόμετρο ανέβαινε μόνο του στο ρελαντί, μαζί και τα γκάζια, έπαιζε σαν τρελό μεταξύ 1500 και 3000 στροφών κτλ. Μην τα πολυλογώ, άλλαξα ηλεκτρονική. Πήρα μια κινέζικη από τον Βαρδάρη (Θεσ/νικη), στρώσανε όλα, μια χαρά. Σημειώνω: Η παλιά cdi που κανε τα τερτίπια (την φορούσε ήδη 3 χρόνια και όλα καλά) δεν κούμπωνε στα κλασσικά 4+2 pins που κουμπώνουν οι ηλεκτρονικές του ax. Κουμπώνει σε μια φύσα 4pins που δεν ξέρω απο πού έρχεται και τι πατέντα είχε κάνει όποιος την είχε βάλει. Προχθές μετά από 2 κουβάδες νερό δεν έπαιρνε μπρος, θεώρησα ότι μάλλον είχα κάψει την ηλεκτρονική. Πήρα μια αντίστοιχη κινέζικη των 25€, πήρα κανονικά. Σημέιωση: το ένα από τα 4 καλωδια που πάνει στην ηλεκτρονική, το κίτρινο, (τα κανονικά τα 4+2) ο ακροδέκτης του είναι οξειδωμένος/καμένος. Κούμπώνω την καινούρια, όλα καλά. Σε 3 μέρες αδειάζει η μπαταρία τελείως.Την φορτίζω και ελέγχω τάσεις. Η τάση μετά με το που άναβες φώτα έπεφτε κάτω από τα 13. Ο μάστορας που το πήγε είπε κατευθείαν πηνία. Δοκίμασα σήμερα την παλιά παλιά cdi (αυτή που κουμπώνει μόνο με 4 pins). Παίρνει κανονικά, λογικά κάποια στιγμή θα αρχίσει τις τρέλες πάλι. Οι τάσεις που έχω είναι: Με σβηστά φώτα: Ρελαντί: 14,3-6 /5000 rpm: 15+ Με ανοιχτά στις 5000 περνάει τα 15,5v Καμιά ιδέα, ή καλύτερα κανένας καλός ηλεκτρολόγος μηχανών στην Θεσσαλονίκη που η φάση του δεν θα είναι "είναι παλιό που να το ψάχνω τώρα";
  5. Honda AX-1, πήγε βόλτα 200χλμ χθες, πάτησε χωματόδρομο, γέμισε σκόνες. Σήμερα το πρωί πήρε κανονικά μπρός. Κατά τις 11 έφαγε 2 κουβάδες νερό να φύγουν οι σκόνες, δεν παίρνει. Μίζα γυρνάει κανονικά, δεν σκάει όμως, δεν κουνιέται καν το στροφόμετρο. Έβγαλα μπουζόπιπα, την φύσηξα με κομπρεσέρ, φύσηξα γενικά, τίποτα. Καμιά ιδέα;
  6. Έχω το Givi ένα χρόνο, πολύ καλό για τα λεφτά του, κόβει αρκετό θόρυβο, εσωτερική φιμε ζελατίνα (την θεωρώ απαραίτητη πλέον), αξιοπρεπέστατη ποιότητα υλικών. 4 αστέρια εδώ. https://sharp.dft.gov.uk/helmets/givi-504/
  7. Καλησπέρα, μια περίπου εκτίμηση κόστους (σε συνεργείο) για αλλαγή καδένας/τεντωτήρα και παρελκόμενων -με εργατικά μαζί- για να ξέρω περίπου που κυμαινόμαστε; Ευχαριστώ!
  8. Kατατοπιστικότατος!
  9. Ευχαριστώ! Μια ακόμα μικρή: Στην έξοδο πληρώνεις το Μακρυχώρι; Ο Πυργετός υπάρχει ακόμα;
  10. Ερωτήσεις (2): 1.) Με τα νέα τούνελ στα Τέμπη, πως πάμε από την παλιά διαδρομή (στροφές κτλ); Στον Πλαταμώνα πχ έχει ταμπέλες; (κατευθύνση Θεσ/νικη -> Αθήνα) 2. Που αφήνουμε την ΝΕΟ για να πάμε Βόλο από την παλιά και να γλυτώσουμε τα διόδια; (προορισμός Βόλος, κατεύθυνση ίδια) Ευχαριστώ!
  11. Έχει και στην Αθήνα naxatras στις 4/6 με Κarma to Burn στην Γεωπονική :)
  12. Aφήνω αυτό εδώ για το φεστιβάλ ΑΝΑΙΡΕΣΕΙΣ Θεσσαλονίκης που διοργανώνει η συλλογικότητα που συμμετέχω το 3ημερο 2-3-4 Ιουνίου.
  13. Ωπ! Και φέτος είχαμε Σαγιάδα στο πρόγραμμα αλλά το βγάλαμε τελικά. Είχες ανοίξει ένα θέμα για το AX του Μήτσου αν δεν κάνω λάθος, το βρήκατε τελικά;
  14. Aναχώρηση στις 8:30 το πρώι με προορισμό την Υπάτη, τελευταίο σταθμό των διακοπών μας. Κατεβήκαμε με την πρωινή δροσιά Ξυλόκαστρο, εξαιρετική διαδρομή καλυμμένη από δέντρα κτλ αν και βουνό είχαμε χορτάσει την προηγουμένη. Αυτό το πράγμα που λέγεται "Εθνική Οδός" Πατρών - Κορίνθου πιο πολύ θυμίζει πίστα καρτ με όλες τις κορίνες, τις παρακάμψεις κτλ. Έχει και διόδια τρομάρα της. Πραγματικά επικίνδυνος δρόμος, τα χλμ μέχρι την Κόρινθο τα κάναμε με την ψυχή στο στόμα πραγματικά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε καλούς δρόμους σαν την Εγνατία όλοι οδηγούν αρκετά φυσιολογικά και σε τέτοιες σκοτώστρες σχεδόν όλοι μετατρέπονται σε μανιακούς. Δεν θες να πας σπίτι σου το βράδυ ρε φίλε; Απο κει μέχρι Μέγαρα πάλι από την Εθνική, την οποία την βαρέθηκα, βαρούσε ντάλα και ο ήλιος οπότε.. τι καλύτερο από μια παρακαμψούλα; Παλια Εθνική Οδος για Θήβα μέσω Οινοής και Ερυθρών, ξανά βουνό, ξανά στροφές, ξανά ενδιαφέρουσα διαδρομή. Απο κεί και πέρα το πήραμε όλο καβατζωτά, Θήβα, Λιβαδειά, Τιθορεά, Μπράλος και πάλι εκτός εθνικής μέσω χωριών οπότε κατά τις 3 φτάνουμε Υπάτη όπου μας περιμένει ένα τανκ στην είσοδο. Από δω και πέρα δεν έχει πολύ ενδιαφέρον. Μια διανυκτέρευση στην Υπάτη και την επομένη σιγά σιγά επιστροφή. 300χλμ και κάτι μένανε μέχρι την Θεσσαλονίκη, τα κάναμε όλα από την Ε.Ο. για να τελειώνουμε. Κυνηγιόμασταν με την βροχή σε όλο τον δρόμο, όπου πήγε να μας πιάσει καλά έξω από τον Βόλο αλλά την γλυτώσαμε. Μείναμε και από βενζίνη έξω από τα Τέμπη (πριν την Ραψάνη) ευτυχώς σε σημείο με πλάτωμα. Να ναι καλά το παληκάρι που με πήγε μέχρι το επόμενο βενζινάδικο (ούτε χλμ) να γεμίσω ένα μπιτονάκι, αλλά δεν πειράζει, αλατοπίπερο. Νικητήρια φωτογραφια μετά τα Μάλγαρα. Όταν πάρκαρα σπίτι, ο μερικός χιλιομετρητής έγραφε 119χλμ και είχε μηδενίσει ήδη 2 φορές. 2.119 χλμ. Κόστος βενζίνης και διοδίων λίγο κάτω από 170€ και έφτασα σπίτι σχεδόν γεμάτος. Γίνονται τελικά ταξίδια με μικρά κυβικά; Μάλλον γίνονται. Θα προτιμούσαμε μια μεγάλη μηχανή; Φυσικά. Υπήρχαν οι ατέλειωτες ευθείες στην Εθνική που αν πηγαίνεις με 100 σου φαίνεται σαν να πηγαίνεις με 20 και δεν τελειώνουν με τίποτα. Προφανώς θα θέλαμε την άνεση που προσφέρει μια τεράστια σέλα πολυθρόνα και πλήρη προστασία από αέρα (κάθε μια ωρα θέλαμε στάση, αλλιώς θα μέναμε ανάπηροι μάλλον). Αλλά δεδομένου του ότι με την διαστάυρωση μηχανής και γαιδάρου που καβαλούσαμε δεν μπορούσαμε να κάνουμε 700χλμ μονοκοπανιά είδαμε 500 ακόμα μέρη που μάλλον δεν θα τα βλέπαμε αλλιώς. Αφήναμε την Εθνική και κάναμε διαδρομές που πολύς κόσμος δεν τις έχει κάνει όταν έχει σκοπό να φτάσει από το σημείο Α στο σημείο Β. Και σε τελική ανάλυση γυρίσαμε σχεδόν όλο τον ηπειρωτικό κορμό της Ελλάδας με ελάχιστα έξοδα και το μεγάλο μας τσίρκο φορτωμένο στην σχάρα του AX. Μάλλον αυτό είναι πιο κοντά σε αυτό που έχω εγώ στο μυαλό μου ως ταξίδι και όχι το να φτάσεις γρήγορα. Μετά από αυτόν τον άθλο αυτό το μηχανάκι δεν θα το πουλήσω ποτέ. Και να φτιάξουν τα οικονομικά μου και να πάρω κάτι μεγαλύτερο, ακόμα και να χαλάσει για ανταλλακτικά δεν θα πάει. Έχουμε άλλου τύπου σχέση πλέον :)
  15. Οπότε μετά την φουλ βδομάδα στην Πύλο, ένα μνημόνιο και τον 15Αύγουστο πίσω μας, λέμε σιγά σιγά να τα μαζέψουμε και να γυρίσουμε. Δεν είχαμε δει καθόλου την ορεινή Πελοπόννησο, θέλαμε και μια στάση ακόμα οπότε βρήκαμε με 30€ δίκλινο στα Άνω Τρίκαλα Κορινθίας. Ό,τι πρέπει για να είναι η επιστροφή ταξίδι και όχι απλά χιλιόμετρα που δεν τελειώνουν. Το GPS έλεγε να πάρουμε όλη την ΕΟ Καλαμάτας-Κορίνθου, να φτάσουμε Κόρινθο και να ανέβουμε από Ξυλόκαστρο. Σιγά. Τελικά πήγαμε έτσι. Αφήσαμε την Ε.Ο. μετά την Τρίπολη, στρίψαμε για Λεβίδι και μετά το Λεβίδι για Λίμνη-Μάτι κτλ. Φοβερό τοπίο, ζόρικος δρόμος, πολύ βουνό ρε παιδί μου. Αν σκεφτείς ότι τα Άνω Τρίκαλα είναι στα 1.100μ και εμείς κατεβήκαμε αρκετά για να φτάσουμε μάλλον πρέπει να είχαμε ανέβει πάνω από τα 1.500μ υψόμετρο. στροφές να δει το μάτι σου. θέα από τον Ξενώνα. στο βάθος δεξιά η Ζήρεια στα 1800κάτι μέτρα. Το πρώτο ξενοδοχείο της περιοχής. Τώρα έγκαταλελειμένο, θύμιζε κάτι από Λάμψη (όχι του Φώσκολου την άλλη με τον Τζακ Νικολσον) ανατολή στις 6:00 το πρωί και φύγαμε. Επόμενη στάση, Υπάτη Λαμίας. 2 μέρες μέχρι την επιστροφή.