Gouky7

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3272
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    105

Gouky7 last won the day on September 16

Gouky7 had the most liked content!

Πόντοι

6456 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Gouky7

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 06/28/86

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    Κ13R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NC Το ορθοδοξο
  • dreamBike: Κυβισμός
    700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6908 προβολές προφίλ
  1. + = (Πάρτε σάκο η Τριπλάρα να μαθαίνετε πως γίνεται ) ΥΓ: Σόρρυ για το Χόντα στην φώτο, αν την έβγαζα εγώ θα του είχα ζητήσει ευγενικά να το πετάξει πάει λίγο πιο πέρα.
  2. Να σου θυμίσω πως ΔΕΝ έχεις και μηχανή ή θα σε στεναχωρήσω βραδιάτικο;
  3. Κι επειδή το ένα φέρνει το άλλο, ο τύπος με το παπί θα κράζει τον Μήτσο από την Γλυφάδα που για 3χλμ πηγαίνει στην δουλειά του με το Versys το 650.
  4. Φανταστείτε ένδυση ο συγκεκριμένος το καλοκαίρι...σε νησί...
  5. Τα πράγματα είναι απλούστατα. Όσο μεγαλώνει το εύρος χρήσης ενός οχήματος, τόσο λιγότερο fun to drive/ride αυτό είναι. Τα ον/οφφ λοιπόν βγήκαν για να κάνουν σχεδόν τα πάντα. Όταν κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας ( και όχι την ίδια την κατηγορία την οποία κι εγώ σιχαίνομαι αν και με έχει βολέψει αφάνταστα ), θα πρέπει να το κάνουμε με γνώμονα το πόσο καλά καταφέρνει και κάνει όλα αυτά τα πολυσύνθετα που περιμένουμε από αυτήν. Δεν παίρνεις gs για την ενδιαφέρουσα οδήγησή της, άσχετα αν είναι μια ικανότατη μοτοσυκλέτα στο να κινηθεί σβέλτα σε κάθε μορφής άσφαλτο. Καλά κάνεις και γουστάρεις το KLR αλλά αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι στις συγκρίσεις, η κατηγορία λέγεται ON/OFF. Δηλαδή υπάρχει και το Ον κομμάτι στην μέση όπου το klr μάλλον είναι ό,τι χειρότερο μπορώ να σκεφτώ. Αυτό στο λέω για να καταλάβεις πως οι ανάγκες διαφέρουν από καταναλωτή σε καταναλωτή. Γιατί δηλαδή να είναι επίπλαστη η δική μου η ανάγκη για μια πιο ασφάλτινη μηχανή και να πρέπει ντε και καλά να δεχτώ ως γνήσιους εκπροσώπους της κατηγορίας τα διάφορα μονοκύλινδρα όταν για να μπω στο χώμα και να κάνω 50 χιλιόμετρα εκεί θα πρέπει να δεινοπαθήσω στα υπόλοιπα 600 που θα κάνω από το σπίτι μου και πίσω;
  6. Βρε μην κρινεις το κοινο αλλα την μοτα σε σχεση με τον αμεσο ανταγωνισμο στην κατηγορια. Ολα τα ον/οφφ για τον πουτσο ειναι ετσι κι αλλιως
  7. Ολοσωστος ο @Wolf1138 οσον αφορα το χρηματοδοτικο με μια υποσημειωση, στο εξωτερικο που αυτα δεν παιζουν ρολο, βλεπεις 100 gs, 30 Μουλτιστραντα, 15 ΚΤΜ και -3 ΓιαμαχοΧοντα.
  8. To varadero την ξεκινησε την κατηγορια και μετα η bmw την κερασε τσαγακι την Χοντα. Μαζεμενες σιλουετες το ΚΤΜ, το Τενερε και το Μουλιστραντα; Οντως τωρα; BTW το Motomag δεν ηταν αυτο που που εξηγουσε αναλυτικα γιατι το gs γαμαει δικαιως πατοκορφα τον ανταγωνισμο; ΕΝΤΙΤ : Αυτο ηταν : https://www.motomag.gr/news/paroysiasi/giati-bmw-r1200gs-adventure-einai-best-seller Αντιγραφω απλα μια προταση του μοτο: <<Επίσης, γιατί τα R1200GS πουλάνε περισσότερο από όλους τους ανταγωνιστές τους μαζί; Όποιος απαντήσει ότι η επιτυχία οφείλεται στο κύρος του ονόματος της BMW και στον τεράστιο όγκο του Adventure, απλά δεν έχει ζήσει μία ημέρα με ένα από τα δύο R1200GS. >>
  9. Αφού το έχουμε ρίξει στα ανέκδοτα, να σας ενημερώσω κι εγώ πως στο Μουλτιστράντα δεν έχω συμπληρώσει ποτέ λάδι πριν τις καθορισμένες αλλαγές κάθε 15κ χιλιόμετρα. ΝΕ ΤΙ;
  10. 4-5 psi ρε παιδια δεν ειναι μικρη υποθεση. Ας πουμε τοσα αυξομειωνω οταν θελω να πιεσω απ το οταν θελω να κινηθω φουλ τουριστας. Εννοειται πως την καταλαβαινεις την διαφορα, με 42/36 γλιστραω παντου οταν με 32/36 νιωθω ανετος σχεδον παντου.
  11. Βmw 1250 MY2019 , 268 kg Yamaha Super Tenere 1200 MY2018 , 260 kg Honda Crosstourer 1200 MY2018, 287 kg Ducati Multistrada Enduro MY2018, 257 kg Triumph 1200 Explorer MY2018, 248kg στεγνό KTM 1290 T MY2018 (;) , 271 kg Κοινώς, δεν παίζει αυτό που λες σε καμία περίπτωση.
  12. Ολόιδιο σύστημα έχει και η Garmin και χρέη οθόνης εκτελούν ορισμένα gps της.
  13. Κρυβε λογια γιατι αν δωσεις τον σωστο ιδιοκτητη τοτε αυτοματως ανεβαινει μι 500αρα η τιμη λογω συλλεκτικοτητας
  14. Υποκειμενικο το γουστο αλλα ενα monster 1200 R κι ενα 765 rs ειναι νάρες με τα μαυρα μπροστινά τους και πιάνω επίτηδες δυο εταιρείες που αφενός βγάζουν παραδοσιακά πανέμορφες μοτοσυκλετες κι αφετέρου επέλεξαν το μαυρο στις τοπ εκδόσεις τους.