Gouky7

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3794
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    163

Gouky7 last won the day on July 7

Gouky7 had the most liked content!

Πόντοι

7632 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Gouky7

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 06/28/86

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    Κ13R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NC Το ορθοδοξο
  • dreamBike: Κυβισμός
    700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

11461 προβολές προφίλ
  1. Με διαφορά το ομορφότερο ον/οφφ του φόρουμ ναι αλλά εδώ μέσα παίζει και superleggera ξέρω γω
  2. Πόσα χιλιόμετρα σκοπεύεις να κάνεις μέσα στο έτος;
  3. Μάιο μου είχε πει πως θα πίναμε τσίπουρα στο Βόλο κι έχει μπει Ιούλιος. Αν κανονίσετε κάτι μέσα στο 19 να μου πείτε πάντως
  4. Εεεεεεεε πολύ καλός θαρρώ
  5. Να σταματησεις εννοειται!!!!! Για κατουρημα
  6. Συμφωνώ πάντως πως είναι εντελώς περίεργο.
  7. Το λάστιχο δεν δούλεψε ποτέ με χαμηλές πιέσεις παρά μόνο με 36 μπροστά εκτός από 400 χλμ που δοκίμασα μία φορά να τα δουλέψω με 33 το μπροστά και 39 το πίσω και δεν με ξετρέλανε. Φρένα δεν δουλεύω καθόλου μέσα στις στροφές στο δρόμο, προσπαθώ να μπαίνω αφρενάριστος. Γενικότερα παλεύω να έχω έναν ρυθμό ναι μεν σβέλτο αλλά όχι επικίνδυνο ή οριακό για μένα και όσους με ακολουθούν ή ακολουθώ. Σε καμία μα καμία περίπτωση δεν έχει προκύψει η φθορά που βλέπετε από πραγματικά γρήγορη οδήγηση. Δεν το λέω για να σας το παίξω ταπεινό χαμομηλάκι αλλά επειδή το εννοώ και το πιστεύω πως η χρήση ήταν από αργή ως σβέλτη αλλά ποτέ μα ποτέ πραγματικά γρήγορη. Το Μουλτιστράντα κάνει χρήση 100% βολτάδικη και πάντα με παιδιά από εδώ μέσα όποτε καταλαβαίνουν ακριβώς τι εννοώ. Επίσης είμαι άνθρωπος που δουλεύει πάρα πολύ το κιβώτιο στα κατεβάσματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την φθορά στο μπροστινό. Επίσης ίδιος οδηγός, ίδια μηχανή, ίδια χρήση και ίδιες ρυθμίσεις και τα 21 έβγαζαν σχεδόν τα διπλά στο μπροστά. Για το πίσω δεν έχω εικόνα επειδή στα 4800 το άλλαξα διότι δεν θα έβγαζε με τίποτα τη Γαλλία κι αυτή τη στιγμή το νέο λάστιχο έχει 4300.
  8. <<Σκεφτείτε ότι το προϊόν που αγοράστηκε ήταν ένα εξάρτημα παιχνιδιού και ο χρήστης του ειναι ένα παιδί 9 ετών, το οποίο προσγειώθηκε απότομα στον στυγνό κόσμο "των μεγάλων" >> Έχω διαβάσει κι έχω διαβάσει χλεχλεδοπόστ του στυλ "μου φάγαν το μπιφτέκι μου" αλλά βρε μπαγάσα, πρώτη φορά αηδίασα αντί να γελάσω. Σωραίος.
  9. Άρα δεν συμφωνείς και με την βάπτιση να υποθέσω;
  10. Τωρινή, νομίζω δείχνει καλύτερα την κατάσταση.
  11. Το μπροστινό μου με χιλιόμετρα ανάμεσα σε 7,5κ και 8κ Η φώτο το αδικεί, είναι αρκετά χειρότερο σε real time. Είμαι στη δουλειά και δεν έχω πρόσβαση στο word που κρατάω αρχείο για τον ακριβή αριθμό. Υπάρχει μια θεωρία του @ksino1100 όπου έχει να κάνει με τις αναρτήσεις και έχει σαφέστατα μια βάση αλλά με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις και χρήση, το s21 έβγαλε σχεδόν τα διπλά χλμ ( 14κ). Από την άλλη, δεν είναι λογική τέτοια διαφορά. Όσον αφορά την πρόσφυση , προφανώς και δεν κατάλαβα καμία απολύτως διαφορά ανάμεσα σε 21 και 22. Ίσως είναι λίίίίγο πιο σταθερά υπό κλίση καθώς δεν θυμάμαι το traction να μπαίνει μετά από γκάζι σε έξοδο στροφής αλλά βέβαια είναι και κάτι που προσπαθώ να το προσέχω. Η κορώνα παραμένει γαμάτη για τα γούστα μου. Δεν είναι τόσο επιθετική όσο των TT αλλά τόσο όσο πρέπει για να σου δίνει εμπιστοσύνη σε δημόσιο δρόμο. Γενικότερα το λάστιχο γαμάει επειδή όπως και το 21, σε προειδοποιεί. Ξέρεις πότε πας για τη μαλακία ρε παιδί μου. @klab τώρα τι να σου πω ρε υπερκαύλαρε; Το χέρι μου στη φωτιά για την φθορά που είδα και το κατά πόσο είναι φυσιολογική δεν το βάζω. @klab , σου χρωστάω φώτο από την αριστερή της Κανελλοπούλου αλλά ο μινάρας μας έβαλε για βενζίνη στη Shell και κρύωσαν τα λάστιχα οπότε πάρε ένα προϊόν Γαλλικής υποκλοπής. Ο αγκώνας φυσικά και ΠΟΤΕ δεν θα βγει σωστά
  12. Τι εννοείς; Για τρίτο πισινό είμαι σε λίγο