Gouky7

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3893
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    169

Gouky7 last won the day on February 18

Gouky7 had the most liked content!

Πόντοι

7954 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Gouky7

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 06/28/86

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    Κ13R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NC Το ορθοδοξο
  • dreamBike: Κυβισμός
    700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

13390 προβολές προφίλ
  1. Ρε φίλε μερικά πράγματα δεν είναι τυχαία, εκτός απο τιμονάρα ο τύπος σέβεται στο 1:17 την κίνηση του αμαξιού και φροντίζει να το δείξει.
  2. Έψαχνα να βρω φώτο με Ντουκάτι που καίει λάδια μα το Θεό.
  3. Λίγα λόγια για την κατανάλωση ( βενζίνης , όχι λαδιού ) στο 1200. Οι Ιταλοί θεωρώ πως έχουν κάνει καλή δουλειά σε αυτό το κομμάτι. Άπο Ναύπακτο όπου γέμισα μέχρι και έξω από την Αλίαρτο όπου ξαναγέμισα ( 189 χλμ ) το Μούλτι έκαψε 6,88. Από Σκάλωμα μέχρι και Γαλαξίδι ( 50χλμ) πετύχαμε κάτι λόκαλς κρατώντας για όλη την διάρκεια γρήγορο ρυθμό, από Γαλαξίδι μέχρι Αράχωβα (45 χλμ μέσω Δελφών, όχι Δεσφίνας ) είχαμε έναν σβέλτο αλλά νορμάλ ρυθμό και από Αράχωβα μέχρι το βενζινάδικο (περίπου 90χλμ ) νορμάλ τελείως. Κανένα σημείο του δρόμου δεν ήταν της λογικής "κουμπώνω 6η στα 130 και πάω " διότι επαρχιακός + κίνηση = συχνά φρεναρίσματα και συχνά ανοίγματα για να προσπεράσεις. Έτσι λοιπόν δικαιολογείται απόλυτα το γεγονός πως πάντα καίω κάτω από 6λτ/100 από την στιγμή που για όσο πατάω εθνική πηγαίνω ήρεμα. Η μηχανή φοράει ολόσωμη καθώς και δύο δόντια κοντύτερο πίσω γρανάζι (42Τ--->40Τ).Τα νούμερα λοιπόν αυτά τα θεωρώ άκρως ικανοποιητικά. Για κατανάλωση εντός πόλης δεν γνωρίζω, δεν απαντώ αλλά ποιος χέστηκε σε τελική ανάλυση.
  4. Ελπίζω να μην έγινες και Χοντάκιας γιατί τότε θα ήσουν και που...σαι ρε @klab;;
  5. Βρε δεν ειρωνεύομαι, όντως υπήρχαν πολλοί κάτοχοι που παραπονιόντουσαν για wobbling από κάποιο σημείο και μετά. Στο πρώτο βίντεο που παραθέτεις , αυτός που το ανέβασε λέει πως τελικά το πρόβλημα ήταν από το μπροστινό ελαστικό. Το δεύτερο βίντεο είναι σε μίλια και λέει πως λύθηκε βγάζοντας τις χούφτες. Ας υποθέσουμε όμως πως δεν λύθηκε το πρόβλημα και πως όντως κουνάει στα 130 μίλια. Ε και; Ψηλό μηχανάκι είναι με μια ζελατίνα ΝΑ και με μεταξόνιο ακριβώς ίδιο με του ΜΤ09, πως ακριβώς να μην κουνάει; Το Tracer είναι πιστόλι και σε κλειστά κομμάτια ράβει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην χαρακτηρίζεται από την ευστάθεια στα πολλά χλμ κι εδώ λοιπόν ερχόμαστε στο τι πίστευαν οι κάτοχοι πως αγόραζαν όταν έδιναν τα ωραία τους χρήματα. Α) Ένα s1000xr ή ένα Μουλτιστράντα στα μισά λεφτά; Αν ναι, πρόβλημά τους. Β) Ένα sport touring όπως το οριοθετεί η ίδια η Yamaha; Αν ναι, πρόβλημά τους. Η Γιαμάχα έχει στην ίδια κατηγορία το Tracer με το ...FJR1300 όταν η Καβασάκι στην αντίστοιχη κατηγορία προφανώς και δεν έχει το Versys αλλά τα ZZR1400 και H2 SΧ ξέρω γω οπότε κάτι δεν πάει σωστά. Όποιος λοιπόν πιστεύει πως ένα zzr1400 ή ακόμα κι ένα fjr1300 έχει την ίδια φιλοσοφία με ένα Tracer τότε κάτι δεν πάει σωστά. Το Tracer και το κάθε Tracer ανήκει στην ευρύτερη οικογένεια των ον/οφφ. Καρατιμόνα + διαδρομή αναρτήσεων θεωρώ πως σηματοδοτούν την κατηγορία και όχι το τι βολεύει την κάθε μάρκα ώστε να γεμίσει το κενό στην γκάμα της. Δηλαδή ένα Tracer είναι χίλιες φορές πιο κοντά σε ένα F800GS παρά σε ένα vfr800 όπως ένα S1000XR είναι πολύ πιο κοντά σε ένα GS1200 παρά σε ένα K1300S. Για την ακρίβεια, με τα βάρη που πάνε να ξεφύγουν πλέον και στα Motard, ένα Μουλτιστράντα 1200 είναι πιο κοντά σε ένα Dorsoduro 1200 παρά σε ένα ST. Τα όσα σου γράφω ενισχύονται από την εξής πραγματικότητα. Όλα , μα όλα , τα ψηλά μηχανάκια που δεν φοράνε stabilizater είχαν θέματα με wobbling σε κάποια φάση. Και τα Μουλτιστράντα 1200 είχαν θέμα και τα ΚΤΜ 1190/1290 και τα Tracer και όλα. Έπεσε κλάμα από τους Ντουκατάκηδες στα φόρα πως κουνάει με βαλίτσες και τσουπ, αισθητά πιο μακρύ ( και πιο αργόσυρτο ) το 1260. Δεν είναι πως οι εταιρίες όλες έκαναν κάτι λάθος στις μηχανές τους, είναι που άλλο είχαν στο μυαλό τους πως ήθελαν να φτιάξουν κι άλλα πράγματα ζητούσαν οι καταναλωτές τελικά. Έκαναν όλοι τις διορθώσεις τους και thats it. Δεν κουνάει κανένα πλέον αλλά μιλώντας από την δική μου εμπειρία, μόνο αν οδηγήσεις back to back πχ ένα 1200 κι ένα 1260 θα μπορέσεις να αποφανθείς αν άξιζε τελικά ο κόπος. Για εμένα όχι. Προτιμώ να κουνάει και να έχει αυτό το εκπληκτικά ελαφρύ μπροστινό αλλά υποθέτω πως όλα είναι θέμα συνήθειας. Ίσως παρεξηγήθηκε ο γραπτός λόγος και δεν το ήθελα.
  6. Το να παρουσιάζεται ως πρόβλημα σε ένα On/Off με την μοτερούκλα του Tracer και τιμή καινούριου κάτω από δέκα χιλιάρικα το ότι κουνούσε στα 210χλμ (!!!) στην Ε.Ο με ξεπερνάει. Σε άλλα νέα, για πέταμα το νέο street triple 765rs επειδή δεν κόβει το τιμόνι του αρκετά στην κίνηση.
  7. Έχω 2λιτρο vag και δεν καίει σταγόνα. Γενικά δεν νομίζω να ήταν προβληματικά αυτά τα μοτέρ. ΓΤΠ ως αμάξι γενικότερα αλλά ως μοτέρ αξιοπρεπέστατο. Σπύρο, μην βλέπεις τι δίνει ως αποδεκτή κατανάλωση η κάθε εταιρεία για να καλύψει τον κώλο της. Εγώ στο Μούλτι έχω περίπου τσίμπημα 100-150 μλ στο 1κ. Όταν είχα ρωτήσει στην Ντουκ για το αν θεωρείται φυσιολογικό μου είχαν δώσει ως απάντηση ένα νούμερο - ντροπή να το ξεστομίσεις. Αν δλδ είχα τέτοια κατανάλωση , θα του είχα βάλει φωτιά και θα το είχα πετάξει στα σκουπίδια. 750μλ στα 2,5κ χλμ είναι μεγάλο νούμερο και αδικαιολόγητο.
  8. -Φίλε πάμε για ψάρεμα; -Πάμε!! -Ρε συ κοίτα τι έβγαλα από το βυθό. Παλιό φαίνεται, ας το βαλω 9κ στο car. Πιο πιθανό σενάριο από αυτό του έργου τέχνης.
  9. Μην παρεξηγηθώ, εγώ συμφωνώ 100% με τον @devil's animal ως προς την οπτικη που το βλεπει. Αν μου έλεγαν Άφρικα ή τέλος οι μηχανές θα επέλεγα το δεύτερο σε φάση. Οπότε το θέμα είναι περισσότερο μια αναλογία του τι ορίζει ο καθένας ως ταξίδι καθώς και πόσες υποχωρήσεις είναι έτοιμος να κάνει ο χρήστης. Εγώ πχ τα On/Off τα θεωρώ κακές μηχανές ανεξαρτήτως μάρκας αλλά τέρμα χρηστικές για τουρισμό που απαιτεί φόρτωμα. Αν αύριο το πρωί έκοβα τα ταξίδια και περιοριζόμουν σε βόλτες των 1000χλμ τότε θα έπαιρνα ένα γυμνό ,χθες κιόλας.
  10. Να πω κι εγώ την μαλακία μου όντας κάτοχος Μούλτι όπου βέβαια πιστόλι δεν το λες σε σχέση με ένα XR1000 αλλά συγκαταλέγεται στις top end επιλογές στα δυνατά τουριστικά. Είχα GS αεροελαιόψυκτο για περίπου 50κ χλμ, έχω και μια πολύ πολύ μικρή γεύση από Άφρικα οπότε έχω μια εικόνα όσον αφορά τις διαφορές στο ταξίδι ανάμεσα στα 100 άλογα και στα 150. Γνώμη μου λοιπόν είναι πως στο ταξίδι , τα άλογα δεν παίζουν κανέναν απολύτως ρόλο γι αυτό και θεωρώ ξεκάθαρα καλύτερα ως τουριστικά τόσο το Άφρικα όσο και το GS σε σχέση με το Μουλτιστράντα. Οι λόγοι πολλοί και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να τους αναλύσω σε αυτό το θρεντ. Καταλαβαίνω ακριβώς τι θέλει να πει ο @devil's animal απλά νομίζω πως το θέτει σε λάθος βάση. Προφανώς κι ένα 1290 μπορεί να πάει για πλάκα 180χλμ ενώ το Άφρικα θα φτύνει βίδες στα χιλιόμετρα αυτά. Η πραγματικότητα είναι όμως πως δεν ταξιδεύεις σε τέτοιες ταχύτητες. Ποτέ. Τουλάχιστον όχι εγώ. Από επιλογή και όχι επειδή δεν μπορεί η μηχανή. Αρχικά μιλάμε εύκολα για 3-4 λίτρα πάνω στα 100χλμ αν κινηθείς σε αυτές τις ταχύτητες. Όταν λοιπόν ένα ταξιδάκι περιλαμβάνει εύκολα 1500 με 2000 χλμ εθνικής τότε αυτό μεταφράζεται σε 120-150 ευρώ επιπλέον έξοδα χωρίς αντίκρυσμα. Χρόνο δεν κερδίζεις διότι προσθέτεις έξτρα στάση για ανεφοδιασμό καθώς και κούραση. Δεύτερο και ίσως σημαντικότερο, τα λάστιχα. Μηχανές με 17άρι μπροστινό, πιθανότατα θα φοράνε πιο μαλακό ελαστικό. Όταν τα σ22 μου βγάζουν 7κ με ΜΩΤ στην εθνική τα 130 τότε δεν ξέρω τι θα έβγαζαν με 180 χλμ. Τρίτο θέμα, τόσο με το 1290 όσο και με το Μουλτιστράντα μέχρι και τα MY17, ΔΕΝ ταξιδεύεις με 180 επειδή πολύ απλά σκοτώνεσαι. Μην αρχίσουμε την κουβέντα περί σφιχτών χεριών και λοιπών ιστοριών. Είναι τέτοια η γεωμετρία της μηχανής που και κενή εργοστασιακή πλαϊνή βαλίτσα να του βάλεις έχει τέτοιες ταλαντώσεις που δεν σου επιτρέπουν να ξεπεράσεις τα 180-190 χλμ σε καμία περίπτωση. Το 1260 είναι πιο μακρύ και με λίγο μεγαλύτερη κάστερ οπότε ίσως έχει εξαλειφθεί το "πρόβλημα" αυτό με το ανάλογο αντίτιμο στην βαριά αίσθηση του μπροστινού βεβαίως. Όταν όμως έχεις μια μηχανή στο γκαράζ σου και όχι 2-3, τότε είναι που ξεκινάνε τα προβλήματα με τα 100 άλογα. Γιατί μπορεί ένα Άφρικα να είναι εξαιρετικό τουριστικό, δεν παύει όμως να κοστίζει 19 χιλιάρικα και να σου δίνει ένα εξαιρετικά βαρετό μοτέρ για την καθημερινότητά σου. Το ταξίδι είναι μια φορά τον χρόνο και διαρκεί λίγες ημέρες. Τι γίνεται όμως με τις υπόλοιπες 340 του έτους; Τότε, που θες να ανοίξεις το γκάζι και να νιώσεις ζωντανός. Να νιώσεις την μηχανή να καταπίνει την άσφαλτο, να φοβάσαι να βγάλεις τα ηλεκτρονικά και να μην προλαβαίνεις να δεις πότε έφτασες στην επόμενη στροφή. Να την χαζεύεις ακόμα ακόμα και να μην βλέπεις μια σιδεριά από κάγκελα και σχάρες αλλά κάτι όμορφο και μάχιμο. Είναι αυτές οι στιγμές στις οποίες το Άφρικα και το κάθε Άφρικα χάνει κατά κράτος τη μάχη με τον ανταγωνισμό. Γιατί και το XR 20 χιλιάρικα κοστίζει. Το 1290 ακόμα λιγότερο. Και μην ξεχνάμε πως μια μηχανή 160 ίππων μπορεί να συμπεριφερθεί στο δρόμο σαν μία των 100 ενώ το ανάποδο με τίποτα. Το tiger800 κι ας κρατούσε και 12κ χλμ. Δεν κάνω πλάκα ούτε υπερβάλλω.
  11. Καλορίζικο αγόρι μου. Να τη χαρείς και με το παραπάνω
  12. Το νόημα κρύβεται στις τελίτσες και στο βαθύτερο νόημα που μας διαφεύγει
  13. Εεεε σε πιάνει μια αηδία. Κατά τ άλλα πάς να αλλάξεις μια μοτοσυκλέτα αντικαθιστώντας την με κάποια που στο 90% της χρήσης της θα είναι χειρότερη από αυτή που ήδη έχεις. Αν δεν έχεις ιδιαίτερη προτίμηση, διάλεξε αυτή με την λιγότερη αναμονή /ευκολότερη εύρεση σε ανταλλακτικά. Όσον αφορά το κόστος συντήρησης, πάντα το bmw θα είναι ακριβότερο από το αντίστοιχο σουζούκι ( σε Μ.Ο ) αλλά όχι τίποτα τραγικά πράγματα. Υπάρχουν πλέον αρκετά αξιόλογα συνεργεία της μπέμπας που δεν είναι πιασοκώλικα σε αντίθεση ας πούμε με την Τ που οι επιλογές σου για σέρβις εξαντλούνται στα δάχτυλα του ενός...δαχτύλου