Gouky7

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2442
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    37

Gouky7 last won the day on August 31

Gouky7 had the most liked content!

Πόντοι

4594 Excellent

Σχετικά με το μέλος Gouky7

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 06/28/86

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    Κ13R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    NC Το ορθοδοξο
  • dreamBike: Κυβισμός
    700

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3095 προβολές προφίλ
  1. Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Εκπαιδευτής δεν θα είσαι ;
  2. Πανεμορφο για την κατηγορια. Το μπροστινο συστημα αναρτησεων διακρινει κανεις τι τυπου ειναι;
  3. Δεν μου πέφτει λόγος , γούστα είναι αυτά. Το Κάβα κι εγώ το θεωρώ ομορφούλι απλά την βρίσκω άκυρη ως κατηγορία γενικότερα αυτή των ψηλών 300. Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι όποιο κι αν αποφασίσεις
  4. Ναι ρε το ξέρω πως δεν βγαίνει έτσι , γενικότερο ήταν το σχόλιο. Κοίτα ρε φίλε ,μπορεί αυτά τα τρακοσαράκια να είναι ταμάμ για πολλά πράγματα αλλά εμένα δεν μου κάθονται. Εϊσαι νέο παιδί και κοιτάς το Versys το 300; Το χόντα είναι το πιο εύπεπτο και συμπαθητικό από τα τρία κι επίσης δουλεμένο μοντέλο άρα ξέρεις και τι να περιμένεις.
  5. Στο Κάβα τα προβόλια είναι μεγαλύτερα από το φως μπροστά. Καταντάει γελοία η φάση. Όσο για την παπαριά Νο3 απλά ασχολίαστο. Καλύτερα με ποδήλατο και το κούτελο καθαρό παρά με αυτό το πράγμα. Από τα τρία που έχεις ως επιλογή θα πήγαινα στο Χόντα. Ξεκάθαρα.
  6. Παντα μα παντα εχει σημασια για οσους μενουν πισω και συνεχιζουν να οδηγουν.
  7. Φιλε ειναι υποχρεωση ολων μας να κρατηθει ζωντανο το πιο αυθεντικο και αντρικιο τοπικ του mybike. Μπορει ξερω γω να εχεις να δεις τον @Apisteftos κατι αιωνες να γραψει κατι και τσουπ ξαφνικα να τον βλεπεις εδω. Αλλη φαση το θρεντ αυτο.
  8. Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα κι ας μην οδηγώ είκοσι χρόνια. Οι ευθύνες είναι αμφίδρομες. Ναι, η υπερβολική ταχύτητα από μόνη της πολύ δύσκολα θα προκαλέσει θανατηφόρο τραυματισμό. Αν μπορούσε να γίνει ένα ατομικό flashback στον καθέναν από εμάς θα βλέπαμε πως από τις δεκάδες χιλιάδες στροφές που έχουμε στρίψει θα είναι ζήτημα αν ένα 5% αυτών ήταν μέσα στα όρια του ΚΟΚ. Αυτό λοιπόν και μόνο μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως αν υπήρχε σοβαρή πιθανότητα στραβής λόγω υψηλής ταχύτητας τότε θα είμασταν όλοι νεκροί. Όλοι όμως. Αυτή είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι πως η ταχύτητα όταν κουμπώσει παρέα με μια άλλη παράβαση του ΚΟΚ τότε δίνει συνήθως σοβαρότατους τραυματισμούς και θανάτους. Αν λοιπόν το θέμα μας είναι το πως γίνεται ένα παιδί που μας διαβάζει τώρα να μπορέσει ίσως να βγει αλώβητο από την καθημερινή ζούγκλα των δρόμων τότε σαφέστατα πρέπει να ρίξουμε ευθύνη πρωτίστως σε αυτούς που έτρεχαν για να μην πω αποκλειστικά σε αυτούς διότι απλούστατα αν τηρούσαν τα προβλεπόμενα εντός πόλης τότε πιθανότατα θα ζούσαν όλοι αυτή την στιγμή. Αν θέλουμε να μετατρέψουμε το τόπικ σε εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου με τίτλο "κουτάκιας vs μοτοσυκλετιστής , μια άνιση μάχη " τότε σαφώς και η ταχύτητα δεν παίζει κανέναν ρόλο.
  9. CB 500 X

    Δεν ξερω αν αυτο που θα σου γραψω μπορει να βρει εφαρμογη στο βαρος του cb αλλα ελαφρυτερα μηχανακια που τα σκεπαζουν με κουκουλα τα παιρνει ο διαολος οταν φυσαει δυνατα καθως γινεται σαν ενα μεγαλο μπαλονι η φαση. Απλα εχε το στο νου σου.
  10. Εισαι και θρασυς! Αγορινα μου καλοταξιδο να ειναι το καυλακι σου