Morx

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    489
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

392 Excellent

Σχετικά με το μέλος Morx

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1263 προβολές προφίλ
  1. Χτυπα ξυλο μην τρακαρεις και σκασεις επανω στο Plexiglass. Πολλες ζελατινες, ειναι πιστοποιημενες, γιατι μετα απο δοκιμες κατεληξαν σε ασφαλη συμπερασματα για το κατα ποσο τα θραυσματα επανω στα οποια θα σκασεις με ορμη, ειναι ικανα να σφαξουν ή οχι. Το υλικο ειναι το σωστο γι'αυτη τη δουλεια, οπως επισης και τα "νευρα" που δημιουργησαν με γωνιες και καμπες κατα την κατασκευή. ΑΝ σπασει το ιδιο ευκολα με ενα Plexi.
  2. Το ζητημα "αντοχης" εχει να κανει σχεδον ΠΑΝΤΑ απο τον ιδιο τον ιδιοκτητη. Οταν μιλαμε για ξεκοιλιασμενα μηχανακια, στην καλυτερη ως μεταχειρισμενα 3ο 4ο χέρι και βαλε... καταλαβαινεις οτι οι πιθανοτητες για κατι αξιοπιστο, ειναι ιδιες με αυτες να βρεις παρθενα σε μπουρδελο. ΗΤΑΝ ανθεκτικο μηχανακι, εαν γυρναγαμε πισω στο 2009 ... ΗΤΑΝ αξιολογη κατασκευή, εαν γυρναγαμε πισω στο 2009... Ειμαστε στο 2019 ομως και το μηχανακι νεοτερο, ΔΕΝ εγινε, ποσο μαλλον ενα μεταχειρισμενο κανοντας την οποια κινηση αγορας, αδικαιολογητη. Το γιατι πως και τι οσον αφορα την τιμη που κραταει, εχει να κανει με την προσφορα και ζητηση. Ομοιως, κατι 1200άρια σαπια 15ετιας που ακομα πωλουνται "χρυσαφι", επειδη μοναδικο πλεονεκτημα τους, ειναι τα χαμηλα τελη κυκλοφοριας και η δυνατοτητα κινησης εντος πολης, γιατι ο τυροβλαχος, οσο και να στεναξει οικονομικα, τα 5χλμ μεχρι τη δουλεια του θα τα κανει με αμαξι ο κοσμος να χαλασει.
  3. Aρα ναι ΟΚ αξιζει. Αξιζει 6000? Αξιζει 5000? Αξιζει 4000? Ποσα αξιζει ενα μηχανακι 15 ετων? Αυτο ρωταμε να μαθουμε!
  4. Spot on o Devil's Animal. Ειδικα, οσον αφορα πλαισιο και ακαμψια. Στην πρωτη γκαζια με 2α το νοιωθεις να στρεβλωνει, πριν καν στριψεις! Στα φρενα και στο ζυγισμα του, ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΚΑ ΓΥΑΛΟ. Ειναι ενα τελειως μετριο μηχανακι που ναι, μπορει να κινηθει εντος εκτος και σε ταξιδια, αλλα μεχρι εκει. Δεν ξεχωριζει σε κατι. Το σημαντικοτερο, μιλαμε για μια κατασκευή που μετραει 15 χρονια... το να δωσεις 4 και 5 χιλιαρικα, ειναι τελειως "μαλακισμενη" καταναλωτικη συμπεριφορα.
  5. Αν και λιγο ασχετο ... μου τσιμπησαν διπλωματακι στον Εβρο με τη διαδικασια της επιτοπου αφαιρεσης πινακιδων και αδεια οδηγησης. Μου τα εστειλαν ολα πακετο στη Λάρισα οταν εξετισαν την ποινη τους στα κρατητηρια του Α/Τ Σουφλιου! Ενδουπηρεσιακη διακινηση σαφως και γινεται αλλα ολα θελουν το χρονο τους. Οταν ημερολογιακα τελειωσε η ποινη μου, αιτηθηκα να παρω το διπλωμα και πινακιδα στα χερια μου και κατι τετοιο ολοκληρωθηκε μετα απο 1μιση εβδομαδα. Φανταζομαι και με τις πινακιδες στις ΔΟΥ κατι τετοιο γινεται....
  6. Για την πιστα ναι, ειναι χρησιμο... για το κλεισιμο γκαζιου ομως, οχι. Το να παιζεις με σταθερη αναλογια σε ολο το φασμα, προυποθετει πολυ μικρο ευρος αυτου. Αλλες αναγκες εχει στις 5000 και διαφορετικες στα κοκκινα. Εαν ο φιλος μας, θα το χρησιμοποιει μονο στην πιστα και εχει σκοπο να το χρησιμοποιει ΜΟΝΟ εκει, ναι αξιζει να την καταργησει εαν δεν εχει ηδη καταργηθει. Χαριν αξιοπιστιας και μονο, weight reduction επισης... Ωστοσο η μειξη πρεπει να ειναι τυπικοτατη και κατα προτιμηση σε καθε αδειασμα τεποζιτου. Αλλιως γεμιζμα βενζινης απο το μπιτονι προαναμεμειγμενη με λαδι.
  7. Οταν κανεις μειξη λαδιου, εχεις την ιδια αναλογια λαδιου/βενζινης, ειτε με τερμα ανοιχτο γκαζι, ειτε με μισο, είτε με ρελαντι. Η τρομπα λαδιου σε αυτο το μοτερ, ειναι σταθερης παροχης ανα περιστροφη. Θα δωσει τοσο λαδι, οσο χρειαζεται σε χαμηλες στροφες, ενω σε υψηλες, παλι, οσο χρειαζεται. Μαλιστα, εφοσον ειναι συνδεδεμενη με τη ντιζα της γκαζιερας, αλλαζει την παροχη ΚΑΙ σε συναρτηση με το ποσο καυσιμο χρησιμοποιεις, ωστε η αναλογια να ειναι η βελτιστη δυνατη. Διαφορετικη ποσοτητα λαδιου χρειαζεσαι οταν ο κινητηρας στροφαρει ψηλα με κλειστο γκαζι, απ'οτι τερμα γκαζι και χαμηλες rpm ας πουμε. Με premix, εχεις την ιδια αναλογια λαδιου/βενζινης ειτε σε χαμηλες στροφες, ειτε στο τερμα του φασματος. Σε καποιο φασμα λοιπον, η λιπανση δεν θα ειναι η απαιτουμενη. ΣΙΓΟΥΡΑ, με premix, προσπαθεις να παιξεις οσο πιο κοντα γινεται στο ωφελιμο του κινητηρα, αφου εκει θα λειτουργει για μια χρηση και μονο. Την πιστα. Ουτε ρελαντι, ουτε μεσαιες στροφες. Αποψη μου, εαν το μηχανακι οδηγιεται στο τερμα των δυνατοτητων, ας παει σε premix. Το top end rebuild θα γινεται ετσι κι αλλιως σε αυτη την περιπτωση με τις ωρες χρησης.
  8. Ο,τι να ναι; Η συμπεριφορα κατινας;;
  9. Κρατα το παντα επανω σου!! Τον πρωτο ταριφα που παραλιγο να σε ξαπλωσει σφαζοντας στοπ, αλλαζοντας χυμα λωριδα κλπ ακολουθα τον μεχρι να βρει πιατσα και περιμενε υπομονετικα να ερθει η σειρα του για κουρσα. Γραψε διαδρομη κανα 25άρι, του το δινεις λεγοντας ειμαστε πατσι, κρατα τα ρεστα!
  10. Αφου δεν φαινεται τιποτα στη φωτογραφια, μπορουμε να ριξουμε ολοι μια ματια για να καταλαβουμε περι τινος προκειται αυτο με τη "χαλια αναλυση" ? (ακομα και θολωμενη την πινακιδα στην τελικη) Που ξες.... μπορει και να ειναι κανεις υπερμαχος απο 'δω μεσα τυπου "περναω ΜΕ πινακιδα, πιστολιαζω και <<Γραφτε τα στο λογαριασμο>> γιατι ΔΕΝ ΠΛΕΡΩΩΩ επειδη ετσι ειπε ο Τσιπρας!
  11. Στο σφουχτερ φορουμ μην παιρνεις τελειως της μετρητοις οσα γραφονται. Σε τοπικ βελτιωσεων, ασχολουνται με αφτερμαρκετ τακακια φρενων και χρυσες μανετες, τραχανοπλαγιαδες τελειως... Εαν χρειαστεις κατι σχετικο με Piaggio κανε μου ενα ΡΜ και ευχαριστως να σε βοηθησω.
  12. Να 'σαι καλα. Αποψη μου, παρε απο ιδιωτη και πρωτο χερι. Ριξε τη μια και μοναδικη ερωτηση... τι λάδια του εβαζες? Εαν εβαλε οτιδηποτε εκτος απο 5w40 (σε 300άρι πιατζιο μιλωντας παντα) ... καντην με ελαφρα.
  13. Μοντελο 2015, με 55000χλμ εκ των οποιων τα 45000 ειναι κυριολεκτικα ξεσκισμα για τις δυνατοτητες του. Αντλια νερου μπορεις να κανεις επισκευή αλλαζοντας το κεραμικο στεγανωτικο του, μαζι με την τσιμουχα λαδιου και τα 2 ρουλεμαν. Κοστος στο 40άρι + τοποθετηση σε συνεργειο (δεν εχω ιδεα για κοστος εργατικων) Μπορεις ωστοσο να αγορασεις ολοκληρο το "καπακι" (αλουμινενιο), κοστιζει περιπου 100€ DIY ειναι εφικτο, αφαιρεις λαιμο εξατμισης, καπακι φτερωτης, 8αρες βιδες που κρατανε το καπακι επανω στον κινητηρα και με αλεν (αν θυμαμαι καλα 5άρι) βγαζεις τα πηνια επανω απο το καπακι. Με καινουρια φλατζα (4€) τοποθετεις τα παντα με την αντιστροφη σειρα, γεμιζεις παραφλου, εξαερωνεις και τελος. Σε συνεργειο δεν ξερω ποσα θα ζητησουν. Ενα 150άρι να πω? Απο ηλεκτρικα ειναι ΟΚ, τοσο ΟΚ για Ιταλικο που νοιωθω κωλοφαρδος. Μοναδικο φαουλ, ενα ποντικι που μου δαγκωσε την πλεξουδα, ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ κοντα στην ασφαλειοθηκη προκαλωντας γεφυρωμα απο μια γραμμη σε αλλη, ευτυχως χωρις να καταστρεψει κατι ανεπανορθωτα, αφου δεν ηταν αντιθετης πολικοτητας. Εαν το σκεφτεσαι για καινουριο go for it ... μεταχειρισμενο, οτι και να γραφω, παει στραφι! Και το ξαναλεω... ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΧΕΙΟ.
  14. απο το μηδεν μεχρι και 55000 αντλια νερου στα 25000 περιπου. φτου σκορδα και το σκιζω καθε μερα εδω και 4 χρονια σχεδον! ... ξεχαστηκα, Aprilia sr max 300 (ιδιος κινητηρας)
  15. Χλωμο μου φαινεται καποιος να εκανε 100χλμ τη μερα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ με γυμνο μηχανακι....