Morx

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    497
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

403 Excellent

Σχετικά με το μέλος Morx

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1292 προβολές προφίλ
  1. Τα χιλιομετρα ειναι λογικα για την "θολουρα" που εχει το ενα φαναρι απο τα δυο. (το αλλο ειναι αλλαγμενο). Στο δικο μου, εχω 60000 απο ολοκαινουριο και ξερω τι λεω :) Σιγουρα ειναι βαμμενο απο τρακαρισμα και πολυ πιθανον, να ειναι αλλαγμενο και το καπακι της μεταδοσης. Εχει ιδιο κωδικο χρωματος με τα καλαμια και ιδιο βερνικι, τα καλαμια ειναι πιο "παλια" απο αυτο, δες πως φαινονται! Δεν ποναει σε ηλεκτρικα θεματα το συγκεκριμενο εκτος απο ανορθωτη που ειναι λαχειο αν θα τον βγαλει στα 10, στα 20 ή στα 60000χλμ. (εμενα αντεξε 58000 πριν αρχισει σιγα σιγα να προειδοποιει - εχει βολτομετρο στο καντραν). Το μοτερ ειναι αξιοπιστο μεχρι αηδιας. ΙΣΩΣ μονο στα κοκορακια βαλβιδων που αποκτουν μποσικα επανω στον αξονα τους. Αποψη μου, οδηγησε το, βεβαιωσου οτι παει ευθεια και κανε ενα καλο ελεγχο σε βασεις κινητηρα και ρουλεμαν τιμονιου. Λάδι αν τσιμπαει θα το καταλαβεις ακομα και με ζεστο ρελαντι με μαρσαρισμα. 5w40 παιρνει και η εξατμιση δεν ειναι τοσο φιμωμενη οσο δειχνει. Αφησε το να λειτουργησει βεντιλατερ... ακομα και κατακαλοκαιρο, θα περιμενεις ΠΟΛΛΗ ωρα... δεν πρεπει να ξεπερασει τα 10-15 δευτερολεπτα λειτουργιας μεχρι να ριξει θερμοκρασια και να παψει. Καταναλωση υπολογιζε απο 3,6 μεχρι 4,5 βαρια βαρια (με ταυτοτητα στο στομα). Λάδι 1,3 λιτρα μαζι με το φιλτρο ανα 7000χλμ. Ιμαντας με παρελκομενα ενα 130άρι ανα 15000χλμ. Βαλβιδες ανα 20-25000χλμ. Παραφλου καθε 2ετια ή 20000χλμ.
  2. Φυσικα, για να παψει τελειως καθε ηχος του μοτερ, κουμπωνεις επανω μια αφτερμαρκετ χωρις σιγαστηρα και ηρεμεις. ΕΣΥ.... οι αλλοι, δεν ξερω, αλλα ηρεμεις!
  3. Καδένα. Το οτι ο τεντωτηρας δουλευει σωστα, δεν παει να πει οτι θα ειναι τελειως αθορυβη. Μεχρι το επομενο "κλικ" του μηχανισμου καστανιας που εχει, η καδενα δεν εχει "τεντωσει" οσο χρειαζεται, επομενως ακουγεται. Μην χαλιεσαι και κανε υπομονη μεχρι το επομενο κλικ του, μπορει να αργησει, μπορει και οχι. Οσο η καδενα ακουγεται μονο στο ρελαντι ή μονο οταν ειναι κρυο, η μονο με λιγες στροφες... δεν τρεχει τιποτα. Με τις καταλληλες προφυλαξεις μην βγαλεις γκολ το χρονισμο - πηδηξει δοντι (δεν το γνωριζω απ'εξω το μοτερ και τα τερτιπια του) αφαιρεσε ΠΡΩΤΑ το ελατηριο και επειτα τον τεντωτηρα. Εαν δεν ειναι σε πληρη εκταση και εχει ακομα δρομο, τοτε η καδενα σου ως προς το τεντωμα της ειναι ενταξει. Καθαρισε τον καλα με σπρει φρενων η παραφινελαιο, λαδωσε τον, κουμπωσε τον και επειτα βαλε ελατηριο. Μη σκας ιδιαιτερα παντως... δεν ακουγεται ανησυχητικα....
  4. Μετα το Nexus, το πιστεψες πραγματικα οτι ολα τα Ιταλικα ειναι τιμια ??? Κριμα ωστοσο, για τη ζημια. Απο το τιποτα πολλες φορες τα πραγματα ερχονται τελειως αναποδα ρε γαμωτο!
  5. Αφηστε τα σεντονια. Την πιο σωστη εξηγηση την εδωσε μονος του. Το εμβολο δεν ειχε επαναφορα και ετριβε ελαφρως, τακακι με δισκο. Στη βολτα ανεβασε θερμοκρασια, τοσο ωστε να βρασει υγρα και η πιεση να κρατησει φερμαρισμενα τα τακακια, μεχρι να τα λιωσει. Που να υποψιαστει οτι εχει πισω φρενο που κραταει τη μηχανη απο το να επιταχυνει... ποσο μαλλον οταν αυτο συνεβη στην πορεια. Και εγω το γκαζι θα ανοιγα μεχρι να σταματησω εν τελει καπου, νομιζοντας οτι κατι τρεχει με την τροφοδοσια.
  6. Που βρεθηκε αυτο;
  7. Και η σιτα, φιλτρο θεωρειται, μονο που ΔΕΝ αλλαζει αλλα την καθαριζεις. Φυσικα, εαν χρεωνουν καποια αλλαγη, μαλλον βαζουν απλα χερι στην τσεπη σου. Δεν υπαρχει κανενας λογος να αλλαξεις μια σιτα εαν δεν εχει σκιστει.
  8. To PCX 150 δεν εχει φιλτρο λαδιου, αλλα μια σιτα. Την βγαζεις την καθαριζεις με ασετον, την σκουπιζεις καλα και την τοποθετεις προσεχοντας το o-ring στην ταπα να κατσει καλα χωρις να τραυματιστει.
  9. Χτυπα ξυλο μην τρακαρεις και σκασεις επανω στο Plexiglass. Πολλες ζελατινες, ειναι πιστοποιημενες, γιατι μετα απο δοκιμες κατεληξαν σε ασφαλη συμπερασματα για το κατα ποσο τα θραυσματα επανω στα οποια θα σκασεις με ορμη, ειναι ικανα να σφαξουν ή οχι. Το υλικο ειναι το σωστο γι'αυτη τη δουλεια, οπως επισης και τα "νευρα" που δημιουργησαν με γωνιες και καμπες κατα την κατασκευή. ΑΝ σπασει το ιδιο ευκολα με ενα Plexi.
  10. Το ζητημα "αντοχης" εχει να κανει σχεδον ΠΑΝΤΑ απο τον ιδιο τον ιδιοκτητη. Οταν μιλαμε για ξεκοιλιασμενα μηχανακια, στην καλυτερη ως μεταχειρισμενα 3ο 4ο χέρι και βαλε... καταλαβαινεις οτι οι πιθανοτητες για κατι αξιοπιστο, ειναι ιδιες με αυτες να βρεις παρθενα σε μπουρδελο. ΗΤΑΝ ανθεκτικο μηχανακι, εαν γυρναγαμε πισω στο 2009 ... ΗΤΑΝ αξιολογη κατασκευή, εαν γυρναγαμε πισω στο 2009... Ειμαστε στο 2019 ομως και το μηχανακι νεοτερο, ΔΕΝ εγινε, ποσο μαλλον ενα μεταχειρισμενο κανοντας την οποια κινηση αγορας, αδικαιολογητη. Το γιατι πως και τι οσον αφορα την τιμη που κραταει, εχει να κανει με την προσφορα και ζητηση. Ομοιως, κατι 1200άρια σαπια 15ετιας που ακομα πωλουνται "χρυσαφι", επειδη μοναδικο πλεονεκτημα τους, ειναι τα χαμηλα τελη κυκλοφοριας και η δυνατοτητα κινησης εντος πολης, γιατι ο τυροβλαχος, οσο και να στεναξει οικονομικα, τα 5χλμ μεχρι τη δουλεια του θα τα κανει με αμαξι ο κοσμος να χαλασει.
  11. Aρα ναι ΟΚ αξιζει. Αξιζει 6000? Αξιζει 5000? Αξιζει 4000? Ποσα αξιζει ενα μηχανακι 15 ετων? Αυτο ρωταμε να μαθουμε!
  12. Spot on o Devil's Animal. Ειδικα, οσον αφορα πλαισιο και ακαμψια. Στην πρωτη γκαζια με 2α το νοιωθεις να στρεβλωνει, πριν καν στριψεις! Στα φρενα και στο ζυγισμα του, ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΚΑ ΓΥΑΛΟ. Ειναι ενα τελειως μετριο μηχανακι που ναι, μπορει να κινηθει εντος εκτος και σε ταξιδια, αλλα μεχρι εκει. Δεν ξεχωριζει σε κατι. Το σημαντικοτερο, μιλαμε για μια κατασκευή που μετραει 15 χρονια... το να δωσεις 4 και 5 χιλιαρικα, ειναι τελειως "μαλακισμενη" καταναλωτικη συμπεριφορα.
  13. Αν και λιγο ασχετο ... μου τσιμπησαν διπλωματακι στον Εβρο με τη διαδικασια της επιτοπου αφαιρεσης πινακιδων και αδεια οδηγησης. Μου τα εστειλαν ολα πακετο στη Λάρισα οταν εξετισαν την ποινη τους στα κρατητηρια του Α/Τ Σουφλιου! Ενδουπηρεσιακη διακινηση σαφως και γινεται αλλα ολα θελουν το χρονο τους. Οταν ημερολογιακα τελειωσε η ποινη μου, αιτηθηκα να παρω το διπλωμα και πινακιδα στα χερια μου και κατι τετοιο ολοκληρωθηκε μετα απο 1μιση εβδομαδα. Φανταζομαι και με τις πινακιδες στις ΔΟΥ κατι τετοιο γινεται....
  14. Για την πιστα ναι, ειναι χρησιμο... για το κλεισιμο γκαζιου ομως, οχι. Το να παιζεις με σταθερη αναλογια σε ολο το φασμα, προυποθετει πολυ μικρο ευρος αυτου. Αλλες αναγκες εχει στις 5000 και διαφορετικες στα κοκκινα. Εαν ο φιλος μας, θα το χρησιμοποιει μονο στην πιστα και εχει σκοπο να το χρησιμοποιει ΜΟΝΟ εκει, ναι αξιζει να την καταργησει εαν δεν εχει ηδη καταργηθει. Χαριν αξιοπιστιας και μονο, weight reduction επισης... Ωστοσο η μειξη πρεπει να ειναι τυπικοτατη και κατα προτιμηση σε καθε αδειασμα τεποζιτου. Αλλιως γεμιζμα βενζινης απο το μπιτονι προαναμεμειγμενη με λαδι.
  15. Οταν κανεις μειξη λαδιου, εχεις την ιδια αναλογια λαδιου/βενζινης, ειτε με τερμα ανοιχτο γκαζι, ειτε με μισο, είτε με ρελαντι. Η τρομπα λαδιου σε αυτο το μοτερ, ειναι σταθερης παροχης ανα περιστροφη. Θα δωσει τοσο λαδι, οσο χρειαζεται σε χαμηλες στροφες, ενω σε υψηλες, παλι, οσο χρειαζεται. Μαλιστα, εφοσον ειναι συνδεδεμενη με τη ντιζα της γκαζιερας, αλλαζει την παροχη ΚΑΙ σε συναρτηση με το ποσο καυσιμο χρησιμοποιεις, ωστε η αναλογια να ειναι η βελτιστη δυνατη. Διαφορετικη ποσοτητα λαδιου χρειαζεσαι οταν ο κινητηρας στροφαρει ψηλα με κλειστο γκαζι, απ'οτι τερμα γκαζι και χαμηλες rpm ας πουμε. Με premix, εχεις την ιδια αναλογια λαδιου/βενζινης ειτε σε χαμηλες στροφες, ειτε στο τερμα του φασματος. Σε καποιο φασμα λοιπον, η λιπανση δεν θα ειναι η απαιτουμενη. ΣΙΓΟΥΡΑ, με premix, προσπαθεις να παιξεις οσο πιο κοντα γινεται στο ωφελιμο του κινητηρα, αφου εκει θα λειτουργει για μια χρηση και μονο. Την πιστα. Ουτε ρελαντι, ουτε μεσαιες στροφες. Αποψη μου, εαν το μηχανακι οδηγιεται στο τερμα των δυνατοτητων, ας παει σε premix. Το top end rebuild θα γινεται ετσι κι αλλιως σε αυτη την περιπτωση με τις ωρες χρησης.