Morx

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    503
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

412 Excellent

Σχετικά με το μέλος Morx

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1372 προβολές προφίλ
  1. master ειναι η αντλία, ο κυρίως κύλινδρος με το εμβολο του, αυτός που κατευθύνει το υγρό και ασκεί την πίεση. slave (δούλος) ειναι ο κυλινδρος που καλειται να κανει τη δουλεια, είτε λεγεται δαγκάνα φρένου ή κύλινδρος του συμπλέκτη.
  2. To προβλημα ξεκιναει απο τις μετατροπες και το γεγονος πως ουτε ο μαστορας ξερει με 100% σιγουρια, αλλα προφανως ουτε και εσυ. Τι ελατηρια ειχε δηλαδη και πατιναρε; Απο τι μηχανακι; Συμπλεκτη κομπλε, επισης απο τι μηχανακι, ποσων ιππων, ροπης; Καταλαβαινεις οτι δεν φταιει τιποτε αλλο, εκτος απο τις επιλογες που εγιναν ή προκειται να γινουν. Το οτι πλεον ο συμπλεκτης δεν πατιναρει, να το δεχτω. Ειναι φτιαγμενος παντως, να πατιναρει με συγκεκριμενα ελατηρια, συγκεκριμενης τασης επανω στο pressure plate, ωστε απλα, να πατιναρει αντι να κουρεψει σε ζορικη κατασταση ο,τι αδυναμο βρει και του γ&μησει ...
  3. Συνεχιζοντας λοιπον: Οταν οι δισκοι μπηκαν, λαδωθηκαν κατα την τοποθετηση τους ενας προς ενας ή μπηκαν και αρχικα δουλεψαν στεγνοι? Ο συμπλεκτης ειναι ολισθησης ή οχι? Το καλαθι του εχει φθορα? Υπαρχει φθορα μηπως στα δοντακια απο τα μεταλλικα δισκακια πιεσης? Σε καποια μηχανακια, ειναι συγκεκριμενη η σειρα τοποθέτησης κάποιου Pressure plate (αρχή ή τελος, προεξοχή μεσα ή εξω κλπ). Υπαρχει και αυτο το ενδεχομενο.
  4. Aν ο κινητηρας δεν εχει μεγαλο φορτιο οταν πατιναρει, δεν θα φας τα δισκακια. Ο καλυτερος τροπος να δεις αν πραγματικα πατιναρει, ειναι να κλεισεις και να ανοιξεις το γκαζι με μια 4η αποτομα κοντα στο ευρος στροφων που ο κινητηρας αποδιδει τα μεγιστα. Αλλος τροπος, ειναι μια γρηγορη αλλαγη 3η σε 4η ας πουμε ή 4η σε 5η με πολλες rpm και το γκαζι γεναια ξανα στο τερμα. Εαν πατιναρει αρκετα, τοτε ειτε τα δισκακια σου τον ηπιαν, η οι μεταλλικοι ενδιαμεσοι ή ο μοχλισμος που απομονωνει δεν εχει ανεμποδιστη κινηση. Εαν το εμβολο του συμπλεκτη δεν μαζευεται εγκαιρως πισω στη θεση του, μπορει να οφειλεται στα τσιμουχακια του ή στο εμβολο της μανετας, το οποιο δεν επιστρεφει σωστα και γρηγορα πισω. Θεωρω τελειως κουλο να βουλωσει η οπη στο σωληνακι αφηνοντας μικρη ποσοτητα να περασει μειωνοντας ετσι την ροη.
  5. Στειλε τηλεφωνο σε ΡΜ... λεω να παρευρεθω και εγω. Εαν εχεις viber ακομα καλυτερα!
  6. Απεκτησα κουτα απο προσφορα στοκ, ενα SR Max 300 τον Ιουνιο του 2015 σε λευκο χρωμα. Δεν το πιστευα οτι θα με βολεψει τοσο. Στα 60000χλμ που το φορτωσα μου εβγαλε τα εξης προβληματα: 1) Ανορθωτης λογω βραχυκυκλωματος πλεξουδας. Ποντικος πεινασμενος, σε παλαιοτερο σπιτι που νοικιαζα και το γκαραζ ηταν τυπου αποθηκης. 2) Αντλια νερου στα 20000 περιπου (εκτιμω λογω ακινησιας και αμελειας μου σχετικα με το παραφλου, ειναι ευπαθη σε αυτο) 3) Βασεις κινητηρας (οδηγαω σαν κανιβαλος + ζουμε στη σεληνη) 4) Εξατμιση πριν μερικες μερες. Ξεκολλησε εσωτερικα ο καταλυτης. Εχει απειρα διαφραγματα. (Επισκευή και Decat σε εξατμισά με 20€) 5) 1 καμμενη πορειας εμπρος 1 καμμενη λαμπα στο κωλοφαναρο και μια ενδεικτικη στο τιμονι (η πρασινη ενδεικτικη για τα φωτα). Με εχει ταξιδεψει δικαβαλο μεχρι και 1800χλμ σε 9 μερες. (μπαγαζιερα 33λ, μικρα σαμαρια εκατερωθεν, φουλ φορτωμα στον κουβα της σελας + 1 σακιδιο πλατης) Στο δε δικαβαλο φορτωμενο, με 120 σταθερα επαρχιακο χωρις τρελες ανωφερειες, εγραψε 360χλμ και γεμισε με 14,2 λιτρα. (4λ/100) Χωρις καποια προθεση για οικονομικη οδηγηση, μοναδικη μεριμνα μην εκκραγει το μοτερ :D Στριβει με ιδιαιτερο τροπο αλλα ικανοποιητικα. Δοκιμαστηκε και σε καρτοπιστα... Το μοναδικο σκουτερ που μου αρεσε οπτικα με "καθαρες γραμμες" ... σχεδιασμενο το 2004 και ακομα δειχνει. Δεν σκεφτομαι να το αντικαταστησω με κατι αλλο, δεν με κρεμασε ΠΟΤΕ!
  7. Τα χιλιομετρα ειναι λογικα για την "θολουρα" που εχει το ενα φαναρι απο τα δυο. (το αλλο ειναι αλλαγμενο). Στο δικο μου, εχω 60000 απο ολοκαινουριο και ξερω τι λεω :) Σιγουρα ειναι βαμμενο απο τρακαρισμα και πολυ πιθανον, να ειναι αλλαγμενο και το καπακι της μεταδοσης. Εχει ιδιο κωδικο χρωματος με τα καλαμια και ιδιο βερνικι, τα καλαμια ειναι πιο "παλια" απο αυτο, δες πως φαινονται! Δεν ποναει σε ηλεκτρικα θεματα το συγκεκριμενο εκτος απο ανορθωτη που ειναι λαχειο αν θα τον βγαλει στα 10, στα 20 ή στα 60000χλμ. (εμενα αντεξε 58000 πριν αρχισει σιγα σιγα να προειδοποιει - εχει βολτομετρο στο καντραν). Το μοτερ ειναι αξιοπιστο μεχρι αηδιας. ΙΣΩΣ μονο στα κοκορακια βαλβιδων που αποκτουν μποσικα επανω στον αξονα τους. Αποψη μου, οδηγησε το, βεβαιωσου οτι παει ευθεια και κανε ενα καλο ελεγχο σε βασεις κινητηρα και ρουλεμαν τιμονιου. Λάδι αν τσιμπαει θα το καταλαβεις ακομα και με ζεστο ρελαντι με μαρσαρισμα. 5w40 παιρνει και η εξατμιση δεν ειναι τοσο φιμωμενη οσο δειχνει. Αφησε το να λειτουργησει βεντιλατερ... ακομα και κατακαλοκαιρο, θα περιμενεις ΠΟΛΛΗ ωρα... δεν πρεπει να ξεπερασει τα 10-15 δευτερολεπτα λειτουργιας μεχρι να ριξει θερμοκρασια και να παψει. Καταναλωση υπολογιζε απο 3,6 μεχρι 4,5 βαρια βαρια (με ταυτοτητα στο στομα). Λάδι 1,3 λιτρα μαζι με το φιλτρο ανα 7000χλμ. Ιμαντας με παρελκομενα ενα 130άρι ανα 15000χλμ. Βαλβιδες ανα 20-25000χλμ. Παραφλου καθε 2ετια ή 20000χλμ.
  8. Φυσικα, για να παψει τελειως καθε ηχος του μοτερ, κουμπωνεις επανω μια αφτερμαρκετ χωρις σιγαστηρα και ηρεμεις. ΕΣΥ.... οι αλλοι, δεν ξερω, αλλα ηρεμεις!
  9. Καδένα. Το οτι ο τεντωτηρας δουλευει σωστα, δεν παει να πει οτι θα ειναι τελειως αθορυβη. Μεχρι το επομενο "κλικ" του μηχανισμου καστανιας που εχει, η καδενα δεν εχει "τεντωσει" οσο χρειαζεται, επομενως ακουγεται. Μην χαλιεσαι και κανε υπομονη μεχρι το επομενο κλικ του, μπορει να αργησει, μπορει και οχι. Οσο η καδενα ακουγεται μονο στο ρελαντι ή μονο οταν ειναι κρυο, η μονο με λιγες στροφες... δεν τρεχει τιποτα. Με τις καταλληλες προφυλαξεις μην βγαλεις γκολ το χρονισμο - πηδηξει δοντι (δεν το γνωριζω απ'εξω το μοτερ και τα τερτιπια του) αφαιρεσε ΠΡΩΤΑ το ελατηριο και επειτα τον τεντωτηρα. Εαν δεν ειναι σε πληρη εκταση και εχει ακομα δρομο, τοτε η καδενα σου ως προς το τεντωμα της ειναι ενταξει. Καθαρισε τον καλα με σπρει φρενων η παραφινελαιο, λαδωσε τον, κουμπωσε τον και επειτα βαλε ελατηριο. Μη σκας ιδιαιτερα παντως... δεν ακουγεται ανησυχητικα....
  10. Μετα το Nexus, το πιστεψες πραγματικα οτι ολα τα Ιταλικα ειναι τιμια ??? Κριμα ωστοσο, για τη ζημια. Απο το τιποτα πολλες φορες τα πραγματα ερχονται τελειως αναποδα ρε γαμωτο!
  11. Αφηστε τα σεντονια. Την πιο σωστη εξηγηση την εδωσε μονος του. Το εμβολο δεν ειχε επαναφορα και ετριβε ελαφρως, τακακι με δισκο. Στη βολτα ανεβασε θερμοκρασια, τοσο ωστε να βρασει υγρα και η πιεση να κρατησει φερμαρισμενα τα τακακια, μεχρι να τα λιωσει. Που να υποψιαστει οτι εχει πισω φρενο που κραταει τη μηχανη απο το να επιταχυνει... ποσο μαλλον οταν αυτο συνεβη στην πορεια. Και εγω το γκαζι θα ανοιγα μεχρι να σταματησω εν τελει καπου, νομιζοντας οτι κατι τρεχει με την τροφοδοσια.
  12. Που βρεθηκε αυτο;
  13. Και η σιτα, φιλτρο θεωρειται, μονο που ΔΕΝ αλλαζει αλλα την καθαριζεις. Φυσικα, εαν χρεωνουν καποια αλλαγη, μαλλον βαζουν απλα χερι στην τσεπη σου. Δεν υπαρχει κανενας λογος να αλλαξεις μια σιτα εαν δεν εχει σκιστει.
  14. To PCX 150 δεν εχει φιλτρο λαδιου, αλλα μια σιτα. Την βγαζεις την καθαριζεις με ασετον, την σκουπιζεις καλα και την τοποθετεις προσεχοντας το o-ring στην ταπα να κατσει καλα χωρις να τραυματιστει.
  15. Χτυπα ξυλο μην τρακαρεις και σκασεις επανω στο Plexiglass. Πολλες ζελατινες, ειναι πιστοποιημενες, γιατι μετα απο δοκιμες κατεληξαν σε ασφαλη συμπερασματα για το κατα ποσο τα θραυσματα επανω στα οποια θα σκασεις με ορμη, ειναι ικανα να σφαξουν ή οχι. Το υλικο ειναι το σωστο γι'αυτη τη δουλεια, οπως επισης και τα "νευρα" που δημιουργησαν με γωνιες και καμπες κατα την κατασκευή. ΑΝ σπασει το ιδιο ευκολα με ενα Plexi.