originalksd

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1815
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

originalksd last won the day on January 27

originalksd had the most liked content!

Πόντοι

1982 Excellent

Σχετικά με το μέλος originalksd

  • Κλάση
    in my own Heaven in Hell....
  • Γενέθλια 02/11/78

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΤΤΙΚΗ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Harley Davidson
  • myBike: Μοντέλο
    Sportster883'93

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Harley Davidson
  • dreamBike: Μοντέλο
    SportSter
  1. Θα έχει μεγαλώσει εξωτερικό και θα κράτησε ορολογίες /συντακτικό : rear view mirrors.....
  2. Τελικά κατέβασα την έκδοση Pro (0.89€) της luozirui, που είδα πως κάνει περισσότερα και αποθηκεύει σε Google drive, κρατάει και τη διαδρομή με χάρτη με αναφορά σε όλη τη διαδρομή στις ταχύτητες, βγάζει κοντέρ και πάνω σε εφαρμογή πλοήγησης (gmaps κλπ πρόγραμμα με χάρτες). Θενξ. ------ Μου φάνηκε περίεργο το να ξεπερνάει τις περιστροφές με χαλασμένο, θα περίμενα να χάνει.... Τεσπα, τόσα "πιάνει" το μυαλό μου. Θα πάει με την 1η ευκαιρία (πιθανών αύριο - αν δεν γ ο Δίας με τον καιρό) στο μαγαζί της αγοράς, ώστε να γίνει ο έλεγχος. Ευχαριστώ παιδιά, καλημέρα σας - > καληνύχτα μου!
  3. Ηλία, επειδή βλέπω 4 εφαρμογές - 2 από code sector και 2 από luozirui, μπορείς να τσεκάρεις ποιο είναι το προτεινόμενο??
  4. Είμαι σίγουρος πως κάποτε έχει συζητηθεί, αλλά από τη δουλειά, μέσω κινητού, δεν βρίσκω κάτι σχετικό. Θέλω να μετρήσω λίγο την ακρίβεια του κοντέρ, το οποίο βλέπω να κάνει κάτι τρελά. Πχ από κάποια ταχύτητα και πάνω εκτοξεύεται η βελόνα και περνά το μαξ, φτάνει ανάμεσα στο 200 και το 0, παίζει εκεί ανάλογα το "γκαζωμα" και επιστρέφει με την πτώση ταχύτητας στα - υποτίθεται - νορμάλ. Θέλω λοιπόν να δω αν αυτά τα νορμάλ είναι νορμάλ αλλά και πόσο πιάνω τελικά όταν το σκάω (λίγο ή πολύ) Ψάχνω λοιπόν μια αξιόπιστη εφαρμογή {να μην έχει σπαμ, να είναι δοκιμασμένη και σωστή στις μετρήσεις (όσο είναι αυτό δυνατό)} σε στυλ κοντέρ με GPS (βασικό), με δυνατότητα "εγγραφής" ταχύτητας σε βάθος χρόνου και αν έχει και επιλογή για internet ακόμα καλύτερα. Πχ να το βάλω να γράφει σε τσέπη δερμάτινου, να κάνω μια βόλτα σε ταχείας και να πιάσω μετά με ασφάλεια μια άκρη να δω τι παίζει πχ τα τελευταία 1-2 λεπτά που "το έσκασα" Επίσης αν έχει δυνατότητα να γίνει κοντέρ με βάση στο τιμόνι, even better!! Thanks
  5. Πρέπει να καθαριστεί, να γυαλιστεί και να πάει μια βολτούλα σε κατάλληλο σημείο για ημερήσια φώτο, με την 1η ευκαιρία, το θέλω κι εγώ. Βόλτα.... Κάτσε να την συνηθίσω και να την "έχω".... Θέλω λίγη δουλειά ακόμα (1200cc από 250 είναι μια μικρή αλλαγή ;) ) Ευχαριστώ παιδιά !!
  6. Δεκαετίες το όνειρο, από μικρό παιδί, άνω των 40 πλέον.... Μετά από ένα διαζύγιο, μετά από 2 χρόνια με συνεχόμενες βλάβες σε μηχανή (cbf250), ζημιές από συνεργεία (που να μην σταυρώσουν πελάτη ξανά στη ζωή τους οι άχρηστοι και επικίνδυνοι) Αλλά και συνεχόμενες βλάβες άλλων συσκευών (κλπ), όπως pc, οθόνη/τηλεόραση, θερμοσίφωνα (δεν είχα βίντεο βλέπεις), με 2 φορές νερά να τρέχουν από το ταβάνι στο σπίτι λόγο βλάβης στο από επάνω διαμέρισμα.... ( Ποια με καταράστηκε ) Και πόσα άλλα δεν θυμάμαι...... Τον Αύγουστο πουλήθηκε το honda Και την Παρασκευή, μετά από πολύ τρέξιμο (για τις διαδικασίες και άλλα), πολύ περπάτημα (δεν μπορούσα τα ΜΜΜ και έπρεπε να εργαστώ), κατάφερα να κάνω το όνειρο πραγματικότητα, έστω αυτό, έστω μεταχειρισμένο.... Απίστευτη χαρά (ακόμα δεν το έχω "νιώσει", δεν το έχω συνειδητοποιήσει) Με την παραλαβή, άμεσα και η 1η επίσκεψη για τον εορτασμό στον κατάλληλο ΝΑΟ, με τον κολλητό, να προσευχηθούμε με άλλους πιστούς, να πιούμε και την σωστή...."σαμπάνια" !!!|
  7. Ισως. Απλά φοβάμαι πως λόγο "βάθους", θα προσελκύσει άτομα που ήδη έχουν τις γνώσεις, καθώς θα είναι κουραστικό για τους μη.
  8. Σωστά, απλά είπα να μην φτάσω βαθιά σε εξηγήσεις και ορολογίες καταλήγοντας πχ σε "b. l. e. v. e." , γιατί είχα γίνει ήδη κουραστικός, για όποιον δεν έχει όρεξη ή.... Δυνατότητα να το πω? για αυτά, αλλά και για όσους απλά μπαίνουν για τα βιντεάκια και εμείς απλά σπαμάρουμε.... Σκέφτηκα πως αγγίζοντας "επιφανειακά", να προκαλέσω περιέργεια / ενδιαφέρον / απορία και όχι να απομακρύνω από το θέμα..... (https://www.fire.gr/?p=47190)
  9. (Canardo, δεν απαντάω καθαρά σε εσένα, απλά παίρνω βήμα με αφορμή το σχόλιο, για να... "χτυπήσω καμπανάκια" σε όσους θα πρέπει να κοιτάξουν να εμπλουτίσουν κάποιες βασικές για τη ζωή τους πληροφορίες) Δεν μας ενδιαφέρει η θερμοκρασία περιβάλλοντος, αλλά η θερμοκρασία ανάφλεξης και αν αυτή μπορεί να επιτευχθεί σε οποιοδήποτε σημείο εξωτερικά του θαλάμου καύσης (κεφαλή), σε σημείο το οποίο έπεσε το καύσιμο. Πχ από λαιμό εξάτμισης που άμεσα καίει, στο εξωτερικό της κεφαλής, στην ένωση των δύο ή αν από κάποιο τρόπο μπορεί να μεταδοθεί από το εσωτερικό του κινητήρα εξωτερικά πχ από τρυπούλες σε λαιμό εξάτμισης, φλάντζες κλπ από όπου θα μπορούσε να διαρρεύσει καυσαέριο το οποίο θα έρθει σε επαφή με την βενζίνη ή τις αναθυμιάσεις. (αν τυχόν δεν κατάλαβε κάποιος: στο σπίτι μας, σε ηλεκτρική κουζίνα, σε τηγάνι με λάδι, μπορούμε να έχουμε φωτιά. Θα έχουμε ανάφλεξη λαδιού, χωρίς κάποιο σπινθήρα, μόνο και μόνο αν ξεχάσουμε το μάτι αναμμένο για πολλή ώρα, αν φτάσει δηλαδή η θερμοκρασία του λαδιού σε σημείο ανάφλεξης). Γι αυτό και θέλει να ξέρει κάποιος βασικά πράγματα, όταν έρχεται σε "επαφή" με επικίνδυνα υλικά. Πως και γιατί είναι επικίνδυνα, πως να αποφύγουμε τον κίνδυνο και πως να αντιμετωπίσουμε τον κίνδυνο αν εκδηλωθεί πρόβλημα. Πχ δεν ρίχνεις νερό σε καυτό ή αναμμένο λάδι στο σπίτι για να το σβήσεις. Αλλη θερμοκρασία βρασμού, άλλη ανάφλεξης στα δύο υλικά. Τεσπα, υπάρχουν βίντεο στα γιουτιουμπια για αυτά, (καλό θα είναι) να δει ο κόσμος να μαθαίνει αν δεν ξέρει. Κι εγώ ρωτάω, ψάχνω, διαβάζω, βλέπω βίντεο κλπ και με "φιλτράρισμα" κρατάω τα σωστά (πχ σημείο ανάφλεξης υλικου vs σαυρανθρωποι που ζουν ανάμεσά μας ), αρκετά spamαρα..
  10. Η βενζίνη όπως και άλλα, δεν χρειάζονται απαραίτητα σπινθήρα, ανάβουν απλά αν φτάσουν την κατάλληλη θερμοκρασία. Απλά με τον σπινθήρα εμείς ελέγχουμε το πότε θα ανάψει ακριβώς (χρονισμός) για συντονισμό της λειτουργίας. Απλά δηλαδή κάνουμε την βενζίνη να ανάψει πριν φτάσει στη θερμοκρασία ανάφλεξης και σε χρόνο που μας βολεύει.
  11. Τα ίδια κι ένας στο Παγκράτι κατά το 2006, με παπί που είχα τότε κι εγώ. - Μάστορα, ανάποδα το έβαλες εμπρός, δεν βλέπεις ? - Μα, αφού οι γραμμές είναι έτσι και στα δύο - Ρε μεγάλε, θα μας σκοτώσεις με τις βροχές, δες τα βέλη. Με κοίταγε σαν χάνος !!! Τελικά το γύρισε όπως επέμενα, με το ύφος του σε στυλ "και μεγάλη χάρη που σου κάνω, για να μη μου τα ζαλάς" Επαγγελματίες μακάκες !!
  12. α) σιγουρέψου πως το έλασμα στο διακόπτη και τον ποδομοχλό φρένου είναι στη θέση του. είναι ένα σύρμα με ελατήριο το οποίο πιάνει από τη μία άκρη του στον ποδομοχλό φρένου και από την άλλη άκρη του στον διακόπτη πίσω φρένου. ο διακόπτης είναι το μαύρο "βαρελάκι" που έχει μορφή σαν.....μπουζί στην φωτό και στην άκρη του (στην χρυσαφή ακίδα) είναι περασμένο το έλασμα / ελατήριο (ασημί σύρμα με σπίρες σε ένα τμήμα του) Εάν είναι οκ β) προσπάθησε να παίξεις με τη ρύθμιση, του πόσο "λάσκο" έχει και πότε ενεργοποιείτε. το 6 είναι ο διακόπτης, το 7 το έλασμα και το 12 ο ποδομοχλός φρένου, όπως είναι στη μοτο, με την αριστερή μερια της φωτό να είναι το μπροστά τμημα (μούρη / τιμόνι) της μηχανής και την δεξιά μεριά της φωτό να είναι το πίσω τμήμα (κώλος)
  13. Χαιρετώ!! Αναζητώ πληροφορίες σχετικά με την Triumph Bonneville America του 12. Σε αναζήτηση HD Sportster, λόγο εργασίας που είναι αμφίβολο το μέλλον και η χρηματοδότηση είναι πόνος με μικρό αρχικό budget και να ακούω αστρονομικά ποσα για δώσεις με προκαταβολή, ανακάλυψα μια σε (σύμφωνα με την αγγελία της) καλή κατάσταση και "από-το-ολότελα-καλη-κι-Παναγιώτενα".... Αλλα είναι τελικά καλή η Παναγιώτενα ή έχει βγει μάπα το καρπούζι? Προβλήματα, ανταλλακτικά κλπ??
  14. Μπλέκεις κι άλλον στη κουβέντα και δεν σου έκανε και τίποτα....
  15. Δεν ξέρω τι εννοείς, γιατί έχω το δίπλωμα εδώ και 15 χρόνια, αλλά αυτό που κατάλαβα είναι πως πάμε σε μια μεταβατική περίοδο περίπου 9 μηνών κατά την οποία θα ισχύει ότι ίσχυε πριν τις αλλαγές που εφάρμοσε το συριζα, ώστε να απεμπλακεί το σύστημα. Στους 9 μήνες - υποτίθεται πως - θα έχει ετοιμαστεί το "νέο" νομοσχέδιο το οποίο θα εφαρμοστεί. Οπότε, όποιος προλάβει να κάνει δουλειά με το "παλαιότερο" σύστημα που επανέρχεται προσωρινά, "ας κάνει τον σταυρό του" γιατί δεν ξέρουμε τι θα γίνει μετά τους 9 μήνες.... for better or worse τους "παντρευτήκαμε" για όσο κάτσουν και ότι κάνουν...... " Στους ΟΤΑ οι γουρούνες Στην αρμοδιότητα των δήμων και των περιφερειών περιέρχεται η ρύθμιση της κυκλοφορίας των ιδιόμορφων οχημάτων που έχουν ανεξέλεγκτα κατακλύσει ορισμένες περιοχές της χώρας. Το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να αναθέσει το πλαίσιο λειτουργίας για τις γουρούνες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι εκπρόσωποι της οποίας γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής και τις επιθυμίες της τοπικής κοινωνίας, ενώ διατηρούν και την αρμοδιότητα διαχείρισης του τοπικού οδικού δικτύου. Το σκεπτικό του νομοθέτη θέλει τις τοπικές αρχές να θεσπίζουν κανόνες ανάλογα με την επικινδυνότητα της κάθε περιοχής, τις ανάγκες και τα μεγέθη της κάθε περιφέρειας. Ωστόσο, υπάρχει ένας πρώτος προβληματισμός για τον τρόπο συνεργασίας μεταξύ δήμων και περιφερειών. Σήμερα, υπολογίζεται ότι στη χώρα κυκλοφορούν περισσότερες από 25.000 γουρούνες που διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας, ενώ η πλειονότητά τους συναντάται στην Κρήτη, στη Ρόδο, στην Κω και στη Ζάκυνθο. Οι ρυθμίσεις για τις γουρούνες βρίσκονται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για την αλλαγή του συστήματος χορήγησης αδειών οδήγησης. Σε μια προσπάθεια να εξομαλυνθεί το σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών, το οποίο, μετά τις τροποποιήσεις της προηγούμενης κυβέρνησης, έθεσε σε ομηρία χιλιάδες υποψήφιους οδηγούς, επαγγελματίες και εκπαιδευτές, επανέρχεται για διάστημα έξι μηνών (με δυνατότητα επέκτασης ακόμη τριών μηνών) το προηγούμενο καθεστώς διεξαγωγής των εξετάσεων. Στο διάστημα αυτό, επιτροπή που θα συσταθεί αναμένεται να συντάξει το νέο επικαιροποιημένο και κυρίως εφαρμόσιμο σύστημα εξετάσεων οδήγησης σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Σήμερα υπολογίζεται ότι περίπου 150.000 υποψήφιοι οδηγοί δεν μπορούν να δώσουν εξετάσεις οδήγησης λόγω των στρεβλώσεων που προκλήθηκαν. Ταυτόχρονα, με τη νέα ρύθμιση απαλλάσσονται οι οδηγοί άνω των 74 ετών από την υποχρέωση πρακτικής επανεξέτασης για την ανανέωση του διπλώματός τους, εναρμονίζοντας τα ελληνικά δεδομένα με τα ισχύοντα στην Ε.Ε. Με γνώμονα την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, στο εν λόγω νομοσχέδιο προβλέπεται η επανασύσταση των δευτεροβάθμιων ιατρικών επιτροπών, με στόχο τον ουσιαστικότερο έλεγχο των ηλικιωμένων οδηγών άνω των 80 ετών. Το νομοσχέδιο αποτελείται από μόλις τέσσερα άρθρα και πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρχει χώρος να «περάσουν» μέσα σε αυτό άλλες τροπολογίες, εάν υπάρξει σχετικό νομοθετικό ενδιαφέρον. Μέχρι τη διαμόρφωση νέου πλαισίου οι εξετάσεις οδήγησης επανέρχονται στα όσα ίσχυαν πριν από την αλλαγή που ψηφίστηκε, αλλά εφαρμόστηκε τμηματικά. Μάλιστα, υπάρχουν καταγγελίες που θέλουν τις ατασθαλίες να έχουν αυξηθεί σημαντικά κατά το μικρό διάστημα που εφαρμόστηκε το νέο σύστημα. Ιδιοκτήτες σχολών οδηγών ασφάλισαν το όχημά τους με συμβόλαιο μεικτής ασφάλειας, ώστε αυτό να εξασφαλίζεται κατά την εξέταση, όταν βρίσκεται υπό την οδήγηση του υποψηφίου. Εναλλακτικά, θα μπορούσε ο υποψήφιος να καταβάλει ένα ποσό για τη σύναψη ατομικού ασφαλιστήριου συμβολαίου. Ωστόσο, πληροφορίες θέλουν ορισμένους ιδιοκτήτες να ζητούν από τους υποψηφίους να πληρώσουν ένα ποσό ελαφρώς μικρότερο από αυτό που θα πλήρωναν εάν έκαναν ατομικό ασφαλιστήριο, χωρίς όμως να τους δίνουν κάποιο συμβόλαιο. Δήλωναν στον υποψήφιο ότι έκανε ατομική ασφάλεια για την οποία πλήρωνε, και τα χρήματα κατευθύνονταν στην τσέπη του ιδιοκτήτη της σχολής οδηγών." Πηγή : https://www.kathimerini.gr/1040024/article/epikairothta/ellada/stoys-ota-oi-goyroynes