Cycloholic

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1079
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Cycloholic last won the day on December 27 2014

Cycloholic had the most liked content!

Πόντοι

790 Excellent

Σχετικά με το μέλος Cycloholic

  • Κλάση
    Ο μιζάτος.
  • Γενέθλια 02/08/85

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Skype
    pipakoloebloki

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLX 250s
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    wave
  • dreamBike: Κυβισμός
    110

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1254 προβολές προφίλ
  1. Wave 110 i

    Σόρρυ τώρα το είδα το μήνυμα! Νωρίς νωρίς!! Δεν θυμάμαι από έξω το πόσες στροφές θέλει και από πια πλευρά θέλει, αλλά η βασή αρχή είναι πως ξεβιδώνεις το παξιμάδι από το σασμάν και στρίβεις την βίδα. Προς την μία κατεύθυνση μαλακώνει και σαν να πατινάρει και προς την άλλη κατεύθυνση σκληραίνει και αν το παρακάνεις μπαίνουν "καρφωτές". Ε εκεί πρέπει να παίξεις και να το βρεις με πειραματισμούς.
  2. Καλά το made in france είναι σχετικό! Η εταιρία πιθανότατα να είναι Γαλλία και να κατασκευάζονται στη Κίνα ως συνήθως. Αυτό φυσικά δεν είναι απαραίτητα κακό. Είδες κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο;
  3. Συμφωνώ μαζί σου, ΑΛΛΑ, το συγκεκριμένο άρθρο επειδή έχει την ιδιαιτερότητα που έχει, έχει ήδη τροποποιηθεί ή και βγει τελείως από πολλούς αν όχι τους περισσότερους ΚΟΚ των ξένων κρατών γιατί έχει αποδειχθεί από τους εκάστοτε συγκοινωνιολόγους πώς είναι πιο ασφαλείς οι δυάδες για όλους τους χρήστες του δρόμου. Κάποια στιγμή θα αλλάξει και εδώ!
  4. Φυσικά όταν οι ίδιες ειρωνείες πηγαίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση δεν ενοχλούν!(δύο φορές ειπώθηκε για μένα αρχικά) Όταν προορίζονται όμως για εμάς τότε δεν μας αρέσει!! Ευχαριστώ επίσης για τα καλά σου λόγια για τις φιλεναδίτσες μου με τα κολάν( α ναι εγώ είμαι το 5χρονο!) Στου στέλνουν τα χαιρετίσματα τους, ο ένας από το καροτσάκι ;) Δεν θα πέσω όμως άλλο στο επίπεδο σου, δυστυχώς μάλλον δεν έχεις την ικανότητα να κατανοήσεις μια τόσο επικίνδυνη κατάσταση και για την ακρίβεια δεν θες, γιατί τα βλέπεις από την δική σου οπτική γωνία και το μόνο που καταλαβαίνεις και επιμένεις είναι ότι μάλλον είμαστε καμικάζι αυτοκτονίας και γουστάρουμε να ενοχλούμε τον κόσμο χωρίς λόγο και μάλιστα τους βάζουμε και σε κίνδυνο κατά τα λεγόμενα σου! Και για την αλήθεια είναι λίγο δύσκολο αν δεν είσαι ποδηλάτης(αθλητής) να το κατανοήσεις γιατί είναι λεπτό το ζήματα και πρέπει να έρθεις σε αυτή τη θέση. Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι πως δεν είναι η δική μου υποκειμενική άποψη, αλλά η αντικειμενική όλων των ποδηλατών παγκοσμίως που αθλούνται σε δημόσιους δρόμους(δεν μιλάμε για αστικούς ποδηλάτες). Αν άνοιγες λίγο τα μάτια σου και έψαχνες επί του θέματος(άπειρα σχετικά θέματα στο ίντερνετ) ίσως και να μπορούσες έστω και λίγο να κατανοήσεις το γιατί γίνεται αυτό. Δεν μιλάμε δηλαδή για προσωπικές απόψεις. Μιλάμε για πραγματικά γεγονότα. Το παράδειγμα με το πεζοδρόμιο και τα όρια ήταν απάντηση σε κάποιον φίλο που μιλούσε για τις παρανομίες που κάνουμε οι ποδηλάτες(φανάρια κλπ), που κανείς δεν αμφισβητεί, παντού υπάρχουν και τέτοιοι. Εξάλλου όπως είπαμε ο οδηγός είναι ο ίδιος, το μέσο αλλάζει. Ένα από τα εγκυρότερα ποδηλατικά site, εξηγεί τους λόγους καλύτερα από μένα. Αυτοί είναι οι λόγοι, τώρα αν συμφωνεί κάποιος ή διαφωνεί, είναι άλλο θέμα. http://www.cyclingweekly.com/news/latest-news/why-do-cyclists-ride-side-by-side-306024
  5. Στην πόλη όταν διπλοπαρκάρεις για να πιεις το καφεδάκι σου και ο ποδηλάτης και οι λοιποί χρήστες του δρόμου είτε βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα είτε έρχονται από το αντίθετο ρεύμα επάνω τους, εκεί στα παπάρια σου; Και έχει μεγάλη διαφορά το εμποδίζω για να πάω ζωντανός σπίτι, με το εμποδίζω γιατί απλά βαριέμαι να ψάχνω θέση. ...αλλά εντάξει, έχεις δίκιο!
  6. Επιμένεις ότι καθημερινά σε κόβει ένα γκρουπάκι ποδηλατών για 17 ολοκληρα χιλιόμετρα! Κάθε μέρα; Και μάλιστα είναι και σε τριάδες, ούτε καν δυάδες; Εγώ δεν το έχω δει ποτέ αυτό το πράγμα και κάνω 20 χρόνια αυτό το άθλημα. Ούτε καν πίσω από νταλίκα δεν έχω περιμένει ποτέ μου τόσο. Και πάλι σου λέω ότι έστω και έγινε, δεν έχει να κάνει με αυτό που σου εξηγώ εγώ(τους λόγους δηλαδή που κινούμαστε σε δυάδες), ακραίες καταστάσεις υπάρχουν πάντα και παντού. Μην μου μιλάς άλλο για νόμους, και το παίζεις ο κύριος τέλειος, γιατί δεν βλέπω κανέναν σας να σέβεται πχ τον νόμο που απαγορεύει να παρκάρεις το μηχανάκι σου στο πεζοδρόμιο και ως πεζός ρισκάρω να κατέβω στον δρόμο με κίνδυνο της ζωής μου εκεί στα παπάρια σου η θυσία του άλλου; Για όρια ταχύτητας και κράνη εντάξει να μην μπω καν στον κόπο. Αλλά ξεχνάς ότι μιλάμε για τον ίδιο οδηγό αλλά εσύ δείχνεις τον ποδηλάτη! Εξακολουθείς να επιμένεις ότι ο λόγος που καθόμαστε δυάδες δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια ενώ σου το εξήγησα 100 φορές και σου έχω δώσει και άρθρα που σου εξηγούν και αναλυτικά τους λόγους που γίνεται αυτό; Αφού τα ξέρεις όλα πες τα και στους γονείς του 15χρονου Βασίλη που σκοτώθηκε πέρυσι https://www.facebook.com/vasilis.efstathiou.79 Πες το αυτό στους γονείς του 16χρονου Σπύρου που επίσης σκοτώθηκε http://www.ert.gr/wp-content/uploads/2016/04/ntokos_spyros-e1460624230897.jpg Πες τα στον Μόδεστο που δεν θα σηκωθεί ποτέ από το καρότσι του: https://www.facebook.com/modestos.kapinas Πες τα στην ομάδα του "ΑΣ Ποδηλάτη" που ήταν μήνες σε κόμμα. ...γιατί σε όλες τις περιπτώσεις ο οδηγός είπε "ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ". Ελπίζω να μην χρειαστεί να χάσεις κάποιον δικό σου για να καταλάβεις για ποιον λόγο οι "μαλάκες" οι ποδηλάτες καθόμαστε δυάδες. "Ο ελληνικός ΚΟΚ απαγορεύει την κίνηση σε στίχους (δυάδες). Αν θέλετε να είστε απόλυτα νόμιμοι, πρέπει να είστε ο ένας πίσω από τον άλλο σε κάθε περίπτωση. Προφανώς, σε σχετικά στενούς δρόμους, η απαίτηση του ΚΟΚ είναι λογική. Αν βέβαια μιλάμε για δρόμο με πολλές λωρίδες (π.χ. παραλιακή) και για μεγάλο αριθμό ποδηλάτων, η εμπειρία έχει δείξει ότι είναι πιο αποτελεσματικό και πιο ασφαλές, να κινείστε σε (αυστηρές) δυάδες και να καταλαμβάνετε εξ' ολοκλήρου τη μία λωρίδα κυκλοφορίας (αλλά τυπικά, θα είστε παράνομοι!). "
  7. Αναφέρεσαι σε ακραίες καταστάσεις, εγώ σου εξηγώ τους λόγους που καθόμαστε ΓΕΝΙΚΑ σε δυάδες με επιχειρήματα(αν διάβασες πιο πάνω θα έβλεπες ότι έκανα ακόμη και αναφορά στο ότι οφείλουμε να κάνουμε μονή γραμμή σε περίπτωση που ενοχλούμε) όσο εσύ αναφέρεσαι ειρωνικά σε νάρκες και λοιπά αστειάκια. Ενήλικας λοιπόν θεωρεί θυσία να καθυστερήσει 30 δευτερόλεπτα ώστε να προσπεράσει συνανθρώπους του με ασφάλεια! ...αλλά όπως λες και εσύ, δεν βαριέσαι, "έχεις δίκιο" και από μένα!
  8. Αυτό ακριβώς λέω και εξηγώ ότι ήδη σε άλλες χώρες πολιτισμένες έχουν βγάλει την απαγόρευση για δυάδες στον ΚΟΚ τους! Γιατί την έβγαλαν; Είναι ηλίθιοι; Ή δεν την έβγαλαν και τα κατεβάζω από το μυαλό μου; Ο κώδικας αναφέρει: "5. O oδηγός, κατά τo πρoσπέρασμα, υπoχρεoύται να αφήνει στo όχημα τo oπoίo πρoσπερνά αρκετό χώρo παραπλεύρως." αυτό εσύ πώς το ερμηνεύεις; για 10 εκατοστά ας πούμε; Παγκοσμίως ισχύει το 1.5 μέτρο στους περισσότερους ΚΟΚ, στην Ελλάδα φυσικά είναι λίγο φλου! Στην Αγγλία η τροχαία τους έχει κάνει και ειδική "εκστρατεία" για αυτό το θέμα. Μήπως και αυτό είναι φάση επιπεδογηστών και το βγάζω από το μυαλό μου; Και η Guardian στην συνωμοσιολογία; https://www.theguardian.com/environment/bike-blog/2017/jul/21/undercover-police-target-london-drivers-who-pass-too-close-to-cyclists Ξέρω τουλάχιστον 10 που έχουν "φάει" πρόστιμο και μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Εσύ ισχυρίζεσαι από την άλλη πως έχει δει ΈΝΑΝ να τρώει πρόστιμο γιατί δεν τηρούσε απόσταση ασφαλείας κατά την προσπέραση; Αν σου προκαλέσω ζημιά, είμαι αναγκασμένος να σε αποζημιώσω εγώ ο ίδιος εκτός αν έχω κάνει συμβόλαιο με ασφαλιστική για ασφάλιση ποδηλάτου που ναι μεν δεν επιβάλλεται αλλά τα τελευταία χρόνια υπάρχει πλέον σαν δυνατότητα.
  9. Φυσικά και οι ποδηλάτες έχουν τις ανάλογες κυρώσεις, αλλά για πες μου εσένα πότε σε έγραψαν για παράβαση του 1.5 μέτρου; Ή ακόμα καλύτερα έχεις δει ποτέ να κόβουν κλήση ή να παίρνουν πινακίδες και δίπλωμα σε οποιονδήποτε για αυτή την τόσο σοβαρή παράβαση; Βέβαια σε αυτή τη χώρα έχουν να με σταματήσουν με μηχανάκι ή με αμάξι πάνω από 15 χρόνια αν σου λέει κάτι αυτό! Εμένα μου λέει ότι αν πραγματικά έπαιρναν πινακίδες ή έκοβαν κλήσεις σε αυτοκίνητα και μηχανές(όπως λες) που προσπερνούσαν σε απόσταση λιγότερου του 1.5 μέτρου, τώρα δεν θα κυκλοφορούσε σχεδόν κανείς! Τσέκαρε λίγο τί γίνεται στην Αγγλία: https://www.citylab.com/transportation/2017/01/london-bike-police-officers-car-cycling-safety/514688/ Δες λίγο και το παραπάνω άρθρο που εξηγεί γιατί κινούμαστε σε δυάδες. Δυστυχώς το ποδήλατο δεν ταιριάζει στον Έλληνα! Για την φωτογραφία ανέφερες πώς δεν έχεις δει ποδηλάτες του εξωτερικού να κινούνται δύο μαζί και για αυτό και σου την πόσταρα. Σε πληροφορώ λοιπόν πώς παντού σε όλο το κόσμο οι ποδηλάτες(αθλητές) κινούνται σε δυάδες. Και όχι δεν έχουν ούτε συνοδεία αστυνομίας ούτε κλειστούς δρόμους. Τώρα αν ο ΚΟΚ αλλάζει ανάλογα το επίπεδο του ποδηλάτη βλ Πρωταθλητής Φινλανδίας ή Μήτσο της Συγγρού μάλλον θα το γνωρίζεις καλύτερα εσύ! Α να άλλη μια φωτό, εδώ βλέπουμε μπουρτζόβλαχους του Βελγίου να κάνουν τα ίδια!
  10. Αξίζει να ρίξετε μια ματιά: http://www.cyclingweekly.com/news/latest-news/why-do-cyclists-ride-side-by-side-306024 "The main reason that cyclists ride side by side is for safety. First off, a group of cyclists riding two abreast will be easier to see for drivers, making it less likely that they will be hit from behind, but the main reason is to make sure that drivers give them enough room when overtaking. Although the Highway Code says that motorists should give cyclists “at least as much room as when overtaking a car” (which we would suggest to be 1.5m), not all drivers abide by this. If a group of cyclists were riding down a road with oncoming traffic in single file, then drivers may be tempted to overtake too close to the cyclists, potentially causing an accident if the cyclists have to move out into the road to avoid a pothole or other obstacle. This may sound frustrating if you’re a driver who doesn’t ride a bike, but one of the other reasons that cyclists ride side by side is that it can be more convenient for motorists. For example, if you have a group of ten riders riding in single file, then even if every rider is riding very closely to the rider in front, the group will be 20 metres long. But if the riders are riding two abreast, then the group will only be 10 metres long, meaning that it will take less time for vehicles behind to overtake. "When a car is behind that could get past if riders are in single file, but not when riding two abreast, then riders at the back of the group should shout “car up” which will then alert the other riders, who should move into single file when it is safe for the car to pass."
  11. Αυτό προσπαθώ να σας εξηγήσω, πώς από την στιγμή που ΚΑΝΕΙΣ δεν τηρεί την απόσταση ασφαλείας του 1.5 μέτρου,(και όποιος έχει κάνει ποτέ του ποδήλατο σε δημόσιο δρόμο ας με διαψεύσει) αναγκαστικά ο μόνος τρόπος επιβίωσης(και δεν είναι καθόλου αστείο) είναι να κινούμαστε σε δυάδες ώστε οι οδηγοί να έχουν καλύτερη ορατότητα προς εμάς όπως και για τους υπόλοιπους λόγους που ανέφερα παραπάνω.. Και ξαναλέω, φανταστείτε σε δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση τί γίνεται σε περίπτωση που αρχίσουν να σε περνάνε σύριζα; Ο πρώτος θα σε περάσει και ίσως θα σε πετάξει από τον αέρα και μόνο κάτω, ο δεύτερος που είναι κολλημένος από πίσω του ή ο τρίτος πιστεύετε πως θα σας δει; Δοκιμάστε το να το κάνετε ακόμα και με το μηχανάκι σας, πηγαίνετε τέρμα δεξιά με 30χλμ για 4 ώρες και πείτε μου εντυπώσεις! Όσο για το άρθρο που αναφέρεται στις δυάδες ισχύει στην Ελλάδα δυστυχώς ακόμα γιατί ο κώδικας μας είναι για τον πούτσο αλλά σιγά σιγά στο εξωτερικό αρχίζει και καταργείται ή αλλάζει(πχ Οντάριο, Αριζόνα και κάποιες πόλεις στην Ευρώπη) προς το κοινό καλό. Δεν είναι τυχαίο που σε πόλεις όπως το Παρίσι ή Σαν Φρανσίσκο το κόκκινο φανάρι σημαίνει ΣΤΟΠ για τους ποδηλάτες(βάσει κοκ) Και λέω πώς είναι για τον πούτσο γιατί πχ δεν υπάρχει καν άρθρο για ποδηλάτες που να τους αναγκάζει να φοράνε κράνος. Υπάρχουν άπειρα θέματα και έχει χιλιοσυζητηθεί https://www.google.gr/search?q=why+cyclists+ride+two+abreast&oq=why+&aqs=chrome.3.69i57j69i60l2j69i59j0l2.4689j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Καλησπέρα! Αγγλική ομάδα σε δρόμους της Ισπανίας πιάνεται ή είναι και αυτοί μπουρτζόβλαχοι; http://www.telegraph.co.uk/sport/picturegalleries/6946112/Bradley-Wigginss-Team-Sky-reveal-new-team-colours-ahead-of-Spanish-training-camp-in-pictures.html?image=9 Στο πρώτο άρθρο φαντάζομαι ξέχασες να κοκκινίσεις και το "ο οδηγός που προτίθεται να εκτελέσει ελιγμό" έτσι; Στο Δ συμφωνούμε ! Και φυσικά μην ξεχνάτε πώς ο μαλάκας οδηγός είναι μαλάκας οδηγός με ό,τι όχημα και να οδηγάει.
  12. Το ποδήλατο απαγορεύεται ρητά ΜΟΝΟ σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και αυτοκινητόδρομους. Υπάρχουν άπειρα θέματα και βίντεο που εξηγούν γιατί οι ποδηλάτες κινούνται σε δυάδες και ο βασικότερος είναι για την ασφάλεια τους. Μην ξεχνάς ότι για να προσπεράσεις ποδηλάτη ΟΦΕΙΛΕΙΣ από τον ΚΟΚ(και από την κοινή λογική) να κρατήσεις απόσταση από δίπλα του 1.50 μέτρου. Που σημαίνει ότι αν έχει ένα ρεύμα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση ακόμα και μονή γραμμή να κάνουν ΔΕΝ χωράς στο ίδιο ρεύμα να τον περάσεις με ασφάλεια συν ότι η γραμμή θα διπλασιαστεί σε μήκος που σημαίνει ότι θα σου πάρει την διπλάσια ώρα για να προσπεράσεις. Επίσης στη μονή γραμμή οι ποδηλάτες δεν είναι τόσο ευδιάκριτοι! Οπότε κινούνται σε διπλή, βασικά για να μην μπεις στην σκέψη να τους περάσεις ξυστά(αν περάσεις εσύ ξυστά ο πίσω σου ή ο ακόμα πιο πίσω που δεν έχει οπτικό πεδίο φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι μπορεί να τους πάρει όλους σβάρνα έτσι; Άσε που μόνο από τον αέρα σου μπορεί να προκαλέσεις ατύχημα αν πας σύριζα σε ένα τόσο ελαφρύ όχημα όπως ένα ποδήλατο), οπότε αναγκαστικά κόβεις και τους περνάς όταν αδειάσει ο δρόμος με ασφάλεια για όλους! Οπότε οπλίσου με λίγη υπομονή, ενημερώσου και μην ξεχνάς ότι οι δρόμοι ευτυχώς ή δυστυχώς είναι για όλους!
  13. Καλησπέρα! Σκέφτομαι να καταθέσω προσωρινά πινακίδες στο εντουράκι μου και να το έχω καθαρά μόνο για εκτός δρόμου χρήση και θέλω να ρωτήσω: Δεν έχω περάσει ΚΤΕΟ, καλό είναι να περάσω πριν ή μπορώ και να μην περάσω καθόλου και όταν με το καλό κάνω άρση να περάσω τότε; Ή έχω κάποια επιβάρυνση αν δεν το περάσω πριν;(Πέρα από το κλασικό πρόστιμο που σίγουρα θα φάω αν το πάω τώρα). Τί άλλο πρέπει να προσέξω; Παράβολα κλπ τί παίζουν; Παρακαλώ μόνο σοβαρές απαντήσεις και όχι υποθέσεις! Ευχαριστώ.
  14. Sprinter 125

    1) Στην πορεία που θα το συνηθίσεις θα δεις ότι κανένα παπί δεν είναι στιβαρό! Απλά είναι η αίσθηση του "καινούριου". 3) Στο κάνει όταν είναι κρύο ή πάντα; Αν στο κάνει πάντα πιθανόν να θέλει μια μικρή ρύθμιση το σασμάν του, ανέφερε το στον μηχανικό σου τώρα που θα το πας για το σέρβις. 5) Τα φρένα είναι επιεικώς μέτρια σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ένα κινέζικο 2πίστονο δισκόφρενο στις περισσότερες περιπτώσεις όπως και στην συγκεκριμένη είναι κατώτερο από ένα μονοπίστονο επώνυμο, βλ. Nissin. Ειδικά με το πίσω πάντα είχα θέμα από άποψη σταθερότητας. Από την άλλη για παπί επαρκούν. Καλά το combined έχει να κάνει και με τον τρόπο που έχεις μάθει να οδηγάς και γενικά με το στυλ οδήγησης. Ας πούμε εγώ βλέπω abs και combined και βγάζω φλύκταινες, ίσως λόγω του οτι ασχολούμαι με αντίστοιχο άθλημα. Αν έπαιρνε όμως πχ η κοπέλα μου ένα μηχανάκι θα ήθελα να έχει και τα δύο! 6) Ένας θόρυβος σαν γδάρσιμο; Πιθανότατα να μην είναι και τίποτα, μπορεί να είναι απλά η φυσιολογική τριβή από τα τακάκια. 7) Μπαγαζιέρα! Ένα φτηνιάρικο παπί δεν θα γίνει ποτέ όμορφο :D , οπότε βάλε μπαγαζιέρα. Εμένα φαντάσου μου έδωσαν μία δώρο και την άλλαξα με πιο μεγάλη ώστε να χωράει δύο κράνη. Στην αρχή είχα λίγο τις αμφιβολίες μου, αλλά τώρα δεν την βγάζω, έχω ξενοιάσει! Για την τιμή επέτρεψε μου να διαφωνήσω μιας και παίρνεις ένα κακής ποιότητας παπί με αρχική 1500 ευρώ την ώρα που παίρνεις επώνυμο βλ honda wave με 1700-1750.