keleki

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    78
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

keleki last won the day on August 24 2016

keleki had the most liked content!

Πόντοι

191 Excellent

Σχετικά με το μέλος keleki

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 07/25/94

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MΤ-09 Tracer
  • myBike: Κυβισμός
    847

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV Gt-Veloce

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Multistrada S
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

696 προβολές προφίλ
  1. Δεν διαβάζει ταχύτητα από τη δευτερεύοντα μετάδοση το ωραιότατο MT 09 . Διαβάζει από τον αισθητήρα του πίσω τροχού , ως επακόλουθο δεν μεταβάλλεται η τιμή του κοντέρ αλλάζοντας το γρανάζωμα .
  2. Δεν μου επιτρέπει να δω τις φωτογραφίες . Θέλει upgrade το account λέει και κάτι τέτοια ...
  3. Να ζήσεις να το θυμάσαι το λάστιχο !! Μια χαρά άντεξε πιστεύω για τη χρήση που κάνεις . Βάλε μία και το μπροστά αν δεν βαριέσαι , τελευταία φορά που το είχαμε δει είχε φτάσει στο πλάι στους δείκτες φθοράς .
  4. Αυτό το πισινό έχει 10.000 χιλιόμετρα ??
  5. Μικρή βόλτα στα περίχωρα της πόλης μετά από σχεδόν 2 μήνες !!
  6. Δεν είναι γραμμή αλλαγής γόμας. Η γραμμή αυτή είναι στο κέντρο , μέσα στα όρια μίας γόμας . Ή υπάρχει για κάποιο λόγο ή είναι κάποιο κατασκευαστικό λάθος . Οι γραμμές που λες , φαίνονται από την διαφορά χρώματος και φθοράς στο λάστιχο .
  7. Τελικά δεν κουνάνε , μάλλον είναι προβληματικά τα δικά μας !!!
  8. Βόλτα για να δούμε εάν τελικά κουνάνε ...!!!
  9. Να κάνω μία επισήμανση , αν μου επιτρέπεται . Ο όρος κλίση που γράφετε συνέχεια , αναφέρεται στην κατά μήκος κλίση του οδοστρώματος (ανηφόρα - κατηφόρα ) . Αυτό που θέλετε να αναφέρετε , ονομάζεται επίκλιση . Η επίκλιση για δημόσιους δρόμους είναι max 2,5 % , που σημαίνει ότι στα 10 μέτρα που είναι περίπου το φάρδος του ενός ρεύματος ( οδού ταχείας κυκλοφορίας με 2 ρεύματα ανά κατεύθυνση ) η υψομετρική διαφορά του εσωτερικού με το εξωτερικό του σημείο σε μία στροφή είναι 25 εκατοστά . Όταν το βλέπεις από μακριά , είναι αρκετά λογικό να μην φαίνεται μία τόσο μικρή διαφορά . Σε μερικές περιπτώσεις μπορεί και να είναι λίγο περισσότερη , αλλά μην περιμένετε μέτρα διαφορά .
  10. Στο βουνό Βέρνο , γνωστό και ως Βίτσι , σε υψόμετρο 2128 μέτρων .
  11. Είχα το συγκεκριμένο μηχανάκι για 2,5 χρόνια και το κοντέρ όταν το έδωσα έγραφε 40000 χιλιόμετρα . Από αυτά τα χιλιόμετρα , αρκετά ήταν εκτός πόλης ( ορεινές διαδρομές και εθνική ) . Αποδίδει 33 άλογα , στην έκδοση που το θέλεις εσύ έχει και ASR ( εγώ είχα το χωρίς ABS άρα ούτε ASR ) και τα τέλη κυκλοφορίας είναι 55 ευρώ ( 330 κυβικά βλέπεις ) . Η κατανάλωση τώρα είναι λίγο υποκειμενική , εγώ ήμουν στο 5,5-6 παρά , αλλά δεν το λυπόμουν ( φορούσε και βαριατόρ , ελατήριο ) . Ταξιδεύεις με 120-130 εύκολα και ξεκούραστα για το μοτέρ και η τελική του ταχύτητα είναι 160 στο κοντέρ ( ευθεία ) . Πολύ καλές επιταχύνσεις λόγω πολύδισκου συμπλέκτη , χωρίς να υπάρχουν φαινόμενα υπερθέρμανσης του συμπλέκτη μέσα στην πόλη που αντιμετωπίζουν τα άλλα σκούτερ με τον συμβατικό συμπλέκτη . Ωραία φρένα , στιβαρό και στρίβει !!!! Service η εταιρία λέει κάθε 10000 λάδια , εγώ τα άλλαζα κάθε 3500-4000 , 1,5 λίτρο παίρνει . Κάθε 10000 θέλει μπουζί, καθάρισμα το φίλτρο αέρα , λάδια , φίλτρο λαδιού , κόστος περί 70-80 ευρώ . Κάθε 20000 τα προηγούμενα + ιμάντα , μπίλιες , γλίστρες και βαλβολίνες , κόστος 220 +- . Από αξιοπιστία , δεν έχεις κάτι να φοβηθείς. Αφού λες ότι ενδιαφέρεσαι για αγορά καινούριου , δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξεις. Το μόνο που μπορώ να σου αναφέρω είναι ότι οι δίσκοι συμπλέκτη κρατούσαν 15000 χιλιόμετρα +- , κόστος αλλαγής 120-150 ευρώ . Κάτι άλλο που να πάσχουν δεν υπάρχει , από εκεί και πέρα είναι μεμονωμένα τα προβλήματα. Αυτά που θα κοιτούσα εγώ είναι το Beverly 350 , Downtown 350 και το Xciting 400 .
  12. Καλά άστους να λένε . Εγώ το οδήγησα μόλις σταματήσαμε μετά από 50+χιλιόμετρα κλειστής ορεινής διαδρομής , όπου η μανίσια ήταν ζεστή και είχε μαλακώσει και η ohlins ήταν λες και ανέβηκες μόλις στη μηχανή. Περίμενα να έχει διαφορά αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είχα τάξη μεγέθους . Εδώ όμως μιλάμε για πολύ μεγάλες διαφορές . Νιώθεις τη μηχανή ένα πράγμα , solid που λένε και οι φίλοι μας οι ξένοι . Με την μανίσια δεν είναι ότι δεν στρίβει η μηχανή και αν βάλεις την ohlins ξαφνικά δεν θα σε πιάνει κανείς. Το θέμα είναι πως στρίβει με την μία και πως με την άλλη .
  13. Σήμερα το πρόγραμμα είχε πλύσιμο, στέγνωμα, γυάλισμα, καθαρισμό και λάδωμα αλυσίδας και μετά από 3ωρίτσες μαζί της αυτό είναι το αποτέλεσμα :