keleki

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    82
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

keleki last won the day on August 24 2016

keleki had the most liked content!

Πόντοι

202 Excellent

Σχετικά με το μέλος keleki

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 07/25/94

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MΤ-09 Tracer
  • myBike: Κυβισμός
    847

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV Gt-Veloce

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Multistrada S
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

749 προβολές προφίλ
  1. ρίξε μια ματιά και σε αυτό : https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/10111407/
  2. Χρειάζεται ρύθμιση με βάση τα κιλά του εκάστοτε αναβάτη , εάν και εξίσου σημαντική είναι η σωστή ρύθμιση του rebound . Επίσης πολύ σπορ ελαστικά , όπως "γόμες" με απότομη κορώνα , το κάνουν πιο επιρρεπή σε κούνημα , παρόλα αυτά με fine tuning της ανάρτησης στρώνει . ( δοκιμασμένο στο δικό μου μηχανάκι , με μαμά αναρτήσεις )
  3. Η λογική μου δεν είναι αυτή , δεν την κατάλαβες μάλλον αλλά τέλος πάντων . Το πρόβλημα λύνεται με μία ρύθμιση . Η ρύθμιση αυτή όμως πρέπει να γίνει από κάποιον που γνωρίζει , δεν φτάνει μόνο το sag , πρέπει να ασχοληθείς και με το rebound . Για αυτό έχει γίνει θέμα από τους κατόχους , διότι οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν να το κάνουν μόνοι τους ( δεν τους κατακρίνω ) από την άλλη όμως δεν απευθύνονται σε κάποιον ειδικό να τους το κάνει . Ούτε εγώ είμαι οπαδός , παρόλα αυτά δεν μπορώ να δεχτώ "αμάσητους" κάποιους χαρακτηρισμούς .
  4. Και εγώ για το κούνημα του τιμονιού αναφέρθηκα και σου αναφέρω ως κάτοχος ότι εάν ρυθμίσεις την ανάρτηση σταματάει το φαινόμενο . Δεν θεωρώ φυσιολογικό να κουνάει το τιμόνι σε καμία μηχανή . Ούτε το κούνημα συμβαίνει επειδή έχει περισσότερες ρυθμίσεις η ανάρτηση . Συμβαίνει για άλλους λόγους και ακριβώς για αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσεις την ανάρτηση . Ακόμη και aftermarket ανάρτηση να βάλεις , όπως αναφέρουν κάποιοι ως λύση , εάν δεν ρυθμιστεί σωστά πάλι θα έχεις wobble . Παρόλα αυτά , πάλι ως κάτοχος , σου αναφέρω ότι ακόμη και όταν δεν κουνάει το τιμόνι , δεν είναι ότι πιο σταθερό έχεις οδηγήσει . Έχει ελαφριά αίσθηση . Είδατε που προξένησε αντιδράσεις η πρόταση με την μηχανή των 1000cc και πάει λέγοντας . Το έγραψα γιατί δεν μου άρεσε ο όρος "τραγικό" , πόσο μάλλον όταν αναφέρεται από μέλη τα οποία ενδεχομένως να μην έχουν ανέβει ούτε σε σταματημένο tracer . Δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά ( δεν ξέρω εάν έτυχε να το οδηγήσεις ) , αλλά γενικά το φόρουμ δίνει τη δυνατότητα σε όλους να εκφέρουν άποψη για κάτι , απλά έχοντας διαβάσει κάποια πράγματα που γράφονται σε άλλα φόρουμ, επιλεκτικά κάποιες φορές , χωρίς να έχουν προσωπική άποψη . Όπως ακριβώς έδωσε τη δυνατότητα σε εμένα να χαρακτηρίσω "τραγικά" κάποια από τα χαρακτηριστικά της παραπάνω μηχανής , χωρίς καν να έχω καθίσει στη σέλα της . Τώρα, αν αυτή η μηχανή πάει μέχρι την τελική της χωρίς προβλήματα , μπράβο της . Κερδίζει εκεί , κάπου αλλού χάνει σίγουρα .
  5. Και το γεγονός ότι μία μηχανή 1000cc αποδίδει 102 άλογα , έχει συμβατικό πιρούνι , αξονικά φρένα και ψαλίδι παπιού είναι τραγικό . Από τη στιγμή που η κατασκευάστρια εταιρία σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσεις την ανάρτηση , πρέπει να το κάνεις . Άλλο βάρος έχω εγώ άλλο εσύ και πάει λέγοντας . Αλλιώς θα το έδινε όπως το fazer 600 που ρυθμίζεις μόνο προφόρτιση πίσω και θα ήταν όλα μέλι γάλα . Ασχολείσαι μία φορά , τις κάνεις σωστά και τέλος . Τώρα εάν είναι τόσο τραγικό αυτό , στην αγορά υπάρχουν πολλές αντιπροτάσεις , επιλέξτε κάτι άλλο . Για τα multistrada dvt και τα ktm 1190 που κουνάνε δεν είδα να γράφετε " είναι τραγικό " , αλλά εκεί στοιχίζουν τα 2πλα οπότε το καταπίνουμε ...
  6. Δεν διαβάζει ταχύτητα από τη δευτερεύοντα μετάδοση το ωραιότατο MT 09 . Διαβάζει από τον αισθητήρα του πίσω τροχού , ως επακόλουθο δεν μεταβάλλεται η τιμή του κοντέρ αλλάζοντας το γρανάζωμα .
  7. Δεν μου επιτρέπει να δω τις φωτογραφίες . Θέλει upgrade το account λέει και κάτι τέτοια ...
  8. Να ζήσεις να το θυμάσαι το λάστιχο !! Μια χαρά άντεξε πιστεύω για τη χρήση που κάνεις . Βάλε μία και το μπροστά αν δεν βαριέσαι , τελευταία φορά που το είχαμε δει είχε φτάσει στο πλάι στους δείκτες φθοράς .
  9. Αυτό το πισινό έχει 10.000 χιλιόμετρα ??
  10. Μικρή βόλτα στα περίχωρα της πόλης μετά από σχεδόν 2 μήνες !!
  11. Δεν είναι γραμμή αλλαγής γόμας. Η γραμμή αυτή είναι στο κέντρο , μέσα στα όρια μίας γόμας . Ή υπάρχει για κάποιο λόγο ή είναι κάποιο κατασκευαστικό λάθος . Οι γραμμές που λες , φαίνονται από την διαφορά χρώματος και φθοράς στο λάστιχο .
  12. Τελικά δεν κουνάνε , μάλλον είναι προβληματικά τα δικά μας !!!
  13. Βόλτα για να δούμε εάν τελικά κουνάνε ...!!!
  14. Να κάνω μία επισήμανση , αν μου επιτρέπεται . Ο όρος κλίση που γράφετε συνέχεια , αναφέρεται στην κατά μήκος κλίση του οδοστρώματος (ανηφόρα - κατηφόρα ) . Αυτό που θέλετε να αναφέρετε , ονομάζεται επίκλιση . Η επίκλιση για δημόσιους δρόμους είναι max 2,5 % , που σημαίνει ότι στα 10 μέτρα που είναι περίπου το φάρδος του ενός ρεύματος ( οδού ταχείας κυκλοφορίας με 2 ρεύματα ανά κατεύθυνση ) η υψομετρική διαφορά του εσωτερικού με το εξωτερικό του σημείο σε μία στροφή είναι 25 εκατοστά . Όταν το βλέπεις από μακριά , είναι αρκετά λογικό να μην φαίνεται μία τόσο μικρή διαφορά . Σε μερικές περιπτώσεις μπορεί και να είναι λίγο περισσότερη , αλλά μην περιμένετε μέτρα διαφορά .