minus_gr

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    60
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

10 Good

Σχετικά με το μέλος minus_gr

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    S1000XR
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000
  1. CB 500 X

    Οκ άρα των 12.000 έχει μόνο λάδια-φίλτρο και όχι τιποτα παραπάνω. Αυτό έπρεπε να ρωτήσω. Ο έλεγχος είναι δωρεάν στα 1.000 ? Και ενα 20αρικο πάντως να έχει στα 24.000 βγάινουν 465 δηλαδή 200 το χρόνο. Πάρα πολύ καλά
  2. CB 500 X

    1oς έλεγχος (υποθέτω στα 1.000) και λάδια κάθε 6.000 πχ τι κόστος θα έχει στα 24.000 συνολικά μπορεί κάποιος κάτοχος να πεί?
  3. Καλησπέρα σε όλους & χρόνια πολλά. Eν συντομία -Καλά νέα: επανέρχομαι στους 2 τροχούς. -Κακά νέα: πρέπει να γίνει υπο προυποθέσεις (κόστος συντήρησης) Το μηχανάκι θα κάνει 900χλμ το μήνα. Βudget μέχρι 3000. Από την έρευνα που έκανα υπολογίζω για σέρβις ανα χρόνο (10.000km) με αναγωγή των 2 χρόνων γιατί στα σκούτερ πχ ο πρώτος χρόνος είναι φθηνός μετά αρχίζει και ανεβαίνει εκθετικά Παπί : ~150e Σκούτερ 125-150: ~300e Σκούτερ 300: ~420e Τα νούμερα είναι ενδεικτικά. Εχει σημασία αν πάρεις χαμηλού κόστους σκούτερ με ποια συχνά διαστήματα σέρβις από το ακριβό που έχει πιο αραιά. Ενα μηχανάκι που δεν έχει ιμάντα, που δεν έχει βαλβίδες κάθε 6.000km τι κόστος θα έχει? Χάζευα πχ τις προάλλες το Versys 300. Ψάχνω το manual να δώ τι συντήρηση έχει αλλά τζίφος.. ή το παλαιό Wolf 250 αντίστοιχα. YBR,CBF γενικά 125 θα ήθελα να αποφύγω αλλά τι κόστος να περιμένω? (επίσης αν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση πείτε ελεύθερα)
  4. Σχετικά με τις καταναλώσεις είναι όλα κοντα στα 4; Για να αρχίσω να αποκλείω κανένα αν είναι Yamaha X-CITY 250 '09 Yamaha X-MAX 250 '07 Sym GTS 300i EVO '11 Sym Citycom '09 Piaggio X8 250 '07 Piaggio Beverly διάφορες εκδόσεις που έχω μπερδευτεί 250 , 250 S, 300, 300Ι Tourer κτλ
  5. χαχα. Οταν λές κατανάλωση μέτρια τι νούμερο; Beverly 250 είναι σε αυτά που κοιτάω
  6. Σκούτερ λέω και εγώ. Αν έχεις εικόνα για τα του group από δική σου χρήση πές τίποτα
  7. Δεν με χαλάνε τα aprilia. Και γω είχα derbi για ενα φεγγάρι. Σε μεταχειρισμένα δεν θέλω αυτές τις μάρκες.Εκτός αν είναι απο ιδιοκτήτη που ξέρω τη συντηρηση έχει κάνει
  8. Κατ αρχάς καλές διακοπές σε όσους τυχερούς. Για μένα δεν θα παίξουν ώστε από οκτωβρη νοέμβρη να μπορέσει να γίνει αγορά. Τα δεδομένα είναι: Χρήση 34km κάθε μέρα απο περιστέρι σε καλλιθέα χωρίς να βγαίνω σε λεωφόρους (λιοσίων-κέντρο-πειραιώς-στενά). Κυβικά ως 300 αυστηρά. 125 και παπιά (δυστυχώς) αποκλείονται Budget από 1500 εως 1900. Δεν λέω ως 2000 επίτηδες γιατί στανταρ θα το ξεπέρασω Θα προτιμούσα scooter και όχι ybr-cbf κτλ Βρίσκω Yamaha X-CITY 250 '09 Yamaha X-MAX 250 '07 Sym GTS 300i EVO '11 Sym Citycom '09 Piaggio X8 250 '07 Piaggio Beverly διάφορες εκδόσεις που έχω μπερδευτεί 250 , 250 S, 300, 300Ι Tourer κτλ Αprilia, Peygeot κτλ τα ψιλοφοβάμε και έχω ακούσει και για ακριβή συντήρηση. Ερωτημα Tα 50-60-70.000 km που έχουν όλα είναι ζαριά; Μήπως πρέπει να πέσω maχ εώς κάποια km; Για τα Beverly που έχω χάσει την μπάλα υπάρχει κάπου μαζεμένα οι εκδόσεις ανα χρονιά/μοντέλο;\ Άλλες προτάσεις δεκτές για το ζητούμενο δεκτές
  9. Πές μας τώρα οτι για αμάξι έχεις και καμια lancia integrale hf να πέσουμε σε κατάθλιψη όλοι μας :P Σώστα όσα ανέφεραν τα παιδιά για την συντήρηση και τον εξοπλισμό. Κυρίοτερος προβληματισμός για μένα τα λάστιχα. Οτι χρονολογία και να είναι αν το μηχανάκι καθόταν θέλει αλλαγή, Αν το επαιξες σαν χαρτί οταν κλείνατε τιμή καλώς. Αν οχι μην αφήσεις να το φορτωθείς εσύ. Καλορίζικος & πάντα όρθιος!
  10. Θέλει καλό ζύγισμα η απόφαση. Με πρώτο τι θα κάνεις με το GP. Δυο 800αρια στο γκαραζ είναι σεβαστά έξοδα συντήρησης & βενζίνης. Αν η μηχανή θα είναι και ss ακόμα περισσότερα έξοδα. Για μένα θα πρέπει να σπάσεις τους "ρόλους" στα 2 οχήματα. Με το κλασικό:Scooter για κάθε μέρα, μηχανή για βόλτες. Διαφορετικά αν πας σε 1 οχημα και σε ενδιαφέρει το δικάβαλο και τα ταξίδια θα πρέπει να κοιτάξεις on off και οχι ss.
  11. Ξέρω οτι θα απογοητευώ πολύ με το γκάζι. Αλλά πάω σε λύση ανάγκης οπότε το ξεχνάω. Το παπί το σκέφτομαι όχι για το γκάζι. Δυο φορές έτυχε να έχω σαν όχημα αντικατάστασης για 4 μέρες σύνολο.Σε αυτές τις 4 μέρες Έπεσα ανήμερα του Πάσχα από τσαρούχωμα στα φρένα λόγω συνήθειας από τη μηχανή Αναγκάστηκα να καβαλήσω πεζοδρόμιο επειδή ο μπροστινός απλά δεν με είδε ποτέ, Κάθε μέρα ήμουν έτοιμος για μανούρα με οδηγούς που αισθανόμουν οτι πέρναγαν φίλερ από δίπλα μου Είπα στην δικιά μου να με ακολουθήσει με το αμάξι για να πάμε σε μια αλάνα να μάθει κ αυτή λίγο και με έχασε 3 φορές. Οχι λόγω κίνησης αλλά επειδή δεν με έβλεπε. Μετά το τρίτο αμάξι διαφορά με έχανε. Είναι η καλύτερη value λύση αλλά το φοβάμαι το παπί πραγματικά. Βέβαια όλα στο μυαλό είναι.
  12. Tελικά η οικονομική μου κατάσταση φρόντισε να μου δώσει την απάντηση για το αν φθάνουν τα 300..Φτάνουν δεν φτάνουν φράγκα θα παίξουν ακόμα λιγότερα. Βρήκα εναλλακτική διαδρομή για να μην βγαίνω ποτάμι και όσο μπορώ κέντρο. Οπότε πλεόν κοιτάζω 125-200 με μόνη απαίτηση μεγάλο τροχό και οχι πάνω από 1,5k, Πλεόν δεν αποκλείω ούτε παπι.
  13. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά το συγκεκριμένο. Αν υποθέσουμε οτι στο ποτάμι θα τα βγάζει κάπως πέρα στο κομμάτι δικάβαλο νομίζω θα είναι όπως τα περιγράφει ο Gouky7. Aπό αυτά που αναφέρθηκαν citycom, χciting, downtown, people ποιό έχει τις περισσότερες πιθανότητες να βρεθεί πιο τίμιο; Βεβαια με ABS μόνο το downtown βλέπω στο όριο των 2,5k
  14. Τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να με πείσω για σκουτερ. Βασικά πεισμένος είμαι, απλά κάνω οτι το ζυγίζω για να φανεί οτι δεν πήγα ετσι απλά στα σκουτερ. Το ξανασκέφτηκα. Αν ήταν να πάρω μηχανή θα ήθελα ενα 500-600αρι on off. Καινούργιο ή με λίγα km. Τόσα λεφτά δεν παίζουν οπότε πάω για σκουτερ (είπαμε, το σκέφτομαι ακόμα και καλά..) Αν με καλύπτουν τα 200κβ θα ήταν σούπερ λόγω τιμής, Αν όχι πάω 300. Σε αυτή τη φάση που είμαι εμπειρία οδήγησης, απόλαυση κτλ δεν υπάρχουν καν. Το μόνο που μ ενδιαφέρει είναι -να μην καίω το σκουτερακι τα 10-15 λεπτά που θα είμαι στο ποτάμι. -να έχω όγκο για να με βλέπουν και να νοιώθω κ στιβαρότητα -οταν με ζαλίζει για ψώνια στο κέντρο να μην νοιώθω οτι έκατσε ελέφαντας πίσω. Βeverly και λοιπά 500αρια 10 ετίας + αποκλείονται? Εκτός της αυξημένης κατανάλωσης υπάρχει κάτι άλλο?
  15. Από τον Μαίο χωρίς δίτροχο (tiger 800) το οποίο έγινε αμάξι λόγω οικογένειας. Τώρα ίσως-ενδεχομένως-μπορεί-μμμ- να παίξει ενα budget για μηχανάκι. Γύρω στα 2,5κ. Η χρήση θα είναι Κηφισό και Ποσειδώνος 95% Citycom/ Xciting κτλ στα 300cc, με abs & σχετικά νέα ή KLE /Transalp / CBF πιο παλιά, όχι abs αλλά με περισσότερη δύναμη; Δεν είχα ποτέ scooter. Δεν μου αρέσουν.Αλλά αν κάνουν γι αυτό που θέλω πάσο. Και δεν συζητάω αν μπορούν να βγούν ποτάμι. Λέμε αν θα το κάνουν τόσο άνετα και ασφαλές όπως οι μηχανές. Πηγαίνουν τα scooter αυτά 120 χωρίς να ζορίζονται? Με τους πλευρικούς το έχουν? (Nαι η άλλη η λύση είναι να βρώ λεφτά να πάρω ενα σοβαρό on οff )