Red1

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2182
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    16

Red1 last won the day on July 5

Red1 had the most liked content!

Πόντοι

3221 Excellent

Σχετικά με το μέλος Red1

  • Κλάση
    WILL .GIF 4 FOOD

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    Premium wheels

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8133 προβολές προφίλ
  1. Αφιερωμένο στον φίλο μου τον Πέτρο
  2. ...Ελπίζω τουλάχιστον να αερίζεται καλά τώρα το καλοκαίρι, amirite ?
  3. To έχω ξαναπεί, η Duc έκανε μαλ@κία με την ονομασία του XDiavel καθώς μπερδευονται τα μπούτια του κοσμου συνεχώς - το άρθρο π.χ λέει "New Diavel" στη συνέχεια λεει "update on the 2016 XDiavel model" και στα καπάκια συνεχίζει απλά με το "το νέο Diavel", ουτε αυτοί δεν ξέρουν τι γράφουν στο τέλος, τελικά θα είναι ενα sport upgrade του XDiavel ή θα είναι το επόμενο Diavel (χωρίς το Χ) ? Οχι τπτ άλλο αλλα πάνε τσάμπα και οι αναφορές του άρθρου καθώς μιλάει για ποδωστήρια σε "κανονική" θεση απο το X αλλά...αμα ειναι το "απλό" Diavel, τα ποδωστήρια ηταν πάντα εκει, το ίδιο με τον ιμάντα μετάδοσης Vs αλυσίδα που αναφέρει, το X ειναι με ιμάντα, το Diavel ηταν πάντα με αλυσίδα... Το γιατί η Dulapi επέλεξε να εχει 2 cruiser o Θεός ξέρει μόνο, το Diavel ειναι πιο sport OK (μικρότερο μεταξώνιο, κεντρικά ποδωστήρια, ελαφρώς πιο σκυφτή θέση οδήγησης) αλλά αμα θελεις να κάνεις το X πιο sport απλά αλλάζεις τα ποδωστήρια και τιμόνια/καβαλέτα σε after market και εισαι ΟΚ, αμ απο μαρκετίστικη άποψη ? Οταν ειχε βγει το Diavel to slogan ηταν "don't call me a cruiser", βγαίνει το Χ, "slow speed excitement", άβυσσος η ψυχή...Και τωρα, παρε ενα Diavel με Σουηδικά χρυσάφια μπρος-πίσω και ψαλίδια απο Πανιγκάλια...Δε μας χ@ζετε λέω εγώ ? Το βλέπω να ειναι ο συνεχιστής του Diavel πάντως κρίνοντας απο τα πλαστικά και αεραγωγούς στο πλάϊ (συν του γεγονότος οτι ειναι με αλυσίδα και τα ποδωστήρια κεντρικά). Diavel + ΩΧ-λινς πάντως = ένα 30-φεύγα ανετότατα, αρχίζω να βάζω κανα φράγκο στον κουμπαρά απο τώρα. ΥΓ : Νever forget : Κάργα Sexy καυλο-μηχάνημα στον καλύτερο χρωματισμό (πρωτού το γ@μήσουν με εκεινο το απαράδεκτο φανάρι του M.Y 2015) και απίθανος κανίβαλος με ροπή παντού και πάντα, παραμένει dream bike ;)
  4. Φώτη, το Θεσ/νίκη - Βελιγράδι είναι μια εύκολη και καλή διαδρομή καθώς Α) ειναι προφανώς μια ευθεία και Β) η Εθνική τους ειναι αρκετά καλή, οχι στα επίπεδα της δικής μας Εγνατίας αλλά καλή. Απο Γευγελή θα μπείς στην Βόρεια Μακεδονία FYROM ? Αν ναι, ο επαρχιακός τους που συγχωνεύεται με την Εθνική εχει μερικά όμορφα κομμάτια με καλή/ωραία/σχετικά φρέσκια άσφαλτο, ωραίο πρασινάδα, τούνελ και κάποιες στροφούλες.Προσοχή εκεί γιατί Α) ο δρόμος σε μερικά κομμάτια είναι αρκετά στενός και oι προσπεράσεις απο το αντίθετο ρεύμα δίνουν και παίρνουν, πρόσεξε οχήματα με Ουγγαρέζικες και Πολωνέζικες πινακίδες γιατι οδηγούν αλα' κανιβαλιστάν (βλέπε: χειρότερα και απο εμάς).2 ώρες αρκούν για να διασχίσεις το τεράστιο αυτό...κρατίδιο. Mε το που μπεις Σερβία, τα βενζινάδικα ειναι πολλά (ανά μερικά χλμ μόλις το ένα απο το άλλο), μην ανησυχείς κοινώς για τους ανεφοδιασμούς. Πρόσεξε με τις υψηλές ταχύτητες γιατι σε ορισμένα κομμάτια οι αστυνομικοί ακολουθούν τακτικές guerilla κρυμμένοι στα γρασίδια με ρανταράκι. Βελιγράδι πολύ ωραίο και εχω να προτείνω κατάλυμα αλλά...δεν εχει parking οπότε γσΞέρειζζ Εχω να προτείνω ενα καταπληκτικό ομως στο Novi Sad με καλές τιμές και υπόγειο, κλειστό parking - θα περάσεις που θα περάσεις απο Novi Sad, γιατι δεν κάνεις την παλικαριά να το πάρεις σερί απο εδω ? Ειναι 1 ώρα και κάτι ψιλά απο το Βελιγράδι μόλις και η ποιότητα ζωής αρκετά καλύτερη, ειναι πιο..."χαλαραααά" (Σαλονικιός είσαι, ξέρεις ) και σίγουρα πιο φτηνό απο το Βελιγράδι σε αρκετά (ιδίως στο φαγητό/ποτό κτλπ).Εχει και beach bar αμα λάχει για να κανεις μπανάκι με την καλή σου στον Δούναβη και πολλές όμορφες kafan-ες αμα σ'ενδιαφέρει - αμα πας, παρήγγειλε οπωσδήποτε την ψαρόσουπα με γατόψαρο και το spritz ως συνοδευτικό, γαμεύουν χιλιομετρικά, ultra combo λέμε... Τσεχία δεν έχω πάει ακόμα οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω δυστυχώς. Αμα χρειαστείς πληροφορίες στείλε P.M, καλά να περάσεις φίλε, ζηλεύω λέμε YΓ : Δεν μπορώ να το κάνω attach στο κείμενο οπότε : https://www.booking.com/hotel/rs/car-royal-apartmans.en-gb.html?label=social_sharecenter_copy_url;sid=87d1803cd1ae6b7ee3fc40b00e98f65a;checkin=2014-10-09&checkout=2014-10-13&dist=0&sb_price_type=total&type=total&
  5. Kαρντάση μουουουου, αγαπώ σε Θέλεις να γελάσεις ? Support στους Maiden είναι Δες'το θετικά, ειναι σαν να πληρώνεις 1 εισιτήριο για να ακούσεις τους Maiden 2 φορές, win-win σιτσουέϊσιο...
  6. UP THE IRONS....ώπα, τι ?
  7. Αγαπητέ διαδικτυακέ φίλε Νικο, Oι μπηχτές, το πνεύμα και τα "lol ειμαι γέρος άρα μετράω/είμαι ανώτερος ΓσΞέρω τι λέω" δεν συμβάλουν με την καμία στην ολη συζήτηση και σίγουρα δεν αποτελούν σωστό τρόπο επιχειρηματολογίας - ιδίως απο την στιγμή που είσαι και "μεγάλος" ηλικιακά, κοινώς, δεν κερδίζει κανείς bonus πόντους Επίσης : για το TRK 500 μιλάμε εδώ μέσα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, οχι για το αν καθώς και τα πόσα χλμ βαράει ο καθένας με το μηχανάκι του. Yours truly
  8. Left, με το συμπάθιο φίλε αλλά άλλο πράμα τα 95 άλογα του tiger 800 στα 215 κιλά και άλλο πράμα τα 40-φεύγα άλογα του TRK στα 235 κιλά. Δεν έχει να κάνει με "κόλλημα" αδερφέ μου αλλά με τον ρεαλισμό του όλου εγχειρήματος. Νικολάτορα, κανείς δεν λέει οτι με τα 40-50 άλογα δεν κάνεις κατι/δεν μπορείς να πας πουθενά, λέμε οτι τα 48 άλογα, στα 235 Kg του TRK 502, σε συνάρτηση με εναν συνεπιβάτη, 2πλη/3πλη βαλίτσα/σαμάρια κτλπ δεν επαρκούν για άνετο (λέξη κλειδί) "τουρισμό", απλό το concept πιστεύω ρε παιδιά, γιατι πρέπει να διαφωνήσουμε και σ'αυτό ? Και για να τα πούμε ακόμα πιο απλά : Mε όρεξη και υπομονή μπορεί να φορτώσει κάποιος 50άρα Vespa και παει στο Nordkapp άμα τόσο το επιθυμεί, ή, να γυρίσει τον μισό κόσμο με 400-άρι/500-άρι μηχανάκι, δεν έχει να κάνει με το μέγεθος της πο*τσας των κυβικών απο μόνο του αλλά...με το τι - τα παραπάνω αυτα κυβικά - συνεπάγονται. Είμαι απο τους τελευταίους που πιστεύουν πως μια μοτοσυκλέτα δρόμου θα πρεπει να έχει 1ΧΧ άλογα αλλα, με το συμπάθιο, εν έτη 2018, τα 40-κατι άλογα στα 235 κιλά φαντάζουν αστείος αριθμός αμα σκοπεύεις να κάνεις "σοβαρό" τουρισμό με μια σχετική ευκολία (βλέπε: 2κάβαλος με 2βάλιτσο/3βάλιτσο).Ροπή και ρεπρίζ ? που θα βρεθούν σε 500άρι ? Σε εθνικές με νταλίκες/φορτηγά ή τον καθε μπάρμπα μπροστά σου που έχει κοτσάρει τα ποδήλατα ολης της οικογενείας του πάνω πως θα τους προσπεράσεις με ευκολία ? Επικαλώντας το force ? Προσωπικά, καθε φορά που βρίσκομαι σε εθνικές, με το που δω Α) Νταλίκα Β) Αμαξια με τρέϊλερ δεμένα Γ) Φορτηγά που να κουβαλάνε στη καρότσα...οτι λάχει Δ) συνδυασμό του Α, Β, Γ , ανοιγω γκάζι και κάνω προσπέραση, λεξεις κλειδιά στη συγκεκριμένη περίπτωση : 1) ασφάλεια 2) άνεση. Έρχομαι και ξαναρωτώ, με ενα μηχανάκι σαν το TRK, το οποιο εχει φτιαχτεί για "τουρισμό", πως θα μπορέσεις να κανεις τα παραπάνω ? Πόσο πιο δύσκολα θα είναι αμα θα εχεις και εναν συνεπιβάτη και άλλα 60Κg σε αποσκευές ? Αυτα τα 500 κυβικά αρκούν για να κινήσουν το όλο σύνολο με εναν ευπρεπή ρυθμό (και συνεπώς με ασφάλεια που ελεγα πιο πάνω) ? 235 Κg η μοτο, καμιά 90ριά ο οδηγός, άλλα - λέμε τώρα - 70κατι Kg η συνεπιβάτισσα (μαζί με εξοπλισμό ε?) και ενα εξτραδάκι 50-60Κg για τα μπαγκάζια, με τι ροπή όλα αυτά ? Κάποια πράματα ειναι θέμα συνήθειας φίλε κιόλας, γιατι στην περίπτωση σου π.χ, ωραίο το CBF και μπορεί να το έχεις μαθει καλά και να το έχεις λιώσει στο gran turismo αλλά αμα μεταπηδούσες από τα 56 άλογα και τα 208 κιλά του στα 100+ άλογα στα...ίδια κιλά πάνω-κάτω είμαι σίγουρος πως παρατηρούσες την διαφορά, ορθά ? Στο τέλος, τα περισσότερα πράματα σ'αυτη τη ζωή έχουν να κάνουν με την υπομονή και όρεξη του καθενός - και φυσικά και με το πορτοφόλι του γιατι αμα μας δίνανε όλους απο 10-φεύγα με 20-φεύγα χιλιάρικα για να αγοράσουμε μηχανάκι για τουρισμό (όχι μονο για "βόλτα") θα είμασταν όλοι με τα Multistrada/Tiger/TV800/GS1200/S1000XR/Super Τenere κτλπ και δεν θα μπαίναμε καν στον κόπο για μηχανές σαν τον TRK (500) πιστεύω. Αυτό, σε 750αρι με καμιά 15 αλόγατα (το λιγότερο) παραπάνω θα είναι ΟΚ για να τσουλήσει όμορφα φορτωμένο, θα μου πείτε, έτσι θα ανέβει και το budget του αλλά... Και μιας που μιλάμε για "Βenellί" και για αναλογίες κιλών/ίππους (και μιας που ο Πύξι εχει βάλει και φωτό) : Είμαι fan μιας μοτοσυκλέτας σαν το Leoncino π.χ με τα 47 αλογάκια του και τα 180 κιλά του για πόλη, βόλτα και εξορμήσεις παντός τύπου, το "θηριάκι" όμως των 235 κιλών στα ίδια άλογα για υποτιθέμενο"τουρισμό" με βρίσκει μπερδεμένο.
  9. Tα μποτάκια/αρβυλάκια γαμεύουν ! Με γειές Πέτρο ;)
  10. Οδυσσέα μου, εναν λευκό αφρο είδα, τώρα, ενεργός ή μη δεν ξέρω, θα μπορούσε να είναι και NIVEA αφρός ξυρίσματος απ'όσο ξέρω (hint : δεν ξέρω ). θα το ξαναπώ πάντως, πολύ ευγένεια και καλή δουλειά - εξίσου σημαντικά και τα 2 - επισης, οτι θέλεις και σε "ενοχλεί", του το λες επιτόπου και το κάνει. Επίσης σημαντικό, μετά το πλύσιμο ειχα φρένα - σπάνιο σχετικά φαινόμενο μετα απο επίσκεψη σε πλυντήριο. Το δε υγρό που ρίχνει στην φάση του γυαλίσματος...ουτε με κερί, σιλικόνη κτλπ δεν εχω δει τέτοια γυαλάδα στο μοτοσακό μου. True story : Αφου την έκανα απο Συκιές, 2 φορές σε φανάρι μΕ είπαν "με γειά ρε φίλε" ( ο 2ος πρόσθεσε επίσης και το "μυρίζει καινουργίλα")
  11. Left, το παλικάρι παίρνει 5€ για το "απλό" πλύσιμο οπότε τα 3-4€ στον "Πακιστανό" φαντάζουν ταυτόχρονα περιουσία και κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά αν λάβουμε υπόψιν τι ζημιά συνήθως προκαλούν... Πρόσφατα ημουν σε συνεργείο και πέτυχα ενα Μ1200S...το μηχανακι το λυπήθηκα κυριολεκτικά : στίγματα και ξεθωριάσματα πάνω στα Σουηδικά χρυσάφια, τα matte μέταλα και πλαστικά ηταν όλα ΑΣΠΡΑ (και δεν υπερβάλω), κινητήρας/ψαλίδι χρώματος μαγνησιου...είχε γίνει "σκατί" με στάμπες παντού και τα αναγλυφα αυτοκόλλητα σε ντεπόζιτο κτλπ έιχαν φύγει και κρέμονταν...18.5 χιλιάρικα μηχανάκι φίλε, δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι, δεν σέβονται τα χρήματα που επένδυσαν/έδωσαν για ενα όχημα/οτιδήποτε - δεν μιλάμε περι καθαριότητας ή το ποσο "γυαλιστερές ρόδες®" έχεις αλλά περι σεβασμού, το "οικονομική ανευθυνότητα" δεν μπορεί να περιγράψει καν την κατάσταση... Στα δια ταύτα : Ειναι πολύ καλό το να έχουμε standard ως άνθρωποι αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση - και μιλάω ως "ψείρας" - καλύτερη δουλειά δεν μπορούσε να γίνει στο δικό μου : - Πρόπλυση και καθάρισμα ζαντών - εχω 330-άρηδες δίσκους μπροστά και το παλικάρι πάλεψε για να καθαρίσει ζαντα. Χημικό για να φύγουν τα χοντρά απο παντού, καθάρισμα αλυσίδας, ξέπλυμα, κυριο πλύσιμο με ενεργό αφρό, ξέπλυμα, στέγνωμα, και μετά γυάλισμα - σε ρωτάει τι και που το θες αν θες, λίπανση αλυσίδας. Σχετικά με τις "λεπτομέρειες", το παλικάρι ξέρει που να ρίξει και που να μην ρίξει νερό/υγρά και με τι πίεση (σε αντίθεση με αυτούς που περιγράφει ο leftlane), επίσης, δεν εχω δει πολλούς πλυντηριαδες μοτο να σου πλένουν και τους λασπωτήρες...απο την εσωτερική μεριά που έχει μαζευτεί μάκα μηνών (που λέει και ο Morx πιο πάνω), λίγο ακόμα και θα έπιανε οδοντόβουρτσα. Και όλα τα παραπάνω με υπέρτατη ευγένεια και χαμόγελο, "οτι θέλεις μου το λές αμα δεν σου αρέσει για να το διορθώσω" - μου το επανέλαβε καμια 5ριά φορές το παιδί, και που είστε, αποδειξούλα κανονικότατα μάγκες, έτσι ? Οχι σαν το 99% εκει έξω... Kάνει και γυάλισμα λαιμών αν επιθυμείτε - επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω - υποθέτω οτι θα'ναι κανα € extra αλλά...λογικό. Προσωπικά, δεν βλέπω κανα' λόγο ωστε να μην τον ξαναεπισκεφτώ. 9.5/10 would wash again
  12. Γιώργαρε, στο site τους η διευθυνση δεν έχει αλλάξει οπότε... :) Πριν κανα' 2μηνο πηγα και τα πήρα εγώ. Όποιος θέλει Π.Μ για να μην θεωρηθεί οτι κάνουμε και διαφήμιση