Red1

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2156
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    13

Red1 last won the day on November 11

Red1 had the most liked content!

Πόντοι

3125 Excellent

Σχετικά με το μέλος Red1

  • Κλάση
    WILL .GIF 4 FOOD

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    Premium wheels

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7725 προβολές προφίλ
  1. Δεν μπορώ δεν μπορώ να περιμεεένωωω Σχετικά με τους καθρέπτες που λετε πιο πάνω, klein, το 1ο πράμα που θα μπει πάνω ειναι bar-end καθρεπτάκι(α) (rizoma reverse retro). Κατι πρέπει να γίνει με τον ήχο όμως γιατί...παραπέμπει σε combo καναπέ/πορδής (OEM εξατμίσεις). Θέση οδήγησης : είμαι fan των πιο σκυφτών αλλά αρχίζω και σκέφτομαι τα περι comfort μακροπρόθεσμα σχετικά με το svit και το svart δεν μου κάθεται καλά καθώς δεν ειμαι της ολης scrambler αισθητικής - οχι πως mod-α καρατιμόνας ειναι αδύνατη αλλα λέμε τώρα. Ταπεινή μου άποψη, το μικρό ειναι αρκετά ανώτερο αισθητικά απο το 701, προσωπικά, θα ήθελα το look του 401 με τα specs του 701, τέσπα...
  2. G, μια διόρθωση φίλε μου : To ST 765 με τα ΩΧ-λίνς και τα Μπρέμπα Μ50 ειναι η έκδοση RS (υπάρχει και η S η φτηνότερη με χαμηλότερα specs καθώς και το R) και κοστίζει 13000€, 2 χιλιάρικα+ απο το νεο SD790, δεν τα δίνει τσάμπα η Triumph κολλητέ, τα πληρώνεις... Σχετικά με τα υπόλοιπα, μου κάνει εντύπωση που δεν σου κανουν άισθηση, ναι μεν εσύ και εγώ ή ο οποιοσδήποτε μπορεί να τα θεωρούμε "περιττά" αλλά...τα QS, Cornering ABS κτλπ είναι τεχνολογίες οι οποίες πληρώνονται και αυτές και δεν στις χορηγούν δωρεάν. Και ενω, αντε ΟΚ, το QS ειναι "πολυτέλεια", το cornering ABS δεν είναι κατα την άποψη μου καθώς ειναι εξοπλισμός ο οποίος ενδέχεται να σου σώσει και τη ζωούλα ιδίως στη Μπανανία οπου ολοι οι οδηγοί κάρων της αντίθετης λωριδας γουστάρουν να ειναι στη δική σου τη λωρίδα μέσα σε στροφή ;) Skri κολλητέ μου, αλλο Φ.Π.Α εδώ μεριά και άλλο σε άλλες χώρες, για'αυτο πληρώνεις παραπάνω εδώ Ελλάδα, ειναι απλό
  3. το Vancore είχε καταπληκτική εφαρμογή στο κεφάλι μου και απο τις καλύτερες ζελατίνες (στην μάσκα) που εχω πετύχει ποτέ σε κράνος, είναι σαν να πηγαίνεις απο 720p σε 4Κ ανάλυση ενα πράμα και δεν αστειεύομαι, απίστευτα ευκρινής ζελατίνα... Η αεροδυναμική του δε, οσο απίστευτο και αν ακούγεται, και για κράνος με goggles ηταν πολύ καλή - ακόμα και σε σχέση με "κανονικά" κράνη που υποτίθεται οτι κάνουν γι'αυτη την δουλειά (βλέπε: sport χρήση). Κρίμα βέβαια για τον (μοναδικό) αεραγωγό ο οποιος ειναι κάκιστης ποιότητας και έχει μονίμως εναν τζόγο (ιδίως οταν τον εχεις ανοιχτό), το δε κατω μέρος του κράνους (υποσιάγωνο) εναι...βιδωμένο στο υπολοιπο μέρος του κελύφους με αποτέλεσμα μετα απο λίγο καιρό να έχει τζόγο και αυτό - κατι το οποιο δεν εμπνέει καθόλου εμπιστοσύνη όσον αφορά την ασφάλεια του προϊόντος (βλέπε: στην περίπτωση face-plant). Αερισμός/εξαερισμός επίσης = πολύ κάτω του μετρίου (για να μην πω και κακός), μιλάμε για ιδρώλουτρο κανονικό τους καλοκαιρινούς μήνες, μ-ο-ύ-σ-κ-ε-μ-α λέμε. Nαι μεν είναι καλύτερο απο το RAW καθώς εκείνο δεν εχει καν υποσιάγωνο αλλα και πάλι... Ωραίο style αλλα μονο αυτό δυστυχώς, και στην τιμή που πωλείται μπορεί καποιος να βρει κάτι αλλο ή να βάλει 2-3 κουκιά παραπάνω και να παει να πάρει κατι ακομα καλύτερο
  4. Honda CΒ4 Interceptor : οτι πιο όμορφο και τούμπανο (IMO) στην φετινή EICMA, πως φαίνεται ρε παιδί μου οτι έπεσε χέρι απο Ιταλό σχεδιαστή, κρίμα που θα παραμείνει prototype... Σπύραρε, περί ορέξεως κολοκυθ... Αν ηταν χρησιμοποιήσω ομως μια αναλογιά αλά' MV, το παλιό CB1000 = Βrutale ενώ το καινούργιο = Dragster 800 - not bad κατα την άποψή μου φίλε ;)
  5. Σκρι, το svart ειναι αυτο που έβαλα φίλε, απλά, ο τελικός χρωματισμός θα ειναι αυτός που βλέπεις, μισό μαύρο, μισό άσπρο, 2χρωμία monsieur πλέον ;) Μου φαίνεται πως θα περάσω απο ΚΤΜ πρώτα να ρίξω ενα testride στο D390, οχι πως ειναι ΤΟ ΙΔΙΟ μηχανάκι ακριβώς απλά για να πάρω μια ιδέα απο αναρτήσεις/φρένα κτλπ καθώς - υποθέτω - πως θα μοιράζεται το μεγαλύτερο μέρος των περιφερειακών του. Σχετικά με τα φρένα ρώτησα γιατι η μονή δισκόπλακα σε συνάρτηση με τις Bybre δαγκάνες (οι οποιες δεν εχω ιδέα τι παίζει με τις Ινδιανιές) fuck if i know...Eνα τεστ θα μου λύσει τις απορίες όμως προφανώς. Αλλη μια απορία που θα μου λύσει το testride, o κινητήρας : Ελπίζω απλά να εχει καλή ροπή στις χαμηλές (το ζητούμενο για εμένα προσωπικά) και ιδίως για 2κάβαλο γιατί δεν εχω μέτρο σύγκρισης πλέον όσον αφορά μηχανή μικρότερου κυβισμού. Για να δούμε ΥΓ: Έφηβος και εσύ βλέπω, κερνάω καφέ/κουρκουμπίνι κολλητέ μου
  6. Vit αγαπητέ, αν και, το svart στην τελική 2χρωμία του δεν ειναι άσχημο... Tα φρένα του ειναι απο Duke 390, σωστά ? Λένε τίποτα ή...? Που πάω ο καρμίρης στα 40 και με clip-ons...α ρε πτν Husq, ζημιά μας έκανες ΥΓ: Mε το που το πάρω, θα ποστάρω φωτο-ρομάντζο στο τόπικ "σούργελα" για να γευτώ χολή.
  7. Με γειά μου...
  8. 10/10 Fucking true story bruv
  9. Δυστυχώς, άλλο ένα topic που θα προσελκύσει το λάθος είδος αναγνωστών που απλά θα μπουν να πουν το μακρύ και το κοντό τους επειδή προφανώς άποψη= γεγονός. Υπερβολεςσε υπερμεγιστο βαθμό θα χρησιμοποιηθούν, e-μάλωμα θα πέσει κτλπ - just another day στο mybike κοινώς. Ο τίτλος θα μπορούσε να ήταν "μηχανές που οδηγησατε αλλά δεν σας άρεσαν", βέβαια, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο οπότε... :D
  10. Davel, τα έξτρα χρήματα σε ενα κράνος πάνε και σε άλλους τομείς όπως ποιοτητα μαξιλαρακίων, ποιότητα διακοπτών, αριθμός αυτού (ίσως), υλικό κατασκευής, βάρος κτλπ κτλπ, κοινώς, δεν αγοράζεις μονο το επίπεδο ασφάλειας που παρέχουνε. Τώρα, το γιατί ενα "καλό" Suomy ή X-lite (κράνη ιδιας κατηγορίας εννοώ) κοστίζουν λιγότερο απο ενα Shoei ή Αrai...εκει μπαίνει και ο παράγοντας "επωνυμία" καθώς και οι δασμοί εισαγωγής (Japan γαρ).Ο κάθε κατασκευαστής μπορεί να κοστολογήσει επίσης το προϊόν του όσο θέλει οπότε... ;)
  11. Xρήστο, ξέρω οτι ο ΤΚ ειναι παλιοσειρά και ξέρω οτι ξέρει και 2 πράματα για μηχανάκια το παιδί, γι'αυτο ακριβώς και μου έκανε εντύπωση το 1ο του post Σχετικά τώρα με το sport 1000 GT : Είναι η "GT" έκδοση του sport classic 1000 oπότε λογικό που είχε τον συνδυασμό χειρολαβές/σχάρα, έτσι έβγαινε απο την φάμπρικα (προφανώς) και αμα ηθελες το touring πακέτο ερχόταν και με τις ωραιότατες δερμάτινες βαλιτσούλες/σαμάρια και το fairing/ζελατίνα : GT μηχανάκι, φτιάχτηκε για αυτό φίλε ;) Το SC1000 όμως άλλο πράμα : Αυτο που θελω να πω ειναι πως υπάρχουν τα κατάλληλα μηχανάκια για την κατάλληλη δουλειά, αν λοιπόν θέλεις Duc και θέλεις και ΟΕΜ σχάρα έχεις 2 επιλογές, το scrambler και το MTS950/1200, το monster ομως ούτε είχε και ουτε πρόκειται να έχει ποτέ - ΟΕΜ τουλάχιστον που να "δένει" στο ολο design, τώρα, υπάρχουν και after-market λύσεις σαν αυτή πιο πάνω στο Diavel αλλά...ξέρεις ;) YΓ: Ευχαριστώ φίλε
  12. Fucking A, τώρα μάλιστα ρε ΤΚ... Σχετικά τώρα με το design καθώς και το αν "Γερμανίζει" ή αν έχει κάνει υποχωρήσεις : Tα monster (απο το 797 έως και το 1200R), κατα την άποψη μου, μονο Γερμανικά δεν μοιάζουν, ουτε επίσης και τα Diavel, Xdiavel, Supersport, ΗΜ 939, scrambler (με το 1100 να αποτελεί την εξαιρεση) και Panigale (ακόμα και το V4 το oποίο φούσκωσε ολίγων τι σε σχέση με το V/L2). Κοίτα, κατα την διάρκεια της EICMA 2017 και εγώ ξενέρωσα με αυτα που είδα, καποια μου φάνηκαν ξαναζεσταμένο φαγητό ενω αλλα καπως αδιάφορα (για Ducati) και ενω το Pani V4 ειναι οτι πιο τεχνολογικά αναπτυγμένο αυτη τη στιγμή (περιφερειακά/ηλεκτρονικά βοηθήματα) το design του δεν μου εκανε click οπως αυτο του 1199 οταν το έιχα πρωτοδεί. Σχετικά τώρα με το σχόλιο περι σχάρας και του "design" : ΤΚ, o κοσμος ρε φίλε δεν είναι τοσο "πρόβατα" οπως μερικοί νομίζουν, κοινώς, αυτο που υπονοείς δεν παίζει, δεν ειναi όλοι τώρα "γουάου, μάχιμο !" επειδή δεν φέρει δυνατότητα σχάρας ενω μετά θα ηταν πάλι "γουάου, η Ducati γαμείιιιιι" επειδή θα είχαν και τα "σχεδιαστικά αρχίδια®" ως Ιταλοί να εισάγουν σχάρα στο ολο design του monster, μη ψάχνουμε ρε φίλε να βρiσκουμε καθε φορά εναν μπαμπούλα, μου θυμίζει κλασσικό σχόλιο στο insomnia σε άρθρο για Apple/iPhone όπου μπαίνουν οι κλασσικοί android-άκηδες και πετάνε μπηχτές του στυλ "Oταν η Appple εισάγει στοιχεία όμως απο το Χ android 2 χρόνια μετά πάλι παλαμάκια θα βαράτε πρόβατα !" Προσωπικά, μου είναι πού απίστευτα γνωριμες απαντήσεις/απόψεις τέτοιου είδους - και θέλω να τονίσω πως έχω android κινητό και την apple την έχω γραμμένη στην τελική. Σχετικό-ασχετο, κάποιοι "ειδήμονες", με το που είδαν τα M1200/821 "ξενέρωσαν" με τις χειρολαβές συνεπιβάτη (οι οποίες παρεμπιπτόντως ειναι ενσωματωμένες στο όλο design της μοτοσυκλέτας) - έλα μου ντε όμως πως τα monster ειχαν πάντα χειρολαβές - αλλο τώρα που το 90% τις αφαιρούσε/έκοβε οταν έκανε τη γνωστή και πολύ συνηθισμένη tailchop mod-α.Ηθικό δίδαγμα ? Α) οτι και να κάνεις, δεν μπορείς να τους ευχαριστήσεις όλους και Β) η άγνοια είναι ευτυχία Επιστροφή στη σχάρα : Καταλαβαίνω τι λες αλλά, μιας που μιλάμε για Ντουλάπι, όποιος θέλει σχάρα έχει επιλογές, scrambler και Μultimixer 1200, μπορείς βέβαια να κάνεις και κατι τέτοιο : ...αλλά μετά το "Ιταλικό design" θα πάει περίπατο...ξυπόλητο...σε δρόμο στρωμένο με σκουριασμένες πρόκες. Εν κατακλείδι, η το ενα θα έχεις ή το άλλο όσον αφορά το design, δεν γίνετα;ι και τα 2 όμως. Εννοείται οτι επιτρέπεται να έχει καποιος την άποψή του - σεβαστό και λογικό, εγώ αναφέρθηκα ομως σε συγκεκριμένο τυπο post/θεματος τα οποία κάθε φορά και με μαθηματική ακρίβεια προσελκύουν το γνωστό και πολύ συγκεκριμένο είδος αναγνωστών εδω μέσα, αυτο και μόνο.
  13. Δεκτόν. Kouler, τα έχουμε ξαναπεί ρε φίλε 103457θ435786435634 εδω μέσα, δεν γίνεται να τα επεξηγούμε ολα κάθε φορά με το Ν και με το Σ ώστε να μην μας παρεξηγήσει κάποιος, δεν γίνεται γιατι Α) καταντάει κουραστικό και για αυτον που γράφει αλλα και για αυτόν που διαβαζει και Β) οτι και να γραψεις, οσες φορές και να το γραψεις, το ψυχολογικό προφίλ του εκάστοτε poster δεν μπορεί να διατυπωθεί με ακρίβεια, σκέψου, εδω μέσα σε λένε μαλάκα/ψώνιο/κακό άνθρωπΑ αμα καβαλάς Ιταλικό ή Γερμανικό , που να πας να μιλήσεις και τι να εξηγήσεις και σε ποιον... Η ολη μου ένσταση - και στέκομαι πίσω απο την άποψη μου - ειναι οτι τα οποια high maintenance οχήματα προϋποθέτουν και εναν επιδεξιο κώλο, high maintenance εννοούμε οτιδήποτε δεν είναι παπάκι για βασική μεταφορά απο το σημείο Α στο Β και οχι αναγκαστικά Super Leggera ή H2R ή R1M. Το πρόβλημα πιστεύω πως βρίσκεται στο γεγονός οτι ολοι θέλουν απλά να πουν το δικό τους και οχι να κάνουν μια ορθολογική συζήτηση, παράδειγμα, ανέφερα ξεκάθαρα τι εννοούσα, οτι τα cc τα πληρώνεις (και οχι μονο απο άποψη βενζίνης/αρχικής αγοράς), άλλα χρήματα θα δώσεις για λάστιχα/αλυσιδογραναζα/ανταλλακτικά/γενικό service σε ενα όχημα/μηχανη των 1000cc και άλλα σε ένα 125-250-άκι, μπαίνει ομως και ο φιλος Tuning (ο οποιος μου χρωστάει ακόμα κρέπα ) και λεει π.χ "το σερβις των 24000 δεν το λες και ακριβο...οπου το μονο που θα τσουξει καπως ειναι τα σερβις των 24000 χλμ" - τελικά τι ισχύει ? τσούζει ή δεν τσούζει το service ? Tωρα, το αν καποιος κανει μολις 1000χλμ ή 5000 το χρονο όσον αφορά βενζίνες και λάστιχα δεν είναι επιχείρημα κατα την αποψή μου γιατι υπάρχουν και αυτοί που κανουν αυτά τα χλμ μεσα σε μια εβδομάδα μόλις σε ταξίδι π.χ, το προσωπικό παράδειγμα δεν αποτελεί και γεγονός ή κανόνα - o κανόνας και η λογική λέει (οχι εγώ ο μαλάκας ο Red σε ενα φόρουμ) οτι ενα μηχανάκι με 100+ αλόγατα στον τροχό, και πιο πολύ λάστιχο θα κάψει αλλά και βενζίνη (το οποία ποικίλουν φυσικά και με το πόσο νευρικός είναι και ο δεξής καρπός σου) αλλά και το service του σε γενικές πάντα γραμμές είναι ακριβότερο λόγω ανταλλακτικών/περιφερειακών. Τώρα, μπορεί να έχεις 'Busa, ΖΖR και να πηγαίνεις με...50χλμ/ω και μόνο σπίτι-γραφείο, δεν σημαίνει ομως οτι οταν έρθει η ώρα για λάστιχα, αλυσιδογράναζα ή γενικό service δεν θα τα "στάξεις" (σε σχέση π.χ με ενα YBR125). Τώρα, το τι θεωρεί καποιος φτηνό ή ακριβό ειναι και...σχετικό, π.χ, αυτος με το μηχανάκι των 90.000€ (βλέπε: SL 1299) μπορεί να θεωρεί φτηνό το service των 24000 ενώ εγώ ή εσύ με τα μηχανάκια μας να ζοριστούμε οταν έρθει η ώρα - παράδειγμα. Το λάθος μου ειναι οτι απάντησα στον Harris Samos αλλά η παρατήρηση πήγαινε περισσότερο στον προηγούμενο κάτοχο της μοτοσυκλέτας ο οποίος μάλλον (τι μάλλον δλδ), ΕΠΡΕΠΕ να είχε κάνει ενα check ή/και ρύθμιση βαλβίδων αλλά λόγω της έλλειψης κουκιών το παρέβλεψε (κακώς), αμα ηταν απο άγνοια δε ακόμα χειρότερα. Είπα το κομμάτι μου, ελπίζω μη παρεξηγηθεί τώρα ο φίλος,η παράθεση έγινε για να εκφράσω πάλι την άποψη μου σχετικά με τα service, ε καλέ μου Tuning ?
  14. Θα τσιμπήσω : ΤΚ, μπροστά δεν ήμουν και ούτε λέω οτι ψεύδεσαι - και στην τελική, ειμαι ο 1ος που θα του γυρνούσανε τα αρΚίδια αμα έβλεπα τον πωλητή με ύφος 1000 καρδιναλίων, απο 'κει και πέρα όμως : - Μπήκες ρε φιλε να ρωτήσεις για σχάρα για...monster...Γυμνό, Σπαρτιάτικο naked, βλέπω οτι εχεις Transalp, βολική μοτοσυκλέτα και ίσως ήθελες να ρωτήσεις για τις όποιες "βολικές" επιλογές/extras για το monster αλλά και πάλι...πάλι καλά δηλαδή που δεν τον ρώτησες αμα παίρνει κουβέρτα/ποδιά - Το βλέμμα των 1000 καρδιναλίων ενδέχεται να το έχουν επειδή εχουν στην γκάμα τους μηχανάκια απο 8 χιλιάδες ευρώ μέχρι και...90, κοινώς, η πελατεία της είναι πολύ συγκεκριμένη - οχι πως δικαιολογείται η αντιμετώπιση που είχες. - Τα περί Γερμανικών...είμαι σίγουρος οτι έχεις 0% εμπειρία απο Ducati καθώς και το αν ειναι ή οχι Γερμανικά οποτε το προσπερνάω, παράλληλα όμως - και συγγνώμη φίλε - αλλά το σχόλιο αγγίζει τα όρια της γραφικότητας. Προσωπικά, 3 φορές είχα παρε-δώσε με την συγκεκριμένη εταιρεία/μαγαζί και μονο που δεν μου έστρωσαν χαλί και δεν υπερβάλω (και οχι, δεν έχω το look του τύπου με το βαρύ πορτοφόλι), αντιθέτως, ειχα την αντίθετη/αρνητική αντιμετώπιση απο αντιπροσωπεία Triumph, kawasaki και...Toyota εδώ στον Βορρά, δεν με βλέπεις όμως να γενικεύω εις την νιοστή δύναμη για τις συγκεκριμένες εταιρείες και τα μηχανάκια/αμάξια τους.Γιατί ? Στην σμπουτσα'μ, δεν υπάρχει λόγος. Μπορεί ο εκάστοτε πωλητής Α) να μην πήδηξε την προηγούμενη ημέρα, Β) να μην βρήκε το Pokemon που έψαχνε στο Go! και Γ) να εχει 1002 διαφορετικά γ@μησιάτικα την συγκεκριμένη μέρα, θα μου πεις, θα έπρεπε να σε νοιάζει εσένα απο τη στιγμή που απλα μπαίνεις κάπου να κάνεις μια ερώτηση ? Φυσικά και οχι φίλε, δεν είναι δικό σου πρόβλημα και στην τελική σε νοιάζει μόνο να εξυπηρετηθείς και όλα καλά μέχρι εδω, το να αρχίζουμε ομως τους λαϊκισμούς - και ο Θεος ξέρει μόνο οτι δεν υπάρχει έλλειψη απο αυτούς σ'αυτο το Forum - για να μπαίνουν οι διάφοροι κομήτες που η μόνη τους συμβολή είναι να μπαίνουν εδώ μέσα για να πατάνε like σε posts που περιέχουν χολή ή είναι "εύφλεκτου" τύπου δεν βοηθάει σε τίποτα. Το topic ειναι για το καινούργιο scrambler και μπήκες να ξεχέσεις τι ? Την εταιρεία ? Τον πωλητή ? Τα μηχανάκια της ? Οτι τα μηχανάκια της είναι μπουρδέλα ή/και "Γερμανίλες" επειδή ο πωλητής υπήρξε χάλιας απέναντί σου ? Ποια απόλα ? YΓ : Δεν ξέρω πόσους πωλητές έχουν στα κεντρικά, ισως έπεσα εγώ στους καλούς και εσύ στον περίεργο ? Πάντως, οποιος δεν ειναι καλός στη δουλειά του (και ιδιως οταν εχει να κάνει με εξυπηρετηση πελατών) αργα ή γρήγορα ακολουθεί τον δρόμο των Dodo φίλε ;)