Red1

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2212
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    16

Red1 last won the day on July 5

Red1 had the most liked content!

Πόντοι

3257 Excellent

Σχετικά με το μέλος Red1

  • Κλάση
    WILL .GIF 4 FOOD

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    Premium wheels

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8319 προβολές προφίλ
  1. H2 R

    Aπο τα γυρίσματα του Top gun 2 είναι, το flight και τα Rayban είναι..."κάρτα" 31 χρόνια μετά, πάλι χωρίς κράνος.
  2. SMESH Φανταστικός αγώνας, κρίμα για...αυτό που ακολούθησε μετά απο αυτόν.
  3. Έγινε Δημήτρη, θα του δώσω . Τελικά παιδιά βλέπετε οτι ολα είναι σχετικά ? Ο καθένας θα εχει άλλη άποψη για το Χ,Ψ επαγγελματία/υπηρεσία κτλπ, ο Φώτης πιο πάνω π.χ εχει την άποψη του και σεβαστό(τατο), εγώ απο την άλλη, με τον Θωμά, μονο θετικές εντυπώσεις έχω καθώς οσες φορές έχω βρεθεί και μιλήσει μ'αυτόν υπήρξε πάντα ευγενικός και υπομονετικός, τις δουλειές του (αερογραφίες) τις εχω δει επίσης και ειναι ειναι καλός σ'αυτο που κάνει - για να δούμε τι δουλειά θα κάνει σε εμένα τώρα...οχι πως ειναι τπτ σοβαρό/δύσκολο αλλά...ποτέ δεν ξέρεις. Μάλλον εχει να κανει και με το σε τι φάση θα τους πετύχεις κιόλας ολους αυτούς
  4. Γιατι ρε Φώτη δεν υπάρχουν (αρκετές) αλλες εναλλακτικές. Εχεις να προτείνεις κάποιον άλλο ? Ειλικρινής ερώτηση φίλε... Προσωπικά, αυτόν και τον Θωμα ξέρω εγώ στα μέρη μας που να κάνουν καλή δουλειά (το οποιο και αυτο παίζει καθως ο καθένας θα εχει και άλλη άποψη να σου πει). Εχω δει δουλειές απο "φτηνούς" με...χρώμα να εχει στάξει στη ζάντα (δάκρυ), μπιμπικιασμα στο χρώμα, λάθος τοποθέτηση αυτοκόλλητων ( ο άλλος έχει κάνει mirroring στο PS το λογότυπο του τεποζιτου, τι αλλο να πούμε ) και λοιπά άλλα. Α ναι, καθαρά απο περιέργεια, ειχα περάσει πέρυσι απο ενα chips away η οπως διαόλο λέγονται - για γυάλισμα (με αλοιφαδόρο ντε) μου ειχε πει - κρατηθείτε - κοντα στα 300€ και για βάψιμο τεπόζιτου και κοκοβιού 450€, τα όποια σχόλια δικά σας... Συνήθως επιλέγεις το μικρότερο από τα δύο κακά - ιδίως οταν δεν εχεις επιλογές.
  5. Μαλλον δεν ειδες καλά noodles, 4 ηταν οι επιβαίνοντες στην πάπια. ΥΓ: H φάλαινα άφησε κανονικά λάδι στην άσφαλτο. ΥΓ2 : Δυστυχώς, και για άλλη μια φορά, οδηγική (και μη) κουλτούρα σ'αυτη τη χώρα απλά "δεν"... Είμαστε 1 κλικ απλά πιο πάνω σε σχέση με χώρες σαν την Αλβανία/Βουλγαρία/Μαυροβούνιο π.χ σε τετοια θέματα, μηδέν παιδεία, ΜΗΔΕΝ αυτογνωσία, μηδέν ανάληψη ευθυνών, τέλος. O απόλυτος (πολιτισμικός και μη) εμετός.
  6. Στον θωμά Κώστα, όταν τελειώσει η δουλειά θα γράψω τις εντυπώσεις μου.
  7. Eυχαριστώ παιδιά. Ο Κινέζος είπαμε αποκλείεται για διάφορους λόγους, βρήκα βαφέα οπότε ολα ΟΚ (προς το παρόν, γιατι με τους Έλληνες "επαγγελματίες" ποτε δεν ξέρεις), πας για δουλειά και βγαίνεις και χαμένος ή/και "μπαίνεις μέσα", live your myth in Greece κλασσικά. Σας ευχαριστώ
  8. Κυριοι καλησπέρα. Εχουμε να προτείνουμε κάποιον ΚΑΛΟ (έμφαση στο "καλό") βαφέα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης ? Τον κο. "Κινέζο" τον αποκλείουμε καθώς εχει φόρτο εργασίας. Εχω ακούσει και για τον Θωμά στο tat2racing στους Αμπελόκηπους αλλα δεν ξερω τι δουλειά κάνει ο άνθρωπος. Να είναι επαγγελματίας (βλέπε: να κάνει καλή δουλειά) χωρίς τα γνωστά σου-ξου-μου τα Ελληνικά. Ευχαριστώ
  9. Πωλείται δερμάτινο παντελόνι της Dainese, μοντέλο Mekong, νούμερο 48. Σε άριστη κατάσταση χωρίς φθορές καθώς φορέθηκε 4-5 φορές όλες και όλες (με ισοθερμικό εννοείται απο κάτω) , μου είναι πλέον μικρό οπότε πρέπει να φύγει. Κατα προτίμηση απο περιοχή Θεσ/νίκης για συναλλαγή χέρι-χέρι Ευχαριστώ
  10. Γιάννη, μπερδεύεσαι, 11 χιλιάρικα κοστίζουν οι "special" εκδόσεις οπως classic, full throttle και cafe racer οι οποιες φοράνε και καποια extra πάνω oπως Termignoni κτλπ (οι οποίες απο μόνες τους κοστίζουν κοντα στο 1500άρικο), η απλή έκδοση, η Icon κοστίζει 9000€ η οποία έχει 3 riding modes (RBW γαρ), τετραπιστονη μονομπλόκ δαγκάνα + δισκο 330mm (πίστεψέ με, φρενάρει), υδραυλικό συμπλέκτη και φρένο, ABS + cornering ABS, τι άλλο να φορέσει σ'αυτο το budget ? Οhlins ? Δε γίνεται φίλε, στην τελική ακόμα και μηχανάκια σαν το Ζ900 πχ δεν έχουν ρυθμιζόμενο μπροστινό. Σχετικά με τις επιδόσεις : modern-retro αερόψυκτο είναι, τι να είχε, 120 άλογα ? Γεωμετρία και φρένα εχει, τι άλλο χρειάζεται ? Γιατί "υπερτιμημένο" ? Τα διάφορα 125άρια modern-retro κοστίζουν 2500-300 χιλιάρικα (φρένα γιοκ, πλαίσιο τσίχλα, ηλεκτρονικά μηδέν και 10-12 άλογα) και τα 400αρια κοντά στα 6000(+)€, αυτό που είναι 800cc και εχει και έναν συγκεκριμένο εξοπλισμό πόσο θα έπρεπε να κοστίζει ? (η κλασσική συζήτηση). Τώρα, άμα το πρόβλημα είναι οτι κοστίζει 9000 αντί 8500 που λεει και ο φιλος giorgos πιο πάνω και αυτο αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα προς απόκτησή της τι να πώ... Το 400αρι το scrambler, ναι, ειναι υπερεκτιμημένο (σε τιμή) πάντα αναλογικά με τις επιδόσεις του, εκεί συμφωνώ (μόλις ενα χιλιάρικο και κατι ψιλά κατω απο το 800αρι).
  11. Οπτικά μια απο τα ίδια (if it ain't broke...) αλλά οι σημαντικότερες αναβαθμίσεις ειναι το cornering ABS (μηχανάκι 9 χιλιάρικα, έτσι?), διαφορετικά ελατήρια στο μπροστινό και ο συμπλέκτης είναι πλέον υδραυλικός, traction δεν του φορέσανε αλλα σ'αυτο το budget θεωρώ πως το cornering ABS είναι πιο σημαντικό. Απο τα πιο τίμια Ducati καθώς κάνει λίγο απ΄όλα και το κάνει καλά, ο δε 2βάλβιδος αερόψυΧτος κινητήρας του ειναι απροβλημάτιστος (696/796/ΗΜ 796 - προσωπικά του είχα ριξει 40 χιλιάδες χλμ απροβληματιστα) και για τα ηλεκτρικά της μηχανής δεν εχει ακουστεί τίποτα (σε σχέση π.χ με το νεο Hypermotard). In other news : το τέλω Ανίτα, το τέλω... https://ducatiathens.car.gr/bikes/view/14633451/
  12. Oταν το Ιταλικό design πάει "περίπατο"...
  13. Φιλαράκιδιν, το κορίτσι μου θα χρειαστεί πολύ καλό μπανάκι όταν γυρίσω με το καλό από τα εξωτερικά... Για κουβέντα είμαι πάντα διαθέσιμος στο γνωστο app :)
  14. Side cases plastics colour not matching the rest of the bike 2/10 would not buy