pit_hal

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2780
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

pit_hal last won the day on September 3 2015

pit_hal had the most liked content!

Πόντοι

2735 Excellent

Σχετικά με το μέλος pit_hal

  • Κλάση
    Κανγκούριους ο ξετάποβιτς...!
  • Γενέθλια 05/18/87

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Pegaso Trail

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Pegasos ADV

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2196 προβολές προφίλ
  1. Αν και δεν είμαι απο τους τύπους που πλένω συχνα την μηχανή ή που εχω τρελές απαιτήσεις για μένα το πλύσιμο μηχανής θα έπρεπε να κοστίζει 20€ και να είναι ανώτερο απο αυτό που μπορώ να κάνω εγώ στο σπίτι. όταν δίνω 10€ και το αποτέλεσμα ειναι σαν αυτό που θα κάνω σπιτι εστω και σε 2 ώρες τότε το κόστος ειναι τέτοιο που αξίζει να "δουλέψω" εγω 2 ωρες γιατι τόσα θα έβγαζα σε 2 ώρες στην εργασία μου ας πουμε. έρχεται μια η αλλη το αποτέλεσμα με το κόστος.
  2. Καινούργιες στην συσκευασία τους. στο σκρούτζ είδα βγαίνουν στο 50άρικο. ενα 30άρι να φεύγουν! Για Transalp '00/'03
  3. Πωλούνται βαλιτσάκια Aprilia Strada-Trail ίσως ταιριάζουν και σε άλλα Aprilia με αντίστοιχες βάσεις. Ρυθμισμένα να κλειδώνουν με ενα κλειδί.
  4. Οπως σου είπαν και τα παιδιά η πιο φθηνή και δοκιμασμένη λύση ειναι χωνευτός αντάπτορας usb στο καντράν σου (μόνο προσοχή στο μηκος του γιατι απο ότι θυμάμαι δεν υπήρχε αρκετός χώρος κατω απο το κοντερ σου). Αφού πλέον είσαι στην οικογένεια της Xiaomi η εμπειρία έδειξε οτι ταυτόχρονη χρήση (gps, μουσική..) μαζί με φόρτιση και ακόμα χειρότερα μεσα στο tang bang ειναι εκρηκτικό μείγμα για την μπαταρία. Αν δεν ειναι και με snapdragon επεξεργαστή αλλα με ΜΤΚ που ανεβάζουν ακομα περισσότερο θερμοκρασία το κινητο δεν θα μπορείς ουτε να το αγγίξεις μεχρι να κρυωσει. σε ενα χρόνο θα θες αλλη μπαταρία. αν ειναι και με type c φόρτιση ακομα περισσότερη προσοχή γιατι ειναι ολιγον ευαίσθητο. Γνώμη μου παρε ενα powerbank της Xiaomi αυτό με τα 20.000mha που φορτίζει ανετα 5 φορες το κινητο απο εντελώς άδειο (κοστος περίπου 35~) και υποστηρίζει και quick charge με 2 usb και φόρτιζε το όποτε κανεις σταση και οχι συνέχεια εν κινήση. μια φορα καθε βραδυ φόρτιση το powerbank και δεν θα ξεμείνεις ποτε. σου μενει και το powerbank καβάτζα για ολες τις αλλες χρήσεις. μαζί με ενα usb καλωδιο 10-20cm μονο πετυχαίνεις την καλύτερη δυνατή φόρτιση. επίσης ενα κουλό με την Xiaomi ειναι οτι δεν δίνει επίσημα spare μπαταρίες με το logo της πανω και όσοι δοκίμασαν ημιτασιον απογοητεύτηκαν. περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρείς στο xaiomi-miui.gr
  5. Πωλείται fatbar LSL XB3, δεν εχει πτώσεις το άλλαξα γιατι λόγω ύψους δεν με βόλεψε η θεση οδήγησης!
  6. και τωρα που πάρθηκε η απόφαση οτι οκ αλλάζω ελατήριο, πως στο καλό υπολογίζεις σε τι νούμερο πρέπει να πας? με δεδεομένο οτι το 120-185 δεν με καλύπτει, το 185 μένει ίδιο γιατι ειναι το μήκος του ελατηρίου, το 120 πόσο πρέπει να αυξηθεί? ο μηχανικός μου πρότεινε 2 κλιμακες πάνω? που πάει να πεί 160-185?
  7. @Krosfala Το συνολικό sag πρέπει να είναι το 1/3 της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης. πές ότι ξεχνάμε το static sag που μέτρησα. με αρχική απόσταση 520mm και τελική με μένα πανω 455mm μας κάνει 65mm όταν θα έπρεπε να εχω 56,6. όπως και να έχει αρχή των πάντων είναι η αρχική μέτρηση με την ανάρτηση "fully extended". απο εκεί κάνεις τις αφαιρέσεις ακομα και αν δεν ασχοληθείς να μετρήσεις το static sag.
  8. Επανέρχομαι και με την βοήθεια του @kpapageo κάναμε τις μετρήσεις! Με την προφόρτιση 3 κλίκ πρίν το τέλος της είχαμε: με την ρόδα στον αέρα 520mm static sag με το βάρος μονο της μηχανής 491mm δηλαδή 29mm και με εμενά πάνω 455mm δηλαδή 36mm σφίξαμε αλλα 2 κλικ και απο τα 520mm το static sag πήγε στο 494mm δηλαδή 26mm και το rider sag 460mm δηλαδή 34mm με δεδομένο οτι η ανάρτηση εχει συνολική διαδρομή 170mm και οτι το βάρος της μοτοσυκλέτας και του οδηγού πρέπει να καταναλώνουν το 1/3 της διαδρομής θα πρέπει απο την αρχική μετρηση μεχρι την τελική να υπάρχει μια διαφορά 56,6mm. στην δεύτερη περίπτωση εχουμε 26+34=60mm. δηλαδή μονοκάβαλος και ήδη καταναλώνω το 1/3 της διαδρομης!
  9. Στο μιάνουαλ είδα οτι η πίσω ανάρτηση εχει διαδρομή 170mm. το 1/3 αυτής είναι 56,66mm οπότε θα δοκιμάσω 1-2 κλικ προφόρτισης να δώ όταν ερθει στο 56,6 πόσο θα ειναι και το στατικ. με 1/12 πρέπει να ειναι στα 14,4 και με 1/10 στα 17mm. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. τεσπα τόσα χρόνια πέρασαν μια χαρα έκανα τις βόλτες μου θα το σετάρω όπως ήξερα και βλέπουμε.
  10. ok λογικό αυτό. αλλά ποιό είναι το οριο για το στατικ? βλέπω πόσα βίντεο που δεν το μετράνει καν μονο του οδηγού. για του οδηγού λέμε οτι ο μπουσουλας ειναι το 1/3 της συνολικής διαδρομης. για το στατικ?
  11. Flying δεν γνωρίζω αυτή την στιγμή να σου απαντήσω με ακρίβεια. το σκ θα καθίσω με βοήθεια 2 ατομα ακόμα να κάνω τις μετρήσεις. ο μηχανικός συνέδεσε ενα κουτάκι με καλώδιο πάνω και στην οθόνη εγραφε μόλις άνοιγε 0. μετά με σήκωμα της ουράς έλεγε 2 για το static sag και με μένα πάνω 45 και με συνεπιβάτη 60 χωρίς να ξέρω την αρχική συνολική διαδρομή της ανάρτησης. Η προφόρτιση έχει περιθώριο να σφίξει ώστε να έρθει κοντά στο 35μμ με μένα πάνω. το θεμα ειναι οτι έτσι θα αλλοιωθεί το static sag συμφωνα με τα λεγόμενα του μηχανικού. δεν είχα ακούσει ξανά οτι το static sag πρέπει να ειναι σε ενα συγκεκριμένο εύρος αυστηρα. Δεν λέω οτι ο μηχανικός κάνει λάθος γιατί ειναι πολύ εμπειρος στο κομμάτι αναρτήσεις. προσπαθώ απλά να καταλάβω κάτι που πίστευω οτι ειχα καταλάβει πως υπολογίζεται και να δώ εγω που κάνω το λάθος σε όλο αυτό.
  12. Καλησπέρα παιδιά! χρειάζομαι την βοήθεια σας γιατι εχω χάσει την μπαλα! μόλις πηρα την μηχανή απο φουλ σερβις + σερβις μπρος και πισω ανάρτηση. πίσω ειναι η μανίσια ανάρτηση με δυνατότητα ρύθμισης προ-φόρτισης και επαναφοράς μαζί με ελατήριο wp 120-185, Ο μηχανικός μου λέει πως ουσιαστικά για το δικό μου βάρος χρειάζομαι ακόμια πιο σκληρό ελατήριο απο το 120 που είδη φοράω. Ουσιαστικά επιμένει πως το static sag δεν πρέπει να είναι λιγότερο απο 20-25mm. μετράει λοιπόν το αρχικό μήκος την ανάρτηση (χωρίς όμως να σηκωθεί εντελώς στον αέρα ο πίσω τροχός όπως βλέπω σε πολλά βίντεο. απλά τραβάει την ουρά προς τα πάνω. όταν αφήνει την μηχανή με το βάρος της τότε π.χ απο 480mm πέφτει στα 460mm. άρα έχουμε static sag κατα τα λεγόμενα του 20mm που είναι το ιδανικό. όμως όταν καθήσω εγώ η ανάρτηση κάθεται αλλα 45mm και με δεύτερο άτομο 60+mm. Μου λέει πως δεν κάνει να σφίξω άλλο την προφόρτηση για να μειώσω το sag του οδηγού γιατί έτσι θα μειωθεί και άλλο το static sag και έτσι όταν πατάω μπροστά φρένο δεν θα εχει περιθώριο η ανάρτηση να ανοίξει προς τα πάνω με αποτέλεσμα να μεταφέρει βάρος στον μπροστά τροχο. πραγματικά εχω μπερδευτεί...
  13. Ζητείται γυναικείες μπότες μηχανής Νο36-37
  14. @ANDREASP το σέρβις θα γίνει σε κατάστημα της θεσσαλονίκης που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες. το ελατήριο δύσκολα να εχει χάσει τις ιδιότητες του, με την ευκαιρία θα γίνει και μια συντήρηση στο μοχλικό!
  15. ελατήριο φοράει ετσι και αλλιώς πιο σκληρό της wp. ρωτάω περισσότερο απο την άποψη οτι δεν καταλαβαίνω κατι απο την τωρινή συμπεριφορά και αναρωτιέμαι αν θα δώ και κάποια διαφορά μετα το σέρβις! εντιτ: επίσης μιλάμε για κλειστού τύπου ελατήριο που κανονικά το βγάζεις και το πετάς! απλά κάποιοι τα ανοίγουν και τα φρεσκάρουν.