Makis91

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    104
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος Makis91

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 01/01/91

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Astrea
  1. To πρόβλημα ήταν πως διάλυσε η ασφάλεια στο βολαν τελικα κατα κατα ένα περιεργο τροπο ενώ η βίζα απλά ειχα χαλαρώσει κ το βολάν δεν εφυγε πρέπει να ακουμπούσε πάνω στα πηνία με αποτέλεσμα το ένα να το διαλύση τελείως και το μηχανάκι δν επερνε μπρος. Γνωρίζει κανείς εάν και πως επιδιορθώνεται??
  2. Ανέβασα πάλι το αρχείο. https://drive.google.com/file/d/0B0fW2Y6KfRuleWFUeE90UjZ0dXc/view?usp=sharing
  3. Παιδιά σήμερα εχει αρχιζει να μην μου κρατάει και ρελαντί και να σβηνει... Κανείς καμια ιδέα...??
  4. Λοιπόν παρακάτω ανέβασα mp3 το θόρυβο(το βολάν είναι βιδομένο οκ και δεν παιζει). Το μοτέρ ειναι λιφαν. Αρχικά ξεκινάω απο το δεξί καπάκι. Από 00.20sec πηγαίνω στο αριστερό. Στο διάστημα 25-30 sec είναι η κεφαλί που ακούγεται και πιο έντονα ο δεύτερος θόρυβος σαν κατι να τσιτσιρίζει ας το πω(ρουλεμάν??) και στο 44-48 πατάω τέρμα και κρατάω το πόδι ταχυτήτων. http://www.filedropper.com/tieinai https://drive.google.com/open?id=0B0fW2Y6KfRuleWFUeE90UjZ0dXc Περιμένω απόψεις των ειδικών αν και κατι μου λέει πως δεν θα έχω καλά νέα.
  5. Οι μπομπινες ειναι λιγοτερες και στο ρελαντι δν θα εχεις καλή ένταση στα φωτα αλλα αμα το παρεις σετ με το βολαν δν εχεις θέμα και ειναι μια αρκετα οικονομικη λυση να κανεις την δουλεια σου.
  6. Εχω προτεκ γνησια 3 χρονια και δεν εχει πεταξει σκουρια ουτε ο θόρυβος εχει αλλοιωθεί. Εγω προτείνω προτέκ με ταπα. Επισης σε θορυβο ειναι κατα σειρα στρογγυλή<οβάλ<τριοβάλ. Και πάντα ζουάν μπροστά στον λαιμό.
  7. Αν και έχουν πει αρκετη γνώμη θ πω και εγω λίγα πραγματα. 1) Καταρχάς κοιτάμε μήπως δεν χρειαζόμαστε περιττά εξοδα και υλικα. Ψάχνουμε τ καλώδια που βγαίνουν από την πηνιοφόρο πως πάνε σε ανορθωτή και μήπως κάποια πλεξούδα απο τις κόλες των ταινιών που έχουν λιώσει απο την ζεση (καλοκαιρι τωρα ;) ) δεν κάνουν καλη επαφή. Αρα με ένα πολύμετρο μετραμε τάσεις. 2) Ελεγχουμε την μπαταρια. Αφου την φορτησουμε πρέπει να έχει ταση 12+ βολτ. Αν δεν έχει η πεφτει γρήγορα (απλα ανοιγουμε τ φωτα με το γυρισμα του κλειδιου ολο δεξιά) τότε θελουμε μπαταρια. Αμα η μπαταρία ειναι οκ βαζουμε μπρος το μηχανακι και μετραμε την ταση της .Οταν δίνουμε αρκετο γκαζι πρεπει να μετραμε τάση πάνω απο 13-14 βολτ. Εαν δεν συμβαίνει αυτο τότε εχουμε μεγαλες πιθανότητες για ανορθωτη. 3) Μια μπαταρια απο σπυρου πατσι με περπατημα λιγο για συγκιση τιμών έχει 15 ευρω. Ενας ημιτασιον ανορθωτης κάτω απο 5 και ημιτασιον σετ βολαν-πηνιοπλακα απο λιφαν κατω απο 25 ευρω. Πηνιοπλακα επειδη ειναι το πιο δυσκολο σε δουλεια σε σχεση με τ υπολοιπα θα το αφηνα στο τελος. Το πιο πιθανο ειναι να ηθελες εναν ανορθωτη η απλα ενα τσεκ τ καλωδια. Τα συνεργεια αντι να κανουν το ελεγχο απο αυτο που ειναι πιο οικονομικο για σενα η πιο πιθανη ζημια κοιτανε να κανουν οτι ειναι πιο γρηγορο και βολικο για αυτους αναλογα ποση δουλεια εχουν η ποσα λεφτα τους λειπουν. Αρα τα αποτελεσματα ειναι να αλλαζουμε μπαταριες και απλα να τις ξαναχαλαμε η να αλαζουμε πηνια για να παρουν το 50αρι εργατικα και δουλεια να μην γινεται. Ειμαι παθών και τ λεω αυτα...
  8. σε ποια καλωδια αναφερεσαι?
  9. Έχει κανείς γνώμη για τα συγκεκριμένα? http://www.emw.gr/ell/product/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AC_Scooter_%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1_Scooter_%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%A3%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81_3000w_7220
  10. Λοιπόν τις τελευταίες μέρες λόγο προβλήματος με το βόλαν και δοκιμών μου έσβηνε ακριβώς όπως εσενα στην αλλαγή ταχήτητας επειδή το ματάκι πάνω στο βολάν έιχε μεγάλη απόσταση απο ένα αντίστοιχο μάτάκι πάνω στην πηνιόπλακα. Μάζεψα το κενό (2 βίδες παίζεις-θα το καταλάβεις) και το πρόβλημα λύθηκε αμέσως! Μιλάμε για διαφορά χιλιοστών....
  11. Λοιπόν παιδία ευχαριστώ δεν πρεπει να έβαζα σωστά την σφήνα γ αυτό που λυνόταν το βολά.
  12. Τελικά απλά μπαινοβγαίνει? γτ βλέπω οι απόψεις διίστανται. Επίσης αμα απλά το βάζω προς πια μεριά θα το βάλω στο αυλάκι την ίσια ή την κύλη? γτ υποπτέομαι ότι ή το βάζω λάθος ή έχει σπάσει γτ το βολάν όλο λύνεται απο μόνο του μετά απο δεκάδες-εκατοντ μέτρα...??
  13. Σας παρακαλώ πείτε μου ότι αυτό το δοντάκι μπαινοβγαίνει απο τον άξονα έτσι απλά και δεν έχει σπάσει...
  14. Αξιοπρεπές αλλά μέχρι εκεί. Έχει αρκετές μηχανές κάτι χαζό-σόου (..και με BMX ) πού λίγα μωράκια ( αχχχ DUCATI ) αλλά δεν είναι και για πολύ ώρα!
  15. Λοιπόν μετά από παρόμοιο πρόβλημα σε μηχανάκι φίλου. Καθαρίσαμε και ρυθμίσαμε το καρμπ και πάλι τ ίδια. Αλλάξαμε μπουζι-πολλαπλασιαστή με πίπα και έφτιαξε σημαντικά απλά δεν μπορούσαμε ν βρούμε καλή ρύθμιση για το καρμπ (ίσως να ήταν να μπέρδευε λόγο χιλιομ και επειδή ήταν κινέζικο φθηνό) και προκειμένου να μην σβήνει είχαμε απλά λίγο πιο δυνατό το ρελαντί. Μετά ρυθμίσαμε βαλβίδες και βάλαμε ζουάν στην εξάτμιση και στην συνεχεία αλλάξαμε όλο το καρμπ και το πρόβλημα λύθηκε εντελώς. Οπότε επιμένω πρωτού ανοίξεις πάλι το δεξί καπάκι να αλλάξεις αρχικά πολλαπλασιαστή 3-4 ευρώ έχει κ μετα εαν δεν φτιάξει να πάρεις ενα κινέζικο καρμπ με 20 ευρώ.