panos ag.stef.13

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    64
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος panos ag.stef.13

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια September 14

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    panosrassias@hotmail.com

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα
  • Ενδιαφέροντα
    μηχανες,βελτιωσεις,μπαλα και πολλες βολτεςςςςςςςςςςςς

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    GSX-R 1000
  • dreamBike: Κυβισμός
    999cc
  1. Παιδια συμφορουμιτες στο παιχνιδι μπαινει και το astrea grand αφου βρηκα ενα-δυο καλα και θα ηθελα να ρωτησω,αφου ξερω οτι ειναι απο τα all clasic παπια ,και να μου απαντησετε αν τα λεω σωστα και στην ερωτηση που θα κανω.Λοιπον οι διαφορες με το σουπρα ειναι οτι εχει διαφορετικο σκελετο και εμφανιση ,οτι το σουπρα εχει δισκοφρενο και οτι ειναι πιο βαρη.Και τωρα η ερωτηση Τα ανταλλακτικα που παιρνει το σουπρα(οχι του σκελετου που ειναι τελειως διαφορετικος)αυθεντικα,ημιτιασον και aftermarket(βελτιωτικα) δεν μπαινουν και στο αστρεα και το αντιθετο?Ευχαριστω για τις οποιες απαντησεις :)
  2. Φιλε οποιο μηχανακι και να παρεις δεν θα μετανιωσεις ,παρε μεταχειρισμενο γιατι καινουρια ειναι ακριβα(αν και μεταχειρισμενο το crypton x παλε ειναι ακριβο).Τωρα απο καταναλωση το crypton x παρα που ειναι ψεκασμου ενω το μοδενας με καρμπυρατερ εχει μεγαλυτερη καταναλωση ,στην ταχυτητα και τα δυο ειναι γρηγορα με γρηγορη επιταχυνση το μοδενας αλλα στην τελικη το crypton x το περναει για λιγο.Στο μοδενας θα εχεις μεγαλο χωρο κατω απο την σελα αφου το ρεζερβουαρ ειναι τοποθετημενο μπροστα στο σκελετο και ειναι ευχρηστο(αλλα μην περιμενεις να χωραει κανα full face κρανακι),ακομα στα περιφερειακα ως μαμα το μοδενας ειναι καλυτερο με διαφορα δισκοφρενα εμπρος-πισω nissin και αναρτησεις kayaba.Απο προβληματα απο το μοδενας θα εχεις αρυθμιες και σβησιματα στα φαναρια αν το παρεις καινουριο ή μεταχειρισμενο (και δεν του εχουν κανει την ρυθμιση ),επειδη εχει ενα προβληματακι στο καρμπυρατερ αλλα με το πρωτο σερβις με μια ρυθμιση στο φτιαχνουν και ολα καλα απο τριξιματα τιποτα ιδαιτερο ,απο την αλλη το crypton x εχει ευεσθητη τρομπα βενζινης και τιποτα αλλο δεν εχω ακουσει.Τωρα παρε οποιο σου αρεσει περισσοτερο .
  3. Συμφορουμιτη rsTs τα supermotard ειναι μηχανες για τα παντα για χωμα,για δρομο που και ρωτας(ανετα),για μ@λ@κιες,για καθημερινη οδηγηση και για αλλα .Οσων αφορα την τελικη που ρωτας(αληθεια εσυ θα μας λες οτι θες naked και τωρα μας ρωτας για street δεν εχω κανενα προβλημα απλα να μας πεις για να ξερουμε )ενα super motard τετραχρονο 250 κυβικα εχει αρκετα καλη τελικη αφου ειναι πιο ελαφρυ απο street και παει καλυτερα.Τωρα για μοντελα εχουμε και λεμε naked(honda cbf 250-yamaha ybr 250)street(kawasaki ninja 250-honda cbr 250r)και supermotard(yamaha wr 250x-yamaha ttr250-kawasaki klx 250-kawasaki d-tracker 250).Αυτα ψαξε δες και παρε οτι σου αρεσει.Αληθεια τι θελεις να παρεις καινουργιο ή μεταχειρισμενο?
  4. Ωραια και κλασικα τα naked αλλα σε κινηση μεσα στο κεντρο θα σε παιδεψει ενω ενα supermotard της κατηγοριας θα σε εχει βολικο θα κανεις παιχνιδακια μαζι του ,και απο εμφανιση ειναι το κατι αλλο ,τωρα για τα υπολοιπα δηλαδη σκουτερ(θα φυγεις απο το παπι για να πας για σκουτερ δεν νομιζω),supersport (δεν μου κανει εμενα)ειδικα για μεσα στην πολη,για αυτο σου λεω κοιτα κανενα supermotard και θα δεις θα πορωθεις εχει τα παντα ακομα ,το μονο προβλημα ειναι οτι στα περισσοτερα η σελα δεν ειναι βολικη για τον συνεπιβατη.
  5. Ευχαριστω κοτσο μαλλον κλεινω προς το supra παλι,επειδη το γνωριζω σαν μηχανακι επειδη ειναι σκυλι με μικρη καταναλωση ,ακομα επειδη εχω βρει δυο καλα ,crypton r δεν βρισκω και kawasaki kaze r επεισης .Ευχαριστω για την ενασχοληση σας με το θεμα . :)
  6. Αληθεια δεν μας ειπες τι κατηγορια μηχανης ψαχνεις μηπως σε βοηθησουμε και τι χαρακτηριστικα θελεις να εχει η μηχανη (π.χ. μικρη καταναλωση,να αντεχει βελτιωσεις και τετοια)ωστε να σε βοηθησουμε. :)
  7. Οι διαφορες διχρονου με τετραχρονου και απο που βγαινει αυτος ο ορος?Απαντηση Το τετραχρονο εχει μικροτερη καταναλωση κατα πολη,εχει περισσοτερα μηχανικα μερη και για αυτο η συντηρηση του ειναι πιο ακριβη και του διχρονου πιο ευκολη,το ενα εχει βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης(τετραχρονο) και το αλλο θυριδες(διχρονο)ωστε,στο διχρονο λογω καταπονησης (που θα σου εξηγησω στο τελος με τους χρονους)στο πιστονι,το πιστονι πρεπει να αλλαζετε καθε 25000 χλμ,το διχρον0 χρειαζετε λαδι μαζι με την βενζινη και το αλλαζεις καθε 1000 χλμ και βρωμας και διχρονιλα λογω λαδιου(εχουν βγει αρωματικα με αρωμα φραουλας και τετοια για να μοιριζεις ωραια).Τωρα ο ορος του τετραχρονου βγαινει λογω των χρονων που γινεται ωστε να αποκτησεις εργο στην μηχανη και να προχωραει,1ος χρονος ανοιγει η βαλβιδα εισαγωγης και παιρναει η βενζινη και αερας στον θαλαμο καυσης,2ος χρονος κλεινει η βαλβιδα εισαγωγης και γινεται συμπιεση του μιγματος με το εμβολο να πηγαινει στο Α.Ν.Σ. και το πιστονι να συμπιεζει το μιγμα ,3ος χρονος το εμβολο παραμενει στο Α.Ν.Σ. και με την αναφλεξη του μπουζι γινεται καυση και μετα παει το εμβολο στο Κ.Ν.Σ. και γινεται εκτονωση του μιγματος,4ος χρονος ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης και το εμβολο παει στο Α.Ν.Σ. μαζι και το πιστονι και το μιγμα βγαινει μετα απο αυτο σε διαστημα δεκατου των δευτερολεπτου υπαρχει το παλατζο οπου ειναι πριν κλειση η βαλβιδα της εξαγωγης και ανοιγει της εισαγωγης(αφου θα ανοιξει για να υπαρχει παλι το ιδιο εργο)ωστε να περασει μιγμα και να βγει αυτο που δεν βγηκε πριν ωστε να καθαρισει ο θαλαμος καυσης.Στο διχρονο αντι για βαλβιδες εχουμε οπως ειπαμε παραπανω θυριδες(τρυπες που μαινουν ανοιχτες και περναει το καυσιμο και για αυτο τον λογο περναει παραπανω καυσιμο και ειναι πιο γρηγορα και πιο καθαρος ο θαλαμος καυσης)1ος χρονος εχουμε το πιστονι προς τα πανω ωστε να μπει μιγμα στις θυριδες και μετα συμπιεση του μιγματος ,2ος χρονος καυση-εκτονωση του μιγματος και εξαγωγη οπως καταλαβεινεις (και εδω ερχεται αυτο που σου ελεγα παραπανω για καταπονησεις)στο διχρονο το πιστονι κανει μονο δυο χρονους και με αυτος πρεπει να παραγει εργο και ετσι γινεται πιο βαρβαρα η δουλεια(αλλα δεν θα εχεις προβλημα αν αλλαζεις καθε 25000 χλμ πιστονακι) ενω στο τετραχρονο πιο ομαλα και ετσι δεν δημιουργειται προβλημα.Καλη αγορα και στην κατηγορια που ψαχνεις τα περισσοτερα ειναι διχρονα αν βρεις κανενα μαμα χτυπα το,απλα αν εισαι απειρος και δεν ξερεις απο διχρονα τοτε αστο και παρε τετραχρονο .
  8. βαλε λιγο μεγαλυτερο καρμπυρατερ γιατι με το 24αρι νομιζω θα κολλαει και το μηχανακι θα πηγαινει καλα.
  9. Ευχαριστω και τους δυο .Φιλε mitsoschios οπως ειπα και εγω ξερω οτι ειναι φοβερο μηχανακι το fx αλλα λογω λεφτων τελικα θα διαλεξω ενα απο τα τρια μηχανακια που εχω βαλει σε καινουριο θεμα (στο τελευταιο μου μηνυμα το γραφω).Τωρα για το kawasaki zx θα σου απαντησω απο εδω το μηχανακι οπως γραφω και στην αρχη ηταν αυτο και το crypton x που ηθελα να παρω αλλα παλι λογω λεφτων δεν προχωρησε.Αυτα τα δυο ειναι τα καλυτερα καινουρια παπια το yamaha crypton x τεχνολογια,ταχυτητα,πολλα ανταλλακτικα(τσουχτερη τιμη)και βελτιωτικα,και injection απο την αλλη το kawasaki zx εχει και αυτο καλη τεχνολογια (οχι καλυτερη απο τον yamaha crypton x αλλα το ακολουθαει απο κοντα),ταχυτητα ειναι και αυτο γρηγορο και εχει τρομερη επιταχυνση βλεπεις το κοντερ να ανεβαινει πολυ γρηγορα,ειναι ευχρηστο (αφου εχει και το μεγαλυτερο χωρο κατω απο την σελα στην κατηγορια και το ρεζερβουαρ ειναι μπροστα στο σκελετο δηλαδη δεν χρειαζεται να σηκωνεσε για να ανοιγεις την σελα,καλυτερη καταναλωση απο το crypton x παρα που ειναι καρμπυρατερ και πολυ καλα περιφερειακα εξαρτηματα(λιγο καλυτερα απο το crypton x)ακομα εχει φτηνα ανταλλακτικα αλλα απο βελτιωτικα νομιζω(δεν ειμαι σιγουρος)δεν εχουν βγει αρκετα.Το προβλημα του kawasaki zx ειναι οτι μερικες φορες σβηνει εν μεσω κινησης ενος προβληματος στο καρμπυρατερ αλλα στο φτιαχνουν στο πρωτο σερβις,απο την αλλη το crypton x εχει ευεσθητη τρομπα βενζινης κατα αλλα δεν εχω ακουσει αλλα προβληματα εχει πουλησει παραπανω το crypton x απο το kawasaki zx λογω του οτι ειναι πιο μουρατο,το περνουν ολοι οι πιτσιρικαδες ,λογω yamaha.
  10. Ευχαριστω στελιο για την απαντηση αλλα τελικα βγηκε απο την λιστα μου λογω οικονομικου(αφου το μινιμουμ ειναι 1300 ευρω).Αν ειναι ριξε καμια απαντηση στο καινουριο μου θεμα στην κατηγορια Χ vs Ψ [vs Ω] με τιτλο "Honda Supra-Crypton R-Kawasaki Kazer ποια απο τα τρια ?".Ευχαριστω και καλες βολτες με το fx.
  11. Ωραια ευχαριστω θα περιμενω και αλλα παιδια να απαντησουν .Αλλο ενα κριτηριο αξιολογησης που προσθεται σε αυτα του πρωτου μηνυματος ειναι 9ο τιμη προσιτη τιμη αυθεντικων ανταλλακτικων.
  12. Φιλε manosamos αιτιολογησε την απαντηση σου συμφωνα με τα κριτηρια αξιολογησης για μενα που εχω βγαλει σε παρακαλω?
  13. Απο προηγουμενο θεμα (στα Γενικα SUZUKI FX)εχω πει οτι θελω να παρω μηχανακι γιατι μου εκλεψαν το honda supra.Τωρα θα μου πειτε αφου λες για suzuki fx τι μας κανεις καινουριο θεμα ,οπως ειχα θιξει και στο προηγουμενο θεμα λογω οικονομικων δεν ειχα παρει το crypton x- kawasaki zx ,τωρα ηρθε ξανα το ιδιο προβλημα και με τα λεφτα που εχω δεν μπορω να παρω suzuki fx(αφου μινιμουμ κανουν 1300 ευρω,αν και θα το ψαξω)και μπορω να διαθεσω λεφτα με τα οποια παιρνεις ενα απο τα τρια μηχανακια.Τωρα το κριτηριο αξιολογησης ειναι το εξης 1ον τι καταναλωση εχει το καθενα μαμα(αφου θα προσπαθησω να βρω μαμα),2ον το θελω για καθημερινες δουλειες και βολτες(δηλαδη πολλα χλμ με οτι αυτο συνεπαγεται)3ον να μην σπαει και να αντεχει,4ον να εχει ποικιλια ανταλλακτικων και ημιτιασον και αυθεντικα,5ον να επειδεχεται βελτιωσεις,6ον να εχουν βγει πραγματα(αρκετα αν γινεται)aftermarket για βελτιωση εξωτερικη και εσωτερικη,7ον Ποια ειναι τα προβληματα που βγαζει το καθενα μοντελο ποιο συχνα(π.χ. το ιννοβα βαραει μπιελα,το crypton x εχει ευεσθητη τρομπα βενζινης)?8ον Τιτελικη βγαζει το καθενα μοντελο .Το ξερω σας κουρασα και με το δικιο σας θα λετε οτι ειμαι μπερδεμενος,απλα δεν ειμαι αλλα αν ειχα τα λεφτα θα επαιρνα κατευθειαν crypton x αλλα τωρα ψαχνω την καλυτερη δυνατη λυση και αν παραξενευτυται γιατι δεν παιρνω παλι το supra απλα θα σας πω οτι εκεινη την περιοδο το ηθελα γρηγορα και επειδη βρηκα εναν φιλο μου το πηρα ξερωντας οτι ειναι και καλο ,τωρα που εχω καπως μεγαλυτερη διαρκεια αναζητησης θα ηθελα να τα μελετησω καλυτερα.Ετχαριστω προκαταβολικα και καλες βολτες με τα διτροχα σας :) .
  14. Ευχαριστω Typhoon για την απαντηση.Οπως λεω και παραπανω φιλε εχω βρει δυο μαμα(ειδικα το ενα ειναι φουλ μαμα)σε καλη κατασταση(οπως ειδα σχολαστικα τις εικονες που δεν λεει και τιποτα)και με 30000 και 32000 χλμ.Την 2η ερωτηση για τα ανταλλακτικα την εκανα για να παρω ακριβες απαντησεις διοτι αλλοι μου λενε υπαρχουν ανταλλακτικα οτι θελεις και λιγα ημιτασιον αλλα λιγο τσιμπημενες τιμες και αλλοι μου λενε αυτο που μου εχετε πει εσεις ,οτι δηλαδη ειναι δυσευρετα .Οσων αφορα για την αγορα του παπιου ειναι οτι δεν εχω λεφτα για να παρω crypton x ή kawasaki 130 και εχω καταληξει σε αυτο αφου απο τα παλια οκ τα glx,c50,t80 αθανατα αλλα παλια ,φρενα οχι καλα και μικρη τελικη ταχυτητα,τα supra,kaze r,crypton r μερικα φτηνα,αλλα και το fx ειναι αλλη κλαση.Περιμενω και αλλες απαντησεις. :)
  15. ευχαριστω για την συμβουλη ΧΑΡΗΣ1100. Dant3 εχω βρει δυο περιπτωσεις fx μαμα σε καλη κατασταση με ικανοποιητικα χλμ το ενα 30000 χλμ και το αλλο 32000 χλμ.Αντε μπειτε και αλλοι ρε παιδια ειδικα θελω γνωμες απο fxαδες που λογικα θα γνωριζουν αλλα και απο ατομα που και χωρις να εχουν το εν λογω παπι γνωριζουν πραγματα για αυτο. :)