NIK_PAP_01

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    199
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

82 Excellent

Σχετικά με το μέλος NIK_PAP_01

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 01/19/83

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    αυτοκίνητα μηχανές

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    klr
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    hjc

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB
  • dreamBike: Κυβισμός
    1300

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

446 προβολές προφίλ
  1. Θα προσπαθήσω να στα αναλύσω ποιο απλά. 100-105 πάει τέρμα. ότι κ να το κάνεις. Μέχρι τα 80 τα πάει ικανοποιητικά 80-100 αρκετά αργά αφού πλησιάζει την τελική του. Αν έχεις την υπομονή και πηγαίνεις 40-60 τέρμα δεξιά, είναι η μηχανή σου, καλορίζικη. Απλά είναι αποδεδειγμένο ότι στην εβδομάδα που θα την έχεις μάθει καλά θα θέλεις παραπάνω γκάζι κ θα κίνησε στην μεσαία η και αριστερή λωρίδα. Η ταχύτητες δεν είναι πάντα αυτές που αναφέρεις, αν πας ποτάμι η συγγρού πολύ πρωί η βραδάκι που έχει πέσει η κίνηση πάνε τάπα κ ακόμα και στα 100 χλμ τέρμα θα νιώθεις άβολα κ επικίνδυνα. Το παραπάνω γκαζάκι που θα σου δώσει το 250άρι δες το κ είναι ενεργητική ασφάλεια κάνεις μια προσπεραση τσακ μπαμ σε σχέση με το 125, βλέπεις έναν μπροστά σου που οδηγά περίεργα δίνεις τον προσπερνάς κ ξεφεύγεις απο την προβληματική περιοχή Αν είσαι τόσο συνηδητοποιημένος κ αδιάφορος για τις μοτοσυκλέτες που θέλεις μόνο ευκολία κ οικονομία και κινήσε εντός των τειχών της πρωτεύουσας τότε κ το cbf 125 ή το ybr 125 η ένα σκούτερ 125 κυβικών θα κάνεις τη δουλεία σου κ με το παραπάνω.
  2. Στέκομαι κ εγώ καθαρά στο ερώτημά σου. 125 μην πάρεις. Είχα το CBF 125 2 χρόνια 26,000 χλμ είχα φτάσει απο Αθήνα στα Γιάννενα. Πολύ οικονομικό όπως κ το αντίστοιχο ybr 125 τίμιο και μοτοσυκλετέ αίσθηση. Τελική 100 χλμ σπασμένο 115 πάντα κοντέρ μην ακούς για παραπάνω είναι παραμύθια. Συγγρού Αττική οδό κ ποτάμι θα πηγαίνεις τάπα θες δεν θές γιατί θα σε κατεβάσουν σαν κοτσύφι, ας έχεις οικολογική συνήδηση, δεν έχουν οι άλλοι. Στα τέρματα που θα πηγαίνεις συχνά είναι νευρικά στον έλεγχο κ του πίνεις κ το αίμα. Τα 250 κυβικά είναι μονόδρομος ειδικά άμα παίρνεις κ κανένα δικάβαλο που κ που. Όσον αφορά τα σκούτερ πέρα ότι βγάζεις σε σύνταξη το αριστερό χέρι, σωτηρία μες την πόλη έχουν κ μεγάλες δυνατότητες φόρτωσης ντουλαπάκια για μικροπράγματα που είναι μεγάλη ευκολία.ποιο πολύ για εκέι σε βλέπω. Δες κανένα sym citycom 300 πολύ value for money
  3. Άσε τον συμπλέκτη στο παπί να έχεις το χέρι ελεύθερο να κρατάς κ κανένα καφεδάκι, ποιον συμπλέκτη να συνηθίσεις? σε μια μέρα το συνήθισες δεν είναι καμιά επιστήμη, ούτε θα μεταμορφώσει το παπί σε μοτοσυκλέτα, τζάμπα ταλαιπωρία θα προσθέσεις μόνο
  4. Εμένα φίλος πήρε το visa r 110 ακόμα ποιο φτηνό έχει 40.000 χλμ Αθήνα κ το μηχανάκι είναι σκυλί, μόνο λάδια κ τακάκια έχει αλλάξει, μήπως έπεσες σε αστοχία υλικού? γενικά είναι τίμια μηχανάκια
  5. Πάντως δεν είναι κ πολλά τα χιλιόμετρα για δισκάκια......
  6. Από παλιά Εθνική ένα φαστ πάρε, τον απαραίτητο εξοπλισμό και καλά να περάσεις. Στάση θα κάνει μία - δυο για καύσιμα κ ένα τσιγάρο, τι να πάθει 13 άλογα υδρόψυκτο παπάκι για μία τέτοια διαδρομή με στάσεις κιόλας. Τσέκαρε στάθμη λαδιού, υγρά ψυγείου, δες μην χαλάρωσε κανένας σφιγκτήρας από τα κολάρα κ έχεις κανένα απρόοπτο κ καλό δρόμο. Εννοείται κ φουλ φορτισμένο κινητό. Εδώ πηγαίναμε 2-3 ώρες τέρμα τα 50άρια μετατροπή κυλινδροπίστονο μόνο σε 72 κ δεν έτρεχε τίποτα.
  7. και τι έχεις σκοπό να κάνεις με αυτό? πόλη αυστηρά? κ κανένα ταξιδάκι?
  8. πλημμέλημα, δικαστήριο ο οδηγός και ο ιδιοκτήτης για παραχώρηση κ 200 ευρώ κλήση
  9. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα κ στο δικό μου πριν ένα μήνα, διακοπτάκι ασφάλειάς του συμπλέκτη, λύσε το, ξύσιμο τις επαφές με ψιλό γυαλόχαρτο ελαφρά, είχε πιάσει μάκα κ δεν έκανε επαφή κ είσαι έτοιμος.
  10. Τα sym και τα kymco δεν είναι κινέζικα ούτε έχουν σχέση με αυτά, μην τα βάζουμε στο ίδο τσουβάλι η συμ μεχρι το 2004 έφτιαχνε μηχανακια κ σκουτερ για τη χοντα όσο για σουπρα κ ινοβα ταιβανεζικα ειναι κ αυτα οχι τζαπαν, όσο για τα ινοβα τα μισα στα 30.000 χτυπουσαν στρόφαλο αλλα δεν τα λέμε αυτά λες κ έχουμε μετοχές της χόντα, κρυπτον χ ασχολίαστο 2000 ζητανε με 40,000-50,000 χλμ κ καινούργιο ξεπερνα τα 3,000 σε αυτα πάρε νιντζα 250 να έχεις μηχανάκι όχι πατίνι
  11. Sym magic ωραιο φρεσκο κ με σουπερ πίνακα οργάνων, μια χαρά θα κρατήσει αν του φέρεσαι καλά κ κάνεις αυτά που είναι να κάνεις, έχω χοντα σούπρα κ έβα κυμκο wave 110. το αγόρασα το 2005 έχει 57.000 χλμ κ δεν έχει πάθει τίποτα ενώ όλοι μου έλεγαν ότι θα σκορπίσει τον πρώτο μήνα, ωραία τα παλιά χόντα αλλα είναι μηχανάκια 20ετιας ποια κ εκτός ότι όλα είναι διαλυμμένα σαν οδική συμπεριφορά είναι 20 χρόνια πίσω
  12. Σαν πολύ εμπορικό μοντέλο στην Ελλάδα, άγνωστος ο λόγος βέβαια κρατά τιμή. Σε τόσα χρήματα είναι προτιμότερο που ξέρεις την αλήθεια παρά να σου έλεγε 32.000 χλμ που λένε όλοι σε μηχανάκια 15-20 ετών. Αν είναι συντηρημένο κ σωστά δουλεμένο μια χαρά απόδοση θα έχει θα έχει πέσει λογικά όπως σε όλα τα μηχανάκια σε αυτά τα χλμ. Τωρα αν σε 30-40.000 θέλεις για την πάρτη σου να πετάξεις ένα καινούργιο πιστόνι είναι άλλο θέμα. Γείτονας έχει xr 125 με 165.000 και δεν το έχει ανοίξει ακόμα θα έχει θέμα το 660?. Αν θέλεις σόνυ κ καλά το μηχανάκι αυτό για να πάρεις κάτι νεότερο κ προσεγμένο θέλεις 3-3500 ευρώ. κρατάνε τιμή.
  13. Το δεύτερο χαρτί με το καρμπόν είναι ταχυπληρωμή για τα ελτά. Σε δέκα μέρες, όχι δέκα εργάσιμες απο την βεβαίωση παράβασης πληρώνεις το μισό. Το πρόβλημα δεν είναι οι μηνύσεις της τροχαίας αλλά η εμπλοκή σε τροχαίο, με την φτώχεια που πέφτει θα σε κυνηγήσει αστικά όσο δεν πάει ο άλλος εμπλεκόμενος
  14. στο cbf 125 που είχα για κανά 2 χρόνια μια χαρά άνετο ήταν ακόμα φωνάζει η γυναίκα που το δώσαμε κ στο δικάβαλο. 1,86 εγώ κ 1,72 η γυναίκα κ αν δεν πηγαίναμε διαδρομές με τλευταία σπάτα-λαυριο-κεα μονοήμερη κ πίσω
  15. Οι θεωρήσεις των αδειών προκύπτουν μια χαρά, το κάθε μηχανάκι 50αρι έχει δικό του φάκελο στην τροχαία όπου μπαίνει απόκομμα απο το παράβολο που προσκομίζεις κάθε χρονιά. τα τελευταία 3-4 χρόνια τα παράβολα αυτά καταχωρούνται κ ηλεκτρονικά σε εφαρμογή