NIK_PAP_01

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    190
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

78 Excellent

Σχετικά με το μέλος NIK_PAP_01

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 01/19/83

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    αυτοκίνητα μηχανές

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    klr
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    hjc

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB
  • dreamBike: Κυβισμός
    1300

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

345 προβολές προφίλ
  1. Τα sym και τα kymco δεν είναι κινέζικα ούτε έχουν σχέση με αυτά, μην τα βάζουμε στο ίδο τσουβάλι η συμ μεχρι το 2004 έφτιαχνε μηχανακια κ σκουτερ για τη χοντα όσο για σουπρα κ ινοβα ταιβανεζικα ειναι κ αυτα οχι τζαπαν, όσο για τα ινοβα τα μισα στα 30.000 χτυπουσαν στρόφαλο αλλα δεν τα λέμε αυτά λες κ έχουμε μετοχές της χόντα, κρυπτον χ ασχολίαστο 2000 ζητανε με 40,000-50,000 χλμ κ καινούργιο ξεπερνα τα 3,000 σε αυτα πάρε νιντζα 250 να έχεις μηχανάκι όχι πατίνι
  2. Sym magic ωραιο φρεσκο κ με σουπερ πίνακα οργάνων, μια χαρά θα κρατήσει αν του φέρεσαι καλά κ κάνεις αυτά που είναι να κάνεις, έχω χοντα σούπρα κ έβα κυμκο wave 110. το αγόρασα το 2005 έχει 57.000 χλμ κ δεν έχει πάθει τίποτα ενώ όλοι μου έλεγαν ότι θα σκορπίσει τον πρώτο μήνα, ωραία τα παλιά χόντα αλλα είναι μηχανάκια 20ετιας ποια κ εκτός ότι όλα είναι διαλυμμένα σαν οδική συμπεριφορά είναι 20 χρόνια πίσω
  3. Σαν πολύ εμπορικό μοντέλο στην Ελλάδα, άγνωστος ο λόγος βέβαια κρατά τιμή. Σε τόσα χρήματα είναι προτιμότερο που ξέρεις την αλήθεια παρά να σου έλεγε 32.000 χλμ που λένε όλοι σε μηχανάκια 15-20 ετών. Αν είναι συντηρημένο κ σωστά δουλεμένο μια χαρά απόδοση θα έχει θα έχει πέσει λογικά όπως σε όλα τα μηχανάκια σε αυτά τα χλμ. Τωρα αν σε 30-40.000 θέλεις για την πάρτη σου να πετάξεις ένα καινούργιο πιστόνι είναι άλλο θέμα. Γείτονας έχει xr 125 με 165.000 και δεν το έχει ανοίξει ακόμα θα έχει θέμα το 660?. Αν θέλεις σόνυ κ καλά το μηχανάκι αυτό για να πάρεις κάτι νεότερο κ προσεγμένο θέλεις 3-3500 ευρώ. κρατάνε τιμή.
  4. Το δεύτερο χαρτί με το καρμπόν είναι ταχυπληρωμή για τα ελτά. Σε δέκα μέρες, όχι δέκα εργάσιμες απο την βεβαίωση παράβασης πληρώνεις το μισό. Το πρόβλημα δεν είναι οι μηνύσεις της τροχαίας αλλά η εμπλοκή σε τροχαίο, με την φτώχεια που πέφτει θα σε κυνηγήσει αστικά όσο δεν πάει ο άλλος εμπλεκόμενος
  5. στο cbf 125 που είχα για κανά 2 χρόνια μια χαρά άνετο ήταν ακόμα φωνάζει η γυναίκα που το δώσαμε κ στο δικάβαλο. 1,86 εγώ κ 1,72 η γυναίκα κ αν δεν πηγαίναμε διαδρομές με τλευταία σπάτα-λαυριο-κεα μονοήμερη κ πίσω
  6. Οι θεωρήσεις των αδειών προκύπτουν μια χαρά, το κάθε μηχανάκι 50αρι έχει δικό του φάκελο στην τροχαία όπου μπαίνει απόκομμα απο το παράβολο που προσκομίζεις κάθε χρονιά. τα τελευταία 3-4 χρόνια τα παράβολα αυτά καταχωρούνται κ ηλεκτρονικά σε εφαρμογή
  7. To krypton το special σχεδον 3200. ασχολίαστο. Αφού πουλάει ας το βάλουν και 4000. Πενηντάρι σκούτερ στα 2900 όταν παρακάτω τι ντιλάιτ φουλ αξιόπιστο κ ποιοτικό στα 115 κυβικά έχει 2050. ΜΤ 125 4600 ΜΤ 300 5700. Ήθελα να ήξερα ποιος θα πάρει το 125. 1 χιλιάρικο διαφορά βάλε το 6 δόσεις στη πιστωτική. Έπρεπέ το 125 να είχε μέχρι 3500 μαξ τιμή άλλα πως να γίνει αυτό εδώ ζητάει 3200 για το παπάκι. Κ εγώ απορώ ποιος θα πάρει καινούργιο αυτές τις μέρες ειδικά με τις τιμές γιαμάχα-χόντα. Ουτε μια προσφορά σε κάποιο μοντέλο έστω για δέλεαρ.
  8. Σε αυτη την περιπτωση μολις το τσεκαρεις εξουσιοδοτηση στο αστυνομικο τμημα κ το μεταβιβαζις στην περιοχη σου. όπως είπαν κ οι παραπανω με βεβαιωση οτι δεν χρωτσα τελη κυκλοφοριας κ κτεο κ να το εχει κ ασφαλισμενο για να επιστρεψεις με αυτη σπιτι σου
  9. Πρέπει να σε εμπιστευτεί κ ο πωλητής ότι θα την κάνεις όντως τη μεταβίβαση στη συνέχεια κ δεν θα κυκλοφορείς με το μηχανακι στο ονομά του για καιρό. Για εμένα, κεπ επιτόπου σου δινει προσωρινή άδεια την στελνεις με φαξ στον ασφαλιστή την προσωρινή άδεια για να το ασφαλίσει στο όνομά σου το επόμενο λεπτό, θέλει με φαξ κ φωτοτυπία το δίπλωμα σου και ταξιδευεις στο καπακι. κ γράφει στις παρατηρήσεις ο υπάλληλος του κεπ οτι η οριστική άδεια θα παραληφθεί απο το κεπ της περιοχή σου η οποίο κεπ θέλεις εσυ.
  10. Είναι μονόδρομος το 250αρι δεν θα δεις μεγάλη διαφορά με το 125 σε σχέση με το παπί
  11. Δεν έχει σχέση το dv με το kriss σε ποιότητα. Κ τελική τιμή έκλεισε τα 1300 όχι τα 1400
  12. Παιδιά θα κανονίσουμε τελικά καμία συνάντηση τώρα που άνοιξε κ ο καιρός, δόθηκε κ ο δρόμος?
  13. Φίλε μου πες μας το μπατζετ σου, τι θα κάνεις κυρίως με αυτή τι κυβικά ψάχνεις, γιατί είναι κ το κόστος συντήρησης μήπως και καταλήξουμε κάπου
  14. Παιδιά είναι απλά τα πράγματα ζήτηση κ προσφορά. Λόγω κρίσης ο κόσμος ζητάει παπάκια κ 125-250 αρια μοτοσυκλετάκια. Ωραίο αυτό, μιας κ είχε χαθεί η κατηγορία αυτή και είχαν μείνει ως καινούργια με 1-2 μοντέλα ybr k cbf 250 τότε.. Είχαμε καταντήσει η παπάκι η 600 η 1000 κυβικά. ουτε 250αρια ουτε 350-400 τίποτα. Τώρα βγάλανε ένα σωρό 200, 250,300,390 κυβικά επιλογες πάμπολες. Τα ζητούσε η αγορά. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να ζητάς για μια μηχανή 250 κυβικά η σκουτερ 5300 κ 5500 κ για 600 μηχανη 7500. Είπαμε είναι στην μόδα κ ζητιούνται, μην το ξεφτιλίζεις. Το ινόβα στην ινδία έχει 1170 κ εδω 2400. για ποιο λόγο έχει 1200 μεταφορικά το ένα? με τα κοντέινερ λυμενα τα φερνουν. ολα αν πει του ινδου με 200 ευρώ μηνιάτικο 2400 δεν θα πουλήσει ούτε ένα, έτσι απλά. Στην Αμερική όταν πρωτοβγήκε το νιντζα 250 το ζητούσαν 3400 δολαρια κ με δειχτη βενζινης ουτε 3 χιλιαρικα δλδ εδω 4750 με την μια. Κ για τις δυο χώρες προϊόν εισαγωγής.