doctoras9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2875
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

doctoras9 last won the day on July 31 2015

doctoras9 had the most liked content!

Πόντοι

1742 Excellent

Σχετικά με το μέλος doctoras9

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια October 21

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.iraklis-g10.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τhessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    be drumming

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    DT125X

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2915 προβολές προφίλ
  1. αν και δε ξέρω τι άρβυλα φοράτε τώρα, γιατί νομίζω οι επαγγελματίες φοράνε άλλα, αυτά που φορούσαμε ως έφεδροι απο τον ε.σ. ήταν ξύλα κανονικά, είτε σανίδια ένα και το αυτό. Τα καλύτερα review έχει αυτή ώς αναφορά άνεση για να περπατάς κιόλας https://www.skroutz.gr/s/15179565/Dainese-R-Fulcrum-C2-Gore-Tex.html γιατί είναι δερμάτινες με μαλακό δέρμα οι άλλες που βάλατε είναι απο σκληρή δερματίνη, είναι πιο άκαμπτες, παρέχουν περισσότερη ασφάλεια, αλλά απο μεριάς περπατήματος θα θέλεις ενα ζευγάρι αθλητικά μαζί σου
  2. Δεν είναι έτσι, εννοείται οτι υπάρχουν μοντέλα που άλλαξαν τρία χέρια και τέσσερα και η κατάσταση που το παρέδωσαν ήταν άρτια και λειτουργική. όπως και περιπτώσεις "σιδεροφάγων" που το "έκαψαν" και το πουλάνε πρώτο χέρι. Άρα θέσφατο δεν είναι τίποτα αν δεν αποδειχθεί, για να αποδειχθεί πρέπει να γνωρίζεις 5-10 πράγματα και να έχεις την δυνατότητα να ρισκάρεις ως ένα βαθμό Συμπερασματικά γιατί με μπέρδεψες η ένσταση σου είναι οτι δεν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο μηχανάκι (στα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις) λόγο της μικρής σου εμπειρίας να μπορέσεις να διακρίνεις ένα άρτιο-λειτουργικό. Δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαμαντάκια 30ετίας μη σου πω και παραπάνω που αξίζουν τα λεφτά τους.
  3. Ειλικρινά θελω να μου αναπτύξετε το σκεπτικο σας για την αγορα... προσωπικα μου φαινεται πολυ λογικο ενα λειτουργικό αρτιο και οχι σαπιο xt600 να κοστιζει 1500 γιατι να κανει λιγότερο? Τι αγοραζω με 1500 καινούργιο? Εξυπηρετεί περισσότερες χρήσεις απο το μεταχειρισμενο, με διασκεδαζει περισσότερο? Ειναι περισσοτερο αξιοπιστο? (τα ερωτήματα πηγαίνουν για οποιοδηποτε μεταχειριμσενο μοντελο ειναι παραδειγμα το xt επειδη το αναφέρατε) Η αξια των μοντελων εχει καποια ορια στη αγορα, δε σημαίνει οτι η τιμη του θα πρεπει να πεφτει γραμμικά με την πάροδο των χρονων μεχρι να μηδενιστεί. Στη δεκαετια του '00 αγοράστηκαν τα περισσοτερα δικυκλα απο ποτε άλλοτε στην χωρα, φυσικα και θα υπαρχουν ακομη κατοχοι με μηχανες πρωτο χερι με λιγα χλμ και καλοδιατηρημένα(ειναι ανώτερο απο το καλοσυντηρημένα). Αυτός που ξερει τι θελει θα αγοράζει "ιδιοκτήτη" θα πληρώσει δηλαδη ακομη περισσοτερα δηλαδή π.χ. 2500 (αντι 1500) και θα παρει το πιο καλοδιατηρημενο xt600 μεταχειρισμενο εκείνη την στιγμη στην ελλαδα και θα ειναι βέβαιος οτι μπορει να του κρατήσει αλλη μια ζωη. Το suzuki sv650 που βαλατε απο πανω αν ειναι οπως τα λεει ειναι τρελη ευκαιρια. Τα 2250€ ειναι η αγοραστική δυναμη για μια καλοδιατηρημένη μεσαια μηχανη που το αντίστοιχο μοντελο του '20 θα κοστιζε 8000(kawa er6f).Τρελο ντιλ! Και αντι αυτου τι παιρνω σε καινούργιο, μηχανάκι πολης 125-200cc αμφιβόλου ποιοτητας και υποστήριξης. Υπάρχουν πολλοι καταναλωτες με διαφορετικες προτεραιότητες, το αντιθετο με το παραπάνω, "αγοραζω φθηνά, δε με ενδιαφερει το background, του πινω το αιμα μεχρι να διαλυσει και να το πετάξω". Οκ αλλα δεν ειναι ολοι έτσι.
  4. Υπάρχουν κιάλλα στην κατηγορία όπως vstrom250 / crf250 Rally / 390 adventure / g310gs Πιο ολοκληρωμένο ειναι το βερσυς, όμως επειδή είναι γούστα αυτά μελέτησε τα απο κοντά και πάρε ότι γουστάρεις
  5. Το θέλεις μια στο τόσο δικάβαλο ή στάνταρ οι βόλτες θα είναι δικάβαλες? Στο πρώτο θα στο καλύψουν τα μονοκύλινδρα, εάν είσαι στην δεύτερη κατηγορία θα πρέπει να απευθυνθείς απο versys300 / cb500x και πάνω με αντίτιμο τα 50+ κιλά επιπλέον βάρος συγκριτικά με τα μικρομεσαία μονοκύλινδρα
  6. Η διαφορα στις σελες των klx/crf L σε σχεση αλλες μοτο, ειναι το ποσο στενές ειναι. Ειναι σε τετοιο βαθμο που επιτρεπει τους βραχυσωμους να πατανε ανετα με το ενα και υποπεριπτώσεις με τα 2. Σύμμαχος ομως σε αυτο ειναι το βαρος που δεν ειναι πανω απο 145kg γεματες, ενω επισης τα εν λογο μοτο και οι αναρτησεις τους και ειδικα το αμορτισερ ειναι αρκετα εκδοτικά με αποτελεσμα ενα δυαμικο sag 30-40mm να καταναλώνεται με τον αναβατη φορτωμένο Αντιστοιχα θα δεις τις πιο ψηλες σελες που ειναι στα enduro (περιπου 930-950), παραδειγμα τα exc των ktm εχουν διαδρομές αναρτησεων 330mm μπρος πισω. Κι ομως θα δεις αναβατες 1.70cm να καβαλανε ανετα, γιατι εχουν στενές σελες και χαμηλο βαρος.
  7. Crf250l ειναι αυτο που περιγράφεις ή klx250 ή το νεο klx230 Θα μπορούσες να δεις εναλλακτικα στα 4k το trk251
  8. ρώτα τον ιατρό σου για το εγχείρημα, μήπως είναι πολύ νωπό μετά απο τέτοιο τραυματισμό? Χωρίς να θέλω να σε αποτρέψω δεν θα σου το συνιστούσα το χώμα, γιατί η επιβάρυνση απο τις δυνάμεις που ασκούνται σε όλα τα μέλη του σώματος είναι εκθετικά πολύ μεγαλύτερες σε σχέση με απλή οδήγηση στην άσφαλτο. Νομίζω εάν απλώς θέλεις να ξεφύγεις ψυχολογικά απο την τραυματική εμπειρία και το δίκυκλο είναι αναπόφευκτο θα πρότεινα κάτι με μικρό βάρος και διαχειρίσιμη ισχύ απο 50cc μέχρι 250cc για βόλτες εκτός πόλης με πλήρη εξοπλισμό, αμυντική οδήγηση και προσοχή τεταμένη
  9. Καλά όλα μπορούν να συμβούν σε αυτή την ζωή, εάν βάλεις κροσάδικο λάστιχο που έχει το μακρύτερο τακούνι από όλα, σκάψει και καρφωθεί μέσα στο χώμα με πολύ χαμηλές πιέσεις και μεγάλο βάρος-φορτίο ναι μπορεί να συμβεί.. Το δικό μου με τα ίδια χαρακτηριστικά με του φίλου σε 3σεζόν σεζόν σειχσου-χορτιατη και περιξ, δεν έπαθα ούτε λάστιχο, τις σαμπρέλες τις άλλαζα όταν άλλαζα λάστιχα. για τις σαμπρέλες έχε υπόψη τα παρακάτω η μισελεν δίνει προτεινόμενες και εξηγεί τους λόγους https://motorcycle.michelinman.com/motorbike/tips-and-advice/tyre-pressure/off-road
  10. Οι ζαντες απο το wr125r δε εχουν προεγκατεστημένες κόντρες. Γιατι δεν ειναι enduro αλλα onoff. Επισης με 15 αλογα δε θα οργώσει πισω για να κοψει βαλβιδα. Ομως οσο αναφορα τις διελευσεις με σωστα ελαστικα καλη ρυθμιση αερα και τεχνική οδήγηση οου απαιτει το χωμα δεν θα εχεις κανενα προβλημα να φτασεις σε οποιαδήποτε κορυφογραμμη. Οσο αναφορα τις πιεσεις στα λαστιχα, στο δικο σου απο οτι βλεπω δεν εχουν και καταγράψει πιεσεις off riding, στο dt125 λεει πιεσεις 15 / 15(offriding) εγω θα ελεγα μονο σε βραχώδη τερεν να πεσεις κατω απο 15 μεχρι 12, απο εκει και μετα θα το φοβόμουν Το 15 ειναι καλο σε μαλακο χωμα, λασπη. Οταν βγεις ασφαλτο πρεπει να ανεβασεις στο 23/25 γιατι αλλιως φθείρονται(τα 29 που αναφερει ειναι πολλα για το R για το Χ θα ηταν οκ)
  11. Στα εξουσιοδοτημένα βουλκανιζατερ εχουν σαμπρελες, ομως επειδή δοκίμασα, οι πολυ χοντρές ενδέχεται να ειναι για μεγαλύτερες διαστάσεις ελαστικού γιατι απαιτούν περισσοτερο χωρο το οποιο στο δικο σου πιθανόν να τσαλακωσει σαμπρελα και να αχρηστευθει. Μια ενδιάμεση λυση δηλαδη ελαφρως ενισχυμένη σε παχος παντα, για τις διαστασεις σου ειναι καλύτερη
  12. Ολα τς κροσαδικα παιζουν στο 120αρι, οπως τα battlecross που ανέφερες ειναι καθαροαινο mx ελαστικο, τι σημαινει αυτο, ειναι για να δουλεύει πιστα με σκληρο σκελετό για τς συνεχόμενα αλματα κλπ ολα αυτα τα πλεονεκτήματα στην πιστα ειναι μειονεκτήματα σε μονοπαταδα σε σχεση παντα με καθαρα εντουραδικα λαστιχα. το λαθος νουμερο στο wr σου θα φερει διαφορετικο βημα, θα σου φερει πιο αρχες ρεπριζ και θα βαρύνει το συνολο απο το περισσοτερο αναρτωμενο βαρος κλπ. Το εχω δοκιμασει νεος, απογοητευτικά και τα σκότωσα για να παρω στο νουμερο του. Τα μτ90 ειναι ασφαλτινα λαστιχα
  13. Την ίδια διάσταση φοράει και το DT125R / RE Δεν έχεις αποσαφηνίσει την χρήση. Μαμα λάστιχα το dt125re ερχόταν με τα on/off Τ63 Michelin τα οποία είναι πανάκριβα γιατί μπορούν να βγάλουν χιλ. στην άσφαλτο 4/5χιλ χλμ χωρίς να φθαρούν που είναι πολλά. Απο πρόσφυση σε χώμα όμως μη περιμένεις (το αναφέρουν κίολας οτι είναι 50/50). Και αν πετύχεις βρεγμένο χωμάτινο τερέν πας τσουλήθρα Τα ΜΤ21 της Pirelli είναι ο ανταγωνιστής με τα ίδια χαρακτηριστικά εάν το έχεις κυρίως για χωμάτινες περιηγήσεις ψάξουν να βάλεις τα MCE 6 days Metzeler στις διαστάσεις που προανέφερες, πρόκειται για FIM enduro λάστιχο με κορυφαία συμπεριφορά στο χώμα, ενώ δεν γλιστράει στην άσφαλτο στις διαδρομές μέχρι να φτάσεις χώμα.Τα είχα βρει σε χαμηλό κόστος περι 125ευρώ πριν χρόνια με παραγγελία απο ελλάδα γιατι δεν τα έφερναν λόγο αντιεμπορικών διαστάσεων, αλλά σήμερα βλέπω ότι τα φέρνουν τσέκαρε https://www.skroutz.gr/s/8639036/Metzeler-MCE-6-Days-Extreme-Mini-Rear-110-80-18-58M.html https://www.skroutz.gr/s/8639052/Metzeler-MCE-6-Days-Extreme-Mini-Front-80-90-21-48M.html
  14. εντάξει.. έχεις λάβει μέρος σε τοπ ταξίδια με μοτοσυκλέτα!! δηλαδή κάνετε το παρακάτω? https://goo.gl/maps/L9WFGGxMorCmLweR8 πολύ ενδιαφέρον το κρατάω για μελλοντικό πέρασμα Ευχαριστώ για το οφθαλμολουτρο!