doctoras9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2753
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

doctoras9 last won the day on July 31 2015

doctoras9 had the most liked content!

Πόντοι

1621 Excellent

Σχετικά με το μέλος doctoras9

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια October 21

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.iraklis-g10.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τhessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    be drumming

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    DT125X

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2079 προβολές προφίλ
  1. Ολα καλά είναι, αλλά έχει το βαθμό ρίσκου του η αγορά μεταχειρισμένου επέλεξε ένα όσο πιο φρέσκο ηλικιακά γίνεται και σε επιβεβαιωμένη λειτουργική και φυσική κατάσταση απο μηχανικό
  2. ακούγεται σα κανα μικρό βιδάκι περιστρέφεται απο τον κραδασμό "κάπου". Το "πού" ελπίζουμε όλοι να μην είναι σε κάποιο τμήμα εντός του μοτέρ μήπως είναι εντός της ποδιάς δηλαδή ανάμεσα σε κάρτερ-ποδιά?
  3. Το μουτρο ειναι fail το υπολοιπο ειναι οκ για χαρλει, αν και ειναι βοδια δε νιώθουν. Παρε μια εκδοση sportster και σήκωσε την με μεγαλυτερες διαδρομες να γινει τυπου scrambler το οποιο θα μπορουσε να το τοποθετησουν σε αντβε με σταιλ.. αλλα ειπαμε...
  4. Και μολις τους ρωτήσεις γιατι δε βαρανε βαλβίδες αντιστοίχων τεχνολογίας μοντελων καβασακι..? Κανουν τα πουλιά-they do the birds(for the rest europe distributor guys).
  5. Η διαφορα στην αισθητική με τα benelli σε σχεση με τα υπολοιπα κινεζικα-ινδικα αλλα ακομη και με γιαπωνέζικα ειναι οτι εχει ξεχωριστα και ομοιοποιημενα τμηματα ομορφα αισθητικα και με καλοσχεδιασμένο και συμπαγες πλαισιο, αναρτήσεις macho να θυμίζουν aprilia '90 με θεόρατα usd και ψωμομενα αμορτισερ και με διπλους δισκους Αυτη η κατασκευαστική έμφαση δεν παιζει πουθενά αλλου σε αλλο κατασκευαστή κινεζο-ινδο. Το εαν αυτες οι επιλογες σε περιφερειακα δεν αποδιδουν πραγματικα οπως των αντιστοιχων σε κατηγορια aprilia-husq (κλπ ιταλικων εταιρειων με εμφαση στα περιφερειακά) ειναι αλλουνού παπα ευαγγέλιο. Αυτο εκτιμάται απο τους ιδιοκτητες γιαυτο και η benelli εχει κανει δυναμικό μπασιμο το '18 σε σχεση με τα υπολοιπα ασιατικα low cost(κτησης) δίκυκλα. Με 200 ευρω παραπάνω απο το bn302 αγοραζεις δικυλινδρο γιαπωνέζικο z300 με σουπερ μοτερ αξιόπιστο κανενα ρισκο αγορας γκαζια για την κατηγορια κλπ κλπ αλλα το γ@μιδι δε βλεπεται... Με τετοια εμφάνιση μονο για πιτσιρικαδες με ιδιαίτερο γούστο και μούτρο "zoro the legend" ενω η χρωματικη "πανδαισία": πρασινο.. 1000 χρόνια μπενελλι ας χαλασει να το φαν τα μαυρα χωματα τροφή για τα σκουλικια. p.s.Η πιο λογικη και ισορροπημένη αγορα στη κατηγορια ειναι το duke 250 με 4300 αλλα εαν δεν γουστάρεις το sport look και το μουτρο(συνέχεια ολων τον τελευταιας γενιάς ktm) "this is spartaaaa" ξαναγυρνας στο benelli η ψαχνεις κανα 1.5k παραπανω να πας στην ορθολογικη αγορα ενός cb500f για Α2 η για SV650 απεριόριστο που ειναι το best vfm naked midweight bike
  6. Ορθή εκτίμηση και εγώ αυτό πιστεύω σχετικά με το καταναλωτικό κοινό του, ενώ επίσης εντοπίζω ώριμους αναβάτες σε αμέσως κατώτερη κατηγορία των 300cc σε σκουτερ και μοτοσυκλέτες φαντάζομαι για παρόμοιους λόγους σχετικά με το ερώτημα σου είναι απλό φίλτατε γιατί αλλο πράμα το μεταχειρισμένο και αλλο πράμα η καινουργίλα. Οι περισσότεροι ώριμοι ηλικιακά αναβάτες που αγόρασαν 500Χ αγόραζαν με τις καραβιές τα γιαπωνέζικα των '90 ήρθε η ώρα να πάρουν κάτι με εγγύηση την ώρα που βαρέθηκαν τα χέρια τους "να πιάνουν" (δηλ. να μαστορεύουν).
  7. Εσενα δε σε περιμενα να ενιστασαι. φυσικά και γινεται και τουρισμος και οτι θελεις με τον απαραίτητο οδηγικο προσδιορισμό στην οδηγική συμπεριφορά και εσυ που εισαι διαλλακτικός πρεπει να το δεχτεις, αν δεν το δεχτεις οι συζητήσεις αυτες γυρνάνεε γύρω απο τα ιδια ποσα αλογα ποση δύναμη ποσες τεχνικες προδιαγραφες ποσο πιο μεγαλη που ειπες κλπ.. Σου αρέσει ενα μοντελο το ψήνεις για αγορα(ειδικα για ενα μη τοσο εμπορικο μπραντ)εμας μας περισσεύει καλορίζικο και μη κοιτάς πισω
  8. CB 500 X

    boldor & x μαζέψτε εμπειρία σε όλες τις συνθήκες απο το μακρύτερο γρανάζωμα και μετά απο 10k κάντε ένα απντειτ να μάθουμε περισσότερα νομίζω γκατζετάκια τύπου speedhealer ποικίλουν θα βρεις κάτι να καλιμπράρεις το όργανο
  9. Δες τι k stroke ειχε μαμισιο ρωτα για τι ειχε το αφτεραδικο που εχεις και πηγαινε αναλογα
  10. Είναι δύσκολο να γνωρίζει κάνεις τι διαδρομή θα έχει με το ένα και τι με το άλλο, αν λάβεις υποψιν τον παράγοντα φθοράς στο μαμίσιο ελατήριο μετά απο 10χρόνια χρήσης θα πήγαινα μια κλίμακα πάνω λιγότερο ρίσκο για περαιτέρω σκλήρυνση
  11. Πιθανον να ειναι πελατης της και το αυτοκίνητο
  12. Αυτη η τρελίτσα μου την δίνει δε φταιω εγω αλλα εσυ σε μια περιπτωση που ειναι μπερδεμένη. Αυτο που θα παρεις απο την τροχαια ειναι η δικογραφία και αυτο θα παρει κανα 3μηνο τουλαχιστο. Κατα πασα πιθανοτητα μπορει να μην αναφερει υπαιτιότητα και να οδηγηθείτε δικαστικά. Εσυ εαν βλεπεις τοιχο απο μερια της φροβτισε να εξοπλιστείς με οσο δυνατο περισσοτερα εγγραφα ρωτα δικηγόρο Το μηχανάκι εαν δεν εχεις αλλο μεταφορικο μέσο μιλα με πραγματογνώμονα να το εκτιμήσει να σου δωσει το οκ να το φτιαξεις και να παρεις ολες τις αποδείξεις για να αποζημιώθεις οταν αυτο τελεστεί Περαστικα και υπομονη
  13. Εφόσον εχει δηλωθεί οτι τραυματιστηκες εχεις το δικαίωμα και θα σου ζητηθεί απο την τροχαια να του κανεις ποινική δίωξη. Εαν δε αλλαξει στάση η αρνητική δήλωση θα ζητησεις και εσυ την ποινική της δίωξη. Μιλα ομως με δικηγόρο Το σημείο φαίνετε περιεργο δίνεις προτεραιότητα στους απο δεξια ομως δεν μπορει και αυτος απο δεξια να μπει στο θεωριτικα αντίθετο ρευμα και να κόψει κάθετα τον δρομο.
  14. Δύσκολη περίπτωση γιατι δεν υπαρχουν σημάνσεις αρα υποδομες του δικτύου. Δήλωσες τραυματίας? Σε πήρε ασθενοφόρο για προληπτικό ελεγχο? Εαν ναι εχεις πιθανότητες να δικαιωθεις στο δικαστήριο, εαν οχι θα έπρεπε. Ομως αυτο που επρεπε να κανεις αμεσα μιας και σου εκανε αρνητική δήλωση να μιλήσεις με δικηγόρο να σε κατευθύνει ανάλογα
  15. CB 500 X

    Αυτο που έγραψε και ο αποπανω το μοτερ του θα μπορουσε να στροφαρει παρπανω και να παράξει ευκολα 60hp οπως το στρογγυλοφαναρο cb500 του '00. Ομως η χοντα επέλεξε να παιξει μεχρι Α2 και 47hp στης 8500rpm που μπορεις να το έχεις ταπα ολημερα και να μη παθει τίποτα. Το μονο που επιρεαζεται ειναι η αίσθηση απο την ανεση η απο τους παραγόμενους κραδασμούς.Το μοτερ κάθε αυτού δεν μασάει. Η συζήτηση μονοπωλεί γιατι το αισθητικά πανέμορφο cb500x ειναι το ελληνικό best seller και τείνει να αποκτήσει την αίγλη του xt600e των 90ties. Γνωμη μου ειναι να βελτιώσετε στα σημεια που τεριαζουν σε εσας. Αυτοι που ειναι ελαφριοι και παιζουν περισσοτερο μονοκαβαλα μπορει να παιξει ευκολα με το γρανάζωμα χωρις ρισκα, αλλοι πιο μεγαλοσωμοι μπορουν να φτιαξουν μια ανετοτερη σελα