doctoras9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2.486
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη


Πόντοι

1386 Excellent

Σχετικά με το μέλος doctoras9

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια Οκτώβριος 21

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα http://www.iraklis-g10.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο Άνδρας
  • Τόπος Τhessaloniki
  • Ενδιαφέροντα be drumming

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο DT125X

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ


1.189 προβολές προφίλ

Η δραστηριότητα του μέλους doctoras9

  1. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα KAWASAKI VERSYS-X 300   

    Εαν το μοτερ ερχεται απο το anhelo θα ειναι και αξιόπιστο
    Νομιζω η πιο ολοκληρωμενη περιπτωση στην κατηγορια, το μονο που απομενει ειναι να μαθουμε τα τεχν. χαρακτηριστικά, τι χρησιμοποιηθηκε στα περιφερειακά, διαδρομες αναρτησεων, εαν το συνολικο βαρος με καυσιμα δε ξεπερνα τα 180kg 
    Και αν λανσαριστεί με ευκαιριακή τιμή πχ εως 5500Ε (μιας και ο ανταγωνιστης cb500x εχει 7) θα ειναι λουκουμακι
    • 0
  2. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ - Σεμιναριο Μπαταριας   

    Αρε κρητη..! τα κοπέλια ειναι ωραιοι εχουν τον τρόπο που δεν υπαρχει στις μεγαλουπόλεις να δημιουργουν και να μεγαλουργούν!
    • 0
  3. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Παραλίγο κλοπή....   

    FYI σαφώς και ειναι η καλύτερη περίπτωση το κλειστό πάρκινγκ, ομως εχει καταγραφεί οτι σε σταμπαρισμενες μηχανες τις εχους σηκώσει και απο εκει..πως; μάγοι
    • 0
  4. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Επιστρέφει το Yamaha RD350;   

    εντάξει έχουμε αποδεχτεί την τεχνολογία και την εξέλιξη της στον χώρο ανεξάρτητα με τις προτιμήσεις του καθενός. 
    και εκεί που "μας πήραν και το βόδι" με την εξαφάνιση των δίχρονων μοτέρ με μεγάλο μερίδιο ευθύνης και στους κατασκευαστές,  επανέρχονται τώρα και ανακινούν μοντέλα που ήταν ο ορισμός του δίχρονου δικύλινδρου μοτέρ με ιστορία πάνω απο 30χρόνια σε πίστες και δρόμους με παρακλάδια την εξέλιξη την σύγχρονη ιστορία των ιερών δίχρονων τεράτων του motoGP και όλα αυτά στράφι για άλλο ένα τετράχρονο σε σειρά low budget μοτέρ με το συνώνυμο του δίχρονου θρύλου
    φίλε εσύ που βιάστηκες να χλευάσεις το μοντέλο δημιουργήθηκε στα τέλη του  '60 εξελίχθηκε το '70 και τροφοδότησε με την σειρά του την σειρά TZR που ήταν ο δίχρονος SS ανταγωνιστής των rgv και nsr που ανέφερες.  Ενώ επίσης την εποχή εκείνη η yamaha με το RD κατατρόπωνε μεγαλύτερα 4Τ / Ι4 μοντέλα με διπλάσια και κυβικά τόσο στους δρόμους όσο και στους αγώνες Αυτά για την ιστορία   
    και επι της ευκαιρίας 



    • 9
  5. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Honda CB500X   

    απο ότι είδα στο μανουαλι, σας αναφέρει αντικατάσταση σε λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρου αέρος, μπουζί, υγρό φρένων εάν έχεις συμπληρώσει 2έτη, αντιψυκτικό εάν έχεις συμπληρώσει 3έτη και μαζί με τα checkins (που κανείς μάστορας δεν κάνει σε απανταχού βίδες, σασί, λαιμούς, αναρτήσεις κλπ κλπ)..σου λέει ρύθμιση βαλβίδων που εκεί είναι τα λεφτά παραπάνω που θα σου ζητήσουν λόγο της εξειδικευμένης εργασίας, εκτιμώ οτι το 250ρι θα το χτυπήσεις σε εξουσιοδοτημένο, εκτός σε μαστόρι πιθανόν λιγότερο    
     
    p.s.πουθενά δε είδα έλεγχο injection είτε καθαρισμός σωμάτων αυτές οι εργασίες πότε να προβλέπονται άραγε? μόνο αν παρουσιαστεί επιμέρους θέμα?      
    • 1
  6. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Χαμηλού budget On-Off.   

    για να τα βάλω σε μια καλύτερη σειρά έτσι για την ιστορία 
    91-93

    94-95

     
    96-98

    99-00

    01-02

    03-04

    05-07

    καλή χρονιά! 
    • 4
  7. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Χαμηλού budget On-Off.   

    Kle 500 υπαρχουν μοντελα απο '91-94 χαρακτηριστικό γνωρισμα δεν εχει screen το φερινκ παιζει τον ρολο της ζελατινας 
    Αυτο 
    http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki KLE500 91 1.jpg
     
    Μετα το 95-00

    Με ζελατινα και νεα αυτοκόλλητα
    μετα τα '01-04
    Χαρακτηριστικό τα ανάγλυφα kle500 & kawasaki αντι των αυτοκολλητων 
    http://www.bikez.com/pictures/kawasaki/2002/kle 500.jpg
     
    Και τελος αυτο που λες με διαφορετικο σετ-απ στα καρμπς λογο γιουρο2 και νεα χρωματα 
    Χαρακτηριστικό η μασκα απο τα Ζ 
    http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki KLE500 05 4.jpg
     
    • 0
  8. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Χαμηλού budget On-Off.   

    Αναφιμβολα το αφρικα ειναι το ματσο της παρεας με βαρυ ονομα φουλ αναγνωρίσιμο, ταξιδευει καλυτερα λογο του βαρους και μαζας που εχει καθως και με μοτερ με περισσοτερη ροπη
    Ομως ειναι αρκετα βαρύτερο, ενδεικτικα το freewind που αναφέρθηκε ειναι 172kg εναντι 235 του αφρικα γεματα και τα δυο.
    Στον τομεα χωμα τα μονοκυλινδρα θα τα κανουν ολα πιο εύκολα λογο αυτου του χαρακτηριστικού παρα το περισσοτερο ον στήσιμο σε σχεση με το αφρικα
    Ενω επίσης ως commuter θα παιζουν καλυτερα τον ρολο και πιο διασκεδαστικα καθημερινα 
    Το freewind ειναι η πιο τιμια λύση πανεύκολο με δοκιμασμενη τεχνολογια και αρκετα αξιοπιστο παρα τις ενδεχωμενες αρκετες μεταβιβάσεις που θα εχει υποστεί. Πασχει σε 2 σημεια τα οποια ευκολα επισκευάζεται
    Τα f650gs ειναι αξιοπιστα επισης αν βρεις ενα κατω τον 100k και καλοδιατηρημένο ειναι καλη επιλογη μιας και εχει ενα σωρο αξεσουαρ ταξιδιου και με την πιο ανετη θεση οδήγησης. Το αρνητικό σημειο ειναι η αντιπροσωπεία που θα πληρωσεις προπελα για μια κατα του ημιση αστριακη κατασκευή
    Την αποφαση και τι κανει κλικ μεσα του θα το απαντησει μονο ο ιδιος  υποψήφιος 
    • 0
  9. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα BMW FUNDRURO F650   

    έχεις ξηρό κάρτερ αν θυμάμαι καλά οι τάπες είναι σε 2 σημεία μια πανω στον λαιμό του σασί και μια στο μοτέρ και επίσης έχεις και το σημείο του φίλτρου λαδιού, τα μέρη αυτά είναι εμφανή τσέκαρε το μανουαλ σου 
    αφετέρου ξηλώνεις όλα τα πλαστικά για να μάθεις καλύτερα τα τμήματα τις μοτοσυκλέτας που καβαλάς και εντόπισε την διαρροή εάν δε εντοπίζεται στα προαναφερόμενα  
     
    καλορίζικη και καλοτάξιδοι   
    • 0
  10. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Το σκάει το χτ και εγώ απορώ....   

    υπάρχει περίπτωση είτε πλούσιου μίγματος(ρύθμιση / συντήρηση), είτε συνεχόμενου μπουκώματος κατά την χρήση επειδή δε το κατέχει το άθλημα, ξεκίνα απο το δεύτερο κάνε χρήση του XTιου καμιά βδομάδα εσύ και αν σου το κάνει τότε εφάρμοσε το πρώτο(καθαρισμό καρμπ-ρύθμιση βαλβίδων-αντικατάσταση μπουζιού)    
    • 1
  11. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Τροχαία ατυχήματα   

    ούτε το κράτος φταίει (τα ίδια περίπου γίνονται και στας εουρώπας, τα ζωάκια δε έχουν συνήγορο, ο υπαίτιος μιας εγκληματικής αμέλειας σε ένα τροχαίο όμως έχει... Και εκεί γίνεται το παιχνίδι  
    η δικαιοσύνη κινείται μεσα στα πλαισια που έχει ορίσει η πολιτική και η κοινωνία των πολιτών
    όταν οι ισχυροί(από όποια μεριά και εάν το θέσεις) θέσουν να παραγραφή μια παράδειγμα σε μια κλήση, θα γίνει ενώ είναι συνταγματικά παράνομο      
    • 0
  12. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΟΖΗΣ μια χριστουγεννιάτικη ιστορία.   

    δεν είναι ντεζαβού το πόνο του λέει από την εξέλιξη που είχε αναφέρει εδώ μέσα πριν 2 χρόνια για το παπί που δε πηρε ποτέ και οτι τελικά υπέκυψε και πήγε και αγόρασε αλλο μηχανάκι απο αλλού γιατί δε έβγαλε άκρη
    νικόλα χωρίς να ξέρω νομικά στην θεση σου το σίγουρο είναι οτι δε θα του τα χάριζα, έμπλεξες μάλλον με άμπαλο δικηγόρο και μια περίπτωση που θα έπρεπε να είχε πάρει τον δρόμο της μέχρι την δικαίωση σου που είναι αν μη τι άλλο να αποζημιωθείς για τα λεφτά που προκατέβαλες εσείς ακόμη είστε στην αρχή..
    ψάξου & ενημερώσου και ξεκίνα ουσιαστικά, κρίμα είναι 
     
     
     
     
    • 0
  13. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Τα παρτάλια τραγουδάνε ακόμα: Μια ιστορία πάθους και λάθους στους δρόμους της Ευρώπης...   

    Πω πω τελεια!! Καλως τον!!
    Νυφουλα η μπεμπα! Καλη αρχη και καλη μασ διασκεδαση
    *Θα ειχε νοημα ενα section αφιερωμα στο ριστορ της 
    • 2
  14. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Εxcel: Υπερτερούν τα 2Κ σε ροπή; Γιατί;   

    Εγω παρατηρώ οτι σε μοτερ ίδιο κυβισμό με παρομοια βασική τεχνολογία δηλαδη Υ/Ψ, dohc, 4valve/cyl διαθέτουν παρόμοια μέγιστη ροπή +/- μικρες αποκλίσεις αυτο που αλλάζει οσο γίνεται πολυκιλινδρο ενα μοτερ ειναι το φάσμα ισχύος και ροπής 
    σε απλα πολιτικά μοτερ 650cc για παραδειγμα,  τα μονοκυλινδρα οπως του xt660x θα πιάνουν μέγιστη ισχύ στης 6 με ροπή στις 5, δυκιλινδρα οπως του versys 8 ισχύς με 6,5μεγιστη ροπή , τετρακιλινδρα οπως το bandit 10 μαξ ιςχυ με 9 μέγιστη ροπή 
    και τα 3 διαθέτουν μέγιστη ροπή απο 55 - 60Nm
    και ενα τρικύλινδρο που δεν έχω παραδειγμα κάπου ενδιάμεσα 
    και εαν είχαμε 6κυλινδρο καπου παραπανω απο το I4
    Το φασμα στροφών αλλάζει, το ξεπέταγμα, το μπαμ, χαμηλοτερη αδράνεια ειναι υπέρ των λιγότερων κυλίνδρων, η ομαλότητα και η υψηλότερη αποδιδόμενη ισχης υπέρ των πολυκυλίνδρων 
        
    • 0
  15. Το μέλος doctoras9 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Μεταφορικη ή οδικος?!?!   

    Με 0-5 βαθμούς δεν κανεις ταξιδι μονο αν ειναι εξαιρετικά αναγκαίο. 
    Για εξοπλισμό οσο χοντρός και να ειναι για τέτοια απόσταση με μέση ωριαία 120 θα πάθεις υποθερμία 
    υπαρχει μονο μια περιπτωση να καταφέρεις να καληφθει τέτοια απόσταση με θερμαινόμενη 12volt στολή πανω κάτω θερμενομενα γάντια γαιδουρινες μπότες και κράνος ενα νούμερο παραπανω να βάλεις καμια αντιανεμικη μπαλακλάβα 
    βεβαια υπαρχουν αναβάτες που εχουν κανει βόρειο ακρωτήρι και με ισως χειρότερες συνθήκες αλλα οκ 
    • 0