doctoras9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2585
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

doctoras9 last won the day on July 31 2015

doctoras9 had the most liked content!

Πόντοι

1475 Excellent

Σχετικά με το μέλος doctoras9

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια October 21

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.iraklis-g10.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τhessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    be drumming

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    DT125X

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1426 προβολές προφίλ
  1. Χρησταρα στα ελληνικα δεν διατίθεται κανενα μανουαλ Κατεβασε αυτο http://www.manualedereparatie.info/en/download/honda-mtx-mbx-125-200-1983-1987-Service-manual.html
  2. Πολλα χλμ για οικογενειάρχης. Εαν συνεχισεις να γραφεις 9k ανα χρονο τοτε μπορεις να πας σε τουρινκ λαστιχο Εαν απλως εγιναν αυτη την χρονια και θα γραφεις λιγότερα μπορεις να δοκιμασεις παλι σπορ ελαστικο συγκρίσιμο με το S20 ειναι το metzeler sportec M7 το οποιο διαθέτει λιγο πιο ανθεκτικη γόμα συγκριτικα
  3. Το θυμάμαι βγηκε σε λαθος εποχη την εποχη που ανατελαν τα στριτ φαιτερς...το κοινο ηθελε αλογατα και σπορ επιδόσεις, ενω σε αυτο φορούσαν σε ενα ιαπωνεζικα σπορ πακετο ενα κρουισερ μοτερ απο το Virgo1100. Για εμενα ηταν πολυ ομορφο η κατασκευη και με ενα μοτερ που ηταν καθαρα βολταδικο/ταξιδιαρικο. Σημερα που υπαρχει ρετρολαγνια θα ειχε πολυ καλυτερη τυχη εμπορικά Εβγαζε θυμάμαι 60hp και βαρος 250kg δεν ειναι τραγικο το νουμερο ήταν οσο τα τετρακιλινδρα naked 1000+ της εποχης του.Ενω ειχε το αρκετα αερατο-ροπατο μοτερ χαμηλα και παρα το περίσσιο βαρος κινουταν με μεγάλη ευκολια σε συνθήκες πόλης συγκριτικά.
  4. Δε το ανεφερα για να τσιγκλισω φιλε, ουτως η αλλος αυτα τα τοπικ χρονια τωρα σε αυτο το φορουμ θα επρεπε να συμφωνουσαν οτι διαφωνουν και παραλληλα να υπαρχει ένας αλληλοσεβασμος Το αναφερα ως οτι ολα ειναι σχετικα. (χωρια οτι οσο γερναω αυτα τα μαμιμενα τα χαρλει μαρεσκουν πολύ)..!
  5. Στελιο αν κερδιζα κανα Λόττο τα διαθέσιμα 30χιλιαρικα για μοτο(κατοπιν εγκρισης της παντόφλας φυσικα) θα τα έσπρωχνα στο παρακατω Και ας μη ειναι premium τεχνολογικα Οτι γουστάρει η περδικουλα του καθενός
  6. Με το συμπάθιο και συγχωρατε δε τιμα κανεναν σας αυτη η συζητηση. Τα δε επιχείρηματα οτι μακακες στην τελικη αυτοι που επιλεγουν το ταδε προιον ειναι της πλακας.. Συμφωνήστε οτι πρεπει να σεβεστε μεταξυ σας καποια ορια που δεν μπορείτε να διαχειριστείτε χωρις εντασεις και ας παει το πράμα παρακάτω Ειναι κριμα(να μη το πω αλλιως)αυτο που γινεται..
  7. Εγω θα προτρεπα να πας στο kawasaki er5 καλο ειναι ευκολο ειναι. αξιοπιστο ειναι, ελαφρυ συγκριτικά με τα υπολοιπα ειναι και βασικα ειναι καλυτερο entry απο τα on/off που προτείνεις λογο της χαμηλότερης σελας βαση της νιωτης στις μοτο συνυφασμένες με το υψος σου.
  8. Δυστυχώς θα πατε για αλλον ενα φαύλος κυκλος και δυστυχώς(γιαυτους)συμμετέχουν και παλαιοί του φορουμ των συζητήσεων που εχουν υποστεί και παλιότερα τις παρενέργειες τέτοιων συζητήσεων και που ακρη δε θα βγαίνει διότι συγκρούονται για τον καθενα διαφορες δυναμικές χαρακτηριστικών. Η λούμπα αυτη που πέφτετε τις περισσότερες φορες αφορα φιμολογια βασισμένη σε συγκεκριμμενα περιστατικά και δυστυχώς δεν το διαχειριζόμαστε ψύχραιμα με αποτέλεσμα να τζουβαλιαζουμε ολα τα προιοντα της σειρας βαπτιζονταςτα. Εγω για το συγκεκριμένο θεμα βγαζω καπελο στον καρελεν προερχεται απο ιαπωνικο πηρε το gs και λογο της εμπειρίας του σε συζητήσεις εχει την πιο διακριτική παρουσια παραυτα που ειναι ενα πολυ καλο παράδειγμα για γεφυρώσει τις συζητήσεις περι αξιόπιστων vs εξειδικευμένων
  9. Κωστα τουιτη σου βαζω -1 το χρυσαφί που πρότεινες εχει αλλαγμενο μπροστινό ακριβως οπως και αυτο που ποσταρε ο ενδιαφερόμενος φιλος Το χρυσαφι μαμα μοντελο ειναι έτσι
  10. Μεταχειρισμένα ειναι λιγα τα anhelo στην Ελλάδα, δεν εισήχθηκε επισήμως που παει να πει δυσκολα να βρεις καποιο σε καλη κατασταση, ομως ειναι μοντελάκι που αποδειχθεί παρομοίως αξιόπιστο χωρις παθογένειες κλπ Αν βρεις ενα καλο θα κοστιζει περιπου τα λεφτα του 500 και θα πρεπει να δεις κατα ποσο σε συμφερει και γιατι Για ανταλλακτικά καλα ειναι να ρωτησεις την τεομοτο που αντιπροσωπεύει τι παιζει και τι χρονους διαθεσιμότητας.Μεταχειρισμενα σίγουρα θα βρεις ειτε απο τοπικά στις μαντρες η μεσω e-shopping
  11. ορθά σκέφτεσαι, εάν έχεις την δυνατότητα να επενδύσεις στα αυτά που πρότεινες παραπάνω θα σε καλύψουν μια ζωή (είτε εσένα είτε στον επόμενο που θα τα παραχωρήσεις σε περίπτωση αλλαγή size), διαφορετικά υπάρχουν και με χαμηλότερο κόστος. Όμως επειδή τώρα μπαίνεις στον χώρο καλύτερα κατευθύνσου σε μαγαζί που θα δοκιμάσεις και θα βρεις το νούμερο σου πάρτα όλα μαζι και απαιτησε καλύτερη τιμη
  12. Το μηχανακι αυτο εχει χαμηλη τιμη γιατι εφαγε "σουπα" και αυτο φαίνεται απο το αλλαγμενο μπροστινό πιρουνι/τιμονι και ενδεχομένως μια σειρα απο εξαρτήματα που συνδέονται με αυτα.Οπως επίσης ειναι ξαναβαμενο το εμπροσθιο φερινκ γι'αυτό και κανει τετοια αντίθεση με το μαμα χρωμα στα πλαινα και πισω πλαστικα τμηματα Προσεγμένο Cbf1000 πρώτο χερι πρεπει να πληρώσεις αρκετα παραπανω απο αυτα τα λεφτα Το μαμα μπροστινο Και ο δοτης
  13. Το facelift αφορούσε την αναβάθμιση του εμπρός φωτιστικου και μονο ολα τα υπολοιπα ειναι τα ιδια Στο πρώτο ειχε φωτιστικό σωμα με ενα κάτοπτρο με διπολική λαμπα, το ανανεωμένο φωτιστικό ειχε 2 κάτοπτρα και 2 ξεχωριστές λαμπες(55w)μικρη μεγαλη σκαλα
  14. FZMAN αυτο που περιγράφεις για να εχει αξια υποστηριξε το με τουλάχιστο 2-3 μεγαλες έρευνες, γιατι με ολο το συμπαθειο ακούγεται καφενεικα "ποιος το λεει?ολοι το λενε!!" Προσωπική εμπειρία απο τις οδικές οταν ρωτουσα τους οδηγούς περισυλλογής με ενδιαφέρον ποιες μαρκες ειναι πιο ζημιαρικες κατα την δικη τους οπτική, μου ειπαν ομόφωνα οτι ολα τα αυτοκίνητα τα ανεβαζουν πάνω και χωρις "διακρίσεις".
  15. Αστα αυτα..Πολυχρονος και οτι ποθείς(μαλλον οχι vw η bmw)!!