doctoras9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2860
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

doctoras9 last won the day on July 31 2015

doctoras9 had the most liked content!

Πόντοι

1716 Excellent

Σχετικά με το μέλος doctoras9

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια October 21

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.iraklis-g10.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τhessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    be drumming

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    DT125X

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2777 προβολές προφίλ
  1. Παναγιώτη αν ψαχνεις για αχθοφορο στειλε πμ εδω!!
  2. δεν το έπιασες...αγοράζεις ροκσταρ3500 χιλ. και το υποστηρίζεις μέσω αντιπροσώπου γιαβας
  3. το αγοράζεις απο γκοργκολη(3500ε) και το υποστηρίζεις τεχνικά στην euromotors
  4. Πωλούταν έως το '10 στα 11500 καινούργιο από εκεί και μετά να πάρεις ότι σου αρέσει, διότι για την χρήση που θέλεις κάνουν και τα δύο με τον δικό του τρόπο το καθένα, το strom πιο μανιτζέβελο αισθητά πιο ελαφρύ, το vara με πιο αναβαθμισμένη αίσθηση κινητήρα λόγο του 1000cc στροφάλου
  5. στο μήκος φίλε όχι στο πλάτος ενδεικτικά wheelbase vestrom 650: 1560, tracer700: 1450, versys 650: 1415 το μήκος του μεταξονίου για 1000cc είναι καλό, όμως για 650midweight all around είναι πολύ, όταν ο ανταγωνισμός σήμερα όχι το 2002 (που βγήκε το πλαίσιο) γίνεται όλο και πιο συμπαγής σε διαστάσεις και ελαφρύς σε βάρος. όμως φυσικά έχει τα καλά του που είναι ξεκάθαρα η τουριστική χρήση, εκεί παίζει μονο του. Εντάξει το vstrom 650 νομιζω ακομη και έτσι που πουλάει περισσότερα κομμάτια στην κατηγορία αλλά η απόσταση που χωρίζει είναι αναπνοής
  6. η suzuki είναι πιο παραδοσιακή εταιρεία με συγκεκριμμένες αξίες και φιλοσοφία, δε ρισκάρει εύκολα. Απορίας άξιο γιατί δε τόλμησε ακόμη να παράγει (την φασοναρία που επικρατεί) δικύλινδρο εν σειρά για τα μεσαία μοντέλα της. Φυσικά και ο δικύλινδρος V 90ο που διαθέτει συνολικά είναι καλύτερος συγκριτικά με αυτούς, όμως ένα θέμα ειναι οτι δεν μπορεί να παιξει σε πιο κομπακτ διαστάσεις σε ονοφ της βγαίνει μαστόδοντο και οφείλεται στο μήκος του V2
  7. το 8v που έχουμε 6.5-7 με κυρίως αστική μετακίνηση
  8. σορυ, επηρεασμένος απο το 206 της γυναίκας μου το οποίο στα 1,4 φορούσε τα παρακάτω μοτέρ 1.4 L (1360 cc) TU3JP 8v I4, 75 PS (55 kW; 74 hp) 1.4 L (1360 cc) ET3J4 16v I4, 88 PS (65 kW; 87 hp) Όμως βλέπω οτι το 106 φοράει μονο 8v 1.4 TU3JP (KFX) 1997–2001 Magneti Marelli 1AP 75 hp (56 kW) at 5,500 rpm 1.4 TU3JP/IFI4 (KFX) 1998–2001 Motronic MP7.3 75 hp (56 kW) at 5,500 rpm κάπου στα 12,5" θα πρέπει να τα πιάνει όπως περιγράφουν και είναι καλο νούμερο σε σχέση με το 206 με το ίδιο μοτερ που τα έπιανε στα 15" Μήπως ο "Ξα" το πείραξε το εργαλείο? Καλού κακού δες τα νουμερά του μοτερ και την άδεια εχεις δίκιο το παλιότερης γενιάς XSI είχε μοτέρ που στροφάριζε περισσότερο και έβγαζε 94 1.4 TU3FJ2 (KFZ) 1991–1996 Motronic MP3.1 95 hp (71 kW) at 6,600 rpm XSi 1.4
  9. υπάρχουν 2 μοτέρ 1.4, 8v & 16v το δεύτερο παράγει κάπου στα 90hp ούτε rally έιναι ούτε vts, αλλά δεκατεσσάρι αυτοκίνητο πόλης
  10. ούτε μια μέρα και κατέβηκε, κρίμα δεν πρόλαβα να το κοζάρω
  11. καβαλα(πόλη) λέει το παλικάρι, έχει ανηφόρες ως και 50%, κάπου μπορει και παραπάνω. Πάντα έλεγα οτι η καβάλα είναι η ιδανικότερη πολη για souper-motard. Συνεπώς σε τέτοιο τερέν τα τετρακύλινδρα είναι αρκετά πιο δυσκίνητα σε σχεση με μονοκύλινδρα ή δικύλινδρα. Το πόσο θα κοστολογούσε κάποιος σε ένα καφενείο το cbf500 καμία σημασία δεν έχει, σημασία έχει η πραγματικότητα της αγοράς όπου προσωπικά θεωρώ ότι είναι τίμιο το εύρος τιμής γιατί παρά τα καρμπς είναι οικονομικό σε μέση τιμή όσο τα σημερινά, γκάζι έχει περισσότερο απο τα σημερινά 500ρια και σαν σχήμα είναι διαχρονικό λόγο της μακροχρόνιας σειράς της οικογένειας CB/CBF: cbf500/cb600f/cb900/cbf600n&s/cbf1000 θα το έπαιρνα και θα πήγαινα χωρίς περιορισμούς σε αυτό που θα ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση υ.σ. φυσικά και έχει εισαχθεί επίσημα το 500ρι όπως και όλα τα προαναφερόμενα
  12. το εύρος είναι 2000---3000 έχει να κάνει με την χρήση, συντήρηση και εργοστασιακή κατάσταση του στο πέρας των χρόνων
  13. Αυτή η φωτό δεν υπάρχει!!!!!!! τι βιώνετε ρε μάγκες!!
  14. Η μπορει να θελει να συγκαλύψει την εξωτερική εμφάνιση
  15. Καταλαβαίνω οτι σου αρέσει και θέλεις κάτι πιο γρήγορο για ταξίδι και αυτό είναι το καλύτερο επιχείρημα. Τα σχόλια όμως για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι καθαρά μέσα απο το δικό σου οδηγικό πρίσμα, διότι υπάρχουν ένα σωρό ταξιδιωτικά εκτός συνόρων απο ευτυχισμένους αναβάτες το tdm900 θα σου κάνει αναβάθμιση αλλά πρέπει να το τεστάρεις πριν για να δεις εάν σε βολέψει η θέση οδήγησης γιατι το εργονομικό είναι λίγο περίεργο