doctoras9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2649
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

doctoras9 last won the day on July 31 2015

doctoras9 had the most liked content!

Πόντοι

1554 Excellent

Σχετικά με το μέλος doctoras9

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.iraklis-g10.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τhessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    be drumming

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    DT125X

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1740 προβολές προφίλ
  1. το πιθανότερο ειναι να χρησιμοποίησε εξαρτήματα απο αλλο σπασμενο μοτερ.. "τυχερος" αυτος που θα το παρει
  2. Τώρα πρόσεξα την απάτη τα 55500 τα εκανε 15500 ξεφτίλα.....
  3. πότε πρόλαβε και το επισκεύασε ο σκύλος??μάλλον δεν του κόστισε 2500 σκάρτα χιλιάρικα εφόσον έγινε όπως έγινε, καλό κουράγιο, φρόντισε να το ξεχάσεις όσο δυνατό συντομότερο βάζοντας τα σχέδια για το επόμενο
  4. triumph θες τρικύλινδρο θες, γιατί δε κοιτάς και το προηγούμενο?βρίσκονται ακόμη και σε καλή κατάσταση και τα ρέστα κουμπαρά για ταξίδια
  5. 6500 ήταν και ακόμη σήμερα είναι στα ίδια, απλώς η πολιτική της benelli hellas είναι να μη συμπεριλαβανουν τα τέλη ταξινόμησης(και κάτι ακόμη), οπότε εαν πάς στον πωλητή θα σου πει 6500 και θα το παραλάβεις με το κλειδί στο χέρι στα 6800 συν τα κλασσικά: άδεια-πινακίδα / τέλη κυκλοφορίας / ασφάλεια όπως σε όλα τα brands
  6. εντάξει είμαστε στην εποχή των eshops χωρίς βιτρίνα και πρόβα κλπ, αλλά το στοιχειώδη μαρκετινκ της αντιπροσωπείας benelli θα έπρεπε να αναρωτηθεί ότι εάν δεν κρατήσει ένα μονο τεμάχιο μηχανάκι για test ride πως περιμένει να ψήσει και να πείσει τον υποψήφιο να δώσει τα 6800 για ένα προιόν που δεν περπατάει ακόμη και να μη πάει να ακουμπήσει (με κλειστά τα μάτια) 300 παραπάνω για τον ανταγωνιστή και best seller της κατηγορίας cb500x?? ρητορική βέβαια η ατάκα αυτή "γιατί θες να το κάνεις test ride? Θα σου πω εγώ ότι θες να μάθεις" δεν πρέπει να λέγετε πια ακόμη και λάχανα να πουλάς Δεν υπάρχουμε....
  7. φίλε καλοπροαίρετα κάνεις λάθος υπάρχουν versys που δουλεύουν επαγγελματικά καθημερινά διανύοντας 350k είτε 500k χλμ και δεν κάναν κιχ και αμφιβάλω εάν οι αναβάτες τους είναι τυπικοί με την ρύθμιση βαλβίδων υπάρχει και το versys του φίλου με σχολαστική συντήρηση έσπασε μοτέρ(οχι κοπηκε ντίζα) σε μολις 55k χλμ ότι και να έχει γίνει το γεγονός αποτελεί δυσφήμιση για την εταιρεία εφόσον ο αναβάτης δεν το χρησιμοποιόύσε σε ακραίες χρήσης τύπου σκληροπυρινικά track-day ή extreme offraod και η εταιρεία μέσω τυχάρπαστων δεν ανταποκρίθηκε αλλά πιθανολογώ ούτε έμαθε για το πρόβλημα. Έτσι έγραψε η ιστορία
  8. συλλυπητήρια για το συμβάν και για την ψυχραιμία που διαθέτεις απο τα ταξιδιωτικά σου και απο την παρουσία σου διακρίνεσαι ως μια ευγενική και πολύ διακριτική ψυχή, άποψη μου για την επόμενη φορά δεν πρέπει να χαρίζεσαι με τίποτα σε ανθρώπους που παρά τις ευκαιρίες που παίρνουν δε το αξίζουν..Αυτό για να μην αισθάνεσαι άσχημα. έκατσα σε τρια σημεία, εφόσον αποδείχθηκε οτι οι άνθρωποι εδώ στην ελλάδα δεν μπορούν και δε θέλουν και θα με παρέπεμψαν στην Ολλανδία για να είμαι σίγουρος οτι τα email πήγαν στον σωστό άνθρωπο θα τους αναζητουσα τηλεφωνικά να πάρουν θέση και εάν δεν ανταποκρινόντουσαν θετικά θα καλούσα να το επισυνάψουν επισήμως και εγγράφως και τότε τα email με όλο το ιστορικό θα πήγαιναν στο complaint department στην Ιαπωνία η όπου είναι τα head offices Παράλληλα(γιατί δυστυχώς στην σημερινή εποχή χρειάζονται φοβέρα οι περισσότεροι για να δουλέψουν) μια αγωγή στην τεομοτο για την ταλαιπωρία απο ελαττωματικό προιόν που μου έβαλε σε κίνδυνο την ζωή. Και ας μη μπορούσα να υποστηρίξω νομικά παραπάνω, μια αγωγή θα την πλήρωνα το αξίζεις εσύ και το μηχανάκι σου. Εάν μετά απο αυτά τα βήματα δε κατάφερνα να τους κάνω να δουν το προβλημα μου θα έβγαζα όλα αυτά τα συμπεράσματα για την εταιρεία kawasaki γενικότερα και θα την μοτο θα την έσπαγα σε ανταλλακτικά χωρίς μεσάζοντες Στο ερμίδη το έδωσες? και στο τέλος που είναι και το σημαντικότερο γιατί το έχασα 32000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη!!! Που πήγες παιχταρά μου??
  9. παουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον η μοτοσυκλέτα, για το στύλ της σε σχέση με τα λεφτά κτήσης υπάρχει και σε jawa 350 ohc https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Kratwntas-thn-paradosh-Java-350_114565.asp και εδώ το καβαλάει κάποιος ανεβαίνοντας αλπεις
  10. αυτό με την μεμβράνη θα μπορούσες να δοκιμάσεις δε είναι τίποτα θεωρώ το κόστος ελάχιστο (20ρικο σε μαγαζί που περνάει και πολύ λέω) αλλά θέλει προεργασία καλό καθάρισμα μπρος πίσω και ενδεχομένως πολύ ψιλό γυαλόχαρτο 2000 για εξογκώματα και εγκοπές που μπορεί να έχει και φυσικά θα το βάλεις απο την εσωτερική μεριά και προσοχή κατα το πλύσιμο με πιεστικό μη την κόψει
  11. για το μούδιασμα στα χέρια οφείλεται στο ότι έχει ψιλόσκυφτή θέση οδήγησης συνεπώς μέσα στην πόλη φορτώνουν περισσότερο με πίεση ειδικά σε απότομα φρεναρίσματα, πλεονέκτημα στον αντίποδα στο ταξίδι διότι με σωστή κατανομή δε φορτίζει την μέση με πιέσεις ο συνεπιβάτης έχει στην διάθεση του 2 μεγάλες χειρολαβές θα τον ενημερώνεις να πιάνεται από εκεί
  12. CB 500 X

    ωραίο μηχανάκι best seller της honda και της κατηγορίας έχει όλα τα φόντα να γίνει xt600 '90 ή vstrom των '00, επι του θέματος σας έαν δε έχεις σκοπό οδικά σε χωμα με τα κατάλληλα λάστιχα ότι κάνουν δηλαδή τα παιδιά του advride ποιος ο λογος να δώσεις τόσο βάρος στα κάγκελα? Βάζεις ένα σετ φτηνά μανιτάρια για τις περιπτώσεις των πλαινών καπακιών κινητήρα και τα ρέστα τα κάνεις ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πισινό που το έχει τόσο ανάγκη.
  13. επανέλαβε ρίχνοντας πολύ και περίμενε μια μέρα επάνέλαβε κανα 2 φορές ακόμη και εάν δε το επόμενο είναι να ζεστάνεις την περιοχή του κλειδιού με πιστόλι θερμού αέρα προσοχή με διαλύσεις το πλαστικό κάλυμμα
  14. χρόνια πολλά στέλιο για προχθες! ο tkm επειδή είναι παλιοσειρά και λάτρης των νεοκλασσικών εννοούσε mount rack όπως το παρακάτω δύο εικόνες 1000 λέξεις και είμαι σύμφωνος μαζί του επίσης
  15. CB 500 X

    υπάρχει και αυτή η λύση και δοκιμασμένη! https://www.hagon-shocks.co.uk/catalog/partdetail.aspx?partno=M61109H