doctoras9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2766
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

doctoras9 last won the day on July 31 2015

doctoras9 had the most liked content!

Πόντοι

1634 Excellent

Σχετικά με το μέλος doctoras9

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια October 21

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.iraklis-g10.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τhessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    be drumming

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    DT125X

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2165 προβολές προφίλ
  1. ο κοκ ισχύει για ολα τα οχήματα έτσι και στις μοτό ο προπορευόμενος έχει αβαντάζ εάν εμπλακούν 2 οχήματα διότι ο πίσω επιβάλλεται να κρατήσει απόσταση ασφαλείας και να ελέγχει και ρυθμίζει αναλόγως την ταχύτητα με βάση τον προπορευόμενο ο μαστορας με το παπί ενω θέλει με αποφασιστική κίνηση να περάσει μεν 2 μηχανάκια, υπολογίζει να τα περάσει φίλερ δε. εκεί είναι το λαθος ρίσκαρε και φταίει 100% για το συμβάν Δεν νομίζω να έχει καμία τύχη στο δικαστήριο(εκτός εάν έχει κανα κουγια για υπεράσπιση) Το κυριότερο είναι οτι δεν έπαθε κανένας τίποτα και κυρίως η κυρία συνεπιβάτης που την είχε ακράνοτη πανω στο παπι. Γιατί θα έτρεχες και εσύ τώρα *Το κορυφαίο στο συμβάν είναι η άψογη αντίδραση με το άμεσο και προοδευτικό φρενάρισμα του παιδιού που τραβούσε το βίντεο που κατάφερε και δεν τους καβάλησε που σκάσανε εντελώς μπροστά του
  2. Dy 125

    Λήμνο ήμουν για τέσσερις μερες το καλοκαιρι τέλειο μερος για μονοκαβαλο παπιοroadtrip! Με το καλο και το δεύτερο!
  3. ηθικό δίδαγμα απο την συμπλοκή ο κλεφτάκος μπορεί να του έσπασε τον αριστερό καθρέπτη αλλά του έφτιαξε το αριστερό φανάρι που δε λειτουργούσε!
  4. καλό είναι το brixton και περπατάει στην αγορά, γιαπωνεζικο δε είναι, αλλα αν είσαι τυπική με τα χρονοδιαγράμματα σερβις που αναφέρονται στα owners manual (που σου παραδίδονται κατα την αγορά) δε θα έχεις ιδιαίτερα προβλήματα μιας και είναι πολύ απλά μοτέρ σε τεχνολογία αφετέρου θα έχει 2 χρόνια εγγύηση συνεπώς οτι και αν πάθει θα κατευθυνθείς προς τον αντιπρόσωπο όμως το brixton bx125 και μια σειρά μηχανάκια αυτής της σχεδιαστικής γραμμής δεν είναι cruiser (τσοπερ) αλλά νεοκλασσικά μοντέλα με ρετρο στοιχεία cruiser είναι το παρακατω virago xv125 αλλά είναι μοντέλο 20ετίας τουλάχιστο δυσευρετο ως μεταχειρισμένο και δύσκολο στο να βρεθούν ανταλλακτικά
  5. Εχει ενα μινιμαλιστικό display που περιλαμβάνει ενα μικρο trip computer με μεση κατανάλωση αλλα ένδειξη στροφών αριθμητικά και μια χαρα κανει την δουλεια του
  6. Οχι δεν μοιάζει και εκει ειναι η λεπτομέρεια που κανει την διαφορα.. Ομορφο ειναι, δυνατό για τα κυβικα του ειναι, ροπατο είναι, επιδόσεις καλες εχει, καλες αναρτήσεις και φρενα εχει επισης ολα αυτα σε καλη τιμη (σε σχεση με τον ανταγωνισμό) το προβλημα ειναι εργονομικό στην θεση οδήγησης. Εχουν σηκώσει πολυ ψιλα τα μαρσπιε γ(τα οποια ειναι και πολυ μπροστα ονοφαδικη τοποθέτηση) για να μπορει να παίρνει περισσοτερες μοίρες στο στρίψιμο με αποτέλεσμα τα γονατα του αναβατη να προσπερνανε το υψος του ανω νερους του ρεζερβουαρ(αισθάνεσαι ψιλο-σουργελο). Ενω την ιδια στιγμη σκύβεις μπροστα να πιασεις το τιμόνι.Και δεν με λες πρωτο μποι 1.77. Για να γινει ανετο θα πρεπει να φορεσει cruiser μαρσπιε που ειναι μπροστα στο μοτερ(οπως το vulcan 650) και αποστατες στο τιμόνι να ερθει πιο κοντά σου, αυτο για τα δικα μου μετρα Κατα ολα τα αλλα ειναι πολυ καλη περίπτωση για καποιον φαν του είδους
  7. Φίλος μας τρολαρεις ε?
  8. Έχεις δικιο δεν πρόσεξα το background κανει μπαμ οτι δεν είναι Ελλάδα
  9. καλα λέει ο αποπάνω μύησε τον στα on/off να πηγαίνετε καμια βολτίτσα μαζί αν μπεις στα σχήματα των SS όπως του cbr125 ίσως η συνέχεια να δείξει "γκαζοφωνικές" τάσεις μια που είπατε klx εδώ αυτό δείχνει κελεπούρι αλλά με ιδιαίτερα χαμηλή τιμή βάζει υποψίες
  10. πολύ μπάνικο για πιτσιρίκο και αυτό το είδα απο κοντά και είναι ωραιότατο, μαζί με το hobby θυμίζουν κάτι απο τα δίχρονα TDR 50-80cc
  11. Ναι αλλα ο γκοργκολης που εχει daytona δείχνει να ειναι ο πιο σοβαρος αντιπρόσωπος και αυτο ειναι μεγαλο αβανταζ για να προχωρήσεις σε αγορά
  12. θα σου πρότεινα λόγο των διαστάσεων σου να αφήσεις τα naked και να απευθυνθείς προς on/off όπως αυτα που αναφέρεις όπως και τα υπόλοιπα της κατηγορίας vstrom650,versys650,xt660z tenere, pegaso trail 650
  13. CB 500 X

    θα βγάζει τελική με 5τη, πάντως φτάνει δε φτάνει τον κόφτη η τελική περιορίζεται και απο την αεροδυναμική (σε σχέση με την απόδοση του κινητήρα). Τα πράματα δεν είναι τραγικά βάζεις ένα γραναζάκι το δοκιμάζεις και εάν δε σου αρέσει επιστρέφεις στο μαμα
  14. Ολα καλά είναι, αλλά έχει το βαθμό ρίσκου του η αγορά μεταχειρισμένου επέλεξε ένα όσο πιο φρέσκο ηλικιακά γίνεται και σε επιβεβαιωμένη λειτουργική και φυσική κατάσταση απο μηχανικό