doctoras9

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2866
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

doctoras9 last won the day on July 31 2015

doctoras9 had the most liked content!

Πόντοι

1724 Excellent

Σχετικά με το μέλος doctoras9

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια October 21

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.iraklis-g10.gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Τhessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    be drumming

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    DT125X

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2870 προβολές προφίλ
  1. Καλά όλα μπορούν να συμβούν σε αυτή την ζωή, εάν βάλεις κροσάδικο λάστιχο που έχει το μακρύτερο τακούνι από όλα, σκάψει και καρφωθεί μέσα στο χώμα με πολύ χαμηλές πιέσεις και μεγάλο βάρος-φορτίο ναι μπορεί να συμβεί.. Το δικό μου με τα ίδια χαρακτηριστικά με του φίλου σε 3σεζόν σεζόν σειχσου-χορτιατη και περιξ, δεν έπαθα ούτε λάστιχο, τις σαμπρέλες τις άλλαζα όταν άλλαζα λάστιχα. για τις σαμπρέλες έχε υπόψη τα παρακάτω η μισελεν δίνει προτεινόμενες και εξηγεί τους λόγους https://motorcycle.michelinman.com/motorbike/tips-and-advice/tyre-pressure/off-road
  2. Οι ζαντες απο το wr125r δε εχουν προεγκατεστημένες κόντρες. Γιατι δεν ειναι enduro αλλα onoff. Επισης με 15 αλογα δε θα οργώσει πισω για να κοψει βαλβιδα. Ομως οσο αναφορα τις διελευσεις με σωστα ελαστικα καλη ρυθμιση αερα και τεχνική οδήγηση οου απαιτει το χωμα δεν θα εχεις κανενα προβλημα να φτασεις σε οποιαδήποτε κορυφογραμμη. Οσο αναφορα τις πιεσεις στα λαστιχα, στο δικο σου απο οτι βλεπω δεν εχουν και καταγράψει πιεσεις off riding, στο dt125 λεει πιεσεις 15 / 15(offriding) εγω θα ελεγα μονο σε βραχώδη τερεν να πεσεις κατω απο 15 μεχρι 12, απο εκει και μετα θα το φοβόμουν Το 15 ειναι καλο σε μαλακο χωμα, λασπη. Οταν βγεις ασφαλτο πρεπει να ανεβασεις στο 23/25 γιατι αλλιως φθείρονται(τα 29 που αναφερει ειναι πολλα για το R για το Χ θα ηταν οκ)
  3. Στα εξουσιοδοτημένα βουλκανιζατερ εχουν σαμπρελες, ομως επειδή δοκίμασα, οι πολυ χοντρές ενδέχεται να ειναι για μεγαλύτερες διαστάσεις ελαστικού γιατι απαιτούν περισσοτερο χωρο το οποιο στο δικο σου πιθανόν να τσαλακωσει σαμπρελα και να αχρηστευθει. Μια ενδιάμεση λυση δηλαδη ελαφρως ενισχυμένη σε παχος παντα, για τις διαστασεις σου ειναι καλύτερη
  4. Ολα τς κροσαδικα παιζουν στο 120αρι, οπως τα battlecross που ανέφερες ειναι καθαροαινο mx ελαστικο, τι σημαινει αυτο, ειναι για να δουλεύει πιστα με σκληρο σκελετό για τς συνεχόμενα αλματα κλπ ολα αυτα τα πλεονεκτήματα στην πιστα ειναι μειονεκτήματα σε μονοπαταδα σε σχεση παντα με καθαρα εντουραδικα λαστιχα. το λαθος νουμερο στο wr σου θα φερει διαφορετικο βημα, θα σου φερει πιο αρχες ρεπριζ και θα βαρύνει το συνολο απο το περισσοτερο αναρτωμενο βαρος κλπ. Το εχω δοκιμασει νεος, απογοητευτικά και τα σκότωσα για να παρω στο νουμερο του. Τα μτ90 ειναι ασφαλτινα λαστιχα
  5. Την ίδια διάσταση φοράει και το DT125R / RE Δεν έχεις αποσαφηνίσει την χρήση. Μαμα λάστιχα το dt125re ερχόταν με τα on/off Τ63 Michelin τα οποία είναι πανάκριβα γιατί μπορούν να βγάλουν χιλ. στην άσφαλτο 4/5χιλ χλμ χωρίς να φθαρούν που είναι πολλά. Απο πρόσφυση σε χώμα όμως μη περιμένεις (το αναφέρουν κίολας οτι είναι 50/50). Και αν πετύχεις βρεγμένο χωμάτινο τερέν πας τσουλήθρα Τα ΜΤ21 της Pirelli είναι ο ανταγωνιστής με τα ίδια χαρακτηριστικά εάν το έχεις κυρίως για χωμάτινες περιηγήσεις ψάξουν να βάλεις τα MCE 6 days Metzeler στις διαστάσεις που προανέφερες, πρόκειται για FIM enduro λάστιχο με κορυφαία συμπεριφορά στο χώμα, ενώ δεν γλιστράει στην άσφαλτο στις διαδρομές μέχρι να φτάσεις χώμα.Τα είχα βρει σε χαμηλό κόστος περι 125ευρώ πριν χρόνια με παραγγελία απο ελλάδα γιατι δεν τα έφερναν λόγο αντιεμπορικών διαστάσεων, αλλά σήμερα βλέπω ότι τα φέρνουν τσέκαρε https://www.skroutz.gr/s/8639036/Metzeler-MCE-6-Days-Extreme-Mini-Rear-110-80-18-58M.html https://www.skroutz.gr/s/8639052/Metzeler-MCE-6-Days-Extreme-Mini-Front-80-90-21-48M.html
  6. εντάξει.. έχεις λάβει μέρος σε τοπ ταξίδια με μοτοσυκλέτα!! δηλαδή κάνετε το παρακάτω? https://goo.gl/maps/L9WFGGxMorCmLweR8 πολύ ενδιαφέρον το κρατάω για μελλοντικό πέρασμα Ευχαριστώ για το οφθαλμολουτρο!
  7. Παναγιώτη αν ψαχνεις για αχθοφορο στειλε πμ εδω!!
  8. δεν το έπιασες...αγοράζεις ροκσταρ3500 χιλ. και το υποστηρίζεις μέσω αντιπροσώπου γιαβας
  9. το αγοράζεις απο γκοργκολη(3500ε) και το υποστηρίζεις τεχνικά στην euromotors
  10. Πωλούταν έως το '10 στα 11500 καινούργιο από εκεί και μετά να πάρεις ότι σου αρέσει, διότι για την χρήση που θέλεις κάνουν και τα δύο με τον δικό του τρόπο το καθένα, το strom πιο μανιτζέβελο αισθητά πιο ελαφρύ, το vara με πιο αναβαθμισμένη αίσθηση κινητήρα λόγο του 1000cc στροφάλου
  11. στο μήκος φίλε όχι στο πλάτος ενδεικτικά wheelbase vestrom 650: 1560, tracer700: 1450, versys 650: 1415 το μήκος του μεταξονίου για 1000cc είναι καλό, όμως για 650midweight all around είναι πολύ, όταν ο ανταγωνισμός σήμερα όχι το 2002 (που βγήκε το πλαίσιο) γίνεται όλο και πιο συμπαγής σε διαστάσεις και ελαφρύς σε βάρος. όμως φυσικά έχει τα καλά του που είναι ξεκάθαρα η τουριστική χρήση, εκεί παίζει μονο του. Εντάξει το vstrom 650 νομιζω ακομη και έτσι που πουλάει περισσότερα κομμάτια στην κατηγορία αλλά η απόσταση που χωρίζει είναι αναπνοής
  12. η suzuki είναι πιο παραδοσιακή εταιρεία με συγκεκριμμένες αξίες και φιλοσοφία, δε ρισκάρει εύκολα. Απορίας άξιο γιατί δε τόλμησε ακόμη να παράγει (την φασοναρία που επικρατεί) δικύλινδρο εν σειρά για τα μεσαία μοντέλα της. Φυσικά και ο δικύλινδρος V 90ο που διαθέτει συνολικά είναι καλύτερος συγκριτικά με αυτούς, όμως ένα θέμα ειναι οτι δεν μπορεί να παιξει σε πιο κομπακτ διαστάσεις σε ονοφ της βγαίνει μαστόδοντο και οφείλεται στο μήκος του V2
  13. το 8v που έχουμε 6.5-7 με κυρίως αστική μετακίνηση
  14. σορυ, επηρεασμένος απο το 206 της γυναίκας μου το οποίο στα 1,4 φορούσε τα παρακάτω μοτέρ 1.4 L (1360 cc) TU3JP 8v I4, 75 PS (55 kW; 74 hp) 1.4 L (1360 cc) ET3J4 16v I4, 88 PS (65 kW; 87 hp) Όμως βλέπω οτι το 106 φοράει μονο 8v 1.4 TU3JP (KFX) 1997–2001 Magneti Marelli 1AP 75 hp (56 kW) at 5,500 rpm 1.4 TU3JP/IFI4 (KFX) 1998–2001 Motronic MP7.3 75 hp (56 kW) at 5,500 rpm κάπου στα 12,5" θα πρέπει να τα πιάνει όπως περιγράφουν και είναι καλο νούμερο σε σχέση με το 206 με το ίδιο μοτερ που τα έπιανε στα 15" Μήπως ο "Ξα" το πείραξε το εργαλείο? Καλού κακού δες τα νουμερά του μοτερ και την άδεια εχεις δίκιο το παλιότερης γενιάς XSI είχε μοτέρ που στροφάριζε περισσότερο και έβγαζε 94 1.4 TU3FJ2 (KFZ) 1991–1996 Motronic MP3.1 95 hp (71 kW) at 6,600 rpm XSi 1.4
  15. υπάρχουν 2 μοτέρ 1.4, 8v & 16v το δεύτερο παράγει κάπου στα 90hp ούτε rally έιναι ούτε vts, αλλά δεκατεσσάρι αυτοκίνητο πόλης