Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6701
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Tasos Meli last won the day on April 19

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3756 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12941 προβολές προφίλ
  1. Καλο το naked αλλα ριξε και μια ματια στο CB500X που εχει πιο ορθια θεση οδηγησης μηπως και σου διαφευγει σαν μοντελο.
  2. Αρχικα βρες απο ενα site με ανταλλακτικα τι part number εχει η μια κεφαλη και τι η αλλη, αν εχουν το ιδιο τοτε δεν εχεις καποιο θεμα, αλλα και παλι αν οπτικα ειναι ιδιες τοτε κουμπωστε την και καλες βολτες. Η καθε κεφαλη εχει τις δικες τις φθορες , λογικο να μη εχει πληρη συμβατοτητα με αλλα μετεχειρισμενα ανταλλακτικα, εσυ την πηρες αδεια ή κομπλε??
  3. Το ολο συστημα ειναι μαλακια, καθε χρονο θα πρεπει να πηγαινουμε στην τροχαια να κανουμε θεωρηση αδειας, δηλαδη να τρωμε 2 μερες απο τη ζωη μας για μια μαλακια, επειδη το μετρο αυτο ειναι καθαρα εισπρακτικο ας το κανουν σαν τα τελη κυκλοφοριας να τελειωνουμε, να τα πληρωνουμε απο το σπιτι μας οπως σε οοοοολα τα υπολοιπα οχηματα μας.
  4. Εγω θα το βελτιωνα μεσα στα εργοστασιακα για την αντοχη του μοτερ πλαισια, ισως ενα κλικ παραπανω, τα 110 αλογα το μοτερ του group vag τα εχει μαμα, αρα μεχρι εκει δεν υπαρχει κανενα προβλημα στην αξιοπιστια του, τα 20 αλογα θα ειναι αισθητη διαφορα.
  5. Ξέχασα να αναφέρω ότι και στον φίλο μου τα ίδια λεφτά του είπε, εγώ δεν θα το φοβόμουν και θα το έκανα, τα λεφτά δεν είναι πολλά για τη δύναμη που θα αποκτήσει το μοτερ και είναι μια safe βελτίωση. Η τουρμπίνα στα συγκεκριμένα είναι μεταβλητής γεωμετρίας και αλλάζει η πίεση ανάλογα τη χαρτογράφηση.
  6. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι έχει 90 μαμα άλογα, δε φοράει το ίδιο μοτέρ με το Golf που έχει 110? Επισης φίλος μου που έχει ένα Polo 1,2 Bluemotion του ´11 ρώτησε ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων με γνώσεις σε αυτό τον τομέα και του είπε αυτά που έγραψες, ότι από 75 άλογα θα γίνει 90 χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα ή παρενέργεια, μάλιστα θα ρίξει κατανάλωση με νορμαλ οδήγηση και ότι αν το πηγαίνει συνέχεια τέρμα θα καίει πιο πολύ σε σχέση με τώρα. Απο την άλλη πλευρά η VW γενικότερα έχει μια μαλακια που βγάζει το ίδιο μοτέρ με 3 διαφορετικές ιπποδυνάμεις, π.χ. το τρικύλινδρο 14αρι Polo (diesel) έβγαινε με 75-90-105 άλογα.
  7. Εγώ στο 98αρι το Hornet που είχα ακόμα και με πεθαμένη μπαταρία έπαιρνε σκαστό στο 1 μέτρο, το πρόβλημα δεν είναι στη μπαταρία, ψάξε πρώτα τα μπουζί σου αν έχουν σπινθήρα και μετά τσέκαρε τα καρμπυρατέρ. Είπες ότι έχεις πολύ καιρό να τα αλλάξεις.
  8. Για να γίνει η έκδοση της κάρτας θα πρέπει να επιτυχείς σε όλες τις εξετάσεις, αν κοπεις σε κάποια τότε ξαναδινεις μονο αυτήν που κοπηκες, όχι όλα.
  9. Στο κάνει με αναμενο ή με σβηστό μοτέρ? Παντως και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει πρόβλημα.
  10. ΕΠΟΜΕΝΟ....
  11. Συγνωμη, αλλά αν έχεις πολλές βερμούδες, αμάνικα μπλουζάκια, σαγιονάρες και δεν έχεις λεφτά για κράνος τότε το TDM είναι μονόδρομος, είναι ο καλύτερος τρόπος να ανεμίζει κάποιος το “power of love” μαλλί του.
  12. Αναβίωση όλων των ξεχασμένων μοντέλων για εμπορικούς και μόνο λόγους. Η άποψη μου είναι ότι, όταν ένα μοντέλο το σταματάς από την παραγωγή και το αντικαθιστάς με ένα άλλο, καλό είναι να το αφήνεις στο ντουλάπι του.
  13. Το φθηνό πάντα σου βγαίνει ακριβό λέει ο σοφός λαός, δε λέω ότι το να αγοράσεις ένα πανάκριβο μεταχειρισμένο είναι η καλύτερη λύση, πολλοί θέλουν να πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες, βρες ένα μηχανάκι που η τιμή του να αντιπροσωπεύει και την πραγματική του αξία, τα καλά μηχανάκια δεν τα χαρίζει κανένας, επίσης είμαστε στη φάση που όλα αρχίζουν να τσιμπάνε σε τιμή, μη κανείς σύγκριση με τιμές μεταχειρισμένων πέρσι και πρόπερσι.
  14. Dy 125

    Τι α πάθει δηλαδή? Εσυ στη σαλάτα βάζεις πάντα το ίδιο λάδι?
  15. Πολύ ωραία βάση για να χτίσει κάποιος ένα φραπέ ρεισερ, βάζεις μια κανονική ζάντα μοτό, πετάς ένα κοκοβιό και έτοιμο το χιπστερομότερο. Εμενα πάντως με αρέζει και έτσι όπως είναι.