Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6789
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

Tasos Meli last won the day on June 15

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3822 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

13931 προβολές προφίλ
  1. Κανενας δεν θα ασχοληθει αν το μηχανακι σου ειναι 50αρι ή 72αρι.
  2. Δεν περίμενα να έχει παραπάνω στον τροχό το CBR αλλά το 636 εχει 130 τροχό?
  3. 110 εχουν τα F4 και οχι 98, επισης ειναι ενα μηχανακι που ανετα θα γυρισει 2-3 φορες το κοντερ χωρις πολλα πολλα.
  4. Αν βαλεις lifan 110 θα ειναι παρανομο, η καλυτερη λυση ειναι να γινει 72αρι, θα πηγαινει καλυτερα απο 50αρι αλλα δεν θα φτανει το τραβηγμα του 110, η λυση ειναι ή να το αφησεις οπως ειναι και να πας αργοτερα σε ενα 125 ή να το κανεις 72αρι αλλα μονο μεχρι εκει, μην πεσεις στην παγιδα να το βελτιωσεις πιο πολυ, θα χασεις αρκετα χρηματα για να παρεις ελαχιστη βελτιωση, δωσε 60-70 ευρω για να αλλαξεις κυλινδρο και τελος.
  5. Ότι και να είχε πάθει αν η λειτουργεια της τώρα είναι φυσιολογική, την αφήνεις όπως είναι και απλά παρακολουθείς τη συμπεριφορά της.
  6. Θα το κάνω όταν βάλω τα Motard στο XR!
  7. Για να βαλεις το ψεκαστό μοτερ daytona στο Supra θα χρειαστεις αρκετα πραγματακια επιπλεον, βαλε το 110 να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
  8. Αρχικα μουλιασε αν εχει πολυ βρωμια με παραφινελαιο και μετα καθαρισε με οτι σου προτειναν τα παιδια απο πανω, εγω μετα το παραφινελαιο ξεπλενω με βενζινη με την πετρελιερα (με κομπρεσερ αερα).
  9. Αν φερνεις το μοτερ προοδευτικα σε θερμοκρασια λειτουργειας και μετα κανεις ανοιγματα δεν εχει θεμα, τα προβληματα ξεκινανε οταν οι θερμοκρασιες και διαστολες αλλαζουν αποτομα, εκει εχεις φθορα, πολυ σωστα εκανες και αλλαξες λαδια στα 200 χιλιομετρα και μετα στα 500, οτι γρεζι ειχε εφυγε νωρις απο το μοτερ.
  10. 50 χιλιόμετρα “σκληρό στρωσιμο” και όλα δουλεύουν ρολόι.
  11. Η αληθεια ειναι οτι τοσα χρονια εξω θα θελει πολλα...
  12. Σε λαπτοπ η μόνη αναβάθμιση που αξίζει είναι μνήμη και SSD, γενικότερα το λαπτοπ δεν αξίζει σαν αγορά αν δεν το μετακινούμε συχνά, εγώ αυτό που έχω το δουλεύω μόνο όταν κάνω φορματ στο σταθερό μου, και το λαπτοπ μου είναι και σχεδόν 8 χρόνια νεότερο από το σταθερό που έχω.
  13. Μια λυση ειναι να του βαλεις ενα κινεζικο μοτερ με λιγες μόντες, αν εχεις βεβαι ορεξη να ασχοληθεις.
  14. Μου έχει τύχει σε BWS 50 που είχε τέρμα βουλωμένη εξάτμιση, αν έχεις δυνατότητα βάλε μια άλλη με θάλαμο διαστολής, αλλιώς άνοιγμα/καθάρισμα/κόλλημα ή κάψιμο.
  15. Η εξατμηση του εχει καθαριστει ποτέ?