Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6444
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

Tasos Meli last won the day on August 5

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3594 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10644 προβολές προφίλ
  1. Αν εχεις χερια οτι και να καβαλας μπορεις να κανεις παπαδες, ειτε στο χωμα ειτε στην ασφαλτο. Απο τη δικη μου ενασχοληση με το freeriding και τις ρεματομονοπαταδες τα τελευταια 5-6 χρονια δεν εχω συναντησει κανενα απο τα διχρονα μηχανακια που προανεφερες, οι περισσοτεροι εχουν ΚΤΜ και καποιοι Husqvarna, gas gas και Beta, δεν ειναι λεφτάδες, ουτε χεραδες, ουτε πρωταθλητες, απλα αυτες οι εταιριες παρηγαγαν enduro ενω οι ιαπωνες ειχαν σταματησει, τα ιαπωνικα εκεινης της εποχης ειναι γερασμενα πλεον, βρισκεις μεν ανταλλακτικα για καποια αλλα εως ποτε? Επειδη ανεφερθηκες στο XR (250) με μεγαλη βεβαιοτητα μπορω να πω οτι ΟΛΑ τα κανει με μεγαλυτερη ευκολια σε σχεση με ενα διχρονο στα χερια ενος αναβατη με ελαχιστη ή και καθολου εμπειρια, ειναι ενα παπακι φτιαγμενο για χωμα, τα διχρονα θελουν πιο τεχνικη οδηγηση και περισσοτερη εμπειρια, για μπαντες σε χωματοδρομους το xr ειναι λιγο, για μονοπατια και σκαρφαλωμα ειναι οσο χρειαζεται. Ολοι πιπιλανε την καραμελα του φθηνου κοστους ανακατασκευης για τα διχρονα, ξερει αραγε καποιος να μας πει ενδεικτικα ποσο κοστιζει ενας κυλινδρος με επιστρωση nicasil μαζι με ολα οσα πρεπει να αλλαχτουν για να δουψει σωστα ενα παλιο διχρονο?
  2. Το σπορ δεν ειναι ακριβο, ισα ισα ειναι το πιο ¨φθηνο¨ απο ολα τα μηχανοκινητα, βεβαια εξαρταται απο τους στοχους που θετει ο καθενας, αυτοι που κυνηγανε αγωνες και πρωταθληματα ξοδευουν αρκετα, αλλα για το ερασιτεχνη που θα βγει μια φορα τη βδομαδα στο βουνο το κοστος χρησης δεν ειναι απαγορευτικο. Επειδη και εγω ημουν στην ιδια φαση με εσενα (αδειο πορτοφολι) αγορασα ενα ρημαδι μηχανακι, στο οποιο εριξα κατι λιγοτερο απο τα διπλασια της αγορας του για να το φερω στην κατασταση που επρεπε να ειναι, ενω αν μαζευα κατι παραπανω θα επερνα εξ´ αρχης ενα καλοσυντηρημενο μηχανακι, εμενα ο ως με εκαιγε να αγορασω και φυσικα την πατησα... Οτι εγραψα το εκανα για να μην την πατησεις και συ, για να γλυτωσεις απο μελλοντικα εξοδα, κανε οτι μπορεις για να ανεβασεις το μπατζετ σου και να πας σε ενα μηχανακι σωστο, επειδη ειναι 99% σιγουρο οτι θα κολλησεις με το σπορ, αν παρεις κατι σε κατασταση ημισαπιου μετα απο λιγους μηνες θα θελεις να το αλλαξεις. Ενα 250 4Τ θα σε βοηθησει να μπεις πιο ομαλα στον χωρο της χωματινης οδηγησης, θα σκαρφαλωνει πολυ πιο ευκολα χωρις να ανοιγεις πολυ γκαζι, βεβαια η λιγοτερη δυναμη που εχει θα τη βλεπεις στα φλατ κομματια που θα ανοιγεις τερμα γκαζι, αλλα στο σκαρφαλωμα και στα σφιχτα μονοπατια δεν θα σου φαινεται καθολου αδυναμο. Αν με ρωτουσες τι θα αγοραζα εγω σημερα...? απο τη μια θα σου ελεγα ενα 250 διχρονο εντουρο που ειναι δυνατο αλλα και ελαφρυ αλλα απο την αλλη δεν ξερω αν θα αφηνα τη ροπη που εχει ενα τετραχρονο στα 400+ κυβικα σχεδον απο το ρελαντι, να πω οτι δεν ειμαι πρωταθλητης και δεν κανω Xtreme enduro ωστε να χρειαζομαι να ειναι το μηχανακι παναλαφρο αλλα δεν θελω να εξεφευγει λογω σωματοτυπου.
  3. Αυτο το μηχανημα ειναι ο ορισμος της λεξης adventure για μενα.
  4. Κατ´ αρχας ξεκινας με λαθος σκεπτικο, ενα εντουρο μηχανακι πρεπει να μπορει να σε παει στο βουνο αλλα πολυ σημαντικοτερο ειναι το να σε γυρισει, με τα μηχανακια του χιλιαρικου το μονο που θα κανεις ειναι μπαντιλικια και σουζες γυρω απο το σπιτι σου, εγω προσωπικα δεν θα εμπιστευομουν ενα τετοιο μηχανακι. Αν θελεις διχρονο δωσε κατι παραπανω και παρε ενα πιο προσφατο μοντελο, δρακους που ακουνε στο ονομα DT,WR,KDX,KMX,TS,TSR,CRM και λοιπα καλυτερα να μην τα προτιμησεις, κοιταξε προς ΚΤΜ και οπως ειπε ο Κωστας σε μοντελα μετα το 2000. Αν θελεις ολντ σκουλ τετεαχρονο κοιτα μονο για TTR ή ΧR, αλλα να ξερεις οτι αν πας σε φτηνο θα το πληρωσεις στην τελικη χρυσάφι, πιστεψε με κανενας δεν θα πουλησει καλο μηχανακι σε χαμηλη τιμη, ολα τα φθηνα κρυβουν θεματακια, και φυσικα πρεπει να γινει ελεγχος απο εναν που τα γνωριζει καλα. Εχεις προσωπικη εμπειρια απο 250 τετραχρονο στο χωμα και το θεωρεις υποδεεστερο απο ενα DT? Τι εννοεις οταν λες χωμα?
  5. Οτι πρεπει για τους αντβεντσουράδες της καφετέριας, προτιμω 1000 φορες ενα XT660R, ομορφο μεν αλλα περιπετεια και χυτη ζαντα δεν πανε μαζι, τουλαχιστον για καποιους που εχουν ταυτισει τον ορο adventure με μηχανες που μπορουν να ανταπεξελθουν σε ολα τα τεραιν, ισως να φταιει και η ΚΤΜ τοτε που εβγαλε ΤΟ adventure.
  6. 80-100 είναι η ταχύτητα που μπορείς άνετα να ταξιδέψεις, δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να το κανείς και με παραπάνω ταχύτητα γιατί θα ‘κουραστει’ το μοτέρ αλλά μιλάμε για μονοκυλινδρο 400cc με σχετικά κοντές σχέσεις, μπορεί σίγουρα να βελτιωθεί αλλάζοντας την τελική μετάδοση με ένα μικρότερο γρανάζι πίσω χωρίς να σημαίνει ότι θα χάσει κάτι από τα χαμηλά του.
  7. Το θέμα δεν είναι η αντοχή μόνο, αλλά το γκάζι και η αίσθηση που έδιναν εκείνα τα μηχανάκια, ελάχιστα έχουν μείνει αλλά και αυτά τα πετσόκοψαν με τους περιορισμούς.
  8. Τι ΚΑΤΑΝΤΙΑ είναι αυτηηηηηη... πραγματικά είμαι πανευτυχείς που στην εποχή που ξεκίνησα εγώ υπήρχαν MBX,TZR,AR και αρκετά ακόμα εντουράκια, 125 μεν αλλά όχι μοτοσυκλετακια.
  9. Απο τη στιγμη που εχεις βγαλει την εργοστασιακη του εξατμηση και εχεις βαλει μια αλλη η οποια ξεπερνα το επιτρεπομενο οριο θορυβου εισαι παρανομος, δεν ενδιαφερει κανενα αν φορας ή οχι σιγαστηρα, αν ειναι καλος ή μαπα, το θεμα ειναι οτι ξεπερνας το οριο.
  10. Αν το μηχανακι θα παταει χωμα τοτε μονο σφουγγαρενιο, αν οχι τοτε πανε σε αυτο που σου προταθηκε παραπανω απο τον Costikos.
  11. Σαν πρωτη κινηση κανε αυτο που λεει ο Γιάννης, πανε σε αλλο ευθυγραμισσά να δουμε αν οντως εχει ρυθμιστει λαθος.
  12. Να σου δωσω το Taomei να κανεις τη δουλεια σου? καποιος ποστης σε ματιαξε...
  13. Εκει που θα το παρκαρεις βαλε ενα φωτοβολταϊκο πανελακι των 5w να σου την συντηρει, με λιγοτερο απο ενα 20αρικο βρισκεις.
  14. Ψαξε στο facebook το γκρουπ Yamaha Townmate Power και γραψε εκει τι ψαχνεις, σιγουρα θα υπαρχει κατι σε νορμαλ τιμη.
  15. Αν δεν χρειαζεσαι μηχανακι που να εχει επιδοσεις και απλα να εχεις ενα μεσο για πηγαινεις απο το σημειο A στο σημειο Β το παπι αποτελει μια καλη και φθηνη λυση. Απο την αλλη μηχανακι με περισσοτερα κυβικα και χωρις μπαταρια μονο εντουρο μπορεις να βρεις, πχ το δικο μου XR400R δεν εχει μπαταρια, ομοιως και τα ΧR250R, εκει βεβαια πας σε εξοδα μοτοσικλετας.