Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6578
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

Tasos Meli last won the day on January 2

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3685 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12064 προβολές προφίλ
  1. Το Πάσχα το γιορτάζω παραδοσιακά! Στείλε μου σε π.μ. Πλιζ σχετικά με τη γιορτή να ψάξω τι παιζει
  2. Εγώ γνωρίζω ότι τα SYM είναι τίμια μηχανάκια, αλλά είμαι κομπλεξικός, προτιμώ να δώσω 4000 ευρώ και να σκυλοπειραξω ένα X που θα πηγαίνει καλύτερα από VF185 (λέμε τώρα).
  3. Αφού λέμε ότι για πλάκα έχει την 100σταρα (στο κοντέρ). Γιατί θετε να το θάψετε ακόμα δεν βγήκε στο δρόμο? Επειδή είναι SYM? Το λιγουρευεστε? Νταξ ο Αντωνάκος φαίνεται ότι η μεγαλύτερη μηχανή που καβάλησε είναι το VF185 και δεν τον παρεξηγώ.
  4. Και τα CRF 450 1 εκκεντροφορο φορανε αλλα βγαζουν 60 αλογα.
  5. Δοκτό αυτο που ειπες και που παρεθεσες, δεν υπαρχει λογος για καμια παρεξηγηση.
  6. Ποιο ειναι αυτο που δεν αξιζει τον κοπο?
  7. Αυτο ειναι αναλογο με το τι θα βαλεις μεσα, αν βαλεις ανταλλακτικα lifan θα βγει πολυ λιγοτερα απο το να βαλεις takegawa.
  8. Δεν ειπα να παρει σαζμαν απο αλλο παπι, ουτε καμπανα, ουτε φυγοκεντροκο, εγω ειπα οτι θα μπορουσε να σχεδιασει το αναλογο φυγοκεντρικο για την ιποδυναμη του μοτερ.
  9. Για τα καπακια δεν γνωριζω, αλλα αν τα αλλαξεις ολα μεσα στο μοτερ με καινουρια τοτε το μοτερ σου πραγματικα θα γινει καινουριο.
  10. Δε νομιζω να ειναι αυτο το προβλημα, τα συγχρονα ημιαυτοματα φερουν κανονικο συμπλεκτη ο οποιος ειναι στον πρωτευοντα αξονα του σαζμαν και φυγοκεντρικο που ειναι πανω στο στροφαλο, θα μπορουσαν απλα να βαλουν πιο φαρδυ και ενισχυμενο φυγοκεντρικο, αλλα αυτο θα ανεβαζε πιο πολυ το κοστος, τωρα εχει απλα ενα γραναζι πανω στο στροφαλο που δινει απευθειας κινηση στον συμπλεκτη.
  11. Καλοριζικο και καλοβολτο, απο τα μηχανακια που αν το ειχα δεν θα το πουλουσα ποτε.
  12. Η τιμη φαινεται νορμαλ για αυτα που προσφερει, εκτος της μανιβελας ενα ακομα μειονεκτημα αποτελει ο συμπλεκτης, θα προτιμουσα να εβγαινε ημιαυτοματο για μεγαλυτερη ευκολια στην κινηση μεσα στην πολη και παραλληλα η εταιρια να διεθετε και κιτ συμπλεκτη για τους μερακληδες... (Εγω παντως που ειχα βαλει συμπλεκτη στο παπι τον εβγαλα). Το βαρος του μου φανηκε καπως αυξημενο, βεβαια δεν γνωριζω που παιζει και ο ανταγωνισμος (Crypton X). Σε τελική αναλυση οπως και να το δουμε ειναι ενα μηχανακι πιυ σιγουρα θα κανει τη διαφορα στην κατηγορια, ευχομαι να δουμε αρκετα να κυκλοφορουν στους δρομους.
  13. Αν τον δειρεις θα σου παρει ακομα πιο πολλα, προσεχε πολυ τι θα κανεις και προσεχε τι γραφεις δημοσια, καλυτερα οι οποιες λυσεις εχουν να προταθουν να σταλουν με π.μ.
  14. Μάρκες[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα] Το τμήμα ερευνας στα κεντρικά γραφεία. Μάρκα Ποσοστό της Volkswagen[3] Κατασκευασμένα οχήματα ανά έτος 2017 (2016) Volkswagen (αυτοκίνητα) 100 % 6,317 Mio. (6,073 Mio.) Audi 99,55 % στην Audi AG 1,878 Mio. (1,868 Mio.) Škoda Auto 100 % στην Škoda Auto, a.s. 1,201 Mio. (1,126 Mio.) SEAT 100 % στην SEAT S.A. 468.431 (408.703) Cupra 100 % (θυγατρική της SEAT S.A.) - Porsche 100 % στην Porsche AG 246.375 (237.778) Bentley 100 % στην Bentley Motors, Ltd. 11.089 (11.023) Lamborghini H Audi AG έχει 100 % της Automobili Lamborghini Holding S.p.A. 3.815 (3.457) Bugatti 100 % στην Bugatti Automobiles S.A.S. 71 (1) Volkswagen Nutzfahrzeuge (Επαγγελματικά οχήματα) 100 % 497.894 (477.974) Scania Σουηδική βιομηχανία φορτηγών, και ιδρυτική εταιρία της SAAB. 100 % 90.777 (81.346) MAN (βιομηχανία φορτηγών) 75,28 % 114.134 (102.235) Οι ακόλουθες μάρκες τυπικά ανήκουν στον όμιλο, όμως δεν χρησιμοποιούνται πλέον: Auto Union DKW Horch NSU Wanderer Εντάξη μπορει να μην είναι η μεγαλύτερη αλλα σίγουρα ΑΠΟ τις μεγαλύτερες.
  15. Τον αράπη κι αν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς λένε.. Ενα τέτοιο πράγμα δηλαδή...? Πολύ πίκρα μαζεύτηκε στο MB.