Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5865
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Tasos Meli last won the day on August 23 2016

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3092 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7346 προβολές προφίλ
  1. GLX

    Τελικά ο Μιχάλης κατι παραπάνω ήξερε, το επιβεβαίωσε και ο stef2000, για τον Πάπα... το λευκό καπνό ήθελα να πω.
  2. Εγαλη προσοχη στα εντουροειδη μηχανακια μπορει να κρυβουν πολλα, εκει παιζεις με κατοσταρικα και μπορει νανσου φυγουν περισσοτερα απο οσα αρχικα υπολογισες, την πατησα και γω ετσι σε ενα φαινομενικα μαχιμο και υποτιθεται συντηρημενο εντουρο.
  3. Εγω ειχα το πρωτο Hornet το καρμπυρατερατο, αρκετη δυναμη ενιωθες μολις επιανε τις 7Κ και στις 9Κ εριχνε αυτη την κλωτσια και το ενιωθες να ξεκολλαει καλα, αν καταφερνες να το ξεκινησεις με αρκετες στροφες και επιανες γρηγορα τις 7 τοτε ησουν σε ¨καλο δρομο¨ βεβαια ειναι και 175 κιλα στεγνο, δεν το λες και υπερβαρο. Στα μονοκυλινδρα η σχεση μεταδοσης που δινει η πρωτη ειναι μιση σε σχεση με ενα 4Κ, γιαυτο δεν μπορεις να κανεις εκκινηση με τερμα γκαζι.
  4. Ναι δεν ειναι και ενδεικτικο αλλα μου εκανε εντυπωση οτι το πιο ηπιο 600αρι ξεκολλησε τοσο γρηγορα και ευκολα, βεβαια εχει και 98 αλογα, αλλα αν αναλογιστεις οτι η πρωτη του βγαζει 90 και το ξεκινησεις γεματα δεν αφηνει πολλα περιθωρια στον ¨αντιπαλο¨
  5. Επειδη ξερω που με παιρνει και που οχι δεν ξανοιγομαι ευκολα. Ενα βραδυ γυρνουσα σπιτι με το Hornet (οταν ειχα) και με περναει ενας καυλωμενος με ενα BMW 650 fanduro ή καπως ετσι, φτανω διπλα του στο φαναρι και ο τυπας παιζει γκαζιες και ξεκιναει με χαμηλη σουζα και τερμα γκαζι, εγω απλα τον ακολουθησα χωρις να τον αφησω να ξεφυγει, στο επομενο φαναρι παλι τα ιδια, αλλα εκει ανοιξα και γω μια πρωτη-δευτερα κανοντας εκκινηση με 5-6Κ και εμαθα κατι που ανετρεψε οσα πιστευα μεχρι τοτε, τελικα τα τετρακυλινδρα αν τα ξεκινησεις σωστα ριχνουν και σε κατι 600+ μονοκυλινδρα για πλακα.
  6. Φ.Π.Ε. ακομα και στα παπακια, εκει μας ωθησε η τεχνολογια. Να ξερεις οτι τα αλογα δεν ειναι στραγαλια, τα 3 αλογα που υπολογιζεις να παρεις θελουν πολλα κατοσταρικα, δεν ειναι τοσο απλα τα πραμματα. Αντε και το δινεις παραπανω καυσιμο, πως θα το κατεβασεις κατω? εκκεντροφορο θα αφησεις το μαμα? αυλους με μαμα διαμετρο? βαλβιδες? ασε που θα χρειαστεις και πιο μεγαλο μπεκ. Οταν κανεις μια παρεμβαση θα πρεπει να ειναι συνολικη για να δεις πραγματικη διαφορα.
  7. Ποσο μαλακες ειναι... Στεκονται με το παπι διπλα σε μοτοσικλετα... Θα ηθελα πολυ να δω τα μουτρα τους πριν και μετα. Υ.Γ. Μου ετυχε καποιες φορες και μενα να μου κανουν κολπα, το μηχανακι μου ειναι οπτικα ιδιο με το 250.
  8. Πες μου οτι σου εχει συμβει να γελαω με τις ωρες...?
  9. Αν βαλεις ανορθωτη 12V θα πρεπει να βαλεις και δωδεκαρα μπαταρια.
  10. Πάρε ενα κινεζικό CryptoNEX που ειναι 125 και εισαι οκ
  11. Αν ειχε χαρτια ανετα το χτυπουσα, εχω ενα μοτερ απο DT125 που περιμενει...
  12. Δεν ξερω να σου απαντησω αν θα εχεις θεμα ή οχι, δεν το εχω δοκιμασει, γιατι δεν ψαχνεις τη λυση να τοποθετησεις ενα εξτρα φωτιστικο σωμα τυπου λεντ που θα εχει πιο χαμηλη καταναλωση και θα κανει και περισσοτερο φως?
  13. Αν δεν χρωσταει το μηχανακι τελη και θα κανεις τη μεταβιβαση χωρις μπλεξιματα μεχρι κανενα 150αρι ισως το εδινα.
  14. Εκτος απο τη μπαταρια και τις λαμπες θα πρεπει να αντικαταστησεις και τον ανορθωτη, δηλαδη να βαλεις απο 12βολτο Τ50/80 για να στην φορτιζει την μπαταρια. Να εχεις στο μυαλο σου οτι η φορτιση που μπορει να σου κανει ειναι υποτυπωδης, ουσιαστικα ειναι μονο συντηρηση, τραβωντας εσυ ρευμα για φωτα απο την μπαταρια θα την εξαντλει και δεν θα προλαβαινει να φορτιζει πληρως και ουσιαστικα δεν θα εχεις και φωτα.
  15. Πριν 4 χρονια πηγαμε με τον εξαδελφο μου την καθιερωμενη μας απογευματινη χωματαδα, εγω με το XR400R που εχω, και εκεινος με το XR600R που εχει (λεμε τωρα...) Γυρισαμε στο σπιτι του και ανανεωσαμε το ραντεβου μας για την επομενη μερα το πρωι για να παμε μια πιο μακρυνη βολτα. Πηγα την επομενη μερα να τον συναντησω και να φθγουμε απο το σπιτι του αλλα το XR του αρνιωταν πεισματικα να παρει μπρος, δοκιμασαμε τα παντα, αλλα τζιφος. Πηραμε την αποφαση να τσεκαρουμε βαλβιδες,αλλα μολις ανοιξαμε την πρωτη ταπα κατι γυαλιζε... τελικα δεν ηταν χρυσος, ηταν το ενα κοκορακι που ειχε φαγωθει παρεα με το ενα αμυγδαλο του εκκεντροφορου και το μηχανακι δουλευε τριβαλβιδο μεχρι που βγηκε η ζωη του, φυσικα αυτα τα ρινισματα ταξιδευαν σε ολο το μοτερ για πολλες ωρες λειτουργειας. Η ιστορια αυτη δεν ειναι φτιαχτη, και θελω να καταληξω σε 2 συμπερασματα: 1) Αυτο που λενε οτι τα Ιαπωνικα μηχανακια ειναι σκυλια και οτι δεν χαλανε ειναι μουφα, απλα δουλευουν ικανοποιητικα μεχρι να τους βγει η ψυχη. 2) Ενα μηχανακι τοσων ετων θα επρεπε να ειχε ανακατασκευαστει πριν πολυ πολυ καιρο για να μην φτασει ποτε σε αυτη την κατασταση Υ.Γ. Το XR του ξαδελφου μου την μια μερα γαμουσε και εσπερνε και την επομενη δεν επαιρνε καν μπρος. Επι του θεματος... Απο το μακρυνο '84 μεχρι σημερα ανοιχτηκε αυτο το μοτερ? κανενα ρεκτιφιε εγινε? Το XT250 εχει 2 καρμπυρατερ, ενα μηχανικο και ενα CV, αλλα η ρυθμιση του αερα και ρελατνι γινεται μονο στο μηχανικο, στο αλλο μπορεις να παιξεια μονο με ζιγκλερ και βελονα. Απο τη μια εχουμε μεν 2 καρμπς αλλα απο την αλλη δεν παιζει συγχρονισμος με την ευρυτερα γνωστη εννοια που ειπες.