Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6670
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

Tasos Meli last won the day on January 28

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3737 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12742 προβολές προφίλ
  1. Οταν ανοιγεις το γκαζι ή οταν εχει φορτω το μοτερ χτυπαει αν πας ρολαριστος κοβει ο θορυβος. Λες να παιζει τιποτα απο φυγοκεντρικο ή καμπανα?
  2. Ας πιασουμε μερικα σεναρια, το να θελουν ρυθμηση οι βαλβιδες ή να ακουγεται η καδενα το βγαζουμε στην ακρη, επισης και τα ρουλεμαν στροφαλου δεν παιζει να ειναι, εμενα μου κανει πιο πολυ για ρουλεμαν μπιελας, συνηθως σε αυτη την περιπτωση ο ηχος ειναι πιο εντονος με ζεστο μοτερ, θελει ομως μεγαλη προσοχη γιατι αν εχει αρκετο κενο ενδεχεται να κοπαναει το πιστονι στην κεφαλη. Εγω προτεινω να ξεκινησεις με ξεμονταρισμα κεφαλης - κυλινδρου για ελεγχο μπιελας.
  3. Βγαζεις το ενα και βαζεις το αλλο, δεν θα κανεις τιποτα αλλο.
  4. Στο κανει ειτε ζεστο ειτε κρυο?
  5. Εχεις δικιο οτι η αυστηρότητα δεν βοηθαει, αλλα το να αφησεις ενα κινητηρα χωρις λαδι ειναι σαν να βλεπεις ανθρωπο με αιμοραγια και να μην κανεις τιποτα, αργα ή γρηγορα θα πεθανει και ο μεν και ο δε.
  6. Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν είναι διαφορικό, κορώνα και πινιο έχουν τα μηχανάκια, θα συνεχίσω με μια συμβουλή, μην εμπιστεύεσαι το τι γράφει απ´εξω, τα περισσότερα είναι μπασταρδεμενα, και τελειώνω με τους 4 μαμα συνδιασμους που υπάρχουν: 34/10, 35/11, 33/11 και τέλος 35/12, τα έχω γράψει από το πιο κοντό στο πιο μακρύ. Το 33/11 είναι από το 35Τ, το ευρωπαϊκό που λένε, το πιο μακρύ το φορούσε το 22K, το τριταχυτο ιαπωνικό 80αρι.
  7. Δεν εχει σημασια αν το μοτερ γυριζει ή οχι, σημασια εχει οτι το μοτερ δουλεψε στεγνο ή με ελαχιστο λαδι το οποιο δεν εφτανε παντου, ολα τα κινουμενα μερη του θελουν ελεγχο και οτι βρεθει εκτος οριων θελει αντικατασταση, παντως ειναι κριμα για κατι τοσο απλο (ελεγχος σταθμης) και οχι χρονοβορο να παθαινει τετοια ζημια το μοτερ.
  8. Φιλε το μηχανακι το μελανιασες κανονικα, το μονο που ειναι καλο αυτη τη στιγμη στον κινητηρα σου ειναι τα καρτερ και τα μαγουλα του στροφάλου, οοοοοοολα τα υπολοιπα μηχανικα μερη του ειναι κατεστραμένα.
  9. Μηπως εννοεις πρωτη πανω και 2α 3η κατω?
  10. Τα σπειρωματα επισκευαζονται, υπαρχουν τροποι (δεν εννοω το Helicoil) Με ενα πλανισμα μπορουν να ερθουν οι εδρες και να γινει παλι στεγανό το καπακι, απλα θα πρεπει να πανε στο σωστό μηχανουργειο, οσο ταλαιπωρημενο να ειναι το μοτερ σου το σιγουρο ειναι οτι μπορει να επανελθει, το κοστος ειναι αυτο ομως που καθοριζει αν συμφαιρει ή οχι, μπορεις να ψαξεις για μεταχειρισμενο μοτερ αλλα παλι δεν θα γνωριζεις τα προβληματα του, συνηθως και αυτα τα XR πασχουν στην κεφαλή, ραγιζει αναμεσα σε μπουζι και βαλβιδες, αν εισαι απο κει οκ τοτε μπορεις να προχωρησεις σε επισκευη, υπαρχουν ανταλλακτικα τα παντα σε μεταχειρισμενα για αυτο το μοτερ, εκτος απο κεφαλες που σπανιζουν (ραγιζουν)
  11. Εγω δεν εχω καταλαβει ακριβως το προβλημα που εχει το μοτερ, γραψες 2 λογια να δουμε αν υπαρχει λυση.
  12. Επειδη εγω ειπα οτι προφανως δεν πιανει το χερι σου, και το ειπα γιατι ο Αχιλλες μιλησε για ανακατασκευη που θα την εκανες εσυ ο ιδιος χωρις να πας σε μηχανικο, ορμώμενος απο τα λεγομενα σου οτι κοιταξες τα λαδια μετα απο 2 μηνες εσυ τι αποψη πιστευεις να σχηματισαν οι περισσοτεροι? Το οτι δεν προλαβαινεις ειναι δικαιολογια, πολλοι απο εδω μεσα πιστεψε με εχουν πολυ περισσοτερες υποχρεωσεις απο εσενα αλλα τα μηχανακια τους δεν τα αφηνουν χωρις λαδι, αλλωστε ο κατασκευαστης φροντισε γι´ αυτο, στα περισσοτερα μοτο δεν θα χρειαστει καποιος πανω απο 1 λεπτο να τσεκαρει τη σταθμη λαδιο, ουτε αργοσχολοι ειμαστε, ουτε καυλαντιζουμε, ουτε τσεκαρουμε τα λαδια καθε 5 λεπτα, αλλα ουτε σε dragster τρεχουμε, για να κανουμε τη δουλεια μας τα εχουμε, μια φορα στις 15 μερες φτανει να το κοιτας.
  13. Σε κάτι κωλοφτιαγμενα με συμπίεση στο θεό, για να γλιτώσεις τις προαναφλεξεις και μόνο.
  14. Αχιλλεα λες να πιανει το χερι του? εδω λαδια βαζει καθε οπωτε θυμηθει... Και γω θα προτιμουσα μοτερ με ανταλλακτικα γνησια ή aftermarket εφαμιλης ποιοτητας με τα γνησια αλλα κατω απο 400-500 ευρω δεν θα βγει, ασε που παλι θα το μελανιασει.
  15. Θα σου γραψω τι πρεπει να αλλαξει: Μπιελα, ρουλεμαν στροφάλου, εκκεντροφορο, καδενα, τσιμουχακια βαλβιδων, και κυλινδροπιστονο το λιγοτερο, συν το κοστος εργατικων, πολυ πιθανό να θελει και ρουλεμαν στο υπολοιπο μοτερ και μπορει να εχει προξενισει βλαβη σε κομπλερ, καμπανα και γραναζια σαζμαν, ολα αυτα ειναι κατασκευασμενα ωστε να δουλευουν με λαδι. Τι θα κοστισει λιγοτερο, η αγορα ενος λιφαν με 2 κατοσταρικα ή ολα αυτα που εγραψα? Επισης το ¨βαζω ενα κυλινδροπιστονο¨ δεν ειναι ανακατασκευη, και σε ενα μελανιασμενο μοτερ ειναι σταγονα στον ωκαιανο γιατι μετα απο λιγο θα βγαλει αλλου προβλημα.