Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5946
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Tasos Meli last won the day on August 23 2016

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3135 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7637 προβολές προφίλ
  1. Κοιτα να γουσταρεις τωρα που μπορεις γιατι οταν θα ερθει το καροτσι τα πραγματα θα δυσκολεψουν! Επαθα και εμαθα... Καλοπουλητο το μοτορι.
  2. Γιατι σου φαινεται περιεργο? τα παπακια ειναι ημιαυτοματα, η αποσυμπλεξη και συμπλεξη γινεται μονο κατα την αλλαγη ταχυτητων, δεν καταπονουνται οπως στις υπολοιπες μηχανες που εχουν μόνο συμπλεκτη, εκει αναγκαστικα τον πατηναρεις, στα παπκια δεν συμβαινει κατι τετοι, ειδικα αν δεν το βασανιζεις και αλλαζεις ταχυτητες χωρις να δινεις επιπλεον γκαζι τοτε ειναι εφικτο να φτασεις αυτα τα χιλιομετρα.
  3. Πολλες φορες η κακη χρηση φερνει προβληματα, το κακο στη δικη μου περιπτωση ειναι οτι δεν ξερω πως εχει δουλευτει πριν απο μενα, αν παρατηρησεις σχεδον το 1/4 των αυτοκινητων που κυκλοφορουν ανηκουν στο group vag, αρα το ιδιο μοτερ φορεμενο σε πολλα μοντελα, η συχνοτητα εμφανησης προβληματων εξαρταται και απο αυτο. Οταν λες εμεινες απο κινητηρα τι ακριβως επαθε? Οσο για το ατμοσφαιρικο το πιστευω και γω αυτο, πραγματικα γεμιζει απο χαμηλα το ατιμο. Στο ρελαντι δεν ακουγεται τιποτα, μονο κατα την κρυα πρωινη εκκινηση για 1-2 δευτερα, δε με προβληματιζει ομως και τοσο γιατι ακομα δεν κανει σαν χαρμανιερα!
  4. Η αληθεια ειναι οτι το timer θα με σωσει, θα μου πεις τα δυο λεπτα δεν ειναι και τιποτα, αλλα οταν βιαζεσε να σβησεις και να φυγεις βοηθαει. Σκισιμο δεν πεφτει πριν πιασει το λαδι 75-80 βαθμους και γενικα οταν ειναι κρυο το μοτερ δεν το στροφαρω πανω απο 2,5 - 3 χιλιαδες. Τα 7,5 μου φαινονται νορμαλ, εχω διαβασει για περισσοτερη καταναλωση σε αλλο φορουμ, βεβαια το τελευταιο αυτοκινητο που οδηγουσα ηταν ενα Polo 1,2 του 07 που εκαινε 6-6,5 στα 100 και δεν πηγαινε βημα κοντα σε αυτο, αρα χαλαλι το 1 λιτρο παραπανω μπρος στο ανετο ταξιδι που κανω με αυτο. Παντως αυτο με τα λαδια θα το τσεκαρω γιατι πολλα γραφονται και ακουγωνται.
  5. Προσοχη.. Προσοχη... Οι ερωτησεις θα πεσουν βροχη... Πρωτα ομως να σου πω καλολασπωτο γιατι απο τοτε που το συζητουσαμε εχω χασει μερικα επισοδεια... Τι παιζει με το γραναζωμα? τι λαστιχα φοραει? τι σου αρεσει περισσοτερο στο μηχανακι αυτο? τι θα ηθελες να αλλαξεις στο μηχανακι αυτο? σε τι τεραιν θελεις να το περπατας?
  6. Δυστυχως θα κανεις πολυ μεγαλη υποχωρηση στην ποιοτητα του βιντεο, εδω εγω τραβαω 720 και τα clip ειναι πολυ μεγαλα σε ογκο δεδομενων.
  7. Εχω παρει αλλα μου ηταν λιγο κοντο το παντελονι.
  8. Αν και ακουγονται πολλα για τα συγκεκριμενα μοτερ ειπα να δοκιμασω και γω την τυχη μου και πηρα ενα Golf 6 με το 14αρι TSI, ειλικρινα δε χανω ευκαιρια να το ταξιδεψω, πραγματικα με ευχαριστει πολυ στην οδηγηση αυτο το μοτερ, η δυναμη του επαρκει για το βαρος του σκαφους του (1290 κιλα) και μπορει να ταξιδευει ανετα και ξεκουραστα με 160 στο κοντερ, απο καταναλωση ειμαι στα 7,5 λιτρα μεικτης χρησης με λογικη οδηγηση, δεν παω σαν κοτα αλλα δεν το σκιζω φαναρι-φαναρι, απο καταναλωση λαδιου δεν ξερω ακομα γιατι εχω κανει μονο 5Κ απο τοτε που το πηρα, το θεμα της αλλαγης καδενας νομιζω οτι πλησιαζει γιατι κατα την κρυα εκκινηση ακουω ενα σχετικο θορυβο. Εχεις πρατηρισει τιποτα στο δικο σου? εκτος απο το 5-30 τι αλλο πρεπει να προσεχω? Να αναφερω οτι πριν ξεκινησω και αφου σταματησω το αφηνω να δουλεψει 1-2 λεπτα ρελαντι, σωστο ή λαθος?
  9. TSI ή ντιζελακι?
  10. Εγκυλοπεδικα θα το πω, στο χωμα δεν χρειαζεται καποιος αλογα και πειραγμενα μοτερια, ενα καλο ζευγαρι χερια να υπαρχουν και κανουν θαυματα και με 125cc.
  11. Με το παπαρπανω στεοφαρισμα το μονο που κερδιζεις ειναι τελικη, σε δυναμη το μοτερ παραμενει στα ιδια, εκτος αν εχει αλλαξει το αβανς και δινει μια αισθηση οτι εχει γκαζια απο καποιες στροφες και μετα.
  12. Εγω εχω ενα Τ50 για το οποιο πληρωνω 54 ευρω ετησια ασφαλεια και 17 ευρω θεωρηση αδειας κυκλοφοριας, ποσο παραπανω πληρωνεις εσυ για το παπι σου που ειναι 125? Αξιζει να τρωει την ταλαιπωρια καθε χρονο να τρεχει στην τροχαια για θεωρηση?
  13. Μονο η σκουρια βγαινει δυσκολα, ολα τα αλλα ειναι ευκολα, μουλιασε το με παραφινελαιο και μετα συρματοβουρτσα στο τρυπανι και βουρ για γυαλισμα.
  14. Γιατι δεν τα καταργειτε ολα αυτα τα παπαρακια?
  15. Κανε την ασφαλεια Online απο την anytime, τα κανονικα νουμερα απο το αυτοκινητο σου και μετα απο 2 μερες κανε διακοπη και παιρνεις το υπολοιπο των χρηματων σου πισω εντος εβδομαδας σε αριθμο τραπεζας που θα τους δωσεις.