Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6498
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

Tasos Meli last won the day on August 5

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3629 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

11180 προβολές προφίλ
  1. Το XR μου εχει ηξρο καρτερ, δεν εχει πουθενα προσβαση στο κυκλωμα για εξαερωση, δεν απαιτει εξαερωση. Απο τη στιγμη που θα παρει μπρος μεσα σε ελαχιστα δευτερολεπτα εχει στειλει παντου λαδι, επισης στις επιφανειες που υπαρχει εντονη τριβη ,βλεπε κεφαλη, ο κατασκευαστης εχει φροντισει γι' αυτο και εχει δημηουργισει κυλοτητες που συγκρατουν λαδι. Επισης τα μοτερ με το ξηρο καρτερ αποθηκευουν το λαδι σε μερος οπου η αντλια λαδιου εχει αμμεση τροφοδωσια σε λιπαντικο οπωτε με το πρωτο γυρισμα του μοτερ εχει στειλει λαδι, οχι αερα.
  2. Ο λογος που γινεται η ¨εξαερωση¨ ειναι για να τσεκαρεις οτι ανεβαζει λαδι η αντλια και οχι για να βγει ο αερας απο το κυκλωμα, εξαερωση γινεται σε κλειστα κυκλωματα οπου ο αερας επηρεαζει τη λειτουργεια τους, πχ φρενα.
  3. Ξεκολληστε λιγο απο την καραμελα της ¨εξαερωσης¨ τα υπολοιπα μηχανακια που δε θελουν εξαερωση τι παθαινουν? Επισης οταν ενα μηχανακι σβηνει και το εχεις παρκαρισμενο για καποιες ωρες μαντεψε τι γινεται με τα λαδια, οτι εχουν τα σοληνακια και οι αυλοι στραγγιζουν στο καρτερ και το κυκλωμα γεμιζει αερα, ακομα και αυτα που εχουν ξηρο καρτερ.
  4. Επειδή δεν το γνωρίζω το μοντέλο δεν μπορώ να κάνω διαλογή από τις αγγελίες, πρέπει να μελετήσεις το όλο θέμα και να μάθεις τις διάφορες που μπορεί να έχουν τα μοντέλα ανάλογα με τη χρόνια κατασκευής τους, είχα ρίξει αρκετή μελέτη πριν 4 χρόνια που ήθελα να πάρω CB 400 sf αλλά τελικά κατέληξα σε Hornet γιατί δεν έβρισκα τίποτα αξιόλογο, βέβαια έμαθα και κάποια πράγματα για το hornet αλλά αφού το αγόρασα :-(
  5. Τα πράγματα δεν είναι όπως τα παρουσιάζεις, η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μεγάλη στο συγκεκριμένο παράδειγμα, δεν θα πουλήσει κανένας φθηνά ένα καλό μηχανάκι που έχει ΜΟΝΟ εμφανισιακά θέματα. Αρχικά είναι 2 μηχανές με διαφορετική χρονιά παραγωγής που σημαίνει ότι ίσως έχουν κάποιες διάφορες (υποθετικά το λέω μιας και δεν το γνωρίζω) επίσης η εμπειρία μου δίδαξε ότι όταν βλέπεις ένα μηχανάκι παρατημένο εξωτερικά κατά 99% το ίδιο παρατημένο είναι το μοτέρ και τα περιφερειακά του, και τέλος η ακριβή τιμή δεν είναι πάντα ο καθρέπτης της κατάστασης, μπορεί ο ιδιοκτήτης απλά να ψάχνει για υπερκέρδος. Καλο είναι τα μηχανάκια να τα ελέγχουν όσοι πραγματικά τα γνωρίζουν και όχι όσοι έχουν γενικές γνώσεις, κάθε μοντέλο κρύβει ιδιεταιροτητες που ξεφεύγουν.
  6. Η αγορά μεταχειρισμένου είναι πονοκέφαλος, προσωπικά έχω αγοράσει φθηνό μηχανάκι και έριξα αλλα τόσα να το φτιάξω και έχω πάρει και σχετικά ακριβό για την ηλικία του και το πούλησα σχεδόν όσο το πήρα, προτιμώ να πληρώσω λιγο παραπάνω για ένα πραγματικά καλό μηχανάκι παρά να γλιτώσω λεφτά στην αγορά και να δώσω τα δίπλα σε επισκευές.
  7. Πανε σε μια αντιπροσωπια Yamaha να σου κανει μια εκτιμηση και αν δεις οτι βαραει πολυ πανε και σε ενα ανεξαρτητο συνεργειο, για τα πλαστικα εγω θα προτεινα μονο μαμα, συνηθως τα ημιτασιον δεν εχουν καλη εφαρμογη, ειδικα οταν πας να βαλεις ενα μαμα με ενα ημιτασιον.
  8. Το Honda το πηρα ¨κατα λαθος¨ εγω παντα Yαmaha αγαπουσα, η ευρωπη μου κλεινει το ματι βεβαιως βεβαιως αλλα ακομα οι υποχρεωσεις ειναι πολλες και δε μας παιρνει για αλλαγες...
  9. Νομιζω οτι ηρθε η ωρα για αλλαγη στο dreambike, για μενα που αγαπαω τα χωματα και δεν ταξιδευω πολυ στην ασφαλτο (μην πω και καθολου), στα ματια μου φανταζει ως το απολυτο εργαλειο καθημερινοτητας, αχ ρε γιαμαπα τι μας κανεις βραδυατικα... Υ.Γ. Τα 203 κιλα γεματο αν ειναι και αληθεια να ξερετε οτι ειναι πολυ καλα για τετοιο μηχανακι.
  10. Απο τσοπεροειδη δεν εχω εμπειρια, μονο ενα Virago 535 ογηγησα και μου φανηκε οτι παει καλα, σιγουρα δεν θα εκανε για αρχαριο με τη γεωμετρια που εχει σε συνδιασμο με το γκαζι του, αλλα μην κανεις το λαθος και παρεις 250αρι, στοχευσε αρχικα για κανενα steed 400 που ειναι μια ωραια πλατφορμα για περαιτερω αναπτυξη.
  11. Οπως λεει και ο Αγγελος, τα 250 κυβικα ειναι αστεια για ενα τετοιο μηχανακι, νομζω οτι ενα παπι παει πολυ καλυτερα, στοχευσε σε περισσοτερα κυβικα.
  12. Η προσωπικη μου εμπειρια μου εδειξε οτι μια χαρα αξιοπιστος ειναι ο 1,2 για τον 1,4 δεν γνωριζω και δεν εχω αποψη, η αγγελια αφορούσε ibiza 1,2 και θεωρησα οτι επρεπε να το αναφερω.
  13. Virago εχει και 125 αν σε ενδιαφερει ακομα πιο πολυ η οικονομια και παραλληλα δε σε νοιαζει το ποτε θα φτασεις στον προορισμο σου, αλλωστε το ταξιδι ειναι αυτο που μετραει και οχι ο προορισμος!
  14. Ειναι το Νο1 αντικλεπτικο συστημα. Αντε και το ´βαλες μπρος... πως θα φυγεις?
  15. Εντάξη, οτι έγινε έγινε, ούτως ή άλλος τα λεφτά που έριξε βγήκαν απο τη δική του τσέπη, καλό είναι να συμβουλευουμε κάποιον που μας το ζητάει αλλα τωρα που δεν του βγήκε εμεις ερχόμαστε τωρα και του λέμε ¨Να εμεις στα λεγαμε¨