Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6714
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Tasos Meli last won the day on April 19

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3772 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

13098 προβολές προφίλ
  1. Αν εισαι συνηθισμενος σε μεγαλυτερα μηχανακια καλυτερα να πας σε σκουτερ 200-250cc το παπι θα σε απογοητευσει, προτιμω να πληρωνω λιγα ευρω παραπανω ανα ετος και να μπορω να κανω σωστα τη δουλειας μου, καλο και χρυσο το παπι, μπορει να φερει και μεροκαματο αλλα δεν κανει..
  2. Στο βίντεο ακούγονται οι βαλβίδες χαρακτηριστικά γιατί ακόμα δεν έχω κάνει το τελικό ρυθμισμα, γενικότερα όμως είναι αρκετά στρωτό σαν λειτουργεια.
  3. Αν νομίσατε οτι το "έργο" έφτασε στο τέλος του τοτε θα σας το χαλάσω!!! Αυτό το μηχανάκι έχει αρκετό δρόμο μπροστά του, είνα μια διαρκείς μάχη. Απο το τελευταίο ποστάρισμα πρίν 2 χρόνια έχουν γίνει κάποιες αλλαγές: YAMAHA T50 - 106cc -->110cc Κυλινδρος-πιστονι 51mm --->52mm γιατι τι 51 εκαιγε λαδια απο την κούτα, Κινεζοι... Στροφαλος απο YFM 100 με διαδρομη 52 mm. Καρμπυρατερ, κεφαλη, σαζμαν μαμα Τ80. ---> το καρμπυρατέρ αντικαταστάθηκε με ενα 25αρι Καμπανα απο Τ50 με αλλαγμένο γραναζι απο καμπανα Τ80 (μακρυτερο βημα). ---> καμπάνα μπήκε μαμα 22Κ Βολαν και αντιβαρο στροφάλου απο T50 (μικροτερη διατομη και βαρος). Τελικη μεταδωση (¨διαφορικο¨) 12-35 με σχεση 2,91 προς 1 (το πιο μακρυ μαμα). Εξάτμηση GL Racing, μαμα εκεντροφορος και κοκοράκια απο Crypton 105, ενισχυμενη καδένα χρονισμου RK, μαμα φιλτρο αέρα.---> αλλαχτηκε ο εκκεντροφορος με ενα πιο "αγριο" και το μαμα φιλτρο πηγε βόλτα.
  4. Φίλτατε νομιζω οτι πρεπει να πας σε ενα αλλο ΚΤΕΟ, προφανως οι τυπαδες ειναι μαλεουρες, στο δικο μου μηχανακι που δεν εχω καν κοντερ περναει κανονικα απο τη γραμμη ελεγχου.
  5. Αν δειτε τι ζιγκλερ φορανε κατι μονοκυλινδρα 600αρια θα καταλαβετε οτι αυτα τα μηχανακια δεν τα πιανει καμια νοθεια ή βρωμια στο καυσιμο, μεχρι και βατραχος περναει απο κει μεσα.
  6. Οδικό δίκτυο είναι όλοι οι δρόμοι, ο ίδιος κοκ που ισχύει στην πόλη ισχύει και σε αγροτικούς ή δασικούς δρόμους, προσοχή στην επιλογή μηχανής, αν πας σε MX θα είσαι παράνομος εκτός πίστας.
  7. Το ιδιο ειχα βαλει τελευταια αλλα θα παω σε 15-50 (5100) ημισυνθετικο μολις αλλαξω τσιμουχακια βαλβιδων. ο συμπλεκτης ειναι σωστα ρυθμισμενος? μηπως δεν απομονωνει οσο πρεπει κατα την αλλαγη? γενικοτερα ειναι λιγο τραχυ το σαζμαν του Townmate και θελει καθαρες αλλαγες (αφηνε τελειως γκαζι και να πατας το λεβιε ταχυτητων ως το τερμα της διαδρομησ του)
  8. θυμασαι τον τυπο του?
  9. Το Hyanes owners workshop manual προτεινει 10-40 ημισυνθετικο.
  10. Καλησπερα σας, ειμαι νεο μελος στο φορουμ και νεος αναβατης, μολις εβγαλα το απεριοριστο διπλωμα (Α) και θελω να προβω σε αγορά μηχανης, η εμπειρια που εχω ειναι ενα GLX 50 ( με μοτερ μονστερ εϊντζιν 160cc) και λιγες ωρες μαθηματων με ενα CB400 super four της σχολης οδηγων. Επειδης το Διουκ 690 της ΚΤΜ ειναι ομειρο μου να το αγορασω εδω και 20 χρονια θα ηθελα να μου πειτε αν κανει για αρχαριο, μολις σημερα ειδα οτι μαζεψα τα λεφτα για να το παρω καινουριο και ταυτοχρονα ειδα στο θεμα οτι εχει επιλογη για 3 χαρτες, αν το εχω στο ρεϊν θα μου ειναι ευκολο να το οδηγησω? οι φιλοι μου με λενε οτι δεν θα μποραω γιατι εχει πολυ γκαζι.
  11. Αληθώς ανέστη, χρονια πολλα, εχω περασει 2 φορες για να παω Κεφαλονιά, μου αρεσε πολυ η διαδρομη, Citroen saxo VTS look λιγο πιο ψηλο απο σαυρα!
  12. Ισως να μπορει να σωθει ο κυλινδρος σου ο μαμα με ρεκτιφιε και να βαλεις ενα μεγαλυτερο πιστονι που θα σου υποδειξει ο ¨μαστορας¨ στο μηχανουργειο που θα κανει τις μετρησεις, αλλα ισως ενα aftermarket σετ να κοστισει λιγοτερο και στην τελικη να σου βγει πιο αξιοπιστο, τα ρεκτιφιε δεν πετυχαινουν παντα, εξαρταται απο τον μάστορα. Επισης τα περισσοτερα μηχανακια που εχουν αλλαγμενο κυλινδρο δεν φορανε γνησιο.
  13. Αυτος ειναι ο λογος που δεν γραφω.
  14. Εγω προτρινω να τομπας σε ενα μηχανικο να στο φτιαξει, αν δε θελεις να πας στον ιδιο, βρες ενα αλλο, η βλαβη που επισκευαστηκε ειναι καπως ασχετη με την καυση λαδιου, τα 120Κ ειναι αρκετα, καιρος για αλλαγη κυλινδροπιστονου και γενικοτερο φρεσκαρισμα στο μοτερ.
  15. Καλο το naked αλλα ριξε και μια ματια στο CB500X που εχει πιο ορθια θεση οδηγησης μηπως και σου διαφευγει σαν μοντελο.