Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6079
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Tasos Meli last won the day on August 23 2016

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3243 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8122 προβολές προφίλ
  1. Dytona DV και κυλινδροπιστονο 72αρι.
  2. Το βαρκαντερο 125 εκτος απο το στησιμο μηχανης εχει και εξοδα μηχανης, το κοστος συντηρησης ειναι πολυ περισσοτερο απο ενα παπι, και λογο βαρους τα 15 αλογα ειναι λιγα για να μπορουν να το κινησουν με αξιοπρεπεια.
  3. Να τα προσεχετε τα ντιζελ, πριν τα επιλεξετε ψαχτειτε, μη σας επηρεαζει η χαμηλη καραναλωση.
  4. Θα ψαξω μια φωτογραφια που γραφει σε τι αντιστοιχει ο καθε χρωματισμος που παιρνει το μπουζι. παρε μια ιδεα απο BMWδοφορουμ, θα ψαξω μηπως βρω και κατι ακομα. http://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=11745 ενα ακομα απο το δικο μας φορουμ http://www.mybike.gr/topic/66388-μπουζί-καύση-μίγμα-φωτογραφικός-οδηγός-αναφλεκτήρων/
  5. Τσκαρε τα μπουζι τοτε να δεις αν εχει πλουσιο μειγμα, και μενα μου φαινεται μεγαλη η καταναλωση του, το αμαξι μου πιο λιγο καιει!
  6. Αν εχεις τη δυνατοτητα κανε μια αναλυση καυσαεριου να δεις τι παιζει με την ακαυτη, μπορει να κανουν υπερχειληση τα καρμπυρατερ.
  7. Δισκο αλλαζεις οταν δεις οτι εχει κανει δοντι, διαλαδη η επιφανεια τριβης εχει γινει λεπτοτερη απο την υπολοιπη επιφανεις του δισκου οπου δεν ακουμπανε τα τακακια, και παλι δε μιλαμε για δεκτα του χιλιοστου αλλα για ορατη φθορα, επισης καλο ειναι να αλλαζεται αν ο δισκος εχι παρει θερμοκρασια και εχει αλλαξει χρωμα, παιρνει κατι αποχρωσεις μπλε-μωβ (καπως ετσι τελος παντων). Τα τακακια σου μπορεις να τα τσεκαρεις και οπως ειναι πανω στο μηχανακι, δηλαδη το παχος του υλικου τριβης που εχουν, αν φυσικα αυτο εχει γινει σαν τσιγαροχαρτο τοτε θα επρεπε ηδη ναντα ειχες αλλαξει, μεγαλη προσοχη, υπαρχει περιπτωση που να εχει ξεκολησει το υλικο τριβης το ενα τακακι απο τα 2 και να ακουμπαει το μεταλλο στον δισκο, με αποτελεσμα να παθει ζημια ο δισκος, αυτο βεβαια θα το ακουγες. Πρωτα τσεκαρε το παχος του υλικου τριβης και μετα αν εχει κανει δοντι ο δισκος, στο σερβις μανιουαλ υπαρχει το οριο που σου λεει ποτε πρεπει να αλλαχτει ενας δισκος.
  8. Τα 60-65 χιλιομετρα για το μηχανακι σου ειναι αστεια αποσταση, τα επωνυμα παπακια δεν εχουν κανενα προβλημα αντοχης οσα χιλιομετρα και να θελεις να κανεις, το θεμα ειναι μονο η ταχυτητα με την οποια πρεπει να κανεις το ταξιδι, δηλαδη οταν εχεις τελικη 100 πραγματικα χιλιομετρα τοτε πρεπει να πηγαινεις 60-70, συνηθως τα παπιά αρχιζουν νανεμφανιζουν προβλήματα σε χέρια απο καύτες και ατομα που πιο πολυ πανε στη μια ρόδα. Εγω καταφερα να κομματιασω μοτερ απο Crypton αλλα για να γινει αυτο πρωτα το εφτασα στα 59mm (147cc) με εκκεντροφορο, καρμπυρατερ, εξατμηση, και πολυ σκισιμο, οσο το ειχα 55mm δεν εκανε ουτε κιχ, μονο 2 πιστονια ραγισε λογω κακης ποιοτητας.
  9. Χαχαχαχα.... Τρικαγκουρας! Τελικα δεν το αντεχω το κρυο στο μηχανακι, μονο αν ειναι να παω στο βουνο δε επιρεαζει τιποτα.
  10. Και γω στην ηλικία σου έτσι ήμουν... τωρα ολα με επηρεάζουν, βολταρε τωρα που μπορεις!
  11. Αν εχεις τη δυνατότητα για καινούριο τοτε πας για καινούριο, το μεταχειρισμενο εχει μεγαλο ρίσκο, ειναι λαχειο... Το κόστος για επισκευες και συμμαζεματα ποικίλει, αναλογα και τι θα σου βγαλει ή τι μοτο - αυτοκινητο εχεις, στο saxo που ειχα πριν εβρισκα μοτερ με 200 ευρω, στο XR 200 ευρω κοστισε μονο το χιτονιο, ολα ειναι σχετικα που λεμε.. Εγω προτεινω οτι παρεις να το δοκιμασεις, καποια 1000αρια ειναι νοχελικά και πιο πολυ θα νευριαζεις παρα θα ευχαριστιέσε τη βολτα σου. Εγω παντως οτι μεταχειρισμενο πηρα εριξα λεφτα, αλλα απο τη στιγμη που το μπατζετ ηταν περιορισμενο δεν μπορουσα να κανω διαφορετικα.
  12. Καντο 72αρι και μην πειραζεις τιποτα αλλο.
  13. Και γω την ιδια αποψη εχω, καλυτερα παπι απο μοτοσικλετακι, το κοστος για τη συντηρηση του σε σχεση με αυτο που τελικα λαμβανεις δεν ειναι αναλογο. Διαφωνω ομως με την προταση για το Astrea, το συγκεκριμενο μηχανακι φοραει σχεδιαστικά το ιδιο μοτερ με το C50, καμια απολύτως εξελιξη, το Crypton που προτεινα φοραει νεοτερο σχεδιαστικά μοτερ, πρωτοκυκλοφορισε το 1998, σε τι υπερεχει? σημαντικοτερα για μενα ειναι ο τροπος που τεντωνει η κεδενα χρονισμου, ο αντικραδασμικος αξονας και η μεγαλυτερη διαδρομη που δινει ο στροφαλος. (54mm)
  14. Θυμηθηκα τοτε που εκανα επισκευη στο XR αλλα δεν αλλαξα βαλβιδες, μετα απο 500 km κοπηκε η μια και εγινε παζαρι... Τα 400 ευρω που ειχα δωσει πέταξαν και μετα εδωσα αλλα 700, στην δικη σου περιπτωση δεν εφταιγες βεβαια αλλα ποτε δεν μπορεις να εχεις 100% επμπιστοσυνη, βλεπεις κατι μηχανακια που τα εχουν σχεδον παρατημενα να μη κανουν κιχ, και μηχανακι που τα εχεις σην πενα να βγαζουν τετοια προβληματα..
  15. Ως 83αρις προλαβα μοτοσικλετες των 125cc και ξερω πως ειναι!