Tasos Meli

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6823
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

Tasos Meli last won the day on June 15

Tasos Meli had the most liked content!

Πόντοι

3840 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Tasos Meli

  • Κλάση
    Trolling stones
  • Γενέθλια 12/26/83

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    https://www.youtube.com/user/Ninjatasos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Μουσικη, ηλεκτροκοληση, τροχος, γενικα μηχανοκηνητες κατασκευες, βελτιωσεις.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    XR400R
  • myBike: Κυβισμός
    426

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF1000L

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

14082 προβολές προφίλ
  1. Επανέρχομαι στο θέμα μιας και άλλαξα βαλβολίνη στο σαζμάν, πήγα για αλλαγή σετ χρονισμού και ειπα ας την αλλαξω και αυτη. Η VW λεει οτι η βαλβολίνη ειναι lifetime και δεν την αλλαζεις αν δεν υπαρχει προβλημα ή διαρροη, το κοστος ειναι 27,28 ευρω εργασία και τα 2 λιτρα που παιρνει 38,36.
  2. Τρεχει... με ασφαλεια? Στριβει... στριβει για την εποχη του ισως. Φρεναρει.. εισαι σιγουρος? Λογικα θα εννοεις το XSI με τα 94 αλογα, το οποιο ειναι παλι 8 βαλβιδο, μοντελο του 91
  3. 75 αλογα εχει αν ειναι μαμα, τζαμπα θα πληρωνεις τα 240 ευρω σε τελη, γενικα η τεχνολογια του ειναι του περασμενου αιωνα, ειτα το VTS look που ειναι ιδια, επειδη εχω Golf 6 TSI εδω και 2 χρονια χωρις κανενα προβλημα, ισως δεν ειμαι ο καταλληλοτερο να σου πει να το παρεις, και γω πριν το παρω διαβασα πολλα αρνητικα, στο δικο μου δεν επιβεβαιωθηκε τιποτα περα απο την καδενα χρονισμου που και παλι στα 160Κ θα την αλλαξω προληπτικα.
  4. Περαστηκα να ευχηθω και γω, και το συντομοτερο η επανοδος στις πιστες, ο εξοπλισμος παιζει σημαντικο ρολο, εδω φανηκε οτι σε ενα απομονωμενο και ασφαλες περιβαλλον οπως ειναι μια πιστα, φοροντας πληρη εξοπλισμο μπορει να υπαρξει τραυματισμος, εστω και μικρος, το νου μας ολοι γιατι στο δρομο ο κινδυνος μπορει να βρισκεται παντου.
  5. Καταλαβα... επειδη ειχα παρομοια βλαβη ξερω οτι ποναει, βεβαια το δικο μου ηταν μονοκυλινδρο και το κοστουμακι κοστιζε λιγοτερο.
  6. Το προβλημα βρισκεται στην αντοχη που εχει η βαλβιδα ή καπου αλλου?
  7. Αν έχει εισαχθεί επίσημα δεν το γνωρίζω, αλλά επειδή είχα το Hornet του 98 και έτυχε να οδηγήσω και CBF600N δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε βαρυ, ο τετρακύλινδρο που φοράει είναι αρκετά ελαστικός και γραμμικός, δεν έχει το ξέσπασμα του Hornet αλλά η ροπή του έρχεται λίγο πιο νωρίς, δεν θα το χαρακτήριζα ως κουραστικό μηχανάκι για μέσα στην πόλη, το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκεις. Επισης έχω πετύχει κατανάλωση κάτω από 5/100 με το Hornet, οπώτε να ξέρεις ότι η κατανάλωση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο που το δουλεύεις.
  8. Οχι, δεν επηρεαζει τη λειτουργεια της αντλιας λαδιου η απουσια της ταπας, ουτως ή αλλως μηχανικά δουλευει η αντλια.
  9. Αν δεν εριξαν τιποτα μεσα ή δεν πηρε νερο δεν επαθε τιποτα, πανε παρε μια ταπα και τσεκαρε και τα λαδια σου σε τι κατασταση ειναι.
  10. Το ιδανικοτερο θα ηταν να εβρισκες ενα CBF600N με ABS, ο Χριστοφορος ξερει! Εκεινο ηταν καλη περιπτωση, ακομα το εχω στο μυαλο μου.
  11. Αυτα δεν ειναι μεγαλα σε ογκο, ειναι σκληρα και δεν εχουν ελαστικοτητα με αποτελεσμα να σπανε ευκολα, ειδικα αν μπει και full size πινακιδα θα σπασει ακομα πιο ευκολα.
  12. Τι χρήση θέλεις να κανείς, τι δίπλωμα έχεις και τι ποσό μπορείς να φτάσεις ταβάνι?
  13. Το 90% απο τα Τ εχουν θεμα με την καμπανα τους, άλλα ακουγονται πολυ και άλλα λιγότερο, δεν διατρέχεις καποιο κινδυνο να σε αφησει ή να παθει κατι το μοτερ σου, απλα θα ακουγεται, και μένα ακουγεται, αν δεν βιαζεσαι να λυσεις αυτο το προβλημα τοτε περιμενε μεχρι νανδοκιμασω κατι που εχω στο μυαλο μου και να επεναελθω σε λιγο καιρο.
  14. Την βρηκες σε αγγελια ή μαγαζι στο ιντερνετ ωστε να μας ποσταρεις το λινκ και να τη δουμε?
  15. Λογικά στις βάσεις του πλαισίου όπου μπαίνει ο κινητήρας, δεν είναι κάτι δύσκολο για ένα συνεργείο να στο μοντάρουν.