Africaptan

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    960
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

402 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Africaptan

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 10/22/70

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ηρακλειο
  • Ενδιαφέροντα
    Μηχαναδες και καλη παρεα...

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Africa twin

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh T600 Wild Wolf Carb
  1. Και μένα με ζορισε η ασφάλεια, μα την κατάφερα στο τέλος. Στο θέμα μας όμως, το ξέρουμε για τους βενζιναδες, όμως όχι και διπλάσια κατανάλωση που έχω εγώ...
  2. Ωραία, συμφωνούμε. Μέχρι εκεί όμως, και πολύ πολύ οριακά. Με άλλο ψαλίδι, κτλ. Λοιπόν. Άλλαξα γρανάζια κι αλυσίδα. JT Μαμά νούμερα, χρυσή αλυσίδα, o ring. (Δεν κάνω φιγούρα, απλά θέλω να πω όλες τις λεπτομέρειες). Ξαφνικά καβαλάω άλλο μηχανάκι. "Γεμίζει" από χαμηλά, στα 50+ ζητάει ήδη την 4η, είναι πολύ ζωντανό, κτλ, πολύ το χαίρομαι μέσα στην πόλη, αλλά από πριν τα 80 το ακούς να παραπονιέται για μια 5η, μα δεν έχω να του δώσω... Τώρα εσείς, πείτε με τρελλοί η όπως αλλιώς θέλετε, διότι λογική εξήγηση, εγώ δεν έχω να δώσω...
  3. Άλλο θέμα τώρα. Πιστεύετε, ότι η αλλαγή μεταξονίου, επηρεάζει την απόδοση; Προσοχή, όχι τη συμπεριφορά, την απόδοση.
  4. Βαλβίδες ok, μα η κατανάλωση δεν έχει πέσει καθόλου.
  5. Α μπράβο. Το ίδιο λέω κι εγώ. Άλλωστε το μηχανάκι, το είχα (ακριβώς το ίδιο, ίδια χρονολογία, μόνο διαφορετικό χρωμα) και για 3 χρόνια στο παρελθόν, ήμουν πολύ ευχαριστημένος, ειδικά απ' την κατανάλωση, και το ξαναπήρα. Αν και δε νομίζω να αλλάξει κάτι, από βδομάδα θα αρχίσω μαστορεματα, αν και δεν ξέρω τι. Σίγουρα καθάρισμα καρμπυρατέρ, σίγουρα βαλβίδες, θα αλλάξω φίλτρο, και βλέπουμε...
  6. Ναι, ίσως, ποιος ξέρει; Θα το δω και αυτό. Πάντως ο προηγούμενος, δείχνει σαν να μην έχει αγγίξει τίποτα. Ένας ήρεμος ανθρωπάκος είναι, που απλά έβαζε βενζίνη και πήγαινε στη δουλειά του. Ότι έκανε ο μηχανικός από μόνος του.
  7. Λοιπόν. Επειδή το "ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ" είναι σχετικό, ας μιλήσουμε με νούμερα. Καταρχήν να πω ότι το μηχανάκι τι έχω στα χέρια μου σχεδόν ένα μήνα, έχω κάνει 600 χιλιόμετρα, και το πήρα από άνθρωπο σοβαρό. Μπορεί οι σοβαροί άνθρωποι να μην οδηγάνε σωστά, (λάθος σχέση, κτλ) όμως σίγουρα δεν τα σπάνε. Το μηχανακι λοιπόν, καίει 3.5L/100. Έχω δει και 3.7. Σήμερα έβαλα 3.6 στα 91 χιλιόμετρα. Η χρήση είναι κάθε μέρα η ίδια. 15 χιλιόμετρα εθνική και 5-6 πόλη. Ακούγεται καλά και πάει καλά. Ρελαντί κρατάει πάντα σωστό (όταν είναι κρύο παίρνει με τη σκέψη, όταν είναι ζεστό, θέλει λίγο μιζάρισμα και λίγο γκάζι παραπάνω). Λάδια δεν καίει. Στα χέρια μου, έχουν αλλαχτεί λάδια, μπουζί, λάδια ανάρτησης, κι έχει καθαριστεί φίλτρο αέρος. ΝΟΜΙΖΩ λοιπόν, ότι τέτοια κατανάλωση, δεν την δικαιολογούν ούτε φίλτρα, ούτε γραναζωματα, ούτε τίποτα. Νομίζω. Τι λέτε;
  8. Γεια σας παληκάρια. Χρόνια καλά. Για πείτε τώρα. Daytona dy 125 καρμπυρατεράτο, 25000 χιλιόμετρα, ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση. Γουάι;;; Α, και το βρίσκω αδύναμο.
  9. Dy 125

    Τελικά (ξανά)πήρα το καρμπυρατεράτο. Σήμερα. Αυτή τη φορά, μαύρο. Καλορίζικο, καλοτάξιδο, κτλ, κτλ, κτλ.
  10. Dy 125

    Με κάλυψες. Θενκς.
  11. Dy 125

    Για να μη διαβάζω τόσες σελίδες και μάλιστα απ' το κινητό, άσε που κάνει και νύστα στις 3 το πρωί, και ίσως δεν έχει καν αναφερθεί, μπορεί κάποιος να μου πει για την τελική του ταχύτητα και την κλιμάκωση του σασμάν;
  12. Όχι αγόρι. Αν πηγαίνω με περίπου 80 πραγματικά, - 90 κοντερίσια, κι αν όπως λέει ο φίλος tuning, ο χιλιομετρητής δείχνει 120, ε δεν το ζορίζω το μηχανάκι. Edit. Θεωρητικά θα με βγάζει 4 μέρες το ντεπόζιτο, μα και 3 να είναι, και 2 να είναι, δεν το βρίσκω πρόβλημα. Θα δίνω χαρά στην βενζινού που θα με βλέπει συχνότερα... Να ρωτήσω και κάτι άλλο μιας και ο φίλος Yoshi, ανέφερε κάτι για 150+ cc. Το straight της Kymco, 150cc, τι λέει άραγε; Ξέρει κάποιος;
  13. Το ψεκαστό 125 το έχω οδηγήσει και δεν με άφησε αδιάφορο. Ήταν χαλασμένο το κοντέρ και δεν ξέρω πόσο πήγαινα, όμως σαν αίσθηση, δεν είχα σοβαρό παράπονο. Για το Dayang, δεν ξέρω, μα εκεί εξισορροπώ την τιμή με το καινούριο (κι όσο δεν βρίσκω κάποια καλή ευκαιρία από τα άλλα δύο μεταχειρισμένα, για γνήσιο Κινέζικο με βλέπω...) Σωστό. Υπάρχει ένα μεγάλο "ΑΛΛΑ" όμως. 200 μέτρα πριν το σπίτι μου, έχω μια ανηφόρα και χρειάζομαι δύναμη. Δηλαδή. Χρειάζομαι "καλή" τελική για να μην κουραζόμαστε κι οι δυο στα ανοιχτά χιλιόμετρα, κι επίσης χρειάζομαι δύναμη για να βγάζω αυτή την απότομη ανηφόρα των 200 μέτρων... Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση, μα είναι πάρα πολλά τα λεφτά για το πορτοφόλι μου.
  14. Τώρα φίλε tuning με στενοχώρησες. Ελπίζω τουλάχιστον να εννοείς πραγματική τελική κι όχι κοντερίσια. Όχι ότι θέλω να το πηγαίνω τάπα, αλλά αν η κοντερίσια τελική είναι 110, η πραγματική θα είναι max 100, άρα για να πηγαίνει οικονομικά και ξεκούραστα, δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 80...
  15. Ξέρεις εσύ κάποιο Γιαπωνέζικο παπί;;; Και σίγουρα αυτά που προανέφερα, δεν είναι φτηνά...