efkola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3493
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    11

efkola last won the day on July 15

efkola had the most liked content!

Πόντοι

5533 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος efkola

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 12/12/79

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    XT1200Z
  • myBike: Κυβισμός
    1199

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2556 προβολές προφίλ
  1. Mόνο τριφυλλάρα ρε αλλόθρησκεεε! Άντε και FIFA 2017 με το joystick!
  2. Tο επίσημο video από την παρουσίαση των καινούριων ψηφιακών οργάνων του R 1200 GS που θα πωλείται από το τέλος Αυγούστου του 2017 έως και τον Αύγουστο του 2018, αφού οι τελευταίες φήμες λένε ότι ο boxer κινητήρας θα αυξήσει τον κυβισμό του για να πλησιάσει τα 1300 κυβικά, όπως οι ανταγωνιστές της BMW.
  3. Δεν είναι θέμα οχήματος φίλε μου, είναι θέμα του ανθρώπου που πέτυχες και της στιγμής που τον πέτυχες.Ο άνθρωπος αυτός που έκανε τέτοια πράξη με 4τροχο,την ίδια ή παρόμοια θα έκανε και αν οδηγούσε 2τροχο,όπως τόσοι και τόσοι δικυκλιστές καθημερινά.Η έλλειψη στοιχειωδών κανόνων σεβασμού και ψυχραιμίας είναι πολύ συχνό φαινόμενο στους δρόμους μας.
  4. Δες εδώ για την ανάκληση. Αφορά 168.000 R1200GS παγκοσμίως, κατασκευής από 11/2013 έως το φετινό Ιούνιο.
  5. Νέος Boxer twin 1250cc για την BMW απαντώντας στους VVT-DVT της Ducati. Θα φορεθεί στη σειρά R....1200gs, 1200r, 1200rt. Πηγή
  6. Δες εδώ και μία φωτογραφία από την αριστερή πλευρά για να το πιστέψεις πιο πολύ :p
  7. Spy pics αποκαλύπτουν το νέο S1000RR 2018. Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές,θα υπάρχουν αλλαγές στο ψαλίδι, το πλαίσιο,τις αναρτήσεις και τον κινητήρα. Επίσημο ντεμπούτο πιθανότατα στην EICMA το φθινόπωρο.
  8. Εννοείται πως θα τα καταφέρει,αρκεί να ξέρεις τι οδηγείς και ποια τα όριά του!Η πρότασή μου σχετίζεται ξεκάθαρα με το 90-10 της χρήσης...αν ήσουν στο 60-40 θα μιλούσαμε σε άλλη βάση ! Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι με μία africa ας πούμε δε θα μπορείς να κάνεις όσα θέλεις αλλά πιθανότατα με ένα 1090 θα είναι πιο εύκολο να κάνεις ''καγκουριές'' στην άσφαλτο ή να αγγίξεις μεγαλύτερες τελικές.Εξαρτάται φυσικά από το πώς οδηγείς και ποιες θεωρείς εσύ αρετές σε μία μοτο...κάποιος ζητάει πρωτίστως τη ''φιλικότητα'',άλλος τη μέγιστη ιπποδύναμη,άλλος τη ροπή,άλλος την άνεση στο ταξίδι κ.ο.κ.Αν έχεις την ευκαιρία για test rides,τότε σίγουρα θα πάρεις μια καλύτερη ιδέα τουλάχιστον για την επίδοση και τη συμπεριφορά τoυς στο δρόμο.
  9. Καλωσόρισες στο forum! Τι ευχάριστος πονοκέφαλος είναι αυτός, σε ζηλεύει το μισό mybike να ξέρεις! Mε budget 15 χιλιάδων αγοράζεις κορυφαίο μηχάνημα.Το καθένα από αυτά έχει τα δικά του χαρακτηριστικά αλλά έχουν και αρκετές ομοιότητες.Μιλώντας για χρήση 90-10,προσωπικά θα επέλεγα το tiger 800 αλλά το ΧR με τον 19άρη μπροστινόκαι τις χυτές ζάντες,όχι το XC ή το ΚΤΜ 1090(όχι το R).Τελευταία μου επιλογή θα ήταν το f800gs. Μία ακόμα λύση πριν τα θηρία των 1200cc είναι και το vstrom 1000.
  10. Αν δε μιλούσε κρητικά και αν δεν ανέβαινε στο τρίτροχο, θα μπορούσε άνετα να είναι η δική μου μάνα!
  11. Και κάποιες επιπλέον πληροφορίες για το νέο κινητήρα. Όσο για τον νέο V4 της Ducati, τα μόνα σίγουρα αυτή τη στιγμή είναι τα λεγόμενα του Domenicali o οποίος στην παρουσίαση της Panigale final edition στην Laguna Seca, ρωτήθηκε αν θα είναι big bang o νέος V4, και απάντησε πως “θα είναι κάτι μοναδικό” και πως “η απόδοση του κινητήρα θα μιμείται τον χαρακτήρα του V2”. Με βάση αυτά, είναι ασφαλές ένα συμπέρασμα πως ο νέος V4 θα έχει “χαρακτήρα” big bang (κάτι σαν “ημι-big bang” ), με μεγάλα διαστήματα… ανάπαυσης για το πίσω ελαστικό. Kαι κάπως έτσι, γίνονται και πάλι επίκαιρα τα λεγόμενα του Domenicali από το 2002! Υπομονή μέχρι το φθινόπωρο για να λυθούν όλες οι απορίες.
  12. Έχει γίνει ήδη αναφορά στο θέμα για την Panigale...πρόκειται για τη νέα V4 Superbike που θα αντικαταστήσει τη δικύλινδρη Panigale το 2018. Μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι στον αγώνα της Laguna Seca θα δείξουν την τελευταία ειδική έκδοση της Panigale, η οποία είναι Euro 3 και όχι Euro 4, οι άνθρωποι της Ducati μπορούν πλέον να συνεχίσουν τις δοκιμές του V4 σε πίστες και σε δρόμους. Η εξωτερική εμφάνιση του πρωτότυπου δε διαφέρει αισθητικά από την Panigale και η αρχιτεκτονική του πλαισίου είναι παρόμοια. Εκεί που μπορούμε να δούμε κάποιες αλλαγές είναι στην πίσω ανάρτηση, όπου το αμορτισέρ δεν βρίσκεται πλέον στην αριστερή πλευρά του κινητήρα. Δεν έχουμε φωτογραφία από την δεξιά μεριά, οπότε δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι το αμορτισέρ έχει μετακομίσει πίσω από τον κινητήρα. Ενδιαφέρον έχει και ο σχεδιασμός της εξάτμισης με τις διπλές τρύπες σε κάθε πλευρά που θυμίζουν βράγχια καρχαρία. Κάποια ακόμα στοιχεία απ'όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι τώρα... -205-210 ίπποι και πάνω από 230 για τις αγωνιστικές -Τρεις εκδόσεις με 2 κυβισμούς.Σίγουρα θα υπάρχει version 1000cc. -Η έκδοση R θα κοστίζει κάτω από 40.000€ για να εναρμονίζεται με τους κανόνες του WSBK. Η έκδοση αυτή ενδέχεται να διαθέτει ένα twin spar(τι να'ναι τούτο!) ψαλίδι και όχι μονόμπρατσο... επιθυμία της αγωνιστικής ομάδας για να ελέγχεται καλύτερα η αυξημένη ιπποδύναμη. -Η βασική έκδοση v4 θα κοστίζει περίπου £19.000, η έκδοση S στις £23.000 και θα παρουσιαστούν στην EICMA το φθινόπωρο.
  13. Xρόνια πολλά Λίακεεςςς..υγεία και χαρές!!
  14. Νέα spy pic για το νέο μεσαίο on/off της ΒΜW.Ο νέος κινητήρας θα είναι μεγαλύτερος από τον υπάρχοντα, κοντά στα 900cc και θα αποδίδει κοντά στους 100 ίππους.Μπροστινός 19άρης τροχός με χυτές ζάντες και πίσω 17άρης ή 18άρης.Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ
  15. Ε ναι τυχαίο που πήγα σήμερα στην αγαπημένη μου παραλία μετά από ένα χρόνο και με το που έφτασα, ξεκίνησε να βρέχει και δεν μπήκα καν στη θάλασσα;