efkola

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3799
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    18

efkola last won the day on February 3

efkola had the most liked content!

Πόντοι

6103 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος efkola

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 12/12/79

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    XT1200Z
  • myBike: Κυβισμός
    1199

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4310 προβολές προφίλ
  1. Η αρχική αίσθηση από το μπροστινό είναι αυτή του μεγαλύτερου βάρους σε σχέση με μια συμβατική δίτροχή μοτοσυκλέτα ενώ ξενίζει κάπως και η διαφορετική πληροφόρηση που δέχεται κανείς. Πολύ σύντομα όμως το συνηθίζει κανείς και σε συνδυασμό με τους πολύ καλούς μοχλούς που προσφέρει το φαρδύ τιμόνι, μπορεί να πετύχει πολύ γρήγορες εισόδους στις στροφές. Διαγράφοντας μια στροφή, η αίσθηση είναι μοναδική, εθιστική θα έλεγα. Απόλυτη σταθερότητα ανεξαρτήτως των κακοτεχνιών του δρόμου, εξαιρετική πρόσφυση και δυνατότητα να κάνεις διορθώσεις ή ακόμα και να αλλάξεις κατεύθυνση ενώ βρίσκεσαι στην κορυφή των καμπών. Πράγματα που με οποιαδήποτε δίτροχη μοτοσυκλέτα θα ήταν εξαιρετικά επικίνδυνα, το Νiken τα εκτελεί αδιαμαρτύρητα και με… χασμουρητό, σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου! Με αυτά τα δεδομένα, στις εξόδους των στροφών το γκάζι μπορεί να ανοίξει πολύ νωρίς και πολύ… πολύ, ενώ όσο και αν φόρτισα εσκεμμένα το μπροστινό υπό κλίση, δεν κουνήθηκε ούτε εκατοστό από την πορεία που του είχα υποδείξει. Πέραν όμως από τις στροφές, η σταθερότητα είναι εξαιρετική και στην ευθεία. Με τo cruise control ενεργοποιημένο, το Niken ταξιδεύει σε “ράγες” στις ευθείες, αδιαφορώντας χαρακτηριστικά για οτιδήποτε προσπαθεί να το εκτρέψει από την πορεία του. H εκπληκτική απόδοση του μπροστινού συστήματος, δεν υποστηρίζεται το ίδιο από το πίσω αμορτισέρ ή για να το θέσω καλύτερα, το μπροστινό είναι τόσο καλό που αναδεικνύει και τονίζει τις όποιες αδυναμίες της πίσω ανάρτησης. Το αποτέλεσμα είναι ότι σε μερικά δύσκολα σημεία, υπήρξε αποσταθεροποίηση του πίσω συστήματος, αφού το αμορτισέρ αδυνατούσε να διαχειριστεί τις καταστάσεις. Όπως και να έχει, οποιοσδήποτε μελλοντικός κάτοχος Niken, ας βάλει ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων του μια αλλαγή του πίσω αμορτισέρ με κάτι πιο ποιοτικό. Το κράτημα της στις στροφές πρέπει να το βιώσει κανείς για να το πιστέψει, η πρόσφυση και η σιγουριά που εμπνέει δεν έχουν προηγούμενο ακόμα και όταν εξαντλήσει κανείς τις 45 μοίρες κλίσης που σηματοδοτούν και το όριο. Μπορεί να οδηγηθεί γρήγορα, πραγματικά γρήγορα. Πηγή
  2. Έχεις τον τρόπο σου να με γυρνάς 2 δεκαετίες πίσω και να μου θυμίζεις πολύ όμορφες αναμνήσεις! Ακόμα έχω κάπου το Mandylion σε κασέτα!
  3. Πάει και το Ιλχάν...τώρα Ι Α! Χαχα, πλακίτσα κάνουμε φιλαράκο, αν μας διαβάζεις...που μας διαβάζεις,είναι σίγουρο
  4. Χρόνια πολλά σε όλες τις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες.. υγεία και χαμόγελα! Ιδιαιτέρως στον @ΚωσταςΤ !
  5. Κοντά στις £8.000 η τιμή του στο UK, σύμφωνα με το MCN.
  6. Χαχα αυτό που το πας...δεν το είχα προσέξει ότι έχει υπερτιμήσει και την ιπποδύναμη!
  7. Κόψε κάτι Ιλχανάκο, ζητάς πολλά !
  8. Tο 390 Adventure πρόκειται να είναι μία απόλυτα προσιτή καθημερινή μοτοσυκλέτα, και όχι μία “hard-core” μοτοσυκλέτα περιπέτειας, όπως ίσως περιμέναμε. Ο Chris Birch την χαρακτηρίζει ως δύο σκαλιά κάτω από αυτό, σε αντίθεση με το 790 που όπως μας είπε είναι πραγματικά εξαιρετικό εκτός δρόμου. Θα τη δούμε σύντομα ως μοντέλο του 2019 ή του 2020. Περισσότερα εδώ .
  9. Στα 15.900€ η τιμή του στην Ελλάδα. Θα διατίθεται μέσω ενός διαδικτυακού συστήματος κρατήσεων.
  10. Τρία νέα μοντέλα της Κινεζικής CFMoto, που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την ΤΕΟΜΟΤΟ, αντιπρόσωπο επίσης των Kawasaki και Peugeot Scooters, είναι πλέον διαθέσιμα στην αγορά. Πρώτο και μεγαλύτερο των τριών, το 650MT, μια μεσαία adventure μοτοσυκλέτα χτισμένη γύρω από το πλαίσιο και τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της προηγούμενης γενιάς Kawasaki Versys 650, με σχεδίαση απευθείας από τον Kiska, γνωστό από τη συνεργασία του με την ΚΤΜ. Το 650ΜΤ αποδίδει 71 ίππους και κάτι παραπάνω από 6 κιλά ροπής, είναι εξοπλισμένο με φρένα της Ισπανικής J.Juan, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, κεντρική διαχείριση Bosch και ABS της Continental. Ζυγίζει 213 κιλά γεμάτο, με ρεζερβουάρ καυσίμου 18 λίτρων. Διαθέσιμο σε μπλε ή λευκό χρώμα, στην Ελλάδα η τιμή του θα είναι 6,190€ και 6,590€ στην πιο πλούσια έκδοση με σκληρές πλαϊνές βαλίτσες. Δύο ακόμη μοντέλα που κάνουν το ντεμπούτο τους στην Ελληνική αγορά είναι τα γυμνά 250ΝΚ και 400ΝΚ, με φρέσκια εμφάνιση, LED φώτα, TFT οθόνη στα όργανα και ηλεκτρονική διαχείριση Bosch. Το 400άρι βασίζεται στην μικρότερη εκδοχή του δικύλινδρου της Kawasaki από το Versys – που κυκλοφορούσε στην Ιαπωνική αγορά – με απόδοση 41 ίππων στις 9,500 σ.α.λ. Ζυγίζει 206 κιλά γεμάτο και η τιμή λιανικής του είναι 4,590€. Όσο για το 250ΝΚ, αυτό οικοιοποιείται επιτυχώς την εμφάνιση του 400 με μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 250 cc – για τον οποίο ωστόσο δεν έχουμε ακόμη τεχνικά χαρακτηριστικά. Η λιανική του τιμή ορίστηκε στα 3,290€. Πηγή
  11. Για τα καρντάσια που μπορεί να ενδιαφέρονται... Από 18 έως 20 Μαΐου στις εγκαταστάσεις της Δ.Ε.Θ. Θα πραγματοποιηθούν και test rides νέων μοτοσυκλετών για τους επισκέπτες, εντός του χώρου της ΔΕΘ, ενώ σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο θα πραγματοποιηθούν επιδείξεις δεξιοτεχνίας. Περισσότερα εδώ .
  12. Η τρίτη φορά μέσα σε δύο χρόνια που πέφτει θύμα επίθεσης.
  13. Aερόψυκτο μονοκύλινδρο 445 cc με ισχύ κοντά στους 30 ίππους με ανεστραμμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό διαμέτρου 47 χλστ. , δίσκο διαμέτρου 320 χλστ. με τεραπίστονη ακτινική brembo, δύο αμορτισέρ της KYB πίσω, “τακουνάτα” ελαστικά Pirelli Scorpion, ακτινωτούς τροχούς, αυστηρά μαύρη εμφάνιση και ένα ζεύγος τελικών εκατέρωθεν της ουράς. Η SWM αναφέρει ότι στο συγκεκριμένο μοντέλο έχει “κοντύνει” αρκετά την τελική μετάδοση, προκειμένου να υπάρχει αρκετό “νεύρο” χαμηλά. 5.990€ είναι η τιμή που ανακοινώθηκε στην Ιταλία. Πηγή