Peiraiwths

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3142
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Peiraiwths last won the day on December 21 2015

Peiraiwths had the most liked content!

Πόντοι

2285 Excellent

Σχετικά με το μέλος Peiraiwths

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 08/25/73

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Iστιοπλοικο Μικρολιμανο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    fazer s2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    /GSX-S/BusaGen2

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2562 προβολές προφίλ
  1. Η αληθεια ειναι καπου στην μεση! και ο ιδιοκτητης του νισαν να εχει τρελαθει.
  2. Απο αμερικα η βελτιωση? Για οποιον ενδιαφερεται στο καρ υπαρχει ενα αψογο/ετοιμοπολεμο για ταξιδια στο εξωτερικο.
  3. Ετοιμαστε καφε γιατι εχει πολυ πραμα. https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1134-me-to-ktm-duke-790-co-stis-serres
  4. Επειδη μου αρεσει να ειμαι νεκροθαφτης, ενα ενδιαφερον θεματακι για να περασει η ωρα.
  5. Δεν εχω παρακολουθησει τα γκομενικα του... αλλα η κοπελα απο την αλλη ειπε οτι πηγε δικαβαλο στην Βυτινα οποτε...
  6. THN ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ??
  7. Για θυμησου...με τον τσοπερα και το τυπο με το SUV που μας ειχε κολησει απο πισω κ τον σταματησαν οι αστυνομικοι, ενω πριν μας επαιζαν τα φωτα στο αντιθετο ρευμα.
  8. Καλησπέρα φίλοι μου.Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες /club που μου επιτρέπουν τα κατά καιρούς ενημερωτικά post. Το σημερινό αφορά όλα τα δίκυκλα μηδενός εξαιρουμένου. Όλα τα αμορτισέρ παντως τύπου σχεδιάζονται κατόπιν μελέτης και προσαρμόζονται τα ανάλογα εξαρτήματα ιδανικά για κάθε μότο. Κι έρχομαι τώρα στο θέμα που πολλούς από εσάς βασανίζει...ΤΙ ΕΛΑΤΉΡΙΟ ΝΑ ΒΆΛΩ ΣΤΗ Μηχανή ΜΟΥ.????Και απαντώ....ΚΑΝΈΝΑ.!!!! Το μαμά είναι το ποιο ιδανικό πιστέψτε με....Μόνο αν είσαι υπέρβαρος σαν άτομο πάνω από 120 κιλά θα μπείτε σε μια τέτοια διαδικασία αλλά και πάλι εξαρτάται από την χρήση που κάνεις.Όσοι έχετε κάνει αλλαγή ελατηρίων πίσω είναι αλήθεια ότι αισθάνεστε ότι έχετε καλύτερη ανάρτηση. Στην πραγματικότητα είναι ψευδαίσθηση. Γιατί αυτό ισχύει μόνο όταν είστε με δύο άτομα να νιώθετε πιο σταθερή την ανάρτηση αλλά είναι καλύτερα να ρωτήσετε τον πίσω τι τραβάει σε κάθε λακκούβα και αυτό γιατί ο πίσω αναβάτης αντικαθιστά την απόσβεση που δεν επαρκεί για το σκληρότερο ελατήριο που έχετε τοποθετήσει. Ενώ εσείς νιώθετε άνετα ο πίσω αναβάτης απορροφά όλους τους κραδασμούς λόγω της θέσης που κάθεται. Αν αυτό εσείς το λέτε ανάρτηση τότε πάω πάσο στην πραγματικότητα το πρόβλημά σας δεν είναι το ελατήριο αλλά οι κακοί υδραυλικοί ή πεσμένη υδραυλικοί του αμορτισέρ. Η απόσβεση που έχει ρυθμιστεί για το αμορτισέρ είναι για το εργοστασιακό ελατήριο. Όταν τοποθετείτε ένα ελατήριο πιο σκληρό δεν επαρκεί η απόσβεση. Οπότε το λάθος είναι διπλάσιο κανένα ελατήριο δεν μπορεί να σταματήσει την κρούση. Στην κρούση το ελατήριο δέχεται πλασματικό φορτίο με αποτέλεσμα τα κιλά της επιστροφής να είναι τετραπλάσια από όσα έχει να επιστρέψει. Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι έτσι κι αλλιώς είτε θέλετε να βάλετε ελατήριο είτε θέλετε να κρατήσετε το δικό του στην απόσβεση θα επικεντρωθείτε. Για να δείτε αν το ελατήριο σας έχει πρόβλημα βάλτε τα κιλά που θέλετε πάνω στην μοτοσικλέτα χωρίς να κινήστε και μετρήστε το σαγκ. Με τη διάρκεια του χρόνου και τη χρήση του αμορτισέρ το λάδι εσωτερικά αλλοιώνεται και παύει να έχει την ίδια υδραυλική που είχε όταν ήταν καινούργιο. Αυτό για όσους απορούν πως στην αρχή το αμορτισέρ ήταν μία χαρά και τώρα πια δεν τους καλύπτει πιστέψτε με δεν φταίει το ελατήριο και επαναλαμβάνω φταίει η υδραυλική του που το αφήνει να ταλαντεύεται περισσότερο από όσο πρέπει. θα το πω χίλιες φορές μέχρι να το καταλάβετε κάντε επισκευή στο αμορτισέρ και αφού διαπιστώσετε ότι έχετε πρόβλημα σανγκ μόνο τότε θα βάλετε ελατήριο που θα έχετε και τη σωστή απόσβεση για να το συγκρατεί στην επαναφορά ούτως ώστε να μην δέχεστε εκτίναξη στην επιστροφή. Ότι λέω ισχύει και για μπροστά και για πίσω ανάρτηση και επανέρχομαι στο ότι άτομα έως 100 κιλά για κανένα λόγο δεν πρέπει να κάνουν αντικατάσταση ελατηρίου εκτός αν υπερβαίνουν το ωφέλιμο φορτίο της μοτοσικλέτας πράγμα που αναγράφεται στο βιβλιαράκι οδηγιών χρήσεως. Όλα τα οχήματα έχουν όριο ωφέλιμου φορτίου. Μπορείτε εύκολα να το βρείτε και να κάνετε τη δική σας διαπίστωση. Να είστε όλοι καλά να έχετε καλό καλοκαίρι.
  9. Η απολαυση στην μεγαλη ευθεια 15χιλ πριν φτασεις στο Ναυπλιο ειναι οταν ανοιγεις...ανοιγεις...ανοιγεις... επειδη σου εχει κολησει το τσιπαρισμενο SUV κ ξαφνικα βλεπεις αστυνομικους να σου κανουν νοημα να πας στην ακρη!
  10. Οπως εχω ξαναπει υπαρχουν καποια μοντελα τα οποια οταν τα βλεπω για πρωτη φορα μου κεντριζουν εντονα τον ενδιαφερον κολλωντας αγρια αλλα στο συγκεκριμενο οταν γυρισα σπιτι το σκεφτομουν αρκετα εντονα χωρος αγριοτητα! Τα 15λεπτα ειναι υπερβολικα λιγα για να καταλαβω αρκετα πραγματα αλλα με λιγα λογια αυτο που ειδα ηταν... Συμπλεκτης υπερβολικα ελαφρυς για σουπερ σεμιναριο θυμιζοντας ΚΤΜ 1190 (γαμωτο οχι αλλο grave digger...) κανοντας τον αναβατη να σκεφτεται οτι ποτε δεν θα αποκτησει τενοντιτιδα. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΒΑΣΑΚΙ! Για τον ψιλορετρο χαρακτηρα η ευχαριστη εκπληξη ερχεται απο τις σχετικα σφιχτες αναρτησεις οπου τα μπροστινα κοπανανε σε λακουβες ενω φαινεται οτι το πλαισιο ακολουθει τα ιδια χναρια με μια στιβαροτητα θυμιζοντας αρκετα το ακαμπτο του fazer600. Αυτο βεβαια σε κανονικη προς σβελτη οδηγηση ενω σε σπορ εως με το ενα ποδι στο ταφο θα τα μαθουμε απο αλλους. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΒΑΣΑΚΙ! Το κοπανημα φυσικα στις λακουβες δεν μου αρεσε καθολου κ μαλιστα ρωτησα στο μαγαζι εαν πειραξαν τις αναρτησεις δινοντας μου αρνητικη απαντηση. Δεν πειραζει την λυση θα μας την δωσει παλι ο Μουρικης!! και πιθανοτατα ο πορωμενος με τους πρασινους Χαλαρης! Η λειτουργια του κινητηρα ειναι οπως εχουμε διαβασει ολοι ροπατη απο χαμηλα αλλα με σπορ ανεβασμα στροφων και ειναι πολυ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ με ελαφρα αγρια χροια ενω η λειτουργια του ψεκασμου οπως εχουμε συνηθισει να λεμε ειναι αμεση/αψογη! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΒΑΣΑΚΙ! Τα φρενα ειναι δυνατα με αισθηση (ενταξει ολοι θα βαλουν ebc) κ μενει να δοκιμαστουν απο τους ειδικους...σε συνθηκες αυτοκτονιας ενω το τραξιον ειναι απαραιτητο με αυτην την ροπη που εχει απο χαμηλα. ΤΙ δεν μου αρεσε?? Λοιπον εδω εχουμε ενα αρκετα μεγαλο φαουλ και ειναι η θεση οδηγησης στην οποια ο αναβατης ενω θα επρεπε για τον χαρακτηρα της μηχανης να καθεται ανετα, δυστυχως το τιμονι ειναι αρκετα κοντα θυμιζοντας στριτ φαιτερ κατι που θα ειναι κουραστικο σε ταξιδι. Επισης δεν τρελαθηκα με την εμφανιση αλλα αυτο ειναι το τελευταιο πραγμα που θα κοιταζα.Προσοχη στο δρομο μην το υποτιμησει κανεις επειδη μοιαζει με τον σπασικλα του σχολειου που ολοι τον βαρανε γιατι αν βγαλει τον χουλκ που κρυβει μεσα του καποιοι θα κλαινε. Εαν μπορουσα θα το αγοραζα στην εκδοση με την μασκα.
  11. Μονο στο αυτοκινητο θα δοκιμαζα το 6100 synergie+ μιας κ συγγενης μου εχει μεινει τρομερα ευχαριστημενος σε πεζω 406 κ c200 compressor αλλα σκοπευω να κανω για πρωτη φορα την υπερβαση κ να βαλω στο αυτοκινητο τα moto ΤΟRCO 10/40 μεσα στον μηνα. Kατι μου λεει οτι θα εχουν καταπληκτικη λειτουργια συν οτι δεν θα κουραζονται καθολου αν κρινω απο την μηχανη.
  12. Συγνωμη που δεν περιμεναμε να γυρισεις μιας κ πεταχτηκαμε 500μετρα πιο πανω στο mikel για καφε.Ειχες δουλεια μετα? Παντως τα παιδια στην καβασακι μου αφησαν αριστες εντυπωσεις οπως κ το 900ρη -δυστυχως- για τα 15λεπτα που το ειχα, επειδη δεν ειχα κλεισει ραντεβου.
  13. Ποιοι πρωην αγωνιζομενοι ηταν εκει?? Μεσιε σε εδωσα κανονικα με το πρασινο 650ρη αλλα δεν το πηρες χαμπαρι!
  14. KωσταςΤ κ καβασακι?? Μα ναι αφου η επαφη ξεκινησε με την 1400ρα απο Πατρα! κ συνεχιστηκε μετα απο προτροπη μου με το 18ρη μοντελο το οποιο το βρηκε αρκετα συμπαθητικο με τα υπερ κ τα κατω του!