Peiraiwths

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2965
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Peiraiwths last won the day on December 21 2015

Peiraiwths had the most liked content!

Πόντοι

2140 Excellent

Σχετικά με το μέλος Peiraiwths

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 08/25/73

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Iστιοπλοικο Μικρολιμανο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    fazer s2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    /GSX-S/BusaGen2

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1396 προβολές προφίλ
  1. H εταιρεία ΕΛΤΡΕΚΚΑ είναι πλέον αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα των προϊόντων της ιταλικής Ognibene. H Ognibene είναι εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων τελικής μετάδοσης μοτοσυκλετών και διαθέτει παγκόσμια πατέντα (PCT/EP2014/076298) για τον αντιθορυβικό δακτύλιο στο εμπρός και πίσω γρανάζι που μειώνει το θόρυβο κύλισης έως και 10 dB! Τα γρανάζια εμπρός είναι από κράμα χρωμιομολυβδαίνιου με τιτάνιο, ενώ τα πίσω είναι από ατσάλι CK45 με επαγωγική σκλήρυνση και εξωτερική κατεργασία με ψευδάργυρο. Διαθέσιμα σε όλη την Ελλάδα σε πάνω από 100 συνεργάτες.
  2. Δεν περιμενα μια τοσο μικρη παραλια να μου προσφερει ευχαριστηση κ ηρεμια.Ισως βεβαια να επαιξε ρολο και η 45ρα...Η βολτα ανηκει στον Παναγιωτη/panag και ο προορισμος δικος μου. Ευχαριστουμε την ταβερνα για την αψογη συμπεριφορα.
  3. Η τριτη πεταλουδα εχει τραβηξει το δικο της δρομο!
  4. Μηπως η τρυπα ειναι μικρη λογω σιγαστηρα? Τις εχει δει κανεις απο κοντα?
  5. Το αφεντικο μοιραζει τζαμπα εξατμισεις αλλα δεν ξερω τι αντοχη εχουν.Ξεκινηστε τις παραγγελιες!!
  6. Eαν αυτοι οι δυο αναβατες ακουγαν την σουπερ ελληνικη αποψη που υπαρχει εδω κ μια 5ετια οτι τα μαστοδοντα ειναι ακαταλληλα η αβολα για χωμα θα πρεπει να γελαγανε για κανα μηνα! Βεβαια για ενα νορμαλ οδηγο ειναι προτιμοτερο τουλαχιστον για αρχη τα λιγοτερα κυβικα παντα σε χωμα.
  7. Ναι αλλα οι τζαμαριες ειναι πιο επιβλητικες!! Τελικα εχει μεγαλη πλακα να βλεπεις αυτους τους υποτιθεμενους ογκους να ελισσονται για πλακα αναμεσα απο τα αυτοκινητα "τρομοκρατοντας" καθε λογης σκουτεροπαπια.
  8. Εκτος απο μαιντανοι στο τελος θα φαμε κ ξυλο! Ε αυτην την φορα εχει gs .
  9. Γαυριλο χιλιες φορες να επαιρνα το σκουτερ πολυτελειας c650 gt! Αυτος με το λευκο μπουφαν ειναι απο Χαλκιδα και φαινοταν ψιλοκαγκουρας ,ο διπλα ειναι ο Γιαννης ο τσοπερας με το 1090 ο οποιος μου ειπε οτι εχει το πιο καλο πισω φρενο απο οσα εχει δοκιμασει. Πιο διπλα του ο τυχερακιας οδηγησε την οθονη ταμπλετ και εχω την εντυπωση οτι πρεπει να το φοβηθηκε γιατι ηταν πολυ συγκρατημενος κ φυσικα εγω που καθομαι κ κοιταζω τα κουμπακια!
  10. Δεν εχω οδηγησει κανενα μουλτι (δεν βαζω καν στα λιστα τα 1000/1100) παρολο οτι εχω 2 κοντινα μου ατομα που εχουν το παλιο βελτιωμενο με προγραμμα κ το καινουριο μαμα, αλλα σωστα οπως λες το XR εχει βαρια αισθηση (αυτο δεν σημαινει οτι σωνει κ καλα πρεπει να ειναι σοβαρο μειονεκτημα) κ νομιζω οτι οποιος κατοχος του δοκιμασει το ktm θα φυγει με το κεφαλι σκυμενο αλλα θα του περασει! ΤΟ XR εχει αλλα πλεονεκτηματα. Δυστυχως...εκανα το λαθος στον Παναγιωτοπουλο κ αντι να παρω το gs (δεν μπορω να το πιστεψω αυτο το λαθος που εκανα) δοκιμασα εκεινη την καφε ρεισερ πατατα!
  11. Η διαδρομη ειναι η παρακατω και θεωρω οτι ειναι καλη για ενα γρηγορο τεστακι. https://www.google.gr/maps/dir/37.9787992,23.7162778/37.9639813,23.7146255/37.9590032,23.719416/37.9412876,23.6867359/37.9462965,23.6725417/37.9880716,23.6919716/37.9795603,23.7176296/@37.9633807,23.6783299,6885m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0?hl=el Το super adventure με καλυψε απολυτα ως ταξιδιωτικο οπλο αλλα αυτο που μου εκανε την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ! εντυπωση ειναι το ποσο αναλαφρη αισθηση εχει κανοντας τους ελιγμους παιχνιδακι συγκριτικα με το ογκο που δειχνει οτι εχει για αυτους που το βλεπουν πρωτη φορα. Εαν πρεπει να βρω μια παροποιωση θα ελεγα οτι βρισκομουν χωμενος μεσα στο πιλοτηριο ενος 747 εχοντας την σπιρταδα ενος μονοκινητηριου αγωνιστικου αεροπλανου.
  12. Προετοιμασια ταξιδιου στο εξωτερικο https://youtu.be/_Y26cDKZK50
  13. Πριν κανα 10ημερο εκανα μια αναζητηση για τις προδιαγραφες, μιας κ σκοπευω σε 2500χιλ. να αφησω τα υπεραγαπημενα μου torco για να κανω μια δοκιμη στο μηχανακι με SL προδιαγραφη της liqui moly 10-60 Οι προδιαγραφές είναι σημαντικές καθώς μας δείχνουν τις επιδόσεις ενός λιπαντικού και εάν έτυχε στους ποιο προσφάτους ελέγχους ή αν η σύνθεση του είναι παλιά και ξεπερασμένη. Υπάρχουν 2 προδιαγραφές που θα πρέπει να αναζητείτε σε ένα δοχείο και αυτές είναι οι API (American Petroleum Institute) και ACEA (Association des Constructeurs Europeens d’Automobiles). Όλα τα καλά λιπαντικά πρέπει να αναγράφουν και τις δυο και οι κατανόηση τους είναι σημαντική.APIΑυτή είναι η ποιο βασική από τις 2 καθώς είναι διαχωρισμένη για τα επιβατικά σε 2 κατηγορίες, S= βενζίνη και C= πετρέλαιο. Τα ποιο πολλά λιπαντικά πληρούν και τις 2, "S" και "C"Ο παρακάτω πινάκας λέει τις προδιαγραφές μέχρι σήμερα:ΒΕΝΖΙΝΗSG-Εισήχθη το 1989 και έχει πολύ παραπάνω διαλυτικό για να καταπολεμήσει τη μούργα.SH-εισήχθη το 1993 έχει περάσει τους ίδιους ελέγχους με το SG, αλλά περιέχει φωσφόρο με όριο το 0,12%, μαζί με έλεγχο για τον αφρό, αστάθεια και σταθερότητα κουράς. SJ-εισήχθη το 1996 έχει περάσει τους ίδιους ελέγχους με τα SG/SH, αλλά με όριο φώσφορου στο 0,10% με ποικιλία στα όρια αστάθειας.SL-Εισήχθη το 2001, έχει περάσει από ελέγχους με συγχρόνους κινητήρες και ικανοποιεί τη σύγχρονη νομοθεσία ρύπων.SM-Εισήχθη το 2004, με βελτιωμένη αντίσταση στην οξείδωση, προστασία κατά της φθοράς και απόθεσης καταλοίπων, επίσης καλύτερες επιδόσεις στις χαμηλές θερμοκρασίες για μεγαλύτερη ζωή του λιπαντικού σε σχέση με τις προηγούμενες κατηγορίες.Σημείωση: Όλες οι προδιαγραφές πριν την SL είναι πλέον ξεπερασμένες και αν και είναι κατάλληλες για κινητήρες περάν της 10ετιας δεν προστατεύουν όσο οι ποιο σύγχρονες SL και SM , όποτε εάν έχετε καινούριο αυτοκίνητο μην ασχοληθείτε καν.