Peiraiwths

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3158
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Peiraiwths last won the day on December 21 2015

Peiraiwths had the most liked content!

Πόντοι

2294 Excellent

Σχετικά με το μέλος Peiraiwths

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 08/25/73

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Iστιοπλοικο Μικρολιμανο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    fazer s2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    /GSX-S/BusaGen2

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2658 προβολές προφίλ
  1. Πες του ταβερνιαρη να σε φιλοξενησει! το βραδυ.
  2. Σε ευχαριστω.Ευτυχως δεν ειναι καρπιαιος αλλα η παρακατω σχετικα απλη περιπτωση που αν δεν μπει ναρθηκας κ συνεχιστει να κουραζεται το χερι ειδικα σε ατομα που κανουν βαρια χειρονακτικη εργασια τοτε θεωρω οτι η εγχειριση ειναι σχεδον δεδομενη.Ενα δευτερο γιατρο που ετυχε να δω μου ειπε "θα σε ταλαιπωρησει 3-4 μηνες" https://www.athensorthocenter.gr/τενοντίτιδα-de-quervain-τενοντίτιδα-του-αντίχειρα Σωστο αυτο που λες με το μαξιλαρακι.
  3. https://www.tripadvisor.com.gr/Restaurant_Review-g4176281-d3997404-Reviews-Platanos-Thalames_Messenia_Region_Peloponnese.html Αντωνη θα ΦΑΣ ΚΑΛΑ!!!!
  4. Τενοντιτιδα Νο2 Ξανα στο ιδιο εργο θεατες αλλα αυτην την φορα απο χρηση υπολογιστη.Βασικα θεωρω οτι η ζημια εγινε απο το ποντικι γιατι το επιανα ασυναισθητα λαθασμενα/στραβα κ αυτο ειχε αποτελεσμα να ζοριζεται ο τενοντας. Βραδυ Σαββατου πριν 1.5 μηνα ξαφνικα με επιασε ενας οξυς πονος σαν να με τρυπανε με βελονες στον αντιχειρα ο οποιος την επομενη μερα εγινε εντονοτερος ειδικα οταν πηγαινα να πιασω κατι. Κανονικα αυτο που επρεπε να κανω τις πρωτες 2 μερες ηταν να το βαζω για 10 λεπτα σε παγωμενο νερο αλλα δεν το εκανα! κ περιμενα 5 μερες να παω σε εφημερευων νοσοκομειο. Ο γιατρος κλασικα μου ειπε οτι ειναι σε πολυ αρχικο σταδιο κ χρειαζεται ναρθηκας τουλαχιστον 1 μηνα κ οσο το δυνατον πιο πολυ ξεκουραση. Πριν 20 μερες αποφασισα να το βαλω σε παγωμενο νερο με συγκλονιστικη βελτιωση περιπου στο 80% σκεπτομενος τι βλακεια εκανα που δεν το εκανα στην αρχη. Με τα 2 μπανια που εκανα στην θαλασσα την τελευταια εβδομαδα βρισκομαι στο 99% κ απλα νιωθω ενα ελαφρο τραβηγμα αν κανω αποτομη κινηση.
  5. Να τι κρυφα σημεια μαθαινουμε για να γεμισουμε την κοιλια μας
  6. Πολυ λογικη επιλογη οποτε καλοφορετα!
  7. Σε αυτην την ζωη πρεπει καποια στιγμη να υπερβαλουμε για να μαθαινουμε.Πιστευεις οτι ολα αυτα τα χρονια δεν εχουν φορεθει σε ss που κανουν γρηγορη οδηγηση εκτος πιστας? Φυσικα κ δεν υπαρχει αντιπαραθεση.
  8. Αξιζουν κ με το παραπανω για μια φορα στην ζωη σου.Αλωστε ο δρομος της Επιδαυρου πιστα ειναι.
  9. Eαν θελεις να εισαι ο αρχηγος η τελος παντων υπαρχηγος της προσφυσης πας εδω https://www.tyreshop.gr/Product/875/Page/610/el/ Προτεινω την μαλακη γομα πισω/μπρος για extreme κατασταση. Αφου τα ευχαριστηθεις μπορεις να βαλεις την επομενη φορα τα s21.
  10. Ευτυχως που υπαρχουν αυτα τα βιντεο κ μαθαινουμε εμεις οι ασχετοι τι ιδιαιτεροτητες εχουν τα ktm.Επισης δεν περιμενα να ζηταει αποκλειστικα λαδι 10-60. Αυτα τα denicol πρεπει να ειναι ισαξια με τα silkolene. http://www.speedyshop.gr/index.php?id_product=4514&controller=product&id_lang=2 10-60 για μονοκυλινδρους ακουγεται εντελως απο αλλο πλανητη.Τα χει δοκιμασει κανεις σε ss? Θωμας ΑΚΟΥΕΙ??
  11. H μεγαλη αληθεια για το ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ...
  12. Δεν ειναι δικο μου το κειμενο αλλα να πω την αληθεια εκεινη την εποχη ημουν ετοιμος να το αγορασω καινουριο, αλλα δυστυχως επεσα στην γνωστη καλτ παγιδα να ακουσω γνωμη "φιλων"
  13. To συγκεκριμενο το διαβασα στο moto.gr απο τον ZauZ Προσοχή : Μακροσκελές post το οποίο ελπίζω να είναι χρήσιμο για κάποιους που σκέφτονται να αγοράσουν για πρώτη μεγάλη μηχανή τη συγκεκριμένη.Ξεκινάω αντίστροφα από τα συμπεράσματα για τους βιαστικούς 1. Βάρος : Μεγάλο αλλά τελικά κανένα ουσιαστικό πρόβλημα2. Στη πόλη : Με μικρές υποχωρήσεις τα πάει περίφημα. 3. Κινητήρας : Ωραίος ήχος, σχεδόν ηλεκτρική λειτουργία, χωρίς κραδασμούς, αρκετή ροπή και πολύ γκάζι όταν χρειάζεται. Πολύ φιλικός κατά τη γνώμη μου.4. Εθνική : Πάααρα πολύ άνετο και ξεκούραστο5. Θέση οδήγησης : Σχεδόν όρθια, πολύ άνετα για 1.80 ύψος χωρίς καμία σωματική καταπόνηση6. Φρένα : Πολύ καλά φρένα αλλά αρχικό δάγκωμα χωρίς αίσθηση στα πολλά χιλιόμετρα7. Αναρτήσεις : Κατά κύριο λόγο μαλακές για άνετο και γρήγορο ταξίδι χωρίς «κοπανίματα». 8. Κατανάλωση : Ακόμα δεν είμαι σίγουρος (κάπου 5.5 με 6.0 υπολογίζω)Μου λέγατε κάποτε εδώ μέσα να μην πάρω 125 κυβικά γιατί θα τα βαρεθώ γρήγορα αλλά εγώ ως συνειδητοποιημένος 30άρης που θέλει να κάνει τη δουλειά του έλεγα πως αποκλείετε να τα βαρεθώ και ότι μια χαρά θα βολευτώ. Σταθερός σαν βράχος στις απόψεις μου λοιπόν δίπλα στο YBR 125 βρίσκεται εδώ και μερικές ημέρες ένα Suzuki Bandit 650 S ABS Κ8 (υδρόψυκτο του 2008 αλλά ταξινομημένο το 2009) το οποίο απέκτησα μεταχειρισμένο με λιγότερα από 4000 χιλιόμετρα.Η μέχρι σήμερα εμπειρία μου με μηχανές ήταν με motocross έως 125-250 κυβικά αλλά μη φανταστείτε και τίποτα το τρομερό (ίσα ίσα για να παίρνουμε τούμπες σε πίστες ως πιτσιρικάδες), κάποια αθάνατα παπάκια και φυσικά το YBR 125 το οποίο αν και μικρό είναι ένα πραγματικό υπέροχο και οικονομικό μηχανάκι που θα κάνει τα πάντα (ακόμα και ταξιδάκι στη Κάρπαθο με συνεπιβάτη και μπαγκάζια). Όπως καταλαβαίνετε όλες οι μηχανές οι οποίες έχουν περάσει από τα χέρια μου είχαν χαμηλό βάρος και λίγα άλογα οπότε και εύκολες στο χειρισμό.Αγωνία πρώτη : Το βάρος του Bandit. Πώς θα την παλέψω με τόσο βάρος ;Συμπέρασμα : Κάποιος/Κάποια στο ύψος μου και στα κιλά μου δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κανένα σημαντικό πρόβλημα με το βάρος της μηχανής. Σαφώς δεν είναι παπάκι αλλά ούτε και νταλίκα.Σημειώστε ότι το ύψος μου είναι 1.80 και το βάρος μου 80 κιλά. Ανεβαίνοντας πάνω στη μηχανή πατάνε κάτω και τα δύο μου πόδια με χαρακτηριστική άνεση.Είναι από τα βαριά μηχανάκια (αν όχι το πιο βαρύ) και η μετάβαση από τα 130 κιλά του YBR στα 240 σχεδόν του bandit με έκαναν εχμμμ… πώς να το πω… να τρέμω ότι μόλις σηκώσω τη στέκα, εγώ και το Bandit θα περιεργαζόμαστε τα πετραδάκια στο έδαφος.Η μηχανή είναι βαριά αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν δημιουργεί πρόβλημα στον χειρισμό της. Μοναδική δυσκολία είναι οι επιτόπιες μανούβρες σε ανηφόρα με σβηστή τη μηχανή, όπου δεν υπάρχει καμία περίπτωση να την κάνω όπισθεν όσο είμαι πάνω της. Κατεβαίνοντας από τη μηχανή και σπρώχνοντας με δύναμη σιγά σιγά η δουλειά γίνεται.Το διάβαζα στα forums και τελικά ισχύει 100%. Μόλις η μηχανή αποκτήσει ταχύτητα έστω και 5 χιλιομέτρων το βάρος της εξαφανίζεται.Κινητήρας : Μέσα στην πόλη και όσο οι στροφές παραμένουν χαμηλές (κάτω από 4000) θυμίζει περισσότερο αυτοκίνητο. Γραμμική λειτουργία και αθόρυβος. Η ροπή του είναι αρκετή και δεν θα αναγκάζεστε να αλλάζετε συνέχεια ταχύτητες. Στον ανοικτό δρόμο είναι απίστευτος (παρακάτω περισσότερα). Με τις 2 πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο αρκεί ένα μικρό «τσάκ» στη γκαζιέρα για να κουνήσει τον κώλο της η μηχανή απόλυτα προβλέψιμα όμως.Μέσα στη πόλη : Ο όγκος και το βάρος του κρύβονται μέσα στη πόλη πράγμα που δεν το περίμενα. Η κίνηση μέσα στην πόλη όσο δεν επικρατεί κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι παιχνιδάκι. Στο τρελό μποτιλιάρισμα μόνο τα παπάκια την παλεύουν. Ανοικτός δρόμος / Εθνική : Εδώ πραγματικά ενθουσιάστηκα ! Η πρώτη «μεγάλη» διαδρομή που έκανα ήταν σε εθνική (Κρήτη). Την ίδια διαδρομή μάλιστα την έχω κάνει κάμποσες φορές με το YBR 125 (με κάποιες παρακάμψεις ώστε να αποφύγω τα πολύ γρήγορα κομμάτια) και η ταλαιπωρία για το σώμα μου ήταν αρκετή αφού έπρεπε υποχρεωτικά να κάνω μια στάση στη μέση περίπου της διαδρομής για να ξεπιαστεί η πλάτη μου και κώλος μου. Γενικά το σκεφτόμουν 5-6 φορές πριν την κάνω την διαδρομή. Φυσικά η κούραση ήταν και από τη χαμηλή μέση ταχύτητα αφού η δύναμη του YBR έφτανε ικανοποιητικά μέχρι τα 80 Km/h και στα 90-100 Km/h πήγαινες «αέρα». Καταρχήν το bandit επιταχύνει σαν τρελό σχεδόν με όποια σχέση και αν έχεις στο κιβώτιο. Δεν θα ήταν υπερβολή να πω ότι το 90% της διαδρομής το έκανα με 6η και ταχύτητες από 60 Km/h έως… πολλά. Την τελική-τελική του πάντως δεν είχα περιέργεια να την μάθω αν και στα χαρτιά έφτασα κοντά.Με ταχύτητες μεταξύ 80-110 Km/h το bandit ταξιδεύει με μία απίστευτη ηρεμία και τίποτα δεν σε ενοχλεί. Η μικρή ζελατίνα κάνει υπέροχα τη δουλεία της και κραδασμοί δεν υπάρχουν ούτε για πλάκα. Από τα 120 και πάνω άρχισα να νιώθω λίγο τον αέρα αλλά μέχρι και τα 130 ταξιδεύεις ατσαλάκωτος. Από εκεί και πάνω χρειάζεται για το ύψος μου άλλη ζελατίνα αφού όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα ο αέρας γίνεται πιο αισθητός. Σε καμία περίπτωση όμως μη υποφερτός (στο κάτω κάτω μηχανή οδηγούμε).Η σταθερότητα της μηχανής είναι υποδειγματική, η σέλα άνετη, η θέση οδήγησης σχεδόν όρθια και οι αναρτήσεις (πίσω default, μπροστά λίγο πιο σφικτές) όσο μαλακές χρειάζονται ώστε να μην καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα από τις ανωμαλίες του δρόμου.Η διαδρομή ολοκληρώθηκε με μια μέση ταχύτητα γύρω στα 110 km/h με μια 5λεπτη στάση για καθαρισμό της ζελατίνας από τα ζουζούνια και μισή τζούρα τσιγάρο. Δεν πιάστηκα, δεν πόνεσε ο κώλος μου, δεν πόναγε η πλάτη μου, δεν πόναγαν τα χέρια μου… έφτασα όπως ανέβηκα… Κύριος! Πραγματικά δεν το περίμενα ότι η συγκεκριμένη μηχανή θα ήταν τόσο άνετη στο ταξίδι.Επίσης δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας στο δρόμο, πράγμα που το θεωρώ πολύ σημαντικό.Φρένα : Φρενάρισμα πανικού δεν χρειάστηκε να κάνω ευτυχώς. Μέσα στην πόλη σταματάει για πλάκα με απλό άγγιγμα στα χειριστήρια. Στην εθνική και σε πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες το αρχικό δάγκωμα είναι χωρίς αίσθηση και χρειάζεται λίγο περισσότερη δύναμη για να αρχίσεις να νιώθεις την επιβράδυνση. Όσο τα πιέζεις τόσο αυξάνεται η αίσθηση της «άγκυρας». Κατανάλωση : Δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Ο δείκτης της βενζίνης μάλλον είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξος (τουλάχιστον για τις 2 πρώτες μπάρες). Υπολογίζω ότι έκαψα κάπου μεταξύ 5.5 και 6 λίτρα πάντως. Εξάτμιση / Ήχος : Ο Θερμοσίφωνας που έχει για εξάτμιση τελικά μου αρέσει ! Ακολουθεί την ιαπωνική σχολή που λέει ότι τη δύναμη πρέπει να τη δείχνεις. Έχει ωραίο ήχο και λίγο προσοχή μόνο θέλει ο συνεπιβάτης να μην ακουμπάει το τακούνι του πάνω της. Αν την αλλάξω αυτό θα είναι πολύ αργότερα.Φόρτωμα / Χώροι : Φαίνεται να φορτώνεται εύκολα. Περιμένω τα μπράτσα για να μπει μια Kappa βαλίτσα 49 lt. Έβαλα δοκιμαστικά τα σαμάρια που έχω (Oxford 48 λίτρα) και μπαίνουν χωρίς κανένα πρόβλημα και δεν πλησιάζουν καν την εξάτμιση. Στην περίπτωση ύπαρξης συνεπιβάτη αναγκαστικά θα ακουμπάνε στα flash και θα τα σπρώχνουν ώστε να κάθετε με άνεση (αυτό δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό).Κάτω από τη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για διάφορα μπλημπλίκια, όπως εργαλεία, χαρτιά, πανί κ.τ.λ. Η θέση του αναβάτη είναι μεγάλη και άνετη. Το ίδιο ισχύει και για την θέση του συνεπιβάτη που είναι τεράστια με μπόλικο χώρο για να βολευτεί. Μείον ότι κάθετε λίγο πιο ψιλά από τον οδηγό αλλά μετά από σύντομη δοκιμή όχι με κακή άνεση μέχρι τα 120 χλμ. Γενικά φαίνεται να βγάζει εύκολα μεγάλο ταξίδι μονοκοπανιά.
  14. Δεν ξερω τιποτε τωρα το βλεπω! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!! Τα κρυμμενα αλογα βρεθηκαν στην 4η!!