Peiraiwths

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3248
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Peiraiwths last won the day on December 21 2015

Peiraiwths had the most liked content!

Πόντοι

2340 Excellent

Σχετικά με το μέλος Peiraiwths

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 08/25/73

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Iστιοπλοικο Μικρολιμανο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    fazer s2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    /GSX-S/BusaGen2

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3240 προβολές προφίλ
  1. Μετρητα στα 4χλιαρικα κ αν δεν δεχτει βλεπουμε το αλλο!
  2. Eδω βρικονται οι γνωσεις μου!! κ εδω η ΑΗΔΙΑ ΣΟΥ!
  3. @ΚωσταςΤ αντε να τα κανουμε παλι νιανια...οπως τα ειπαμε στο fb. Sprint 1050 gt 3κυλινδρο χαρακτηριζεται απο την εταιρεια ST VFR 1200 V4κυλινδρο χαρακτηριζεται απο την εταιρεια ST 1200/1250rs οπως ειπες 2κυλινδρο χαρακτηριζεται απο την εταιρεια ST TΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ??? Δηλαδη μονο το VFR ειναι αυθεντικο κ οι αλλοι ιμιτασιον? Στην Πεντελη οταν σου ελεγα να το παρεις στο γυρισμο εκανες τον δυσκολο κ απλα το πηγες με 1η 40μετρα πιο κατω.Φυσικα αυτο το εκανες γιατι δεν ηθελες να καβαλησεις γερμανο αλλα βλεπεις πως αλλαζουν τα πραγματα που πλεον καιγεσαι να οδηγησεις το SS? Για τον χαρακτηρα της συγκεκριμενης μηχανης ο μποξερ ειναι πολυ καλος με γεματη αποδοση παντου εν αντιθεση με το 4κυλινδρο ΧR που αρκετοι χαρακτηρισαν την αποδοση του στις χαμηλομεσαιες αναιμικη η τελος παντων περιμεναν κατι περισσοτερο. Επισης αποψεις του τυπου "Δεν έχω οδηγήσει το rs από επιλογή, ούτε πρόκειται να το οδηγήσω ποτέ " αλλα εχω γνωμη απο το gs ουτε καν τις λαμβανω υποψιν. Με λιγα λογια δεν θα ριξω τα μουτρα μου γιατι θελω να κυκλοφορω με ψηλα το κεφαλι. Τελειωνοντας να σας πω οτι ξαφνικα δεν εγινα γερμανοφιλος αλλα για το συγκεκριμενο μοντελο λεω ΝΑΙ!
  4. Εαν ειχε κ 19λιτρο τεποζιτο θα ηταν ενα μεγαλο συν.Τελικα οι Ιαπωνες εχουν ενα θεματακι με τις χωρητικοτητες!
  5. Μαλλον αντιλαμβανεσαι διαφορετικα της κατηγοριες.
  6. 1200
  7. Μονο απο κοντα βγαζω συμπερασμα οχι απο φωτο κ επισης το rs ειναι στην κατηγορια του vfr ενω στα χαρτια φαινεται αρκετα καλυτερο του! Αν διαβαζει ο Μουρικης ας κανει ενα συγκριτικο με το καλο οταν ερθει η ωρα.
  8. Και εγω ντρεπομαι που ειναι γερμανικο αλλα τι κανουμε...εν κινηση μοιαζει με ιαπωνικο. Αργα η γρηγορα θα το προκυνησουν ολοι οι φανατικοι χονταιοι!. Δεν μπορω να πιστεψω οτι γραφω τετοια πραγματα!
  9. " Το RS φόρεσε επίσης το νέο μεγαλύτερο και ισχυρότερο boxer κινητήρα, ο οποίος, πέρα από τις βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση με την μονάδα που αντικαθιστά, προσφέρει στη μοτοσυκλέτα των Βαυαρών, μειωμένους εκπεμπόμενους ρύπους αλλά και χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης. Ειδοποιός διαφορά μεταξύ του απερχόμενου και του νέου RS είναι φυσικά το φέρινγκ που παρουσιάζεται πλήρως ανασχεδιασμένο. Τα ασύμμετρα φωτιστικά σώματα που χαρακτήριζαν την μοτοσυκλέτα πριν έχουν αντικατασταθεί από άλλα εντελώς νέας σχεδίασης, ενώ η σχεδίαση του φέρινγκ και των πλαϊνών πλαστικών του προσθέτει επιπλέον δυναμισμό στη σχεδίαση του R 1250 RS. Οι προβολείς είναι πλέον LED, όχι όμως και τα φώτα ημέρας με την επιλογή LED και για αυτά να ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό. «Εντός» του φέρινγκ, από τη θέση του αναβάτη, δεσπόζει η νέα στάνταρ έγχρωμη οθόνη TFT με διαγώνιο στις 6,5 ίντσες που ήρθε για να αντικαταστήσει την προηγούμενο πίνακα πληροφοριών. Η συνδεσιμότητα με το smartphone σας είναι πλέον εφικτή, μέσω Bluetooth. Ο ανανεωμένος και μεγαλύτερος σε χωρητικότητα boxer κινητήρας (1.254 κ.εκ. έναντι 1.170 κ.εκ.) φέρει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής ShiftCam για πιο μεστή απόδοση σε όλη το φάσμα λειτουργίας, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (περίπου 4% σε σχέση με πριν) αλλά και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Η ισχύς του ανέρχεται στους 136 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. (+ 11 ίπποι σε σχέση με πριν) και η ροπή αγγίζει πλέον στα 14,58 κιλά στις 6.250 σ.α.λ. Η BMW αναφέρει χαρακτηριστικά πως η ροπή παραμένει πάνω από 10 κιλά μεταξύ 2.000-8.250 σ.α.λ. " https://www.bikeit.gr/new-models/bmw/17479-nea-montela-2019-bmw-r1250rs-2019-eicma?fbclid=IwAR23NU8-tqj2tJH9dr7V03iNxjGYXIKMa43CVfdqVs3L0khLEoNlmxgkiSs Στην επομενη φωτογραφια που θα βγαλω μαζι του, θα μαι ξαπλα στην ασφαλτο! Μπραβο στους γερμανους για το καλυτερο VFR που εχει βγει ποτε μεχρι να αποδειχτει οτι δεν ειναι!
  10. Νέα Kawasaki Versys 1000 & Versys 1000 SE : Adventure Calling Καθιερωμένο ως μια πολυτάλαντη all-round μοτοσυκλέτα, το Versys 1000 ανανεώνεται δραστικά για το 2019, με μια σειρά αναβαθμίσεων και καινοτομιών που το καθιστούν την πιο ολοκληρωμένη έκδοση του μοντέλου. Ο ξεχωριστός για την κατηγορία, απολαυστικός τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 1.043 cc διαθέτει πλέον ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου γκαζιού (Ride-by-Wire), που επιτρέπει την εφαρμογή συστήματος Cruise Control. Συνδεδεμένο με τη νέα Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU), το νέο σύστημα Kawasaki Cornering Management προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και την ισχύ των φρένων στις στροφές, βοηθώντας τον αναβάτη να ακολουθήσει την επιθυμητή γραμμή. Το Versys 1000 MY2019 παρέχει υψηλότερη ασφάλεια με την προσθήκη του προηγμένου συστήματος φρένων KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) και νέες ακτινικές δαγκάνες εμπρός φρένου, ενώ οι νέοι διπλοί LED προβολείς προσφέρουν αυξημένη ορατότητα το βράδυ. Πηγαίνοντας τον εξοπλισμό του Versys 1000 σε άλλα επίπεδα, μια νέα, πιο πλούσια έκδοση SE θα συνοδεύει το standard μοντέλο για το 2019. Το Versys 1000 SE διαθέτει έγχρωμη TFT οθόνη στον πίνακα οργάνων, καθώς και LED cornering lights.Η αιχμή του δόρατος της ειδικής έκδοσης είναι η εφαρμογή ηλεκτρονικά ελεγχόμενων εμπρός και πίσω αναρτήσεων αλλά και Quick Shifter που επιτρέπει ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Η έκδοση SE προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της νέας εφαρμογής της Kawasaki “Rideology”, επιτρέποντας στον αναβάτη να ρυθμίζει τις αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας μέσω του κινητού του, να καταγράφει πληροφορίες για την οδήγηση και το service, αλλά και να βλέπει τις εισερχόμενες κλήσεις και άλλες ειδοποιήσεις από το κινητό στην TFT οθόνη του πίνακα οργάνων. Η νέα καινοτόμος βαφή Υψηλής Αντοχής της Kawasaki –που έκανε την πρώτη της εμφάνιση στη Ninja H2- εφαρμόζεται και στο Versys 1000 SE, προσδίδοντας πολυτέλεια που συναντάμε σε premium αυτοκίνητα. Χρησιμοποιώντας μια high-tech χημική διεργασία, η νέα βαφή μπορεί να επιδιορθώνει μικρές γρατζουνιές, επαναφέροντας το χρωματισμό στην αρχική κατάσταση. Ενισχύοντας τις ταξιδιωτικές δυνατότητες του μοντέλου, η έκδοση SE φέρει στο standard εξοπλισμό θερμαινόμενα grips, χούφτες και μεγάλο ανεμοθώρακα (διαθέσιμα ως αξεσουάρ για το standard μοντέλο), καθώς και πρίζα ισχύος 40W που μπορεί να τροφοδοτήσει σύστημα πλοήγησης και άλλα χρήσιμα αξεσουάρ. Εξοπλισμένο με state-of-the-art τεχνολογία και ένα πλούσιο πακέτο εφαρμογών, το νέο Versys 1000 είναι έτοιμο να απαντήσει στο κάλεσμα για περιπέτεια, με απαράμιλλη άνεση και ασφάλεια.
  11. Δεν μπορω να μην βαλω το πολυαγαπημενο μου με το οποιο ενιωσα υπερβολικα ανετα κ οικεια απο τα πρωτα μετρα που εκανα.Μαλλον οτι πιο κοντινοτερο στους Ιαπωνες κ θα το ξανατιμησω σε επομενο τεστ. Εαν διαβαζουν οι Παναγιωτοπουλος κ Βαγιανελης το θελω!! για ενα σαβ/κο.
  12. https://www.youtube.com/watch?v=7paAhhGJjVE
  13. Αυτο που με εντυπωσιασε ειναι η οθονη κ η ουρα.Θεωρω οτι οι περισσοτεροι δεν σκεφτονται αυτο, αλλα το ΤRK 750 το οποιο λογικα θα βγει μεσα στο 19.
  14. Εχει παιξει θεματακι εδω νομιζω.
  15. Μετα τα τεκμηρια το 2020 ερχεται κ αυτο για να αποτελειωσει κ μια καλη την μοτοσυκλετιστικη κουλτουρα! Πλεον τα συνεργεια θα εχουν δουλεια αρα ερχεται η αναπτυξη!!