nikolai

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    906
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

318 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος nikolai

  • Κλάση
    cb1 power
  • Γενέθλια 04/24/91

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Οπου γης και πατρις

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cb1 + cbr600f
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark vision r

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    R51
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3257 προβολές προφίλ
  1. ο μονος σωστος τροπος ειναι καυσαναλυση με δυναμομετρηση , και να το εχει ο μηχανικος η εσυ με τετοιες μετατροπες
  2. λοιπον θα μαζευτουμε σημερα κατα τις 5 στους λιγγιαδες οποιος πιστος ευπροσδεκτος
  3. λοιπον , ειναι κανεις για καμια μαζωξη σημερα?
  4. Κανονιζουμε σαββατο γενικοτερα , αν εχει καλο καιρο μπορουμε να παμε και λυγγιαδες
  5. Ολο και κτ θα καταφερουμε να κανουμε
  6. Εγω παντως ενα Bross για να το εφτιαχνα ετσι θα το επερνα αγρια Στο θεμα μας τωρα για καποιον αρχαριο σε μηχανολογικες εργασιες στην μοτοσυκλετα του η απαντηση ειναι απλη ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ και ξανα OXI Ειναι μια μηχανη 30 χρονων σχεδον η οποια ειδικα για τους ελληνες ιδιοκτητες ηταν ενα φτηνο οχημα βιασμου με οτι αυτο συνεπαγεται Επισης η εκδοση με τα 400 κυβικα ειναι εντελως ψοφια , τωρα αν καποιος θελει να την αναστησει αλλαζει η κατασταση , αλλα καλυτερα να μην ειναι το μοναδικο του οχημα
  7. το ειδα λιγο αργα αλλα θενκς θα το τιμισω δεοντος
  8. οτι εχω καταναλωση λαδιου ειναι γεγονος , σε ταξιδι αθηνα γιαννενα εχω καψει και σχεδον μισο λιτρο αλλα πηγαινα με πανω απο 11000 στροφες μονιμα , σε πιο light καταστασεις η καταναλωση λαδιου μου ηταν μεσα σε σχετικα φυσιολογικα ορια , αλλα γενικα ειναι σιγουρο πως τα ελατηρια του πιστονιου εχουν αρχισει και φθειρονται , σε βολτα ο πισω απο εμενα παντα μυριζει λαδι Οπτικα τωρα ακομη και σε ξερογκαζα δεν βλεπω γαλαζογκριζο η ασπρο καπνο ακομη και σε ξερογκαζα , βεβαια οταν μου βγηκε το σωληνακι τον αναθυμιασεων του στροφοθαλαμου απο το φιλτροκουτι τα καυσαερια που εβγαιναν απο το σωληνακι ηταν τοσα πολλα οπου φιλος μου νομισε οτι η μηχανη ειχε αρχισει να παιρνει καπου φωτια , επισης το καπακι του συμπλεκτη-βολαν ειχε μια τρυπα λογω μαλακιας μαστορα για τους λγους που περιγραφω εδω ε απο αυτην την τρυπα τα καυσαερια που εβλεπα ηταν λες και η μηχανη ηταν διχρονο, ειδικα οταν η μηχανη ηταν κρυα Εκτος απο της μειωμενες επιδοσεις το αλλο σημαδι που εχω οτι μπορει να εχει οντως αρκετη ζημια σε ελατηρια-πιστονι-κυλινδρο ειναι η σχετικη δυσκολια να παρει μπροστα κρυο ακομη και με νορμαλ εξωτερικη θερμοκρασια (20-25 βαθμους)
  9. απο το service manual του cb1 ειναι αυτες οι τιμες , τωρα αν ειναι λαθος δεν το αποκλειω αλλα μου φαινετε λιγο δυσκολο ειναι σχεδον το ιδιο μοτερ με το cbr aero οποτε δεν θα μου φαινοταν διολου παραξενο να ειχουν ιδια τιμη εκει
  10. Θα παει κανεις αλλος εδω περα? https://www.facebook.com/events/1772817576074345/
  11. Λοιπον ενοψη μαζωξης του mrcg εγινε αλλαγη των πηνειων , τα παλια ειχανε καει , και στο συνεργειο εγινε μετρηση συμπιεσης Το manual λεει οτι πρεπει να εχω συμπιεση μεταξυ 12,8 και 13,2 kg/cm2 , στο συνεργειο μου την μετρησαν 10 με 11 kg/cm2 αναλογα τον κυλινδρο Να φανταστω θελει γενικη επισκευη το μοτερ ετσι?
  12. Οχι
  13. γτ δεν χρησιμοποιεις απλα τα windows μονο για το προγραμα?
  14. θελει ανοοιγμα και καθαρισμα , οσο το λειτουργεις το κανεις χειροτερα
  15. Περασαμε το πρωτο κτεο στο cbr