nikolai

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    968
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

350 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος nikolai

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Οπου γης και πατρις

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cb1 + cbr600f
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    R51
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3868 προβολές προφίλ
  1. Το 2011-2013 εβγαινε το cbr600f το οποιο ειναι 210 κιλα η εκδοση με abs , ειμαι κατοχος
  2. εχει και σημαιουλα τωρα το προσεξα
  3. https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/18079117/#0 Αφηνω αυτο εδω
  4. οποτε στην ελλαδα προβλεπεται αυξηση τοτε
  5. βαλε τα κανονικα που εχει απο τη μανα του , το κατοπτρο του φακου δεν ειναι σχεδιασμενο για hid xenon η led οποτε ειναι φυσιολογικο να φεγγουν στο γαμω του καραγκιοζη , τα λεντ υπερτερουν σε σχεση με τα hid σε καταναλωση και σε αρκετα αλλα πραγματα , αλλα δεν σου φταιει σε τιποτε ο απεναντι να τον τυφλωνεις
  6. οχι ακριβως υπαρχουν αρκετα πραγματα πανω στην πλακετα που μπορει να ξεκινησουνε να χαλανε , απο τα nand της μνημης μεχρι τον κοντρολερ και το κυκλωμα της τροφοδοσιας
  7. το προηγουμενο 650 ειναι 194 κιλα ?
  8. απο τη στιγμη που λειτουργει κανονικα χωρις κομπιασματα κλπ με τον πολαπλασιαστη εισαι ενταξει , τσεκαρε καλωδιωση και πηνια σε τι κατασταση ειναι , αν εχεις την φυσα του αστρεα και εχει ιδια pin μπορεις να αντικαταστησεις την φυσα του c50 με αυτην απο το αστρεα , προσοχη οταν κανεις κοψε ραψε καλωδια παντα η ενωση να γινετε με κολητυρι και καλαι με θερμοσυστελομενο μετα απο πανω για να μην τρεχεις μετα
  9. 1 το καλυτερο θα ηταν να αλλαξεις και τον πολλαπλασιαστη αλλα και την ηλεκτρονικη , αν και ειδικα πολαπλασιαστης μαλλον δεν παιζει ρολο 2 ο ανωρθωτης μηπως ειναι καταληλος για c50 και ακαταληλος για το κυκλωμα φορτισης του αστρεα ? αλλαξε τον και αυτον με του αστρεα να μην εχεις θεματα Απανταω χωρις ιδιαιτερη εμπειρια μονο με θεωρητικες γνωσεις και μη ξεροντας τι ειναι κοινο στα 2 μοντελα καθως και τι φοραει επανω το μηχανακι σου
  10. "Τόπικ και μηνύματα με greeglish θα διαγράφονται άμεσα και χωρίς προειδοποίηση! " γινετε για πρακτικους λογους γτ μας βγαινουν και τα ματια να το διαβασουμε , διορθωσε το μηνυμα και το ξανασυζηταμε
  11. για αρχη γραψε στα ελληνικα
  12. δεν συναρμολογησα καν κτ γτ δεν εβγαλα καν τους εκεντροφορους απο την θεση τους , απλα εβγαλα το καπακι να ελεγξω αν τα διακενα των βαλβιδων ειναι σωστα δε με ενοιαζε καν να βρω τα ακριβη διακενα απλα να βω αν ειναι εντος οριων συμφωνα με το μανουαλ οταν η κιτρινη γραμη στο βολαν ευθυγραμιστει με το σημαδι πανω στο καπακι , το σημαδι του εκεντροφορου εξαγωγης πρεπει να ειναι παραληλα με την κεφαλη και να κοιταει προς τα εξω το ιδιο ισχυει και για τον εκεντροφορο εισαγωγης απλα το σημαδι θα κοιταω προς τα πισω (παλι προς τα εξω αλλα προς την πισω μερια της μηχανης) σε αυτη τη φαση ο 4ος κυλινδρος ειναι στο ανω νεκρο σημειο στη φαση της συμπιεσης ε σε εμενα για να ειναι σωστα τα σημαδια των εκεντροφορων πρεπει η το σημαδι στο βολαν να μην ευθυγραμιζεται και μολις να αρχισει να φαινετε στην τρυπα που εχει για να το βλεπεις , η οταν ειναι ευθυγραμιζμενο το σημαδι του βολαν με την γραμη στο καπακι του μοτερ τα σημαδια στους εκεντροφορους δεν ειναι παραληλα ωπος κανονικα θα επρεπε αλλα 2-3 δοντια κατα προσεγγιση πιο πανω για τον εκεντροφορο εισαγωγης και πιο κατω για τον εκεντροφορο εξαγωγης θα βαλω μια φωτο μολις το ξαναπιασω στα χερια μου αναποδα το γυρνουσα βεβαια στο μανουαλ ελεγε με τη φορα του ρολογιου για καποιο λογο εγω το θυμομουνα λαθος , δε νομιζω να παιζει καποια σημασια βεβαια