nikolai

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    806
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

277 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος nikolai

  • Κλάση
    cb1 power
  • Γενέθλια 04/24/91

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Οπου γης και πατρις

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cb1 + cbr600f
  • myBike: Κυβισμός
    399

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark vision r

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    R51
  • dreamBike: Κυβισμός
    500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2562 προβολές προφίλ
  1. 500 ειναι σιγουρα υπερβολη
  2. νομιζω 105 το μανισιο νουμερο δηλαδη αν δεν ειναι 105 θα ναι 110 αλλα ειμαι 99 % οτι ειναι 105 ναι σκασιματα κανει θα το ελεγξω και αυριο , αν και πριν ρυθμισω βαλβιδες εκανε πιο πολλα σκασιματα ειχε και μια τρυπα η εξατμιση βεβαια η οποια τωρα επιδιορθώθηκε
  3. τα ζιγκλερ ειναι ιδια σε ολα τα καρμυρατερ και ειναι τα μανισια, αν και υποψηαζομαι κακη ρυθμιση η ηλεκτρονικη μου λογικα ειναι απο cb1 θα ελεγξω αυριο μεθαυριο και με την ηλεκτρονικη απο το αλλο cb1 αν και κανονικα πρεπει να εχει ελαφρως αλλο αβανς το ιαπωνικο μοντελο η εξατμιση ειναι μια παλια remus inovation με μαλλον 1-2 χιλιοστα μεγαλυτερη διαμετρο απο την μαμα εξατμιση, ειναι μονο το τελικο οι λαιμοι ειναι μαμα ΥΓ: τα 1-2 χιλοστα μεγαλυτερη διαμετρο αναφερονται για το midpipe που ενωνει τους λαιμους με το τελικο δεν γνωριζω εσωτερικη διαμετρο της μαμας εξατμισης
  4. το κοντερ ειναι σε μιλια και το τσεκαρα και στην αντιπρωσωπια με βαση τον αριθμο πλαισιου , εμπλοτισμο καυσαεριων εχει στο cb1 μονο το μοντελο που ειναι για καλιφορνια καθως και αλλα καρμπυρατερ, το cb1 εβγαινε για τις αγορες τις ιαπωνιας και της αμερικης οπουδηποτε αλλου εχει παει σαν παραεισαγωγη , εχει ταμπελακι στην ουρα που λεει οτι ειναι συμβατο με ρυπους κλπ , σε μηχανη σχεδον 30 χρονων δεν περιμενω να ειναι ολα τα αυτοκολητα πανω , (ο πιο ευκολος τροπος παντως να καταλαβεις αν ειναι το αμερικανο η ιαπωνικο μοντελο ειναι παρατηρωντας τη βαση στηριξης απο τα μαρσπιε του συνοδηγου στο αμερικανικο ειναι μερος του υποπλασιου ενω στο ιαπωνικο ξεχωριστο κοματι απο αλουμινιο) να επεμβαίνει ο κοφτης το θεωρο λιγο δυσκολο δεν φτανει ουτε 180 τα αντιστοιχα σε μιλια βσκ, το ειχα διαβασει και παλιοτερα το κειμενο σου τα γραναζια ειναι στα μανισια δοντια, προσφτα εγινε ρυθμισμα βαλβιδων το να χανει απο τις εδρες δεν το θεωρο διολου απιθανο βεβαια και να χανει απο κυλινδρους ελατηρια με 90000 περιπου παλι διολου απιθανο
  5. μαλλον κτ ξεχασες να συνδεσεις , το κειμενο σου δεν βγαζει καθολου ακρη δεν καταλαβα χριστο τι δεν εκανες και τι εκανες
  6. λαδι καιει το καταλαβαινεις και απο την μυρωδια αλλα οπτικα δεν βλεπεις καπνο , μονο σε ξερογκαζο στους κοφτες και αν, δηλαδη να ψαχτω καλυτερα σε ρυθμισεις καρμπ η κτ αλλο ο κοφτης στα χοντα ειναι στα 180 η 200 αν δεν κανω λαθος , αλλα εγω εχω την αμερικανικη εκδοση οποτε δεν εχω κοφτη στα κμ που και παλι ειναι κτ το οποιο μπορω να το παρακαμψω ευκολα αν ειχα το cb1 του φιλου μου ειναι το γιαπωνεζικο μοντελο και λογικα εχει τον κοφτη
  7. Να ψαχνω τον ενοχο για τις χαμηλες επιδοσεις του cb1 στο οτι το μοτερ εχει πολλα κμ και μπορει να χανει συμπιεση η να ψαξω πουθενα αλλου? φιλος με το ιδιο μοντελο στα 180+ βαζει εκτη, εμενα μετα την 4η ειτε αλλαζει ταχυτητα ειτε οχι ενα και το αυτο δεν τις γεμιζει παει μαξ 170-175 καρμπυρατερ ειναι καθαρισμενα βαλβιδες ρυθμισμενες φιλτρο αερα καθαρο μπουζια καινουργια
  8. και με το κοστος καπως ετσι παει
  9. Ερωτηση στην πιο κοντινη αντιπροσωπεια
  10. θα σου γλυστρισει το πισω, δεν ειναι κτ το ιδιαιτερο το χω κανει μερικες φορες, αναλογα την περιπτωση βεβαια
  11. αυτο εδω https://www.e-dnafilters.gr/product/Motorcycle-Filters/Honda/DNA-0891/HND-CBRF/Honda-CBR-600-F-(2011)-DNA-Air-Filter-R-H6N07-01
  12. 1) εβαλα απλα τελικα 2) εβαλα το φιλτρο της dna δεν εχω εντοπισει διαφορες μεχρι στιγμης
  13. καλα και στα χοντα τα ιδια σκατα ειναι
  14. εαν εξαιρεσεις τον κολο και τη σελα σανιδα παραμενει υπεροχο
  15. εχω το cbr600f του 11-13 ιδιο μοτερ με το δικο σου με τα μοτουλ δεν τα πηγαινε καθολου καλα αλλαξε τα νωρις και θα δεις διαφορα