VaG3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1353
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1317 Excellent

Σχετικά με το μέλος VaG3

  • Κλάση
    περιπλανωμενος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσ/νικη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    sprinter-c50
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000R

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5027 προβολές προφίλ
  1. Dy 125

    fuelio και βάζεις τα χιλιομετρα, χρήματα και πόσα λίτρα βάζεις κάθε φορά που φουλάρεις. μετά απο 2-3 γεμίσματα θα βγαίνει πόσο καις στα 100χλμ και διάφορες γενικές πληροφοριες. Όλα τα άλλα είναι μπακαλίστικα..
  2. Sprinter 125

    Απο εδω μέσα δεν γίνεται να καταλάβουμε.. Μπορεί να μην εχεις βάλει καλά τα τακάκια μπορεί να μην έχεις σφιξει το μπροστά γρανάζι και να "παίζει" μπορεί να είναι λάσκα η αλυσίδα και να θέλει σφίξιμο πολλά "μπορει". Επίσης τα τακάκια θέλουν να περάσουν κάποια χλμ για να πατήσουν καλά..
  3. Sprinter 125

    Ο τύπος ή ψάχνει για κορόιδα ή έβαλε μοτερ Injection Που είναι απίθανο.. Ίδιο με το δικο μου είναι αυτο στην φωτογραφία.. Αν ήμουν στην θέση σου θα πηγαινα σε DY 125 injection κυρίως για τις επιλογές σε πλαστικά που υπάρχουν που στο sprinter θέλεις 350 ευρω το κουστουμι..
  4. Δεν ξέρω τι λέτε εγώ κάθε μέρα τέρμα το πάω το daytona και σε κάθε φανάρι κόντρα με τα σκούτερ Σκυλί μαύρο αισίως 29κ χλμ.. Μόνο με την καδένα έχει θέμα και βαράει.. Εντάξει Honda C μοτερ δεν θα γίνει αλλά είναι full αξιόπιστα.. Αν το πας τέρμα συνεχεια ότι και να είναι θα κάψει λιγο λάδι πιστευω.. Όχι τίποτα το υπερβολικό παντως
  5. Dy 125

    αν πατινάρει άλλαξε μόνο δίσκους και βάλε τους γνήσιους και θα στρώσει.. η καδένα είναι κλασικό στα daytona
  6. Δισκάκια γνήσια αν έχεις μοτερ daytona και τελειώνεις. Αλλιώς δισκακια και ελατήρια σετάκι αλλάζεις.. Ο μάστορας σου ξέρει πως να τα αλλάξει αν δεν έχεις ιδέα μην το πειράξεις μονος σου.
  7. Καλησπέρα παίδες μετά απο καιρό απουσίας επανήλθα:laugh: 'Εχουμε καποιον μάστορα να βάλω λάδια στις μπουκάλες στο παπάκι χωρίς να δώσω μια περιουσία? Δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο απο τις λακούβες μέχρι και το φαναρι έσπασε..  Θεσσαλονίκη..

  8. Δισκοι ελατήρια για το sprinter.. Ειχε γ***θει να πατινάρει δεν άντεξα..
  9. Dy 125

    ωραιος θα το ψάξω
  10. Dy 125

    daytona 125 μαμα καρμπ του 11
  11. Dy 125

    Ποσο έχουν τα πηνια? και μενα πρεπει να έχουν πεθανει ουτε κορνα έχω ουτε μπαταρια Εκτος αν εχει καει καμια ασφαλεια
  12. Τα lifan 125 κοβουν στρόφαλο αμα είσαι κάγκουρας μακριά.. Γενικά ολα τα μοτερ αμα τα λιώνεις θα εχουν θέματα.. Προσωπικα θα πήγαινα σε λιφαν 110 άμιζο με 200 ευρω μαζι με λάδια ξύδια βάζεις και τα καπάκια απο το honda και τέλος, αλλιως σε daytona 125 μοτέρ που το χω βγαλει την πίστη και είναι σκύλος μαύρος.. βεβαια έχει και 300 ευρω.. Το lifan είναι πολύ κοντό και τελικιάζει πολύ γρήγορα το 125 το daytona ανοίγει ποιο στρωτά δεν έχει το "μπάμ" του λιφαν 110 αλλά έχει ποιο μεγάλη τελικη και ποιο ξεκούραστα Εγω αν είχα να δώσω 300 ευρω για μοτερ θα πήγαινα ξεκαθαρα σε daytona 125 μιας και ξέρω τι σκυλί μοτέρ είναι απο το sprinter.. (το μονο κακό οτι δν μπαινουν τα καπάκια απο το honda απο την μια πλευρά γιατι είναι δικάμπανο)
  13. Το ζούμε στριφτερά και εμείς με τις πάπιες.. Όσο μπορουμε Λιβάδι GP
  14. Aλλαξε αυτο το πίσω λάστιχο αλλιως να σε στείλω κατι m45 που χω στην αποθήκη ποιο πολύ πέλμα έχουν..
  15. Ναι και εγώ πηγαινα καλλικράτεια κλπ με το sprinter και ταξιδια 150+ χλμ.. Ενταξει τα κάναμε αυτα πιτσιρικάδες τώρα 37 χρονών να τρέχει με το 125 40+ χλμ δεν λέει πόσο μάλλον και με 2ο άτομο.. ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΣΚΕΤΗ!!! Εγώ αν ήμουν νστην θέση σου θα έπαιρνα ενα 200-250άρι σκούτερ να είμαι άνετος. Στο λέω γιατι και εγώ παπί 125 έχω και εκτός απο την μέση σου αμα θες να πας ταξιδι θα πιάνεται και ο κ*λος σου με αυτές τις σέλες που έχουν τα παπιά.. Σε αντίθεση με το σκουτερ που ειναι καναπές.. Οσων αφορά το καύσιμο σιγά την διαφορά που θα έχει. Τώρα αν ντε και καλά σου έχει καρφωθεί για παπί εγω θα πηγαινα σε dy 125rs που ειναι αποδεδειγμένο "σκύλί"..