VaG3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1378
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1340 Excellent

Σχετικά με το μέλος VaG3

  • Κλάση
    περιπλανωμενος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσ/νικη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    sprinter-c50
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000R

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5398 προβολές προφίλ
  1. βουλωμένο ζιγκλερ για αρχή.. Γενικά θέλει καθάρισμα και ρύθμισμα το καρμπυρατέρ σου. Πήγαινε σε μάστορα
  2. Την μλκια το προστατευτικο αλυσίδας του sprinter τι την έβαλε γ%μω το κέρατο! Βάλε τα γνήσια τουλάχιστον που είναι πανέμορφα..
  3. Δεξί κλιν στην εικόνα copy image (αντιγραφη εικόνας) και paste εδω πέρα να το κάνεις και είσαι γαμπρός!
  4. Όχι δεν θα έχεις
  5. Mόνη παραφωνία το τεπόζιτο.. Ξέρω είχες τρεχάματα με τα πλαστικά αλλά πιστεύω πρέπει να γίνει όλο ομοιομορφο γιατι το τεπόζιτο είναι σαν να το πήρες απο άλλο μηχανακι και να το κούμπωσες.. Εκτός αν το αδικει η φώτο εκει πάω πασο.
  6. Ναι έχει ακουστεί ότι χτυπαν στρόφαλο.. Εγώ θα πήγαινα είτε σε daytona 125 μοτερ είτε σε lifan 110 άμιζο. Σε τίποτα άλλο
  7. Το καλύτερο.. και εγώ αν είχα διαβάσει τότε καποια πράγματα παραπανω το ίδιο θα έκανα.. Εγώ στα 200 χλμ αλλαξα τα 1α λάδια και μετά τα 500 2η αλλαγή και άνοιγα κανονικα απο εκει και έπειτα.
  8. 3) στα 1000 χλμ λέει η πλειοψηφία μερικοί λένε και μέχρι την 1η αλλαγή 500 χλμ δλδ.. Οπότε 8400 αστρωτο δεν το λες 4) η κατανάλωση του είναι μια χαρά για καρμπυρατερ. 1) Εμένα μου κάνει για θέμα τροφοδοσίας. Σε εμένα πχ είχε τύχει να μην κατεβάζει βενζινη λόγω του φιλτρου βενζίνης, δεν γέμιζε το ποτηράκι και έσβηνε γιατι δεν του έφτανε η βενζινη.. Επίσης οταν καθάρισες καρμπυρατερ είδες τα ζιγλερ? Ίσως έχει βουλώσει κανενα ζιγλερακι απο τον πολυ καιρό που ήταν παρατημένο.. Γνώμη μου έτσι μην το δένεις κόμπο..
  9. Dy 125

    Σιγα μην σου βάλει και λάδι στα πιρούνια ο κλέφτης ο Γκο*
  10. εγω θα έπαιρνα δύο
  11. ή απλά δεν έχει ρυθμισει την ημερομηνια της φωτογραφικής
  12. Aμα δεν σε νοιάζει η αστυνομία και οι γείτονες μην βάλεις ποτέ τον σιγαστήρα.. Απλά να ξέρεις τότε που την είχα με σταματησε Ζητας ενώ πήγαινα σχεδόν ρελαντι και μ λεει 200ευρώ...
  13. Λοιπόν συνκάγκουρα. Ειχα sebring στο 125 δεν έδωσε τίποτα μην σου πω πηγαινε χειρότερα σε σχέση με την μαμα εξατμιση.. Ειχα Protech και vpr και με τις δύο είχα δει διαφορά στο άνοιγμα και πιστευω οτι καλυτερο σε αυτα τα κυβικά είναι η vpr.. Η vpr είναι ίδια με την protech Και υπόψιν άλλο protecht άλλο Protech μην σε πιάσουν κότσο.. Και η dragon καλή είναι αλλά εγω θα πήγαινα σε vpr πάλι που έχει και τον σιγαστήρα και κάνει και ωραιο ήχο και με σιγαστήρα χωρίς να σπας τα .... των γειτόνων.. Οπότε Vpr μονόδρομος! Πάρε και δύο φώτο τότε που το πρόσεχα το μηχανακι.. protech round we gp ηταν αυτη.. η ποιο ωραία εξάτμιση απο Protech-vpr γνώμη μου!
  14. Dy 125

    Άσπρο το μαύρο γεμιζει γρατζουνιες που φαίνονται.. Την καλύτερη επιλογη έκανες στα χρήματα αυτά.
  15. και λεζάντα "ειναι πολλά τα άλογα"