kotsos_007

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    365
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

kotsos_007 last won the day on October 26 2017

kotsos_007 had the most liked content!

Πόντοι

115 Excellent

Σχετικά με το μέλος kotsos_007

  • Κλάση
    ...for those about to rock...
  • Γενέθλια 07/24/88

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://https://www.facebook.com/AntoniadisKonstantinos
  • Skype
    kotsos_007

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη...
  • Ενδιαφέροντα
    Γκέρλς, μπάικς & ρόκ εν ρόλ...

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF S
  • myBike: Κυβισμός
    600

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei XR1100

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1441 προβολές προφίλ
  1. ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! Το πρώτο βέβαια cbf, δεν είναι του 2008, είναι πρίν του 07', καρμπ και με καταναλωσούλα καλούτσικη ...
  2. Καλησπέρα και χρόνια πολλά... Έχεις ένα μηχανάκι που τα 'κάνει όλα', φτιάχνεις έναν νήμα με τίτλο 'ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ' και μιλάς για cbr600f; Μηχανάκια που 'τα κάνουν όλα' σύμφωνα με αυτά που αναγράφεις είναι: 1) Ήδη το μηχανάκι σου (μιλάμε για το gsf650 σωστά;) 2)Cbf600s-1000s 3)Versys 650 4)Tdm 900 5)V-strom 650 Κανένα απο τα άνωθεν δεν είναι On-Off και όλα ανταποκρίνονται στις ανάγκες σου... Αν συνεχίσουμε όμως να μιλάμε για cbr600 ακόμα και το f (το οποίο θεωρώ πολύ όμορφο μηχανάκι πάραυτα), δεν αναφερόμαστε σε μηχανή που 'τα κάνει όλα' μα σε μηχανή που 'γουστάρω να βλέπω και να οδηγώ με ότι και να συνεπάγεται αυτό...!!!
  3. Αν κάτι δεν είναι εμφανές ή δεν ακούγεται, λίγο δύσκολο να προβεί σε τέτοιο έλεγχο ο μηχανικός, μα το ακόμα πιό δύσκολο είναι να δεχτεί ο ιδιοκτήτης της μηχανής... Φρόντισε να ασχοληθείς με την γενιά δίχως τα θεματάκια, ειδάλλως κόψε μούρη ιδιοκτήτη, κατάσταση μηχανής κλπ. και όρμα...!!! Το fz1 για το γυμνό συζητάς; Γιατί κάποια σχόλιο πιο πάνω με μπέρδεψαν... Γιατί αν μιλάς και για γυμνά ο ορίζοντας ανοίγει και κρύβει όμορφες εκπλήξεις... street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3 street triple <3
  4. Δάτς ράιτ... 12 λιτράκια...! Ιδού... Ντόρσο
  5. Δεν τα θεωρώ χωματινα μηχανάκια οπότε δεν το δικαιολογώ κιόλας. Αντβέντσουρ εγώ τα βλέπω, και την ζελατίνα την θεωρώ απαραίτητη... Αλλά ήδη με κάλυψες με τις πρώτες δυο σου λέξεις... Γουέλκαμ του αορ λάμπορατόρυ, εκόνομυ ιζ νάμπερ ουάν πραιόριτη... ΠεΜβέ!
  6. Εκεί μέσα στην εταιρία δεν μπερδεύονται; Μόνο εγώ πλέον με τα μονδέλα της πεμβέ έχω χάσει τον μπούσουλα; Την κατηγορία των 1200σεσε δεν θα την μικρύνει, άρα ανεβάζει τις μικρές και τα τις κάνει δικύλινδρες ή θα έχει και μονοκύλινδρη με μικρότερο κυβισμό αλλά ίσως και να... Όπως λέει ο γνωστός κοκκινοφεγγαριώτης κρητικός φίλος μάς, εκεί στο μάρκετινγκ της πεμβέ "You always have plenty of ways to find joy " Ετούτα τα σοφά λόγια... Υ.γ. Τους έχουν τελειώσει εδώ και χρόνια οι ψηλές ζελατίνες και δεν βάνουνε;;;
  7. Για το μούδιασμα στα χέρια, αναφέρω κυρίως το αριστερό μου χέρι και πιστεύω πως οφείλεται στην μεγάλη διαδρομή που έχω στον συμπλέκτη. Μέσα στα σχέδια είναι να το διορθώσω με την αγορά ρυθμιζόμενων. Ωστόσο η σέλα χρήζει αντιολισθητικού, όσο και να κρατιέται απο τις πολύ ωραίες χειρολαβές συνεπιβάτη ο πίσω σου, σε ένα αισθητό φρενάρισμα, ο πισινούλης του γλιστράει και έρχεται κατά πάνω σου. Εργονομικά η λύση είναι μία διόρθωση με αντιολισθητικό και ίσως με την προσθήκη λίγο ακόμα αφρώδους για λίγο πιο μεγάλες διαδρομές, μιάς και έχει θέσει ήδη τα όρια της σε διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων. Επίσης πρέπει να ασχοληθώ με την ζελατίνα με την πολύ ωραία ιδέα που έδωσες με την χρήση ντρέμελ... Απλά ψάχνω ντρέμελ και δισκάκι ωστε να κάνω καλη και όμορφη δουλειά. Επίσης σκέφτηκα και την προσθήκη ελαφρού φιμέ μεμβράνης για να γίνει λίγο πιο τσαχπίνα, απλά δεν γνωρίζω την αντοχή του και την ανθεκτικότητα του σε τέτοιες εφαρμογές... Το έχει κάνει κανείς;
  8. The story goes on... Ταχύτητες, ελαστικότητα και ευελιξία μέσα στην πόλη υπέρ του δέοντος... Μεγάλη πιθανότητα ίσως η καθημερινή μου κίνηση και η 'σβελτάδα' μου με παπάκια εδώ και αρκετά χρόνια να μου έχουν δημιουργήσει μία γλλήγορη 'εντός πόλεως' προσωπικότητα, μα παπάκια και αυτόματα αν δεν είμαστε μαζί είμαι ώς συνήθως μπροστά τους... Δεν περίμενα τέτοια ευκολία... Δυστυχώς όμως λόγω της σέλας, πολλές φορές το βάρος που ρίχνω στο τιμόνι, μουδιάζει τα χέρια μου και με κουράζει στον συμπλέκτη. Γιατί λόγω της σέλας, γιατί γλλλλλιστράει, πολύ... Η κατάσταση με συνεπιβάτη χειροτερεύει, μιάς και απο τα πρώτα κιόλας φρεναρίσματα τον κουβαλάς στις πλάτες σου... Σε απότομο-ξαφνικό φρενάρισμα η αντίδραση σου απέναντι στο τιμόνι μετριάζεται και η κατάσταση κάτω απο την μέση, είναι δύσκολη... Θέλει σέλα! Πάμε στο στρίψιμο... Είναι σίγουρο οτι στρίβει, αλλά ακόμα εγώ δεν μπορώ να το στρίψω... Όλα ή σχεδόν τα περισσότερα βήματα του πολύ καλά, μα κάτι μου λείπει... Ίσως οτι τα λάστιχα δεν είναι φορεμένα απο μένα, ίσως οτι απέχω καιρό απο τον κυβισμό αυτό (δουλεύω χρόνια χαμηλότερου κυβισμού μηχανάκια), ίσως οτι πρέπει να το μάθω ακόμα, ίσως πολλά... Οι αντιδράσεις του σε αλλαγή κατεύθυνσης σε ταχύτητες 130+ λίγο βαριές και αργές... Μα με τρόπο που δηλώνει σταθερότητα, όχι με αστάθεια και υπαινιγμούς, οπότε και σου ορίζει τα όρια του, ωστε να παίξεις αντίστοιχα... Φρενάρισμα........ Λίγες τελείες έβαλα......... Δεν το έχω καταλάβει ακόμα... Φρενάρω με τρόπο που δεν μπορώ να κατανοήσω.... Ειλικρινά, κάποιος ας με βοηθήσει αν γνωρίζει... Δεν έχω μείνει παραπονεμένος, μα μου λείπει το νόημα του θέματος, που θα με κάνει όντως να φρενάρω ΚΑΛΑ!!! Δεν μου λείπουν τα φρένα μάλλον, μα τρόπος διαχείρισης τους... Έκανα πολλές δοκιμές και συνεχίζω να κάνω. Το αβουσου, κατάφερα με τα βίας, να το βάλω μία φορά σε λειτουργία, με αποτέλεσμα, το μπλοκάρισμα του εμπρός τροχού, την αστάθεια του τιμονιού σαν αρχική αντίδραση (στρέψη προς τα αριστερά) και μετά την επαναφορά του με την αίσθηση του αβουσου σαν σπουργίτι που του χτυπάει το παράθυρο σου... Αλήθεια επειδή δεν είχε διάρκεια δεν κατάλαβα το αποτέλεσμα του... Γενικά, προσπαθώ να καταλάβω την συμπεριφορά τους και να την χρησιμοποιήσω, μα μέχρι στιγμής αν με ρωτήσετε θα απαντήσω πως θα προτιμούσα λίγο πιό άμεσα φρένα με καλύτερη αίσθηση ιδίως του πίσω και με καλύτερη αμεσότητα του μπροστά... Το πίσω δεν κατάφερα να το μπλοκάρω... Κατανάλωση, θα αναφέρω την τελευταία μέτρηση τύπου: "Φουλάρισμα, χιλιόμετρα (καταμετρημένα) μέχρι την ρεζέρβα, ξαναφουλάρισμα και υπολογισμός." 307χλμ με 15,3 λίτρα... 0,7λτ. πρό ρεζέρβα δηλαδή, εστί 4,98λτ/100χλμ... Υπέροχο για τα δεδομένα της κατηγορίας και σύμφωνα επίσης και με τον τρόπο οδήγησης μου που δεν ήταν και ο οικονομικότερος... Ευχαριστημένος... Λέω να της πάρω κανά δωράκι...
  9. 5 χρονάκια αυτό... Πάλεψε μέχρι τελευταία με τα 'τέρατα' με αξιοπρέπεια... Στροφή στην Ανατολή τους τελευταίους 8 μήνες με το: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_364276.html?wid=37 Πλήρως ευχαριστημένος, εξαιρώντας τον τελευταίο μήνα, που χρησιμοποιώντας το σαν δίκαρτο, εμφάνισε κάποιες ελλείψεις... Για τα λεφτά του τιμιότατο! Παρόμοια αγορά τύπου 'έξυπνη, κινητό <τούμπανο> με λίγα λεφτά' έπαιξε και με αυτό: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_651698.html?wid=11 Που τα αποτελέσματα ήταν υποδεέστερα... Παρατήρηση στο όλο θέμα είναι η επιλογή λογισμικού, που πολλές φορές δεν κοιτάμε... Η χρήση αντίστοιχου λογισμικού με hardware (τεχνικά μέρη του κινητού τηλεφώνου), μπορεί να κάνει θαύματα!!! Σε ένα Honor της αδερφής μου πειραματιστήκαμε με custom rom (λογισμικό που φτιάχνεται είτε απο εταιρείες είτε απο ανεξάρτητους προγραμματιστές προς αντικατάσταση του <μαμά> λογισμικού), οι διαφορές ήταν τρομερές! Απλά άλλο τηλέφωνο...! Δεν είναι δύσκολο, δεν είναι σπάνιο... Πολλούς μπορείς να βρείς να σου κάνουν την δουλειά αυτή ακόμα και αν δεν μπορείς εσύ ο ίδιος... Αυτό το λέω για να μην δίνουμε εύκολα 'άκυρο' σε κινητά τα οποία έχουμε στην κατοχή μας και μπορούν να βελτιωθούν και να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις μας... Η έρευνα για όλα αυτά;;; Πανεύκολη... Λέγεται google και βρίσκεις τα πάντα! Ψάξε το τηλέφωνο που σε ενδιαφέρει ή έχεις και στα πρώτα ήδη αποτελέσματα της αναζήτησης θα βρείς τα πάντα τα οποία αφορούν το τηλέφωνο (ΤΑ ΠΑΝΤΑ, custom rom, πώς να περάσεις την custom rom, ζελατίνες, μπαταρίες, θήκες, ανταλλακτικά, απόψεις...). Έχεις και δυό οδηγίες στο μυαλό σου, και διαλέγεις ό,τι αγαπάς... Μου αρέσει...!
  10. Το αυτό... Συγχώρεσε με για τον γρίφο, μα το βρήκα καλόόόόό (όπερ μεθερμηνευόμενον εστί καμένο ) Και πίστεψε με, σε τέτοιες περιπτώσεις καλύτερα να μένεις στην σπηλιά... Εκεί τουλάχιστον είσαι ασφαλής...
  11. Χαχαχα, να είναι καλά οι φούτερ έ;;; Και πάλι καλώς όρισες...!
  12. Είχα το παλιό... Νομίζω οτι η διαφορά με το δικό σου είναι οτι τα φλάς έχουν κατέβει απο το τιμόνι στην ποδιά, σωστά;; Με ευκολία έβρισκα ανταλλακτικά στον Βαρδάρη, ακόμα και για πλαστικά. Αν όμως δεν βρείς κάτι, ψάξε και εκεί που δεν πάει το μυαλό σου, μιάς και ορισμένα ανταλλακτικά είχα βρεί και στον Μακίνα σε καλές τιμές κιόλας. Επίσης όταν χρειάστηκε να απευθυνθώ και στην μαμά-εταιρία τα πράγματα δεν τα βρήκα σκούρα ούτε σε τιμή ούτε σε διαθεσιμότητα... Μην τρομάζεις, κυμαίνονται σε φυσιολογικά πλαίσια τα πράγματα...
  13. Είσαι ωραίος... Και ότι το σκεφτόμουν... Μα μήπως να κάνουμε τον τίτλο γενικά "Τέλη κυκλοφορίας" για να είναι πιό ξεκάθαρο το οτι παίζουν και τα φετινά στο θέμα; Θένκ γιου πάντως...
  14. Αν δεν κάνω λάθος είναι ψεκαστό, οπότε προβλήματα ίσως συναντήσει και εκεί. Έχω πετύχει περίπτωση μείωσης απόδοσης με θέμα στον ψεκασμό. Τα μπορεί είναι πολλά και η λύση λέγεται συνεργείο, ή σέρβις μάνιουαλ, εργαλεία, λύσιμο, δοκιμές και υπομονή αν κουβαλάς τις αντίστοιχες τεχνικές γνώσεις.