irakliszs

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    656
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

81 Excellent

Σχετικά με το μέλος irakliszs

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 10/07/86

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Freewind

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-15

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    versys
  • dreamBike: Κυβισμός
    650

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1118 προβολές προφίλ
  1. Γνωρίζει κανείς εάν η έκδοση του Versys 300 2020 διαφέρει από του 2018 σε τιποταλλο πέρα από τα χρώματα? Προτιμώ είναι η αλήθεια να γράφει kawasaki στο πλάι πάρα βερσυς με τεράστια γράμματα :D Λέτε να μην είναι καλή ιδέα να πάω για μηχανάκι που έχει μείνει στο μαγαζί από το 2018?
  2. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδια! Περιμένω να βρω λιγο χρόνο με καλο καιρό να παω να κανω τεστ ραιντ κανενα. Εχω ψηθεί για κάβα όμως πλέον! :D
  3. λοιπόν η χρήση θα είναι καθημερινο πηγαινελα στη δουλεια μόνος μου απο λοιπες μετακινησεις εντός πόλης 30% μόνος μου 70% δικάβαλο ταξιδάκια 10% μονος μου (αμα τυχει ουσιαστικα) και 90% δικαβαλος :D εννοείται τεστ ραιντ οικογενειακο, εδώ έχω αρχίσει να δεχομαι παρατηρήσεις και για το χρώμα (θα κοπουν ομως αυτα να ξερετε :D ) Το cb500 αν και καλό -οπως λενε- είναι μεγάλο για μένα νομίζω, αμα ήταν δε θα είχα πουλήσει το freewind. Υπάρχει κάτι στην μικρή κατηγορία που αγνοώ? Μέχρι στιγμής benelli trk και kawasaki versys? Με βλεπω για βερσυς... Με προβληματίζει όμως που δεν έχω δει ούτε ένα στο δρόμο ενώ ακόμα και σήμερα (και εδώ και 15 χρόνια) βλέπω παντού ένα σωρό KLE500, KLE250, ΑΧ1 και λοιπά.
  4. Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Το CRF μου αρέσει και αυτό πολύ, οπως και το KLX επειδή είναι μονοκύλινδρα και "βρωμανε" ποιότητα. Μήπως ομως αυτα τα μηχανάκια είναι πιο πολύ για σόλο καταστάσεις και όχι για δικάβαλο ταξιδάκι? Το μηχανάκι που θα πάρω θα πρέπει να έχει και λίγο "οικογενειακό" χαρακτήρα. :D Ωστόσο, με παίρνει να το διαπραγματευτώ, για πείτε μου, το KLX (απο τα τελευταία μοντέλα που βρίσκονται σε στοκ ακομα) αξιζει? Μπορει να φτιαχτεί με λίγα επιπλέον λεφτα για να γίνει πιο ταξιδιάρικο/οικογενειακό? Το benelli είναι η αλήθεια δε το ήξερα καν οτι υπάρχει. Απο ποιότητα είναι καλό? Απο σπεκς έχει πολλά για τα λεφτά του νομίζω. Μήπως βγεί σα το daytona που ολοι λένε οτι είναι μια χαρά ποιοτικά και το μηχανάκι χαλούσε μόνο του απο τον πρώτο χρονο? Το himalayan μάλλον όπως πάει θα το αποκλείσω, εχω διαβάσει και σε πολλά ξένα φορουμ για την ποιότητα κατασκευής και τα προβλήματά του και με χαλάει να δώσω τόσα λεφτά και να πληρώνω και 400cc και να μην έχω ουτε επιδόσεις ούτε το κεφάλι μου ήσυχο, ακόμα και αν όλα αυτά που λένε είναι υπερβολές. Επίσης μετράει να είναι κάπως δημοφιλές το μηχανάκι στην ελλάδα και για ανταλλακτικά, μαστόρια κλπ. Οπότε λίγο ως πολύ είτε πάμε σε "anhelo" πάλι είτε σε κάτι πιο ψευτοεντούρο. Το versys 300 το έχει κανεις που να έχει γράψει και χιλιόμετρα σε ταξιδάκια δικάβαλος? Έχω δει άπειρα βίντεο ρε παιδιά στο youtube αλλά νομίζω είναι όλα αυτά φτιαγμένα σα διαφημισεις και δε βγάζω άκρη! Ευχαριστώ και πάλι! Ρίχτε απόψεις, είμαι δεκτικός στο ψηστήρι!
  5. Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους! Όπως λέει και ο τίτλος, ψάχνομαι για αγορά καινούριου (και μόνο καινούριου) μικρού on-off για να καλύψει τις καθημερινές μετακινήσεις μου στην πόλη και καμια βόλτα τριγύρω, συν κανενα ταξιδάκι σε διακοπές. Ενα μινι ιστορικό για να καταλάβει κανεις προς τα που κλίνω: Ξεκίνησα με ένα KLE Anhelo, πολύ καλό αλλά δε τραβούσε από χαμηλά με αποτέλεσμα να του δίνω πολλές στροφές για να πάρω την επιτάχυνσή του και αυτό να με κουράζει. Το έδωσα και πήρα ένα Freewind το οποίο μου άρεσε οδηγικά εκτός από το ότι ήταν βαρύ και άρχισε και αυτό να με κουράζει. Επιπλέον τοσο το freewind όσο και το anhelo είχαν ένα σωρό πλαστικά και η πιο απλή δουλειά μου έπαιρνε ώρα ειδικά λόγω που ήταν και παλιά μηχανάκια και έπρεπε να προσέχεις πολύ για να μη σου μείνουν στο χέρι τα πλαστικα τους. Το έδωσα και το freewind και πήρα ένα daytona old town 125, το οποίο δεν είχε ουτε ενα πλαστικό και ήταν όμορφο αλλά δε πήγαινε βήμα ειδικά δικάβαλο και απο ποιότητα ήταν πολύ φτηνιάρικο. Το έδωσα και αυτό και τώρα είμαι μήνες χωρίς μεταφορικό και έχω λυσσάξει! :D Προσανατολίζομαι λοιπόν σε κάτι: 1) Όχι πολύ αδύναμο, αλλά ούτε και μου κάνει διαφορά αν θα έχει 25 ή 50 άλογα. Η αίσθηση δύναμης και ισχύος ενός 250αριού μου φτάνει γενικά, οπότε αρκει να μη πέσουμε κάτω απο αυτό. 2) Κάτι σε στυλ on-off με αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής ή που τελοσπαντων να κάνουν καλή δουλειά στους καρόδρομους της Αθήνας και να μπορούνε και σε χώμα δικάβαλο σε καμια εκδρομή στην εξοχή. 3) Όχι πολύ ψηλό (στο freewind οταν εβαζα και τα 2 ποδια κάτω πατούσα με τα δάχτυλα) 4) Οχι πολυ βαρύ, οχι πολύ φουσκωμένο 5) Όχι πολλά πλαστικά (χωρις να είναι τελειως αποτρεπτικό, απλά σα προτίμηση) Από την έρευνα που έχω κάνει μέχρι στιγμής, έχω βρει τα παρακάτω: 1) Honda CRF 250 L (αξιοπιστο, ετσι κι έτσι απο εμφάνιση, κάπως ψηλό) 2) Kawasaki Versys 300X (αξιοπιστο, κάτι μου λέει ομως οτι θα είναι σα το anhelo, δικύλινδρο με τη ροπή στις πολύ ψηλές στροφές) 3) Suzuki v-strom 250 (ετσι κι έτσι από εμφάνιση, πιο "δρομου" λογική απο διάμετρο μπροστινής ρόδας) 4) Royal Enfield Himalayan (έχω ακούσει οτι η πρώτη γενιά έκοβε πλαίσιο και δεν ξέρω γενικά τι πρέπει να πιστέψω απο αξιοπιστία. Κατα τα άλλα μου αρέσει πολύ) 5) KTM 390 (Αποκλείεται λόγω εμφάνισης) 6) BMW GS310 (Αποκλείεται λόγω εμφάνισης) Μπορείτε να με βοηθήσετε με καμια γνώμη από κατόχους ή έστω ανθρώπους που τα έχουν οδηγήσει? Πρακτικά το Himalayan με ψήνει πιο πολύ αλλά θέλω να είναι αξιόπιστο και αφού θα πάρω καινούριο δε θέλω να δώσω ένα σκασμό λεφτα και να μην έχω το κεφάλι μου ήσυχο... Εννοείται ότι θα αρχίσω σιγά σιγα να κλείνω και κανενα τεστ ride απλά θα ήθελα και τη γνώμη κατόχων που έχουν εμπειρία. Ευχαριστώ πολύ όλους!
  6. Καλησπέρα! Σήμερα άλλαξα μπουζί για πρώτη φορά απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Το μανιουαλ έλεγε NGK cr9e (για θερμο) και cr10e για κανονικό. Διαπίστωσα οτι ο προηγούμενος είχε πάνω cr8e δηλαδή ακόμα πιο θερμό. Έβγαλα τα μπουζί μια φωτο να μου πείτε τη γνώμη σας, όπως θα δείτε είναι αρκετά διαφορετικά. Το πιο μαυρισμένο είναι το απο μέσα και το πιο καθαρό το "απεξω". Παρεπιπτόντως 10άρια δε βρήκα σε κανα2 μαγαζία που ρώτησα, όλοι βάζουν θερμα μπουζι εδώ πέρα? Για πείτε καμια γνώμη!
  7. Κι εγω ειμαι πολυ ευχαριστημένος απο το φριγουιντακι! Καποιες φορες μου τη σπαει που εχει μονο 5 ταχυτητες αλλα δε πειραζει
  8. με control+F βρισκεις ό,τι θες πολυ γρηγορα ;)
  9. δες εδω για το BMW http://faq.f650.com/FAQs/F650HistoryDifferences.htm
  10. δοκιμασε να το πας τάπα σε ανηφόρα δικάβαλος ωστε να εχει φορτιο και δες αμα σου κάνει τα ιδια γιατι αμα εισαι μονος σου δεν εχει τοσο φορτιο στις χαμηλές σχέσεις λόγω μικρής αντίστασης του αέρα, στην 5η ομως πας γρήγορα και εχεις αντισταση του αερα μεγάλη οοτε ανεβαίνει το φορτίο του κινητήρα οπότε ίσως παίζει εκεί κάτι με τα καρμπυρατερ, το γκάζι, το TPS αν εχει και δε ξερω και γω τι αλλο
  11. δε νομίζω να παίζει και τόσο αυτο, μιας και η θερμότητα αποβάλλεται με τα καυσαέρια που έχουν μεγάλη ροή και βγαίνουν στο περιβάλλον γρήγορα. Ετσι ο μόνος τρόπος να επηρεαστεί ο κινητήρας είναι να παίρνει πίσω θερμότητα απο το συστημα της εξάτμισης το οποίο θα έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία σε σχέση με πριν την τοποθετηση της ταινίας μόνο μετά απο το σημειο που θα τυλίξει (λόγω λίγο αυξημένης θερμοκρασίας καυσαερίων αλλά πιστεύω πολύ λίγο λόγω της γρηγορης ροής και χαμηλής πυκνότητας) και λίγο πριν απο αυτο λόγω αγωγής απο το θερμοτερο τυλιγμένο κομμάτι στο ψυχρότερο ατυλιχτο λίγο πιο πριν. δηλαδη πιστεύω ψίχουλα οι διαφορές. Ο λαιμός είναι να μη πάθει κάτι, αμα ζεσταθεί πολύ στο σημειο εκεινο και αμα δεχεται τασεις κραδασμους και στραβωσει η δε ξερω και γω τι αλλο
  12. δε λεω πως χρειάζεται για τη λίπανση που προσφέρουν, αλλά για την αντοχή στο χρόνο/χιλιομετρα. Αν αλλάζες πιο συχνά τοτε και με απλά λάδια μια χαρά θασαι. τα αμσόιλ είχαν 12.50 ευρώ
  13. αυτη η ταινια που λες, δε βρισκω πουθενα να γραφει για τη θερμικη αντισταση που υποτιθεται προσφέρει. Αν με το που τη βαζεις μετα μπορεις να ακουμπας και το χερι σου πάνω τοτε δεν είναι πολύ καλό γιατι δε ξερεις σε τι θερμοκρασία μπορεί να φτάσει το σημείο που θα τυλίξεις. σκεφτηκες να βάζεις κάτι στο πόδι σου για να σε προστατεύει απο την ακτινοβολία που σε καίει?
  14. motul ορυκτα είχα βάλει τότε. Τα 5100 τα έβαλα στο freewind στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών και δε μπορώ να πω οτι έμεινα εντελώς ευχαριστημένος. Η λειτουργία του κιβωτίου στους 4 μήνες άρχισε πάλι να γίνεται σκληρή. Τώρα στο freewind έχω βάλει Amsoil 10w40 φουλ συνθετικό και μετά απο 1500 χλμ που εκανα ως τωρα ειμαι πολύ ευχαριστημένος. Έβαλα 2 λιτρα φουλ συνθετικο και τα υπολοιπα που θελει τα συμπλήρωσα με το 5100 που μουχε περισσέψει. Στην επόμενη αλλαγή θα βάλω μονο αμσοιλ. Επίσης το αμσόιλ στη σελίδα της εταιρίας αναφέρει για τα διαστήματα αλλαγής χ2 τα χιλιομετρα που λέει ο κατασκευαστής της μοτο και χ2 το χρονικό όριο οποτε αφου σκοπεύεις να ταχεις για όλο το χρόνο πάρε καλυτερα φουλ συνθετικά λαδια, την διαφορά στη τιμή την παιρνεις άνετα πίσω αμα αλλάζεις σε 2πλασια διαστήματα