panelix

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    941
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

226 Excellent

Σχετικά με το μέλος panelix

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 02/03/94

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Bros

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    R1
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1248 προβολές προφίλ
  1. Αγοράστηκε η μοτοσυκλέτα σε κομμάτια Το πλαίσιο και η τιμονόπλακα τρίφτηκαν με γυαλόχαρτα 240-500-800-1000-1200-1500 στο χέρι και μετά περάστηκαν με αλοιφή autosol. Δοκιμάστηκαν και brasso και belgom alu αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, ακόμα δεν έχω καταλάβει αν εγώ έκανα κάτι λάθος. Με το belgom alu φάνηκε να θολώνει. Πριν: Κάπου στη μέση: Τελειωμένο: (Θέλει ένα τελευταίο γυάλισμα γιατί το έχω γεμίσει δαχτυλιές) Τιμονόπλακα και διάφορα: (η τιμονόπλακα γυαλίστηκε μόνο η πάνω γιατί η κάτω δεν θα είναι ορατή και δεύτερον γιατί βαρέθηκα να τρίβω) Διαφορά με belgom alu (αριστερά) και χωρίς (δεξιά) ακόμα αμφιταλαντεύομαι για το αν θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσω σε όλο το σκελετό για να κρατήσει περισσότερο (η belgom alu έχει κερί στη σύνθεση της για αυτό και το θόλωμα) Τα καπάκια του κινητήρα βάφτηκαν όλα με ηλεκτροστατική μαύρο σατινέ. (Υπάρχουν κάποιες ατέλειες αλλά δεν άξιζε ο κόπος να λυθεί ο κινητήρας σε σημείο πέρα από τα καπάκια) Όπως επίσης με ηλεκτροστατική βάφτηκαν ζάντες και δαγκάνες. *Επειδή δεν έχω φωτογραφία με τα καπάκια πριν τη βαφή παραθέτω φωτογραφία με τα καπάκια από το δεύτερο κινητήρα που έχω που ήταν περίπου στην ίδια κατάσταση. Πριν: Μετά: Δαγκάνες: Ζάντες: (Μόνο πριν θα ανέβει και το μετά σύντομα) Η πολλαπλή εξαγωγής σε άθλια κατάσταση (Δυστυχώς λυπήθηκα τα 350 ευρώ που έκανε η aftermarket από ανοξείδωτο ατσάλι και τώρα δεν υπάρχει πια σε στοκ πουθενά) Κολλήθηκε καινούργιο "τελείωμα" τρίφτηκε με μαλακή συρματόβουρτσα και έχει πάει για επιχρωμίωση (την περιμένουμε την Τετάρτη) Το παλιό υποπλαίσιο σε μία υποψηφιότητα για τις χειρότερες ελληνικές πατέντες: Επερχόμενες εργασίες: Γυάλισμα του σκελετού (ξανά) Καθάρισμα μοτέρ (έχω τρίψει πολύ με οδοντόβουρτσα και παραφίνη σκέφτομαι βούρτσα με πλαστικές τρίχες σε τρυπάνι ή καλό κλείσιμο στις τρύπες και νερό με πιεστικό, ακούω προτάσεις) Δέσιμο πολλαπλή εξαγωγής στον κινητήρα και κινητήρας στο πλαίσιο Βάψιμο/φρεσκάρισμα στο δεύτερο υποπλαίσιο που υπάρχει. Γνωστά προβλήματα: Οι μεταλλικοί δακτύλιοι του πιρουνιού (bushings) δεν υπάρχουν σε ανταλλακτικό πουθενά. 2 λύσεις, βάζω τα παλιά μέσα ή ψάχνω να βρω κάποια εταιρία που να μπορεί να κάνει teflon coating είτε για να επισκευαστούν τα παλιά είτε για να φτιαχτούν καινούρια σε μηχανουργείο. Το υποπλαίσιο προφανώς είναι για πέταμα, αγόρασα υποτίθεται καλό από το ebay που ήταν απλά βαμμένο τσαπατσούλικα για να μη φαίνονται οι σκουριές και ήταν και στραβό. Το λινκ με όλες τις φώτο μέχρι τώρα: https://imgur.com/a/5Y4aA
  2. Έχεις δίκιο παρόλα αυτά είναι το ίδιο ακριβώς πλαίσιο και δεν έχω επέμβει με κάποιο μόνιμο τρόπο πάνω του. (άλλωστε και όταν το πήρα δεν ήταν σε εργοστασιακή κατάσταση) Θα ανεβάσω θέμα όταν προχωρήσω λίγο και αρχίσει το δέσιμο για να 'χει ενδιαφέρον. Αυτή τη στιγμή είναι σε κούτες.
  3. Αυτό που κατάλαβες. VFR NC24, κάνω ανακατασκευή.
  4. Γυαλίζοντας το σκελετό χρησιμοποιώ (autosol, brasso, belgom alu) με αυτή τη σειρά. Όλα έχουν τριφτεί με γυαλόχαρτο μέχρι 1500. Αριστερά έχουν χρησιμοποιηθεί και τα 3, δεξιά μόνο autosol. Γιατί στο αριστερό κομμάτι είναι πιο θολό; Έτσι θα έπρεπε να είναι ή έχω κάνει κάτι λάθος. Φταίει ότι το belgom alu έχει κερί στη σύσταση του; Γενικά θα ήθελα συμβουλές. Χρησιμοποιώ αυτά τα 3 από έναν οδηγό που βρήκα σε ξένο site στο ιντερνετ.
  5. Ζητώ εργασία ως βοηθός μηχανικού μοτοσυκλετών, περιοχή Αθήνα, inbox για περισσότερες πληροφορίες. Ευχαριστώ
  6. Οι ασφαλιστικές έχουν βάση δεδομένων και ξέρουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ πόσα άλογα είναι το κάθε μηχανάκι.
  7. Τώρα πάμε αλλού πάλι, πόσο ακόμα πρέπει να περάσει για να καταλάβουμε ότι η "δικαιοσύνη" εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα της αστικής τάξης και τίποτα παραπάνω; (εφοπλιστές, μαφιόζοι, μπάτσοι, κυβερνώντες κ.α)
  8. Ακριβώς, για αυτό έχουν διαβάσεις οι δρόμοι. Οι διαβάσεις είναι το σημείο απ το οποίο μπορεί να περάσει ο πεζός. Σφήνες καλώς κάνουμε και οι πεζοί δε θα έπρεπε να είναι σε σημείο που κάνουμε σφήνες, αλλα στις διαβάσεις. Δεύτερον δε με ενδιαφέρει τι είναι παράνομο και τι όχι, αλλά τι είναι λογικό. Οι πεζοί έχουν το αλλάθητο και άμα γουστάρουν περνάνε και με κόκκινο (για αυτούς) φανάρι χωρίς συνέπειες. Δεύτερον το ότι σταματάνε αρκετά μηχανάκια πάνω στις διαβάσεις δεν είναι δικαιολογία για να περνάνε οι πεζοί ανάμεσα σε οχήματα. Εχώ πέσει εξαιτίας πεζού σε κατηφόρα μετα απο στροφή, επειδή όταν ήμουν στα 2 μέτρα αποστασή απο αυτόν που ήταν ακόμα στο πεζοδρόμιο άρχισε να κάνει σπριντ για το απέναντι πεζοδρόμιο ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΤΡΟΦΗ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΒΑΣΗ. Ξέρεις τι έκανε; Με έγραψε στα αρχίδια του να σέρνομαι με το μηχανάκι στην άσφαλτο και έφυγε, ξέρεις τι θα πάθαινα εγώ αν τον χτύπαγα; Ξέρεις. Να περνάνε απο τις γαμωδιαβάσεις τους λοιπόν στο δρόμο μου, όπως δεν περνάω εγώ απο τα γαμωπεζοδρόμια τους. Προφανώς δε με ενοχλεί ένας πεζός που περνάει προσεκτικά και εκτός διάβασης ή σε σημεία που δεν υπάρχουν διαβάσεις, δεν είμαι κομπλεξικός, λογικά μιλάω. Όπως δεν ένοχλώ κι εγώ έναν πεζό αν πατήσω τα πρώτα 50 εκατοστά της διάβασης του. Αλλά ακόμα και σε πεζοδρόμια να ανέβαινα θα πρόσεχα, δε θα πήγαινα αέρα πατέρα και όποιον πάρει ο χάρος, έτσι λοιπόν έχω την απαίτηση και απο τον πεζό να περνάει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ απο το δρόμο!
  9. Οι δρόμοι είναι για οχήματα και τα πεζοδρόμια για τους πεζούς, με την ίδια λογική κι εγώ ανεβαίνω σε πεζοδρόμια και κάνω καγκουριές αφού και οι πεζοί περνάνε απ όπου θέλουν στο δρόμο.
  10. Έχω ναι, θα τους μετρήσω. Οι απλοί δίσκοι έχουν κανά 40άρι, οι μαμά ένα 80άρι νομίζω τώρα για τους kevlar παίζουν στο 80άρι οι barnett και έχει και πιο φτηνές μάρκες. Με νοιάζει σχετικά το κόστος αλλά το σκεπτικό είναι ότι αν είναι να αλλάξω ένα ανταλλακτικό που δε θα αλλάξω σύντομα, ίσως και ποτέ (θα 'χω πάρει άλλο μηχανάκι :P ) καλύτερα να πάρω ότι καλύτερο μπορώ, απλά το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πως ακριβώς θα λειτουργούν. Διάβασα ότι δεν έχει ομαλή εμπλοκή και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό θα είναι κακό σε συνθήκες πόλης, ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες!
  11. Πατινάρει, έχω και 120.000 χιλιόμετρα, που δεν πρέπει να έχουν αλλαχτεί οι δίσκοι... (δεν είμαι και σίγουρος καθώς δε το έχω ανοίξει)
  12. Honda bros 400 το γράφω και πιο πάνω. Επειδή οι δίσκοι συμπλέκτη είναι κάτι που δεν αλλάζει συχνά, θέλω να πάρω ότι καλύτερο, αλλά όχι αν έχει αγωνιστικά χαρακτηριστικά που γίνονται ιδιαίτερα άβολα σε περιβάλλον πόλης.
  13. Τι περιμένεις να απαντήσω; Όσο πιστεύω ότι με παίρνει.
  14. Καλησπέρα, είμαι σε φάση αλλαγής δίσκων συμπλέκτη και ήθελα να ρωτήσω αν αξίζουν οι kevlar σαν βελτίωση, και αν θα έχω πρόβλημα σε περιβάλλον πόλης. Η χρήση που κάνω είναι γρήγορη οδήγηση στην πόλη κανένα μικρό ταξιδάκι <200km και καθόλου πίστα. Η μοτοσυκλέτα μου είναι honda bros 400. Υ.Γ: Έχω πάρει ήδη ελατήρια barnett. Στο νετ είχα διαβάσει για barnett HD αλλά δε το διευκρινίζει πάνω στη συσκευασία, ξέρει κανείς αν ή barnett φτιάχνει μόνο σκληρά ελατήρια(HD);