sepul

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    652
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

391 Excellent

Σχετικά με το μέλος sepul

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΜΕΛΙΔΟΝΙ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    RSV4
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    REPARTO CORSE
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000
  1. Δεν θα ήθελα να είμαι ο εργολάβος που έστρωσε την άσφαλτο.
  2. Αναπάντεχη pole για Χορχε βαση της εικόνας του το διήμερο δεν θα τον έχριζα φαβορί για τη νικη αύριο.Περαστικα και γρήγορη επάνοδο για τον Ραμπάτ.
  3. Ducati vs Marquez θα ειναι η φάση πάλι μου φαίνεται τωρα η σειρά του βάθρου θα δείξει στις δοκιμές.Μακαρι να μπει σφήνα κανένα Γιαμαχα η κανένας Κρατσλοου Πετρουτσι.
  4. Απλα μην απαξιώνεις την απάντηση επι της ουσίας βαφτίζοντας την απλα καζούρα.
  5. Να σου θυμίσω οτι το Ντουκατι κέρδιζε και την χρόνια πριν παει Ο Ροσσι,για να μην ξεχάσουμε κι αυτα που ξέρουμε με αυτη την καραμέλα.Ας άλλαζε νοοτροπία και στυλ και αυτός.Προφανως και το Ντουκατι τωρα ειναι καλύτερο προφανως και ο Νταλινια δεν ειναι Μπρετσιοζι αλλα να μην δικαιολογούμε στο φουλ το είδωλο μας(βλέπε Ροσσι) και να απαξιώνουμε αντίστοιχα τις επιτυχίες των αλλων(βλέπε Λορεντζο).
  6. Εσύ πούλαγες τρελιτσα πέρυσι και φέτος βλέπεις τα αποτελέσματα.Αυτα συμβαινουν οταν κρινεις οπαδικα.Οσο για τα πιστοποιητικά αγωνιστικων φρονηματων που αυτοβούλως εκδιδεις δεν εκπλησομαι στο ελάχιστο.
  7. Θα είχα πει την γνώμη μου για τους δυο τελευταίους αγώνες στην ωρα που επρεπε εαν ειχε ανοίξει ένα σχετικό θρεντ αλλα που τέτοια τύχη βλεπεις δεν νικάει ο Γιατρος ουτε να ανοίξω πρόκειται όπως αποπειράθηκα παλαιότερα και πήγανε στράφι.Απλα κοίταγα με παράπονο οτι μονο το θρεντ με την τελευταια νικη του Ροσσι ειχε αρκετά ποστ και ανοίγοντας το έπεσα στο τελευταιο ποστ σου που απαντάγες σ'εμενα και όπως καταλαβαίνεις δεδομένου του τι έγραφες και τι συμβαίνει φετος δεν μπόρεσα να μην το σχολιάσω.
  8. Πουθενά δεν πιανεστε,δεν τσουλάει ο Χορχε κράξιμο γκρινιάρης κτλ.Τσουλαει το κάνει επίτηδες λόγω στρατηγικής και θεωρείες συνωμοςιας υψηλού επιπέδου. Το θεμα το ´´ξεθαψά´´ μπας και ξαναρχίσουμε να συζητάμε λίγο για αγώνες έστω και εαν δεν νικάει ο Ροσσι όπως πέρυσι στο ASSEN ,δεν ειναι ντροπή.Και μια κα ξαναρχισαμε να μιλάμε για αγώνες πάλι,κάτι λέγαμε για τον Ιαννονε στην ΣΟΥΖΟΥΚΙ Γιάννη.....
  9. Τα έλεγες εσυ αλλα εμείς δεν σε ακούγαμε.
  10. Μην στέκεσαι στην διαφορα βαθμών που θα ήταν μεγαλύτερη εαν ο Μαρκεζ δεν ειχε "βοηθήσει"τον Λορεντζο στο Philip island περνώντας τον στον τελευταιο γύρο αλλα στην δυναμική που είχαν οι αναβάτες την συγκεκριμένη χρονική στιγμη,αλλα Τελοσπαντων συμφωνώ οτι δεν οδηγεί πουθενά αυτη η κουβέντα ο καθένας έχει την άποψη του και την ερμηνεία του.Με το δικό σου σκεπτικό όχι το δικό μου δεν θα ήταν υπερβολή και μια μαύρη σημαία στον Ροσσι στη Μαλαισια το 15 μια και εγω δεν θυμάμαι όσες δεκαετίες παρακολουθώ αγώνες άλλη τοςο φανερή και απο πρόθεση εξώθηση αναβάτη εκτος πίστας εκτος ιςως την περιβόητη σύγκρουση Capirossi-Harada στα 250cc που και αυτη πιο ήπια ηταν(μην παρεξηγηθώ δεν λέω οτι ο Ροσσι κλώτσησε τον Μαρκεζ γιατί αυτό δεν μπορεί να αποδειχθεί όπως είπαν και τοτε και στο σκεπτικό της απόφασης αλλα την εξωφθαλμη και ηθελημένη εξώθηση ενός αναβάτη απο άλλον αναβάτη εκτος πίστας).Εκει που συμφωνώ για την ανοχή ειναι που δεν έφαγε την ποινή των 30 δευτερολέπτων αμέσως μετα την επαφή με τον Εσπαργκαρο να την ειχε γλυτώσει και ο Ροσσι που δεν έφταιγε σε τίποτα εαν ο άλλος δεν μπορεί να κάνει μια προσπέραση σαν τον άνθρωπο.
  11. Γιάννη όλοι οι αναβάτες πλην Μιλλερ επέλεξαν να αλλάξουν λάστιχα πριν την εκκίνηση όπως έχουν δικαίωμα και τρώγοντας ποινή εκκίνησης απο τα πιτς,απλα οι διοργανωτές απο την προηγούμενη φορά στο SACHSENRING εαν δεν κάνω λάθος επέλεξαν να μην επαναληφθεί για λόγους ασφαλείας το οποιο προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο.Για να έρθουμε στον Μαρκεζ τωρα,όπως γράφεις τιμωρήθηκε τρεις φορές σε εναν αγώνα δικαιότατα κάτι το οποιο μονο σε ατιμωρησία δεν παραπέμπει πάντως.Και για το περιστατικό στην εκκίνηση πιστεύω οι ποινή σωστή ήταν,οι κανονισμοί επιδέχονται ερμηνείας και μαύρη σημαία θα ήταν υπερβολική κατα την γνώμη μου ίσα ίσα που το ride through του στοιχισε περισσοτερο χρόνο απο οτι να ξεκίναγε απο τα πιτς όπως του υπέδειξε ο ευτραφής κριτής.Στα συμβάντα του αγώνα έμενα μου φαίνεται πολυ χειρότερο και επικίνδυνο το χτύπημα στον Εσπαργκαρο και ίσως επρεπε αυτό να φέρει την ποινή πριν γίνει το αντίστοιχο στον Ροσσι,θεωρώ και θέλω να πιστεύω οτι οι ποινές δεν εξαρτούνται απο το ποιος ειναι το θύμα και ο θύτης γιατί μπαίνουμε σε επικίνδυνα νερά.Σκεψου μονο να ειχε φάει ο Ροσσι το 15 στην Μαλαισια ride through η 30 δευτερόλεπτα ποινή μετα την πτώση του Μαρκεζ αντί να ξεκινήσει τελευταίος στην Βαλένθια ποσό πιο εύκολα θα ειχε πάρει το πρωταθλημα ο Λορεντζο.Αυτα που λες οτι έγιναν το 15 πυροδοτήθηκαν απο αυτα που ειπε ο Ροσσι μετα το Philip Island και θεωρούνται θέσφατα απο αυτόν προφανως και τους υποστηρικτές του αλλα για ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ήταν απλα μια δικαιολογία για το μοιραίο που έρχονταν(πρωταθλημα Λορεντζο) και απαξίωσης του.Ειπαμε ειναι δάσκαλος στο mind game το είδαμε και προχτές που πάτησε σε μια μαλακια του Μαρκεζ και άρχισε να λέει διαφορα του τύπου σημαδεύει το πόδι φαβαμαι να είμαι μαζί του στην πιστα κτλ.
  12. Παιδια ηρεμήστε λίγο άπαντες,μια χαρα δίκαιη ήταν η ποινή του ride through στην πρώτη παράβαση του Μαρκεζ και η δεύτερη να παραχωρήσει μια θέση και η 3ή με τα 30 δευτερόλεπτα που τελικά και τον έβγαλε οριστικά εκτος βαθμών.Εαν ειχε φάει την ιδια ποινή ο Ροσσι το 15 στη Μαλαισια που ηθελημένα έβγαλε εκτος τον Μαρκεζ η Βαλένθια τοτε θα ειχε διαδικαστικά χαρακτήρα.Μην τα βλέπουμε όπως μας συμφέρει,προφανως ο Μαρκεζ ειναι υπερβολικά επιθετικός στην πιστα απο την αρχή της καριέρας του στην MOTO 3 απλα όταν θύμα υπήρξε ο Γιατρος έγινε τόσος ντόρος μεχρι τοτε οποίοι οδηγοί έκραζαν τον συγχωρεμένο τον Σιμοντσελι για παρεμφερή επιθετική και ανεύθυνη οδήγηση μεσα στην πιστα( βλέπε Λορεντζο Πεντροσα) αντιμετώπιζαν την χλεύη των ¨Ροσσικων επειδη κατηγόρησαν τον φίλο του ΓΙΑΤΡΟΥ.Καλα δεν συζητάω να εκστόμιζε ο Λορεντζο καμία ατάκα του τύπου "φοβάμαι να είμαι μαζί του στην πιστα" όπως ο Ροσσι προχθές(ο οποιος έχει φτάσει πλεον το mind game σε δυσθεώρητα επίπεδα) θα του κρέμαγανε οι Ροσσικοι κουδούνια.Εν κατακλείδι αυτό που θέλω να πω ειναι οτι δίκαια κράζετε τον Μαρκεζ για την συμπεριφορά του μεσα στην πιστα αλλα επρεπε να ειναι ο Ροσσι στην θέση του θύματος για να το κάνετε.Καποιοι απο τους υπόλοιπους το κάνουμε σταθερά εδώ και χρόνια ανεξαρτήτως θύματος και θύτη δεν πειράζει κάλλιο αργά παρα ποτε.Και κάτι τελευταιο σχετικά με τον Μιλλερ και την υποτιθέμενη αδικία εναντίον του.Ποια ήταν η αδικία ρε παιδια που ξεκίναγε απλα πρώτος ξεκίνησε και πρώτος καί με τον αμέσως επόμενο τρεις τέσσερις σειρές πισω,η είστε της γνώμης οτι επρεπε να ξεκινήσουν καμία 20 άρια μηχανάκια απο το pit lane ο ορισμός του Ροντέο δηλαδή.Εαν ειναι ετσι να αφήσουμε και το Μαρκεζ να συνεχίσει να κάνει κερμπ τους υπόλοιπους αναβάτες μέσα στην πιστα.Κασταλαξτε επιτέλους κάπου σταθερά.
  13. Προφανώς ο ίδιος και το επιτελείο του γνωρίζει πολυ καλύτερα την κατάσταση του αλλα η ταπεινή μου γνώμη ειναι οτι δεν αξίζει το ρίσκο για να επιστρέψει τωρα και όχι στο Μοντεγκι σε ένα πρωταθλημα χαμένο.Ισως βέβαια πέρα απο τα λεφτα ενόψει Αραγκόν που παίζονται να θελήσει να τρέξει και να παει συντηρητικά(όσο γινεται) σαν μια μορφή ομαλής επανόδου στην αγωνιστική δράση στην Ιαπωνία.Για μας πάντως τους θεατές μονο καλό νέο θα ειναι το να δώσει το παρόν στην Αραγκόν,αρκεί να μην γίνει καμία στραβή....
  14. Καταρχήν περαστικά στον ΓΙΑΤΡΟ που απο οτι φαίνεται τελικά θα το ξεπεράσει γρήγορα.Το πρωταθλημα ετσι κι αλλιώς ειχε λίγες ελπίδες κατα την γνώμη μου να το πάρει όπως είχα γράψει και πριν λίγες μερες οποτε η απώλεια στην ουσία ειναι κάποιοι αγώνες σίγουρα οι εναπομείναντες 2 στην Ευρώπη και βλέπουμε.Επισης ειναι μεγάλο πλήγμα η απουσία του για το θέαμα και για το πρεστίζ καθε αγώνα όπως και να το κάνουμε.Οσο για την διαμάχη των λεγόμενων ¨Ροσσικων Αντιροσσικων¨ δεν νομίζω οτι υπαρχει γνήσιος και αγνός οπαδός των αγώνων που να μην ειχε η να έχει ακόμα αφίσα του Ροσσι κάπου στο σπιτι του,επίσης ο ίδιος αγνός οπαδών των αγώνων και του θεάματος επαναλαμβάνω δεν μπορεί παρα να απωθείται απο την αδιαμφισβήτητη πόρωση και εμπάθεια που διακρίνει ένα ΠΑΡΑ πολυ μεγάλο ποσοστό των υποστηρικτών του Γιατρού.
  15. Το μηχανάκι του Μαρκεζ έγινε πυροτέχνημα και έβαλε φωτιά στο πρωταθλημα βάζοντας πάλι στην διεκδίκηση τους Ντοβι Βινιαλες.Φαβορι πάντως κατα την γνώμη μου παραμένει ο Μαρκεζ βάσει της δυναμικής που έχει δείξει στους τελευταίους αγώνες.Ο Ντοβι μυαλωμένος και γρήγορος όσο ποτε έχει δέσει πλήρως με την Ντουκατι πλεον(δεν έγινε ξαφνικά ταχύτερος απο τον Λορεντζο μην τρελαθούμε) και κάνει πραγματικά πρωταθληματικες εμφανίσεις,νίκες εκεί που μπορεί και το μάξιμουμ των βαθμών εκεί που δεν μπορεί.Το ίδιο κάνει και ο Βινιαλες απλα ο Μαρκεζ δείχνει να έχει αυτό το κάτι παραπάνω...Απέναντι σε αυτό το τρίο ο Ροσσι όσο και να ειναι απίστευτα και ανεπανάληπτα αυτα που κάνει για την ηλικια του δεν γινεται στατιστικά να επικρατήσει για τον απλό λόγο οτι οτι και να συμβεί σε κάποιον απο τους τρεις κάποιος απο τους άλλους δυο θα πάρει την θέση του στην πρωτοπορία της βαθμολογίας μπροστά απο τον γιατρο.Ο Χορχε πλεον έστω και εαν χρειάστηκε τα δυο τρίτα της σεζόν απο τα 20+ δευτερα του βάθρου της Χερέθ και τα 6 της 4ης θέσης στην Αυστρία χθες ήταν μόλις στα 3,5 απο τον Ντοβιτσιοζο.Ο ΣΤΟΥΚΕΡΜΑΝ MANIAC όνομα και πραμα Ιαννονε προσέθεσε άλλη μια κατάρριψη στο ενεργητικό του,αυτη την φορά ανυποψίαστο θύμα ο Πετρουτσι εκεί στην ΣΟΥΖΟΥΚΙ θα πιούνε το πικρό ποτήρι μεχρι τέλους.Τελος ο Επαργκαρο δεν έπεσε απο δικό του λάθος,απο μηχανική βλάβη μπλόκαρε ο πισω τροχός του ευτυχώς αφού ειχε προλάβει να τερματίσει.